- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Ezzel tisztában vagyok, de attól még tény, hogy eddig nem futottam bele olyan rendelésbe, ahol egyik megadott nyomkövetési szám se mutatná a csomag útját az európai megérkezésig. Világos, hogy a magyar postás szám csak akkor fog tényleges infót közölni, ha már Magyarországra ér a cucc. De hogy a másik TN is csak annyit "tud", hogy az adat bekerült a rendszerbe, nekem új.
Silent77: ennyire azért nem vagyok mazsola, az a dátum konkrétan az én rendelésemnek szól, a most rendelőknek 10.02. - 10.06. van: [kép]
RVR400: köszönöm a kioktatást, de érdekes módon pl. az Ali be tudja tartani a 11 napos szállítást, a banggood pedig időintervallumot ad meg, mégsem sikerül beleférnie...
-
Voice24
őstag
Érdekes ez az ominózus rendelésem, mert kizárólag a banggood oldalán, a rendelésnél tudom nyomon követni, hol tart a cucc. Mind a magyar postás szám, mind a másik jelzett szám érdemi infó nélkül jelenik meg a nyomkövető oldalakon, csak annyi van, hogy az adat bekerült a rendszerbe. Ilyenbe még nem futottam bele.
A másik pedig, hogy nem igazán fair a banggoodtól, hogy amikor megrendeltem, 09.21. és 09.25. közöttre írta a várható kézbesítést, ez most már 09.27. és 10.01. között jár. 4-én rendeltem, és a banggood adatai szerint hamarosan felszáll a repülő, vagyis még Kínát sem hagyta el... -
Voice24
őstag
Hali!
Van egy szeptember 4-i rendelésem, aminél 09.21-09.25. közötti kézbesítést ígértek. 5-én lett "shipped", kapott egy magyar postás számot és ezt: 3835992190.
A postás szám nyilván nem mutat még semmit, csak azt, hogy bekerült a rendszerükbe az adat. De ami fura, hogy a másik szám is csak elvan, a Ninja és a Parcelsapp is azt írja, hogy bekerült a rendszerükbe. A banggood oldalán a nyomkövetésnél annyit ír, hogy hamarosan elhagyja a raktárt, de ez van már hat napja. Ha ez valós infó, mi a jó fenére várnak hat napja? -
Voice24
őstag
Hali!
Ez a csomagom vajon hol tarthat? Nem egyértelműek a bejegyzések, egyrészt ugye a repülő felszállt, a következő meg az, hogy a csomag megérkezett a reptérre. Ha a repülő érkezik meg, akkor azt szokták írni, hogy "the flight has arrived". Mivel a várható kézbesítést már kitolták egy héttel, feltételezhető, hogy valami átszálló városba érkezett a csomag? [kép] -
Voice24
őstag
Hali!
Utolsó rendelésem Banggood Priority Shipping móddal kerül szállításra, és az első, csak számokból álló TN mellett megjelent egy PNZDE kezdetű, majd 8 számjeggyel folytatódó, elvileg Magyar Postai TN is. A postai nyomkövetőben is megjelent, hogy a küldeményt a feladó előjelezte stb... Eddig annyit találtam itt erről a szállítási módról, hogy nem a posta kézbesíti, de ezek alapján úgy tűnik, hogy mégis. Esélyes a 399-Ft megfizettetése (majd visszaigénylési procedúra indítása) vagy ne aggódjak? -
Voice24
őstag
Hali!
Cseh raktárból rendeltem cuccot, EU Priority line a szállítási mód, és ma a Packetától kaptam értesítést, hogy átvették a csomagot, viszont kiszállítási helynek a szomszéd község kisboltját írják. A Packeta soha nem szállít házhoz? -
Voice24
őstag
Hali!
Több telefonnál is tapasztalom az utóbbi napokban az oldalon, hogy egyik színváltozat sem elérhető, legalábbis nem kiválasztható, fölévive az egeret az áthúzott karika van, ennek ellenére azt írja, hogy In stock, ships in 24 hrs, és lejjebb a Buy now és az Add to cart gomb is aktívnak tűnik (igaz, rákattintva nem történik semmi). Az általam nézegetett Poco telefonnál ez már majdnem egy hete megvan, nem értem, miért nem tudják kiírni, hogy nincs raktáron, vagy azt, hogy várható szállítás mondjuk 3 hét múlva? Nem, azt írják, hogy raktáron, 24 órán belül szállítható, de megrendelni nem tudod, mert egyik színváltozat sem kiválasztható. -
Voice24
őstag
válasz
Gabesz87 #21239 üzenetére
Én is jártam így egy BW székkel, majdnem egy év után szállt el a gázrugója, nyomtam a Repair gombot, amire tőlem is kérték ezt a kódot. Természetesen több hónap után nem tartottam meg a szék hatalmas dobozát és csomagolását, ezt megírtam nekik, és lőn csoda, kód nélkül is visszatérítették a gázrugó körülbelüli árát.
-
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap végre meghozta a GLS az EU Prio-s csomagomat, így végülis benne voltak a megadott október 29. - november 7. közötti időszakban. A rendelés október 6-án történt, tehát elfogadható a szállítási idő. -
Voice24
őstag
A GLS német depójából kamionnal vagy repülővel érkeznek a csomagok hozzánk? Mert az én kis csomagom Belgiumból tegnap a német depóba érkezett, ott produkált 6 db bejegyzést, 4 érkezést és 2 elhagyást, ma viszont még semmi. Lehetséges, hogy még mindig ott lenne a csomagom?
[kép] -
Voice24
őstag
válasz
vandor01 #21070 üzenetére
Na, az elmúlt 3 órában frissült a BG oldalán a tracking infó, mégis csak leszállt az a fránya repülő, mégpedig aznap, amikor felszállt (21-én), 9 órával a felszállás után. De most jutottak el odáig a fiúk, hogy ezt bekönyveljék az adatok közé. Emiatt úgy tűnik, a V/ által jósolt 1-3 munkanap kicsit több lesz, mire a GLS meg fogja kapni...
Egy technikai kérdésem lenne: a BG oldalán hogyan kell visszaállítani a nyelvet angolra? Valamiért pár napja minden megnyitáskor olaszul jelenik meg, pedig international site-on van. Ha átállítom angolra a nyelvet, akkor a szállítási célnál nem lehet Hungary-t megadni, ha pedig visszamegyek az international-ra, egyből megint olasz lesz. De végülis akármilyen nyelvet választok ki, következő alkalommal ismét olaszul jön be az oldal.
Predator2: Posta szerint 22. óta az OLK-ban van, már meg kellett volna kapnod ennyi idő alatt.
-
Voice24
őstag
válasz
vandor01 #21068 üzenetére
Rohadtul idegesítő a csomagom cammogása, vagy inkább a BG szállítási információ közlése. Azt írták, csak lényegi infókat közölnek, de a repcsi még mindig a levegőben van papíron. Tegnap ugye írták emailben, hogy 4 napot csúszik a vámolás miatt, de hogy mihez képest 4 nap és hogy hol van a csomag, gőzöm nincs.
Ma elindult az általuk megadott tervezett kézbesítés időszaka, október 29. és november 7. közöttre írják. Bár ugye a chat-en a csávó erre simán azt mondta, hogy ez hibás megadás.Amúgy nem zaklatom tovább a topikot a sirámaimmal, legközelebb akkor fogok jelentkezni, ha megkaptam végre a csomagot.
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #21066 üzenetére
Miközben a státusz nem változott, azaz papíron a repülő még a levegőben van, kaptam egy levelet a BG-tól:
"Sajnálattal tudatjuk, hogy rendelése 4 napot késik a vámkezelés folyamata miatt, és 600 pontot küldtünk jóindulatként. Már sürgősen foglalkozunk vele, a nyomkövetési információk a következő tranzitállomásra érkezéskor vagy a vámkezelés befejezése után frissülnek."
Hogy honnan szedik a 4 napot és hogy épp hol a csomag, rejtély, de ők nyilván többet látnak, mint én. Viszont ha tényleg most, hét nappal a repülő felszállása után kezdik el az ügyintézést valszeg Belgiumban, megint csak botrányosan lassú, mivel a repülő legkésőbb a felszállás után másnap le kellett, hogy szálljon.
Vegyük úgy a rendeléseimet, mint állatorvosi lovakat, mert ami késés csak lehet, azt én összeszedem.A pontok felhasználására esetleg tud valaki valamilyen okosságot? Mert eddig akármihez próbáltam felhasználni, az vagy nem volt lehetséges (promó és egyéb kifogások), vagy ha engedte, akkor 99,9%-ban jóval többre jött volna ki a fizetnivaló, mint pont vagy kupon nélkül.
Vagyis ezekkel az engesztelő pontokkal nagyjából kitörölhetem... -
Voice24
őstag
A banggood-os csávó szerint nyomkövetésnél csak a lényeges, releváns információk jelennek meg, ezért nem látok mindent, de nyugodjak meg, úton van a csomag. Na, ehhez képest ezek a megjelenő lényeges, releváns információk a BG oldalán a tracking infóban:
- október 16.: The flight will take off soon (azaz hamarosan felszáll a repülő)
- október 21.: The flight has taken off (azaz felszállt a repülő).
Igen, a repülő 5 napon keresztül szállt fel hamarosan, majd 6 napja a levegőben van, mivel ha szerintük a hamarosan felszáll lényegi infó, akkor a leszállásnak is annak kellene lennie.
A nyomkövető oldalakon meg csak annyit látok, hogy szerencsétlen GLS október 6. óta várja Belgiumban, hogy fizikailag is megkapja a csomagot az elektronikus jelzés mellé...Ez egy október 6-án leadott EU Priority Line-os megrendelés helyzetjelentése volt, amire a megrendeléskor (és utána még kb. két hétig) október 22. és 29. közötti kézbesítést ígértek...
-
Voice24
őstag
Értem, hogy mit jelent az expected to ship kezdetű igérvény, de írtam, hogy ez az adott telefon esetében ordas nagy kamu. Akkor lenne elfogadható tájékoztatás, ha az adott dátum előtt valóban küldenék a terméket, de mivel szeptember eleje óta nincs náluk raktáron, már november 18-ig ígérik a szállítást mai rendelés esetén. Ez a dátum a konkrét esetben minden nappal eggyel tolódik, tehát nem az van, hogy kaptak egy konkrét beszállítói ígéretet mondjuk november 10-re, hanem ha ma rendeled, akkor november 18-at ígérnek, ha holnap rendeled, akkor már november 19. lesz, és így tovább. Ez minden, csak nem tájékoztatás. Kb. olyan, mint a kocsmában a felirat, hogy hitel majd holnap. A telefont szállítjuk (azaz shipped lesz) 3 héten belül, és tök mindegy, hogy mikor rendeled, a 3 hét az 3 hét marad, telefon pedig sehol.
Amúgy a before az előtt, vagyis azt ígérik, hogy november 18. előtt szállítva lesz. -
Voice24
őstag
A telefonok esetében valós ok lehet a chiphiány, de ez nem mentség a BG hozzáállására, ami szerintem simán minősíthető rosszhiszeműnek. Az általam korábban emlegetett telefont én szeptember 2-án rendeltem meg, akkor szeptember 24-ét írtak, ami előtt várhatóan szállítható lesz. Nem lett az, visszakértem és kaptam a pénzemet, de a telefon a mai napig ugyanúgy rendelhető, kosárba rakható, most "expected to ship before Nov 18". Magyarul tényleg halvány lila f.ngjuk nincs, hogy mikor lesz készleten, de te nyugodtan rendeld meg és fizesd ki. Ha két hónap hiány után nem tudják kiírni, hogy out of stock, ott már szándékos magatartás van, nem pedig hanyagság.
A repülős csomagomnál immár 6 napja nem jutnak el odáig, hogy legalább papíron leszálljon már az a szerencsétlen gép. Az ember ezek után már azt is kétségbe vonja, hogy egyáltalán felszállt... -
Voice24
őstag
Túlzó? Hogyan neveznéd másképp, amikor téged arról értesítenek, hogy hetedikén shipped lett a csomagod, miközben a chat-en a csávó elárulja, hogy valójában csak 15-én lett az? Persze az ígéretük szerint 24 órán belül shipped van, papíron be is tartják, a valóságban meg csak kamuznak.
A véleményemet meg szívesen megírom nekik, ahogy eddig is reklamáltam minden csúszásuknál, de valamiért a Contact us menüpontban akármilyen problémát választva az email lehetőség szürke marad, azaz nem választható. Csak a messenger (hetek óta nincs válasz), vagy a chat.Olyan szempontból igenis van létjogosultsága a két bolt összehasonlításának, hogy hogyan tartják be azt, amit ígérnek a vásárlónak. A BG szállítási idejével sem lenne önmagában gond, ha az összhangban állna a terméknél ígért dátumokkal. De nincs, és ez itt a gond.
-
Voice24
őstag
Így vagyok vele én is. Csak épp a mostanában rendelt cuccaim náluk voltak a legolcsóbbak, pedig hónapok óta inkább az Alit preferáltam. Visszajöttem 2-3 megrendelésért, erre megszívom majdnem mindegyikkel. Jó, volt egy cseh raktáras masszírozó pisztoly rendelésem, az nagyon jó áron volt, ráadásul ott tartották is a bő egy hetet (bár az is elment előbb a németekhez), de a másik kettő (amik Kínából jönnek/jöttek), azok siralmasak.
Ja, először azt írja a csávó a repülővel kapcsolatos kérdésemre, hogy lassan frissülnek az infók, meg különben is, csak a lényeges infókat tüntetik fel. Na, ezek szerint a "the flight will take off soon" (hamarosan felszáll a repülő) lényeges infó, főleg, hogy 5-6 napig tartott az a hamarosan. Szóval botrányosan lassúak, és mellette össze-vissza kamuznak a szállítási időkről. Ha eleve azt írják oda, hogy várható szállítási idő 40-60 nap, nem szól az ember semmit, mert nem vár mást. De amikor odaírnak 12-15-20 napos időket a termékhez (meg ship in 24 hrs), aztán nem győznek kamuzni a csúszások miatt, az már nagyon idegesítő. -
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #21036 üzenetére
Az előbb chat-eltem egy élő emberkével BG-n a rendelésemmel kapcsolatban. Ő azt állítja, október 15-én lett valójában shipped (BG-n október 7-ét írnak), és október 15-től számítva 15-25 munkanapot ír várható kiszállításnak. Írtam neki, hogy ez köszönőviszonyban sincs a szintén a BG-on feltüntetett október 29. és november 7. közötti várható kiszállítással, erre meg azt írta, hogy akkor az hibásan lett feltüntetve. Hát kösz szépen, én ezt nem hibának, hanem félrevezetésnek hívom, mert minden terméküknél ez van. Odaírnak egy kamu dátumot, aminek semmi köze a tényleges szállítási időkhöz. Ja, meg az ships in 24 hrs is egy oltári kamu, mert hiába írják meg 24 órán belül, hogy shipped lett (magyarul hazudnak), ha valójában csak mondjuk 9 nap múlva indítják útnak. Nekem egyre gázabb ez a cég...
-
Voice24
őstag
válasz
yogibear #21023 üzenetére
Az én repülőm papíron még mindig repked szerencsétlen, 5 napja nem bírják lekönyvelni, hogy leszállt (ha leszállt
). Nem is tudom, miért, de kezd az az érzésem lenni, hogy ez a csomagom sem fog megérkezni a BG által megígért időben.
A Forintban vagy USD-ben történő fizetéshez pedig annyit, bankja válogatja, melyiknél éri meg a dollár. Nálam pl. a K&H rendszeresen szívat, ha netán dollárban fizetek (Paypalon, de banki átváltással), az első, tájékoztató sms még kedvezőbb összegről szól, mintha eleve Forintban fizettem volna, de a lekönyvelés nálam eddig mindig magasabb árfolyamon történt meg, mint maga az első sms-ben, és 99%-ban végül ugyanannyit fizetek, mintha eleve a BG oldalán forintban fizettem volna. Biztos van bank, ami kedvezőbben számol, a K&H nem az.
-
Voice24
őstag
válasz
yogibear #21019 üzenetére
Akkor én jobban állok, ez a repülős rendelésem október 6-i és EU Prio-s, és elvileg(!) eljött már Kínából...
V/: Persze, csak ki tudja, mikor fogják. Ha azt feltételezzük, hogy valóban 21-én reggel elindult a repülő, annak még aznap késő este Belgiumba kellett érkeznie. Ma még csak a 2. munkanap azóta, kíváncsian várom, mikor fogja megkapni a GLS.
-
-
Voice24
őstag
Hali!
EU Prio-s csomagom 5 napos kemény rákészülés után végre talán felszállt a repülővel (5 napig volt a státusz "The flight will take off soon", tegnap reggel 7-kor pedig "The flight has taken off"). Vagyis felszállt végre a gép, de még a levegőben lehet, mert ha ennyire a gép pozíciójával foglalkozik a BG tracking infója, a leszállást is hírül adhatták volna.
Azt kérdezném, hogy ha végre megérkezik Belgiumba (ha valósak az infók) a csomag, ott mennyi időt szokott igénybe venni, amíg fizikailag is átkerül a GLS rendszerébe? -
Voice24
őstag
Elég szánalmasnak találom, hogy egy EU Prio-s csomag október 6. óta nem tud eljönni Kínából. A nyomkövető oldalak szerint a GLS várja Belgiumban, hogy megkaphassa, a BG tracking infója szerint pedig szerencsétlen repülő már 5 napja hamarosan felszáll...
-
Voice24
őstag
válasz
anonymus89 #20955 üzenetére
Írj nyugodtan, nem árt nekik a törődés. Nálam (nyilván véletlen egybeesés) a legutóbbi BE-s csomagom 7-8 napos mozdulatlanságok után mindig azután adott életjelet magáról, hogy reklamáltam a BG-nál.
Az EU-Prio-s csomagomnál viszont kezdem azt hinni, a legutóbbi BG-s bejegyzés csak kamu, azért írták, hogy legyen ott valami. Október 16-i bejegyzés a honlapjukon a tracking infó alatt, hogy "The flight will take off soon". Ja, szerencsétlen repülő már 3 napja hamarosan felszáll. EU Priority Line, és 13 nap alatt nem jutott ki drága csomagom Kínából (ha pontosak az infók). -
Voice24
őstag
válasz
yogibear #20939 üzenetére
Igen, ez zavar engem is, hogy mostanában hihetetlenül megbízhatatlan lett a BG szállítása, ígérnek mindenféle rövid szállításokat, aztán nagy ívben tesznek rá, hogy nem tartják be.
A múltkori BG Expresszes csomagom 27 nap alatt ért ide a 12-15 helyett, az ugyanakkor rendelt alis cucc (amire 22-30 napot ígértek) pedig két hét alatt a kezemben volt.
Ma jött meg egy alis csomagom, amit szeptember 23-án rendeltem, és két hónapot írtak várható érkezésre. És úgy lett ez 25 nap a 60 helyett, hogy benne volt a postás vámügyintézés is. Előbb LP-s, majd CN-es lett a száma.
Ehhez képest az október 6-án rendelt BG-s EU Prio-s csomagomnál, amire előbb október 22-29. közötti kézbesítést ígértek, már kitolták október 29-november 7. közöttre, és két napja az a státusz a BG honlapján, hogy hamarosan felszáll a repülő...
Szóval a BG szállítása mostanában kritikán aluli, és nem hivatkozhatnak a járványra és egyéb hülyeségekre sem, mert a példák alapján más eladótól tud időben jönni a cucc. -
Voice24
őstag
EU Prio-s csomagomnál 10 nap után végre változás (de kizárólag a BG oldalán, a rendelés követésénél): The flight will take off soon, azaz hamarosan felszáll a repülő. Hurrá, ennek is örülni kell, bár egyik nyomkövetős oldal sem mutatja még ezt (és azt sem írták, hogy a csomagom rajta lesz a gépen
).
-
Voice24
őstag
válasz
lacko6 #20898 üzenetére
Nem tudom, minden eset más, de én a saját példáimból úgy látom, hogy mostanában a BG nem nagyon tartja az általa ígért szállítási időket, sem BG Express, sem EU Priority Line módban. Biztos van, aki ezt cáfolni tudja, nekem ez a tapasztalatom. A legutóbbi EU Prio-s rendelésemet 6-án adtam le, 7-én lett shipped (Package has been sterilized and shipped out.), aznap az infó bekerült a GLS rendszerébe, és azóta az égvilágon semmi változás. Ja de, annyi, hogy a várható szállítást közben kitolták egy héttel.
Azt is olvashattad tőlem, hogy a BG Express-es csomagom 12-15 nap helyett 27 nap alatt ért el hozzám. -
Voice24
őstag
Kezd nem jól alakulni ez a rendelésem is, lassan hozzá fogok szokni a Banggood extra "gyorsaságához". Ahogy írtam, pár napja még október 22. - november 1. volt a várható kiszállítás, ma már október 29. - november 7. szerepel az orders detail-nél, és persze felesleges értesíteni a kedves vásárlót, hogy csúszik a szállítás. Természetesen még a legelső GLS-es bejegyzés látható, vagyis a cucc még nem érkezett meg EU-ba Kínából.
-
Voice24
őstag
Hali!
Van egy múlt heti, hatodikai rendelésem, HK raktárból EU Priority Line-nal. 7-én shipped lett, és egyből kapott egy GLS-es azonosítót, vagyis addig nem látok változást, amíg a GLS Belgiumban meg nem kapja (ha jól sejtem, mivel a Gls-es bejegyzésben Belgium is szerepel)). Nos, az orders detail-nél a várható kézbesítés október 22. és november 1. közötti, azonban a shippedről értesítő emailben konkrét napot, november 13. szombatot írnak. Vajon mi oka lehet a november 1-hez képest majdnem két hetes tolódásnak? Ha tudják, hogy csak ez a későbbi időpont a reális, miért etetik a vásárlókat? Ha most rendelném meg, október 29. és november 7. közötti kiszállítást ígérnek.
Amúgy a 09. 16-i macerás rendelésem ma megérkezett, 27 napos lett a BG Express... -
Voice24
őstag
válasz
yogibear #20889 üzenetére
Biztosan csak véletlen, de tegnap megint a reklamálásom után jelentek meg az új infók a Magyarországra érkezésről. Előtte egy hétig semmi nem volt, és az is érdekes, hogy a negyedikei mozgások is mind az aznapi reklamálásom után jelentek meg. Tehát 4-én délután reklamáló email, hamarosan új infók, 11-én délután reklamáló email, hamarosan új infók. Ha ezt előre tudom, sűrűbben írogattam volna nekik
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #20886 üzenetére
Túl szép lett volna, ha ma megkapom, pedig reménykedtem benne. Reggel már azt láttam, hogy a Posta szerint hajnalban már a balatonszentgyörgyi logisztikai központjukban volt, ilyen esetekben eddig kivétel nélkül aznap meg is kaptam a csomagjaimat. De ma hiába vártam, a státusz nem változott át a helyi postára és nem is hozta a kézbesítő. Még most is a balatonszentgyörgyi az utolsó állomás, ami furcsa, mert ott eddig soha nem várakozott egyetlen csomagom sem, mindig továbbjöttek, és aznap meg is kaptam őket. De ennél a csomagnál már tényleg az lenne a furcsa, ha minden a megszokottak és elvárások szerint menne...
Ha holnap meg is kapom, az 27 napos szállítás lesz, ami nagyjából a duplája a BG Express által ígért 12-15 napnak. -
Voice24
őstag
Nos, a sokat emlegetett LD...BE-s csomagom végre valahára Budapesten van (Posta szerint OLK), kíváncsi vagyok, az utolsó szakaszt mennyi idő alatt fogja megtenni.
-
Voice24
őstag
Ez azért nem előrendelés, azaz preorder, hanem tényleges rendelés volt. Ahogy írtam, szeptember 2-án szeptember 24-ét adták meg, mint várható beérkezést, jelenleg november 1-nél tartanak. Ez számomra továbbra is azt jelenti, hogy halvány fogalmuk sincs, mikor fogják ténylegesen megkapni. Egy telefon esetében pedig azt nehezen tudom elképzelni, hogy a kínai gyártó 50-100-200 darabos megrendelésre vár ahhoz, hogy beindítsa a gyártósort. A chiphiány lehet valós ok, az bennem is felmerült, mert általában az eu-s verziókból van készlethiány, de ezzel megint visszajutunk oda, hogy a Banggood miért ad meg olyan dátumokat, amiknek valóságtartalmát még ő maga sem tudhatja.
-
Voice24
őstag
válasz
csuhi17 #20874 üzenetére
A megadott várható beérkezési idő az én rendelésemnél nem változott, még mondjuk szeptember 26-án is az volt ott, hogy expected to ship before szeptember 24. A tolódást arra értettem, hogy ha rámentem a boltnál az általam rendelt termékre, ott tolódott mindig kijjebb a szállítási idő, a példámnál maradva, ha október elején néztem azt a telót, akkor október 23-24. volt ott beérkezésnek. Mivel nyilván nem egyesével kapják meg a gyártótól a cuccot, ebből egyenesen következett, hogy az általam szeptember 2-án rendelt teló sem fog beérkezni október 23-24. előtt, röviden, fogalmuk sem volt, mikor kapnak belőle készletet.
-
Voice24
őstag
válasz
csuhi17 #20869 üzenetére
Terméke válogatja, én jól megszívtam az ilyen cuccal (telefonról van szó). Szeptember 2-án rendeltem, szeptember 24. volt megadva, ami előtt szállítani fogják. Nos, ez a dátum, folyamatosan tolódott, mindig tartva a kb. 3 hetes távolságot. Hónap végén már október 25-26. körül tartottak, végül besokalltam és visszamondtam a rendelést, ők meg visszaküldték a pénzt. Aztán pár napig azt volt írva, hogy out of stock, de most már újból rendelhető, expected to ship before október 31. Mondjuk jellemzi őket, hogy ennyire bizonytalan beszállítás ellenére ismét rendelhetővé teszik a terméket. Szeptember eleje óta biztosan nincs raktáron (előtte nem néztem, így nem tudom), mégis engedik, hogy az emberfia naivan pénzt adjon érte a bizonytalanra.
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #20829 üzenetére
Úgy látszik, tényleg csak akkor történik változás a nyomon követésben, ha rájuk írok. Október 4-én ez történt, kapásból jött 4 új bejegyzés, akkor elvileg elindult Belgiumból a célországba (azaz elvileg ide), de 4 nap alatt nem érkezett meg, legalábbis nyoma nincs. A Magyar Posta is október 4-nél tart, "Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra". Mindegy, talán jövő héten megkapom végre, de akkor is siralmas már a szeptember 16-i rendelés és a BG Express szállítási mód miatt...
A múltkor szintén ecsetelt telefont visszamondva rendeltem egy másikat, EU Priority Line-nal. Mondjuk az fura volt, hogy a választható három színhez három különféle szállítási díj tartozott (ugyanonnan, ugyanúgy hozva), de nem ez a lényeg. A rendelés leadása után hamar jött a "shipped" üzenet, és egyből az volt látható, hogy a GLS megkapta a szállítási infókat, de a terméket még nem, és hogy Belgium. Ez azt jelenti, hogy egyenesen Belgiumból fog jönni a teló? Mert az oldalon HK, azaz hongkongi raktár volt csak. A tn 12 jegyű számsor.
-
Voice24
őstag
-
Voice24
őstag
Szánalmas ez a Banggood Expressnek csúfolt szállítási mód! Az ígért 12-15 nap kézbesítés helyett 15 nap után még mindig "Shipment ready for transport" a státusza a rendelésemnek, vagyis ha minden igaz, még Kínát sem hagyta el.
A felajánlott 800 ponttal meg kb. kitörölhetem, mert nagyítóval kell vadászni olyan termékre, amire nem sütik rá, hogy akciós... -
Voice24
őstag
Nos, ma meghozta az ExpressOne az alis órát, amit ugyanúgy 16-án rendeltem, 22-30 napos vállalt szállítási idővel. Ehhez képest a banggood-os, szintén 16-án rendelt órám a 12-15 napos vállalt szállítás ellenére még ma is "Shipment ready for transport". Gondolom, nem kérdés, melyik okozott örömet, és melyik bosszantó, de roh@dtul...
-
Voice24
őstag
Köszi, igen, forintos a bankszámlám, és a fizetésnél a saját bankom általi átváltás volt kiválasztva. Milyen veszteségre célzol, ha azt kapom vissza, amit fizettem?
yogibear: az én ominózus 16-i rendelésem még mindig "Shipment ready for transport", és most már 800(!) pontot ajánlottak fel engesztelésül. Csak az a baj a pontokkal és a kuponokkal, hogy egy csomó terméknél nem lehet felhasználni őket, ahol meg véletlenül igen, ott a feltüntetett árnál magasabb árból vonják le, így legtöbbször kuponnal drágább, mint anélkül...
-
Voice24
őstag
válasz
yogibear #20784 üzenetére
Délelőtt megírtam nekik, hogy elállok a vásárlástól, kérem vissza a pénzemet, nem kekeckedtek, már meg is jött a válasz, lezárták a rendelést, azt írják, 24-48 órán belül visszakapom a pénzt.
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy paypal-os fizetés (nem egyenlegről, hanem bankkártyával) és USD pénznem esetén mire számítsak? -
Voice24
őstag
válasz
yogibear #20780 üzenetére
Írtam, hogy abban az emailben október 9. szerepel. Az lehet, hogy már mérvadó, de a kamuzásuk a termék oldalán kezdődik, ott ígérik a 12-15 napot, amit 3-4 órával a rendelés leadása után ők maguk cáfolnak meg a "Shipped" emailben. Ahogy írtam, nekem a 16-i rendelés leadása után még 16-án írták, hogy október 9., de ahogy a linken látható, ha ma rendeled meg, szintén október 9. és 14. közötti szállítási időt ígérnek. A talány, hogy a rendelés leadása és a "shipped out succesfully" email közötti pár órában miért nő meg pl. esetemben 23 napra az ígért 12-15 napos szállítási idő.
A másik dologgal, a telefonnal kapcsolatban nem lehet visszalépni a vásárlástól? Mert ma már azt írták a levelemre válaszul, hogy egy hónap múlva várható a raktárba érkezés (szeptember 2-án rendeltem), és csak más termékre váltást ajánlottak fel, meg most sajnálkozásuk jeléül már 600 pontot írnak jóvá a fiókomban. Az fel sem merült náluk, hogy lépjek vissza és visszautalják a pénzt (már a feleslegesen megrendelt tok sem érdekelne). Arra természetesen nem válaszoltak, hogy miért engednek rendelni out of stock terméket.
-
Voice24
őstag
válasz
Beni2360 #20778 üzenetére
Biztos szállítási időt egyetlen szállítási módnál sem adnak, csak várhatót, de ez nem csak a BG-n van így. Igen, az október 10-15. között arra vonatkozik, ha ma rendelem azt a terméket, én viszont 16-án rendeltem meg, azaz 12 napja, és nyilván akkor is 12-15 nappal számolva adták meg a várható kézbesítést, ha jól rémlik, szeptember 29. és október 2. között volt. Már ehhez képest is az első furcsaság, amikor jött az értesítés pár órával a rendelés után, hogy "shipped" lett, abban már október 9-et írtak várható kézbesítésnek.
Bocsi, hogy nem linkeltem a terméket, azt hittem, a szállítási infókra voltál kíváncsi, de tessék: [link]Jav.: közben módosult is, 24 órán belül shipped, és már október 9-14. között várható a kézbesítés.
-
Voice24
őstag
válasz
Beni2360 #20772 üzenetére
Parancsolj, itt vannak a friss képek a termékről és a rendelésről. Most már október 10-15. közötti várható kézbesítést ír mai megrendelésnél. Úgy rémlik, 16-án még 24 órán belüli "shipped"-et ígért a termék, amit elvileg tartottak is. Most már a reklamálásomra azt írja a BG, hogy 10-15 munkanap, legyek türelemmel, de ilyen sehol sincs, tehát már kamuznak is. Nem lennék ilyen kekeckedő, ha 20-30 napot adnának meg, türelemmel kivárnám, és örülnék, ha mégis hamarabb jönne a csomag. De ők vállalnak olyan szállítási időket, amiket nem tartanak be, aztán még elkezdenek mellébeszélni is. V/ is írta korábban, hogy a BG Expressnél 12-15 nap a szállítási idő, most ezt jócskán túl fogják lépni, főleg ha a BE-s csomagot kicsit elnézegeti majd a Posta is...
-
Voice24
őstag
Még mindig a szállítási idők:
A napokban többször emlegetett csomagom a reklamálásomra odáig jutott, hogy már "Shipment ready for transport" a státusza, azaz készen áll a szállításra. Mindez 11 nappal a rendelés után, úgy, hogy 11-15 napot vállalnak most is ugyanerre a termékre a Banggood Express-el, azaz ha most rendelném, szerintük október 9-14. között megkapnám. Hát szerintem a szeptember 16-i rendelést fogom talán akkor megkapni.
Ha hozzáveszem a másik reklamált dolgomat, azt a telefont, amit úgy engednek megrendelni, hogy nagyjából gőzük nincs, mikor lesz raktáron, hát elég gáz mostanában ez a Banggood. Sok terméknél jól látható, mi van raktáron és mi nincs, és ami nincs, azt nem is lehet megrendelni. Akkor miért tesznek kivételeket bizonyos cuccoknál? A kérdéses telefonnál az EU-s verzió most is rendelhető, "expected to ship before october 20.", azaz szépen naponta tolják ki ezt az időt, magyarul halvány fogalmuk sincs, mikor lesz raktáron, az én szeptember 2-án rendelt telefonomra is nyilván ugyanez az idő fog vonatkozni. Ez pedig egy aljas (le)húzás tőlük, a másik csomagom késlekedésével együtt nagyot csalódtam bennük.Ui.: szeptember 16-án rendeltem Aliról is egy okosórát, ott az AE Standard Shippinggel 22-30 napot vállalnak, de az a cucc már elvileg tegnap Budapestre érkezett, az alis topikban írtam is róla.
-
Voice24
őstag
-
Voice24
őstag
válasz
csuhi17 #20760 üzenetére
Persze, tudom, Kína, távolság, járvány, stb, de ők vezették be ezeket a gyorsnak mondható szállítási módokat, akkor próbálják meg valamennyire ahhoz tartani magukat.
BE-s csomagoknál elég sok infó szokott lenni már a Kínából való elindulás előtt is, így mivel ma sem változott semmi, valószínűleg a bolt raktárát sem hagyta még el...Másik téma (bár ez is az időkkel kapcsolatos): szeptember 2-án rendeltem páromnak egy telefont, aminél az "other version" azonnal szállítható volt, az "eu version" esetében viszont az "estimated ship before september 24." szerepelt. Nos, ez sem indult még el, processing a státusza. Eleve nem értem ezt az eu-s verziót, ha most rendelném, október 16-ig vállalják, hogy "shipped" lesz. Rendelésre gyártják le, mint az autókat?
Bréking: most válaszolt a BG ezzel kapcsolatban, október 16-ra módosították a dátumot, ameddig elvileg beérkezik hozzájuk. Felajánlották, hogy változtassam át a rendelést hasonló termékre, de ezzel csak annyi a gond, hogy a teló megrendelése után rendeltem hozzá az Aliról tokot és kijelzővédőt (BG-n nem volt), és azok már meg is érkeztek, holott semmilyen extra szállítási módot nem kértem.
Ennél az esetnél azt nem értem, hogy ha nincs náluk raktáron adott verzió, és csak hetek múlva van rá kilátásuk, hogy lesz, miért engedik rendelni? Ja, engesztelésül felajánlottak 200 pontot (amit a legtöbb esetben nem tudok használni, mert már szinte minden termékre ráhúzzák, hogy akcióban, promóban van, ergo nem használható a pont). -
Voice24
őstag
Hali!
Tapasztalatok alapján a Banggood Express szokta tartani a megadott 10-15 napos szállítási időket? Mert van egy csomagom, ami így fog jönni, 16-án rendeltem, pár óra múlva már "shipped"-re rakták, de azóta meg sem mozdult. A ninja annyit ír, hogy megkapta az infókat, a Banggood oldalán meg annyi van, hogy "Package sterilized and shipped out". LD....BE számot kapott. -
Voice24
őstag
válasz
Silent77 #20280 üzenetére
Érdekes változás állt be a csomagom nyomkövetésében. Délután jött egy email a Meest-től, hogy a csomagom sikeresen megérkezett Európába, és a Sprinter pár napon belül kézbesíteni fogja nekem. Eddig oké, de a nyomkövetés szerint a csomag ma elhagyta a holland elosztót. Mi van? A Kína-Hollandia-Észtország kacskaringó után ismét Hollandiában van? Ezen már eldobom az agyam, ha ez tényleg valós. Na ennyit a Banggood Expressről és a 10-15 munkanapos szállításáról...
-
Voice24
őstag
válasz
Beni2360 #20271 üzenetére
Nekem is június 15., azaz a mai nap a várható kiszállítás dátuma, de ez nyilván nem fog bekövetkezni, mivel a Tallint elhagyó infó óta nincs újabb, vagyis 7 nap alatt nem tud Észtországból Budapestre érkezni a csomag. Kezdek arra gondolni, hogy a Banggood Express jelent egy kis vonatozást is. Ha nem tudják vállalni a megadott határidőt, adjanak meg hosszabbat, és akkor az ember nem ringatja magát hiú reményekbe. Jól néz ki a termék alatt a 10-15 munkanapos szállítási idő, de rohadt idegesítő, amikor azt látjuk, hogy ez is csak egy nagy humbuk...
-
Voice24
őstag
Köszi, elég szomorú, hogy ennyire vehető komolyan a megadott 10-15 munkanapos szállítási idejük. Ha meg rájuk írok, hogy mi van, állandóan a dedós válaszukat küldik, hogy biztosan vámolási vagy időjárási körülmények miatt késik, meg érdeklődjek a helyi postán. Hát persze. Ha nincs szállítási díj, az ember nyel egyet, de ha fizetek a szállításért, azért elvárnám, hogy tartsák be a saját maguk által megadott határidőket...
-
Voice24
őstag
Hali!
Múltkor már írtam, úton van egy csomagom észt postás szállítással, amúgy a hivatalos mód Banggood Express. 10-15 munkanap van megadva szállítási időnek, ez szépen letelt május 18. óta, és még mindig csak annyi látszik, hogy Tallinból eljött június 8-án. Ha volt már valakinek hasonló szállítási módja és útvonala, az észtektől mennyi idő alatt szokott kézbe jutni a csomag?
Amúgy idegesítő a dolog, mert számítottam rá a megadott időn belül, ráadásul most jóval olcsóbban és szállítási díj nélkül meg tudnám ugyanazt rendelni. Én akkor 650-ft körül fizettem szállítást, most 0 forint ugyanazzal a móddal. -
Voice24
őstag
Hali!
Május 18-án rendeltem egy aktivitásmérőt kínai raktárból, szállítási időnek 10-15 munkanap volt megadva, Banggood Express szállítási móddal. Talán 24 órán belül "shipped" is lett a cucc, de utána elég érdekes az útja. RL.....EE a TN számom, és a követés alapján május 31-én felvették a reptérről Hollandiában (itt azt gondoltam, pár nap, és megkapom), majd a mai nap meglepve látom, hogy a csomagom Tallinba, Észtországba az elosztóba érkezett. Erős a gyanúm, hogy nem fognak beleférni a 15 munkanapba, de eleve fura, hogy ha már egyszer Hollandiába érkezett Kínából a csomagom, azt miért kell onnan Észtországba vinniük, mielőtt idehoznák. Oké, hogy elvileg észt posta, de az útvonal akkor is kacskaringós. -
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #18311 üzenetére
Bár válasz nem érkezett kérdésemre, jelentem, a csomagom megjött időben, tegnap a helyi postára ért, tehát betartották a 2-6 munkanapot. Egy gamer szék volt, és a doboz két oldala is magyar postai ragasztószalaggal volt lezárva, valamint volt rajta egy kis értesítő cetli, miszerint a doboz kiszakadva érkezett Magyarországra, de a termékhez nem lehetett hozzáférni. Azért persze gondosan lefotóztam mindent a csomagoláson és a dobozon, ha mégis hiányozna valami, az igazolva legyen. De szerencsére megvolt minden, és sérülés sem volt egyik alkatrészen sem.
-
Voice24
őstag
Hali!
Olvasom, vannak gondok a CZ raktárból szállítással. Én épp hétfőn rendeltem onnan egy széket, reménykedve a gyors kiszállításban, de itt döbbenten olvasom a gondokat.
Ebből a raktárból minden esetben a DHL és a Magyar Posta a szállító? Mert nekem ezt dobta, de sajna benne van a körben Feucht is. Készüljek egy hosszabb türelemjátékra, vagy van remény a jövő heti átvételre?
Amúgy én év végén UK raktárral jártam pórul, a 2-5 munkanap helyett másfél hónap lett a szállítási idő egy kéziporszívó esetén. -
Voice24
őstag
válasz
vandor01 #14827 üzenetére
Hát igen, ha a gyorsaság most el is bukott, azért a másik kettő dolog megvalósult szerintem.
Erről a cuccról van szó [link] , jó vélemények vannak róla, eddig nekem is tetszik, második porszívónak, amit gyorsan-gyorsan előveszel, ha valami kiszóródik, vagy épp autót takarítani, szerintem tökéletes. -
Voice24
őstag
Múltkor már kértem itt segítséget egy elakadt rendelésemmel kapcsolatban, nos lezárult a történet, a mai napon meghozta a futár a porszívót.
A rendelés november 26-án történt UK raktárból, 2-5 munkanap szállítási idővel, másnap, 27-én már "shipped" lett. Ennyit a gyors EU-n belüli szállításról, ennyi idő alatt Kínából is simán megjönnek a cuccok. -
Voice24
őstag
válasz
dudzsi #14579 üzenetére
Elvileg még mindig Angliából jön, a porszívó azóta is ugyanúgy rendelhető UK raktárból, és "in stock" az elérhetőség, a rendelésnél is "from EU" szerepel.
Nekem egészen december 27-ig az "at the national sorting hub" volt a rendelés állapota a banggood oldalán, aztán 27-én írtam nekik, és az arra adott válaszukban volt ez a link, amin ez a mostani hermes akármi bejön, eddig ez nem volt. És ez változott 30-án erre a mostani állapotra. Ezért, mivel ez a követés eddig nem volt, nem tudom eldönteni, hogy a november 27-én már "shipped"-re került porszívó indult el végre, vagy egy másikat küldenek helyette egy
másik céggel. -
Voice24
őstag
válasz
szemmelver #14573 üzenetére
Remélem, csak elrettentő rossz kivétel az enyém, de én UK raktárból rendeltem november 26-án egy akkus porszívót, 2-5 munkanapos szállítási idővel. Igen, jól sejted, még most is várom a porszívót, ami most elvileg valahol úton van (hogy az eredetileg útba indított, vagy egy újabb, azt nem tudom).
-
Voice24
őstag
Hali!
Megint kis segítséget, infót kérnék rendeléssel kapcsolatban. Már írtam korábban, hogy a UK raktárból rendelt porszívóm elveszett az éterben, november 27-én lett "shipped", még aznap az "at the national sorting hub" lett a helye. A levelezésünk után kivártam a 30 napot, ami ma letelt, és most épp írni akartam nekik, amikor az oldalra lépve meglepődve tapasztaltam, hogy a mai napon megváltozott a státusz, ez áll most ott: "B2CE - ready to ship". Ez most mi a fene akar lenni, mi az a B2CE? Meg szállításra kész? Hiszen már elvileg egy hónapja elküldték. Vagy lehet, hogy egy másik terméket küldenek? -
Voice24
őstag
Nyilván azért másoltam ide a képet, mert én is így rendeltem. Tudom, hogy sok minden közrejátszhat a szállítási időnél, de eddig 99%-ban mindig ideért minden még Kínából is azon az időn belül, ami a termék mellett meg volt adva szállítási időnek. Karácsonyi csúcsforgalom ide vagy oda, már csorognak az Aliról november 11-12. körül rendelt csomagok, mégpedig Kínából (vannak, amiket már megkaptunk, van, ami úton van még). Ehhez képest elég gáz egy ilyen EU-n belüli csúszás.
-
Voice24
őstag
A lehetőség minden megrendelésnél ott van, azon az oldalon, ahol az esetleges kuponokat vagy pontokat tudod felhasználni az adott rendeléshez. Alapból bent van a pipa is a biztosítás kis kockájában, én kivettem, mert nem hittem volna, hogy EU-n belül is el tud veszni egy ekkora csomag.
Itt a kép a UK raktárról és a 2-5 munkanap szállítási időről. -
Voice24
őstag
Hali!
Pár napja érdeklődtem itt is a késedelmes szállítás esetén fennálló lehetőségeimről. Nos, a termék ma sem jött meg, így már legközelebb 30-án várhatom, és 26-án letelik a 30 nap (UK raktárból jött volna). Olvasom az összefoglalót, hogy teljes visszatérítés csak szállítási biztosítás megléte esetén van, én ilyet nem fizettem. Van erre valakinek tapasztalata, hogy ilyen esetben kb. hány %-ot térítenek vissza? Kb. 22.500-at fizettem a porszívóért. Vagy kérhetem, hogy küldjenek még egy ugyanilyen terméket? -
Voice24
őstag
Oké, köszi, persze valamennyire megértem őket is. Csak azért fura a dolog, mert közben az Aliról szintén novemberben rendelt dolgok meg szépen csorognak befelé Kínából.
Egyébként meg nyilván a webáruházaknál is tisztában vannak a karácsonyi káosszal, meddig tartana nekik a termék oldalán megadott 2-5 napot módosítani akár 10-30 napra, aztán amikor lecsengett az őrület, visszaállhat az eredeti állapot? Tisztábban látna a vevő is, és nem idegeskedne a nem érkező rendelés miatt. -
Voice24
őstag
Hali!
Bár múltkor feltett kérdésemre nem érkezett válasz, megpróbálkozok egy újabbal:
Jogosan akarja kiváratni velem a Banggood a 30 napot ahhoz, hogy visszatérítést vagy ilyesmit kérhessek olyankor, amikor ők 2-5 munkanapot adtak meg adott terméknél szállítási időnek?
Egy kéziporszívóról van szó, ami UK raktárból még olcsóbb is, mint máshonnan, EU Standard shipping a szállítási mód, és 2-5 munkanap van megadva. Nos, én november 26-án rendeltem meg a terméket, ami 27-én már "Shipped" lett, viszont azóta semmi, "at the national sorting hub" a helye, ami ha jól tippelem, még Angliában van. Többször írtam nekik emailt, válaszoltak is, különféle okokra hivatkoznak, mint elhúzódó vámeljárás (EU-n belül?), időjárási körülmények, és azt írják, várjam ki a rendeléstől számított 30 napot, és akkor vegyem fel velük haladéktalanul a kapcsolatot. Hiába írom nekik újra és újra, hogy EU-n belül nincs vám, meg nincsenek extrém időjárási körülmények sem, mindig ugyanez a válasz jön. Most már sajnos biztos vagyok benne, hogy Karácsonyra sem fogjuk megkapni a porszívót, ami nonszensz.
Lehet valamit kezdeni velük, vagy várjam ki tényleg a 30 napot? Mondjuk sajnos az is mindjárt letelik. -
Voice24
őstag
Hali!
Kis segítséget kérek, mert nem igazán igazodok el a kuponok szövevényes hálójában. Kapom az emaileket rendszeresen, benne néha kuponokkal, de igazából nem nagyon használtam eddig őket. Most kinéztem magamnak egy Blitzwolf akkus porszívót, amit szeretnék olcsósítani. Van egy 5 Dolláros kuponom, az működik, de találtam az emailekben egy direkt Blitzwolf 15% kupont is. Ha ez utóbbit használnám, nem működik. Ha a meglévő kuponjaim közül szeretném kiválasztani, nem megy, mert halvány, a dátumánál azt írja, hogy november 26. (azaz ma) és december 31. között, meg hogy Blitzwolf Official Store. Ha a kupon kódját írom be a másik mezőbe, akkor meg azt írja, hogy "This coupon is limited to selected customers only." Vagyis kiválasztott vevők részére, de ha egyszer ott van a kuponjaim között, akkor mi a jó fenéért nem engedi használni? Meg mi az, hogy Blitzwolf Official Store? Bemegyek oda, de amint rákattintok az adott porszívóra, egyből visszavisz a hivatalos Banggood oldalra. Nekem ez ördögi kör.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Fűnyíró topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Sorozatok
- iPhone topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Formula-1
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RW (593930)
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!