Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz FoxiestFox #34 üzenetére

    Én is úgy érzem, hogy ezek az újítások a casual hentfeszt irányába rugdalják a játékot. Ami nagyon nem jó. Ugyanakkor ha teljesen lehet nélkülözni ezeket, minden szituáció megoldható lesz csendesen és sunnyogva, akkor annyira nem zavar, hogy mellette amúgy egy kiborghadseregnyi cuccom van talonban.

    A "trú" játékosok úgysem végiszaladják majd a pályákat cafatokra lőve mindenkit. Amúgy ennek a terminator üzemmódnak is lehetne valami értelmet keríteni. Teszem azt így könnyebb lenne játék, de kevesebb XP járna. Bármilyen játékstílussal unlockokolni lehetne a képességek javát, de bizonyos képességeket csak sok XP-vel, vagy bizonyos játékstílussal lehetne kiváltani, és ezen képességek nélkül nem kulcsfontosságú, de azért extra információt tartalmazó szövegek/helyiségek hozzáférhetetlenek lennének. Szóval aki a teljes játékra vágyna, az valamennyire köteles lenne lopakodva játszani. Aki meg csak egy sima casual játékos, az nyugodtan végiglövöldözhetné a pályákat, a tartalom nagy részét megkapná, és nem sírhatna a szája, hogy elvileg mindenféle stílust támogat a játék, a gyakorlatban mégiscsak a lopakodást favorizálja (mint mondták sokan a HR után), mert Adamnak lassan olyan pusztítóarzenálja lesz (ami elérhető lenne tényleg bárkinek, mert anniy XP-t azért bárhogyan játszva is össze lehetne szedni), ami egy Crysis féle nanosuit-ot is hatszor leköröz.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz whitezo88 #36 üzenetére

    Pont ezen ment a sírás. Plusz azon, hogy kevés volt az olyan skill, ami igazán segítette a hentelést (vagy ha volt is, nem volt sok értelme), meg hiába volt tisztességes fegyverarzenál, ha pl. egy RPG mellé már alig fért be a hátizsákba valami, ha azért energiaszeletet meg élettöltő cuccokat meg gránátokat is vittél magaddal.

    A Mankind Dividedtől ezzel szemben eddig szinte csak olyan új fícsöröket láttunk, ami egy casual lövöldözős gameplay-hez kapcsolódik, vagy az általánosabb játékstílust segíti, nem kifejezetten a lopakodós-sunnyogós vénáját erősíti a játéknak. Szóval ilyen szempontból a korábban síroknak kedvez a terep. Ha ezen felül megoldanák, hogy tisztességes fegyverarzenált lehessen vinni gond nélkül minden más mellett, mi szem-szájnak ingere, plusz lenne is értelme az új, alapvetően destruktív fícsöröknek, plusz minden olyan skill könnyen elérhető lenne bárkinek, aki ezt a fajta gameplay-t kedveli, szerintem nem sok alapja lehetne a casual játékosok felől érkező kritikáknak. És szerintem nem is sírnának nagyon.

    dying_star: Nem írtam sehol, hogy én ezt szeretném, csak ötleteltem, hogy még ha nagyon rámenne erre a terminatorosdira a játék, akkor is lehetne valami kényszermegoldást találni, hogy azért az oldscool játékmenet hívei is elégedettek legyenek (többnyire), és a korábbi károgók se sírjanak.

    AMúgy persze, a legjobb lenne az amit írsz, mindegyik oldalt egyformán kiszolgálni, jutalmazni. Csakhát eddig nagyon nem úgy tűnik, hogy ez lenne a helyzet. Eddig amit láttam a játékból, azok alapján fullra az a benyomásom van, hogy hiába mondják, hogy megint lehet többfelé menni a pályán, vagy hogy megint meg lehet csinálni mindent gyilkolás nélkül stb. azért még így is erősen elmegy a játék egy sima hentfeszt irányába, ahol már legalább annyira ki akarnak szolgálni egy CoD-on szocializálódott gémert, mint mondjuk engem, aki a sztoriorientált akciójátékokat szereti (kakukktojás nálam a Borderlands széria), meg nagyon szereti a lopakodós játékokat is.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    Jah, erről a Revision mod-ról nagyon sok rosszat lehet olvasni. Pl. olyat is láttam, hogy az AI is változott, aztán a kritika író szerint eredetileg is problémás volt, de ezzel a mod-dal nevetséges szintre került, ellenfelek egy lövéssel headshot-olnak a játék elején meg ilyenek.

    A HR DC-nek sincsenek amúgy rendben a színei. Persze alapból nincsenek, de pl az eredeti változathoz képest olyan furcsán sötétebb a játék. Mondjuk nem játszottam vele még, de az összehasonlító vidik alapján. [link]
    Megan ruhája is nem fehér, hanem szürke lett. Mintha a színváltoztatást úgy oldották volna meg, hogy egy extra szürkés "réteget" rányomtak volna mindenre amit látunk, aztán kész. Gáz.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz FoxiestFox #52 üzenetére

    Dell UltraSharp U2312HM 23" IPS monitoron játszottam, bolti kalibrációval, szóval nem hiszem, hog ez lett volna a gond. :) Amúgy nem emlékszem már pontosan milyen színű Megan ruhája. Lehet valóban szürkés volt az alapjátékban is. De rengeteg comparison videó van a neten, és szembeötlő a nagy szürkeség a DC oldalán. Még ha normálisan monitoron "élőben" jobb is a DC, azért picit így is lelombozó.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz FoxiestFox #63 üzenetére

    Na jah. Nekem sem tetszenek ezek a bemutatók, mind azt sugallja, hogy mehet a kukába a lopakodás. remélem csak reklám, mint anno a Hitmn Absouliton esetén.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz bitpork #66 üzenetére

    Akkor mit keresel egy DX játékos topicban? :U Én sem járok be a CSGO topicba, hogy a könyökömön jönnek ki a multis agyatlan lövöldék...

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz bitpork #70 üzenetére

    Szellemisége a cyberpunk mi? És akkor mi a műfaja? FPS akciójáték? Arról nem is beszélve, hogy végtelen sok fast-paced lövölde is van, amelyekben minden van a játékosoknak csak segge nincs, mert szaladgálnak fel-alá mint a mérgezett egér, és semmi más nem kell a játékhoz, csak pontos célzás. :U

    (irreleváns érvekkel nem nehéz dobálózni, ahogy minden játékstílust erősen le lehet degradálni ha éppen a másikat szereted)

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz bitpork #72 üzenetére

    Vicces vagy. :) Pont erre akartam rávilágítani: Az érveid totálisan nézőpont függőek, nem objektív tények. Mert úgy is lehet szemlélni a dolgokat, hogy egy olyan FPS-hez vagy akció-RPG-hez, amelynek nem köztudottan domináns eleme a stealth, eszükbe nem jutna odabiggyeszteni a lopakódás szót. Nekem olybá tűnik, mintha te azt próbálnád bemagyarázni, hogy ez nem egy lopakodós játék. De, az, ott van a leírásában is. Az már egy másik kérdés, hogy nem dedikáltan, kizárólagosan az, természetesen (szerencsére?) más játékstílust is megenged. De kizárólag lopakodással játszható játék (sajnos) nagyon kevés van, egy Hitman-t, Splinter-cell-t vagy egy Dishonored-et is végig lehet szántani mint valami Rambo, mert az eszközök megvannka hozzá.

    Aztán azzal jössz elő, hogy sok lopakodós játék van. Igen, a másik oldalból, a run and gun lövöldékből meg még több van. Cybperunk lopakodós játék viszont nagyon kevés van (ahogy ugy en block cybperunk FPS is kevés van, ha jól vettem ki, neked ez a kínod, amivel együtt tudok érezni jómagam is, méltatlanul elhanyagolt szubzsáner a cyberpunk).

    A "segges" okoskodásodat meg nem boncolgatom tovább, nyilvánvaló, hogy én máshogy gondolom. Lehet nem jöttél még rá, de ezek a tények makacs dolgok: Nem attól lesz valami tény, mert te vagy akár én úgy gondoljuk, hogy az.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz bitpork #74 üzenetére

    A tekintélyre való hivatkozás klasszikus érvelési hiba, ha esetleg nem hallottad volna. Szóval nem érdekel, hogy kitől idéztél, lehet az illető akármilyen pro a run and gun játékokban, a stealth egy totálisan más játékstílus, ergo ebben a kérdésben meglehetősen irreleváns, hogy mit mond ő. Egyébként 26 vagyok, csak a miheztartás végett.

    A stílusom meg olyan amilyen, ennek felemlegetése, meg a felsőbbrendűségedre vonatkozó implicit (vagy inkább explicit) megjegyzés az utolsó mondatodban nem más, mint vegytiszta mellébeszélés. Még szerencse, hogy az "okos enged..." frázist valamilyen átfogalmazott formában nem sikerült elpuffogtatni.

    De rendben, legyen ahogy akarod, ezentúl én is ignorálom a hozzászólásaidat ebben a topicban. Erre az utolsóra pedig "nem várom el", hogy reagálj.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz HussarF #91 üzenetére

    Rohadjanak meg, hogy ilyenekkel húzzák az ember agyát. Meg én is rohadjak meg, hogy nincs pénzem egy ilyen kártyára. :DDD

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz HussarF #96 üzenetére

    Így van. ÉS gyönyörű...és a paksi kettes reaktor is meghajtaná. És gyönyörű...áh. :(

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz -KP- #104 üzenetére

    Jaja, pont most nézem a sorozatot. Nekem kellett egy rész mire leesett, hogy miért olyan ismerős a hang. És akkor bang..."basszus ez Adam Jensen!" :)

    Valóban nem rossz a sorozat egyébként, de sajnos sok mindent kihagytak a könyvből, hiába követik nagyvonalakban az eseményeket, plusz behoztak olyan szálat is (Avasarala) ami a könyvekben csak később van és itt egyelőre sok értelme nincs, csak a játékidőt rabolja feleslegesen...

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    Azért az még mindig elég "vicces", hogy az ellenfél háta mögött, tőle 1 méterre beszélgetnek com-on, és ebből persze semmit nem hall...

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Fitzgerald #223 üzenetére

    Így figyelgetve a játékkal kapcsolatos híreket, tökéletesen hasonló véleményem van nekem is. Úgy gondoltam, hogy hamarosan a gépfejlesztésem utána beruházok a játékra. De az események és a kissé harmatos kritikák (itt főleg a fősztori rövidségére és relatíve jelentéktelenségégre gondolok) után, úgy gondolom jó lesz ez majd 15 euróért is. :U

    Így látatlanban persze nem teljesen fair pocskondiázni, de vessünk csak egy pillantást arra, hogy honnan indult a Deus Ex sorozat és hova jutott. Szomorú ugye?

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz FoxiestFox #227 üzenetére

    Én sem írom le végleg és totálisan, de fogalmazzunk úgy, hogy erősen megcsappant az érdeklődésem a játék iránt, és már nem mosolygós áhítattal várom a megjelenését...

    "Hová jutott? Mármint, hogy rétegjátékként még mindig él, a HR személyében egy nem csak életképes, de kifejezetten jó folytatást kapott a 21. században, és annak folytatására is úgy látták, hogy van igény? Tényleg igen szar dolog ez így. :D"

    Fel lehet így is fogni, ez alighanem a félig üres vagy tele a pohár esete. Szerintem nem olyan nagy szám, hogy folytatásokat kap a széria, ma már annyi játék van meg boldog boldogtalan játékot fejleszt lassan, egyáltalán nem nagy szó, hogy a DE sorozat sok-sok évvel később folytatást kapott a HR képében, főleg, hogy az akció-szerepjátékok népszerűek. Én inkább a trendet látom, ami sajnos ezt a sorozatot is elérte...megkérdőjelezhető minőségű PC-s port, drága season pass, melynek fele tartalmilag értéktelen vacak, mikrotranzakciók, kissé felesleges rokabőr szagú folytatás...

    Mindegy, ahogy írtam, 15 eurót megér nekem is majd a dolog. Többet aligha.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Fitzgerald #230 üzenetére

    Szerintem két külön dolog az, ha a játék nem úgy sikerül, ahogy elvárjuk, meg az, ha a játék minőségétől függetlenül megtoldják mindenféle pofátlan, "keveset adunk de sokat kérünk" pénzlehúzó extrával, mint az említett soványka SP, mikrotranzakciók stb. Ja persze, nem kötelező megvenni. Viszont ezek létezése már sokat elárul a prioritásokról és az észjárásokról, ami sok jót nem vetít előre azért a jövővel kapcsolatban (és itt most nem feltétlen közvetlenül a fejlesztőket okolom!).

    Előbbi eset előfordult régen is, most is, és elő is fog fordulni, még ideális körülmények között is félrecsúszhat a fejlesztés. Utóbbi dolog viszont a már említett szomorú trend, amibe a Deus Ex is becsatornázódott most. Én ezen sírok igazából.

    És akkor még tegyük hozzá, hogy azért még mindig vannak olyan sikeres bástyák az iparban, amik nem követik ezt az utat, lásd CDPR és a Witcher 3. Ők nem hozakodtak elő mindenféle pofátlan pénzlehúzó manőverrel, attól függetlenül, hogy milyen is lett az alapjátékok, mennyire felelt meg az elvárásoknak. Szóval a szomorú trend nyilván adott, de nem lenne kötelező követni, anyagilag sem feltétlen ez az út kifizetődőbb.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Fitzgerald #243 üzenetére

    Igen sajnos ez így van, ha több önkontroll és kollektív öntudat lenne a játékosokban, akkor nem tartanánk itt.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz .LnB #254 üzenetére

    Nem a játékot akarom védeni, de a comparison videókban olyan óriási látványbeli különbség nem volt az ultra vs high között, FPS viszonylatban viszont annál inkább. Ez arra enged következtetni (laikus fejjel gondolkozom), hogy van egy-egy dolog, ami nagyon lehúzza az FPS számot, de a kikapcsolása/letekerése azért nem okoz olyan kardinális veszteséget a látványban. Ilyen azért előfordul még egy általánosságban jól optimalizált játéknál is szvsz.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    "Szuper" ezeket olvasni. Batman kaliberű blama lesz vajon ebből is? :U

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    Kár, hogy már nem lehet szerkeszteni...mindenesetre egy nagyon érdekes review. Azt hiszem pont beletalált, miért is nem lehet lefitymálni a mikrotranzakciókat egy single játékban, hogy "ne törődj vele, opcionális".

    ***

    "Disgraceful. Forget the framerate, forget the performance issues. They're trivial, the common upset of a cutting edge game that reached for more than it should have.

    The mere presence of an in-game store on a single player game is an insult to the playerbase, the franchise, and just plain common decency.

    In the brief time this review has been in existence I have been swarmed by comments that my reasoning is invalid. That the presence of an optional store is irrelevant to gameplay.

    I ask back. Is it? Are you sure?

    The original Deus Ex was a masterpiece of resource management. There was meaning in your choice of whch augments, which skills, if you used lockpicks or multitools or bullets.
    And in Mankind Divided you can trivialize all that effort for the low low price of whatever. $3.99 gets you 5 praxis points. There go all those hard decisions, for less than the price of lunch.

    And I'm being told this isn't going to impact game design?

    The game developers and producers want our money. They are putting out a product designed to entice us to give it to them. This product crosses a line. This business model is unethical. It damages the integrity of the game design, it insults the players, and it must not be condoned.

    And this isn't an issue worth making a review over?"

    ***

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Xaels #342 üzenetére

    Erről van szó szó. Nem a tény a baj elsősorban, hogy van benne mikrotranzakció (főleg, hogy elvileg valóban opcionális), hanem amit ez az egész reprezentál, vagy úgymond, ami mögötte van.

    Kvázi teljes árú játék esetén szeretnének még több pénzt lehúzni rólad, de úgy, hogy effektíve semmit nem adnak cserébe, semmi olyat, amiért plusz munkát kellet volna a játékba fektetniük. Ez a fajta mentalitás a cégtulajdonosoknak nagyon jó, a játékosoknak már kevésbé. Innen már csak egy lépés az, hogy féljátékot fognak árulni teljes áron, vagy tényleg csak mikrotranzakciókkal lehet majd érdemben haladni a következő Deus Ex játékban. Sokféle lehetőség van, lehetne sorolni. A lényeg az, hogy a szándék pofátlanul megvan arra, hogy minél kevesebb befektetett munkával keressenek minél több pénzt....ezzel a fajta mentalitással meg a játékos garantáltan csak szarul járhat. Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg lesz erre igény, akkor sajnos még meg is lesz erősítve az egész üzletpolitika. Azt fogják látni a fejesek, hogy a hülye parasztnak el lehet adni a játékot effektíve 100 eurókért is, mert lusta, türelmetlen, hülye, és nem kellenek neki a kihívások. Minden lehúzós botrány kicsiben kezdődött...

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz oriic #345 üzenetére

    Pont az előbb írtam le. :F Olvastad egyáltalán?

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák