OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!

Elektromos rásegítéses, minden előírásnak megfelelő, jó kiállású, középmotoros, nyomatékszenzoros bringát küldött Eric, ám az árak is elkezdtek felfelé kúszni.

Hirdetés

Bevezető

Ezt a bringát már láttam tavaly ott, ahol gyártják. Jártam ugyanis a OneSport központjában, amely Shenzen északkeleti részén található, itt van amúgy a Duotts irodája is, mert igazából ez a két márka ugyanahhoz a céghez tartozik. Eric Octopus, a OneSportnál dolgozó kapcsolattartóm és cimborám pedig tök kedvesen végigmutogatta már akkor, hogy milyen gépekkel készülnek a 2025-ös szezonra, az OT07-et pedig levittük az utcára is, hogy kipróbálhassam, mondtam is neki utána, hogy majd alkalmasint küldje el. És Eric tartotta a szavát (mint egyébként eddig mindig), az OT07 az első idei bicikli, amivel a korai tavaszt ünnepelhettem.

Az eddig nálunk járt OneSport cuccokban általában mindig volt valami pozitívum, de a kritikai észrevételeimet is megköszönték. Hálás vagyok, hogy van egy srác kint, akivel értelmesen lehet társalogni nem csak a bringákról, ám ez nem befolyásolja a véleményem az ideküldött tesztcuccok kapcsán, az OT07-nek van sok-sok jó tulajdonsága, de azért nem tökéletes. Pláne nem mindenkinek, de ez a része a történetnek rendben is van, nem lehet olyan bringát gyártani, ami egyaránt jó városba, közútra, földútra, terepre, összecsukható, erős, sokáig bírja az akku és amúgy marha olcsó is. Az OT07 ízig-vérig városi kerékpár, amire ráerősít ez a step-thru kivitel is, de az egész gép megjelenése inkább ezt a holland-dán stílust követi a vékonyabb kerekeivel, csomagtartójával és 27,5 inches felnijével.


[+]

Fekete és fehér színben létezik a termék, hozzánk a sötétebb árnyalat jött ezúttal, aminek örültem, mert még inkább feltűnő a felni szélén körbefutó fehér fényvisszaverő karima, ami ad egy extra bájt az egész holminak. A dobozból a bicikli nem egyben jön ki, a kormányt, az első kereket, az első sárvédőt, a lámpát, a csomagtartót, az ülést és a pedálokat nekünk kell egymáshoz szerelni, ami nem egy összetett művelet, de azért adhadtak volna egy fokkal nívósabb szerszámcsomagot, mert ezzel a bicskaszerűen nyíló imbuszkészlettel főleg az első sárvédő felrakása macerás. Jó, egyszer kell megcsinálni, de akkor is. Külön tasakban jönnek a küllőkre tehető fényvisszaverők és a csengő, plusz ajándékba jár egy kormányra szerelhető telefontartó is. A váltót nálunk nem kellett állítgatni, a fékek közül is csak az elsőt, felfújtuk a gumikat, kapott töltést (nyilván a töltőt is mellékeli a OneSport), aztán meg is voltunk.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

  • OneSport OT05 - finomhangolás

    Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.