- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
McLaca
őstag
Sziasztok,
most készülök márkaváltásra, Dominóról Blue-ra, és csak egyetlen kérdés merült fel vennem: a *111# működik Blue-nál is? Mert több USSD kód létezik Blue-nál, ami Dominónál is, de az önkiszolgálót nem látom sehol a Blue ÁSZF-ében.
Apropó márkaváltás: a szerződésük végén az igen/nem válaszadós résznél az utolsónak a mondata azon túl, hogy iszonyatosan körülményes, még egy része értelmetlen is.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz KurtCobain #1299 üzenetére
Köszi!
Kár érte, mert roaming során adatforgalmat nézni a *111#-tel volt egyszerű.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
ÁSZF-ben benne van a *102#.
Ahogy pedig előttem leírták, neten, bankkártyával tölthető.Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a CIB netbankban elérhető T-mobile feltöltés működhet-e Blue-ra is...
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Fecogame #1304 üzenetére
Szuper, köszi (Dragon1993-nak is)!
Ha váltok, akkor gyakorlatilag minden ugyanúgy marad, mint a T-nél, csak más lesz a weboldal. Meg ismét lesz olcsó mobilnetem voip telefonáláshoz.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
És csak normál-mikro? Mert nekem mini sim kell a telómba. Mondjuk van kivágóm és mikro-mini adapterem.
Apropó, most vált aktuálissá a márkaváltás. Jól értelmezem, hogy a letölthető nyilatkozatot ÉS a letölthető szerződést kell kitölteni, scannelni és mailben elküldeni? Mert az oldalon egyedi előfiz. szerződést írnak márkaváltásra, abból nem egyértelmű, hogy ez a letölthetőt jelenti-e...Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz KurtCobain #1334 üzenetére
Igaz, a nanoval kevertem,a telómba pedig mikro kell.
Köszi!Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Nnna, márkaváltás elindítva, késő éjjel ment a mail nekik, korán reggel vissza is igazolták, hogy indítják. Aki mostanában váltott, az meg tudja mondani, hogy kb. mennyi idő? Nem lenne hátrány, ha 2 héten belül átfutna.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
-
McLaca
őstag
Engem is megtalált ma a futár, igaz, már tegnap is jött volna, ha hagyom.
Ha jól csalódom, jövő héten át is "igazolnak".
A számom lassan állatorvosi ló lesz. Átélt eddig két számhordozást (20-as, és a Telekomhoz a Vodától vittem ), meg most a márkaváltást, ami eddig eléggé gördülékeny.
Meglátjuk, bejönnek-e vele a számításaim.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
No, ma hívtak, aktiválták a kártyát, rendben ment minden.
Viszont - legalábbis egyelőre - nem akciós áron kínálja a weboldal a mobilnetet, pedig egészen biztos, hogy egyik csomag sem volt megrendelve 90 napon belül.
Kíváncsi vagyok, később változik-e...
Apropó, ez a 15 megányi "alapnet" gondolom megszűnik, ha elfogy.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz _csocso_ #1364 üzenetére
Ez érdekes... Telekomnál online is akciós árat lehetett látni. De ez tuti? Mármint rendeltél már sms-ben/önkiszolgálón úgy, hogy kedvezményes árat számolt, míg azonline felületen a normál ár volt?
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz _csocso_ #1367 üzenetére
Ok., köszi!
Az alapnet csak azért érdekelt, hogy mennyire figyeljek a forgalomra, és meddig várjak egy rendesebb csomag megrendelésével, mert ha a forgalom elhasználása után elvágják a netet, az annyira nem bejövős. Igaz, SMS-ben is meg lehet rendelni. Viszont az oldalról maximum kilogikázni lehet erősen belemagyarázva, hogy csak SMS-ben, vagy önkiszolgálón akciós az ár.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Fecogame #1369 üzenetére
Csak márkát váltottam, ami tulajdonképpen technikailag számhordozás, te a telekomtól a telekomhoz.
Felhívtak, hogy akkor aktiválhatják-e? Mondtam, hogy igen, elbúcsúztunk, és 1 percen belül a telóm már dobta is el a hálót, és jött a "sim kártya regisztrációja sikertelen" üzenet.
A 4 órás időablak "rendes" számhordozásnál van (kétszer már eljátszottam), de az is csak annyit jelent, hogy azon az intervallumon belül valamikor inaktiválják a régi, és aktiválják az új kártyát, de ez rögtön egymás után történik, maga a folyamat 5 percen belül lezajlik (nekem mindkét korábbi esetben ahogy lelőtték a régi kártyát, egyből élt az új).Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Murphys2 #1371 üzenetére
Pff...
Köszi, megrendelem akkor az M-et, ha nem 90Ft-ot akar levonni, akkor nem fog tudni, elvégre még 600 az egyenlegem.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Közel 8 éve gyári független telefonjaim vannak (és nem dzsunkagsm-ebkől), és fel sem merült bennem a kérdés, hogy nem fog benne menni egy Blue SIM.
Amúgy meg az ország 95%-a a fenti értelmi szinten van, nem kell csodálkozni, hogy bárhol beleakad az ember. Bizonyos "kasztok" azt sem tudják, hogy létezik olyan telefon, ami sosem volt zárva, csak korábban zárt, de már függetlenítettben tudnak gondolkodni.
Egyébként meg lehet, hogy nem értette a "gyártótól függetlent" kifejezést, de a "gyári függetlent" felfogta volna.
Ez már a játék a nyelvvel.Club1: nem hiszem, hogy - műszakpótlékkal együtt - eléri a fizujuk a 140-es szintet. A Vodánál biztosan nem, ezt első kézből tudom.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz szuszinho #1397 üzenetére
Alapértelmezetten be van állítva, viszont ha elfogy, akkor nincs lassítás, a fordulónapig nem lesz net, ha átváltasz más, magasabb csomagba, akkor pedig visszaváltani már nem lehet.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Kivéve, hogy ha 90 napja nem volt megrendelve egy netcsomag, akkor akciós áron adja. 133MB-os csomag két hónapig 90 Ft, a 333MB-os utána szintén 2 hónapig 790Ft. Nem látom, hol lenne olcsóbb a Telekom...
(Én konkrétan a net ára miatt váltottam Blue-ra Dominoról.)Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz mickemoto #1452 üzenetére
Hálózat kereséstől ilyen gyorsan nem merülhet le, ott mégis esélyes, hogy a teló állt fejre, vagy sim probléma. Telenoros simekkel dobálták anno a telók a hálózatot, előfordulhat ez a telekomnál is. Teló újraindítás ilyenkor erősen ajánlott, a sim érintkezőit sem árt egy durvább ronggyal határozottan megtörölni. De egyébként lehetett a vihar miatt is. Ha kézi hálózatkeresésnél csak a telekom hálót nem találja meg a teló, akkor telekom hiba. Ha semmit nem lát a teló, akkor meg „a hiba az ön készülékében van“.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz mickemoto #1454 üzenetére
Akkor egyértelmű, hogy a telefon a ludas. Szerintem végfok hiba, az okozhat fogyasztás növekedést is. Ha 6 éves létére fél nap alatt lemerül hálózatkeresésnél, akkor normál használat mellett sem igen mehet 1-2 napnál többet.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Folyamatosan 90-ért nem. Egyszer-egyszer teljes árat kell fizetned. Két hónapig akciós az ár, de 3 hónap szünet után tudod újra megrendelni akciósan. Szóval minden harmadik hónapban kell teljes árat fizetni, ha a 33 és 133MB-os csomagok közt váltogatsz.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Igen. Ha egyre gondolunk.
Tehát 2 hónapon keresztül akciós egy csomag ára, de csak akkor, ha előtte 3 hónapig nem volt aktív.
Az egyetlen szívfájdalmam, hogy a 333Mb-os csomag akciós ára 790Ft. Anno Dominonál az 500MB-os volt eleinte 190, aztán később 490Ft akciósan.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Úgy érted, minden második hónapban váltod a 33 és 133MB-ost és mindig 90Ft? Mert a leírás szerint így nem kéne működnie, hiszen nincs meg a 90 nap a csomag lemondása és újra megrendelése közt. (Én amúgy a 133 és 333MB-ost váltogatnám.)
Anno a Dominonál is kellett egyszer-egyszer teljes árat fizetni, bár ott segítség volt, hogy legalább jelezte a weboldal azt, hogy melyik csomag rendelhető meg akciós áron.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Oké, másodikra felfogtam, mit akartál írni az aktiválás+90 nappal kapcsolatban.
Na majd figyelek és kipróbálom.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Lehet, hogy utolsó napja volt.
De vigyázz a nevek nyilvános közlésével! Mi (nem telekommunikáció, de ügyfélszolgálat) most fogunk feljelenteni egy ügyfelet, pontos okot még nem mondtak, de valószínűleg adatvédelmi törvény súlyos megszegése miatt (kikért hangfelvételek nyilvánosságra hozása, stb.).Club1: a magyarországi "színvonalhoz" nincs az az empatikus képesség és türelem, ami elegendő lenne. Az ország 60-70%-a funkcionális analfabéta.Ugyanezeket bármikor gyámság alá lehetne helyezni, mert önálló életvezetésre alkalmatlanok. Az pedig teljesen alapvető, hogy összeadni nem tudnak, a kivonást meg már meg sem merem említeni. Az pedig, hogy felelősséget vállaljanak bármiért is, amiért ők a sárosak - mesebeli elvárás. Másra kenni sokkal könnyebb. Ezek pedig nem kiragadott példák, ez a nagy átlag. A normális, nem kekeckedő, nem suttyó stílusban hozzáálló, nem csak reklamációt szándékosan generálni akaró (mert ilyen is van ám! egyeseknek ez a napi szórakozása) gondolkodni képes (és szófosástól mentes ), értelmesen kérdező és a válaszokat megértő ügyfél kevés, nagyon kevés. Napi 2-3%.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Nekem is microra is kitörhetőt küldtek kérés nélkül. De van mini-micro-nano kivágóm is.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Littoral #1586 üzenetére
A körzetszám nélkülire gondol, és az tényleg nem túl rég szűnt meg.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Mert nem fér bele az sms-be. A változások pedig folyamatosan történnek, így nem tudják egy évre előre megküldeni. Az meg, hogy így kell értesíteni a felhasználókat, előírás, így mást nem tehetnek.
Ne legyél már ennyire „ügyfél“.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Akkor gyűjteniük kéne a változásokat és 2-3 hónap után ömlesztve bejelenteni. Az miért is lenne jó? (Úgy pláne nem férne bele egy SMS-be. ) Ráadásul időnként jogszabályi változások miatt kell akkor és azt bejelenteni, amit. Pl. most is volt jogszabályi változás, amit nem lehet halogatni. Igazad van, nem értem a "lényeget", hogy miért kell a kákán csomót keresni és huszadrangú dolgokon rugózni. Azt mindig is nehezen toleráltam.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz joelke HU #1639 üzenetére
Nem nézik hülyének. Egyszerűen dilettáns volt az ügyintéző és ami még rossza,, hogy meggyőződéssel mondta azt, amit mondott.
Sajnos igen sok olyan ember ül vonalban, akinek a kezébe még felmosórongyot sem adnék...Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Azért az ilyen túlmisztifikált „össze-vissza“ számlázásoknak mindig van racionális magyarázata, ami legtöbbször figyelmetlenség, felhasználói hiba. Nekem soha nem számlázott össze-vissza a T. „Láttam“ már nagyvállalati számlázási rendszereket, biztosíthatlak mindkettőtöket, hogy nem tud csak úgy 200Ft levonódni és eltűnni nyom nélkül.
Ha 195 Ft az a 200, akkor az napinet. 198 Ft esetén meg 6 perc beszélgetés. Vagy 6db sms. Ha pont 200 pénz hiányzik, onnan már izgalmasabb.A hívásrészletezőhöz -nem meglepő módon- a telefonszámod és a neved kell. Esetleg a címed. A hívott számok utolsó 4 karaktere úgyis * lesz, szóval ha nem az kéri, aki valójában a szám tulaja, akkor sincs belőle adatvédelmi probléma.
A gmail egyébként https-t használ, de számos más levelező is - ha már szenzitív (magyarul: érzékeny) adatokról van szó.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Fecogame #1659 üzenetére
Szintén. Nálunk a szülők következnek, mondtam, hogy ha az egyenlegük 300 alá csökken, szóljanak. Egyik teló független, másik csereérett függő, de az utóda annak is független lesz, így blue kompatibilis a család.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Csak igét ragoz alanyi ragozásban (E/1 kontra E/3). Korábban is feltűnt, hogy a magyar nyelvvel nem felhőtlen a barátságod. Nem bántásként, de tényleg.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz sunavlys #1696 üzenetére
2008-ban vitten a számomat Telenortól Vodához, ugyanez volt. Mármint a 2001-ben szerződött telefonszámomhoz nem volt semmi a rendszerükben. Amikor cseréltek (talán AMDOCS-ra), akkortájt tűnhettek el ezek. A 2004-es számomhoz viszont már megvolt minden. Gyakorlatilag át kellett íratni a SIM kártyámat magamról magamra , vagyis szerződést kötni velük újra (eredeti szerződés mai napig megvan), hogy kiadják az akkor még a folyamatot meggyorsító engedélyt. Meg amúgy is célszerű volt megtenni, mert ha nem teszem, visszadobja a Telenor az egykapus váltásban a Vodának az egészet, hogy nem egyeznek az adatok.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Igen. Úgy érdemes, hogy megrendeled az épp 2 hónapig kedvezményest, majd a második hónap vége felé a megújulást kikapcsolod, így nem vonja le a harmadik hónapban a teljes összeget, de az időszak végéig használhatod. Amikor "lejárt", akkor pedig megrendelsz egy másik, megint 2 hónapig kedvezményes árút.
A "megújulást" a netes felületen tudod kikapcsolni.Amiről pedig szó volt már korábban, miszerint nem az számít, hogy mióta nem használsz egy netcsomagot, hanem, hogy mikor volt az utolsó aktiválása, valóban igaz. Először volt 2 hónapig Blue M netem, aztán 2 hónapig S, és most újra meg tudtam rendelni az M-et 90Ft-ért, pedig a kikapcsolása óta csak 2 hónap telt el.
Tehát az utolsó bekapcsolástól számított 90 nap eltelte után (vélhetően a 91. napon) ismét kedvezményesen bekapcsolható.Ja és még valami: a neten az "egyenleg és forgalom" menüben (bal felső) a net előfizetés időszakának záródátuma nem jó, 1-2 nappal későbbi, mint amikor valójában lejár. A helyes dátum az "előfizetések testreszabása -> mobilinternet -> beállítások" gomb alatt látható.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Én CIB netbankon T-mobile feltöltésnél töltöm a blue-s számomat, szóval működnie kell az OTP-nél is.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Mázlid van...
Hétfőn este küldtük el anyám számhordozási igényét mailben, kedden visszaigazolták, ma meg visszadobta a kötsög telenor, miszerint az anyja nevével és a közterület nevével van gond... Telenor online szerint az utolsó nyüves karakterig stimmel az anyja neve. A közterület megnevezésnél a telenor online-on utca van, mi meg a papírra u.-ot írtunk ami az utca hivatalos rövidítése.
Ha most ebbe kötnek bele, kiporolom a picsájukat...
Valaki vagy írni nem tud, vagy olvasni. Vagy csak lábon kihordta az agyhalált kétszer.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Braddock #1813 üzenetére
Igen, holnap megy be egyeztetni, mert anyám is igen kíváncsi, hogy mégis mi az eltérés szerintük...
Viszi a kitöltött Blue adatlapokat, meg a telenor online felületén lévő adatokról képernyőnyomtatást.
Kíváncsi leszek. Kár, hogy én nem tudok vele menni. Nem szoktam kekeckedni, meg direkt a kákán csomót keresve kötekedni, viszont tudnék teljesen pol. korrekten (tipikus cinikus magyar mentalitás nélküli) kellemetlen kérdéseket feltenni.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz Braddock #1820 üzenetére
Egyet árulj el nekem: a Blue adatlapján az utcanév után kiírtad, hogy utca, vagy csak azt, hogy u.? Már ha utca és nem egyéb. Ugyanis anyám hordozását másodszor dobja vissza a telenor, a Blue szerint az elutasítás oka a közterület megnevezése. A Telenor online-on utca van, mi az adatlapra u.-ot írtunk. Ha komolyan ez a gond, akkor hülyébbek, mint a sok éves átlag. Ez nálam kimeríti az indokolatlan elutasítás fogalmát (a magyar helyesírás szabályaianak nem ismerete nem indok), szóval érik a kötbérezés. Anno a Matáv is fizetett nekem kötbért be nem tartott határidejű hibajavítás miatt (40 napig tartott, az is egy szánalmas sztori...).
További érdekesség: amikor bement a Telenorhoz anyám, a szig. számát átírták, mivel megváltozott. Azt mondták, 72 óra. Telenor online-on azóta is a régi látszik. Múlt péntek óta.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
A sztori folytatódik: újabb adategyeztetés, kiderült, hogy múlt héten elírták a szig. számát anyámnak, bár nem az volt az elutasítás oka. A telenor ügyintézője szerint baj, ha náluk utca van, a blue-nak meg u.-ot küldtünk. Oké, küldünk utcát.
Amúgy először elegánsan le akart pattintani az ügyintéző és a telefonos üsz.-re irányítani, aztán amikor kiderült, hogy egy adategyeztetésen túl vagyunk már, akkor mégiscsak érdeklődő lett, főleg arra pazarolta az energiáit, hogy bebizonyítsa nekem, hogy a telekomnál a 3000 Ft-os feltöltés fél év elérhetőséget ad. Mondtam neki, hogy nem, de ő ragaszkodott hozzá, hogy de. Telenor munkatársaként. Ráhagytam. Tenyérbemászó volt, és még propagálta is magát, hogy ha sms-ben értékelést kérnek majd róla, akkor a 8-as az már rossznak számít, szóval legyünk jó fejek. Szánalmas. Főleg, hogy igénytelenül mocskos volt minden körme és így kiengedik ügyfelek közé. Elképesztő, hová süllyedt a színvonal a telenornál, amúgy egy szimpatikus, bizalomgerjesztő ember sem volt ott az ügyintézők közül, kivéve a pénztáros lányt. Örülök, hogy 2008-ban otthagytam őket.
Ha sikerül a hordozás végre, majd beszámolok róla.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Ha a szám eleve telekomos, akkor csak márkaváltás lesz, gyorsabb és nem kell hordozni.
Apropó hordozás: 3 elutasításnál járunk a telenor részéről. Részletek 5-én 17 óra körül a telenoros topicban. Elég abszurd a helyzet.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Jó eséllyel igen, de előtte azért felhívnak.
Most akkor hordozás, vagy csak márkaváltás?
Utóbbi nekem megvolt 1 hét alatt futárral, aktiválással.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz SirRasor #1877 üzenetére
IMEI lesz az, de sok esetben már nem is lehet módosítani. De tényleg nem legális a dolog.
Más:
Nos, fiúk, lányok, családtagom számhordozási kálváriája kezd tragikomikus fordulatot felvenni...
Ugyebár 3 elutasított hordozás után némi segítséggel sikerült megoldani, hogy a Telenor elengedje a számot. Tegnap Blue SIM megjön, egyeztetett időablak tegnap 20:00-24:00 között. Teló azóta is vígan röhög a Telenor hálón, Blue SIM természetesen nem regisztrálható (félreértések és hülyének nézés elkerülése végett a telefon gyári független).
Családtagnak töke tele (nem csodálom), inkább nem telefonál (mert lehet, hogy anyázás lenne belőle), hanem kulturált két soros e-mailt ír. Egyelőre türelmes.
De egyszerűen nem lehetnek ennyire balták mindkét oldalon... Ráadásul az elutasítás teljesen automatikus, rá se néz a kutya se, hogy mennyire volt igaza az amúgy végletekig elcseszett algoritmusnak. De a SIM aktiválálást sem ellenőrzi ezek szerint senki, bekattintják a rendszerben előre, aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem, majd a hülye ügyfél reklamál. (Nincs itt egy riportolás, egy "hibalista", hogy mi sikerült és mi nem?)
Ez - számomra és az én munkamorálommal - egyszerűen elképesztő. Ekkora dilettantizmust már régen láttam. Én kétszer csináltam végig kétkapus számhordozást (amíg még volt ilyen lehetőség), az első csont nélkül, a második kisebb rábeszélésre (a Voda nem törte magát, hogy küldje az SMS-t, hogy mehetek elengedő nyilatkozatért), de működött.
Ez a harmadik, amihez csak asszisztálok, az elcseszett rendszer összes hibáját már előhozta.
Tényleg képtelen vagyok elhinni, hogy ennyire bénák. Másfél hónapja szopunk vele (mert nem volt kedvünk azonnal a Telenorba rohangálni értelmetlen adategyeztetésekre minden elutasítás után). Gyakorlatilag mindenki szarik mindenre mindkét oldalról, véletlenül sem próbálják körültekintően, vagy alaposan csinálni.
Számomra ez lesújtó.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz prozodus #1882 üzenetére
Amit az adatlapra írsz, azt sajnos a Telenor nem látja, csak a Blue.
A kötbérezésről már majdnem lemondtam, mivel nem hivatalos segítséget is kaptam, de a legutóbbi húzásuk miatt mégis megy majd a levél az eredeti szerződés és a két blue-s adatlap, valamint az általuk adott adategyeztetési lap másolatának csatolásával, kíváncsi vagyok, hogy meg tudják-e magyarázni, hogy szerintük melyik nem egyezik a másikkal... Ha meg úgy gondolják, hogy nincs igazam, nekem érni fog 3 rongyot egy egyedi NMHH vizsgálat elindítása, mert ha a rendszerük ekkora trágya, azon segíteni kell.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz prozodus #1886 üzenetére
Életem legproblémásabb számhordozása, de tegnap este végre siker.
Bár az első órában még nem volt kapcsolható a szám, de arról hívni már akkor is lehetett.
Éjfélre már minden rendben volt. Végre...Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz prozodus #1888 üzenetére
Kis segítséggel sikerült, de 2 SIM kártya kellett hozzá a Blue-tól.
Remélem, kínszenvedésekkel teli éjszakái vannak azóta is annak, aki elkaszálta a kétkapus számhordozást. Szarjon sünt!Vardar: ha még most sem jó, akkor ott valamit elszúrtak szerintem. Mintha valaki írta volna itt pár hónapja, hogy ugyanígy járt és 2 napig volt elérhetetlen.
3 számhordozás és egy márkaváltás alapján mondom, hogy ahogy a régi kártya dobja a hálót, az új már használható, vagyis felengedi a hálózat, sőt, tegnap még aktív volt a Telenor SIM, SMS-t fogadott, de a Blue-t átrakva az is már felment hálózatra. Szóval az gyanús, hogy nálad nem regisztrálja a hálózat az új SIM-et. Az mondjuk igaz, hogy amikor márkát váltottam, jó 5-6 óra múlva tudtam SIM-et cserélni, mert rámondtam az ügyintézőnek, hogy oké, indíthatja az aktiválást, csak utána jutott eszembe, hogy a SIM viszont nincs nálam, de késő, mert akkor már eldobta a hálót a teló.
Ha reggelre se jó, akkor zargatni kell őket.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás