- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
Mivel a Blue Mobile, mint szolgáltatás megszűnt, így a topikot zárom.
További információ a megszűnésről ezen a linken érhető el.
Tájékoztatunk, hogy 2022. június 30-ával a blue mobile szolgáltatásod megszűnt. A szerződésed felmondásáról SMS-ben értesítettünk.
A továbbiakban a beszélgetést a Telekom mobilszolgáltatások topikban lehet folytatni. -
Tamy
őstag
válasz
#73820095 #8668 üzenetére
Én pár hónapja személyesen mentem be a T ügyfélszolgálatára, mivel szándékosan hagytam megszűnni a kártyám. A kiscsaj kárörvendően kb. a képembe vágta, hogy már lekéstem a visszatérítés lehetőségéről, jó eséllyel keresztet vethetek a pénzemre, mivel a Blue Mobile megszűnik. Azért próbált mindenféle programban utána nézni, persze minden rendszerük fagyott. (Ez egyébként annyira vicces, hogy akárhányszor ügyet intézek bármelyik nagy multi cég ügyfélszolgálatán, köztük telekommunikációs cégek, bankok, szinte kivétel nélkül mindnek fagy, lassú, elérhetetlen a rendszere. Az ügyintéző meg csak mentegetőzik miatta.) Szerinte ezt tavaly év végéig kellett volna megtennem, és különben is, a Blue Mobilnak soha semmi köze nem volt a Telekomhoz. Felvilágosítottam, hogy többek közt az ügyfélszolgálatnál is volt jócskán átfedés, erre csak magyarázkodott, hogy ő igazából azt nem tudja. Ahogy azt sem tudta megmondani van-e még ügyfélszolgálata a Blue-nak. Végül hosszas próbálkozás után annyira jutott, hogy lényegében levélben jelezte az igényemet a központ felé, ahonnan kisvártatva felhívtak. Igaz egyértelmű ígéretet ő sem tudott adni (és olyan halk volt, hogy szinte semmit nem hallottam belőle max. hangerőn se), de azóta a pénzem is megérkezett a számlámra, bár semmilyen írásos dokumentációt nem kaptam azóta se.
-
-
Tressy
senior tag
válasz
#73820095 #8664 üzenetére
Irtam levelet ês ezt kaptam válaszul:
Ügyfélszolgálatunkra érkezett alábbi megkeresésével kapcsoltban tájékoztatjuk, hogy deaktív blue mobile SIM kártyája megmaradt egyenlegének visszafizetését kezdeményezheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (+36304408400) vagy írásban, egy szabad szavas kérelem formájában, melynek tartalmaznia kell az érintett hívószámot, ügyfél nevét, állandó lakcímét, születési helyét és idejét, édesanyja lánykori nevét, egy saját tulajdonú bankszámla számot, ahová a visszautalást kéri, illetve ügyfél saját kezű aláírását. Kérelmét a bluemobile@telekom.hu mail címre várjuk. -
Tressy
senior tag
Ha valaki hagyja megszűnni az előfizetését a rajta lévő összeg nem veszik el.Kérelmezni kell a visszafizetést mert maguktól nem adják vissza
-
qwertly
addikt
Sziasztok!
Kénytelen vagyok én is váltani...amióta megjelent a blue mobil azóta használtam. Több kártyával is mert a családban ez van konkrétan 5db. T-mobilhoz mennénk vissza, csak feltöltős kártya kártya érdekel. Kell valamire figyelnem azon kívül hogy csak hétköznap tudok menni az ügyfélszolgálatra? Köszönöm a választ előre is.
-
xy.zsolt
őstag
válasz
#73820095 #8653 üzenetére
Nem kértem el azt a párszáz forintot...inkább az a gond, hogy alapból fel sem hívták a figyelmem rá. Naná, hogy 15év után ismét ehhez a hiéna szolgáltatóhoz jövök és akkor változtatnak saját vagy banki app-os töltésre. Kinek fájhatott, hogy kártyával online fizessünk regisztráció nélkül
.....megy a nyáj terelése az app-ba.
-
#73820095
törölt tag
válasz
xy.zsolt #8652 üzenetére
Nem tudom, mert most megvariálták a feltöltést a dominóval, és mintha vki azt mondta volna, h csak bejelentkezve lehet, de azt nem tehetik meg. És rémlik egy olyan is, h banki felületről lehet tölteni. Gyere át a tré topikjába, ott van, aki ebben naprakészebb. Ott az egyenlegátvitelről is meg tudják mondani, hogyan, mert elvileleg azt meg kell kapnod. Nem szóltál ott???
https://prohardver.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/friss.html -
-
#73820095
törölt tag
válasz
antivirtel #8650 üzenetére
Olvasol is, v csak write only??? Most írtuk, h júni végéig.... Utána már csak az egyenleget tudod visszakérni.
Online adategyeztetéssel megpróbálhatod más nevére íratni, h be tudjon menni. Mindenesetre elhordozással -úgy emlékszem- nem garantált, h visszakapod az egyenleget. -
antivirtel
csendes tag
Hali! Én szerintem a Vodához megyek át, nekem is "csak a szám létezzen" dologra van, külföldön élek, és még kell pár Mo-i szolgáltatónak, banknak, ilyenek... Az egyenlegvisszatérítést tényleg csak személyesen lehet intézni egy T üzletben? Meddig lehetséges ez? Októberben várható, hogy Mo-n leszek, remélem még lehetséges... (esetleg tudok küldeni egy meghatalmazottat, ha nagyon kell)...
Köszi! -
#73820095
törölt tag
válasz
tobias88888 #8648 üzenetére
Még bőven időben vagy, de be kell menned a tréhez személyesen.
Jún végén szűnik meg végleg. -
tobias88888
őstag
Sziasztok! Ma hívtak a telekomtól azt hiszem, de nem tudtam felvenni. Gondoltam megnézem mikor jár le a sim kártya, de se a *102# se az 1777-et nem tudom elérni. Ezek szerint valahogy még a blue mobilnál ragadtam ami megszűnt? Nem úgy volt hogy a telekom átveszi az ügyfeleket? Főleg a céges sim-et használom, ezért nagyon ritkán nézek rá a blue mobilosra, de a számot nem akarom elveszteni...
-
-
-
válasz
#73820095 #8636 üzenetére
Ha a "csak a szám létezzen" a cél, akkor ja, mert annak a jelenlegi minimum költsége 2k/év.
De ha már "néha netezek is" vagy "SOS net lehet hogy erről megy", akkor a telekomos maraton még mindig jobb, mert az addig élő net, amíg le nincs használva, míg a többi hét, vagy hónap után "nukul" bármennyi is maradt belőle. De az 2500/3000 évente, attól függően, hogy hol, min keresztül töltöd.
Bármilyen, évenkénti több feltöltést igénylő használat már bonyolultabb. -
xy.zsolt
őstag
Nincs jobb alternatíva a T-mobile-nál? Keveset telefonálok és net sem kell
-
mzso
veterán
válasz
#73820095 #8628 üzenetére
Bah. Bezzeg a Blue tudta online...
-
otek
csendes tag
Hello
tudja valaki, hogy a fel nem használt egyenleget hogyan térítik vissza? telefonos ügyfélszolgálaton azt az infot adták, hogy interneten keresztül kell kérvényazni, júl. 1 után, de ennek nyoma sincs (+t-mobile visszatérítést sem lehet interneten intézni, csak személyesen)
-
mzso
veterán
Ez a telekom alkalmazás tényleg olyan szemét, hogy minden alkalommal rákérdez a nyilatkozatokra amíg egyszer véletlenül mindet el nem fogadom?
Más: ha szerdai ajéndék napinetet kapok akkor (logikusan) azt fogja fogyasztani először, vagy a SIM-hez kapott 500 megát, hogy szivasson?
-
Misi 007
őstag
Rászántam magam én is, hogy kicseréltessem a kártyám.
Foglaltam is időpontot a linken, ami annyit ért, hogy ugyanúgy sorszámot húzattak velem.
Viszonylag hamar ügyintézőhöz kerültem, aki amint meghallotta, mit akarok, unott flegma pofáfal elkezdett pötyögni, majd kihozott egy sim kártyát.
Majd rövid időn belül véget is ért a "csodálatos" ügyintézés, mert felhívott valami telefonszámot (ahol elvileg ki kell kérnie az én telefonszámomat) ami csak annyit hajtott, hogy technikai hiba miatt jelenleg elérhetetlen.
A ügyintéző közölte, hogy most nem tud mit csinálni, jöjjek vissza később.
Hát persze... Ez úgy működik, hogy fogom magam és szaladgálok egész nap...
Ekkor már közel a kétszeresére dagadt a fejem és odavágtam, hogy miért nem lehet ezt online intézni? Amire annyi volt a válasz, mert SIM cserével jár.
Érdekes, mondom anno ki tudták küldeni a SIM-et postán...
Miközben jöttem kifelé az üzletből, egy szó jutott eszembe: Szánalmas... -
mzso
veterán
Nem tartott csak vagy fél óráig (+ várni a soromra), ahelyett hogy 3-at kattintottam volna a böngészőben. Pötyögött, meg telefonálgatott, meg tétlenül várakoztunk. Marha modern...
Mindez azért hogy kék-színű SIM helyett magenta legyen a telefonban.
-
mzso
veterán
Helló!
A mai világban tényleg be kell sétálni egy nyavalyás boltba, hogy domino díjcsomagra tudjak váltani?
Ha így van elég szánalmas. Nekem a weboldalon nem sikerült előkerítenem opciót csomag váltásra. -
Pipi75
tag
Ma délután fél 5-kor bementem az Etele pláza Telekom üzletbe, megtörtént a Dominora váltás. Kedves és segítőkész volt az ügyintéző. Kb fél óra múlva a Telekom fiókomban hozzáadtam a Domino előfizetést. Az egyenleg is átkerült addigra, bekapcsoltam a Domino Mostot, le is vonta a 190 ftot. Meglepően egyszerűen ment.
-
-
Ha ilyen kivezetés van majd váltás is, akkor az egyenleg-rendelkezési idő a váltás napjától számolva indul (újra)?
-
-
xy.zsolt
őstag
-
xcvbxcvb
aktív tag
Én is most kaptam smst hogy megszűnik a díjcsomag. Személyesen be kell menni egy tkom üzletbe vagy telefonon is lehet intézni?
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Windows 11
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest