- iPhone topik
- Netfone
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
katt777 #1297 üzenetére
A látótávért annyira nem kár, de az object detailt nem kellene levenni.
Én már maxra raktam a látótávot és a füvet is. Teljesen játszható, de AA/AF továbbra is off, meg a 3 nap-os cucc low-on van (ami valóban nem látszik).
Hozzá kell tenni hogy csak a mocsár ami fps zabáló (főleg a kezdőhely) és legtöbbször játszhatatlan. -
enerdzsájzer
tag
Sziasztok!!
Most kezdtem játszani a Clear Sky-al de megakadtam.A kordonban vagyok, a következő feladat hogy mennyek el a szeméttelepre de sehogy sem tudok átmenni!Egyik átjárón sem sikerűl, meg a kisérök sem visznek oda.Kell még valamit csinálni hogy átengedjen?Hogyan lehet átmenni?Köszi!! -
katt777
félisten
Na, Guru3D kezd a többi oldalhoz süllyedni manipulált tesztek tekintetében. Íme, így csalták el a beállításokat, hogy jól fusson "full"-ban a CS. (És ami még nem látszik a képernyőn...
-
Skodry
aktív tag
Már játszom vele...telik az idő nem mondom !
-
thenew0ne
csendes tag
Sok gondolatot ébreszt az emberben ez a CS. De kéremszépen ez a 21. század és kiadni egy BÉTA állapotban lévő játékot az elég cink. Mire meglesz vagy 10 patch meg vagy 100 mod hozzá, amikkel tényleg élvezetes és normális lesz a játék addigra eltelik egy év és ki lehetne ezeket adni egy DVD-n. Két patch után is tiszta hibás az egész játék! Ezt a játékot nem tesztelte senki a játékosok előtt? Vagy úgy voltak vele, hogy maradjon nekik is munkájuk és majd kiadják a patcheket? Komolyan mondom, de a modderek többet tudnak lassan, mint egy egész fejlesztőcsapat.
Gondoljunk bele, hogy nem véletlen moddolhatóak a játékok(STALKER:SoC, CS, Crysis stb...). Remélem, gyorsan javítják az alapvető hibákat és a modderek is gyorsan fognak dolgozni!
-
frame>24
addikt
válasz
remington2 #1293 üzenetére
A bioshock-ról írtakkal egyetértek, csak vigyázz a hatvanas évekkel, mert jön "Csend(et)" nevű fórumtárs, és lecsesz, hogy igazából 30-as évek és eklektikus. (utólag nézve persze igaza van
)
-
remington2
senior tag
válasz
VinoRosso #1285 üzenetére
Nálam az utóbbi idők egyik legjobban bejött játéka volt a Bioshock, úgyhogy amit írtál, az ovis szintről meg a fegyverekről (utóbbiak részei a játék világának, amely a 60-as évek utópikus megközelítését mutatja), körülbelül a LOL kategóriájába tartozik. Az a játék egyben lenyeli ezt az "az első része bejött, nosza, jelmondatunk : aranytojást tojó tyúk" ukránok által készített szemetet. Kanyhalos az OL 2.2-t jobban összehozta fanként, még más modokból építkezve is, mint az ukrán fejlesztők, pénzért ezt.
Szerk: de látva a játék ezen állapotát, biztos jól esett a nála 1000x jobb cuccokat fikázni.
-
feka007
veterán
válasz
VinoRosso #1287 üzenetére
Ebben a vidben low grafon futott a Crysis, szóval félrevezető, mert e, meg a max között ég és föld a különbség, gondolom nem kell mondanom. Mindenesetre tényleg tetszik a GRAW-ban a levelek lengedezése, de a kidőlés kicsit bugos néha. Ami ezt überelni fogja, az a Far Cry 2 lesz, nem kell hozzá physics izé se, de videókban vmi eszméletlen jó a fizika, mindent ütni fog.
Okés, majd teszek vele még egy próbát, hátha a mocsaras rész után jobbb a hangulat, de szerintem nem hozza az első rész feelingjét. Nem értem mért kellett ilyen bugosan kiadniuk, annyit adtak el belőle, mint a Crysisból, ami nyereséges volt, és nem tudnak összeszedni jobb programozókat? Sztem a kiadó elvitte az összes léjüket...
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1285 üzenetére
Van sztorijuk és hangulatuk. Persze az egyéni ízlés kérdése, mi fogja meg az embert. Na, a CoD4 meg az Airborne az szén ciki, bár utóbbihoz képest az előbbi már nem is annyira.
UT-ekben jóval több van, mint a bot-okra vadászás, az már más kérdés, hogy irreálisan gyorsak a gépi ellenfelek, ráadásul rendesen csal is a játék a saját javára. Igazából, és ezt elfelejtettem, talán a Dark Messiah az egyik legjobb FPS, amellett én AvP-ket, NOLF-okat, és az első 2 SoF-t kedvelem (és a Republic Com. is tetszett), de ez megint kinek a paplan. -
ownz
csendes tag
válasz
thenew0ne #1259 üzenetére
Egyenlőre nincs semmi gond, Szemétdomb és a Sötétvölgy között járok. "Beszélj a helyőrség parancsnokával"
A Stalkerek bázisától pár méterre sikerült végre egy normális fegyvert találni egy hullánál (IL 86) viszont minden 3-4. tüzelésnél "töltsd újra mert beragadt a fegyver" Remélem erre is lesz valami javítás a szakinál, nem olcsóért. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
feka007 #1278 üzenetére
fíling van, bár igazából csak a második felében, és az is inkább FEAR, mint CS, legalábbis szerintem. viszont a grafika valami extrém gyönyörű (ha épp nem bugzik, lásd megfigyelésünk a napról illetve annak hiányáról), és baromi hangulatos. voltál már red forestban? én még el is tévedtem ott... a boszorkánykör, az ördögi kör... váá. tényleg mintha a pokolban lennél.
Crysist alapvetően unalmasnak és egysíkúnak találták sokan... a vicc az, hogy a Deus Ex szellemi örökségének egyik fontos hordozója (meg vicces módon duke nukemnek is). elnézést, hogy mindig azt hozom fel, de ott jött be először a kihajolás, a fix mennyiségű cucc, a játékos kreativitásának komolyan vétele, a döntés szabadsága (Bioshock ilyen szempontból egy ironikus darab... you are a slave... obey, obey, obey...). rombolható tereptárgyak, alternatív megoldások, alternatív útvonalak... volt olyan pálya, ahol három alkalomból három különféle útvonalon teljesítettem a feladatot. és azon a játékon szoktam rá a legnehezebb fokozatra... és akkor se döglött be a játék, ha tényleg valami elmebeteg ötleted jött a pálya megoldására (vagy tökösszevissza csináltad meg az objektíveket). az AI bivalyerős volt, nem értetem, mit kommunikálnak a katonák (najó, felénél már sejtettem, mi mit jelent), és tapasztalattól/modelltől (pl sima katona vagy elitosztagos), felszereléstől, tereptárgyaktól és és a harcmodorod függvényében tudott minden körülmények között mozogni, méghozzá eszméletlen hatékonysággal. kb a Half-Life harcai a katonákkal, csak itt minden pálya minden részén. avagy amikor már nem elég nagyon gyorsan és nagyon pontosan lőni, hanem érdemes tervezni a támadást, honnan hatolok be, mit lövök ki először, merre tovább, milyen taktikát használok melyik részen, mert csak sniper/rambo/gerilla/thief mód nem elég, a keverékük viszont igen... kb a Red Alert Tányás/Generals Commander Burton stratégiája keverve egy fpssel. és tényleg eszméletlen szabadsággal, avagy mész, amerre akarsz bizonyos keretek között (mondjuk a szigeten). de nincs az az átkozott láthatatlan és átléphetetlen fal, ami CSben... pedig az csak egy sima fps...hasonlíthatóak, mert FPSek, bár alapvetően eléggé távol állnak egymástól (tavaly a Crysis, a Bioshock és a Stalker SoC volt egy súlycsoportban... talán a legjobb év volt FPS terén 98at leszámítva -Half-Life, SiN, Alien vs Predator, kis túlzással Quake 2, Unreal... ekkor lettem stílusfüggő-). csak az a baj, hogy a Crysis a very highos optimalizációs bajokat leszámítva szinte tökéletes volt, a Bioshockhoz és SoC 1.006hoz hasonlóan. Warheadet még nem néztem.
de alapvetően a melyik a jobb kérdés felesleges, a SoC vs Crysis olyan, mint egy Audi Quattro rallyverziót hasonlítani egy turbófeltöltős Forma1eshez (hogy kb évben is egyezzen a dolog). mindkettő a kor csúcsa, mindkettő legendás, mindkettő autó, mégis eszméletlenül távol állnak egymástól, mert alapvetően másra lettek tervezve.
a CS meg jelenleg egy béta, bármi mással összehasonlítani felesleges. majd talán az ötödik patch után, amikor a patch már csak és kizárólag finomhangolásról szól -_pici_ utánállítások a spawnsban, traderekben, ilyen apróságok-, akkor majd hajlandó leszek újra levenni a polcról. öt újrakezdés... öt. anyámborogass... és még csak nem is az volt vele a legnagyobb baj, hanem a balance totális hiánya...
-
VinoRosso
veterán
válasz
feka007 #1286 üzenetére
de lehet benne legalábbis én úgy tudom.
mod:
Ilyen PhysX nélkül[link]
ja jól emlékeztem [link]szépen lengedeznek a fák a szélben, viszont össze lehet hasonlítani a crysis beli modellel, hogy melyik hasonlít jobban a valódi pálmafára. Főleg a levelek árnylalására gondolok, a fény dinamizmusára, ami valójában is jellemző a lombkoronára, hogy ahol látszanak a beljebb levő részek, ott jóval sötétebb, ami meg kinn van a fényben az szinte tükrözi a napfényt, ekkora dinamikát nem láttam egyetlen más játékban sem, kvázi fotorealisztikus. Viszont ha jól emlékszem a GRAW-ban nem mozgatható a növényzet, vagyis nem reagál az olyan külső erőhatásokra, mint a karakterek mozgásai, vagy leeső, mozgó tárgyak. A Stalkerban lévő fizikáról meg ne is beszéljünk, mert olyan-egy két alapvető dolgot leszámítva- sajnos nem nagyon van.
-
VinoRosso
veterán
válasz
katt777 #1283 üzenetére
Prey, Bioshock? Ezeket mire írtad? Játszottam velük, egyik se fogott meg. Bioshock-ot kimondottan sz@rnak találtam, kb ilyen ovódásoknak való, mikor az voltam én is, akkor lövöldöztem olyan vizipisztolyokkal, amilyen fegyók abban a játékban vannak. COD4-et meg az első pályánál amikor egy hajót kellett elfoglalni, kapásból töröltem is. De még egyszer mondom, én nem szeretem az ilyen ostoba shootereket, kell valami legyen benne ami megfog. Legyen akármilyen bugos is a Stalker, vagy akármekkora gépigányű a Crysis, még mindig sokkal többre tartom mint pl egy UT3-at, ami támogtja a PhysXet, iszonyat jól meg van írva, kiválóan fut, bug szinte egy szál se, tehát le a kalappal a fejlesztőcsapat előtt, viszont grafikailag semmi különleges nincs benne, és egyetalán nem az én világom a "vegyél fel még egy űrfegyvert a sarkon a koximaxival és durrantsd seggbe a körbe körbe futkosó botokat" marhaságával, inkább komikus mint lebilincselő.
feka: tud, egy pinaszőrszálnyit talán még jobb mint a Crysis, de igazából itt nem ez a lényeg, mert ha a Cryteknek meg lett volna a lehetősége PhysX apira fejleszteni, akkor még egy éve lenne olyan szintű mint a GRAW2, sőt talán még jobb. A fizika csak erőforrás kérdése,és igen sokat tud a Crytek motor mechanikában és szilárdtest fizikában, az egyetlen gond az, hogy nem tudnál mondani olyan procit, ami valós időben elbírná ezeket a számolásokat[link]
-
feka007
veterán
válasz
Superman #1280 üzenetére
Nem a flamet szítom, csak leírtam a véleményem, ami szerintem flame-mentes volt.
Nekem az első rész nagyon tetszett a játékmenettől az atmoszféráig, olyan hangulatot adott nekem, mint játék ritkán szokott. Ehhez képest ez... Na mindegy, szóval én csalódtam, mostanáig nem is nagyon volt kedvem leszedni, de azért gondoltam, hátha bejön, első rész is nagyon tetszett a sok negatív vélemény ellenére. Hát ez nemLehet mondani, hogy egyszerű a Warhead játékmenete, de az biztos, hogy jobban össze van rakva, mint ez, pedig abba is vannak bugok. Ha még nem próbáltad volna, akkor ajánlom, mert sokaknak nagyon bejött, akik az egyet utálták.
A Timeshiftttel nem az volt a baj, hogy agyatlan hentelés. Hanem minden más... Crysisra azért ezt nem lehet mondani, bármennyire is szeretné vki...
Mod: Crysis fizika
Ilyet tud a Graw 2 physics nélkül? -
VinoRosso
veterán
válasz
Superman #1280 üzenetére
én szeretm a Crysis-t is meg a Stalkert is, ezen kívül más fps nagyon be sem jön, inkább stratégiával szoktam játszani. Szóval tényleg nem vagyok elfogult egyik oldalra sem: a Crysis annyira nem ér story-ban, atmoszférában, ötletekben a Stalker nyomába, mint amennyire a Stalker grafikában a a Crysis nyomába, kár, hogy nem született a kettő ötvözetéből egy játék, ami az előnyös tulajdonságokat egyesíti. Szvsz azt nem lehet letagadni, hogy a CS esetében valamit nagyon elszúrtak a készítők, de remélhetőleg idővel majd javítják, illetve modokkal vissza lehet tenni a kivagdosott részeket, elemeket, és akkor egy jó játékot fogunk kapni, úgy körülbelül jövő tavaszra.
mod: azért kiváncsi elnnék egy érvelésre hogy miért is múlja felül a a Crysist fizikai számításokban a GRAW2? Physix-en kívül mi az ami nincs benne és a másikban van?
-
Superman
nagyúr
válasz
feka007 #1278 üzenetére
Azért nem kell itt a flamet szítani. Megértem,hogy Crysis rajongó vagy, semmi gond nincs ezzel. De egyrészt a két programot nem lehet összehasonlítani, maximum anniyban, hogy mindkettő fps. Ebben ki is merül. Ha az ukrán alkotók leütötték volna a magas labdákat, amiket ez a program, az ötlet felkínált, akkor a Crysis, a maga ötlettelen egsíkú "megyek és lövök" játékmenetével a nyomába sem ért volna. Lehet dícsérni a grafikáját, de ebben körülbelül ki is merül az érdeme. Persze, aki csak lőni szeret, annak ideális....
Ami a grafikát illeti: Limanszk maximális grafikán egészen magas színvonalú, 2008-as szint, szerintem a növényzetre sincs panasz. A bugok sajnos ott vannak.
Ami pedig a Crysist illeti: minden érdeme ellenére az alkotók (értve ezalatt az eredeti Crytek csapatot) eddig még csak annyit hoztak össze, hogy sziget-víz-pálmafák és ebben ki is merül minden. Ilyen volt a Far Cry is, a Crysis is. Őszintén szólva én már nagyon szeretnék tőlük valami mást is látni, ami nem szigeten játszódik. Meg elkelne egy normális forgatókönyvíró is.
Azért vannak itt érdekes dolgok: a TimeShift-re azt mondták unalmas hentelés az egész. A Crysis nem az? Dehogynem. Csak a TimeShift-nek nem volt olyan PR csapata, akik elhintették, hogy a világ legnagyszerűbb programja. A Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 felülmúlja fizikában, s nemcsak azért mert PhysX-et használ, hanem minden tekintetben. A Crysis-beli robbanások meg sem közelítik a GRAW2-belieket. A por kavargása a szélben, a karakterek mozgása, egyszóvala fizikai világ kölcsönhatásai mind jobbak, mint a Crytek játékában. A grafika meg mindig is egyéni megítélés kérdése volt. Akinek tetszik a harsány, marcipán színekben pompázó rajzfilmszerű világ, annak a Crysis is tetszeni fog. Akinek meg nem, annak nem.
-
Zin
őstag
Ramegyek, h inditom es a kis stalker teglalap logot latom.jatekot nem inditja.crack is att masolva.nem ertem.gepemmel sztem nincs gond
-
feka007
veterán
Hát ez nagyon gyenge lett... Első résznek tök jó feelingje volt, ez a nyomába se ér.
A grafika tré, a SoC-é sokkal igényesebb volt. Full bugos, az olyan legegyszerűbb animációkat nem tudták megcsinálni, minthogy ne járjon akkor is a pofája, mikor nem is mond semmit, célzás szenvedés, mozgás idegesítően lassú lett, AI ugyanolyan... Ezt egy közepes moddercsapat jobban megcsinálta volna...
Hát a Warhead ezerszer jobb lett szerencsére -
thenew0ne
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy bár játszok a Clear Sky-al is, de fent van a sima STALKER is 1.0006 patchel és szeretném élvezetesebbé tenni. Mondtátok itt párszor, hogy az alapjáték 1-2 patchel és moddal jobb ennél. Szóval tudnátok nekem olyan modokat mondani hozzá, ami úgymond szükséges. Oblivion Lost-ot leszedtem, miket szedjek még? -
Superman
nagyúr
válasz
proci985 #1270 üzenetére
Nekem az tűnt fel, hogy Limanszkban az egyik fazon tud upgradelni, meg javítani. Az elhagyott kórházban ilyesmi eszembe sem jutott. Már csak tovább akartam jutni.
Végigjátszottam, de hogy, ilyen nincs. De mégis van. Nézem, hol van az a szerencsétlen Strelok. Hát nem lent a csernobili terepen, ahol lövik egymást, mint állat? Hogy került ez oda, mondom magamban, én oda nem tudok lemenni. Gyorsan keresgéltem, mert az emission mindig ilyenkor jött. Látom, hogy egy helyen le lehet ugrani, mert ki van szakadva a fal, ott éppen át lehet bújni. Valami törmelékre estem az életerőm és a páncél azonnal fuccsba ment, alig egy kis csíkocska maradt, mondom, nekem itt azonnal végem, mert sz@rrá lőnek.
Látom, hogy a monolit fazonok rám se hederítenek. Lövök rájuk, nem fogja őket a golyó (!!!). De ők sem lőnek rám, mintha ott sem lennék. Kedfves kis szkriptelt f@szik, óriási...Strelok meg ott állt, kezében egy fegyver és meg se mozdult. Aztán addig lőttem a pajzsát, míg meg nem szűnt..(a többit nem írom le, biztosan nem játszotta még végig valaki)
Ugye itt kezdődne az első rész, hogy Streloknak amnéziája van. De mi lett a mostani figurával? Kipurcant, vagy mi történik vele?
-
feka007
veterán
XP alatt mértnem lehet mindent csutkára tekerni? Még sunshaft sincs, pedig azt se magyarázhatják, hogy dx9-ben nem tudták megoldani, mert a Crysisban van... Deszar
-
kmiki20
senior tag
válasz
remington2 #1268 üzenetére
Elvileg végigvittem, de nem azt a videót tolta be a játék amit kellett volna, most végigviszem megint
(persze nem az elejétől kezdem, csak az erőműtől).
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Superman #1261 üzenetére
akkor neked se tűnt fel, hogy a kórház végén az egyik clear skyos arc tud javítani szerelést. nekem is csak azért pár reload után, mert kíváncis voltam, még itt is kaptak e dialógusokat a szereplők... pl amikor átmentem army warehousera először, a freedomosok mindegyike új és hasznos infokat adott. erről jutott eszembe hogy kivették az enciklopédiát, pedig én imádtam. aztán megint nem voltak új pofázások. eszemmegáll. azt hiszem megtaláltam a játék egyik 100%os állapotban lévő pályáját
igazából már csak pár dolog zavar:
- a duty hogy került barba
- a banditák dark valleybe, élükön Borovval, a csapossal?
- bar mikor lett ilyen népszerű, ha pár nappal márkdván létezése előtt még senki nem volt ott?
- az army raid mikor volt yantarban? és CNPP4en?
- ha loner vagyok, miért nem kapok rádióüzenetet arról, hogy a teljes katonai vezetés elindult Red Forestbe (a vezető hullája pedig ott volt a tank mellett)
- és mikor néptelenedett el a loner bázis...nem értem... nem értem.
remington2: lottózó azért nem menne. ellenben noviceon úgy, hogy nem halsz és nem nagyon töltögetsz újra és nem foglalkozol a mellékszálakkal... igen, marha lineáris, és a játék nagyrészében nulla az élvezeti értéke...
katt777: és neked már meglett a rajongó?
egyik barátom most tolja... egyébként ha a szabadság hiányzik a Csből, akkor Deus Ex...
-
katt777
félisten
válasz
remington2 #1268 üzenetére
Mások meg elvannak Oblivion-nal évek óta...
Ott tényleg szabadság van, és a bug is ritka. Sajna, a jelek szerint CS-ban a játékosok fantáziája nagyságrendekkel meghaladja a programozók elmebeli képességeit.
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1258 üzenetére
Ez hihetetlen! Néhányan sikeresen végigjátszottátok az "anomáliák" ellenére is?
Szerintem ezzel a lendülettel induljatok egy lottózóba, hátha folytatódik a szerencse ott is
Én már nem küzdök vele, inkább várok patchre, meg legközelebb nem localizationnel nyomom, mert az nem játék, hogy azon izgulok, vajon a következő sarkon nem fagy-e, vagy csak red forestben borul. A főküldi is beakad, pedig az élvezet éppen az lenne, hogy a látszat-szabadságban úgy oldod a mellékküldiket, ahogy akarod, járkálsz ide-oda, nem mint egy csövön végigrohansz, és még úgy is bugzik. 26-án jön állítólag az új folt, addig már kibírom.
-
Superman
nagyúr
Várjál szerintem az én mentésem nem lesz jó neked. Először is, a Stalkereknél vagyok, másodszor nekem valahol Yantar és az Agropromi Kutatóintézet körül kezdett el behülyülni. nem tudtam továbbmenni Yantarba, mert a Kutatóintézetben nem találtam meg a Duty parancsnokot, akivel beszélnem kellett és a Duty bázis is hót üres volt.
Újra kellett kezdenem, egy korábbi mentéstől...
-
katt777
félisten
Én ezt anno Crysisban játszottam el, az öbölben. Jobbra föl, snipert kilő, onnan levadásztam mindenkit a kis szigeten, aztán be és tovább, de addigra nyoma veszett minden ütegnek, folyton találgathattam (rengeteg visszatöltés!), pontosan hol robbantsak, hogy elpusztuljanak a nem is létező ütegek. Na, akkor nagyon berágtam arra a játékra.
-
thenew0ne
csendes tag
SEVA-t hol lehet fejleszteni és mire érdemes? A legjobban használható fegyver az melyik és azt mire érdemes fejleszteni, én most egy Viper 5(MP5)-öt haszánlok feltuningolva és jobb, mint a IL tuningolva. Általában pontosságra ápgrédelem.
-
Superman
nagyúr
válasz
proci985 #1260 üzenetére
Jelenleg abban, amit Lebedev adott, amikor elfoglaltuk a limanszki hidat. Az 15000 rubelt ért, de felfejlesztettem és 62000rubelt ír ki rá, viszont azt már sz@rrá lőtték. Azon az átjárón, vagyok, ahol Lebedev ordít, mint állat, hogy csináljam ki Strelokot, kapjam el, de lőnek elölről, hátulról, a tetőről, mindenhonnan. Átugrok ott egy ládákból épített kordonon, de a szabad térségben újabb átjárók jönnek létre és monolit katonák sora jön ki belőle, lőnek, gránátoznak...
Aztán jön az emission.
Az a 15 gránát...nos..
mit is mondhatnék..
Ja, a gránátozáshoz még valami: az Army Warhouse-ban,amikor a határt kellett védenem a monolitok ellen, az egyik fennhangon ordította, hogy ő most gránátot dob. Azt már nem öcsém, mondtam magamban és megkínáltam egy fejlövéssel. Látom a távcsőben, hogy hanyatt esik, de előtte még eldobta a gránátot (estében!), ami pontosan fejbe talált. Jelzem 40 méterre álltam tőle.
gondolom nem kell ecsetelnem a következményeket..:
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Superman #1250 üzenetére
welcome to the man made hell;>
emlékszel, amikor meséltem arról, hogy 15 gránát esett a lábam alá dark valleyben?;> nos, master még viccesebb volt
az emission csak akkor kap el, ha a strelok küldetés nem teljesül... ha egyébként is elkap, akkor... hát SoC Ol 2.0ban velem ez megesett, fuss vissza oda, ahol kijöttél a reaktorból
vagy tweakeld meg, hogy a blowout ne sebezzen. esetleg a pálya újratöltése megoldja a problémát.
milyen vértben tolod?
-
thenew0ne
csendes tag
Ha csatlakoztam a Sztalkerekhez utána nem tudok átcsatlakozni a Szabadsághoz?
Egyébként az új Ballistic mod elég jóra sikeredett, ajánlom mindenkinek.
Az alvós modot csak azért nem használom, mert belekavar a magyarításba, úgyanúgy ahogy a Real weapon names is. Az új hangeffekt modok viszont elég jók. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
frame>24 #1244 üzenetére
yantarban a doki ad el sniper lőszert....
valaki elmagyarázná, hogy a vége mi a fenét jelent?
vannak valami képernyők (egyik cowboy bebop epizód, ill az 1984 jutott róla eszembe), ott van strelok, de hová tűntek a többiek. és ami a legfontosabb: Lebedevvel beszélunk szerintem a real endingeknél az SoC végén. akkor ő most hogy kerül a clear sky parancsnokságának élére? miért lövi a clear sky és a monolit egymást, ha lebedev a CS illetve a concisness vezetője volt. Strelok nem Clear Skyos? hogy kerülünk az első udvarból hirtelen a hátsóba CNPPben?
ja, limanszk végén az átjáró a point of no return. tehát ha valami cucc még kell, előtte vissza a bázisra...
az utolsó két fegyver idegesítő, főleg a natos, hogy folyamatosan arra vált, pedig az uppolt grozához képest nulla.
így a végére a dizájnereknek hatalmas gratula jár, az új pályák kivétel nélkül zseniálisak. a láthatatlan kerítésekért dádá jár.
látszik az ötletek garmadája, az energia amit belefektettek, de az egész így összképben eléggé fura.
3/10. 5 újrakezdés, minden bugos, ami csak van, kiegyensúlyozatlan, gyönyörű, eszméletlenül hangulatos, amikor épp működik, akkor eszméletlenül élvezetes, egyébként meg élvezhetetlen és idegbajt kaptam tőle. és nagyon átment akciójátékba a vége, bár az még működött is. valamint megkapná a leggyengébb utolsó pálya címet, ha nem lett volna HL2ep1 és HL2ep2... (utóbbi nálam a tavalyi év citromdíjasa lett volna, ha a pro street nem múlja alul a kvázi végigvihetetlensége és totál elrontott rágógumi AIje miatt... az EP1 a megjelenés évében citromdíjat kapott tőlem).
citromdjjat pedig fájó szívvel, de megússza. mert amikor viszont éppen minden működött, akkor nagyon élveztem. na majd pár patch múlva talán előveszem... vagy sem. gondolkodtam egy gyűjtői berendelésén, talán ha kiirtják a bugokat, akkor be is nevezek egyre... de abban már az SoCnek is min ugyanennyi érdeme lesz.
viszont a csalódás megvolt.
ownz: le kell venni ott a nehézséget, úgy átvihető. mondom, ne használd a másik átjárót, mert működésképtelen mentést okoz.
-
Chrom
tag
válasz
Superman #1250 üzenetére
én is Veteran-on játszom. Amikor elkezdtem az elején, rendesen megizzadtam... Sokat kell menteni meg visszatölteni, engem csak ez az egy idegesít. Meg az, hogy hiába engedek bele egy teli tárat valakibe, megse mukkan...
Ja és valamiért nekem is kilép a játék... vagy kifagy! Tegnap pl amikor a szemétdomb-nál ért egy kisugárzás, és mikor elkezdődött ott kifagyott... Ja és észrevettem pálya betöltésénél néha grafikai elmosódást is, főleg az ég mosódott le... Erre tud valaki valami magyarázatot?
-
nos úgy nézem valamiért a mentéssel van baja, mert a korábbival nem lépked ki.
Valaki tud nekem adni egy mentést?
Legjobb az lenne ha a Jantari pálya elején lenne a mentés, és eddigi mellékküldetéseket is megcsinálta, illetve a szabadság (freedom) csoporthoz csatlakozott, összeszedte a fleshmeghajtókat stb.losi73:
torrentoldalakon még nincs fenn, szóval nemhiszem. -
losi73
senior tag
üdv a magyarszinkronos verzio elérhetö már?
-
Superman
nagyúr
válasz
kmiki20 #1245 üzenetére
Volt olyan is, ami a vérzést állítja el, de azt direkt letettem itt, mert +3-al megnöveli a sugárzást.
De milyen nehézségi fokozaton játszotok ti?
Nálam nem 15 monolit jön, hanem legalább 50! Elölről-hátulról lőnek, mindenhonnan, ráadásul jött egy emission is és kész.
Gondolom ilyen nincs novice, vagy stalker fokozaton.
összefoglalom, hogy veteran fokozaton miket éltem át:
-emission (hová lehet itt bújni???
)
-hajigálják a gránátokat veszettül
-mindenfelölről lőnek, elölrő-hátulról, a tetőről, ahogyan kilépnek a teleportból, amik persze a hátad mögött is keletkeznek -
-
kmiki20
senior tag
válasz
Superman #1243 üzenetére
Nem szedtél össze vmi artifactot? Nekem volt vmi kék, tök megörültem neki, h végre találtam egyet, aztán folyamatosan fertőződtem vmiért
- mint kiderült az a kék artifact okozta, gyorsan túl is adtam rajta.
Utolsó pályára minél kisebb súllyal menj (az összes katonánál vintar van, szóval érdemes azzal menni + az egyik fegyót tarsd meg amit kapsz - az elektromosat, mert csak azzal tudod Strelok védelmét szétlőni, az összes többi fegyvert eldobálhatod, nem lesz rá szükséged, ahogyan gránátra sem) és sok kötéssel
-
frame>24
addikt
válasz
muxi-muxi #1238 üzenetére
azért elég LoL, hogy a fára kell mászni a lőszerért, tradernél meg egyáltalán nem lehet kapni. (vagy annyira unique az SVD?)
Áhh basszus, megin az lesz, hogy majd talán jövő ilyenkorra játszható lesz, szarrá moddolva + patchelveközben megtanultam a kutyafittyet:
ha úgy célzok, hogy a szememhez emelem a fegyvert, akkor szinte semmi hatása, de ha pontosabb célzás nélkül a kis fehér pöttyöt a fejen tartom, még nagy távról is hatékonyan lehet ölni ()
-
kmiki20
senior tag
válasz
Superman #1231 üzenetére
Én ebben a percben fejeztem be a játékot. Utolsó pálya: nálam nem jelentkezett a sugárfertőzés (Limanszk óta egyetlen egy injekciót se használtam el). Vintarral vittem végig a játékot, egy monolit 2-3 golyó (kicsi a fejük
) közepes nehézségi szinten. Utolsó pályán ~15 ellen jött, aztán már Strelak elektromos védelmét kellett szétkapnom, ami elég gyorsan ment, utána 1-2 másodperces videóbejátszás következett, majd teljes sötétség, aztán bejött a kép, hogy végigvittem a játékot. Nem tudom, hogy tényleg ez a vége, vagy itt is vannak alternatív befejezések
-
Zin
őstag
angol verzio van?mert nekem orosz van csak.azt fel se telepitettem
-
muxi-muxi
senior tag
válasz
Superman #1231 üzenetére
"Ez remek fegyver, a baj csak az, hogy sehol sincs hozzá lőszer." Dehogynem. Kettőszáz darab, az Agropromban, az egyik fán. Ott, ahol a SoC-ban le kellett menni a föld alá, arrafelé van egy fa, a kerítés mellett. A kerítés melletti épületből két cső megy a kerítés felé, az egyik pont a fához tart, amin van a lőszeres hátizsák.
-
Superman
nagyúr
válasz
remington2 #1234 üzenetére
Valóban készítettek belőle egy belső szimulációt a Pentagonnak, de az nem volt publikus, legalábbis nem szivárgott ki. Viszont a single küldetések egészen jók voltak, bár - mint fenntebb mondtam - én katonai szimulációnak nem nevezném az irreális nehézsége folytán (nincs ember, aki egyedül megtámadna egy orosz bázist). A Stalker-el meg csak annyiban vetettem össze, amennyiben meg lehet csinálni egy taktikai fps-t úgy is, hogy nehezebb fokozaton nem csalunk ennyit. Ott ha meglőttek, vagy ha én meglőttem valakit és telibe találtam, annyi volt.
-
remington2
senior tag
-
Superman
nagyúr
Emlékszem volt/van egy irtózatosan nehéz taktikai fps, sokan biztosan ismerik: Operation Flashpoint.
Mindegyik részét, küldetéslemezést végigjátszottam és tényleg baromi nehéz, sőt irreális bizonyos fokig (pucolj ki egy AK47-essel és egy darab páncélököllel, amihez egy darab lövedék van egy orosz bázist, ahol van vagy nyolc T80-as tank és egy helyőrség orosz katona
), de ennyi és ilyen mértékű csalásokkal nem találkoztam.
-
Superman
nagyúr
Van benne Exoskeloton páncélzat??
Hol? Én minden kereskedőnél bejártam, mert alapvetően lassan viszem végig a játékot, szinte minden mellékküldetést megcsináltam, de nem találkoztam vele Veteran fokozaton. Ehhez lenne egy-két megjegyzésem: csak időcheatet használok, viszont néhány mellékküldetéssel szépen lehet keresni, valamelyik 10000rubelt is ad. De: alapvetően két fegyvert használok, az egyik egy M16-os gránátvetővel (találtam) és távcsővel (ezt is), full upgradelve. Kiírja, hogy 33250 rubel az értéke így, de iszonyat gyenge, az utántöltése meg elég vicces ezena fokozaton. A másik valami angol puska, szintén távcsővel, ellenségtől vettem el, szintén upgradelt.
Végül volt egy harmadik is, az Army Warhouse-ban, a zombiktól nyüzgő telepen szereztem a magaslesen trónoló katonát lőttem ki érte, egy SV Dragunov mesterlövészpuska. (Hogy ez miért volt benne, nem tudom, amikor semmi értelme nincs sema fő,-sem a mellékszálak szempontjából, hiszen nem kaptam olyan küldetést, hogy takarítsam ki, csak úgy magamtól mentem oda, ha nem megyek sosincs mesterlövész puska)
Ez remek fegyver, a baj csak az, hogy sehol sincs hozzá lőszer. Van vagy ötven, amit el is pufogtattam a limanszki híd elleni csatában, amikor a stalkerek jöttek vissza a buborékból és meglepték a banditákat, nekünk meg fedeznünk kellett őket.
Számomra az volt a legélvezetesebb csata, de ott vége is volt, mint a Dragunovnak is, mert több lőszer nulla. Limansz érdektelen, utána az elhagyott kórház kicsit vicces a rengetegmonolit katonával, meg hogy állandóan nyomnom kell magamba az injekciót, különben végem van a sugárzástól. És itt jöna legrosszabb rész, ami végleg betette a kaput nekem. Csernobilban vagyok az utolsó helyszínen, megint megjátszották ezt a teleportálós Quakes rohangálós marhaságot. Tegnap éjszaka le is tettem, mert kicsit elég volt. Kapok két új fegyvert és Strelokot kell hatástalanítanom, de annyian jönnek, hogy ennek így semmi értelme és persze úgy néz ki, hogy csak úgy lehet megcsinálni, ahogyan az ukrán fejlesztők elképzelték. Egy-egy monolit katona két tárat is kibír. Akár 70 méterről is képesek egy gránáttal fejbedobni, ami azonnal robban, az enyém persze késleltetve. Csak gránátoznak-gránátoznak, ha megpróbálok taktikázni, rohangálni, bujkálni, azonnal kész. Ezen a ponton nagyon nem élvezem már a programot, persze becsületből megcsinálom...(és persze azonnal kiírja minden második percben, hogy védelemre van szükség a sugárzás ellen, vicces)
Amia fejlövést illeti: hol működik, hol nem. A sérülésmodell elég furán lett kidolgozva. Az elhagyott kórházban a mesterlövész háta mögé kerülve gyakorlatilag hátbalőttem egy sorozattal. Semmi. megint újratöltve, semmi. Rázoomoltam a fejére, a lövésnél megtántorodott, majd egy második és harmadik is kellett, hogy megadja magát."mintha nyomkövető töltényeik lennének"
A gránátok is azok.
ha van olyan szerencsém, hogy nem robban azonnal, akkor mintha húznám magam után futásnál.
Összefoglalva az utolsó pályát:
-szinte golyóálló ellenfelek
-szuper-gránátozók
-azonnali sugárfertőzés veszély és kampó
Mi kellmég? -
katt777
félisten
válasz
proci985 #1209 üzenetére
Á, 6-os, ezt az alapjátékban is kihagytam...
Mondjuk kis figyeléssel (levelek), és a detektorra füleléssel így is elkerültem őket eddig.
ownz: Futok én meg dodge-olok, de mintha nyomkövető töltényeik lennének.
Mint a viccben, amikor faszikám mindegy, merre fut, a fa úgyis rádől.
-
cserkosz
tag
Sziasztok mikor jelenik meg magyarországon????
mert a gyűjtőit meg akarom vásárolni ez mennyi lessz??? -
Brent
aktív tag
-
Brent
aktív tag
Valaki vett már exoskeletont ? Nem lehet úgy feltuningolni esetleg, hogy lehessen benne sprintelni ? A 60as bulletproofal + a kevlár lemezekkel terminator lennék, a mutánsokat puszta kézzel ölném
-
proci985
MODERÁTOR
azért dob ki, mert 1.503mas málhás modot használsz.
a system.ltxben a:
[level_changer]
script_binding = bind_level_changer.bindcímű két sorból a második hiányzik. copypasteld, és menni fog;>
limanszk kapujában vagyok. bugzik mint állat, kiegynsúlyozatlan, de eddig kb 300knyi pénzem volt... ebből 270et el is szórtam izibe
viszont van ACCuppolt vintarom, Obokanom, FT300am, egy szinte fullos sevám defre gyúrva, egy assaultra gyúrt Grozám, egy 9x18 és egy 9x19es pisztolyom accra gyúrva, és találtam végre egy dragunovot is.
hol a fenébe lehet megvenni az uccsó upgradet seva suitra? egyébként ezt rosszul mondtad, a seva alapból 22k, csak amíg meguppolod, rámegy a gatyád is.
bónusz: yantarban red forest előtt volt military s7, már nincs. e? konkrétan az árusok mióta voltam warehousenál, semmi értelmeset nem akarnak eladni... és hova tűnt bar?
-
válasz
Silenzio #1222 üzenetére
Muszáj, mvel már az első óra után letettem hogy ezt a bughalmazt végig lehet vinni enélkül.
Most is próbálkoztam, de se az autosave se a sima mentés nemjó, 1 percen belül asztalon kötök ki
Szóval most kicsi pihenő, elvileg a héten jön tán new patch aztán bizok benne hogy tudom folytatni. -
Silenzio
addikt
LOL. Elég tápos vagy. Látom 200 kilót cipelsz...
Alapvetően ellene vagyok minden csítnek (gyerekkoromban nem értettem, miért nem élvezem a sok akciójátékot, aztán rájöttem, mert mindig god módban toltam), de egy ilyen telibecseszett, szájbavert játékrendszert öröm kikezdeni a csíttel...
-
-
válasz
Silenzio #1217 üzenetére
Elhiszem, de én meg mint írtam mozdulni se tudok, mivel kidob asztalra, és csak 1 mentésem van, meg az autosave de az meg rohadt messze van és még1x meg biza neki nem kezdek annak a 1 órának
Mellesleg kipróbáltam trainerel is, és fullrafejlesztettem valami stukkert, és elég dúrva hogy még vagy 30m-ről is 1golyó és fine. De azért vicces hogy trainer nélkül nem igazán lehetne egyhamar jó fegyód.
1 shoti, 1 m4 szerü puska (ezthasználom alapból), 1 dragunov (ezt sniperezni) és 1 pisztoly valamint a legjobb pajzs fullrafejlesztése valami 60+ K
Azért ez kicsit vicc, főleg ha azt nézem hogy ha nem akarom majdnem a végefelé megszerezni a legjobb dolgokat akkor komoly lóvét kell lecsengetni.
Pl ez a pajzs alapon kerül 65K rubelba ahoz meg igen csak sokat kellene traidelni.
De kiváncsi vagyok melyik "okos" csinálta a trades részt.
Pl egy 400 rubeles fegyóért ad a kereskedő 50-100 rubel körül. És ugye a 60kg (késöbb több) súly összejön hamar és egy átlag fegyver meg 0.7-3kg körül van, de van ami 3kg fölötti, még könnyitéssel is, a ruhákról meg ne is beszéljünk, mert van ami 10kg fölötti.
Linkelek pár képet: -
frame>24
addikt
Há' nemtom, valóban északkeleten látszik a térkép szerint egy másik bejárat a kordonba, de engem nem enged át, "mert hogy kell hozzá guide"... Úgyhogy fogtam magam és egyszerűen ellopóztam az outpost előtt, aztán rohanás a előző rész kezdeti bázisához (Sidorovich), az agyontuningolt shotgunnal + védőruhával se lett volna esélyem.
Saaajnos nagyon kellenek a balanszírozások, egyéb patch-ek:pl. dupla mellkaslövés kb. 1 virtuális méterről nem nyuvasztja meg a katonát, de van, hogy a szaladgáló mutánsokat sem.
Másik: miaz, hogy a huzagolt csövű moddolt bockpuska slug ammoval nem lő el 30-40m-re legalább közelítő pontossággal?! (pl. IRL hajtóvadászaton minden gond nélkül viszi, áápgrééd nélkül)
Azért maga a környezet, a hangok, a hangulat ismét nagyon tetszik, az új artifact keresést és főleg az új upgrade rendszert jó ötletnek tartom, ezekkel a vagy-ezt-vagy-azt választod megoldásokkal, így valósághűbb.
-
Silenzio
addikt
Az "agyfasz" sokkal találóbb, mint az agybaj. Szerintem te kispályás vagy a bugjaiddal, már bocs. Kicsivel előtted leírtam, hogy miként tagadta meg a játék a küldetés teljesítését. (Nemmeheccoda, mer olyan fehéret kapsz a pofádba hogyvisszafordít!!!) Az alant elterülő kis példabeszéd ehhez képest már tényleg fityfasz:
Naszóval, ott az a srác, aki megkért, hogy ugyan, legyek oly bátyja hogy kiszedem neki az anomáliából a régi detektorát. Ki is szedtem. Mikor visszaadom, kiírja, menjek a jutalomért. Ez eleve akkora faszság, ami a SoC-ban elő nem fordult. Milyen jutalomért, mikor ő adná azt, méghozzá automatikusan? Mondanom sem kell, nincs olyan lehetőség a párbeszédpanelen, amellyel utalhatnék "ugyammáfizesséki" alapon. Ilyen nagy ritkán történt a SoC-ban is, de elenyésző volt. Tán alap, de elárulom, a load game nevű csodafegyver sem segít.
A másik, eleddig leggonoszabb: ha jól emlékszem, a SoC-ban is volt hasonló, de nem ennyire durva. Szal ugye nem lehet quick loadolni ha meghaltál (hogy melyik fasszopó, köcsögszájú geciszagú programozó követte el ezt a hibát, nem tudom de mindegy). Én márpedig quick loadra nyomtam a halálom előtti 10-edmásodpercben. Vissza is töltött, ám jómagam puskás alteregója fölött a GAME OVER felirat fogadott, majd mikor mozdulni akartam, a játék szépen jobblétre szenderült. Úgyhogy most itt vagyok és írom a kis élményeimet. Az év citromdíjasa idáig...
És most a morfondír filozófiai alapokon: ugyan mi értelme ezzel a rakás húggyal játszani, ha azért szeretjük (szeretnénk) őt, mert lehet mellékküldetéseket csinálni, meg nem lineáris, meg változatos? A mai napon kizárólag a főszálban tudtam haladni, az összes mellékküldetések megoldására vonatkozó kísérletem kudarcot vallott. Mi a jó istennek üljek ott a monitor előtt? Passz, ugye?
-
ownz
csendes tag
1óra játék, 42perc pihi (addig egy gyors sorozat nézés) aztán próbálkozás újra. Nekem ez jött be.
-
Esküszöm agybajt kapok, ettől a köcsög játéktól.
Végigvittem az előző stalkert is, az se volt gyerekjáték, de messze nem volt annyira bugos mint ez.
Fagyás nálam nemvolt, de random időközönként kidob asztalra minden hibaüzi nélkül.
Egyszerűen nem tudom most folytatni, mivel 1mentést használok és amint azt betöltöm, szinte alig telik el pár perc, és kidob, de volt hogy ahogy betöltött már ki is dobott rögtön,
Arról már említést se teszek hogy, hasonlóan mint az előző stalkerban, sokszor van hogy nem vállt át a PDA-ban feladat, ha kész, illetve pl sötétvölgyben a gyártelepet már vagy 20x takarítottam ki de még mindig jön az üzenet hogy elfoglalták a renegátok.
Vagy pédául hogy a csukott ajtón át lő rám az enemy, a legjobb meg most jön, hogy a gránátot is dobálják ami át is jön az ajtónPersze az ajtó zárva van.
Remélem hamarosan jön egy patch és megoldódik ez a dolog. -
Silenzio
addikt
Ja, csavarok a SoC-ban is voltak már. Tényleg van másik kijárat a Swamp-ből
Északkeleten. Amúgy valami furcsaság történik. Egy alagútból kéne kivinnem a katonaparancsnok sofőrjének a haverjának a hullájának a PDA-ját (szép, magyaros mondat). Ez a vasúti alagút a Cordon helyszínen. Mikor odaérek, villan egy szép fehéret, és visszadob a sínekre. Nem jutok el a pda-ig, pedig kb. 5 méter kéne. Gondoltam, csakazértis, loholtam mint állat, erre ledobta tálcára a játékot
Mi a fasz ez szerintetek? Persze nem fagyott le, csak nem szabadott látnom mi történik
Ha lenne díj " a legszórakoztatóbb programozási fogások" titulussal, akkor a drága ukrán csapatnak adnám. Ezek a bugok minden pénzt megérnek
-
ownz
csendes tag
válasz
katt777 #1204 üzenetére
Van bizony, jobb felső sarok. Előbb viszont végezz az Ingoványba a megadott falvakkal, stb. stb.. nappal mozognak a „kollégák” és segítenek a Pump Stationnál is..utána már kicsit egyszerűbb lesz a helyzet, de mindenkit ki kell fosztani, és figyelni kell a sugárzásra, illetve a sérüléseket kötözni kell mert fogy az életerő rendesen..
-
proci985
MODERÁTOR
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Silenzio #1181 üzenetére
92%? szerintem az SoC 1.006ra gondolhattak. stabilnak annyira stabil, mint pistabácsi egyenes vonalú egyenletes mozgása két végtagon hat feles után hazafelé a kocsmából, kiegyensúlyozottnak nem neveznék olyan programot, amin a legnehezebb fokozaton a második pályán nem lehet túljutni (valamint halomnyi pályákat kell a stashedig/eladóig visszamenni), optimalizálás mármár crysisi mélységekben van, az AI meg néha még a Doom2őt is alulmúlja (az legalább a falon nem látott át). bár ha a padlóból kijövő kétbites szellemekre gondolnak az Extraction Pointból, akkor végülis igazuk van...
eljutottam red forestbe. megismételném: eljutottam red forestbe, és még egyben a játék!
hú, szóval mint kiderült, 1.503 és 1.504 között volt egy sor különbség az egyik ltxben, ami bevadította a málhás modot. természetesen az az egy sor, ami pont amiatt került bele, mert 1.503 alatt a pályák közti átmenet nem volt problémamentes...
Strelok halhatatlan. pedig hátbalőttem, többször is.
ésakkor: ez márkdván első, vagy második zónábamenetele volt, amikor találkoztunk vele yantar után. mert második alkalomra lesz csak végleges psy helmetje. de másodikra ki lett teljesen lőve a brain scorcher, és akkor ment le strelok a yantar alatti laborba. ami stimmel, mert aszondja a doki, hogy volt egy hatalmas hullám, és azóta nem jött onnan elő.
rájöttem miért kell a renegades is a banditák mellé: hogy ha banditákhoz állnál be, akkor se juss el egyszerűen limanszkba. ugye renegátok mindig ellenségesek.
a megnövelt területű yantart imádom, az új red forest szintén jobban tetszik, nagyon gonosz
az új anomáliák is bejönnek.
jelentem, vannak használható artifactek. találtam egy +3radi +6endurances cuccot, amivel kb annyira jól bírja scar a futást, mint anno az alapjátékban márkdván 2 moonlighttal (magyarul simán sprintelve nem igazán lehet kifogyasztani súlyhatár környékén). a +20kg cipelési határ is nagyon bejövős. a yantarban kapott artifact szörcsölővel már egész jól el lehet boldogulni, bár még így is túl sokszor futottam bele graviba.
az utazz át a fél zónán a fegyver/vért uppolása miatt viszont nagyon nem az.
Exoja van már valakinek?
valaki mondta, hogy elakadt yantarban: oda legyen egy száz százalékra uppolt géppuskád (vintar, ft300, AK), min 400 páncéltörőd, és egy Sevád. utóbbi a psy emissionok miatt kell. Sevával alapetően még ha harcra is fejleszted se lesz baj. nekem olyanom van;>
támadás parancs ott van, ahova bekonfigolod az optionsban;> fegyver pedig jobb lett fejlesztve, mint amit a katonáktól csórtál...;> kivéve a fejlesztett AK, de az más tészta;>
ownz: akkor most sürgősen felrakod az 1.504et. a mentést meg hagyd a fenébe, én is onnan mentem át, aztán később össze is rosálta magát a program... asszem a harmadik újrakezdés volt emiatt.
-
Silenzio
addikt
válasz
katt777 #1198 üzenetére
Hát kösz az infót, a fegyver fejlesztése nem hoz lázba, nem hinném, hogy vetekedhet azzal a cuccal amit a katonáktól szedtem. De a mellény súlyos javításra és fejlesztésre szorul... asszem visszanézek, túl hamar távoztam (1 óra alatt)...
Hogy kell kiadni a támadás parancsot? -
thenew0ne
csendes tag
Harmadjára kezdtem újra és szeretnék megcsinálni mindent, amit lehet egy adott pályán. Legkönyebb szinten kezdtem, mert nem vagyok nagy STALKER-os, de egyenlőre tetszik a játék.
Ezt a bugot nem lehet valahogy kiküszöbölni? Mondjuk valami konzolos paranccsal, ami újraindítja azt a küldit vagy valami hasonló?
Zaporozsec csomagtartójában van elől(ami kilátszik a vízből az a fele), márha az a csomagtartó, de lehet a motortér. -
katt777
félisten
Van mááásik?
Engem anno mintha csak vittek volna oda, de még nem tartok ott most, hogy csak bóklászom az ingoványban. Valahogy ki kéne csinálni a banditákat ÉK-en a géptelep fölött és a falunál, de egy kolléga sem jár arra. A "támadás" parancsnak meg sok értelmét még nem találtam, bár 1x mintha jött volna 2 segítő, csak nem biztos, hogy arra. Totál ácsorog mindenki. Vagy csak én vagyok olyan hülye, hogy éjjel mászkálok körbe-körbe?
Pedig kutyusok sincsenek ilyenkor.
Ja, a zaporozsecet hiába járogatom körül, semmit nem látok ott csomagügyileg. -
katt777
félisten
válasz
thenew0ne #1200 üzenetére
Isten hozott a klubban!
Ez a bug szinte mindenkinél előfordul, nálam a géptelem maradt úgy.
Töltényre nem tudok mit mondani, én mindenkit kinyírtam (a sajátjaimat csak hagytam), mindenkitől mindent összeszedtem, és amikor ilyen cuccolós feladatot kaptam, másodjára kiválasztottam, hogy elhoztam, amit kértél, és már meg is volt (még a 3 gránát is, de a 2 egészségcsomagnál azért szívtam a fogam, amikor pont annyi volt nálam, midőn kérték).
1 valami van, amit nem találok, és csak azt jelzi, kinek kéne vinni. De olyan is volt többször, hogy csak az adott tábor egy másik lakójától kellett elkérnem, az odaadta, én elvittem 50 m-re, és már meg is volt. Nem lineáris játék, gondolkodni, találgatni, próbálkozni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Formula-1
- Háztartási gépek
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Riasztó topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5450 14" FHD IPS ULTRA 5 135U vPRO 12 Mag 16GB RAM 512GB NVME SSD 2028-ig Gar
- 2x LG 27GP850-B UltraGear / 1-3 ÉV GARANCIA!
- Dell Latitude 5500 i5-8365u / 16gb ddr4 / 500gb m.2 ssd / jó akku / töltő
- Kolink Rocket / Rocket Heavy / Rocket Heavy Vented / Rocket Complex mini / SFF számítógép házak
- Dell Inspiron 15 5502 i5-1135G7 /8gb ddr4 3200mhz/ 256gb ssd/ 87%-os akku / töltő
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó megkímélt állapotban levő Apple iPhone SE2020 64GB / 12 hó jótállás
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest