- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #7016 üzenetére
Lemondanod sem kell, mert átválthatsz az újabb csomagra. Annyi történik - vagyis nálad csak történne - , hogy ha van még adatmennyiséged a régiből, akkor az nov. 1-ig elhasználható. Konkrétan nem is tudod lemondani, csak a megújulást, azaz akár "lemondod" a megújulást és megrendeled a plus-t, akár csak egyszerűen átváltasz a plus-ra, a végeredmény ugyanaz lesz: a régi csomag fog élni nov. 1-ig, az új meg a megrendeléstől számított 30 napig, de mivel neked a régiben már nincs egy bit sem, így irreleváns, meddig élő.
A váltást már leírtam párszor, de legyen itt még egyszer, hátha kidobja már a kereső.
Szóval a fentebb jelölt váltás, azaz a régi csomagra az új megrendelése bármikor lehetséges. Visszafelé ezt így nem lehet. De úgy igen, ha lemondod az új csomagot, majd az lejár, kikapcsolják, és a kikapcsolása után már meg tudod ismét rendelni a régieket. Tehát egymás után megy újról régire, egymásból váltva nem megy csak régiről újra, vagy újról újra, vagy régiről régire.Üdv!
-
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #6969 üzenetére
Valami akkor fejre állt náluk, ehhez lehet köze annak is, amit fentebb írtam (az angol menü elhangzása után csend...).
Üdv!
-
teo77
őstag
válasz
Sir Sparrow #4105 üzenetére
Szia, sziasztok!
Szóval, pl:
-dec. 1.-én megrendelem a Blue S-t. Ez 90 Ft.
-Dec. 31 - e éjfélkor megújúl, tehát levon újra 90 ft-ot. És ezt már nem újíthatom meg másodjára, csak úgy, ha:
-max. Január 30-ig lemondom az automatikus megújulást, (2x30 nap az akció ideje)
- január 31.-én megrendelem a Blue M - et. Ez szintén 90 ft.
-Ezzel várok egy automatikus meghosszabbodást, majd majd
-max március 1-e éjfélig lemondom a megújulást (február 28 napos a példában).
-és, mivel dec. 1 óta eltelt 90 nap, ezért - újra megrendelhetem a Blue S-t. És így váltogatva.Jól értelmezem ezeket?
Köszönöm! -
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #5227 üzenetére
Volt róla korábban szó. A váltást szó szerint kell érteni. Azaz amíg aktív egy új csomag, abból átváltani nem tudsz régire. Viszont amint lemondod az újat - és ki is kapcsolták, azonnal rendelhetők újra a régiek is.
Kipróbálva, tehát 100%-ig működik. Épp e hónap elején rendeltem ismét régit, miután kikapcsolták az új 100MB-ost.Üdv!
-
gooool
őstag
válasz
Sir Sparrow #4105 üzenetére
Helló!
Most rendeltem meg a 1777-en a Bluenet M-et, valószínűleg 90 Ft-ért, mert alig párszázon áll az egyenlegem (most jöttem át számhordozással másik szolgáltatótól és még nem volt töltve).
Nos akkor ha jól vettem ki a leírásból így néz ki a buli:- A mai nappal aktiváltam a szolgáltatást 90 Ft-ért, ami 90 napig ennyi havi szinten
- Két havonta (60 nap) lemondani és aktiválni a másik díjcsomagot, hogy nehogy eredeti áron újítsa meg
- Ezt ismételgetni 60 naponta vagy kicsivel előtte való időpontban, hol Net S, hol Net M-et lemondva és a másikat aktiválvaJó az okfejtésem?
-
válasz
Sir Sparrow #4326 üzenetére
4G-n használnám, ha olyan telefonom lenne
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4303 üzenetére
Egyébként az is lehetséges, h nem órapercre megy, hanem fordulóóraperc van, amikor minden aznap esedékest átállítanak, és esedékes az, akinek letelt a 30x24h-ja, és akkor lehet látszólag 1 napot is nyerni.
De h vki képes legyen ezen ennyit vergődni?.... ... -
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #4299 üzenetére
Igen, viszont most nem jött be a dolog.
A 133MB-ost megrendeltem 2015.12.28-án, automatikus hosszabbítás 2016.01.28-án. Lejárt 02.26-án (jelzem, 29 nap telt el, és rendre előfordul, hogy 30 nap helyett csak 29 napra él a szolgáltatás, az esetek több mint felében így van, mert táblázatban vezetem). Aztán volt 5 nap szünet, itthon voltam, nem kellett a mobilnet. 03.03-án rendeltem 333MB-ot, hosszabbodott 04.03-án, lejárt 05.02-án. Tehát 01.28 és 05.02 között több mint 90 nap telt el, és mégsem tudtam akciós áron megrendelni.
De az is érdekelne, hogy ha egyszer 30 napig él a szolgáltatás, akkor a tavaly 07.25-én megrendelt csomag - ami 08.24-én járt le - után 08.25-én megrendelt másik már miért csak 09.23-ig tartott... Július és augusztus is 31 napos. Akkor?Szóval nincs 100%-os megoldás...
Üdv!
-
válasz
Sir Sparrow #4291 üzenetére
februárban még jó volt
-
G@ben
addikt
válasz
Sir Sparrow #4291 üzenetére
Köszi, akkor ezentúl így csinálom.
-
válasz
Sir Sparrow #4287 üzenetére
akkor az aktiválás a megrendelés napja volt, a következő hónap nem számított aktiválásnak, mert nem mondtad le, ezért aktív maradt
tavaly kb 60× le volt írva, hogy mi így csináljuk
-
válasz
Sir Sparrow #4278 üzenetére
de régen nem így működött,
-
G@ben
addikt
válasz
Sir Sparrow #4278 üzenetére
Akkor mégiscsak jól tudtam, köszi!
-
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #4224 üzenetére
Hol mondja be?
Az adott csomag menüpontjában, vagy attól külön?
Megrendeltem az S-t, az 90 Ft volt, de ez el fog fogyni hamar... Viszont anno a dominós időkben, amikor az akciós ár meg is jelent az online felületen, ott sem volt semmi logika abban, mikor vált akcióssá egy csomag. Volt, hogy 2 hónapig másik csomagban voltam és újra felkínálta az előzőt akciósan (ahogy Te is váltogatod az S-M csomagokat), de volt, hogy egyiket sem jelezte akciósnak, bármennyi idő is telt el az utolsó aktiválása óta.
Úgy tűnik, az M-et én csak a kikapcsolása utántól számított 90 nap után tudom újra akciósan megrendelni.Üdv!
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4221 üzenetére
Eltévedté'?
-
válasz
Sir Sparrow #4221 üzenetére
ez nekem is működött, egészen május 1-ig
-
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #4192 üzenetére
Ez a helyzet már régóta fennáll, már jó ideje olcsóbb a roaming SMS, mint az itthoni.
Más: kb. 95 napja aktiváltam uroljára a 133MB-os netet, közben volt 5 nap szünet és 2x333MB-os net. Most próbáltam megrendelni újra a 133MB-ost és teljes árat vonna - ha lenne annyi az egyenlegen.
Szóval ez a "90 napon túli utolsó aktiválás" a jelek szerint így nem mindig alkamazható.
Most azon aggódom, hogy ha 100MB-ost rendelek 1 hónapig, utána tudok-e újra 133MB-ost rendelni kedvezményesen... A 33MB-ost tudnám, de az nem elég.Üdv!
-
Sir Sparrow
tag
válasz
Sir Sparrow #4192 üzenetére
A 27%-os ÁFA-t nem számoltam rá, uh az okozta a difit, úgy már kijön a 23,01 HUF!
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4134 üzenetére
Veszel egy nemmagyaa blúmobiltot, oszt meg van ódva a gondod
-
St3ven
addikt
válasz
Sir Sparrow #4134 üzenetére
"Ha itthoni szomszédot hívok mobilon fizetek 33 HUF-ot percenként, ha pl. Franciaországban nyaralok és hazatelefonálok, meg fizetek 15,5 HUF-ot percenként!
De ezek a maximális többletdíjak, amit felszámolhatnak a szolgáltatók, nem pedig a fizetendő díjak.
-
Frosttide
tag
válasz
Sir Sparrow #4134 üzenetére
Nem akarom a szolgáltatókat védeni, de nyilván mások a gazdasági körülmények is.
Külföldön gondolom nincs 27%-os áfakulcs, ágazati különadó, nem hoznak visszamenőleg érvényes jogszabályokat és nem módosítják azt két nap alatt stb.Biztos nem kib....ásból drágábbak az árak, mint a jobb életkörülményeket nyújtó országokban. Hülyeség is lenne a cégektől.
Egy stabil környezetben lehet hosszú távra tervezni, hosszabb időre kalkulálni a beruházások megtérülését, míg egy bizonytalan helyzetben ahol nem nagyon lehet előre tervezni ott minél hamarabb meg kell térülnie, mert ki tudja mit hoz a holnap. -
válasz
Sir Sparrow #4105 üzenetére
Tényleg 90Ft-ot vont le
Megrendeltem az S-t.
-
szemmelver
aktív tag
válasz
Sir Sparrow #4116 üzenetére
Rendben koszonom a segitseget! Valamit kaptam igen.
"The following message to <ugyintezes@bluemobile.hu> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.x.0 - Message bounced by administratorFinal-Recipient: rfc822;ugyintezes@bluemobile.hu
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Diagnostic-Code: smtp; 5.x.0 - Message bounced by administrator (delivery attempts: 0)" -
rsanyi20
tag
válasz
Sir Sparrow #4105 üzenetére
Ezt a lemondást-aktiválást neten is meglehet csinálni?
-
kissjani85
csendes tag
válasz
Sir Sparrow #4105 üzenetére
Akkor ebbol az is kovetkezi, hogy a Blue M is 90 Ft az elso 2 honapban, ha jol ertelmezem. Ez remek hir igy fogok tenni.
Koszonom a tippet. -
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4098 üzenetére
Havi 1 ingyen van.
-
#71835392
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4083 üzenetére
Pont a 1777-en van olyan menüpont, hogy utolsó hívás adatainak lekérdezése. Ha azt kiválasztod elregéli neked az automata, hogy "utolsó hívása x perc x másodpercig tartott és y forintba került". Ezzel faszán ellenőrizhető.
Továbbá telefonon lehet kérni egy adott időszakról díjmentes hívásrészletezőt, ott is lehet ellenőrizni. -
thomas77
senior tag
válasz
Sir Sparrow #4086 üzenetére
5-10-20 ember írta le itt a problémáját, de sok ezernek meg zökkenőmentesen ment a hordozás. Azok nem igazán írnak ide be. A családomban több hordozás is volt már. Mindegyik mintaszerű volt. Egyedül a feleségem előfizetésével volt gond. Ott egyértelműen a régi szerződésének kötésekor rögzített téves adatot az ügyintéző. Ez 1 hetes csúszást eredményezett, de ettől még nem mentünk a falnak. Persze senki nem kért elnézést a hibáért, de ez már mellékes.
-
4Grider
félisten
válasz
Sir Sparrow #4083 üzenetére
Ami ingyenes az ingyenes. A számlázási rendszer teljesen automatikus. Bele lehet ugyan nyúlni, de nem érti meg, hiszen túl sokan panaszkodnának, ráadásul elég lenne ha közülük egy a felügyelethez fordulna. Az ügyfélszolgálati számok ingyenessége ui. törvényi kötelezettség.
-
#23310336
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #4073 üzenetére
Tegyél számlapanaszt, küldenek hívásrészletezőt ingyen, abból kiderül hova ment el a pénz. Olyan is előfordulhat, nem ez lenne az első eset, hogy egy korábbi hívás összegét később vonja le az egyenlegből a rendszer.
-
4Grider
félisten
válasz
Sir Sparrow #4071 üzenetére
Mivel a teljes Telekom mobilhálózatból ez ingyenesen hívható szám, nem tudom elképzelni, hogy mi alapján számláznák ki.
-
Hovi
aktív tag
válasz
Sir Sparrow #4068 üzenetére
Igen, volt eredménye a reklamációnak. Kiküldték rá egy jó hétre a tételes híváslistát, melyből kiolvasható, hogy én voltam a f@sz. Ugyanis mikor beraktam az új simet, kétszer is elcseztem a jelszót az eset Security sim védelemnél, s az küldözgetett bőszen figyelmeztető sms-eket a beállított számra. De ennek az üzeneteknél nincs nyoma. A másik számon viszont igen. Tehát ingyenes mindkét üsz hívása. Később is teszteltem.
-
radio100jozs
őstag
válasz
Sir Sparrow #3921 üzenetére
Én a honlapon szoktam egyenleget tölteni, ott jár a kedvezmény, így szerintem ez nem kötött, hogy hol töltöd fel.
-
zombei
aktív tag
válasz
Sir Sparrow #3891 üzenetére
Gondolom ez a visszahívós sms lenne. (Az ingyenes.)
-
Indiant
addikt
válasz
Sir Sparrow #3760 üzenetére
1777 felhív,
3-3-1-6-1 (BlueNet S 33 MB)
3-3-1-6-2 (BlueNet M 133 MB)
3-3-1-6-3 (BlueNet L 333 MB)
3-3-1-6-4 (BlueNet Alap 15 MB)
majd 1 és 1 a bekapcsolás. -
madrac
senior tag
válasz
Sir Sparrow #3598 üzenetére
Ahhoz képest rossz amit írtam, hogy egy időre rendszeresen megszűnik az adatforgalom. Ez önmagában is gáz. Más szolgáltató hálózatával nincs tapasztalatom, ill. 4G-vel tudom még összehasonlítani. Nem hinném, hogy lefedettségi kérdés, legalábbis a teló azt jelzi hogy van térerő.. Szóval nem tudom hogy ez technológiai sajátosság-e, vagy a szolgáltató hálózata ilyen gáz. Azért nem hiszem hogy ez normális.
(#3599) prozodus: lehet.. de nem csak ez a teló..
-
madrac
senior tag
válasz
Sir Sparrow #3590 üzenetére
Pedig a folyamatos internet kapcsolatot igénylő alkalmazásoknál (pl játék) nagyon kijön, hogy a belvárosban járkálás közben sűrűn megszűnik minden adatforgalom hosszú másodpercekig. Más telóval is ezt csinálta. A speedtest engem nem nagyon izgat. 4G-n pedig ilyen probléma nem nagyon volt, vagy csak minimálisan.
-
Sayuar
senior tag
válasz
Sir Sparrow #3590 üzenetére
Eddig csak a telenor/vodafone hálózatot használtam.
Asszonynak duál sim-es telefoja van, eddig csak egy vodás SIM volt benne. Vettem bele egy telekom net&roll teszt SIM-et.
Első nap után azt kérdezte, hogy: le akarom szoktatni a mobilnetezésről, mert ez élvezhetetlen.
Munkahelyén, itthon és metrón is csak tölt, tölt és tölt.
Nagyon sokszor csak 2G van.
Számomra örök rejtély, hogy amíg nem volt 4G a két T-nél, miért nem tudott a voda ügyfeleket szerezni a tőlük? 3G-ben fényévekre jár/járt a másik kettő előtt.
Betettem a fent említett SIM-et a saját készülékembe: a 4G nagyon rendben van.Gondolkodtam a számom bluemobilehoz való hordozásán, de ezt a 4G-től teszem függővé.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3553 üzenetére
Nekem addig tartották benn a készüléket, és nem adminisztrálták rendesen, h lejárt a garancia, pedig nem javították meg. Sztem a vodások ki vannak erre külön képezve...
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
Sir Sparrow #3541 üzenetére
Röviden, háromszor volt a készülékem szervizbe, abból amikor a TeleMax-nál volt kétszer, rosszabb állapotba kaptam vissza, mint amikor leadtam, így negyedszerre amikor az LG Központi Márkaszervizbe vittem, egy általam összeírt 2 oldalas jegyzettel együtt, hogy miken ment keresztül a telefon a szervizelések alatt és milyen hibái vannak, megvizsgálták és kaptam egy cseréről szóló jegyzőkönyvet.
Gondoltam, hogy a Vodafone-nak 1,5 év után nem lesz ilyen (LG Optimus L5 II) készüléke, de azt nem, hogy cserébe egy nyomógombos telefont akar rám sózni. Természetesen ezt nem fogadtam el, pénzt meg nem akartak visszafizetni, 2 hónapon keresztül ment a huzavona. Már vezető helyettessel beszéltem, levelet is küldtünk a vezetőségnek, közben folyamatosan félrevezettek. Ahány ügyintéző van, annyi verziót hallottam, meg néha amelyik, amilyen stílust megengedett magának. Volt, hogy félreültettek, várjak, mindjárt újrahívják a sorszámom, este 8-kor zárt a Vodafone, 2 óra várakozás után, fél 9 után kerültem sorra, mikor már senki se várt, hogy "Mire vár? Már húzták a számát!". Gondolom arra számítottak, hogy megunom a várakozást és elmegyek. Mellettem lévő csak azt tette, 1 óra várakozás után.Ezt meguntam, és december közepén a Békéltető Testülethez benyújtottam egy kérelmet.
Mivel nem tudják javítani, és cserélni se tudják ugyan olyan készülékre, ezért nem vagyok köteles elfogadni másik cserét, főleg nem egy rosszabb ajánlatot. Én rugalmas lettem volna, mert mondtam, akkor egy drágább készüléket kérek és ráfizetek, jött a válasz, hogy ezt nem lehet. Persze amit utána visszakaptam levelet tőlük, abba írták, hogy ráfizetéssel másikat is kérhetek. Kösz, amikor már 1 hónap után, vettem egy másik telefont, mert használhatatlan volt a régi. Ha elején nem vezetnek félre, hogy nem lehet ráfizetni. De így jobb, legalább egy függetlent vettem Media-ba, amikor akcióztak.
Másik lehetőségem lett volna, hogy visszakapom az 1 Ft-ot, amennyiért vettem a készüléket. Vodafone azt meg elfelejti, hogy havonta többet fizettem emiatt, ami 2 év alatt 24.000 Ft lett. Azt kértem kártérítésként, de teljesen elzárkóztak tőle, össze vissza küldözgettek, menjek ahol vettem, ott meg, hogy már le lettek minősítve, nem tudnak mit csinálni, menjek a másikba... és mindenhol várjak 1,5-2 órát a soromra.Sorolhatnám még amiken keresztül mentem náluk, ezen belül, meg még ezen kívül is (Pl. Szerződéskötésnél elírták az adataimat, mai napig nem küldtek helyesbítést, pedig ígéretet kaptam rá. Amikor pár napon belül vittem vissza egy telefont, gyári hibával, recsegett a hangszóró, hölgy közölte velem, persze, mert rajta van a fólia. Mondom persze, mivel a kijelzővédő fólia arra van, hogy rajta legyen a telefonon. Olyan szolgáltatást bekapcsoltak automatikusan, amit nem is kértem, de mivel elolvasom mit írok alá, jeleztem kapcsolja ki a napi netet (kb. 990 Ft/nap, ha jól emlékszem) ami külföldre szól, ha kimegyek, én azt nem kértem. stb.).
Még a TeleMax is megérne egy...A rövid válasz egy kicsit több lett.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
Sir Sparrow #3533 üzenetére
Oké, amint lesz válasz, beszámolok róla.
Akkor Te még jobban jártál, mint én a Vodafone-al. Kíváncsi vagyok milyen végelszámolási papírt küldenek ki. Csodálkozom, hogy még nem kaptam meg, így 2 hét után. Lehet megvárják a Békéltető Testületes ügyet és azt is beleszámolják.
Holnap megyek meghallgatásra, utána remélem, végleg megszabadulok tőlük.
Amúgy a Blue-val jól indult minden, hívtak mikor küldik a kártyát, utána még azért is felhívtak (manapság már ez is ritka), hogy rosszul mondták, másnap fog csak jönni, reggel 8 előtt már itt is volt. Utána volt egy kis gondom az ügyintézéssel, amikor a hívásátirányításon akartam változtatni. Háromszor hívtam őket egymás után, mire átkapcsoltak a Telekom-hoz, mert Ők nem tudták megoldani, de végül a T-nek se sikerült úgy ahogy akartam. Egyszerűbb lenne, ha adnának rá lehetőséget, hogy ezt a felhasználó is tudja állítani a fiókján keresztül.
Fentebb velosolex panaszkodott, amire mások megadták a választ, nem is akarok belefolyni, csak erre a mondatra reagálnék: "Van aki pár forintért elviseli a pökhendi, megalázó stílust, én nem."
Szinte minden cégnél vannak ilyen beosztottak. Amikor először hívtam fel a Blue-t, egy unszimpatikus hölgyet fogtam ki. Elég lekezelő volt számomra, és ráadásul ezt úgy tette, hogy sok hozzáértés nem volt mögötte.
Amit én elmondtam telefonba Neki, arra azt mondta, hogy nincs összefüggés a kettő között (Hívásértesítő és Hívásátirányítás), majd amikor beléptem a fiókomba, ott is írja a beállításoknál, amit én mondtam, hogy igenis összefügg a kettő, bizonyos szempontból.
A második ügyintéző normális volt, míg a harmadik tök jó fej volt, fél órát beszéltünk. Emiatt nem jut más az ügyintézőhöz.A Vodafone-nál, az ügyintézők 90%-a nem alkalmas arra a feladatra, és akkor még szerintem alá is becsültem ezt a számot. Hiába voltam előfizető. Tehát az nem feltétlenül igaz, hogy azért a pár forintért el kell viselni a pökhendi, megalázó stílust. Havi 6.000 Ft-ért is sokszor azt a stílust kaptam. Manapság nem nagyon fontos, hogy megtartsák az ügyfelet.
Akkor már inkább választom a Blue-t, 33 Ft percdíjért, ami valamilyen szinten mindegy is, mert VoIP-on keresztül telefonálok 2 hete. Így eddig, pár forintomba került ez az időszak, ha meg mégis a hálózatukat kéne használnom, nem mindegy, hogy 33 vagy 49 percenként, feltöltőkártya esetén.
-
mzso
veterán
válasz
Sir Sparrow #3267 üzenetére
De sajna azt nem mondja, hogy mennyit fog épp legombolni. Ha nincs meg a 60 nap akkor a teljeset.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3199 üzenetére
Másfél éve, asszem.
Á, ennél viccesebb a dolog. Nem számla
Kártyás volt, nem előfizu.
Csak amikor áthoztam, bizonytalan volt sokminden, és küldtem körbe az sms-eket, h ez a szám lehet, h megszűnik. (Mert hosszútávon ez várható, csak a mikor egyre tolódik.)
És egy idő után feltűnt, h elvileg már rég le kellett fogynia a pénznek, de még mindig engedi az sms-eket küldeni
-
válasz
Sir Sparrow #3157 üzenetére
De legalább sikerült
1., Igen.
2., Igen.
3., Mindegy.
4., 30 nap-os időszakokra szól egy előfizetés. -
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3151 üzenetére
Ha már nem él a nyomoros sim, akkor nem kell foglalkozni vele.
-
kisza25
félisten
válasz
Sir Sparrow #3140 üzenetére
azt az előttem lévőtől idéztem, de most sem értem minek kellene átváltani kártyásra, amúgy nem nem köt a hűség évek óta és 21-e a fordulónapom
azért akarom megszüntetni az előfizetést, mert 10-15percet beszélek egy hónapban, erre felesleges -
betyarr
veterán
válasz
Sir Sparrow #3151 üzenetére
igen.ma kaptuk a levelet,de csütörtök óta használatban van a sim.
feltöltős volt a telenyomoros is. -
betyarr
veterán
válasz
Sir Sparrow #3149 üzenetére
én úgy döntöttem,hogy nem foglalkozunk a dologgal,hiszen van a kezemben egy aláírt szerződés.majd ha nem tetszik nekik valami,akkor szólnak.igazából azért is vagyok ilyen bátor,mert a telenyomor már elengedte a feleségemet,hiszen él a 20-as szám a blue-s kártyán.szóval nem tudom minek kellene itt elindítani megint az egészet
na meg különben is: amit beküldtünk papírokat,azokon egyértelműen,nyomtatott nagy betűkkel rajta van a név.aki ezt elnézi,az vak,vagy nem arra figyel amit csinál.ha gondjuk van,akkor oldják meg,mert nem mi szabtuk el a dolgot,hanem az ügyintéző (vagy a telekomnál,vagy a telenyomornál).verjék le egymáson. -
betyarr
veterán
válasz
Sir Sparrow #3143 üzenetére
na ez egy érdekes dolog...ugyanis a feleségem szintén kapott egy ilyen levelet a telekomtól (a keresztneve el volt írva) hogy a telenor elutasította a kérelmet mert nem tudták beazonosítani.a dolog érdekessége,hogy már egy hete itt a sim,az aláírt szerződés és 5 napja blue hálózatot használ minden gond nélkül.
nekem az a gyanúm,hogy a telekom véletlenül elírta a feleségem nevét és persze nem tudta a telenor azonosítani.a figyelmeztető levelet elküldték a feleségemnek a rossz keresztnévvel,majd közben rádöbbentek,hogy ők cs*szték el az egészet és gyorsan kijavították a hibát és a telenor így már rábólintott és intézték tovább és minden sikeres volt.mindezt abból gondolom,hogy 11.18-án indítottuk el a számhordozást és a ma megkapott levél pedig 11.19-i dátummal kelt. -
válasz
Sir Sparrow #3143 üzenetére
érdekes hogy minden szolgáltatóváltásnál a volt telenor ügyfelek adatai nem stimmelnek
Teljesen mindegy, hogy Blue, Tescomobile vagy Vodafone-hoz mennek.
-
4Grider
félisten
válasz
Sir Sparrow #3140 üzenetére
Telenornál arra ügyelj, hogy a havi fordulónapod előtt néhány nappal történjen meg a hordozás, véletlenül se utána. A Telenor ui. 1 napra is gond nélkül kiszámlázza a teljes havidíjat.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3116 üzenetére
Amúgy olvastad is, amit írtam?
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3114 üzenetére
A cikk nem a törvény pontos szövegét idézi, ami csak "feltöltés nélküli megszűnést" ír, és abba a számhordozás is beleesett volna, mert ott sincs feltöltés, amikor a szerződést megszünteted a számhordozás miatt. Akkor még csak sejteni lehetett, h nem erre gondoltak, de reméltük, h a szövegezésbe belekötve elérhetjük ezt a számhordozásnáli lehetőséget is.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3112 üzenetére
Kösz. Kár
Reméltem, h a másik értelmezés lép életbe. -
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3110 üzenetére
Írja ezt így konkrétan? Hol? Adod a linket?
Mert a törvény szövege nem egyértelmű. -
#73820095
törölt tag
válasz
Sir Sparrow #3107 üzenetére
Sztem: szólni a blue-nak, h nem jó a dec2, dec28-at kéred.
1. Igen, ugrik a szám. Legalábbis anno nekem is ezt mondták, de attől persze ez még nem tuti fiz, amilyen béndzsák tudnak lenni a helpdeskesek.
x. Ne a telenyomost kérdezd a számhordozásról, hanem az NMHH-nak írjál, és tőlük kérdezd, h számhordozáskor él-e ez, ha ők azt mondják, igen, akkor hiába ugrál a telenyomor.
-
McLaca
őstag
válasz
Sir Sparrow #3062 üzenetére
Igen.
Üdv!
-
válasz
Sir Sparrow #3006 üzenetére
SIP kapcsolat, meg persze Viber, Skype, Facebook Messenger
De most SIP kapcsolattal használom az olcsombilhvast, és működik.
-
válasz
Sir Sparrow #2908 üzenetére
klasszikus voip az új netcsomagokban már tiltva van
A MobileVOIP nem tartozik közéjük, az mindenhol működik, ha megfelelő az internet sávszélessége
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Lenovo Legion 5 Gaming. Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest