Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Silenzio
addikt
válasz frame>24 #1218 üzenetére
Akkor én még szerencsés vagyok, ha néha egy rövid sorozattal fejre meg tok ölni valakit az AC96-tal... Mindegy, végre moddoltam az SMG-t meg a mellényemet, holnap majd kiderül fejlődtem-e ezáltal. A pénzem 3/4-e minden esetre ráment... Ez van.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Brent
aktív tag
-
proci985
MODERÁTOR
válasz frame>24 #1244 üzenetére
yantarban a doki ad el sniper lőszert....
valaki elmagyarázná, hogy a vége mi a fenét jelent? vannak valami képernyők (egyik cowboy bebop epizód, ill az 1984 jutott róla eszembe), ott van strelok, de hová tűntek a többiek. és ami a legfontosabb: Lebedevvel beszélunk szerintem a real endingeknél az SoC végén. akkor ő most hogy kerül a clear sky parancsnokságának élére? miért lövi a clear sky és a monolit egymást, ha lebedev a CS illetve a concisness vezetője volt. Strelok nem Clear Skyos? hogy kerülünk az első udvarból hirtelen a hátsóba CNPPben?
ja, limanszk végén az átjáró a point of no return. tehát ha valami cucc még kell, előtte vissza a bázisra...
az utolsó két fegyver idegesítő, főleg a natos, hogy folyamatosan arra vált, pedig az uppolt grozához képest nulla.
így a végére a dizájnereknek hatalmas gratula jár, az új pályák kivétel nélkül zseniálisak. a láthatatlan kerítésekért dádá jár.
látszik az ötletek garmadája, az energia amit belefektettek, de az egész így összképben eléggé fura.
3/10. 5 újrakezdés, minden bugos, ami csak van, kiegyensúlyozatlan, gyönyörű, eszméletlenül hangulatos, amikor épp működik, akkor eszméletlenül élvezetes, egyébként meg élvezhetetlen és idegbajt kaptam tőle. és nagyon átment akciójátékba a vége, bár az még működött is. valamint megkapná a leggyengébb utolsó pálya címet, ha nem lett volna HL2ep1 és HL2ep2... (utóbbi nálam a tavalyi év citromdíjasa lett volna, ha a pro street nem múlja alul a kvázi végigvihetetlensége és totál elrontott rágógumi AIje miatt... az EP1 a megjelenés évében citromdíjat kapott tőlem).
citromdjjat pedig fájó szívvel, de megússza. mert amikor viszont éppen minden működött, akkor nagyon élveztem. na majd pár patch múlva talán előveszem... vagy sem. gondolkodtam egy gyűjtői berendelésén, talán ha kiirtják a bugokat, akkor be is nevezek egyre... de abban már az SoCnek is min ugyanennyi érdeme lesz.
viszont a csalódás megvolt.
ownz: le kell venni ott a nehézséget, úgy átvihető. mondom, ne használd a másik átjárót, mert működésképtelen mentést okoz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Brent
aktív tag
válasz frame>24 #1346 üzenetére
utólag belegondolva sok patch kell még ennek
Sztem nem, ha jobban belegondolok nekem nem is volt olyan bugos. Jóformán csak a küldetések "újrakiadása" volt idegesítő és azt is csak a bandita bázissal csinálta. Voltam már Yantarban, Redforestben és nem bugzódott. 1 hete játszok vele lassan és eddig csak 1szer dobott ki és abban sem vagyok biztos, hogy az a játék hibája volt...
A banditák meg, hogy ilyen sokat bírnak meg nem bug hanem így csinálták meg...szarul. Emlékszek a Shadow of Chernobylban(alap) is mennyit mondták hogy milyen sokat kell belelőni egy emberbe, hát ez itt is megmaradt.
-
zeoos
tag
válasz frame>24 #2323 üzenetére
Játszható-e? ... Már, hogy a fenébe ne lenne játszható. Valójában csak az optimalizációval voltak problémák az elején (tudod: a gyengébb konfigurációkon voltak döcögések), de mostanság már semmi baja a játéknak.
Én is csak a kezdetektor találkoztam (igen ritkán) némi-nemű érdekességekkel, de a játékélmény akkor is baromira jó volt.
Manapság már így a tizedik végigjátszás után ha álmomból felébresztenek is tudom merre hány méter.
Jó játék ... nagyon jó játék ... az évtized játéka !!!"... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
proci985
MODERÁTOR
-
zeoos
tag
válasz frame>24 #2325 üzenetére
Előzőekben sem panaszkodtam a játékra, csak megemlítettem párszáz órai játékban tapasztalt aprócska érdekességeket, amik egyáltalán nem jellemzőek és talán pont ezért is hoztam fel, mint érdekesség.
Amúgy a multi pályák is jók ... mondjuk mi inkább LAN-ban nyomjuk."... nem tudtam, hogy lehetetlen (?!) ... ezért megcsináltam (!!!) ..."
-
válasz frame>24 #2879 üzenetére
Tedd fel nyugodtan. Én a kitörések elől gyakran másik pályára menekülök, akkor közel van a búvóhely.
Egyébként elvileg túléltél 2 nagy kitörést, de az elején elmondja a tudós, hogy a végét járod, szóval a 3. már halálos.
Egyébként Jantarban nincs kitörés?Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Medvelászló
senior tag
válasz frame>24 #2879 üzenetére
Nekem a SoC-ban sem voltak Zupperhíró cuccaim,csak némi sugárzás elleni drog,ill elsősegély csomi,ezekkel át tudtam vészelni a kitöréseket és nem kellett bujócskáznom a gép ellen mint valami elb.szott gyerekjátékban mint ahogy azt a gép teszi velem,szerintem ezt ki kellett volna hagyni a gémből.Viszont azt hozzá kell h.tegyem ha lehetőségem adódott én próbáltam olyan helyre behúzódni ahol kevésbé ér a sugárzásÉn az artikat ált golyóállóságra ill pszi sugárzásra fejlesztem ,nem kitörések ellen!Nekem ez a játék hatalmas csalódás Kb 2 -2 és fél telihold óta nem játszottam vele,sacc a felénél lehetek,de nem is játszom végig mert nagyon bénára sikerült