Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
A jövő februárban megjelenő Deus Ex képregény borítója.
-
-
válasz
FoxiestFox #95 üzenetére
Ez az ASUS ROG 20 éves jubileumi kiadású GTX 980 Ti-je. A színe egy az egyben Deus Ex, de valójában semmi köze hozzá.
-
-
válasz
[Prolixus] #93 üzenetére
Pedig milyen jól mennének rajta az AMD-s effektek
-
-
-
he7edik.
addikt
Legalább nem kell kapkodni vele a Division miatt.
-
Legalább lesz bőven időm végitolni a DX 1-et meg a HR-t újra még előtte.
-
Bad Pritt
félisten
Eltolták a megjelenést fél évvel. Augusztus 23-át kell bekarikázni a naptárban.
Én alig tudtam megnyitni, de itt a hivatalos oldalhoz a link.
-
Deus Ex: Mankind Divided won’t have a “ending vending machine”.
Jól hangzik, de a közepe táján lévő rész azt sugallja, hogy nem számít mit választottunk a HR végének, valahogy egybemossák és folytatódik egyféle módon a játék. Ez a része nem túl szimpatikus, remélem jól oldják meg.
-
L3zl13
nagyúr
A történettől függ. Amikor pörögnek az események, akkor tényleg hülyén jön ki a dolog, hogy világ megmentés pause és elmész piszlicsáré ügyekkel foglalkozni.
De ha a történet szerint két fontos esemény között hetek/hónapok telnek el, akkor az hangzik hülyén, hogy mindent figyelmen kívül hagysz magad körül mert éppen az "apokalipszisra" vársz. -
válasz
Bad Pritt #80 üzenetére
Ja, ezt mondom, hogy azért a HR-ben nem volt olyan kínos ez a dolog. Az az egy báros side-quest volt az egész játékban, amit nem csináltam meg, mert azt nem éreztem olyan súlyúnak. Pedig volt benne egy pár.
De pl. egy Batmanben mindig zavarban éreztem magam. Életveszélyben a város, sietni kéne leállítani ezt, meg azt a gyilkost, és akkor most álljak le Riddler fejtörőket oldani? Vagy nyomozgatni egyéni gyilkosságok után? Valahogy nem passzoltak össze a dolgok.
-
Bad Pritt
félisten
Ezzel nem teljesen értek egyet. Noha tényleg furcsák a szedj össze ebből x darabot, vagy gyilkolj le y darabot abból küldetések egy ilyen játékban, a HR-ben majdnem mindnek volt morális vonzata, vagy tanulsága. Még annak is, amit te nem akartál megcsinálni, választhattál, mi lesz a kis történet vége, nem is beszélve az olyan nagyobb volumenű feladatokról, mint Malik barátnője halálának felgöngyölítése.
-
Side quests have long been the bugbear of anyone who tries to actually think about the realities of an RPG for a second. The Elder Scrolls games paint you as something like The Furious Samaritan, immolating anything and anyone as long as a half-impassioned case is made for it. Dragon Age: Inquisition introduces a world where a tear in space-time is farting out impossibly strong demons, but you invariably herd animals for 19 hours. Hell, even The Witcher 3 - which went a long way towards making wandering problem-solving an integral part of the game - had Geralt applying detective work to a burnt frying pan.
Na ez volt mindig is az én bajom. A HR-ben emlékszem, elég jól meg voltak azért csinálva, de pl. volt, hogy a Hive-ban a pultos kért volna meg egy mission-re.. Ott már pont ezt éreztem? Mi vagyok én? Kihordó fiú? B.szki, én a legkeményebb augmented katona vagyok, nehogy már a nagy feladatom közbe valami pultosnak tegyek szívességeket. Azóta sem tudom, hogy miről szólt volna az a side quest
“Adam Jensen is on a very important mission,” explains executive narrative director, Mary DeMarle, “so anything that’s going to pull him away from that has to have weight. It has to be something so important personally that it’ll pull him aside [...]
Na, ha ezt megcsinálják jól, akkor mennybe mennek az Eidos-os fejlesztő srácok
-
Na ez ígéretesnek hangzik:
Deus Ex: Mankind Divided is reinventing the art of the side-quest
-
he7edik.
addikt
A CS:GO agyatlan lövöldözés a lopakodáshoz meg nem kell tudás csak segg... Mi folyik itt Gyöngyösön?
-
[Prolixus]
addikt
A tekintélyre való hivatkozás klasszikus érvelési hiba, ha esetleg nem hallottad volna. Szóval nem érdekel, hogy kitől idéztél, lehet az illető akármilyen pro a run and gun játékokban, a stealth egy totálisan más játékstílus, ergo ebben a kérdésben meglehetősen irreleváns, hogy mit mond ő. Egyébként 26 vagyok, csak a miheztartás végett.
A stílusom meg olyan amilyen, ennek felemlegetése, meg a felsőbbrendűségedre vonatkozó implicit (vagy inkább explicit) megjegyzés az utolsó mondatodban nem más, mint vegytiszta mellébeszélés. Még szerencse, hogy az "okos enged..." frázist valamilyen átfogalmazott formában nem sikerült elpuffogtatni.
De rendben, legyen ahogy akarod, ezentúl én is ignorálom a hozzászólásaidat ebben a topicban. Erre az utolsóra pedig "nem várom el", hogy reagálj.
-
Oké, én értem, neked nincs segged a lopakodáshoz.
Én kifejezetten szarul érzem magam, hogy úgy hagyok el egy helyszínt, hogy valaki nem élte túl.
Az FPS játékokban az a lényeg, hogy lődd át magad x ellenfélen, hogy megismerd a történetet, és tovább tudj jutni pályáról pályára.
DX-nél ez a kezdetektől úgy néz ki, hogy célravezetőbb a stealth, célravezetőbb kihallgatni a beszélgetéseket, hackelni, stb.
Ez egy szerepjáték. Tehát mindenki eldöntheti, milyen Adamet akar... én a saját személyiségem szoktam használni a játékokban, olyan döntéseket hozok, amiket valóban meghoznék, és igyekszem beleélni magam a játék világába, a DX szerencsére mindig partner volt ebben...Persze végig is lehet lövöldözni, én kicsit (nagyon) szentségtörésnek érzem, de ad rá lehetőséget a játék (persze, messze nem ad rá annyi XP-t, mint a lopakodásra), de tényleg te vagy az első, akinek egy DX-ben nem fontos a lopakodás.
Legnagyobb élmény számomra a dolgom végezte után úgy elhagyni a mapot, hogy 1-2 leütött fickótól eltekintve senki azt sem tudja, hogy jártam ott.. mégis nálam a loot, elolvastam mindent, és meghackeltem minden gépet.
Anno akartam egy lethal végigjátszást is, gondoltam, kipróbálom azt is, miután meglett minden achi.. nem tetszett. Pedig direkt majdnem teljesen kimaxoltam a revolvert és a géppuskát, de valahogy elég hülyén éreztem magam egy mapnyi hulla között. Ja és könnyű volt.
Negyed annyi skill nem kellett hozzá, mint a stealth gameplayhez, ugyanis annyi, hogy fedezékből kikukk, fejre céloz, tűz, visszahúzódik. Ezt ismételgetni, míg van olyan hülye bot, aki közel jön.
Utána álca on, átszaladni a többihez közelebb, és megismételni az előzőt.
Vagy mindezt flash után. Vagy gázgránát után. Aztán, mikor már van plazma, vagy minigun... no comment.
Vagy meghackelni a security botokat, védelmi ágyúkat, aztán eléjük csalogatni az ellenfeleket... kipróbáltam, nem tetszett, hagytam.Már az első DX is úgy volt megalkotva, hogy inkább döntéseket hozz, és fedezd fel a világot, minthogy kaszabolj. Én csak azt remélem, hogy itt a terminátor setup mellett is a stealth lesz honorálva (ha a lövöldözés is lesz, az nem zavar, csak maradjon meg a stealth).
Legyen sok alternatív útvonal, sokkal több beszélgetős rész, ahol játékmenetre kiható döntéseket lehet hozni, ágazzon el már sokkal korábban a végkifejlet felé vezető fa (ne úgy mint a HR-ben, hogy a végén pár kapcsolóval választhattuk ki, hogy mi legyen...), a játékstílusunk döntse el, hogy hová, milyen végkifejlethez fogunk kilyukadni. Aki lövöldözik, kapjon egészen más véget, mint a stealth játékosok, de ne csak ez a két változat legyen, hanem az NPC-k is legyenek hatással minderre, a döntéseink, függjön attól is, mennyire vagyunk felfedezők, megtudunk-e, megtalálunk-e dolgokat, stb.
Ja, és bossharcokat NEM akarunk...Nyilván a főgonoszokkal való konfrontáció elkerülhetetlen, de ezer és egy intelligensebb megoldása is létezik, mint az, hogy tartunk egy jó kis konzolos bossfightot.
A Dishonored ebből a szempontól nagyon jól volt megalkotva... minden főellent el lehetett távolítani egy kis intrikával, nem kellett kifilézni őket... persze ki lehetett, de ki az az agresszív vadkan, aki, ha van békés megoldás, inkább filéz?
Tehát ha egy semmiből jött Dishonored ezt meg tudta oldani gyönyörűen, nehogy már egy koreszerű DX ne tudja... -
válasz
[Prolixus] #73 üzenetére
A " "segges" okoskodásdat" " idéztem egy olyan embertől, aki anno a játékgépes világban (nem tudom milyen idős vagy, de lehet nem is éltél még
) gépenként max 1 érmével végigtolt bármilyen játéktermet. Értsd Pro. Sokkal pro-b mint a PH 99%-a. Talán rókakoma barátunk ismeri is, hiszen szegedi lokál tag, csak az utóbbi hetekben nem aktív.
A véleményeddel nincs semmi baj, viszont a stíluson van még mit finomítanod, így csak maradjunk annyiban, hogy ezek után ignoráljuk egymást, mert az avatárommal ellentétben én nem vagyok hajlandó ennyire leereszkedni.
-
[Prolixus]
addikt
Vicces vagy.
Pont erre akartam rávilágítani: Az érveid totálisan nézőpont függőek, nem objektív tények. Mert úgy is lehet szemlélni a dolgokat, hogy egy olyan FPS-hez vagy akció-RPG-hez, amelynek nem köztudottan domináns eleme a stealth, eszükbe nem jutna odabiggyeszteni a lopakódás szót. Nekem olybá tűnik, mintha te azt próbálnád bemagyarázni, hogy ez nem egy lopakodós játék. De, az, ott van a leírásában is. Az már egy másik kérdés, hogy nem dedikáltan, kizárólagosan az, természetesen (szerencsére?) más játékstílust is megenged. De kizárólag lopakodással játszható játék (sajnos) nagyon kevés van, egy Hitman-t, Splinter-cell-t vagy egy Dishonored-et is végig lehet szántani mint valami Rambo, mert az eszközök megvannka hozzá.
Aztán azzal jössz elő, hogy sok lopakodós játék van. Igen, a másik oldalból, a run and gun lövöldékből meg még több van. Cybperunk lopakodós játék viszont nagyon kevés van (ahogy ugy en block cybperunk FPS is kevés van, ha jól vettem ki, neked ez a kínod, amivel együtt tudok érezni jómagam is, méltatlanul elhanyagolt szubzsáner a cyberpunk).
A "segges" okoskodásodat meg nem boncolgatom tovább, nyilvánvaló, hogy én máshogy gondolom. Lehet nem jöttél még rá, de ezek a tények makacs dolgok: Nem attól lesz valami tény, mert te vagy akár én úgy gondoljuk, hogy az.
-
válasz
[Prolixus] #71 üzenetére
Action(értsd FPS) rpg, stealth Ez a hivatalos besorolás. Mintha még itt is csak második lenne a lopakszás, de felőlem pörögj a hátadon ha tetszik, a tényen ez sem változtat
Arra viszont megkérlek hogy ne próbáld elmondatni velem amit szerinted én gondolok, mert nem azt gondolom. -
[Prolixus]
addikt
Szellemisége a cyberpunk mi? És akkor mi a műfaja? FPS akciójáték? Arról nem is beszélve, hogy végtelen sok fast-paced lövölde is van, amelyekben minden van a játékosoknak csak segge nincs, mert szaladgálnak fel-alá mint a mérgezett egér, és semmi más nem kell a játékhoz, csak pontos célzás.
(irreleváns érvekkel nem nehéz dobálózni, ahogy minden játékstílust erősen le lehet degradálni ha éppen a másikat szereted)
-
válasz
FoxiestFox #67 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy próbáld ki hardon : amennyi typoon ammot fogsz találni a hajadra kenheted
És tényleg nem kell semmi csak segg a lopakszáshoz. Nem beszélve arról hogy szitén végtelen erre kihegyezett játék van
MOD: és a játék szellemisége a cyberpunk, nem az hogy lopakodós
(#68) [Prolixus]: a játék -szerencsére- nem dedikált, a topik pedig nyilvános. A cyberpunk hangulat ami a DX világban fontos nekem. A Splinter cell -topikba -már ha létezik egyáltalán és nem lopakodva rejtőzködik minden nagy fanja- pl nem járok, mert már a történet is távol áll tőlem.
-
válasz
[Prolixus] #68 üzenetére
Pedig a CS mókás. Igaz, a GO elég ratyira sikerült... de mindenből van jó, én is játszom mindenfélét... fps-t, rts-t, tbs-t, rpg-t.. de olyannal még nem találkoztam, aki shooterként tekintett egy Deus Exre... annyira szemben áll ez az egész koncepcióval, szellemiséggel, hogy nem is értem.
Persze.. van benne sok fegyver, de.. az autós játékokban is akad bukókeret az autókban, mégsem az a cél, hogy beleálljunk a falba. -
A fedezékből fedezézbe szaladáshoz, jó időben jókor kinézéshez, észrevétlenül kábításokhoz (és testelrejtésekhez), robotok, kamerák kicselezéséhez nem kell reflex és ügyesség?
Oooké.Szerintem meg ahhoz nem kell nagy tehetség, hogy végiglődözd. Főleg ebben a játékban, ezzel az eszköztárral.
Fejlesztesz typhoont, 1-2 lövéssel odacsalogatod az ellent, megnyomod a gombot, és megdöglött mindenki.
Ollé, de izgi volt. Csakúgy, mint 37467328264 fps-ben manapság.Szerencsére a DX mindig jobban honorálta a lopakodást, szerintem itt sem lesz másképp.
-
válasz
FoxiestFox #65 üzenetére
Jól vélik. Én herótot kapok a lopakodástó. Ahhoz nem kell reflex meg ügyesség, csak segg hogy kivárd mikor menj,
-
válasz
[Prolixus] #64 üzenetére
HR-ről is akciós trailerek voltak, szerintem úgy vélik, hogy ez kell az eladáshoz.
Remélhetőleg most tényleg meglesz az, hogy 0 kill... lehessen máshogy is likvidálni a bossokat. -
[Prolixus]
addikt
válasz
FoxiestFox #63 üzenetére
Na jah. Nekem sem tetszenek ezek a bemutatók, mind azt sugallja, hogy mehet a kukába a lopakodás. remélem csak reklám, mint anno a Hitmn Absouliton esetén.
-
-
válasz
FoxiestFox #60 üzenetére
Mi nem az németül, fhansziául vagy esetleg hindi nyelven?
-
-
-
Bad Pritt
félisten
-
gabor7th
addikt
Amennyit láttam belőle, a történet nem volt valami nagy szám. Bár biztos lesz egy nagy átfogó összeeskövés is. - Meg úgy látom sajnos túlságosan is az akción lesz a hangsúly. Nagyon szerettem a hackerkedést az elöző részben, de ahogy az most kinézett az nem tetszett... A grafika viszont sokkal jobb lesz, de ha választani kell érdekes történet és a grafika között inkább legyen érdekes történet. Milyen motorral megy tudja valaki?
-
válasz
[Prolixus] #53 üzenetére
Ízlés kérdése szerintem. A sima tényleg túl sárgás volt, de a DC nekem bejött, pont annyira vettek vissza, hogy ne legyen zavaró. Mondjuk nekem semmi gondom nem volt a simával sem, túlzottan a játékba feledkeztem, hogy a szűrőkre figyeljek.
-
[Prolixus]
addikt
válasz
FoxiestFox #52 üzenetére
Dell UltraSharp U2312HM 23" IPS monitoron játszottam, bolti kalibrációval, szóval nem hiszem, hog ez lett volna a gond.
Amúgy nem emlékszem már pontosan milyen színű Megan ruhája. Lehet valóban szürkés volt az alapjátékban is. De rengeteg comparison videó van a neten, és szembeötlő a nagy szürkeség a DC oldalán. Még ha normálisan monitoron "élőben" jobb is a DC, azért picit így is lelombozó.
-
válasz
[Prolixus] #51 üzenetére
Nem akarlak lelombozni, de Megan ruhája alapból szürke kell hogy legyen.
Nagyon ratyin kalibrált, túlszaturált, consumer tn paneleken inkább fehér, de amúgy ilyen ezüstös-árnyalt szürke.
Lehúztak a sárgából, ezért tűnik ilyen szembetűnőnek a videón, de sokkal jobb lett a dinamikatartománya is szerintem..Szerk. Épp néztem a Steames értékeléseit a Revisionnek, lehúzták a francba, tehát nem csak nekem jött le úgy, hogy nem igazán oké.
-
[Prolixus]
addikt
Jah, erről a Revision mod-ról nagyon sok rosszat lehet olvasni. Pl. olyat is láttam, hogy az AI is változott, aztán a kritika író szerint eredetileg is problémás volt, de ezzel a mod-dal nevetséges szintre került, ellenfelek egy lövéssel headshot-olnak a játék elején meg ilyenek.
A HR DC-nek sincsenek amúgy rendben a színei. Persze alapból nincsenek, de pl az eredeti változathoz képest olyan furcsán sötétebb a játék. Mondjuk nem játszottam vele még, de az összehasonlító vidik alapján. [link]
Megan ruhája is nem fehér, hanem szürke lett. Mintha a színváltoztatást úgy oldották volna meg, hogy egy extra szürkés "réteget" rányomtak volna mindenre amit látunk, aztán kész. Gáz. -
válasz
FoxiestFox #49 üzenetére
Csak mert akkora a felhajtás körülötte... Meg elismerték a fejlesztők is. Ezek szerint annyira még sem jó. Köszi szépen, akkor letöltök valami grafikai modot
-
Elegge. Az alapjatekhoz is van grafikai mod amugy, szerintem erdemesebb azzal jatszani, az mindent hagy, ahogy volt, csak szebb egy kicsivel.
Tekitve, hogy a Revision ugyanugy ronda (ez egy ilyen engine sajnos), meg egy pont a sima mellett.
Sajnos ez nem lett olyan jo felujitas, mint pl a Black Mesa a HL-hoz. -
válasz
FoxiestFox #47 üzenetére
A történet mellett a hangulata érdekel. Igazából az egyetlen dolog, ami emiatt az új modban megcsapta a figyelmem, hogy zenét is cseréltek. A zene olyan alapvetően határozza meg egy játék hangulatát, hogy ha azt cserélik, akkor azt teljesen meg tudja változtatni. (Gondolom ezt nem kell magyarázni. Ha mondjuk egy ikonikus játékot nézel yt-n zene nélkül akkor mennyivel másabb. Viszont lehet, hogy nem is kell nézned, ha meghallod a zenéjét, hirtelen elönt a hangulata. Vagy vegyük a Benny Hill zenével alákevert bármiylen videókat. Sztem nem kell tovább magyaráznom
)
Ezért gondolkozok erősen, hogy vajon mennyivel másabb az új muzsika? Sokat módosít-e a hangulaton? -
-
Ha jól láttam, akkor ez a videó még nem volt itt:
Deus Ex: Mankind Divided - The E3 Debate
Nyomjátok végig, móka.Egyébként erre a kérdésemre tud valaki válaszolni?
-
-
válasz
FoxiestFox #43 üzenetére
Természetesen. Bár moddolni kellet hogy legyenek színei
-
-
Mondjuk én picit morcos vagyok h lassúak vele
-
A Deus Ex 15 éves évfordulójára az IGN 4 részes exkluzív interjút csinált a készítőkkel. Úgy láttam még nem szerepelt itt:
Part 1 - Creators Talk 15th Anniversary
Part 2 - Remembering Invisible War
Part 3 - Reinventing the Franchise
Part 4 - Mankind Divided Exclusive Gameplay RevealedPlusz egy animált trailer:
Deus Ex – 15th Anniversary Animated TrailerDe még több tartalom is elérhető a #DX15 hashtaggel.
Még belinkelem ezt is: DXTVVárom nagyon én is a játékot. Remélem jól fog futni nV-n is attól, hogy AMD-s cím. Bár kicsit tartok tőle.
-
Komplikato
veterán
Ha valaki szereti a retrot és kimaradt neki az első Deus Ex játék:
http://www.dx-revision.com/
Itt még nálam megy a visszaszámlálás, de egy aljas oldal már kitette a trailer linkjét, nemsokára itt is kint lesz.
Szóval felújított Deus Ex a Steamen. Persze szépnek nem szép, de eredeti játéknál még így is sokkal szebb. -
Chiller
őstag
Valaki talált már olcsó előrendelési helyet? Lehetőleg digitálisat.
Egyelőre g2play vezet 35 euróval. De jó lenne olcsóbban
-
[Prolixus]
addikt
válasz
whitezo88 #36 üzenetére
Pont ezen ment a sírás. Plusz azon, hogy kevés volt az olyan skill, ami igazán segítette a hentelést (vagy ha volt is, nem volt sok értelme), meg hiába volt tisztességes fegyverarzenál, ha pl. egy RPG mellé már alig fért be a hátizsákba valami, ha azért energiaszeletet meg élettöltő cuccokat meg gránátokat is vittél magaddal.
A Mankind Dividedtől ezzel szemben eddig szinte csak olyan új fícsöröket láttunk, ami egy casual lövöldözős gameplay-hez kapcsolódik, vagy az általánosabb játékstílust segíti, nem kifejezetten a lopakodós-sunnyogós vénáját erősíti a játéknak. Szóval ilyen szempontból a korábban síroknak kedvez a terep. Ha ezen felül megoldanák, hogy tisztességes fegyverarzenált lehessen vinni gond nélkül minden más mellett, mi szem-szájnak ingere, plusz lenne is értelme az új, alapvetően destruktív fícsöröknek, plusz minden olyan skill könnyen elérhető lenne bárkinek, aki ezt a fajta gameplay-t kedveli, szerintem nem sok alapja lehetne a casual játékosok felől érkező kritikáknak. És szerintem nem is sírnának nagyon.
dying_star: Nem írtam sehol, hogy én ezt szeretném, csak ötleteltem, hogy még ha nagyon rámenne erre a terminatorosdira a játék, akkor is lehetne valami kényszermegoldást találni, hogy azért az oldscool játékmenet hívei is elégedettek legyenek (többnyire), és a korábbi károgók se sírjanak.
AMúgy persze, a legjobb lenne az amit írsz, mindegyik oldalt egyformán kiszolgálni, jutalmazni. Csakhát eddig nagyon nem úgy tűnik, hogy ez lenne a helyzet. Eddig amit láttam a játékból, azok alapján fullra az a benyomásom van, hogy hiába mondják, hogy megint lehet többfelé menni a pályán, vagy hogy megint meg lehet csinálni mindent gyilkolás nélkül stb. azért még így is erősen elmegy a játék egy sima hentfeszt irányába, ahol már legalább annyira ki akarnak szolgálni egy CoD-on szocializálódott gémert, mint mondjuk engem, aki a sztoriorientált akciójátékokat szereti (kakukktojás nálam a Borderlands széria), meg nagyon szereti a lopakodós játékokat is.
-
válasz
[Prolixus] #35 üzenetére
Szerintem ez rossz ötlet lenne.
Jobb lenne az, ha a játék azonos mértékben jutalmazná ezt is, azt is, így biztosítva, hogy bármilyen játékstílussal hatékony tudj lenni.
Persze közben arra ügyelhetnének, hogy a különböző játékstílusok különböző extrákhoz vezessenek, különböző végkifejletekhez, különböző fejlesztésekhez, helyszínekhez, stb -
whitezo88
nagyúr
válasz
[Prolixus] #35 üzenetére
a henteléssel a HR-ben is kevés XP járt, ugye sima kill 10, de takedown 50. Ha nem szólaltasz alarmot, plusz xp, stb stb.
-
[Prolixus]
addikt
válasz
FoxiestFox #34 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy ezek az újítások a casual hentfeszt irányába rugdalják a játékot. Ami nagyon nem jó. Ugyanakkor ha teljesen lehet nélkülözni ezeket, minden szituáció megoldható lesz csendesen és sunnyogva, akkor annyira nem zavar, hogy mellette amúgy egy kiborghadseregnyi cuccom van talonban.
A "trú" játékosok úgysem végiszaladják majd a pályákat cafatokra lőve mindenkit. Amúgy ennek a terminator üzemmódnak is lehetne valami értelmet keríteni. Teszem azt így könnyebb lenne játék, de kevesebb XP járna. Bármilyen játékstílussal unlockokolni lehetne a képességek javát, de bizonyos képességeket csak sok XP-vel, vagy bizonyos játékstílussal lehetne kiváltani, és ezen képességek nélkül nem kulcsfontosságú, de azért extra információt tartalmazó szövegek/helyiségek hozzáférhetetlenek lennének. Szóval aki a teljes játékra vágyna, az valamennyire köteles lenne lopakodva játszani. Aki meg csak egy sima casual játékos, az nyugodtan végiglövöldözhetné a pályákat, a tartalom nagy részét megkapná, és nem sírhatna a szája, hogy elvileg mindenféle stílust támogat a játék, a gyakorlatban mégiscsak a lopakodást favorizálja (mint mondták sokan a HR után), mert Adamnak lassan olyan pusztítóarzenálja lesz (ami elérhető lenne tényleg bárkinek, mert anniy XP-t azért bárhogyan játszva is össze lehetne szedni), ami egy Crysis féle nanosuit-ot is hatszor leköröz.
-
Szerintem nagyon gagyi ez az odamutatok, és gombnyomásra odaslisszolok-mechanika.
Már a Splinter Cellben sem tetszett.
Értem, hogy konzolosoknak is jól kell szórakozniuk, és ez kontrollerrel kényelmes, de én inkább nem kérném.
Az új képességek egy részétől tartok, mert minden eddigi videóban terminátorként láthattuk Adamet... közel sem akarok sebezhetetlen lenni. -
-
Bad Pritt
félisten
-
melega
őstag
Kiváncsi leszek a gépigényre.
Amúgy nagyon részletes, és szép a grafikája, néztem a képeiteken, meg a gameply videókon.
-
-
k4rL^
senior tag
25 perces Deus Ex: Mankind Divided – E3 2015 Gameplay Demo
Ez baromi jó, tetszenek az újítások és a motor is sokat fejlődött a játék alatt.
-
Bad Pritt
félisten
Kedden itteni idő szerint este 7 órakor kell majd nézni az E3-at.
-
Dava
tag
De király, az első Deus Ex a kedvenc játékom. Nem is tudtam, hogy jön újabb rész. Sajnos már nincs nagyon időm játszani, de erre tuti rárepülök (remélem elfut majd a gépemen).
A DX 2-t ki kellett hagynom, mert az akkor gépemen nem futott, a mostani meg 'túl jó', de a Human Revolution nagyon tetszett. Nem annyira, mint az első, de még mindig az átlag feletti szerintem.
HáGé: én is egyetértek, hogy ebben a játékban kell lehetőség, hogy elkerülhesd a boss fightot. Én lopakodósra szeretem venni, és abba tök nem illik bele egy millió HP-val rendelkező kigyúrt valakit lövöldözni rakétákkal meg gránátokkal, amíg össze nem esik (Barrett... -_-). Ez nem feltétlenül jelenti, hogy Teréz Anya módba kell kapcsolni, de tök jó lenne a szokásos megoldás mellett lehetőség a sunyi g**i módon való intézésre is, pl. bezárni a bosst egy hűtőkamrába, elintézni hogy megrázza az áram, vagy épp rávenni valaki mást, hogy megölje, stb. amikhez persze be kellene vetni a lopakodó/meggyőző skilleket. És persze egy diplomáciai, erőszakmentes megoldás is lehetne, amitől ugye a sztori is változik.
A Serious Sam-stílus sehogy se jön össze nekem a Deus Ex-szel.
-
Adam hangját ua. adja, aki a HR-ben is. Számomra csalódás, de persze ettől még lehet jó a játék. Mint akiben benne szorult, mint aki ül a wc-n, nyom nagyokat, de nem jön semmi.
-
válasz
Bad Pritt #18 üzenetére
Ez egy szerepjáték. Ezért éppenséggel szamaritánus hozzáállással is lehetne játszani, mint pl az első részt.
Jensen személyiségének alapjait megkapjuk, a többit mi döntjük el.
A csipetcsapat, amit le kellett vadásznunk, ugyanúgy bábokból állt, mint amilyenek mi is voltunk a játék során, csak ők mástól kapták a parancsaikat.
Nagyobb szabadságot is elbírt volna a játék szerintem... pl Darrow. Őt akár indokolt is lehetett volna kiiktatnunk, de őt pont nem lehetett.
Úgyhogy kíváncsi vagyok, mit dobnak össze a srácok ezúttal. Szerintem hallgatnak a fanok visszajelzéseire, és ha megkapjuk azt is, hogy a végkifejlet a játék során meghozott döntéseinken múljon, akár a tökéletesség közelében is lehet a játék. -
Bad Pritt
félisten
válasz
FoxiestFox #17 üzenetére
Nem teljesen értem amúgy, hogy miért ekkora szívfájdalmad ez, főleg mert végig lehetett már a HR-t is vinni úgy, hogy azon a négy emberen kívül senkit nem vadásztál le. Ráadásul egyrészt tényleg nagy tirpákok voltak, másrészt ha jó maga a bossfight (ez mondjuk nem teljesült a HR-ben maradéktalanul) és a történet szempontjából értelmesen van felvezetve, akkor igenis csinálja meg a játékos. Nem egy szamaritánus szimulátor ez a játék és Jensen sem egy mimóza, főleg mert számomra elég nevetséges lett volna, hogy az egész játéknak a lényege, hogy bosszút álljon az exfeleségéért, erre pont azokat hagyná életben, akik felelősek az egész esetért?
Nem azt mondom, a Pacifist acsiért életben lehetett volna őket hagyni egy végigjátszásnál, de szántszándékkal jófiút játszani velük, na azt tuti nem. -
Újabb hírek.
Úgy tűnik, ki lehet majd kerülni a bossok megölését, vagy döntéshozatallal, párbeszédekkel, vagy egyéb sunnyogással. Szép lenne. Elvárható is egy Deus Extől igazából. -
Executioner
tag
kimaradtak
-
Executioner
tag
-
-
he7edik.
addikt
"Ahogy tegnap kiderült, a Game Informer legfrissebb számából értesülhettünk a Deus Ex: Mankind Divided első részleteiről. A játék 2029-ben játszódik, két évvel a Human Revolution történései után. Egyelőre a single player a biztos, a fejlesztők még hallgatnak az esetleges multiplayerről.
Lássuk a konkrétumokat ömlesztve:
Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az újfajta terrorizmus megfékezése.
Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.
Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.
Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció és hasonlók).
Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.
A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.
Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, az Utulek Stationön, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled Cityről mintázták, a játékban Golem Cityként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették, klausztrofóbiás élményben lesz részünk.
Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.
A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.
A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel is. Előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezőek a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.
A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.
Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség, ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.
Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.
Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.
A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba.
Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.
A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között.
Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.
A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.
Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez." -
GypsFulvus2
őstag
Pedig bőven volt efféle erkölcsi nyomásgyakorlás az első részben is. Pl. a Battery Park után, ha Anna javaslatára halomra lőtted a "terroristákat", akkor Carter lekap a tíz körmödről, kifejezi undorát és megvetését (míg Anna, aki ugye "gonosz" jól megdicsér). Ha viszont finom eszközökkel intézed el a túszproblémát, meg az NSF embereket, akkor Carter nemcsak megdícsér, hanem később plusz ammot meg egyéb cuccokat is ad.
Hasonlóképp az NSF Airfield után is volt ilyen; ha teljeseítetted az utasítást, és lelőtted Lebedevet, akkor végleg elástad magad nála, ha életben hagytad, akkor megint volt buksi simogatás.Én dying_star -ral értek egyet: hentelős lövöldözős akciójátékokkal Dunát lehet rekeszteni, míg a lopakodós, ésszel, finomabb módszerekkel és dumával is megoldható akciójátékokból igen kevés akad. Thief, Dishonored, Deus Ex, aztán több nem is jut eszembe hirtelen. Én is azt szeretném, ha megmaradna a lopakodós vonal, illetve az RPG elemek, a sok párbeszéd, a történet-centrikusság és a karakter fejlesztése is megmaradna. Aki meg rambózni akar, az végül is megtehette a korábbi részekben is.
-
-
válasz
FoxiestFox #9 üzenetére
Se az első, se a második DX-ben nem éreztem azt a fajta nyomást, amit a harmadikban. Talán a fő bajom, hogy nem akarok világmegváltani, nem akarok mindig felelősségteljesen cselekedni, elvárásoknak megfelelni, stb. Kikapcsolódás legyen a játék. Ilyen szempontból nyilvánvaló, hogy a Hitman frissítőbb. Én csak egy nagyon összetett, szabad, szép világot szeretnék okosan akciózva bejárni rengeteg lehetőség mellett.
-
Semmiféle nyomás nem volt, nem nagyon értem továbbra sem, de oké, téged zavart valami ami engem nem, szerencsére ha ez a valami marad, engem nem fog, úgyhogy ettől nem parázok.
Akad 1-2 klisé, de hol nem. Éljük túl.Hitman nekem is tetszik, de kb a felénél abbahagytam, nem rántott be, nem kötött le. A DX pedig beszippantott szokás szerint.
-
válasz
FoxiestFox #7 üzenetére
Arra célzok, hogy szükségtelen ilyen-olyan nyomást gyakorolni a játékosra, mert aki ezt a játékot szereti, az tuti nincs a technológiai fejlődés ellen. Kíváncsi volnék egy statisztikára arról, 100-ból hány játékos csatlakozna a templomosokhoz, az Illuminatihoz, az Omarhoz, stb. Kicsit úgy érzem, maga a játék a technológiai fejlődés, az augmentációk, az ember szintlépésének propagandája is, ugyanakkor pont a közönsége miatt olyan ez, mint kisgyereket arról győzködni, hogy a csoki tényleg finom.
A másik, amire céloztam, az meg a klasszikus értelemben vett emberség. Mintha a kategorikus imperatívusz, mintha Kant szelleme működne a játékban, és ezt akarnák a számba rágni azzal is, hogy az ellenfelem is szól, hogy én milyen ügyes voltam, mikor pl. a tudóst megmentettem sok civil feláldozása árán. ( Értsd: csinálj másik módszert, rossz voltál, hisz a gonosz elismerését kivívtad, illetve örül, amiért nem úgy cselekedtél, ahogyan te szerettél volna -vagyis jól.)
Amúgy imádom a játékot, de pont az ilyesmikért tartottam a Hitman: Absolutiont jobbnak a Deus Ex: HR-nél.
-
A játék univerzuma emberi ellentétekre épül a megállíthatatlan technológiai fejlődés keretében, nem olyan túlzottan elrugaszkodott geopolitikai elemekkel.
Mivel az emberek jó esetben rendelkeznek erkölccsel, szerintem ezzel semmi gond nincs.
A sztori nem volt igazán szájbarágós, egyszerűen egy korrekt előzménytörténet, bemutatta az augmentációk kezdeti terjedését, az emberek reakcióit, főbb történéseket, tetszett. Ezt érdemes továbbvinni. Jensen pedig maga dönthetett (te dönthettél) arról, hogy hogyan viszonyulsz akár már csak a kéretlenül kapott augmentációidhoz is."A HR-ben az ellenfél figyelmeztet / gratulál, hogy milyen ügyes voltam, mert kinyírtam / feláldoztam XY-t kegyetlenül, és annyira látszik, hogy mit akarnak ezzel elérni, hogyan akarnak rám hatni."
Ezt a mondatot nem tudom értelmezni. -
válasz
FoxiestFox #5 üzenetére
Nekem is új lapost kell majd vennem, de nagyon nem mindegy, mennyiért. Elvből se mennék 150k fölé, attól lefelé viszont vagy használt, vagy nagyon akciós / kevés garis / Win nélküli alternatívám lesz -még 2016-ban is.
Ajtórobbantás volt a Deus Ex 1-ben is, sokat használtam, ha jól emlékszem, ráadásul fizikailag is ez a helyes szerintem: ne már, hogy egy szimpla ajtó kibírjon egy rpg-lövedéket vagy mellette felrobbanó aknát. Ez is adna a játékmenethez.
Szerepjáték, ja, de gyakran túl szájbarágós, túl erkölcsi nézőpontot akar bemutatni. Ráadásul mintha valami olyat akarna erővel lenyomni a torkomon, amit én alapból szeretek és természetesnek veszek. Legalábbis én ezt éreztem a HR-ben. Ha meg csak így lehet megoldani, inkább hanyagoljuk... Olyan beszélgetéseknek örülnék, amiben nincs semmi erkölcsi jelleg, illetve nem akarják ráhúzni ezt a nézőpontot. A HR-ben az ellenfél figyelmeztet / gratulál, hogy milyen ügyes voltam, mert kinyírtam / feláldoztam XY-t kegyetlenül, és annyira látszik, hogy mit akarnak ezzel elérni, hogyan akarnak rám hatni. Ezt nem szeretem. Ha lenne mondjuk csajozós része, más lenne a szitu; pl. tudnám, hogy ha szépen beszélek Malikkal vagy Megannal, leveszik a bugyijukat. Úgyis egy PEGI 18, miért ne lehetne?!
-
1. Sok esélyt erre nem látok, sok új tech lesz a motorban, én azt mondom, optimalizálva legyen, a nagyobb gépigény nem gond. (A HR közepesen épp jól elfut a nem épp mai laposomon, az új részre már újítanom kell majd).
2. A teljesen rombolható környezet tényleg jót tenne a játéknak, de az ajtóhack maradjon meg (meg is fog, hisz ez egy DX). Szerintem nem lesz amúgy teljes rombolhatóság, csak több helyen lesz lehetőség átütni/kirobbantani falakat.
3. Wááááttöfák, ez egy szerepjáték, én minél több párbeszédet és átvezetőt akarok.
4. Ez tényleg elférne.
5. Szintén.
6. Alap.
7. Ja, ide is elférne némi reform, de olyan nagy bajom nem volt vele eddig sem.
8. Azt mondták hogy lesz.
9. Az új motor sokkal részletesebb látványvilág megteremtésére képes, ez már borítékolható, úgyhogy ezt megkapjuk minden bizonnyal.
10. Szerintem lesz víz, és nappalnak is mondjuk tudnék örülni végre. -
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
Igényeim lennének bőven, de sajnos nem rajtam múlik...
1. Alacsony gépigény, mert notin szeretném nyomni.
2. Kevesebb ajtó hack, vagy legalább rombolhatóbb környezet, olyan, hogy szét lehessen lőni vagy robbantani egy ajtót / falat. Nem szerettem időnként ezzel pepecselni, a játékstílusom olyan gondolkodós, előre tervezős Rambo stílus.
3. Kevesebb párbeszéd.
4. Jobb AI. ( A Hitman: Absolution, ami Glacier 2-es, tehát eléggé rokona az új Deus Ex-nek, már egész jó, csak egy idő után túl kiismerhető. )
5. A régi Deus Ex 1 sebzésrendszere, felújítva. Legyen a kar meglövése után működésképtelen az ellenfelem keze, ha lábon lövöm, ne fusson utánam!
6. Szabadabb mozgás, nagyobb bejárható területek, hozzá jobb fizika.
7. Kicsi inventory, aminek a megnyitása ráadásul nem állítja meg az időt. A HR-ben már zavart, mennyire irreális Adam felszerelés-mennyisége.
8. Több augmentáció típus.
9. Aprólékosan megrajzolt környezet, számtalan tárgy, számtalan egyedi kütyü, extra. Ne legyen rengeteg ismétlődés, mint a HR-ben, ahol mindenki ugyanazt a 20 könyvet olvassa...
10. Legyen benne víz, lehessen úszni, legyenek benne fák, és zöld környezet. Galambok is, ld. Deus Ex 1. ( Ez félig már pipa, láttam képeken, hogy lesznek fák, és lesz kék ég is.) -
he7edik.
addikt
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
Én csak a HR-el játszottam ezért ilyen mélységekben nem ismerem a sorozatot.
-
Ki milyen elvárásokkal viseltetik a játék iránt?
Én mindenképp szeretnék más megvalósítást a történetvezetésnél, olyasmit, mint ami az első részben volt.
Tehát a történet során hozott döntéseink gyökeresen kellene hogy befolyásolják az események alakulását, a meghatározott frakciókhoz való viszonyunkat, stb... a vége ne az legyen, hogy van négy gomb, és dönts el, heló.
Illetve a bossok megölése legyen elkerülhető valamely módon. És nem ártana, ha most nem kéne directors cut ahhoz, hogy kicsit taktikázhasson velük az ember.
Hangulatban, zenében, atmoszférában és karakterek tekintetében elégedett voltam a HR-rel, gondolom, ezt a szintet tartani fogják. És remélem, Michael McCann marad a zeneszerző. -
Bad Pritt
félisten
Műfaj: FPS, RPG
Fejlesztő: Eidos Montréal
Kiadó: Square Enix
Megjelenés: ~2016
Platform: PC, Xbox ONE, Playstation 4A Deus Ex: Mankind Divided a cyberpunk sorozat legújabb tagja, melyben ismét Adam Jensen bőrébe bújhatunk. Két évvel járunk a Human Revolution történései után, mikor Jensennek új fenyegetésekkel kell szembenéznie és el kell döntenie, kinek az oldalára áll az emberiséget kettébontó háborúban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Native Instruments Kontrol S49 MK3
- ELADÓ i5 14600KF + RTX5070 + 32Gb DDR4 + 600W Platinum + Wifi + SOK GARI + AKÁR HÁZHOZSZÁLLÍTÁS IS!
- Nintendo Switch Lite CFW 20.4 + 256GB microSD, Dual Boot + Atmosphere 1.9.4 + 3 hó garancia!
- Lenovo Thinkpad T14 -50% 14" Brutál AMD Ryzen 5 PRO 4650U 6Magos 16GB 512GB SSD FULLHD IPS MATT
- Nintendo Switch OLED 20.4.0 + Android 15, 256GB MicroSD + okositott OLED Atmosphere 3 hó garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3399, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone XS 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3030, 100% Akkumulátor
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest