Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Van még bőr a Realme 14 képén
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Mobil flották
-
Mobilarena
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ereshkigal
őstag
válasz
simon7012 #82248 üzenetére
Én igen. A konyhánkban van egy kínai falióra, amit a párom szüleitől kaptunk. Pár hónap múlva megdöglött a szerkezet, ki akartam vágni az egészet, de hát nem lehet, mert emlék. Belenéztem, kb. műanyag volt benne minden.
Úgyhogy venni kellett egy új szerkezetet, viszont a cserét a másodpercmutató megsínylette, kicsit meggörbült... de legalább egyedi!
Más.
Laikus vagyok, de nem gondoltam, hogy ennyire. Ma egy ismerősöm linkelt egy zsebórát, kérdezte, mit szólok hozzá, mert öltönyhöz akarná venni. Nézem, "quartz" felirat. -
GSpecter
tag
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz
simon7012 #81627 üzenetére
Órában alszom, de gondosan kiválasztom, melyikben - késés behozása, pontosítás, járatás miatt. Nappal is rosszul érzem magam, ha nincs rajtam óra, és a quartz is rosszabb érzés, mint a mecha. Rengeteget nézem a számlapot és a mutató mozgását. Zuhanynál leveszem, mert azt olvastam, a sampon nem tesz jót a gumitömítéseknek.
-
Zozzer888
addikt
válasz
simon7012 #81627 üzenetére
Régen mindig órában aludtam, aztán volt egy kis óramentes időszakom (kb 1 év? vagy fél?) mikor "visszatértem" onnan fogva csak akkor volt rajtam óra ha elmegyek valahová. Itthon zavar, olyan mintha cipőben mászkálnék itthon, de amint kilépek az ajtón, vagy beülök az autóba, szintén olyan mintha nem lenne rajtam cipő...
szóval óra nélkül én se megyek sehová.
-
-
g0n21
senior tag
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz
simon7012 #81007 üzenetére