- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
Tamy
őstag
válasz
#73820095 #8668 üzenetére
Én pár hónapja személyesen mentem be a T ügyfélszolgálatára, mivel szándékosan hagytam megszűnni a kártyám. A kiscsaj kárörvendően kb. a képembe vágta, hogy már lekéstem a visszatérítés lehetőségéről, jó eséllyel keresztet vethetek a pénzemre, mivel a Blue Mobile megszűnik. Azért próbált mindenféle programban utána nézni, persze minden rendszerük fagyott. (Ez egyébként annyira vicces, hogy akárhányszor ügyet intézek bármelyik nagy multi cég ügyfélszolgálatán, köztük telekommunikációs cégek, bankok, szinte kivétel nélkül mindnek fagy, lassú, elérhetetlen a rendszere. Az ügyintéző meg csak mentegetőzik miatta.) Szerinte ezt tavaly év végéig kellett volna megtennem, és különben is, a Blue Mobilnak soha semmi köze nem volt a Telekomhoz. Felvilágosítottam, hogy többek közt az ügyfélszolgálatnál is volt jócskán átfedés, erre csak magyarázkodott, hogy ő igazából azt nem tudja. Ahogy azt sem tudta megmondani van-e még ügyfélszolgálata a Blue-nak. Végül hosszas próbálkozás után annyira jutott, hogy lényegében levélben jelezte az igényemet a központ felé, ahonnan kisvártatva felhívtak. Igaz egyértelmű ígéretet ő sem tudott adni (és olyan halk volt, hogy szinte semmit nem hallottam belőle max. hangerőn se), de azóta a pénzem is megérkezett a számlámra, bár semmilyen írásos dokumentációt nem kaptam azóta se.
-
-
Tressy
senior tag
válasz
#73820095 #8664 üzenetére
Irtam levelet ês ezt kaptam válaszul:
Ügyfélszolgálatunkra érkezett alábbi megkeresésével kapcsoltban tájékoztatjuk, hogy deaktív blue mobile SIM kártyája megmaradt egyenlegének visszafizetését kezdeményezheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (+36304408400) vagy írásban, egy szabad szavas kérelem formájában, melynek tartalmaznia kell az érintett hívószámot, ügyfél nevét, állandó lakcímét, születési helyét és idejét, édesanyja lánykori nevét, egy saját tulajdonú bankszámla számot, ahová a visszautalást kéri, illetve ügyfél saját kezű aláírását. Kérelmét a bluemobile@telekom.hu mail címre várjuk. -
xy.zsolt
őstag
válasz
#73820095 #8653 üzenetére
Nem kértem el azt a párszáz forintot...inkább az a gond, hogy alapból fel sem hívták a figyelmem rá. Naná, hogy 15év után ismét ehhez a hiéna szolgáltatóhoz jövök és akkor változtatnak saját vagy banki app-os töltésre. Kinek fájhatott, hogy kártyával online fizessünk regisztráció nélkül
.....megy a nyáj terelése az app-ba.
-
-
válasz
#73820095 #8636 üzenetére
Ha a "csak a szám létezzen" a cél, akkor ja, mert annak a jelenlegi minimum költsége 2k/év.
De ha már "néha netezek is" vagy "SOS net lehet hogy erről megy", akkor a telekomos maraton még mindig jobb, mert az addig élő net, amíg le nincs használva, míg a többi hét, vagy hónap után "nukul" bármennyi is maradt belőle. De az 2500/3000 évente, attól függően, hogy hol, min keresztül töltöd.
Bármilyen, évenkénti több feltöltést igénylő használat már bonyolultabb. -
mzso
veterán
válasz
#73820095 #8628 üzenetére
Bah. Bezzeg a Blue tudta online...
-
-
valakky
aktív tag
válasz
#73820095 #8255 üzenetére
Az utolsó sms-ben amiben közölték, felfüggesztik, de adtak egy kódot, az nem működött, így végül telefonon kellett egyeztetnem.
Előfizu megújult végül, de internet nem volt.
Mobilinternet testreszabása menüben konkrétan azt írta, hogy Önnek nincs mobilinternet-díjcsomagja
Egyenleg és forgalomban pedig mutatta a blue net XXL-t. Meg az egyenleget, annyit mint a felfüggesztés előtt. A pénzes egyenleg is annyi volt.
Aztán néztem Mobilinternet testreszabása menüt kínomban és onna plusz kínomban megrendeltem egy blue net plusz csomagot. Utána érdekes módon, egyből lett net.
Jelenleg így néz ki -
Dorien
veterán
válasz
#73820095 #8200 üzenetére
Dettó Görögországban szívtam ezzel, hogy nem engedett kimenő hívást a csudálatos Blue Mobile. Az athéni metrón profi zsebesek lenyúlták a tárcámat és le akartam tiltani a bankkártyát. Szerencsére asszony telefonja (T-Mobile) rendesen működött és a személyes irataim máshol voltak. Nyilván nem voltam olyan idegállapotban, hogy a telefon menüjében bogarásszam, hogy mi nem jó...
Qrvára vigyázzatok az athéni metrón, ha arrafelé jártok.
-
totron
addikt
válasz
#73820095 #8237 üzenetére
Net szempontból mondjuk, hogy kinek hogy, de én csak azon a véleményen tudok lenni, hogy a lassítós túlélőnet összességében még mindig észszerűbb, mint egy vagy akár több, de alkalmi 50 megának vagy 1 gigának is visongva örülni, közben a felhasználói farokat szaporán padlókőhöz verve. Olyan esetekre értem, mikor nincs fix és állandó vezetékes net az ember háta mögött.
-
ArNick
tag
válasz
#73820095 #8196 üzenetére
Majdnem 3 hete próbáltam rá az online visszaigénylő űrlapra, akkor nekem éppen működött, meg is lepődtem.
2 hét alatt utaltak is.
A bluemobile@telekom.hu címről kaptam régebben ezt: "A visszautaláshoz legyen kedves egy ügyfél aláírással ellátott, szabad szöveges kérelmet elküldeni részünkre, amin szerepelnek az alábbi ügyfél adatok: név, cím, anyja neve, születési hely és idő, okmány szám."
-
McLaca
őstag
válasz
#73820095 #8144 üzenetére
Nagy baj nincs vele, csak a percdíj eddig sem volt túl fontos, így a 22 kontra 25 (de Most opcióval 9/19) Ft annyira nem fontos. A maraton viszont jobb alternatíva a netre, főleg, hogy egy digis teszt SIM van a második kártyahelyen 50GB-tal. Ezért kell a maraton oda, ahol a DIGI nem fog menni. Ennyi a sztori.
Üdv!
-
McLaca
őstag
válasz
#73820095 #8142 üzenetére
Lillafüred, "medvetalpat" eszek.
Egyébként felhős és 26-27 fok.Üdv!
-
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #8130 üzenetére
Működik egy frászt...
Szokás szti tré programozás. Most már nem azt mondja, h nem létezik a szám, hanem h "Az adott telefonszámhoz megadott előfizető eltér!"... Most egyeztettem adatot, egy hónapja se, csak tudom már, h én vagyok az előfizető...Ezek komolyan idióták...
Gondoltam, hátha az adatokkal szórakoznak, mint az egyeztetésnél, amikor a kerület be tud kavarni, persze egyik verziót sem fogadja el a 2ből, 3.xra meg már "Túl sok próbálkozás, forduljon az ügyfélszolgálathoz!"... -
Gézengúz
addikt
válasz
#73820095 #8080 üzenetére
Semmi gond, én is néztem valamelyik nap, ugyanúgy hibára szalad, hívd fel az összefoglalóban található ingyenes számot, eligazítanak.
Fejlemény, a blue-hoz nem jutott el a hordozási kérelem, a Telekom nem továbbítja, a Digi online felületén viszont nem választható a Blue. Írtam a Diginek is ezügyben, kicsit poénos volt a válasz, (felhívtak) menjek be kirendeltségre személyesen, és az ügyintézővel tetessek bejelentést.
Hahó Digi, nem kell az állandó előfizető? Ne hülyéskedjetek már.
-
Predator2
addikt
-
4Grider
félisten
-
válasz
#73820095 #7945 üzenetére
Mert így látom, ha éjjel jött hívás/sms/email, akármi, de nem fog jelezni miatta a telefon.
Ha repülőgép üzemmódot kapcsolsz be minden éjjelre, akkor amikor visszakapcsolod, eltelhetnek akár hosszú percek is, mire minden összeszinkronizál.
Én személy szerint beállítottam a Do Not Disturbot minden napra, este 9-től reggel 7-ig.
-
Dinter
addikt
válasz
#73820095 #7935 üzenetére
Azt nem hiszem, mert ilyenkor mindig meg szoktam nézni a hálózatot, és sosincs olyan, hogy nincs hálózat, múltkor is csak annyit láttam, hogy folyamatosan váltogat a hálózatok között. Csak azt nem tudom, hogy hogy kéne tesztelni. Vegyek még egy SIM-kártyát és irányítsam át arra a hívásokat, vagy mit csináljak?
-
Dinter
addikt
válasz
#73820095 #7931 üzenetére
Tesóm SIM-kátyája Telekomos, múltkor elkértem pizzát rendelni róla, és ugyanúgy nem hallottak (bár neki jól működik elmondása szerint). Most próbálgattam ugyanonnan, és most valamiért működött, saját telefonomban is, és más telefonban is (a saját SIM-kártyám). Ami érdekes, hogy nyár végén tapasztaltam először, és jobban visszagondolva nem sokkal előtte kaptam meg az új telefonomat, tehát lehet, hogy rosszul emlékszem, és csak ezzel fordult elő. Előtte már 2 éve váltottam, és addig jó volt. Viszont akkor sem értem, hogy miért jó egyszer és máskor miért nem. Szerintem tuti valami hálózat-váltás/kezelési hiba lehet.
McLaca: Több emberrel előjött már, attól függetlenül, hogy én kezdeményeztem-e a hívást.
-
Dinter
addikt
válasz
#73820095 #7929 üzenetére
1. Már az előző telefonomnál is elkezdte ezt csinálni, az új telefonomnál is ugyanez a helyzet.
2. Próbáltam itthon is és koliban is, van 80km távolság a kettő között. Amikor a szolgáltatóval beszéltem, már ugyanezeket elmondtam nekik, ők se tudtak mit mondani, csak hogy oké, akkor nézzük meg a SIM-cserét. -
mrider
csendes tag
válasz
#73820095 #7884 üzenetére
Én most jártam ugyanígy.
Neked megoldódott vagy hívni kellett az ügyfélszolgákat?
Jött a kód, beírtam, erre hibaüzenetet dobott az oldal, azóta kakukk, ezt írja ki, hogy megszűnt a szerződés.Nos, meg is fog, mert elhordozom a francba.
Hihetetlen,hogy ez a magenta még mindig egy ekkora f*stalicska, amibe belenyúlnak, abból sz*r lesz. -
#95590400
törölt tag
válasz
#73820095 #7891 üzenetére
azóta jött egy értesítő sms, hogy elfogyott a 100 mega, de észre is vettem, mert hirtelen 32 kbittel tudtam csak netezni. az oldalon meg még mindig az volt, hogy felhasználható 15 mega
mondjuk befizetés után még pluszban a 3g-s zsebrúter újraindítása kellett a korlát feloldásához.
de berendeltem rá a 3 gigás csomagot, azóta működik a forgalomszámlálás.
ellenben az ajándék 22 perc a pénzfeltöltésért nem jelent meg. mondjuk annyira nem érdekel, wifis kis akkus rúterbe vettem. -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #7884 üzenetére
Félve mondom, nehogy ezt is elrontsák, de 1vmiben sokkal normálisabban kezelik a dominós kártyákat (mármint a percdíjakon kívül): bmikor lehet adategyeztetni, így az embernek nem kell összevissza dátumokat figyelni, hanem a többhónapos különbségeket is ki lehet közös nevezőre hozni. Csak az a furcsa, h a bluemobilnál már nem bírták ezt produkálni, legalábbis erre gyanakszom. A másik t legalább kiírja, h korán van, és még dátumot is ad.
-
válasz
#73820095 #7875 üzenetére
Visszakapni. Bankkártyáról utaltam amúgy.
Ez jött válaszként:
Tisztelt Ügyfelünk!
Társaságunkhoz 2018.10.13-án érkezett megkeresésével kapcsolatban – melyben egy téves hívószámra történt feltöltéssel kapcsolatban keresett meg bennünket - az alábbiakról tájékoztatjuk.
Az Ön által kezdeményezett és jóváhagyott téves számra való feltöltésért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, így a feltöltés sztornózására sincs lehetőség. (ASZF 1.9.11. )
A fentiek értelmében panaszát nem tudjuk elfogadni. Jóváírásra, valamint visszautalásra nem kerülhet sor.Tájékoztatjuk továbbá, hogy a fenti iktatószámon - jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve megkeresését teljes körűen rögzítettük elektronikus nyilvántartásunkban, s jelen levelünk egyúttal a panaszról felvett jegyzőkönyvnek minősül.
Amennyiben döntésünkkel nem ért egyet, jogosult panaszával a lakhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni, illetve a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hírközlési és Média Biztosához (székhely: 1088 Budapest, Reviczky utca 5., tel.: (06 1) 429 8644, www.mediaeshirkozlesibiztos.hu, levelezési cím: 1433 Budapest, Pf. 198), valamint a területileg illetékes járási hivatalokhoz vagy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (székhely: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25. tel.: (06 1) 457 7100, e-mail: info@nmhh.hu, levelezési cím: 1525 Budapest Pf: 75).
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
-
McLaca
őstag
válasz
#73820095 #7800 üzenetére
Köszi, azóta már meg is történt... kétszer.
Először egy névrokon hölgy vette fel, aki azt mondta, csak személyesen lehet SIM-et cseréltetni. Miután felvilágosítottam, hogy blue mobilról van szó, tájékoztatott, hogy akkor e-mail. Kérdeztem a futáros megoldást, nemleges volt a válasz. Megkértem az átirányítás beállítására is, azt mondta, beállította. Hát, nem sikerült.
5 perc múlva újabb telefon, más vette fel (egy srác), megnézte, nem látta beállítva az átirányítást, úgyhogy ő is beállította. Rákérdeztem a SIM cserére, jön futárral melóhelyre (nekem kell aláírni), és az átirányítás is működik.Nem akarok elmeszelni senkit, mert én is hasonló területen dolgozom, és tudom, milyen először támogatás nélkül vonalba ülni, így csak abban bízom, hogy a leány néhány napja kezdte a bevetést elengedett kézzel.
Vagy ez az általános színvonal a telkomnál...Üdv!
-
Greybeard
tag
válasz
#73820095 #7790 üzenetére
Bezony. A Blue Mobile a Telekom hálózatát használja, így ebben az esetben nem hordozod a számot, csak márkát váltasz hálózaton belül. Ennek a menetét írtam le fentebb. Hivatalosan lásd itt -> http://www.bluemobile.hu/szamhordozas
-
RoSSo3
senior tag
válasz
#73820095 #7777 üzenetére
Igaz, nekem is kellett 500 Ft-ot fizetni az új SIM-ért.
De még így is megéri, mert nem használom el soha a legkisebb net csomagot, és így felesleges havi 400 Ft-ot kiadni rá. De azért jó, ha van net, így helyette dualban Domino maratont veszek majd, 1 GB szerintem egész évre elegendő.Viszont az tény, hogy akinek a net fontos, annak jó a BM a lassítás miatt. Meg jó dolog az ajándék perc is minden feltöltés után. Mi szerettük, csak mivel vodás flotta-tag lett a családban, aki ingyen hívhat vodás számokat. És akkor már miért ne?
-
Greybeard
tag
válasz
#73820095 #7762 üzenetére
Ó, nem azért írtam. A személyes felhasználói szokásaim mellett számomra is optimálisabb a Blue Mobil és felteszem nem vagyok ezzel egyedül. Mindössze ijesztően csendes volt a topik. Bízom benne, hogy minél többen maradunk/lépünk be újonnan, hisz úgy nagyobb eséllyel marad fent maga a Blue is.
-
KTU
addikt
válasz
#73820095 #7730 üzenetére
"Jelszókezelőt használok, kizárt dolog hogy a jelszó rossz, pár napja be tudtam lépni,...."
Ebből következik hogy valamikor, a múltban regisztráltam weben is (jelszókezelőből kinyerhető információ), különben pár napja nem ment volna a belépés.
Mivel a nagymama idős, és hogy könnyebben, gördülékenyebben menjenek a SIM-hez kapcsolódó problémák intézése, az én nevemen van a telefonszám.
De ez itt felvetett kérdésem szempontjából irreleváns információ. -
RoSSo3
senior tag
válasz
#73820095 #7668 üzenetére
A Telekomnál tudtommal 25Ft a percdíj. És nem tudom, járnak-e ingyen percek minden feltöltés után? Drágább csomagra miért váltanék? Akkor már voda 19Ft-al.
Mi eddig mindig Lidlben töltöttünk fel. Negatív meglepetésként ért a feltöltés hiánya. Lehet Neked nem, de nekünk visszalépés. De nem akarom én támadni a Blue Mobilt, mindhárman náluk vagyunk a családban. De olvasom a híreket a megszűnés lehetőségéről, és a feltöltés lehetőségének korlátozása is ide vág. Ennyi.
-
-
válasz
#73820095 #6011 üzenetére
Szerintem a szolgáltató(k) az általános esetekre tudnak előre felkészülni, és az ugye eléggé nem általános eset, hogy valaki hónapokra külföldre megy. Alappal feltehető, hogy aki különleges körülményeket teremt maga körül, előre gondoljon arra, hogy az ezzel jelentkező nehézségekmik lehetnek. Például ez az egyik.
-
dptrsk
addikt
válasz
#73820095 #6009 üzenetére
Amikor a bluemobilt választottad remélhetőleg tudtad, hogy egy alacsony költségvetésű szolgáltatót választasz, ami előnyökkel és hátrányokkal jár:
néhány hátrány:
-4G később lett használható
-nanoSIM késve elérhető
-1 ügyfélszolgálati pont/fenntartási költség minimális
De ez nem is baj, mivel cserében olcsóbb/praktikusabb szolgáltatásokat kapsz.
Illetve ehhez hozzá tartozik, hogy ha valami ügyintézni valód van, nem lesz minden utcában egy ügyfélszolgálat, ahol intézni tudod az ügyeidet.Semmi nem tart vissza, hogy amikor itthon vagy beballagj egy hivatalos T-Pontba, s átváltsd Domino szolgáltatásra a Blue-s SIMet, s akkor feltehetőleg idén nem is kell adatot egyeztetned, illetve a későbbiekben egy kiterjedt ügyfélszolgálati bázishoz tudsz fordulni.
Egy
(alacsony költségvetésű)szolgáltatót szerinted hol érdekel, hogy te külföldön vagy? Mi köze van hozzá? Te tartod fenn kényelemből a kártyát, nem te teszel szívességet a BlueMobilnak, hogy náluk van a kártyád...
Az állam szabott egy határidőt, s hogy személyes azonosítás kell. Ha szigorúan vesszük a BlueMobilnak elég lenne annyit mondania, hogy innentől 30 napod van a Bp.-i irodában megjelenni, ha nem vége a SIM érvényességének. De nyilván nem akar ügyfeleket veszteni.Emlékeim szerint a BlueMobil nem reklámozta sosem azt, hogy ügyintézés bárhol, bármikor.
Feltehetőleg lesz egy 30 napos ügyintézési idő, amikor adatokat tudsz egyeztetni.
Honnan tudod, hogy nem egy online azonosítási felületen dolgoznak, hogy ne legyen leterhelt a személyes üfsz? Nem biztos, hogy olyan egyszerű kiépíteni a kapcsolatot az állami adatbázissal, emelett ugye hülyebiztosra is kell csinálni, hogyha Nagy Ádám Ferenc lehagyja a második nevét, akkor ne érvénytelen azonosítást dobjon vissza, hanem írja ki mi a baj.
(OFF: bár ugye mivel a blue egy alacsony költségvetésű szolgáltató, lehet, hogy csak érvénytelen üzenet lesz, s az ügyfél találja ki, a Telekomnál pedig lesz rendes hibaüzenet.)
Egyébként külföldre visszatérve, német alditalk pl. 4G-t mostanság enged, a bluenál előbb volt 4G, mint itt, illetve átirányítás sincs az alacsonyköltségvetés miatt. Online bankkártyás feltöltésről nem is beszélve... (ha nincs német számlád marad a kinti aldiban vehető feltöltő bon vásárlás...) Őket sem érdekli, hogy nem kint élsz...)
Neked a Bluenál külföldön 3 kattintás és fel van töltve a kártya, akár külföldi bankkártyával is.
Tehát szerintem a Blue elég jól meg van támogatva plusz szolgáltatások terén, az alacsony költségvetés mellett -
bakbéka
tag
válasz
#73820095 #6008 üzenetére
Ebbe az onlile adategyeztetésbe csak 4 Grider hisz!
Online nemhiszem ,hogy lenne.
Én màr írtam a bluenak ,hogy mi lesz az adategyeztetéssel ami jun30-ig megkell hogy történjen!
Vàrom a vàlaszukat màr ha lesz vàlasz!
Írj te is nekik majd kiderül melyikünknek mit mondanak. -
bakbéka
tag
válasz
#73820095 #5996 üzenetére
Ezt olvastam én is,csak azt nem értem hogy a blue üfsz-től kapott sms-ben miért van az hogy majd keresni fogjuk önt adategyeztetés céljából addigi teendője nincs!
Ezt az smst kaptam jan 6.án gondolom mindenki megkapta,de ez nagyon furcsa.
Lehet menni a telekomhoz közben meg nem is tájékoztattak?
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest