Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz HussarF #78 üzenetére

    Side quests have long been the bugbear of anyone who tries to actually think about the realities of an RPG for a second. The Elder Scrolls games paint you as something like The Furious Samaritan, immolating anything and anyone as long as a half-impassioned case is made for it. Dragon Age: Inquisition introduces a world where a tear in space-time is farting out impossibly strong demons, but you invariably herd animals for 19 hours. Hell, even The Witcher 3 - which went a long way towards making wandering problem-solving an integral part of the game - had Geralt applying detective work to a burnt frying pan.

    Na ez volt mindig is az én bajom. A HR-ben emlékszem, elég jól meg voltak azért csinálva, de pl. volt, hogy a Hive-ban a pultos kért volna meg egy mission-re.. Ott már pont ezt éreztem? Mi vagyok én? Kihordó fiú? B.szki, én a legkeményebb augmented katona vagyok, nehogy már a nagy feladatom közbe valami pultosnak tegyek szívességeket. Azóta sem tudom, hogy miről szólt volna az a side quest :DDD

    “Adam Jensen is on a very important mission,” explains executive narrative director, Mary DeMarle, “so anything that’s going to pull him away from that has to have weight. It has to be something so important personally that it’ll pull him aside [...]

    Na, ha ezt megcsinálják jól, akkor mennybe mennek az Eidos-os fejlesztő srácok :D

Új hozzászólás Aktív témák