- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- IFA 2025: Tank, pók és egyéb furcsaságok az Oscal standján
- Google Pixel topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kétmotoros tereproller, ami nem lett túl drága - Ausom L2 Max Dual
Új hozzászólás Aktív témák
-
ovecs
senior tag
válasz
remington2 #398 üzenetére
A kis terület neve "elhagyott gyár"
-
remington2
senior tag
Ezzel találkoztatok már?
Elméletben ez lett volna az "eredeti" stalker, bár nem tudom, hogy még az OL-ból, vagy már az SoC-ből lettek kivágva ezek a részek. Szerepel rajta Dark Escape, meg még néhány terület, ukrán/orosz (?) nevekkel. Dead City (?) is rajta van, Yantartól északra, ha nem fordítottam félre. Viszont a többi névvel (az ismert, és bekerült pályákon kívül) nem boldogultam.
Valaki nem tud véletlenül ukránul / oroszul, mert jó lenne tudni, milyen pályák maradtak ki. Különösen a Pripyattól nyugatra található pici terület izgat, mi lehet az? Angolul nem sok mindent találtam erről, a fent említett dead city / dark escape pároson kívül, amelykről videók is vannak a youtube-on.
Aki már látta a CS-t (megérinthetem?
), az annyika spoilert elszórhatna (akár pm-ben), hogy ezeket a pályákat rakták vissza?
-
feka007
veterán
válasz
VinoRosso #394 üzenetére
Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
[link] Ez pl előre van renderelve. Persze ettől még ezt tudja a motor, csak annyi, hogy képkockánként lerendereli Sandboxban, és így tud csinálni egy folyamatos videót. De real timeban nekem kb 1,5 fps-sel dőlt össze GTX-szel, 4870-nel lenne 3 is kb. -
VinoRosso
veterán
lejárt a mod idő elfelejtettem, még h az Xray-t nem 1 éve feljesztik, hanem ha jól tudom 2001 óta, de az is lehet hogy 2000 nem tudom pontosan végülis mind1, a lényeg hogy a CS a SoC a motorra épül, sőt ahogy néztem, nagyjából az egész architektúra ugyanaz, szóval a CS inkább egy nagy mod ebből a szempontból, mintsem egy új rész.És itt meg kell említeni azt is, hogy az új pályák is szerintem már megvoltak, és még van jópár a tarsolyban amit szerintem elő lehetne húzni, szóval amit csináltak egy év alatt az pár dx10es effeket meg egy új storyline. Ja meg rengeteg bug.
-
VinoRosso
veterán
mi a kettő közt a különbség
$p@rr0w: Már hogy lett volna azon a technológiai szinten? Miben mutatott olyat, amivel meghaladta a korát? HL még talán de UT meg közel sincs ezen a szinten. Meg teljesen más játék grafikailag. Ahogy írtam, az olyan kb mint a ketrecharc kb, a Crysis megy ilyen rambo vs predator fíling. Van fogalmad róla mit kell egy GPUnak számolni a raytracing miatt egy olyan terepen mint amilyen a crysis dzsungele, pláne olyan effektekkel mint a soft shadows, vagy a lightbeams? Vagyis inkább kéne számolnia, mert a levelkről meg a tereptárgyakról szabálytalanul visszaverődő, tükröződő, helyenként már kaotikussá váló milliófelé árnyékot vető árnyalás eléggé nem fekszik a stream processingnak. Ha pl ha Crysisban bemész valami épületbe, pl a hajón vagy útköben valami házba, akkor egyből felugrik 20-25-tel az fps is. A Crytek meg mindig is olyan volt, hogy nem a jelennek feljelszenek motort, hanem hosszabb távra terveznek, nyilván az újrafelhasználhatóság miatt. Optimalizálni meg ráérnek idővel, egyébként szvsz a Crysison is lehet biztos valamit faragni, de nagyon max 10% teljesítménybeli javulást várok a motortól. Sokan azon a véleméynen vannak, hogy nem lesz brutál játék mert hogy konzolra is ki kell jönnie, de abba nem gondol bele senki, hogy esetleg oda kiadnak egy butított verziót, pcre meg majd megint jön valami szörnyeteg(legalábis a CS-t látva, és a Crytek-et ismerve).
közbe nézegettem még ilyen hordós videókat([link] [link] [link]) videókat, na meg ezt, ami megerősített abban, hogy eszméletlen buta ez a fizika
A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
Jhonny06: hát ennyi erővel 6600 GT-n is meg lehet jeleníteni, elvégre az is tudja a dx9-et.
egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel
-
feka007
veterán
Elég, ha annyit mondok, hogy nagyon sok dologban vhogy szebb lett a Crysis 4870-en, mint 88GTX-en volt. Mondjuk erre már a demó idején fény derült, mikor a demo megjelenése után 1 nappal kijöttek a "Crysis optimalizált" nV fw-ek, hogy növelték a teljesítményt kevésbé észrevehető területeken.
Nekem ie. a földút textúrája tűnt fel, hogy ATi-n lényegesen szebb, és csak multiban olyan, mint nV-n volt (ugyanis MP-nél maga a játék levesz vmennyit a grafból) -
Jhonny06
veterán
$p@rr0w, VinoRosso: Crysis szintű grafikát meg lehet jeleníteni egy x1950pro-n, az már más kérdés, hogy milyen sebességgel, de igen, a grafikát meg tudja jeleníteni. És attól lassú, mert a nagyobb textúráknak nagyobb a számítási igénye.
-
feka007
veterán
Szerintem nem a játékok alkalmazkodnak a hw gyártókhoz, hanem a hw-ek a játékokhoz... Nem volt szar az R600, csak épp nem mai játékokhoz volt kialakítva, ezért a mostani RV770-et a mai textúrázóigényhez fejlesztették, és nem csak a shadert fejlesztették, mint eddig. Tulajdonképpen ATi-nak most van egy nagyon jövőálló megoldása, ami mostmár a jelenben is nagyon jól megy, nV-nek meg van egy olyan, ami kezd kifogyni az erőből...
-
$p@rr0w
őstag
Ne viccelj már, miféles hasznuk van a játékgyártóknak a hardvereladásokból? Nagyon kevés kivételtől eltekintve semmi. Ne haragudj de hülyeséget írtál...
(#382) VinoRosso: Egy éve fejlesztik. Ennyiből a Quake 4-et is 10 évig fejlesztették... Abból hogy a technikai szintjükhöz képest sok más játék is eléri a szintjét, példával élve: Max Payne 2 a megjelenéskor(!) olyan technikai szinten volt mint a Crysis a megjelenéskor, és mégis elég volt ha a VGA tudta a shader, illetve, egyéb effektek megjelenítését, nem kellett hozzá alsó-közép kategóriánál jobb VGA. De ez csak egy a sok közül helyettesíts be amit akarsz pl.: HL2, Unreal Tournament bármelyik része, stb.
-
Sonja
nagyúr
válasz
Sirandrish #386 üzenetére
Nem is írtam, hogy a nyelvtanba... Ha pedig fórum, akkor ki is javíthatom.
Téma lezárva részemről.
-
Sonja
nagyúr
válasz
Sirandrish #384 üzenetére
És ez miért kell? Ugyan úgy belekötsz te is.
Nem, nem "kurvamindegy".
-
VinoRosso
veterán
Igen a magyarosításra gondoltam. Arra akartam utalni a kérdéssel, hogy nem msotanába lesz. A szűk határidőről meg annyit, hogy ha jól tom a játékot 7 éve fejlesztik.
Crysis szintű grafikát is meg lehet jeleníteni egy x1950 pro-n
Ezt miből gondolod?
nem a számításigény olyan óriási
-
$p@rr0w
őstag
válasz
VinoRosso #376 üzenetére
Ööö mit mikor? Én kérdeztem, nem mondtam ha a magyarosításra gondoltál.
Amúgy meg minőséget várok az Ukránoktól is, és mindenkitől aki el akarja adni a játékát. A szaggatás a programozók hanyagságán, vagy szűk határidőkön múlik a Crysis szintű grafikát is meg lehet jeleníteni egy x1950 pro-n is akár 60+ FPS-el, csak plusz két évig kell a kódot optimalizálni, ami rengeteg pénz, ezért nem optimalizálnak rendesen, nem a számításigény olyan óriási (persze az is nagy, de nem ennyire indolkolatlanul óriási)... A dx10 a Stalker, és minden más esetében meg pont hogy gyorsabb kellene hogy legyen, ezért is látszik hogy nem igazi dx10-es játék még az sem (akkor nem lehetne visszafelé kompatibilis). -
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #362 üzenetére
hát nem tudom ehhez szerintem nem kell elszúrni semmit, lehetne írni sokkal de sokkal erősebb játékot is, csak nem lenne gép ami elviszi. Ez már lassan kezd ilyen urban legend lenni, hogy ha valami erős grafikával jön ki, akkor arról egyből az nvidia tehet. Tény hogy a hardver gyártók szeretik befolyásolni az alkalmazások készítőit, hogy az ő koncepciójukhoz illeszkedjenek inkább, de ennek vannak korlátai. Egyrészt maga a megvalósítás is, egyrészt ha valaki nem ketrecharc szerű fps-t akar készíteni(pl UT), ahol szinte csak beltréen megy a fight, hanem szabadtéren, sok nagyrészletességű objektummal, rengeteg kis terepelemmel, amik mögé jól fedezékbe lehet bújni, fákkal, növényzettel, atmoszférikus időjárással, realisztikus megvilágítással, esetleg küldönböző effektekkel, vízzel, tűzzel, villámlással, porral, füsttel, különféle térgörbítőkkel(lásd stalker anomáliák), motion blurrel, és akkor még nem írtam a dx10ről, hogy abban milyen lehetőségek vannak, szóval összeszedni meg felsorolni is nehéz mindazt, amit bele lehet ölni egy ilyen játékba, és minél szebbre csinálják, annál jobban igánybe veszi a hardvert. Én nem csodálkozom ezeken, hogy ezek így mennek, pl sokszor hallottam, hogy pl a Crysis így optimalizálatlan megy úgy rossz, de szvsz ezeknek fogalmuk nincsen hogy milyen mértékű számítások állank a háttérben, egyszerűen nem is tudják, hogy mennyire szép látványt nyújt a játék, pl a Crytek motor szerintem az egyik legszebb, elkápráztató az árnyalási technikája, gyönyörű textúrákat alkalmaz, a víz olyan élethűre meg van csinálva sokszor, hogy kedvem támadna inni némelyik forrásból, a füst meg tűz effektek is összehasonlíthatatlanok más játékokkal, a fizika is olyan, hogy leesik az állam az ütközésektől meg a robbanásoktól...lehet szidni az ilyet, hogy szarul fut, de azért abba is bele kell gondolni, hogy ezeket nem ilyen 100-200 shaderes, 512-es kártyákra tervezték, hanem a a legerősebb hardvert igénylik a maximális grafikához, egy vagy inkább több erős GPUval. A GSC meg nem a legjobb csapat fejlesztési szempontól az tény.A storyline jó, a játék koncepciója is, a legjobb amivel eddig játszottam, rengeteg jó ötlet van benne, de ennyire rosszul megtervezett és kivitelezett játékot se láttam sokat. Egy csomó baki van benne, hogy milyen lesz, megy a felhajtás, aztán meg a végén kiderül, hogy a fele sem igaz, egy csomó mindent kiszednek, és ezt már másodszor játszák el, a játéknak gyakorlatilag ugyanaz a motorja, kb ugyanaz az architektúrája is ahogy néztem, mint a SoC-nak, amit már a jó ég tudja mióta fejlesztenek, és most ennek a régóta csiszolódó játéknak az alapjain kidobank egy olyan játékot, ami még több bugot tartalmaz, mint a SoC annak idején. Megvannak ugyanazok a bugok, mint a SoC-ban voltak, pl, egy csomó game crash van, vagy nem jók a taskok, felveszed, de nem tudod megcsinálni különböző okok miatt, szóval ami anno a SoC-nál is elkövettek, meg ezen felül még vannak újak is, pl olyat még a SoCnál se láttam, hogy nem akart hajnalodni, ennél meg akármmikor beesteledik, nem jön el a hajnal, csak akkor, ha újra betöltöd a játékot, még az sem elég ha új pályára megyek át, aztán meg úgy láttam mozogni, vagy inkább rángatózni NPC-ket ahogy még eddig sehogy. Pl az egyik karakter úgy közelekedd mint valami béka, nem úgy ment hogy egyik lábát rakta a másik után, hanem így egyszerre tette mind a kettőt, és úgy ugrálva ment, de valami nagyon ízetlen módon, meg így hadonásztak a fegyverekkel, de úgy hogy semmi ellen nem volt a környéken, csak gondolom valamikor arra járhatott, aztán nem tudta eldönteni, hogy melyikre célozzon, és belenyilalt az ideggörcs, és jobbra balra rángatózva feszült ott, meg se lehetett szólítani stb..ja és még azt nem mondtam, hogy a motornak is megmaradtak ugyanazok a hibái, gondolok itt az akadásokra, vagy a kamera nézőpontjának sarkában időnként megjelenő sötét, csíkos árnyalási hibára. Dehát most az ukránoktól nagyon nem is kell minőséget várni, 7 év alatt kb erre képesek.
$p@rr0w ja de mikor???
-
Az elején én sem játszottam vele. Kb fél éve kint volt már a játék, mire leültem elé és kb egy óra után úgy magával ragadott, hogy ez azóta is tart. Már egy csomószor végignyomtam, aztán az ol móddal is, de most is be-be töltögetek csak úgy hasra ütésre pályákat és játszom vele, mert mindig mutat valami újat, izgalmasat, mindig máshogy történik. Olyan hangulata van, hogy egyszerűen nem tudom abbahagyni a gémet. Ezt vagy nem szereted, vagy a rabja leszel. Szánj egy kis időt az első részre, hátha neked is megtetszik.
-
Laraxior
titán
ááá..ugyanaz a menü zenéje mint a Shadow of Chernobylnak...
imádtam annak a muzsikáját..asszem pár napra le vagyok foglalva
-
$p@rr0w
őstag
Azon gondolkoztam:
A Steames Stalkeremnél a propertiesre kattintva tudok választani hogy milyen nyelven akarok játszani angol/francia/olasz/spanyol/német. Ha nem angolt választok elkezdi letölteni a nyelvi csomagot hozzá. Vajon a CS-is ilyen lesz? És ha igen akkor a magyar nyelvet tartalmazni fogja? Aszem ideje írni a Steam fórumra, milyen kár hogy a Shadow of Chernobil multi bug megoldása miatt kibannoltak... -
idiot
tag
Vista home premium 32bit 8.6 kataliszt általában 10 perc után ha mentenék
kilép.Asszem maradok az Xp sp2-nél.
Bár ha valaki elárulja hogy sikerült min. 4 órás kiugrást
produkálnia.Azt naon megköszönném. -
Drizzt
nagyúr
Direkt olyan videókat nézek, ahol 8800Gt-vel tolják.
Lehet ez nem max. Viszont marha jól néz ki, s azért a minfps elég jó. Csak van valami jó kompromisszum az elfogadható sebesség, s szép látvány között. Vidkarit majd akkor cserélek, ha lesz értelme. Viszont 4850-re nem lenne túl nagy gyorsulás, 4870 aránytalanul drága, talán az új gtx260, ha ugyanannyiba kerül mint a régi, akkor arra érné meg. -
Drizzt
nagyúr
Én csak videókat lesek, de az valami veszettül durván néz ki. Jöjjön már ki!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #356 üzenetére
az erős... az alfa még ennyire nem volt veszélyes. ha gonosz lennék azt mondanám, hogy a nvidiától már megint szóltak a fejlesztőknek, hogy direkt rontsák el az optimalizációt, hogy semmin ne fusson... de ismerve a gsct, korántsem vagyok ebben biztos, mármint hogy maguktól nem voltak képesek elszúrni a dolgokat
-
VinoRosso
veterán
ősszel vmikor, konkrét info nincs, mindenhol azt lehetett olvasni hogy Nvision-on bemutatják, de nem hallottam ról, hogy megtörtént volna. Szvsz szeptember vége, október eleje. Még az is lehet hogy az angol CS-t is eltolják addig, ha így megy tovább, csak azt nem tudom mikorra lesz abból akkor magyar, mert én októberben már tutira nem fogok vele játszani. Kéne valami, amivel ki lehet bontani a játék adatbázisát, és már csináltam volna is egy gyorsfordítást, amivel könnybben ki lehet találni mikor mit vakernak az NPC-k.
-
VinoRosso
veterán
hát ilyen szinten már a programozók szerintem nem optimalizálnak túl sok mindent, még legalacsonyabb szinteken sem. Max egy fordító, de az túl statikus egy GPU-nak, ezért kell egy jó HW-es ütemező, és akkor ki vannak küszöbölve a különféle függőségek( már amennyire lehet), és nem kell ilyenekkel foglalkozni. Ezért jó cucc a CUDA, mert gyakorlatilag C-ben lehet programozni a gforce-okat.Szerintem várd meg az 55nm-es gt200-at, ott majd sokminden eldől.
-
válasz
VinoRosso #356 üzenetére
Hát akkor nem tudom mi legyen.
Gondolkodtam egy 4850 de inkább egy 4870-en, de ha úgy sem játszható rendesen fullon, akkor hagyom a francba az egészet és játszom a soc szinten.
Köszi az infót egyébként!
Lehet ezért írta a fleSs:
A GPGPU teljesítmények tekintetében is érdekes harcnak nézünk elébe, ugyanis bár az AMD architektúrája 800 stream processzora révén erősebbnek tűnik, ne felejtsük el, hogy meglehetősen komoly optimalizációra van szükség, hogy ezt rendesen ki lehessen használni. A GT200 „szimpla” stream processzorai ugyan kevesebben vannak, de a chip egyszerűbb szálkezelése révén bármilyen helyzetben képesek számolni, tehát nincs szüksége olyan mértékű optimalizációra, így a lustább programozóknak is csábítóbb lehet.
-
-
VinoRosso
veterán
-
-
Meg nem is igaz.
Azt írja, hogy:
• Optimale Anforderungen:
- Windows XP (Service Pack 2)/Windows 2000 SP4
- Prozessor: Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
- RAM: 2 GiByte
- 10 GByte freier Platz auf der Festplatte
- 512 MiByte Direct X 9.0c kompatible Grafikkarte / GeForce 8800 / Radeon X2900Ha ezzel a konfiggal olyan minőséget akarsz, mint ami a képen látható, akkor kb 10 fps-ed lesz.
-
VinoRosso
veterán
hát ha még csak a cd kulcs hiányozna az nem lenne baj, de hogy annyi pályát kivettek, az sokkal jobban hiányzik...nekünk, nekik meg lehet a kulcs a fontos.
$p@rr0w: Vino's test: minimale anforderungen 4870X2, q9650@4ghz...
most felzúztam 700/1050ig a 4850-et, és még mindig 95-99 % közt van folyamatosan a GPU usage GPU-z szerint. A hőmérséklete felment 71°C-ra jó pár óra stalker után ezzel rekordot döntöttem a GFX chillámmal, 10 perc szőrősfánk is csak 69°Cig bírta feltornázni. Viszont az átlag fps most már megvan 30-35 közt stabilan. Viszont amikor több NPC hirtelen belép, mondjuk egy egy spontán lövöldözés alkalmával, van hogy 10-15re leesik. Meg akkor is lassan vált, ha az inventory-t illetve a térképet használom.
-
$p@rr0w
őstag
Hardver igény teszt: pcgameshardware.de
mod: Amúgy elég semmitmondó mivel az AA-ról/felbontásról nem esik szó (vagy csak én nem láttam?).
-
$p@rr0w
őstag
-
Szerintem ez lesz:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:193]: NVIDIA GeForce 8800 GTS
* GPU driver: 6.14.11.7519
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 544 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16 -
Sajna ezen a kártyán még úgy is sokszor játszhatatlan, hogy mindegyik eggyel visszább van állítva, ellenben csúnyább mint a soc. Nem igazán értem a dolgot.
-
válasz
VinoRosso #331 üzenetére
és Eagle16: köszi, akkor nem keresgélem. Egyébként kipróbáltam a 2.09-el, de semmilyen látható eredményt nem hozott, pedig már füstölt a kártya.
Jó, hogy mondod ezt a teleportálgatást, nem is tudtam, hogy ez így megy.
Csak az tünt fel, hogy már kétszer visszajutottam az indulópontra.
Fasza ez a szótár, mindjárt ki is próbálom, hátha be tudom hangolni a gráfot, hogy jól fusson.
-
VinoRosso
veterán
hő...szerintem a 8800 GTS.hez nem kell átállítani semmit. Tedd fel a 2.09es rivát.
Vannak emberek akik ilyen kékek, és kis nyíl van a körben a térképen, velük tudsz teleportálni, itt így lehet közlekedni apályán illetve a pályák közt. Felteszed neki az első kérdést a sorban és akkor kidob kb 5-6 lehetőséget, aminek az eleje ugyanazzal a szóval kezdődik, ott tudod kiválasztani hogy hova küldjön. Aztán ki kell próbálni, hogy az egyes lehetőségek hova vezetnek, én már eljutottam a kordonhoz. Viszon ha átmész oda vigyázz, emrt egy nagy gépágyú van a katonai őrség egyik épületének tetején, és pillanatok alatt bedarál. Egyébként meg [link]
-
Bocs, hogy csak ide befosom a kérdést, de a rivatuner topik nem nagyon pörög. Szeretném meghúzni a kareszt, de már régen tuningolgattam és nem emlékszem mindenre. A rivatuner power user részében valamit át kellett állítani, de nem ugrik be, hogy melyiket és miért. Tudja esetleg valaki?
Hogy on is legyek: ott a mocsárnál mennyit kell mászkálni, mert mindkét irányba elmentem már és újra visszakerültem ugyan oda. Nem értem ezt az orosz szöveget, csak nyomogatok vaktába.
-
idiot
tag
Lehet ma kipróbálom vistán is.Vajon hoz látványbéli változást a Dx10?
-
VinoRosso
veterán
jobb, nagyobb méretű textúrák vannak benne( főleg a beton, aszfalt, és fa textúrák fejlődtek), és az AI sem tűnik olyan butának, intenzívebb a bump mapping, kb olyan mint az ultra graphic modban, szóval kell alá egy erős VGA sok vrammal( i.e 4870 1GB ), meg egy 3,6-3,8ig húzott E8xxx(felbontástól függően) és akkor fut szépen maxra tornázott beállítás mellett
-
Szergei
tag
„Teljesen véletlenül“ nekem is sikerült játszanom valamennyit az orosz nyelvű verzióval, egyelőre csak a DX9-es rendererrel tudtam megnézni. A tapasztalataim alapján mindent maximumra húzva 1280x1024-ben (AA és AF nélkül is) jóval lassabb egyes helyeken, mint az alapjáték ugyanazon a konfiguráción (Core 2 Duo E6600, 4 GB RAM, GeForce 8800 GTS 512 MB, WinXP Professional x64). Általában azért bőven 30 FPS fölötti értékeket jelzett a FRAPS, de volt, hogy ez leesett 20 alá, a minimum eddig 15 volt. Szűrőkkel viszont kész röhej: 1024x768-ban néztem először: 4XAA, 16XAF mellett stabil 4 FPS, az AA-t kikapcsolva 14-15... Az viszont tény, hogy brutálisan jól néz ki. A fényhatásokon túl a karakterek kidolgozottsága, és a pályaelemek részletessége is sokat javult. Ezért azt gondolom, hogy a GSC által a maximumbeállításokhoz megadott gépigény is többé-kevésbé reális lehet, ami nem kevesebb, mint egy Core 2 Duo E8500 vagy Athlon 64 X2 6000+, 4 GB RAM, GeForce 9800 GX2 v. Radeon HD 3870 X2 és persze Windows Vista SP1-gyel... (Elvileg két „DX10-only“effektet tud az 1.5-ös X-Ray engine, a Dynamic Wet Surfaces-t és a Volumetric Smoke-ot.) Nem hiszem, hogy egy újabb patch drasztikus sebességnövekedést fog eredményezni... A gyengébb részletességre ez nem érvényes, ahhoz vélhetően ugyanolyan gép kell majd, mind a ShoC esetében.
-
VinoRosso
veterán
hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.
más:
kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.
pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék.
-
VinoRosso
veterán
na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett
vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.
-
VinoRosso
veterán
válasz
mandras81 #313 üzenetére
hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 7.14.10.597
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1766 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
...Loading textures...
* t-report - base: 1496, 684815 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 10077 ms
* phase cmem: 280676 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280676 K
* [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
* [ D3D ]: textures[695056 K]
* [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
* [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]...
Loading textures...
* t-report - base: 1652, 747561 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5652 ms
* phase cmem: 349005 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 349005 K
* [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
* [ D3D ]: textures[755754 K]
* [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
* [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
* MEMORY USAGE: 357909 Kpedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira
-
VinoRosso
veterán
nem ke.
Képek dx10 alatt:
Elég jól megcsinálták a napot és a fényeket[link][link][link][link][link][link][link]
a víz már így annyira nem gáz, csak az hogy úgy jár rajta a merc-em mint Jézus[link]
Érdekes anomália volt ott, behorpasztotta a vizet, és valamiért meghaltam kiírt valamit de nem értettem
[link][link]
Az a baj, h a térképet nem nagyon tudom kezelni, pl a szokásos H gomb nem működik, és a beállításokban sem látom, és nem naon tudom megnézni a kapcsolatokat, h ki van körülöttem meg ilyesmi, és a térkép is teljesen új, midnenféle színű jelek vannak rajt. [link]Valaki fordíthatna. Bár már kezdem megszokni a cirill betűket
Mind1 legalább autentikus nyelvi környezetben játszódik a game.
Zdrav búgyet!
-
Drizzt
nagyúr
Xp alatti tapasztalata van már valakinek? Ott hogy megy?
-
konas
senior tag
Kell ehez az alapjatek??
-
$p@rr0w
őstag
válasz
--Disztroj-- #294 üzenetére
Ha olyan nevetséges lesz mint az alapjáték (bocs, átlagos inkább - kivéve a gépigényt -...) akkor jobb ha felkötik azt a bizonyods alsóneműt...
-
Várjunk csak, az előbb azt írtam, hogy dx10, pedig elvileg xp alatt nem is lehet.
-
mandras81
senior tag
OC-s 9600GT-n 2.6-os procival 1440X900, elvileg minden max - nagyon ritkán esett le az fps 25-30 alá. Átlag 40-50.
Nem mondanám, hogy borzasztó nagy gépigény...
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 SUPER 12GB Zalman M4 Corsair 650W
- Részletfizetés. Utolsó darab! Dell Latitude Ultra7 12 részletre, bank nélkül, azonnal vihető!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest