Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Fred23 #10 üzenetére

    Pedig bőven volt efféle erkölcsi nyomásgyakorlás az első részben is. Pl. a Battery Park után, ha Anna javaslatára halomra lőtted a "terroristákat", akkor Carter lekap a tíz körmödről, kifejezi undorát és megvetését (míg Anna, aki ugye "gonosz" jól megdicsér). Ha viszont finom eszközökkel intézed el a túszproblémát, meg az NSF embereket, akkor Carter nemcsak megdícsér, hanem később plusz ammot meg egyéb cuccokat is ad.
    Hasonlóképp az NSF Airfield után is volt ilyen; ha teljeseítetted az utasítást, és lelőtted Lebedevet, akkor végleg elástad magad nála, ha életben hagytad, akkor megint volt buksi simogatás.

    Én dying_star -ral értek egyet: hentelős lövöldözős akciójátékokkal Dunát lehet rekeszteni, míg a lopakodós, ésszel, finomabb módszerekkel és dumával is megoldható akciójátékokból igen kevés akad. Thief, Dishonored, Deus Ex, aztán több nem is jut eszembe hirtelen. Én is azt szeretném, ha megmaradna a lopakodós vonal, illetve az RPG elemek, a sok párbeszéd, a történet-centrikusság és a karakter fejlesztése is megmaradna. Aki meg rambózni akar, az végül is megtehette a korábbi részekben is.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák