- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ki milyen elvárásokkal viseltetik a játék iránt?
Én mindenképp szeretnék más megvalósítást a történetvezetésnél, olyasmit, mint ami az első részben volt.
Tehát a történet során hozott döntéseink gyökeresen kellene hogy befolyásolják az események alakulását, a meghatározott frakciókhoz való viszonyunkat, stb... a vége ne az legyen, hogy van négy gomb, és dönts el, heló.
Illetve a bossok megölése legyen elkerülhető valamely módon. És nem ártana, ha most nem kéne directors cut ahhoz, hogy kicsit taktikázhasson velük az ember.
Hangulatban, zenében, atmoszférában és karakterek tekintetében elégedett voltam a HR-rel, gondolom, ezt a szintet tartani fogják. És remélem, Michael McCann marad a zeneszerző. -
félisten
1. Sok esélyt erre nem látok, sok új tech lesz a motorban, én azt mondom, optimalizálva legyen, a nagyobb gépigény nem gond. (A HR közepesen épp jól elfut a nem épp mai laposomon, az új részre már újítanom kell majd).
2. A teljesen rombolható környezet tényleg jót tenne a játéknak, de az ajtóhack maradjon meg (meg is fog, hisz ez egy DX ). Szerintem nem lesz amúgy teljes rombolhatóság, csak több helyen lesz lehetőség átütni/kirobbantani falakat.
3. Wááááttöfák, ez egy szerepjáték, én minél több párbeszédet és átvezetőt akarok.
4. Ez tényleg elférne.
5. Szintén.
6. Alap.
7. Ja, ide is elférne némi reform, de olyan nagy bajom nem volt vele eddig sem.
8. Azt mondták hogy lesz.
9. Az új motor sokkal részletesebb látványvilág megteremtésére képes, ez már borítékolható, úgyhogy ezt megkapjuk minden bizonnyal.
10. Szerintem lesz víz, és nappalnak is mondjuk tudnék örülni végre. -
félisten
A játék univerzuma emberi ellentétekre épül a megállíthatatlan technológiai fejlődés keretében, nem olyan túlzottan elrugaszkodott geopolitikai elemekkel.
Mivel az emberek jó esetben rendelkeznek erkölccsel, szerintem ezzel semmi gond nincs.
A sztori nem volt igazán szájbarágós, egyszerűen egy korrekt előzménytörténet, bemutatta az augmentációk kezdeti terjedését, az emberek reakcióit, főbb történéseket, tetszett. Ezt érdemes továbbvinni. Jensen pedig maga dönthetett (te dönthettél) arról, hogy hogyan viszonyulsz akár már csak a kéretlenül kapott augmentációidhoz is."A HR-ben az ellenfél figyelmeztet / gratulál, hogy milyen ügyes voltam, mert kinyírtam / feláldoztam XY-t kegyetlenül, és annyira látszik, hogy mit akarnak ezzel elérni, hogyan akarnak rám hatni."
Ezt a mondatot nem tudom értelmezni. -
félisten
Semmiféle nyomás nem volt, nem nagyon értem továbbra sem, de oké, téged zavart valami ami engem nem, szerencsére ha ez a valami marad, engem nem fog, úgyhogy ettől nem parázok.
Akad 1-2 klisé, de hol nem. Éljük túl.Hitman nekem is tetszik, de kb a felénél abbahagytam, nem rántott be, nem kötött le. A DX pedig beszippantott szokás szerint.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Újabb hírek.
Úgy tűnik, ki lehet majd kerülni a bossok megölését, vagy döntéshozatallal, párbeszédekkel, vagy egyéb sunnyogással. Szép lenne. Elvárható is egy Deus Extől igazából. -
félisten
válasz Bad Pritt #18 üzenetére
Ez egy szerepjáték. Ezért éppenséggel szamaritánus hozzáállással is lehetne játszani, mint pl az első részt.
Jensen személyiségének alapjait megkapjuk, a többit mi döntjük el.
A csipetcsapat, amit le kellett vadásznunk, ugyanúgy bábokból állt, mint amilyenek mi is voltunk a játék során, csak ők mástól kapták a parancsaikat.
Nagyobb szabadságot is elbírt volna a játék szerintem... pl Darrow. Őt akár indokolt is lehetett volna kiiktatnunk, de őt pont nem lehetett.
Úgyhogy kíváncsi vagyok, mit dobnak össze a srácok ezúttal. Szerintem hallgatnak a fanok visszajelzéseire, és ha megkapjuk azt is, hogy a végkifejlet a játék során meghozott döntéseinken múljon, akár a tökéletesség közelében is lehet a játék. -
félisten
-
félisten
-
félisten
Szerintem nagyon gagyi ez az odamutatok, és gombnyomásra odaslisszolok-mechanika.
Már a Splinter Cellben sem tetszett.
Értem, hogy konzolosoknak is jól kell szórakozniuk, és ez kontrollerrel kényelmes, de én inkább nem kérném.
Az új képességek egy részétől tartok, mert minden eddigi videóban terminátorként láthattuk Adamet... közel sem akarok sebezhetetlen lenni. -
félisten
válasz [Prolixus] #35 üzenetére
Szerintem ez rossz ötlet lenne.
Jobb lenne az, ha a játék azonos mértékben jutalmazná ezt is, azt is, így biztosítva, hogy bármilyen játékstílussal hatékony tudj lenni.
Persze közben arra ügyelhetnének, hogy a különböző játékstílusok különböző extrákhoz vezessenek, különböző végkifejletekhez, különböző fejlesztésekhez, helyszínekhez, stb -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Elegge. Az alapjatekhoz is van grafikai mod amugy, szerintem erdemesebb azzal jatszani, az mindent hagy, ahogy volt, csak szebb egy kicsivel.
Tekitve, hogy a Revision ugyanugy ronda (ez egy ilyen engine sajnos), meg egy pont a sima mellett.
Sajnos ez nem lett olyan jo felujitas, mint pl a Black Mesa a HL-hoz. -
félisten
válasz [Prolixus] #51 üzenetére
Nem akarlak lelombozni, de Megan ruhája alapból szürke kell hogy legyen. Nagyon ratyin kalibrált, túlszaturált, consumer tn paneleken inkább fehér, de amúgy ilyen ezüstös-árnyalt szürke.
Lehúztak a sárgából, ezért tűnik ilyen szembetűnőnek a videón, de sokkal jobb lett a dinamikatartománya is szerintem..Szerk. Épp néztem a Steames értékeléseit a Revisionnek, lehúzták a francba, tehát nem csak nekem jött le úgy, hogy nem igazán oké.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz [Prolixus] #53 üzenetére
Ízlés kérdése szerintem. A sima tényleg túl sárgás volt, de a DC nekem bejött, pont annyira vettek vissza, hogy ne legyen zavaró. Mondjuk nekem semmi gondom nem volt a simával sem, túlzottan a játékba feledkeztem, hogy a szűrőkre figyeljek.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz [Prolixus] #64 üzenetére
HR-ről is akciós trailerek voltak, szerintem úgy vélik, hogy ez kell az eladáshoz.
Remélhetőleg most tényleg meglesz az, hogy 0 kill... lehessen máshogy is likvidálni a bossokat. -
félisten
A fedezékből fedezézbe szaladáshoz, jó időben jókor kinézéshez, észrevétlenül kábításokhoz (és testelrejtésekhez), robotok, kamerák kicselezéséhez nem kell reflex és ügyesség?
Oooké.Szerintem meg ahhoz nem kell nagy tehetség, hogy végiglődözd. Főleg ebben a játékban, ezzel az eszköztárral.
Fejlesztesz typhoont, 1-2 lövéssel odacsalogatod az ellent, megnyomod a gombot, és megdöglött mindenki.
Ollé, de izgi volt. Csakúgy, mint 37467328264 fps-ben manapság.Szerencsére a DX mindig jobban honorálta a lopakodást, szerintem itt sem lesz másképp.
-
félisten
válasz [Prolixus] #68 üzenetére
Pedig a CS mókás. Igaz, a GO elég ratyira sikerült... de mindenből van jó, én is játszom mindenfélét... fps-t, rts-t, tbs-t, rpg-t.. de olyannal még nem találkoztam, aki shooterként tekintett egy Deus Exre... annyira szemben áll ez az egész koncepcióval, szellemiséggel, hogy nem is értem.
Persze.. van benne sok fegyver, de.. az autós játékokban is akad bukókeret az autókban, mégsem az a cél, hogy beleálljunk a falba.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Oké, én értem, neked nincs segged a lopakodáshoz.
Én kifejezetten szarul érzem magam, hogy úgy hagyok el egy helyszínt, hogy valaki nem élte túl.
Az FPS játékokban az a lényeg, hogy lődd át magad x ellenfélen, hogy megismerd a történetet, és tovább tudj jutni pályáról pályára.
DX-nél ez a kezdetektől úgy néz ki, hogy célravezetőbb a stealth, célravezetőbb kihallgatni a beszélgetéseket, hackelni, stb.
Ez egy szerepjáték. Tehát mindenki eldöntheti, milyen Adamet akar... én a saját személyiségem szoktam használni a játékokban, olyan döntéseket hozok, amiket valóban meghoznék, és igyekszem beleélni magam a játék világába, a DX szerencsére mindig partner volt ebben...Persze végig is lehet lövöldözni, én kicsit (nagyon) szentségtörésnek érzem, de ad rá lehetőséget a játék (persze, messze nem ad rá annyi XP-t, mint a lopakodásra), de tényleg te vagy az első, akinek egy DX-ben nem fontos a lopakodás.
Legnagyobb élmény számomra a dolgom végezte után úgy elhagyni a mapot, hogy 1-2 leütött fickótól eltekintve senki azt sem tudja, hogy jártam ott.. mégis nálam a loot, elolvastam mindent, és meghackeltem minden gépet.
Anno akartam egy lethal végigjátszást is, gondoltam, kipróbálom azt is, miután meglett minden achi.. nem tetszett. Pedig direkt majdnem teljesen kimaxoltam a revolvert és a géppuskát, de valahogy elég hülyén éreztem magam egy mapnyi hulla között. Ja és könnyű volt.
Negyed annyi skill nem kellett hozzá, mint a stealth gameplayhez, ugyanis annyi, hogy fedezékből kikukk, fejre céloz, tűz, visszahúzódik. Ezt ismételgetni, míg van olyan hülye bot, aki közel jön.
Utána álca on, átszaladni a többihez közelebb, és megismételni az előzőt.
Vagy mindezt flash után. Vagy gázgránát után. Aztán, mikor már van plazma, vagy minigun... no comment.
Vagy meghackelni a security botokat, védelmi ágyúkat, aztán eléjük csalogatni az ellenfeleket... kipróbáltam, nem tetszett, hagytam.Már az első DX is úgy volt megalkotva, hogy inkább döntéseket hozz, és fedezd fel a világot, minthogy kaszabolj. Én csak azt remélem, hogy itt a terminátor setup mellett is a stealth lesz honorálva (ha a lövöldözés is lesz, az nem zavar, csak maradjon meg a stealth).
Legyen sok alternatív útvonal, sokkal több beszélgetős rész, ahol játékmenetre kiható döntéseket lehet hozni, ágazzon el már sokkal korábban a végkifejlet felé vezető fa (ne úgy mint a HR-ben, hogy a végén pár kapcsolóval választhattuk ki, hogy mi legyen...), a játékstílusunk döntse el, hogy hová, milyen végkifejlethez fogunk kilyukadni. Aki lövöldözik, kapjon egészen más véget, mint a stealth játékosok, de ne csak ez a két változat legyen, hanem az NPC-k is legyenek hatással minderre, a döntéseink, függjön attól is, mennyire vagyunk felfedezők, megtudunk-e, megtalálunk-e dolgokat, stb.
Ja, és bossharcokat NEM akarunk... Nyilván a főgonoszokkal való konfrontáció elkerülhetetlen, de ezer és egy intelligensebb megoldása is létezik, mint az, hogy tartunk egy jó kis konzolos bossfightot.A Dishonored ebből a szempontól nagyon jól volt megalkotva... minden főellent el lehetett távolítani egy kis intrikával, nem kellett kifilézni őket... persze ki lehetett, de ki az az agresszív vadkan, aki, ha van békés megoldás, inkább filéz?
Tehát ha egy semmiből jött Dishonored ezt meg tudta oldani gyönyörűen, nehogy már egy koreszerű DX ne tudja... -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz [Prolixus] #108 üzenetére
Lehet, hogy csak gondolatokat továbbít a comm rendszer, csak Adam hangját halljuk, hogy ne legyen furcsa.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz hitvanyalak #121 üzenetére
Valóban nem lenne rossz eladni ezt-azt, de azért vannak címek, amiket én nem adnék el, ha már megvannak fizikai formában.. nem túl régiek közül XCOM-ok, Deus Ex-ek..
-
félisten
válasz Fitzgerald #129 üzenetére
Szerintem a hanganyag lesz sok, mint az előzőben.
Gépigény alapján pedig ezzel sem mostanában fogok játszani. -
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Belenézegetek ebbe a streambe, de ez a gyerek úgy játszik, mint egy idióta.
-
félisten
-
félisten
válasz [Prolixus] #225 üzenetére
Hová jutott? Mármint, hogy rétegjátékként még mindig él, a HR személyében egy nem csak életképes, de kifejezetten jó folytatást kapott a 21. században, és annak folytatására is úgy látták, hogy van igény? Tényleg igen szar dolog ez így. Szerintem a legjobb DX az első volt, nem is értem, minek lettek az utána megjelentek. Fúj.
Én azért nézegetem a streameket, figyelem a visszajelzéseket a játékról, nem írom le attól, hogy körülményesen aktiválható, vehető hozzá mindenféle (nem sajnálom a pénzt tőlük, sok mai potenciális vásárló elvárja ezt a sok szart) item, vagy hogy azt hallottam valahol, hogy a történet ilyen meg olyan.
HR-ről is mindenféle szart elmondtak anno, azért én mégiscsak szerettem.
Mindazonáltal én sem adok teljes árat érte, de nem a DX-nek szól a dolog, egyszerűen csak sosem vettem teljes áron játékot, és nem is tervezem. Majd 66-75% offban, ennyi, amit hajlandó vagyok kiadni ezek mellett az elszállt árak mellett játékra.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Na, akkor most, hogy kitárgyaltuk milyen szar ma gamernek lenni, és az indulási göröngyök eltűntek, jöhetnek a játéktapasztalatok és konkrét infók tőletek. Kíváncsian várok mindenféle feedbacket a cuccról, főleg a HR fényében.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Szerintem és a tesztek szerint nem ennyire vészes a helyzet, csak megy a pánikkeltés, mind mindig.
Kicsit bugos, ez várható volt de, közel sem úgy, mint a Batman volt...
Itt a grafikára fappogó réteg veri a nyálát, hogy maxolva nem tökéletes a féllmilliós gépeiken... könyörgöm ez egy Deus Ex, ki nem tojja le a grafikát?
Akinél megüti a 30fps-t (és már egy HD6850-en is megüti, de lehet, lejjebb is) mediumon, az szépen lapítson, és próbálja meg élvezni a játékot önmagáért. Látszott az összehasonlító videón, hogy minimális különbség van a közepes és a magas beállítás között, plusz egy tucat fölösleges hülyeséget lehet levenni róla grafikailag.Szóval lassan jó lenne másról is olvasni, mint hogy kinél hány fps-t fut, mert ez nem egy nyamvadt Crysis, nem is techdemó, nem ez a célja... a legbosszantóbb bugokat biztos, hogy heteken belül kipatchelik belőle, jön a DX12 support, minden kúl lesz.
Tökre megértem, hogy bosszankodik, aki kiadott most 50-60 €-t rá, és nem tökéletes, de... valaki várta, hogy tökéletes lesz? HR sem volt az eleinte, legyetek türelemmel
Mindazonáltal, megvenni szerintem ezt is fél év múlva lesz értelme, mikor olcsóbb lesz, megkapott minden szükséges patchet, vagy esetleg, mikor majd ebből is jön a Director's Cut, mint a HR-ből.. az is ott érte el végleges formáját. -
félisten
válasz Fitzgerald #333 üzenetére
Oké, igazad van, értelek persze.. remélhetőleg a problémás dolgokat javítani fogják a srácok.
Kicsit elfogult vagyok a játékkal, technikai követelményeim gyakorlatilag nincsenek, nekem kiváló lett volna az előző rész technikai színvonalán is. -
félisten
Szerintem még senki sem ért a végére innen.
Arra is kíváncsi lennék, hogy a soundtrack milyen, továbbra is McCann dolgozott rajta, de meg tudott újulni eléggé vajon? A HR zenéjét hallgattam egy keveset. -
félisten