- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz
imi123 #19403 üzenetére
Ezt most félreérted. Én a GPUopen-ről beszélek, ami már bemutatkozott. Konkrét konzolfunkciókról van szó. Deus ex-ben és BF1-ben is lesz. Doomban oda is csapott egy nagyot.
Kivételesen ez most nem mantra... és pont ezt mondom, ezt a piacot szétforgácsoló lépést már jóval előbb beverhette volna AMD, mert a GCN eddig is tudta, fejlesztők meg könyörögtek, mert tényleg egyszerű technikailag.
Az meg, hogy a törpe PC-s piacra mit optimalizálnak, az sokadik szempont sajnos. Felsorolhatnánk pár szarul optimalizált konzolportot azért mostanában, amik pedig nem zs kategóriás játékok. AMD elkonzolosíthatja előbb utóbb a PC-t is... NV pedig nem fogja kinyitni a GPU-it, pedig ezek a függvények ott lehetnek a HW-ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #19201 üzenetére
Eléggé sokáig baszogatták őket a fejlesztők, mire beadták a derekukat. Ugyanezt megtehették volna 2012-ben is, hiszen ugyanazok a lehetőségeik voltak a hardverben, és akkor is volt AGS DirectX 11-re. A probléma az, hogy egy ilyen modell alapvető problémákat is felvet az API fejlesztésénél. Főleg úgy, hogy az AMD két nagy konzolban is ott van. Nem feltétlenül csak az üzleti szempontokat kell látni, hanem azt is, hogy mennyire káros, ha az API-ba beleraksz egy olyan képességet, ami a konzolban elérhető, és csak azért ezt használja PC-n is a fejlesztő, mert a konzolra megy el az R&D büdzsé 99%-a. Ennek vannak negatív hatásai is.
(#19203) imi123: Használ, de máshogy.
-
FLATRONW
őstag
válasz
imi123 #19074 üzenetére
Ha már herélésnél tartunk, akkor nekem is van egy hasonlatom.
Az NV GPU-i olyanok, mint a gyönyörű nők, mindenük megvan ami kell, se több se kevesebb.
Az AMD meg olyan, mint egy tökös "csaj". Ahogy látjuk néhány perverz igényli ezt az extra tartalmat.
Természetesen ez csak egy vicc, nehogy valaki magára vegye. -
válasz
imi123 #18618 üzenetére
Fogyasztást mondjuk nagyon kevesen mérnek, még konnektoros műszer is nagyon kevés háztartásban van. R=1 tehát elolvassa a speckókat, beteszi a gépbe és csodálkozik, h miért nem megy.
Most visszanézve a PH-s teszt szerint 194W lenne a kari fogyasztása??
(Terhelve - mínusz monitor kikapcs)
-
stratova
veterán
válasz
imi123 #18550 üzenetére
Ez a dizájn engem a Gigabyte GTX 960 Gaming G1 emlékeztet, amikor egy viszonylag alacsony fogyasztású, vagy legalábbis tier3-ba pozicionált kártya kapott 3 ventis hűtést (Inno3D ichill-t nem akartam linkelni, mert szvsz nagyon nem szép
)
Bár PowerColor korábban is szeretett különcködni, lásd HD 7870 / R9 270X/370X Devil:
-
daveoff
veterán
-
cyberkind
félisten
válasz
imi123 #18345 üzenetére
Most akkor ez a kártya mire is való?
A 8GB-os változat még oké, de a 4-et nem igazán értem amikor ott van a 970 meg 980 is, használtan meg aztán főleg.(#18347) imi123
Király, lassan 2 éve elérhető ez a teljesítmény kb ilyen fogyasztással, de oké, reméljük a Vega vagy mi földbedöngöl mindent. -
Harley quinn
tag
válasz
imi123 #18133 üzenetére
az Aots ról többször szó volt már és ki is lett beszélve miért ijen a grafika és hogy akit ez a műfaj érdekel pl engem nem a grafika hanem az egységek fogják érdekelni RTS. A többi nagy grafikával bíró játéknak meg nem kell túl sok tárgyat kezelni ezért szép és ha next-gen graf kell akor igen de egy játék nem csak a grafikáról szól.
-
#45997568
törölt tag
válasz
imi123 #18047 üzenetére
Hat, ha a 8GB-os 180-200£ korul jon ki es tenyleg ilyen teljesitmenye lesz az becsuletes, Fury es 980 is 350£ korul van a piacon, most "bevittek a gyartok a gyomrost" a vasarloiknak, lasd 1070 vs Ti-TX ar/teljesitmeny, vagy a 480 vs Fury csalad ar/teljesitmeny mutatoja.
Nem banom
Nagyon kivancsi leszek a palettara ha kijon minden termek iden. Nagyon jo kezdes elso korben ha igy marad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #17908 üzenetére
Nem, csak azok akik azt hiszik, hogy jót tesznek a piacnak.
Az AMD is hazudik. Ők annyiban jobbak, hogy nem ölik a piacot. Felvették azt a működési modellt, ami az NV-re volt jellemző a G80-as időkben.
A véleményem mindegy, mindenki láthatja, hogy milyen szuperül működnek a GameWorks reformok. Hogy is van ez a politikában? A reformok működnek? Ugyanaz történik, az alacsony IQ kihasználása a lényeg. Persze nem fogják beismerni, hogy a hülyékre utaznak, de ettől tény, hogy gazdaságilag ez a kifizetődő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
nubreed
veterán
-
HSM
félisten
válasz
imi123 #17205 üzenetére
Neked úgy rémlik, referencia 290X-ed volt... Ott sok múlik a beállításon is. Hőfok, és TDP limitre gondolok, sőt, azon még csendes mód is van, nyilván a sebesség kárára. Ott sok minden sülhet el rosszul.
Amúgy rengeteget fejlődött mostanában a driverük, ez is igaz. De nekem korábban sem volt vele különösebb bajom.
(#17206) joysefke: Én úgy gondolom, hogy a korábban egyszálra optimalizált AMD driver miatti bizonyos fajta extrém terheléseken jobban leeső FPS-t általánosan beállítani, mint rosszabb frametime-ok, hát minimum sok ponton vérző állítás. Ami egyébként az újabb kiadású drivereikben már ugyanúgy többszálasított tudtommal. Amúgy technikai szempontból az AMD megoldásának is megvolt az oka, miért úgy csinálták korábban, bár szerintem is jobb, hogy átálltak ők is többszálra a driverrel.
(#17207) Habugi:
-
füles_
őstag
válasz
imi123 #16676 üzenetére
Inkább pont hogy nem elfogult.Nem dőlt be az NV mocskos marketingjének.Akik ma ezt megnézték,azoknak holnap nem fog akkorát szólni a kopp,ha már az lesz
A Polarisról sajnos nem fogunk sokkal többet tudni holnap után se,majd május 26-án.Nagyon jól titkolja most az AMD a Polarist a Zennel együtt -
huskydog17
addikt
válasz
imi123 #16310 üzenetére
Igen, ezt a PC Gamer is leközölte:
"The video starts off running at 1080p (which is the limit of the projector being used) with V-Sync enabled, and the frame rate is a steady 60 fps. After a minute or so, they shut off V-Sync and you'll see performance jump into the 120-200 fps range. id says there are still a few graphical glitches they're working to fix, specifically when the game hits 200 fps. Apparently there are some bugs in the game engine at 200 fps that they "weren't able to detect until they had the performance of the GTX 1080."
Megvan tehát a második Vulkan játék. 200 fps-nél egy kis hiba történik, de javítani fogják. Azta k*rva, mikor láttunk ilyet utoljára egy AAA játéknál, hogy 200 fps?
Jó persze azt még nem tudni, hogy pontosan milyen beállítások mellett futott a játék, de úgy tűnik, hogy Tiago Sousa brutál jó motort rakott össze csapatával (tech6), nagyon kíváncsi leszek, hogy alapértelmezett OpenGL leképzőhöz képest mennyi lesz a gyorsulás a Vulkan-nal.
Az NV szerintem ezzel rengeteg vásárlót már most megnyert. A Vulkan leképző még csak béta, de már most 120-200 fps között teljesít.
Részemről óriási respect az id-nek, Tiago egy pedig egy zseni, csodát művelt a tech6-al, már értem, hogy a fejlesztők maguk között miért tech666-nak hívják a motort.
Úgy tűnik eddig, hogy a Doom hű marad a PC-hez.
-
do3om
addikt
válasz
imi123 #15944 üzenetére
Ez nagy duma ami itt ment Abutól hogy milyen gyorsan átírják majd a konzolt PC-re elégé befürödni látszik.
Ö ezt lelkesen írta akinek meg esze van szomorúan olvastaNagy öröm lenne ha egy az egyben jönnének át a konzolos játékok mondhatom.
Sokat számít majd melyik gyártónak mekkora lesz majd az eladása (nem a tudása, fejeltsége!), meg mennyit fordít a kiadókra. -
#52815360
törölt tag
válasz
imi123 #15446 üzenetére
Olvasok Abu cikket. Segit cpu limit lebontásában : i5, i7 eddig sem limitált engem semmiben. Meg lehet benne 100ezer draw call... kár hogy a játékokat nem a draw callok mennyisége teszi érdekessé. Meg könnyebb programozni... hát hogy a júzereket ez mennyire meghatja...
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #15441 üzenetére
Alacsonyabb szinten támogatja mint a Maxwell és az is lassult eddig mindenben ami DX12-es...
Egy vadonatúj engine dx12-es módjának fejlesztésénél meg valószínű nem egy régi architektúra a fő szempont ami még ráadásul eléggé szegényesen is támogatja az apit.
Ettől persze lehet, hogy a CE5-nél nem ez a gond, de a Keplertől nem nagyon kell DX12-es csúcsteljesítményt várni -
válasz
imi123 #15361 üzenetére
Igen, igazad van, meg tudná csinálni. Csak ők más utat járnak. Ott van egy elég jó hardveres tudás a kártyáikban, de a fejlesztők nem használják ki.
Hogy miért?
korcsi most írta le a lényeget. NV lesz*rja az async c-t, megint megold mindent erőből, és mivel övé a piac 80%-a, nem kérdés, hogy mire fognak optimalizálni.
Tudom, hogy borús jövőkép, de úgy látszik ez van kialakulóban. Ahelyett, hogy egyszer az életben össze fognának, egy irányba haladnának -
Habugi
addikt
válasz
imi123 #15030 üzenetére
Ha szeretnéd majd szólok ha elértük a 10%-át annak ahányszor a Hawaii/random Radeon itt "szarozva" volt, év vége előtt ne számíts rá.., érted mit szeretnék ezzel mondani ugye?
Amennyiben tényleg lesz Maxwelles "lemaradás" DX12 okán, amit egyelőre még mindig igen kétesnek tartok majd szépen elkezdhetitek ti is "megszokni" ezeket a postokat, bár nem hiszem hogy szükséges lesz, ha az elméletem igaz ebben is eltérő a két tábor vagyis inkább azok "kemény magja"..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14509 üzenetére
A régi motorba ültetik be az UE4 leképezőjét, amit persze az MS alaposan módosított. Ez nem egy tipikus procedúra, mert ilyet nem szoktak csinálni. Jó okkal persze, ha az egyes motorok között évek vannak.
Az eredeti PC-s portból kiindulva így lesz Xbox One kód. De ez a kód a mono hozzáférést használja, vagyis tulajdonképpen az összeillesztésből eredő memóriamenedzselési problémákat el lehet fedni egy direkt erre kialakított rendszerrel, mert a konzolon a fejlesztő 100%-ban menedzselheti a memóriát. PC-n ebből az operációs rendszer és a WDDM2.0 sajnos nem zárható ki, így ott hátrányban lesz egy olyan program, amelyet alapjaiban nem erre a lényegében meghatározott modellre készítettek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó Új Motorola G31 4/64GB szürke / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest