- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor #8219 üzenetére
Nekem Drivervben 70, 100, es 0 az osszes.
Ha te jatekban 100%-on hasznalod, az kurva eros lehet, eleve a T500-as erosebb mint a T300.
Az en ertekeimmet nezve a tiedhez kepest az eleg durva.
Mondom en az otthoni Honda Civicemhez lottem be, meg vezettem mar jopar szervokormanyos autot, es egyiknel se kellet kapaszkodni brutalisan a kormanyba.
Szoval valoszinuleg te szereted ha kapaszkodni kell.(#8217) guftabi96 Szamarvezetot tessek csak kikapcsolni.
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor #8215 üzenetére
Nekem a Gain az 65%, a minimum force az 6%. Jatekon belul meg az FFB controller settingsnel 80-100kozott szoktam beallitani a kocsikat. Driftnel meg nyilvan 60-75% kozott. En probalom azt az FFB eroseget beallitani, amit igazabol egy szervo kormany nyujt.
Nem tul eros, viszont erzed az autot. Felesleges nagy FFB-vel jatszani, mert az mar nem realisztikus. -
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor #7964 üzenetére
Ha valakinek hasonló problémája van mint nekem és lut file-t használ az ffb-hez, az próbálja ki, hogy a file-t ideiglenesen kirakja valahova és nélküle indítja el a játékot. Így játék közben nem lesz ffb. Ha ez megvan akkor a játék menüjében el kell indítani az automata kormány beállítást és végig csinálni a lépéseket újra. Ha megtörtént akkor exit és vissza kell rakni a lut file-t a helyére. Nálam a következő indításkor megjavult az ffb. Újra olyan erős lett mint volt.
-
-
válasz
kinghaxor #7865 üzenetére
Az ajánlásodra kipróbáltam én is. Egyelőre annyit érzek, mintha kisimult volna az FFB, az egész tartomány sokkal egyenletesebb.
Így néz ki 50 mintából készített LUT-om. Középső kék vonal az elméleti erő és a narancssárga az amit már a kompenzált érték. Látható, hogy az elején az FFB lyuk környékén masszívan több erőt ráad, a közepén amikor már beindul a szerkezet ott pedig visszavesz kicsit. Főleg a merevebb felfüggesztésű autóknál érezni a változást.
-
guftabi96
addikt
válasz
kinghaxor #7868 üzenetére
Na, kipróbáltam még tegnap este.
Nem rossz, nem rossz.
A GT40-et próbáltam, mert azzal eléggé szenvedtem, és sikerült elég jól irányítani. 5 kört mentem vele Nürburgringen, ezalatt volt 3 olyan mentésem, hogy még én is azon csodálkoztam, hogy ezt hogy fogam meg(kisebb ellenkormányzások meg ugye kb minden kanyarban)
Bár előtte elég régen mentem már vele, szóval nem tudom, hogy a sok update közrejátszik-e, de amikor kijött, akkor meggyűlt vele a bajom rendesen. -
neilszab
őstag
válasz
kinghaxor #6840 üzenetére
A topik pang, mert nincs téma, de attól még versenyek rendszeresen vannak és résztvevőkből sincs hiány. Ez lesz például ma este: Lotus Exos T125 - Monza!
AC FunRace: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5368
Nyári AC program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5364 -
-
#70869248
törölt tag
válasz
kinghaxor #3871 üzenetére
itt van egy pár:
AC fmod patches -
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor #2633 üzenetére
Hú hát nagyon béna voltam.
Mondjuk életemben nem mentem még ezen a pályán és az autót is alig vezettem még. Remélem azért nem tartottam fel senkit. Még csak ismerkedem a szimulátorozással, de gondoltam kipróbálom milyen egy verseny. Persze pár millió kört még le kell futnom mire érdemben bele tudok szólni a versenybe.
-
barcalaci84
őstag
válasz
kinghaxor #1758 üzenetére
g27-nél szerintem nincs értelme (amúgy se ) a dampingnak...
minden 0-ra az ffb gain-t meg 50-90 közt amekyik még nem túl birkózós...
ha nagyon rázna a kormány akkor egy kis filterrel ki tudod "simítani" úgy hogy igazából nem lesz gyengébb az erő...
autó kuplungot kapcsold ki és kerreg mint az őrült ha nem eléggé nyomod a kuplungot...
a mechanical damage ha bekapcsolod akkor simán kinyírod a motort egyből egy durvább leváltásnál ha nincs revmatch...és ha az autoblip-et is kikapcsolod akkor pedig muszály leváltásnál kis gázfröccsöt is adnod jó pár H-váltós autónál különben mész a susnyásba...pl bmwe30
-
válasz
kinghaxor #1758 üzenetére
Ha kikapcsolod az autokuplungot - azt hiszem ezt külön kell akkor is, ha pro módot állítod be - akkor nem fogsz tudni minden fordulatszámnál váltani (azokban az autókban, amikben H váltó van). Ha nincs meg a rev match, akkor recsegő hang lesz, sebesség nem. Azt viszont nem tudom, hogy az engine damage mellett van-e clutch/gearbox damage is jelenleg, de az biztos, hogy ha most nincs, akkor később lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Asztali PC , i7 6700K , 1080 Ti 11GB , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 500GB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RTX 3070 , 32GB DDR5 , 500GB NVME , 2TB HDD
- Legion Go 1TB
- Lenovo LOQ 15IRX9 - i5 13450HX, 16GB, RTX 4060 8G, 1TB M.2 (Gari: 2027.03.11.)
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest