Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • he7edik.

    addikt

    "Ahogy tegnap kiderült, a Game Informer legfrissebb számából értesülhettünk a Deus Ex: Mankind Divided első részleteiről. A játék 2029-ben játszódik, két évvel a Human Revolution történései után. Egyelőre a single player a biztos, a fejlesztők még hallgatnak az esetleges multiplayerről.
    Lássuk a konkrétumokat ömlesztve:
    Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az újfajta terrorizmus megfékezése.
    Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.
    Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.
    Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció és hasonlók).
    Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.
    A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.
    Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, az Utulek Stationön, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled Cityről mintázták, a játékban Golem Cityként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették, klausztrofóbiás élményben lesz részünk.
    Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.
    A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.
    A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel is. Előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezőek a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.
    A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.
    Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség, ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.
    Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.
    Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.
    A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba.
    Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.
    A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között.
    Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.
    A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.
    Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez."

    Égő szöveg a flém vázon

Új hozzászólás Aktív témák