- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- One mobilszolgáltatások
- Poco F7 Pro VAGY Nothing 3a Pro ?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Fotók, videók mobillal
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor #8219 üzenetére
Nekem Drivervben 70, 100, es 0 az osszes.
Ha te jatekban 100%-on hasznalod, az kurva eros lehet, eleve a T500-as erosebb mint a T300.
Az en ertekeimmet nezve a tiedhez kepest az eleg durva.
Mondom en az otthoni Honda Civicemhez lottem be, meg vezettem mar jopar szervokormanyos autot, es egyiknel se kellet kapaszkodni brutalisan a kormanyba.
Szoval valoszinuleg te szereted ha kapaszkodni kell.(#8217) guftabi96 Szamarvezetot tessek csak kikapcsolni.
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor #8215 üzenetére
Nekem a Gain az 65%, a minimum force az 6%. Jatekon belul meg az FFB controller settingsnel 80-100kozott szoktam beallitani a kocsikat. Driftnel meg nyilvan 60-75% kozott. En probalom azt az FFB eroseget beallitani, amit igazabol egy szervo kormany nyujt.
Nem tul eros, viszont erzed az autot. Felesleges nagy FFB-vel jatszani, mert az mar nem realisztikus. -
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor #7964 üzenetére
Ha valakinek hasonló problémája van mint nekem és lut file-t használ az ffb-hez, az próbálja ki, hogy a file-t ideiglenesen kirakja valahova és nélküle indítja el a játékot. Így játék közben nem lesz ffb. Ha ez megvan akkor a játék menüjében el kell indítani az automata kormány beállítást és végig csinálni a lépéseket újra. Ha megtörtént akkor exit és vissza kell rakni a lut file-t a helyére. Nálam a következő indításkor megjavult az ffb. Újra olyan erős lett mint volt.
-
-
válasz
kinghaxor #7865 üzenetére
Az ajánlásodra kipróbáltam én is. Egyelőre annyit érzek, mintha kisimult volna az FFB, az egész tartomány sokkal egyenletesebb.
Így néz ki 50 mintából készített LUT-om. Középső kék vonal az elméleti erő és a narancssárga az amit már a kompenzált érték. Látható, hogy az elején az FFB lyuk környékén masszívan több erőt ráad, a közepén amikor már beindul a szerkezet ott pedig visszavesz kicsit. Főleg a merevebb felfüggesztésű autóknál érezni a változást.
-
guftabi96
addikt
válasz
kinghaxor #7868 üzenetére
Na, kipróbáltam még tegnap este.
Nem rossz, nem rossz.
A GT40-et próbáltam, mert azzal eléggé szenvedtem, és sikerült elég jól irányítani. 5 kört mentem vele Nürburgringen, ezalatt volt 3 olyan mentésem, hogy még én is azon csodálkoztam, hogy ezt hogy fogam meg(kisebb ellenkormányzások meg ugye kb minden kanyarban)
Bár előtte elég régen mentem már vele, szóval nem tudom, hogy a sok update közrejátszik-e, de amikor kijött, akkor meggyűlt vele a bajom rendesen. -
neilszab
őstag
válasz
kinghaxor #6840 üzenetére
A topik pang, mert nincs téma, de attól még versenyek rendszeresen vannak és résztvevőkből sincs hiány. Ez lesz például ma este: Lotus Exos T125 - Monza!
AC FunRace: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5368
Nyári AC program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5364 -
-
#70869248
törölt tag
válasz
kinghaxor #3871 üzenetére
itt van egy pár:
AC fmod patches -
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor #2633 üzenetére
Hú hát nagyon béna voltam.
Mondjuk életemben nem mentem még ezen a pályán és az autót is alig vezettem még. Remélem azért nem tartottam fel senkit. Még csak ismerkedem a szimulátorozással, de gondoltam kipróbálom milyen egy verseny. Persze pár millió kört még le kell futnom mire érdemben bele tudok szólni a versenybe.
-
barcalaci84
őstag
válasz
kinghaxor #1758 üzenetére
g27-nél szerintem nincs értelme (amúgy se ) a dampingnak...
minden 0-ra az ffb gain-t meg 50-90 közt amekyik még nem túl birkózós...
ha nagyon rázna a kormány akkor egy kis filterrel ki tudod "simítani" úgy hogy igazából nem lesz gyengébb az erő...
autó kuplungot kapcsold ki és kerreg mint az őrült ha nem eléggé nyomod a kuplungot...
a mechanical damage ha bekapcsolod akkor simán kinyírod a motort egyből egy durvább leváltásnál ha nincs revmatch...és ha az autoblip-et is kikapcsolod akkor pedig muszály leváltásnál kis gázfröccsöt is adnod jó pár H-váltós autónál különben mész a susnyásba...pl bmwe30
-
válasz
kinghaxor #1758 üzenetére
Ha kikapcsolod az autokuplungot - azt hiszem ezt külön kell akkor is, ha pro módot állítod be - akkor nem fogsz tudni minden fordulatszámnál váltani (azokban az autókban, amikben H váltó van). Ha nincs meg a rev match, akkor recsegő hang lesz, sebesség nem. Azt viszont nem tudom, hogy az engine damage mellett van-e clutch/gearbox damage is jelenleg, de az biztos, hogy ha most nincs, akkor később lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21 Ultra /Kártyafüggetlen / 12/256 GB / 1Év garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest