Hirdetés
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
- Az iPhone Air buktája elkaszálhatta vékonyítási lázat
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- AGM G3 Pro - ordít róla, hogy szoftverfejlesztők kellenének
- Apple iPhone 17 - alap
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska
#32407
üzenetére
Egyik sem megoldás.
A DX9 SDK azért nem, mert az csak egy SDK. A runtime-mal is telepítve vannak a fontos dll-ek. A Steam mindig telepíti az első futtatás előtt.
A shader cache kikapcsolása csak azoknál a játékoknál számít, amelyek nem kompatibilisek vele és az AMD még nem adta hozzá ezeket a feketelistához.Van egyébként egy ultimate megoldás, amit kipróbáltunk már és működik. A hírben benne lesz.
Ez egyébként nem driverhiba. Visszatérő jelenség a hosszabb távú terméktámogatás során. Az okozza az egészet, hogy az AMD és az NVIDIA régen sokáig elfogadta, ha egy fejlesztő butaságot írt a programba. Egyedül az Intel kötötte magát ahhoz igen sokáig, hogy a szabvány világosan fogalmaz, és nem hajlandók a programhibákra meghajtó oldali kerülőutakat írni. Ezzel ugyanis magát a programhibát legalizálnák, amibe később bármelyik fejlesztő belefuthat, méghozzá úgy, hogy nem is tudja, hogy nem szabványos kódot írt. Ha mindhárom cég meghajtója működi, akkor nincs semmi gond a kóddal ugye...
Ez a modell üt akkor vissza, amikor egy nagyobb fejlesztés végbemegy, és pusztán a nem szabványosan megírt játékok miatt a régi fejlesztőeszközöket frissíteni kell, hogy újra implementálni tudják a megfelelő rutint. Ezek a programok most azért nem működnek, mert egy szabványos D3D9 implementációra vannak kényszerítve, de olyan dolgokat csinálnak, amiket az API meg sem enged. Időnként ez elő szokott jönni.
Sajnos ma is rengeteg illegális dolgot legálisnak tekintenek az egyes meghajtók, akár az újabb API-kban is, lásd Vulkan. Például az inline subpass simán meghívja a vkCmdExecuteCommands függvényt, amikor az API meg sem engedi. Ilyenkor az alkalmazásokat nem a szabványos layeren keresztül kell kezelni, mert olyan dolgot tesznek, amit az API nem tart legálisnak. Erre vannak különböző modulok a meghajtókban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NBA és kosárlabda topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- Milyen házat vegyek?
- X140M1F4N károsultjai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szinte a semmiből robbanna be az 1,4 nm-es eljárásával a Rapidus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- MSI RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB - GARANTÁLTAN KIVÁLÓ ÁLLAPOT! - 30 nap próbagarancia!
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- GAINWARD GeForce RTX 3080 Phantom
- Manli GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB Nebula Twin - Garancia 2027.08.16.
- 27% - Gigabyte RTX 3060 12GB OC DDR6 GAMING Videokártya!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4060, 100% Akkumulátor
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
- Byintek Love U14 Projektor
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" Fekete i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


