Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Befutott a Wear OS 6 fejlesztői verziója
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
-
Mobilarena
Redmi Note 9 Pro topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
novinyul
veterán
Azt hiszem hogy nálam nem nagyon fogja tudni a garis dolgokat. Amúgy is a szolgáltatók kavarják a szart mindig. De akár Voda vagy bármi más szolgáltató, szerviz ügyben TMX vagy az adott szolgáltató boltja leadásra. A WayteQ már nem szervizel, ez tavaly átkerült a TMX-hez! A MI Store is a TMX-be küldi a telefonokat.
-
Petyuska111
tag
Túl nagy és túl nehéz nekem a 8 colos tab, kényelmetlen használni egy 7 colos után. Vettem nemrég ilyet - Lenovo M8 fhd - de nem tudom megszokni a méretét. A hardverről meg inkább ne beszéljünk, nagyon gyengusz, pedig ez még a jobbak közül való... Néztem a Mi Max 3-at is, az némileg nagyobb, mint a Note 9 Pro, de hardverben jóval gyengébb, kapni se nagyon lehet már. Nyilván 7 colos tab kéne, de az nincs értelmezhető hardverrel. Ezért fordulnék a nagyobb telefonok felé, csak lennének még egy kicsit nagyobbak...
-
Roachy
senior tag
válasz
novinyul #1723 üzenetére
Ez sem így van, sőt itt is van egy kis káosz.
Vodás a telóm és közvetlenül a szervizbe akartam vinni gariztatni. Mert a vodánál a garipapíron is szerepel, hogy lehet közvetlenül a márkaszervizbe is vinni. A voda oldaláról nem tudtam kideríteni ki a hivatalos szerviz, nincs róla semmi infó. Írtam Wayteq-nek, hogy fogadják e a vodás telókat, ez volt a válasz: Cégünk nem márkaszerviz, csak és kizárólag általunk forgalomba hozott készülékeket tudunk átvenni javításra, ezekhez a készülékekhez mellékelünk hozzánk szóló jótállási jegyet is.
Ehhez képest amikor végül visszavittem egy Vodafone-ba, rákérdeztem és azt mondta, hogy a Wayteq-hez küldik javításra és elméletileg vihettem volna személyesen, nem értik miért írták ezt. -
Roachy
senior tag
válasz
batai15 #1701 üzenetére
Mondom én, olyan mintha egyfajta tesztkörnyezet lenne ez a teló, tele van buggal.
Bár mindenki a MIUI 12-től várja a megváltást, de az sem garancia. Sőt a logikával szemben megy. A MIUI 11 már a végénél tart, magyarán mostanra bug mentesnek, kiforrottabbnak kéne lennie. A 12 meg új lesz és általában ha egy szoftver új kiadás, akkor az még bugos, itt-ott csiszolni kell. Szóval nem tudom, én még megvárom a 12-t, ha azzal is gond lesz, akkor megszabadulok ettől a telótól.
Egyébként az MI szériás Xiaomik is ennyire gázosak szoftveresen?
Mert ha csak ez, akkor valóban lehet, hogy nem is annyira lőttem mellé a tesztelős elméletemmel. -
sanyci
senior tag
válasz
Petyuska111 #1743 üzenetére
Nem. Még a Mi Max 3 sem tudott pótolni egy tablet-et...
De 8"-osból vannak jók, hasonló hardverrel... -
Petyuska111
tag
Sziasztok, tulajoktól kérdezném: pótolhat ez a teló egy 7 colos tabletet? Tönkrement a tabletem és nagyon megszoktam a 7 colos méretet, de nem kapni már megfelelő hardverrel ilyen méretben. Szóval tabletként használnám ezt a telót (telefonként egyáltalán nem), netezés, Vanced, játékok, gmail. Fényképezés nem lesz vele egyáltalán. Tudom, hogy a tabok oldalaránya más, a telefon keskenyebb, ezért is kérdezném, hogy szerintetek elég nagy ez (tabletnak)? Ha esetleg van olyan, aki használt 7 colos tabot is, szívesen venném a véleményét, vagy bárkiét, köszi!
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Van esetleg valaki,akinek note 8 pro-ja volt korábban? Melyik a jobb vétel?
A kijelző fényereje miatt hajlok a 8-ra...
Anyámnak kéne, nem játékra -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Ugyan nem pro, de itt is feltenném a kérdést ha nem gond
Note 9 est vettem, Telekom és Digis kártyával használom, de a Telekomnál nem írja ki a hívószámomat, mikor hívok valakit. Probáltam beállítani, de "hiba a hívásbeállításokban nem várt válasz a hálózattól" ezt írja ki a telefon és nem csinál semmit. Amikor meg másik sim-nél probálom beállítani a hívásazonosítót, ott meg be sem lép a felületre, mintha lefagyna. Miui 12 van rajta
Köszi! -
válasz
#04441088 #1735 üzenetére
Idézet az öszefoglalóból.
A legfrissebb ROM letölthető innen: [link]
Redmi Note 9 Pro EEA készülék - ROM-verzió pl.: V11.0.3.0.QJZEUXM
Redmi Note 9 Pro Global készülék - ROM-verzió pl.: V11.0.4.0.QJZMIXM
Rendszerfrissítéshez töltsd le a készülékre a ROM-ot, majd a Beállítások - Rendszerfrissítés oldalon kattints a jobb felső három pöttyre, itt a Frissítőcsomag kiválasztása menüpont alatt be tudod tallózni a fájlt, majd teleptheted.
(Amennyiben nincs Frissítőcsomag kiválasztása menüpontod, kattint többször a nagy MIUI verziószámos oldalon a számra.) -
#04441088
törölt tag
Hali.
Van valahol egy részletes leírás, hogy a nulláról hogy lehet megoldani a legfrissebb gyári ROM felrakasat?
Renszeralkalmazas frissítések folyton jönnek, de semmi más.
Kezdetek óta megvan a telefon, Telekomtol, aztán azóta zéró frissítés. Android biztonsági csomag áprilisi,
MIUI Global 11.0.2 Stabil 11.0.2.0(QJZEUXM)... -
válasz
Viktor0610 #1733 üzenetére
Oké, így már világos
-
-
válasz
Viktor0610 #1730 üzenetére
És, ha a számla cég nevére szól?
-
Dimond G
senior tag
válasz
Viktor0610 #1730 üzenetére
Sziasztok!
clearplex fóliát rakatott már fel előre, vagy hátulra a telójára?
Vélemények? -
-
jooti
csendes tag
válasz
Viktor0610 #1728 üzenetére
Szívesen - én köszönöm a segítségeket!
Már csak az a kérdés, hogy miért kell / szükséges-e egyáltalán átfuttatni a javítást egy plusz időt és plusz költséget jelentő másik cégen, a WayteQ-en...Megkérdezem a TMX-et is, meg az EU Stock-ot is, hogy nem lehet-e közvetlenül a TMX-szel felvenni a kapcsolatot?
-
-
novinyul
veterán
válasz
Viktor0610 #1722 üzenetére
Hivatalos Importőr Magyarországon a WayteQ és a Bravotel(anno Ingram is volt) Kiskert a WayteQ adja, szolgáltatóhoz a Bravotel szállít be.
-
-
válasz
fireman123 #1718 üzenetére
Remélhetőleg a gyártó tudja, mit rontott el, és a szerviz a megfelelő alkatrészekkel (ragasztó, stb.) javítja. Nem kell ezt túlgondolni.
-
-
fireman123
őstag
válasz
Viktor0610 #1712 üzenetére
na frankó, szétkapják a kamerarészt és újraragasztják technokollal?
...ha a gyárban ennyire tellett, biztos jobb lesz egy szervízben
-
jooti
csendes tag
válasz
Viktor0610 #1715 üzenetére
És szervizbe hová? Az Eustock gari a Wayteq-hez szól, de róluk korábban nem olvastam túl jókat. Muszáj oda küldeni? Vagy már jobbak is lettek?
-
-
válasz
fireman123 #1709 üzenetére
Gyártói garanciával sem cserélnék, hanem javítanák.
-
fireman123
őstag
Gondolom a kamera porosodás miatt a bolti garis telóknál esély sincs, hogy cserélik?
....eléggé elbizonytalanodtam, hogy vegyek-e ilyen telót, főleg bolti garisat.
-
crok
nagyúr
Szerintem csak beragadt a fülhallgató 3.5 jack, próbáld meg ki-be huzogatni párszor a 3.5 jack dugót, esetleg nem látszik a headset ikon felül? Dugj be egy headset-et párszor, akár ugyanazt amit használtál előtte vagy akár másikat, ki-be-ki-be, el kellene tűnjön az ikon és akkor jó lesz. Ha nem, akkor fültisztítós módszer: fültisztító pálcika vatta részének nagy részét eltávolítva a végét bele kell nyomni a jack aljzatba óvatosan majd tisztító mozdulatokat tenni. Illusztrációk: [1] [2]
-
jooti
csendes tag
SEGÍTSÉG! Csak kihangosítón vagy fülesen keresztül hallható a készülék - maga a felső hangszóró nem szól egyáltalán. Ez valami beállítási hiba is lehet, vagy hardver hiba??? Ha szerviz, hová, hogyan?
Eustock-tól augusztus 25-én jött meg. (Vagy 10-15 Xiaomi készülékünk van ugyaninnen, de egyikkel se volt még soha semmi baj...) Gar. levélen a feladás napja, 08.24. szerepel - 2 év hazai garancia, Wayteq szerviz. Sajnos SIM kártyát kellett hozzá cserélni, így csak ma (08.31.) használtuk először telefonálásra, ma derült ki a jelenség... -
Trooper82
senior tag
Na sajna szaporodtak a porszemek a kameránál, lassan kénytelen leszek szervízbe vinni (bár szívem szerint visszakérném az árát a telónak). Volt már aki javíttatta, vagy én leszek az első?
Majd nyilatkozom, bár szerintem hét vége fele lesz időm elvinni... -
zolinho72
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis problémám a telóval, három hete vettem és azt tapasztalom, hogyt a telefon4G kapcsolata nagyon gyakran leromlik (-90 dBm-ről -113 dBm-re), ilyenkor a böngészés is lehetetlen. Csak akkor jön helyre a csatlakozás, ha repülőgépmódba kapcsolom és vissza. Egy idő után (4-5 percenként) a probléma ismét jelentkezik, így teljesen élvezhetetlen a böngészés! A sim kártya telenoros, másik telóban (Huawei p9) rendben működik.
Valakinek van hasonló tapasztalata?
Köszi! -
batai15
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Fehér
- ELADÓ - Xiaomi 14T Pro 5G 512GB 12GB RAM Dual Mobiltelefon (2,5 év garanciával)
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Makulátlan Karcmentes Állapotban,2025.11.18-ig Apple Garancia
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A54 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest