- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
Nirvatti
tag
válasz
#73820095 #5872 üzenetére
Meg lett hosszabbítva február végéig.
Ahogy most gyorsan átfutottam az SMS-eket, 3000+ feltöltésnél jártak már a bónusz percek (30 napos felhasználási idővel) csak hát ugye LIDL-ben 3500 Ft a 3000 feletti első vásárolható feltöltés.Viszont legalább március 1-től lementek 22 Ft / perc vagy SMS-re, ami azért elég jó húzás.
-
ArNick
tag
válasz
#73820095 #5843 üzenetére
blue mobile ÁSZF 84. és 87. oldal tartalmaz minden márkaváltási irányt:
12.2.2. A blue mobile-ról Telekom mobilra vagy MOL Mobile-ra történő márkaváltási eljárás
" Utólag fizetendő Telekom mobil Szolgáltatásra váltás esetén a Telekom mobil havidíjas számla/számlák végösszegéből az előzőleg megmaradt blue mobile egyenleg teljes egészében jóváírásra kerül. Előre fizetendő Telekom mobil Szolgáltatásra, vagy MOL mobile szolgáltatásra váltás esetén az átváltáskori egyenlege nem vihető át a választott új Telekom mobilszolgáltatás előfizetői folyószámlájára. "
12.2.3. A Telekom mobil-ról, vagy MOL mobile-ról blue mobile-ra történő márkaváltási eljárás
" ...átváltáskori Telekom mobil vagy MOL mobile egyenlege nem vihető át a blue mobile szolgáltatás előfizetői folyószámlájára..."
Ez az elméleti része, de a gyakorlat akár mutathat mást is.
-
McLaca
őstag
válasz
#73820095 #4301 üzenetére
Mi volt 31? Mert írtam pár dátumot... Konkrét 29 napot 01.28-02.26 közé írtam, aztán már csak általánosan említettem, hogy nem mindig 30 a 30 . A megrendelés napja pedig a 0. nap. Na nem mintha a 31 nap jobb lenne egy - elméletben - 30 napos szolgáltatásnál. De ha neked 01.28-02.26 közt 31 nap telik el, akkor talán mégsem az én készülékemben van a hiba. Vagy a te stílusodban: számolni tudni kell(ene) meg írni is, mert 2 sorban 5x ... a . helyett kissé érdekes.
De ha gondolod, holnap (most telefonról írok, de gépen van a táblázat) beírom az összes eddig feljegyzett intervallumot.
Üdv!
-
Sir Sparrow
tag
válasz
#73820095 #4195 üzenetére
Én csak a "régi" BlueNet S és a BlueNet M-et csomagokat váltogatom és mindig 90 HUF-ba kerül.
Nálad sztem vmi más gond lesz, hisz a 90 HUF-os net akció még él! Lehet mégsem volt meg a 90 nap!? Vagy lehet bekavar, hogy te egy "új" net csomagról (blue net) - ami most ráadásul akciós -, váltasz vissza egy "régi" (BlueNet M) csomagra. A honlap szerint nem is lehetne visszaváltani az "újakról" a "régire", bár a fórumon már volt aki azt írta, h neki sikerült, azt h az akció ilyenkor is érvényesíthető azt nem tudom. Majd más aki így váltott mint te új akciósról régi akciós csomagra, majd beszámol róla.
-
Oroszlánom
tag
válasz
#73820095 #4218 üzenetére
Utána számoltam és rendben van. 490Ft-t vont le. Ma cseréltem át 4G-re a kártyát. Hamar megküldték. A letöltési sebesség 0.46MBps. Igaz 3G-s a telefon, de működnie kell. az adatkeretem sem fogyott el. Nem lehet lassítva amiatt. Nemsokára 4G-n is kipróbálom.Kíváncsi leszek.
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #4095 üzenetére
Na, megvan, és friss, decemberi ászf hivatalos:
"Egyenleg lekérdezése a Domino központon keresztül *** 65 Ft/alkalom"
Kivétel csak a hello holnap: ott 0/61.
De az utsó hívást illetően ez sem egyértelmű, mivel az egyenleg a fő menüpont annál is. Nem ez az első nem egyértelmű az ászf-ben, ha nagyon megnézzük.
-
#71835392
törölt tag
-
Zeki
nagyúr
válasz
#73820095 #3967 üzenetére
Azt jó ideje tudni már, ez viszont új:
2016. április 30-tól hatályos változásokMegszűnik az internet alapú hang és videó hívások (VoIP) tiltása a vonatkozó mobilinternet szolgáltatásokban (blue net, blue net plusz, blue net XXL) ezért az erre vonatkozó rendelkezések a blue mobile ÁSzF 2. számú mellékletének vonatkozó pontjaiból törlésre kerültek.
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #3880 üzenetére
Na, az illetőnek (akinek kerestem az előbb a feltöltős oldalt) sikerült másnak feltölteni a pénzt, mert elfelejtette az előhívót átállítani az alap 30asról
Hibásan működött ui a honlap megint, mint oly sokszor a trénél, és csak 3. próbálkozásra sikerült, és addig mindig átállította, de akkor már annyira a számra koncentrált, h az előhívót elfeledte
De állítólag vissza fogja kapni a pénzt.
-
masoma
csendes tag
válasz
#73820095 #3681 üzenetére
"Köszönjük megkeresését.
Egyedi előfizetői szerződés kitöltésével és aláírásával most már tud 4G képes kártyacserét igényelni. Eddig csak LIDL áruházban vásárolt, új SIM kártyáink voltak 4G képesek.
Kérjük a nyomtatványon tüntesse fel, hogy 4G képes kártyát szeretne."Igényeltem:
"Kártyacsere igénye (4G képes kártya) rendszereinkben rögzítésre került, Kollégánk hamarosan keresni fogja Önt." Ennyi
-
Sayuar
senior tag
válasz
#73820095 #3602 üzenetére
Nincs realitása....
Tescomobile: évek óta semmi újítás nincs, 2000-ért kapsz 500 MB adatot, a percdíjak se nem vonzóak....szerintem rövid időn belül be fog olvadni a vodafoneba, mint anno a postafon.Vodafone: a saját ügyfeleiknek, hang alapú csomag mellé se nem adnak kedvezményes, nagy netes csomagot.
Az 1GB-osat 1500 Ft-ért adják mint a többiek, de nincs pl. 3GB 2500 Ft-ért...stb.
Ezt csak a kevesebb rendelkezésre álló 1800 MHz-es frekvenciával lehet megmagyarázni, amin nem is szolgáltatnak 4G-t.
Ha a fenti gondolatfuttatás igaz, akkor nehezen képzelhető el az, hogy korlátlan adatforgalmú csomagokkal (UPC) megterhelnék a 800-as LTE hálózatot, ráadásul agglomerációban. -
pinnacle
nagyúr
válasz
#73820095 #3567 üzenetére
Sajnos "visszafele" nem működik, Blue Mobile, Telekomos telefonban. S Advance-el próbáltam ki, internet működött, kimenő hívást azonnal visszadobta, hívni sem lehetett. Az viszont tényleg szívás, ha hivatalosan függetlenített Telekomos telefonokkal sem működik.
-
kengyel
nagyúr
válasz
#73820095 #3567 üzenetére
A párom mindenképpen ezt a telefont szeretné.
Erre lennék kíváncsi, hogy maga a telefon független e ?
Vagy más kártyát is elfogad ? -
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#73820095 #3538 üzenetére
Én is ezt mondtam Neki, meg hogy anno ugyan így kellett a Telekom-nál és a Vodafone-nál is beállítani, de én nem tudom a készüléken keresztül, mert azt írja, a szolgáltató nem támogatja, ezért a szolgáltatónak kell központilag állítani, ami utána a telefonon is átáll. De csak állította az igazát.
Félig megoldották végül, de nem tudom mit állítgatott, mert a "Nem válaszol" és a "Nem elérhető" volt bekapcsolva, a Nem válaszolt akartam kikapcsoltatni, erre meg, amikor állította, azt kikapcsolta, de cserébe a "Foglalt" opciót bekapcsolta. Miközben nekem csak a "Nem elérhető" kell, hogy át legyen állítva, mert ha jól emlékszem, a "Foglalt" opciónál, ha hívtak régen és kinyomtam, akkor is kaptam értesítést, de most leteszteltem és nem kapok ebben az esetben (ezért volt régen csak a "Nem elérhető" bekapcsolva). Így maradhat, ahogy most van.
Másik meg, hogy amikor mondtam második hívásnál, hogy még mindig nem jó, mert most megcserélődött, azt monda, hogy be sincs kapcsolva a hívásátirányítás nekem.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#73820095 #3531 üzenetére
Én is keveslem. Emlékszem, hogy áprilisba járt le a másik számom, és év vége felé már másé is volt.
Most Google-be írva találtam is erről egy cikket. Itt a lényeg (és ez már 3 éves cikk): Három vagy hat hónap után újra szabad a vásár
Meg is írtam most a levelet a Telekom-nak, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, az adataim megtartásával kapcsolatban.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#73820095 #3517 üzenetére
Nem tudom jól értelmezem a kérdést, de úgy tudom, ha megszűnik a számod, akkor fél év után adják tovább.
Pár hónapja hívtam fel egy másik számomat, ami már meg volt szűnve, és kicsöngött, gondoltam megvárom akkor már, aki fel vette, Ő mondta, hogy ennyi idő után. Én úgy tudtam, hogy régebben 1 év volt, de ezekről nincs hivatalos infóm, meg utána se néztem, mert nem érdekelt.Nekem nem volt "visszaadva"/megszűnve a számom, kb. 15 éve az enyém. T-től 2 éve vittem Vodához, onnan Bluehoz, de 2 éve már elméletben törölték a netes belépésemet, ami gyakorlatban mégse úgy van. Sokat nem tudtak volna kezdeni a biztonsági kérdésem láttán, mert a választ nem tudják. Az már más kérdés, hogy a címemet a Blue töltötte ki, vagy azt is a rendszer vitte át T-től.
Majd lehet írok Nekik, mert kíváncsi vagyok rá.
-
Black_Raven
veterán
válasz
#73820095 #3514 üzenetére
Akkor minek a lakcimkártya,adatszolgáltatás tiltás van harmadik fél részére.Én vagyok az egyik ,a másik a kekkh jelen esetben harmadik a blue.Ez csak arra jó hogy sok cég akarja átadni harmadik félnek az adatokat infó szerzés céljából,ez nem működik nálam.Ügyfélkapun keresztül lehet beállitani a tiltást.De van hátránya is,ha új simet akarsz aktiválni telefonon.
-
Potrien
senior tag
válasz
#73820095 #3455 üzenetére
Almát nem kell idekeverni, csomó kinai telóban is van már másodlagos nano sim, vagy mondhattam volna a lumia 550-et--akkor mi van?
Évek óta gyártanak ilyen készülékeket,nehogy már egy szolgáltatónak probléma legyen beszerezni pár nano kártyát!
Vagy nehogy már ne tudjanak válaszolni egy emailre!
Természetesen a kivágást megoldottam, nem erről van szó!
Az elvről, hogy egy szolgáltató ennyire lusta , és érdektelen , legyen az ügyfelével szemben!
A kártyákról a pénz le lesz beszélve, és ennyi, ha a blumobile-t nem érdekli ,hogy csak rajtam keresztül elveszít 5 vásárlót, akkor tegye.
Mindenesetre a környezetemben is mindenkit le fogok beszélni a bluemobile-ról.
Azt gondolom így nem lehet viselkedni egy cégnek sem, ez nem fer! -
#71835392
törölt tag
válasz
#73820095 #3312 üzenetére
Az is lehet, hogy fokozatosan fogják felengedni a kártyákat, sőt még azt is el tudom képzelni, hogy csak azoknál akiknél van aktív netcsomag, sőt a Telekomból kinézem, hogy csak a két nagy csomag (1 és 3 gigás) lesz 4g képes. Ha egyáltalán lesz 4g bevezetés és nem valami rendszerhiba miatt engedi fel a topiktárs kártyáját a rendszer.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
#73820095 #3300 üzenetére
A rendszerük amúgy katasztrófa. Amikor még pannon volt, akkor jó volt. Ami még nagyon meglepődtem, hogy még régen az Astoria bemuatótermük is elég jól nézett ki anno, tényleg olyan volt mint egy mobilszolgálató ügyfélközpontja. Most meg, amikor be kellett mennem adatot egyeztetni, kb mintha valami sarki gsm boltban jártam volna, csak nagyobb hellyel.
...és azért kellett bemenni, mert ugye nem stimmeltek az adatok, az állandó címem nem is szerepelt a rendszerükben, úgy hogy havidíjas előfizető voltam. Mindennek tetejében még az ügyintéző sem tudta megoldani a problémát, csak napokkal később az IT.
Szerintem az van, hogy amióta abszolút külföldi kézben van, fogják, kiveszik a cégből a nagy pénzt, fejleszteni meg nem nagyon akarnak. Ezért szar az egész, és jön át a nép a másik kékhez
-
McLaca
őstag
válasz
#73820095 #3271 üzenetére
A karácsonyi akciót vezették ki (66 blue perc feltöltésért), új akciót vezettek be, azaz a régit vissza (33 blue perc feltöltésért), pontosítottak a szövegen a blue duo akcióban (de nem tudom, hogy mit
), ill. most már nem rendelhető a limit nélküli roaming GPRS csomag, csak a limites.
A változásokat mindig külön feltüntetni a blue az ÁSZF oldalon.Üdv!
-
Sir Sparrow
tag
válasz
#73820095 #3193 üzenetére
Hát lehet számlát/csekket nem küldtek, de ettől még ketyeghet a rendszerben a havi és a késedelmi díj.
(Mikor jöttél el?)Ne legyen igazam!
...de egy velünk megtörtént eset egy ismert nagy banknál. Soha nem volt hitelünk az adott pénzintézetnél csak folyószámla és befektetés, semmi elmaradás. Egyik alkalommal az ügyintéző mondta, hogy van 7X ezer hiteltartozásunk és a késedelmi dijak. Mondtuk, h soha nem vettünk fel hitelt, uh ez lehetetlen. Kb. 1 óra telefonálgatás (központ és fiókvezetés) és pötyögés a gép előtt az ügyintéző részéről és nagy nehezen nullázta a nem létező tartozást.
Persze ez után kértünk egy nyomtatványt, h akkor írják le, h semmi tartozásunk nincs (dátum, aláírás, pecsét)!Szóval csak óvatosan ezzel, h nem küldték ki az utolsó tel. számládat, nehogy egyszer csak késedelmi díjjal együtt kiszámlázzanak egy nagyobb összeget.
-
4Grider
félisten
válasz
#73820095 #3197 üzenetére
A számhordozásért sehol nem kell fizetni.
A sim kártyáért és a rajta lévő kezdőegyenlegért általában mindenütt fizetni kell.
A prepaid-postpaid vagy fordított váltás azért igényli a sim kártya cseréjét, mert jellemzően a prepaid és postpaid számlázási rendszerek egymástól teljesen elkülönülnek (két külön rendszert alkotnak). Hogy véletlenül se fordulhasson elő kavarodás a két számlázási rendszer között, két külön sim kártyaszám tartományt használnak a két rendszerben. Mindegyikből csak a saját rendszerébe lehet a kártyákat aktiválni. -
Sir Sparrow
tag
válasz
#73820095 #3115 üzenetére
Sajnos a cikk is elég pontosan fogalmaz, ugyanis a szerződés megszűnésének körülménye határozza meg, hogy visszafizeti a fel nem használt összeget vagy sem.
Ha a személy szünteti meg/mondja le (pl. számhordozás céljából), akkor nem lehet visszaigényelni, ha a szerződés megszűnésének oka, hogy "a felhasználó nem töltötte fel az egyenlegét a szerződés szerinti gyakorisággal", akkor visszaigényelhető.Sajnos nekem egyértelmű és nem hinném, hogy a törvény/szabály ennek ellentmondó szövegezésű lenne.
(...de ne legyen igazam.)
-
Sir Sparrow
tag
válasz
#73820095 #3111 üzenetére
Dec. 1-től: "Kártyás előfizetésnél a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni, ha a szerződés azért szűnt meg, mert a felhasználó nem töltötte fel az egyenlegét a szerződés szerinti gyakorisággal."
Forrás: NMHH -
Sir Sparrow
tag
válasz
#73820095 #3108 üzenetére
Hát most már beletörődtem h kifizetem az egész hónapot arra az 5 napra, de legyen elérhetőségem.
A NMHH honlapját biztos ami biztos felkerestem, miután a telenyomoros ügyf.szol.-os azt mondta, h ha feltöltőkártyásra váltok, akkor számhordozás esetén nem igényelhető vissza az egyenlegen maradt összeg, de sajnos a NMHH honlapján is ez volt
pedig bíztam benne h csak rosszul tudja.
-
#73820095
törölt tag
-
bkgb
csendes tag
válasz
#73820095 #3076 üzenetére
Végre megoldódott a probléma, sok telefonálgatás és e-mailezgetést követően. Érdekes megjegyeznem, ahogy az NMHH-t szóba hoztam a feléjük küldött utolsó e-mailben, rögtön meg tudták csinálni. Én nem tudom mi tartott ilyen sokág...
Elnézést, hogy ennyire szétoffoltam a topicot. -
Apollyon
Korrektor
válasz
#73820095 #2989 üzenetére
De beleszámított mert végül nem hívtak, a napok órára pontos számával meg ne törődj és ne próbálj engem provokálni a személyeskedéseddel.
(#2991) prozodus: holnap bemegyek és elintézem őket. Azért remélem látni fogja az ügyintéző hogy ment már kérelem a számomra más szolgáltatótól.
-
G@ben
addikt
válasz
#73820095 #2798 üzenetére
Január 4-e és Okostarifa 90. De most át akarnak tenni másik csomagba, ami rosszabb, mint a jelenlegi, mert a mostani megszűnik, de nem tudom, mi lesz, ha nem fogadom el. Jó lenne felmondani kötbér nélkül, vagy elérni, hogy ők mondják fel és fizessenek nekem kötbért.
Nem telefonálok sokat, de tegnap kiszámoltam az elmúlt 13 hónap átlagát. Ott havi átlag 3600 Ft volt, a Blue-nál ugyanannyi telefonnal, sms-sel, nettel átlag 2500 lett volna úgy, hogy a 490 Ft-os netet számoltam, nem a talán még elérhető 90-est. Sok kicsi sokra megy alapon ez jobb. Meg elegem lett, hogy ott a a 2 éves hűség alatt háromszor akarnak emelni. Egyszer jogellenesen meg is tették, a másodikat nem hagytam, a harmadikra kíváncsi leszek. -
boros44
tag
válasz
#73820095 #2753 üzenetére
Használtan vettem a Jófogásról és kártyafüggetlenként volt feltéve.. Innentől senki nem tudja, hogy hol lett eladva...
Jó lenne, ha visszaolvasnátok a korábbi üzeneteket, mielőtt hülyeségeket kérdeztek.
A Blue Mobile-nak írtam emailt és ott írták, hogy vigyem GSM-be. Ők nem tudhatják, hogy honnan származik a telefon. -
-
ztibor
senior tag
válasz
#73820095 #2654 üzenetére
Konkrétan 2 kártyás LTE-s telóm van telenor és blue-s kártyával, de látom nem ért el az agyadig, hogy ez a Blue-s topik. Azonkivül LTE-n nem telefonál senki, max adatforgalmaz, szóval ha nem fogsz fel valamit, vagy csak rosszindulatú megjegyzésed van, nem kéne erőltetni...
-
edk-
őstag
válasz
#73820095 #2634 üzenetére
Megtaláltam. November 1-jétől hatályos a 2/2015. (III. 30.) NMHH rendelet 29. § (2) bekezdése:
Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.
-
válasz
#73820095 #2604 üzenetére
Kérdeztek.
Válaszoltam.
Használtam a keresőt, direkt a saját esetemet kerestem meg vele.Majd beleszóltál kérdőre vonva engem. Válaszoltam neked, és itt már megemlítettem, hogy a kereső sokat segít abban, ha valaki hiányolná a válasz teljességét.
Erre csak kötekedsz.
"fórumon szokás a keresőn kekeckedni"
Alap dolog a kereső, biztos nem vagy jártas a fórumlétben."Sztem se volt szép tőled"
Én befejeztem veled. -
válasz
#73820095 #2573 üzenetére
Tegnap elmentem gondolván van ott egy pultocska, mint ahogy volt a (R.I.P) Djuice-nál: odamegyek, adatokat leírom, kapok-kérek átállási időpontot, és várok az átállásra+ a SIM-re és kész... (ezért is lett necces)
Közben a papírral kell bajlódni, de mindegy: email lett belőle, és mai nappal elküldve:
Holnap talán elkezdik feldolgozni, vagy legalább felhívnak, aztán hétfőn már meg is lehet, mert 2 munkanapos átfutást vállalnak. De ha felhívnak, hogy ez kéne, az kéne, akkor marad a búcsu feltöltés...
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Napelem
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Fűnyíró topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Crucial 240GB SSD eladó
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest