- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Aki meg ismeri a shoti-t, az tudja, hogy gyakorlatilag 40-50m-en túl már sebzést sem okoz, és csak közelről halálos.
Fejlövést még onnan is nehéz elérni vele, mivelhogy nem erre találták ki, hanem maximális roncsolásra (ezért is a legjobb közelharchoz, már ha az újratöltés nem okoz gondot).
Az "utánad kanyarodó" gránátok meg azért érdekesek, mert ha a dobás után változtatsz irányt, és mégis telibe kap, azt honnan tudta előre az ellen?Más játéknál ilyenkor korlátozott a sérülés.
-
Grifid
aktív tag
válasz
remington2 #1396 üzenetére
A hozzád hasnló "profi" játékosok is tudják, hogy a shotiba 3 féle lőszer van...és simán fejbelőnek 100 méterről. Sőt te is fejbelőheted a megfelelő lőszerrel.
Gránátot is lehet jól dobni, nem értem, hogy a magadfajta "profi" játékos miért nem képes rá."nagy távhoz a gépnek is időt kellene adni, amíg "erősíti" a dobást + véletlenfaktor arra, hogy nem mindegyik lehet tökéletes, de náluk mindegyik az" Na ez LOL! Gondolom te gurítani szoktad.
Van időd bőven elfutni. Csak biztosan kényelmesebb a fedezékből kacsavadászatot tartani.
-
feka007
veterán
válasz
DarthRevan #1397 üzenetére
Nekem is sokkal jobban bejött az első rész, ez egyáltalán nem tetszik...
Én is a Falloutra várok -
DarthRevan
tag
Na, végre végigtoltam. Amit nagyon furcsálltam, hogy Limanszk után mindenki arról dumál, hogy megyünk a Pripyat alatti katakombákba. Én azonban a kórházas tömegmészárlás után közvetlenül az erőműhöz kerülök, ez normális?
Egyébként gratula a fejlesztőknek, elhódították a Splinter Cell Double Agent-től a minden idők legbugosabb játékának díját.
Engem a Shadow of Chernobyl teljesen magával ragadott, ez viszont csak egy nagyon halovány folytatás. Hiába, úgy tűnik a GSC-nek 8-10 évre van szüksége egy normális játékhoz.
A játék területe is sokkal kisebbnek tűnik, mint a SoC-ban, és zavaró, hogy olyan sok területet kihagytak, néha a térképen brutális nagy az ugrás.
És ami nekem a SoC-ban a legnagyobb szívfájdalmam volt: lecsökkentették Pripyat méretét a töredékére, pedig milyen jó lett volna bebarangolni az egészet! Ezek után még vissza sem térhetünk oda, be kell érnünk Limanszkkal, amit be sem lehet járni (Pripyatban legalább szinte minden házba be lehetett menni), egy lineáris folyosó az egész.
Ez a játék úgy lett volna jó, ha a meglévő helyszínekhez rakják hozzá az újakat és megtöltötték volna élettel...
A frakcióharcnak meg nem látom értelmét: csak arra jó ha elkötelezed magam, hogy a másik frakciók garantáltan utáljanak. Én maradtam loner...
Now waiting for Fallout 3...
-
remington2
senior tag
Akik sírtak az ellenfelek miatt (azok menjenek sakkozni), semmi olyat nem csinál az AI amit én mint játékos nem tennék. dobálja a gránátokat (ki nem?) sokxor nyit tüzet valszeg csak a radar alapján (normális ember nem wh-t kiált hanem gondolja, hogy a gépi játékosnak is van)
Aha, ha 100 méterről fejbelőnek shotgunnal úgy, hogy neked ugyanolyan fegyóval 10 méterről is csak 3. tüzelésre hal meg mellkason lőve, az normális. Semmit nem csinál, amit ne tenne? Akkor dobj gránátot 30 méterre pontosan az AI lába mellé, az ezt megcsinálja úgy, hogy 4 ember bekerít, és teljesen eltérő irányokból is PONTOSAN a lábad elé dob (mellesleg szerintem csak úgy mellédrakja a progi, nem dob ott senki semmit: nagy távhoz a gépnek is időt kellene adni, amíg "erősíti" a dobást + véletlenfaktor arra, hogy nem mindegyik lehet tökéletes, de náluk mindegyik az). Az egész tárakat a testükbe engedő banditákról nem is szólva. Nemcsak a falon, hanem a 'sötéten' is átlátnak, lopakodni nem lehet sehol, sem falon kívül, sem belül, mert "észrevesz" a bandita, és ez ellen semmit nem tehetsz.
Ezek létező dolgok, erre mondják - nem csak itt, más cuccban is -hogy az AI pofátlanul csal, ez van, sok helyen ha nem tenné ezt, akkor esélye sem lenne, és a játékélmény nem állna másból - szintén nem egyedi - mint egyszerű öldöklésből. Ez így volt az SoC-ben is, nem volt vele baj, akinek meg igen, annak is ott a rookie nehézségi szint. De a "finoman segített" AI és a god modban szaladgáló banditák között igen komoly eltérés van
Jah, és apró kis adalék a drága ukránoknak: vannak már nagyon jó játékok nem nagyon csaló, de észvesztően profi AI-val is, amelynek fényében a dolguk, amit játéknak hívnak, igencsak más fényben mutatkozik (lsd crysis).
Több tapasztalt játékos is panaszkodik ugyanarra, kezdők egyszerűen belebuknak és azt sem tudják mi az, amit látnak, a topik tele van ilyenekkel. De Te megmondod a frankót, gratulálok
-
katt777
félisten
Ha jót akartok játszani: Ingyenesen letölthetővé tették egyik kedvenc játékomat, a The Suffering-et!
szilva01: De, tetszik, csak bugzik, mint állat. Olvasd a topicot.
-
Grifid
aktív tag
válasz
- = Zk = - #1375 üzenetére
A catalystban állítsd át:
AA : alkalmazás , box
Adaptive: engedélyezve , teljesítmény
Anizotróp: alkalmazás
Catalyst AI : nálam tiltva
Mipmap: teljesítmény
A függőleges nálam mindig bekapcsStalkeren belül:
Nap minősége : magas
Napfény : közepes
Önárnyék : kikapcs
Volumetrikus füst : ki (ez valamiért elbaxottul sokat vesz vissza a teljesítményből még akkor is ha éppen nincs füst)
AA : 50%
Anizó: 75%
A többi minden maxra húzvaÉn nem az fps-t nézegetem mint itt a "nagyok", nálam ezekkel a beállításokkal folyamatos akadás mentes a játék és sehol sem lassul be. Ergó 25 FPS felett van valahol, stabilan és tökéletesen játszható. Eltököltem vagy 3 órát mire sikerült belőnöm az optimális beállításokat.
A többieknek csak anyit : A gyárin nekem még nem volt ctd, és semmi bug. Normálisan spawnoltak az ellenfelek stb...
Az éjszaka sokkal királyabb így.
Akik sírtak az ellenfelek miatt (azok menjenek sakkozni), semmi olyat nem csinál az AI amit én mint játékos nem tennék. dobálja a gránátokat (ki nem?) sokxor nyit tüzet valszeg csak a radar alapján (normális ember nem wh-t kiált hanem gondolja, hogy a gépi játékosnak is van)
A falon átlövés egy grafikai bug. A templomban tálálhattok egy ládát ami vagy fél méterrel arrébb van mint ahol a "célkereszt" jelzi, hogy belekukkanthatsz. Valószinűleg ugyan ez a bug okozza egy-két helyen a falon átlövést is. (JA! lőjjetek vissza a torkolat tűzre, ahol a gép átlő a falon mintha látna ott te is átlőhetsz, amúgy ez a soc-ben is benne maradt a kordon-szeméttelep átjárónál)) -
thenew0ne
csendes tag
Patchről még semmi hír?
-
-
fiATHaLON
őstag
válasz
remington2 #1388 üzenetére
Nekem volt szerencsém látni dx10 alatt.
Mondom megnézem már, mi ez a stalker mizéria...
Az elsű részt csak a fejlesztés hosszú éveiben követtem nyomon,
mikor megjelent, már pont nem érdekelt.
De ezt most megnéztem.
Meg kell mondjam, hogy hihetetlen jó a hangulata, a grafika vista alatt
egynémely pontban nekem ütötte a Crysist, de az első pálya elején
félretettem a beazonosíthatatlan akadás és a játékmeneti furcsaságok miatt.
Az első tapasztalataiból mit lehet tudni, mennyit szokott váratni magára
egy nagyobb javítás? -
Gaben001
tag
Sziasztok!
Kicsit elakadtam a játékban és segítségre lenne szükségem.
A kopaszok táboránál van egy mellék küldetés,hogy vigyek el egy medipack-ot a mukinak de mikor odaviszem nem tudom átadni.Pedig mikor felveszem átmegy a jel erre az ipsére,hogy neki kell.
Ugyanitt van egy alagút ahova nem tudok bejutni mert valami pajzs mindig visszadob.Pedig kell az algútban lévő pda.Hogy lehet onnan kiszedni?
A legrosszabb,hogy a kutatók bunkerjánál mikor beszélnem kellene a proffal nem jön ki és az ajtó zárva.Tehát megálltam a főszállal.....
Van ezekre megoldás?
Előre is köszi! -
remington2
senior tag
válasz
katt777 #1383 üzenetére
Nem mindenki, én az új patchre várok. Már nem kezdek neki addig, pedig "csak" kétszer indultam
.
(#1386) muxi-muxi : na igen, a grafikát sokan fényezték már. Nem csúnya ez tény, de szerintem itt a rengeteg plusszal (mínusz napfény néha, az tényleg nagyon szép) inkább rontottak rajta. dx10-ben nem néztem, de amúgy sokkal ótvarabb, mint az SoC. Épp most crysiseztem, és még most is elképesztő, amit ott összehoztak, és nem csak víz tekintetében. Valaki írta, hogy steril a crysis: szerintem ez nem igaz. Végigmentem az erdőben, pillangók és falevelek röpködnek madarakkal egyetemben, tyúkok meg egyéb szárnyasok járkálgatnak benne (meg koreai katonák
), nemrég a parton pedig valami kis madárrajjal találkoztam, együtt mentek a földön.
-
muxi-muxi
senior tag
UNINSTALL.
Egyelőre feladom, mert játszhatatlanul bugos. Elegem van a löketszerű radioaktivitásból, abból hogy jön valami gagyi emisszió, és meghalok, holott az NPC-k körülöttem vígan táncikálnak. Útálom, hogy újratermelődnek az ellenfelek, hogy a Garbage csarnokánál elteszi a fegyveremet, ez a f@sszopó program, holott még van egy-két lódenkabátos odabenn. Túl soka lőszer az 1.503-as patcnél, mindig vannak tündibündi zöld ládák. Gyűlölöm az ólómevő vérszopókat, meg a bokron keresztúl teljes lőszervédettséget élvező ormányos-kormányosokat. Grafika: ehhez mi a ráknak nem elég egy GeForce2MX??? mihelyst felkel a nap, a kártya maga alá rottyant (8800GT). Az SoC azért ezt nem tette meg...
99999999999.99999999999-es patchnél megnézem mit pofoztak ki belőle.
Ezt nem szabadott volna ÍGY kiadni. Még a végén átmegyek WARFARE-ozni...
-
vagamo
őstag
-
katt777
félisten
válasz
Fisbaan #1381 üzenetére
Hát, akkor Oblivion jobb. Kiírja, hogy bizonyos részek nem töltődnek be a mentésből, és már játszhatsz is. Persze azzal is jártam úgy, hogy több szinttel előbbről kellett újra játszanom.
Amúgy nem értem, totál mazochista ez a topic. Mindenki panaszkodik, hol milyen szar, de azért csak toljátok. Én egyelőre majd csak az ÜS2 után fogok szívni, addig talán javítanak még rajta. Annyi jó játék van! Csak sokat nem reklámoznak.szilva01: Jobb is ez így, hidd el.
-
szilva01
őstag
Hello!
Elnézést ha már leírtátok, de én amikor elkezdődik a játék és először ki kell menni a táborból, egyszerűen nem tudom mit kell csinálni!Akármerrem megyek, ha csavarokat dobálok és nem égnek el akkor is felmegy az a mérce az életem meg le!Valaki segítsen hogy kell ezzel játszani! -
Fisbaan
csendes tag
válasz
katt777 #1380 üzenetére
Köszi a tippet katt777, van is egy tegnap esti automentésem, de hiába indulok el onnan újra, a lejáratnál megint kifagyok.
Lehet a fennlévő modok zavarnak be...
Viszont ha a modokat eltüntetem, nem tölti be a mentéseimet a gamma...ezt a patthelyzetet...lehet marad az újrakezdés, már ha lesz egyáltalán kedvem hozzá ezek után...
Elegem van az egészből...
-
katt777
félisten
válasz
VinoRosso #1379 üzenetére
Költői kérdés volt.
Ezzel most jól érzem magam, aztán majd lesz energiám a Clear Sky-jal küzdeni.
Fisbaan: Próbálj meg egy régebbi mentéstől újraindulni, illetve hanyagold a modokat, azok ált. szarok. Egyébként ÜS2 meg 2990Ft a Tescoban, és egy remek, jószerivel bugmentes, élvezetes, szintén orosz játék, magyar felirattal.
-
Fisbaan
csendes tag
Sziasztok!
Lennek egy komoly problémám, segíthetne valaki..
Agropomnál vagyok és le kéne mennem a föld alá, de amikor megpróbálom, egyszerűen kifagyok...
1.5.04-gyel nyomom és van fenn pár mod is, nem tudom mi lehet a baj..
Én hülye ezek után megvettem az eredeti gamét, de a hiba ugyanúgy jelentkezik...ráadásul mióta fennvan eredetiben a játék rendszeresen kifagy, ami a feltört verzióval nem fordult elő sosem.
Kiadtam 8.000 Ft-ot a semmiért, adtam a sz**nak egy pofont. Kb. 1-1,5 heti játékom van benne és nem akarom megint újra kezdeni. Eléggé el vagyok keseredve.
Ha más megoldás nincs, küldhetne valaki egy Agropom környéki mentést ide: imcsuka@freemail.hu
Segítsen már valaki, más fórumon le sem tojnak...
Előre is köszönöm!
-
katt777
félisten
válasz
Silenzio #1369 üzenetére
Ott figyel az adatlapomon.
Folyamatosan bővítem, ahogy haladok előre. Ahogy nézem, a Warhead, és a Crysis egy darabig most mellőzve lesz.
VinoRosso: 1. részt sem toltad?
Nagyon jó kis game. A fejlesztő: Burut. Orosz. És jó!
Na, nem offolok, ha meglesz a cikk, akkor majd megy logoutra, és lehet topicolni.
De csak pár apróság: a fejlövéstől az ellenfél meghal (már ha lelőttük előtte a sisakját), az ellenségek övéről lelőhetők a gránátok, kezükből kilőhető a fegyver, stb. Mellette, mint már mondtam, fejleszthetjük magunkat, van időlassító képességünk még az 1. részből, amit aztán leloptak a Timeshiftben (bár ez sztem jobb), stb.
-
mert_csokis
senior tag
válasz
Silenzio #1373 üzenetére
Dehogy becsülöm, tisztában vagyok vele hogy nem egy rossz összeállítás. Viszont ennél többet nem foglalkozom vele, és nem emelem magaslatokra
Ez csak egy gép, tegye a dolgát az a lényeg
Megörültem mikor láttam milyen szépen fut. És csak amiatt kérdeztem, hogy a teljes játékmenet alatt kell-e számítani teljesítmény gyilkos helyszínekre? Mint mondjuk anno a Crysis esetében
Vagy viszonylag kiegyensúlyozott-e az engine. Egyébként engine foltozgatás ide vagy oda, és nagyot néztem mikor megláttam. Az alapjáték és a Clear Sky látványvilága köszönőviszonyban sincs egymással
Végre van víz, mégha nem is Crysis szintű, de valahogy mégis beleillik a képbe. A bevilágítás megdöbbentő az előző részhez képest. Végre vannak komolyabb shaderek, a bump mapeket még tovább vitték, pedig az alapjátékban sem volt már gyenge ez a rész. Szóval grafikus és művészi szemmel nézve csodaszép lett. Nem giccses, nincsenek túlpakolva a helyszínek objektumokkal. Nincs olyan érzeted, hogy erőltették volna a fejlesztők, hogy mi bizony ilyet is tudunk
Látszik, hogy most ki tudták magukat élni. De számomra az a legszebb, mikor a nap által bevilágított fakunyhó színe folyamatosan változik élénk sárgából egészen barnás árnyalatig. Szal nagyon megfogott az egész úgy ahogy van
Elnézést a kisregényért, csak mondom leírom már a kezdeti élményeket...Zk: Néztem írtál privit, ha erre akartál rákérdezni sajnos nem tudom mert XP-t használok. Úgyhogy DX10 kilőve nálam, de valahogy nem is vonz. Látványvilágban minimális eltérés van a DX9 és DX10 mód között. Szerintem...
-
- = Zk = -
félisten
nekem DX 10alatt vmiért JÁTSZHATATLAN...
rácsszerű villódzás a képernyő közepén..én VGA-ra tippelek..driver sztem!
legutso esetben hardware-re!...
jelenleg 8.8 cata van fent....!kiv leszek 8.9-re! -
Silenzio
addikt
Nem tudja valaki véletlenül, hogy hány darab fegyverfejlesztős flash drive-ot lehet összeszedni az első pályán? Asszem 3-at találtam, de sem a fegyverből, sem a páncélból nem tudtam kihozni a maximumot.
-
Silenzio
addikt
válasz
mert_csokis #1371 üzenetére
Persze, hogy szépen boldogul. Elég púp géped van. Nálam se jellemző, hogy szaggatna.
Emberek! Ne becsüljétek le a gépeteket! Annál rosszabb nincs, mint mikor valaki megkérdezi a 4 magos processzorával, meg Crossfire/SLI rendszerével, 16 giga ramjával, "hogy vajon ezen elmegy"? 6 éves engine, úgy pofozgatták hogy kinézzen valahogy 2008-ban... És amúgy sem túl szép, max 1-2 effekt.
-
mert_csokis
senior tag
Sziasztok!
Csak sikerült felrakni a játékot, a kezdeti nehézségek ellenére (69 és 76-os rar crc hiba)
Tegnap késő éjjel tudtam csak belekukkantani. Az lenne a kérdésem, hogy aki már végigtolta és esetleg folyamatosan monitorozta Fraps alatt, a játék későbbi részeiben mennyire tartja magát a teljesítmény?
Mert a nyitó résznél az a főhadiszállás elég komplexnek tűnik, árnyékok és objektumok szempontjából is
Mégis elég szépen boldogult vele a gépem. Szóval a játék további részében is számíthatok hasonló teljesítményre, vagy itt is lesznek komoly fps drop helyszínek vagy csaták? -
M@nH.
aktív tag
válasz
katt777 #1363 üzenetére
Jah téll, a far manager az nekem is meg volt de már régóta nem használom. Igaz azt sem tudom most milyen lett azóta.
Még jó idő volt mikor játszottam igazi nyaras de most...
Na de komolyan nekem nem volt türelmem pénzt keresni utána mert egy másik küldetés miatt még egyszer kiraboltak. Akkor is egy közeli ládába pakoltam a cuccaimat.
-
Silenzio
addikt
válasz
katt777 #1367 üzenetére
Hol található a honlapod? Dobj már egy linket pls!
A pagefile-t 3 gigára feltornázva megszűntek a Stalkerben az apró rángatások. A weapon moddal a tűzharcok is élvezetesek lettek, nem tudnak már lepuffantani 50 méterről, reálisabb és könnyebb az egész. Az 1.8-as utorrentet viszont nagyon nem szereti, igaz, az a netem sávszéljét is elkúrja, és most nem a priorizálásról beszélek...
-
koco
csendes tag
Valaki esetleg tudna segíteni. Abban kellene hogy valami utcán kell átmennem hogy a szabadság harcosai át tudjanak jönni, meg kell tisztítanom fel kell térképeznem. Szerintem tudom merre kell menni egy buszon keresztül, de mintha bug lenne mert nem lehet átmenni rajta. Ha van más út szívesen fogadnám vagy egy noclippet
mert eléggé idegesítő.
-
katt777
félisten
Skacok, én feltettem az Übersoldier 2-t, és azt kell mondjam, remek játék. Kissé elavult grafika (1. rész), de remek hangulat, valódi, reaktív AI (nem pedig csalás), semmi grafikai vagy más bug, normál szinten normális a sérülés (én és az ellenségek is), fejleszthető képességek. Beszámoló majd bővül a honlapomon erről is.
-
-
M@nH.
aktív tag
válasz
Jozso929 #1360 üzenetére
Én meg ruha nélkül játszottam végig a gamet
Ugyan is az elején behúzták a banditák
Na mind1
Én azt úgy csintam meg hogy ugye a társaimmal bemásztunk a kerítésen aztán kipucoltunk mindenkit (lessz egy visszaszámlálós rész is) majd a map baloldalán jelez a pda hogy menj ki a kapun és jön a következő map ha jól emlékszem.
Ami viszont érdekes, ha jól tudom ez a játék 2011-ben játszódik, vagyis akörül. Na de akkor miért vannak norton commander-es gépek mindenhol?
Azért 2011-ben már kicsit nagyon elavult lenne nem? A SoC-ban azért már volt pénz asus laptopra (Sidrovich) de itt nemigazán.
-
enerdzsájzer
tag
Feladtam. Ilyen mennyiségű hibát.... 5 percet nem tudok folyamatosan játszani.
Még jó hogy nem adtam érte pénzt! Így is szétb@sz az ideg.
-
Jozso929
csendes tag
Yantarban vagyok, Saharov átküldött a gyárba. Azonban a gyár udvarára belépve azonnal kiírja hogy kritikus a pszi sugárzás, és folyamatosan sebződök. Visszamentem és vettem egy SEVA-t, de így is ugyanaz a helyzet. Mit lehet tenni? Rossz helyen akarok bemenni?
-
Norbi14
senior tag
nah mi ez a punnyadás itt? szinkronról még mindig semmi kritika v video
-
subpixels
tag
Sajnos elakadtam Chernobyl NPP Incapacitate Strelok's psy-protection nevű küldetésnél, az erőmű tetején vagyok, ott van egy teleport egy fém lépcsőn. Belemegyek a teleportban úgy oda tetőre teleportál vissza. El lehet menni még létrán ,amin néhány fok hiányzik.Onnan tovább a szarkofág tetejére. Le 3 ,,épülethez", ami körül kerítés van.
-
M@nH.
aktív tag
válasz
katt777 #1354 üzenetére
Azt tudom és azt le is szedtem
De én már a szinkronra gondolok. Igaz többen mondták hogy ááá biztos béna lesz meg minden de azért kíváncsi vok rá. Remélem tudnak beleéléssel szinkronizálni nem pedig csak ilyen majdnem elaludva mondják majd hogy pl.: vigyázz gránát!!!, stb... mert akkor biztos kakkancs lessz
-
M@nH.
aktív tag
Ha minden igaz ma már van magyar stalker. Valaki nem tudja, hogy lelehet e tölteni csak a lokalizációs file-t?
-
remington2
senior tag
Ez egy érdekes oldal, különös - és főleg elhagyott - helyekkel foglalkozik, hajóroncsokkal, sosem használt alagutakkal, elhagyott katonai bázisokkal. Persze a SZU területén sok ilyesmi van, amit belinkeltem, az elhagyott atomenergetikai kutatási helyekkel foglalkozik, ez pedig egy elhagyott ionoszféra-kutató állomás. Mindkettő lenyűgöző
Szerk: Patchről semmi hír?
-
enerdzsájzer
tag
válasz
MasterDeeJay #1350 üzenetére
Nagyon jó! köszönöm szépen! müködik!!
-
válasz
enerdzsájzer #1349 üzenetére
Megoldás ITT
Ha látszólag elvesznének a mentéseid szólj, mert nem vesznek-el csak egy elérési út változik meg.
(mivel ez kezd már egyre gyakoribb gond lenni, lehet hogy be kellene rakni az első hozzászólásba)
-
enerdzsájzer
tag
válasz
enerdzsájzer #1326 üzenetére
Még mindig nem tudok átmenni a szeméttelepre.Segítene valaki?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #1341 üzenetére
én próbáltam 1.00val is... asszem 3 percen belül fagyott ki/haltam éhen egymás után ötször, utánna felraktam 1.005öt, és hirtelen játszható lett (ott már csak pár apróság volt, fizika 5 óránként egyszer kidobott a térképről, meg a mercek és kutyák kicsit gyorsan lespawnoltak.. ja meg az electrok ontották magukból az artifactokat, de kb ennyi).
viszont SoCban konkrétan egy lövés egy halál ment. az AI ott is csalt, de azért nem ennyire. falon kevésbé látott át pontosabban. és lényegesen pontatlanabbul is lőtt.
nekem nem csak a questeknél halt folyamatosan, hanem teljesen random. asszem 4 óra alatt lett a második leggyakrabban elindított program a gépen a jetaudio után, ami azért eléggé nagy szó...
-
Brent
aktív tag
válasz
frame>24 #1346 üzenetére
utólag belegondolva sok patch kell még ennek
Sztem nem, ha jobban belegondolok nekem nem is volt olyan bugos. Jóformán csak a küldetések "újrakiadása" volt idegesítő és azt is csak a bandita bázissal csinálta. Voltam már Yantarban, Redforestben és nem bugzódott. 1 hete játszok vele lassan és eddig csak 1szer dobott ki és abban sem vagyok biztos, hogy az a játék hibája volt...
A banditák meg, hogy ilyen sokat bírnak meg nem bug hanem így csinálták meg...szarul. Emlékszek a Shadow of Chernobylban(alap) is mennyit mondták hogy milyen sokat kell belelőni egy emberbe, hát ez itt is megmaradt.
-
frame>24
addikt
válasz
remington2 #1345 üzenetére
jah vazze, amint kijön (mondjuk holnap má' 26.). már megy is föl. Én megelégednék azzal, ha csak a quest-eket kijavítanák, nem kell minden pixel-en a koreai változatnak is helyesnek lennie, csak legalább TENNI legyen érdemes vmit benne...
utólag belegondolva sok patch kell még ennek....
-
katt777
félisten
Mi hír a javítócsomagról?
-
Norbi14
senior tag
Ha valakinek már megvan a magyar változat, tehetne fel youtbe-ra egy rövid videot a szinkronról
-
remington2
senior tag
válasz
Silenzio #1337 üzenetére
Az SoC gondolom ugyanilyen "élvezetes" volt a megjelenése után, mint ez most. Csak azt nem éltem át, mert már 1.005-ös patchel / utána játszottam vele, így nekem az a játék szép, stabil és élvezetes emlék marad. Az SoC modok nélkül is jó volt, és szerintem ez is az lesz (egyszer), a modok csak plusz ráadást jelentenek. Nem azt akartam írni, hogy anélkül semmi az SoC. A Bioshock 30-as évekbeli stílusát meg utána a hszekben tisztáztuk.
-
Silenzio
addikt
válasz
remington2 #1293 üzenetére
Igazat adok neked, a S.T.A.L.K.E.R. a modok által lett élvezetes és játszható, és ez, hogy is mondjam, szomorú. Egy apróság: az art deco-nak semmi köze a '60-as évekhez. Csak annyira utópikus a játék, amennyire egy víz alatti város eleve az kell legyen. De a belső terek és az építészeti megoldások a '30-as '40-es éveket idézik.
-
frame>24
addikt
válasz
kmiki20 #1335 üzenetére
én szívesen kipróbálnám multiban, talán ott kevesebb a bug (elvégre nem kell questeket csinálni :-] ), de a hamachiról, amilyen sokat hallottam már, annyira nem tudok róla semmit (hogy kell beállítani, stb.). Közben utánanézek akkor, eddig nem volt mi miatt kipróbálnom.
-
kmiki20
senior tag
A Crysis topikban olvastam, h Hamachi nevű progival lehet multizni. A kérdésem az lenne, hogy Clear Sky-al nincs kedvetek multizni?!?! (gondolok itt azokra akik már esetleg végigvitték, de még nem ment el teljesen a kedvük a játéktól
) Várom a visszajelzéseket ez ügyben!!
-
VinoRosso
veterán
válasz
Grave Digger #1333 üzenetére
moddal biztos, de akkor tegyél fel inkább oroszt. Viszont ha nem kell a szinkron, akkor nem értem, miért vártad a magyar verziót, angol már van egy ideje.
-
Grave Digger
csendes tag
Hi
Végre megjelent itthon is, a cdgalaxisban kapható. Nem tudja vki, hogy fel lehet-e telepíteni angolul, nem igazán vagyok kíváncsi a magyar szinkronra. -
VinoRosso
veterán
válasz
proci985 #1331 üzenetére
hát én ennyire nem vágom, a lényeg hogy úgy éreztem magam abban a víz alatti városban mint anno batman kiskorában, mikor hazafele menet a gengszterek a lomos sikátorban megmurderták a szüleit, és akkor elhatározta hogy ő lesz a sötétség durci hercege, és leszámol a gaz fosztogatókkal. Tőlem akár lehetet az akár szittya hun is, én nem értek hozzá, a lényeg, hogy abban volt ilyen forgó dobos alkapónés géppisztoly, meg olyan western colt, tisztára úgy néztem ki vele, mint valami jenki kavboj a harmincas válság idején.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
VinoRosso #1321 üzenetére
gotham city (ha már az első, burton félékre gondolunk) inkább gót volt... illetve a gót horror ötvözete némi glampunkkal.
ami nektek kell, az a metropolis cimű fritz lang film. neten streamelhető, ne tántorítson el senkit, hogy fekete/fehér és némafilm, valami egészen zseniális. na abban lelhető fel először a gépies akkor még utópisztikus világ, ami később még sok más helyen előjött. gyakorlatilag a steampunk, mint irányzat (és ami a Bioshock látványvilágát adja) abból származtatható.
-
Ó te hatalmas, ezerkarú Isten
Mi tévő legyen, kinek pénze nincsen?
Nem adhatsz nekünk évente Half Life kettőt,
Hogy maxon se lassítsa be ezt a vasteknőt?
Inkább adsz nekünk kínt, Clear Sky-t és bugot,
Crysis-t, Spore-t és PR maszlagot!....by Béka86
(van tovább is aki akarja elolvassa a logouton) -
enerdzsájzer
tag
Segítsen valaki!Miért nem enged át a szeméttelepre?
-
Brent
aktív tag
Na, hát ezt is jól benéztem... nincs is trader armyban.
Pedig nagyon durva dolgokon mentem keresztül, átrohantam redforesten egy késsel a kezemben a pálya túloldalán szerencsére volt pár kolléga a frakcióból, elvállaltam nekik valami küldetést azthittem, hogy elkisérnek egy átjáróhoz vagy valami
Nem, egy alagúthoz mentünk aminek a végén bejött vagy 6 darab snork. Késsel a kezemben aztse tudtam mit csináljak mind1 amikor a snorkok megtámadták a lonereket szépen odarohantam mögéjük és kicsit megszurkáltam a hátukat
3 darab snorkot sikerült így ledöfni. Utána kocogtunk tovább, egy kis táborhoz értünk ahol ott volt az a dobbantós csirke 2 snork haverjával. Snorkok hamar eltávoztak az élők sorából de a csibétől paráztam. Elkezdte szabdalni az egyik stalkert én meg őt kezdtem el szurkálni oldalról, nem tetszett a dögnek, elkezdett üldözni, ott rohangáltam a tábortűz körül körbe-körbe mint akinek km hiánya van csirke utánam a többiek meg sorozták
2 percnyi körözés után kidőlt a kotlós de nagyon nagy volt
-
Hitman
aktív tag
Az miért van, hogy 169.44 után 175.19-es nv driverrel kevesebb fps-t tol a game azonos beállítások mellett
vagy az lehet a gond, hogy a physx drivert is feltettem ?
-
VinoRosso
veterán
no igen, a ballisztika az egyetlen pozitívum ebből a szempontból. De ami pl az ütközéseket, a tereptárgyak kölcsönhatásait, és a gravitációs bugokat illeti a játék röhejes. Főleg hogy átlőnek a falon meg ilyenek, így aztán sokra mégy a ballisztikával. Ja és akkor még nem szóltam a járművekről, amit ugye bele sem tesznek szánt szándékkal ...
-
VinoRosso
veterán
válasz
remington2 #1293 üzenetére
60--as? az inkább ilyen 930' gotham city feeling, legalábbis nekem arra hajaz. Jah hát ez embere válogatja, hogy kinek mi jön be, de mint mondtam én igazából nem szeretem az fps-eket, a fegyókat meg azért írtam a Bioshockban, mert azok ott kb olyanok, mint a Stalkerban a járművek, szóval nem éppen a játék ékkövei...igaz a Bio-ban illik a kicsit rajzfilmes környezetbe, de nekem pont ezért tűnik egy kicist "dedóak" az egész játék. A stalker "metafora" meg bőven elviseli szerintem a CS-t mint második részt, sőt még egy harmadikat is, mert egy csomó ötlet van benne, amire lehet építeni. Ez kb azon látszik, hogy mennyit változtak a SoC pályái a CS-hoz képest, egyszerűen szembetűnö, hogy nem volt elég idő kidolgozni a pályákat a SoC-nál, és hogy hosszú idő alat mennyi tartalmas dologgal fel lehet tölteni őket. És akkor még nem beszéltünk a be nem épített pályákról, le merném fogadni, hogy alapjaiban a CS pályái is megvoltak már mikor a SoC kijött, csak nem tették bele, mert akkor még most is csinálnák a játékot. És kb ugyanez lehet a helyzet a CSból kimaradt pályákkal, szóval lesz ebből stalker 3, van hely még azon a térképen...
-
enerdzsájzer
tag
Át kellene mennem a szemétdombra kiirtani a fosztogatókat a raktárépületből de nem enged át!!SEGITSÉG!!!!!
-
Brent
aktív tag
Valahogy át kéne sprintelnem az erdőn armyba ott már biztonságban lennék és lőszert is tudnák vásárolni, de mivel büdös pseudokutyák vannak az erdőben akik kicsivel gyorsabban futnak nálam ezért a kivitelezésen még gondolkoznom kell.
-
Brent
aktív tag
Sakharov profnak kéne megtalálnom egy PDA-t és azaz info kéne, hogy holvan mert a célkereszt a gyárépület (vagy micsoda) nyugati sarkába mutat. Bekéne mennem a sok snork meg a zombik közé ??? Ezmég nem is lenne baj csak ottvan még a Psi-emission ami elég szépen viszi le az életem mire a gyárterület közepére érek... vegyek egy Seva suitot vagy mit javasoltok? Ráadásul ezek a vadultzombi stalkerek még a Clint Eastwoodos banditáknál is jobban görbítik a teret, komolyan mondom csak a headshotra reagálnak..
A páncélom most tuningolt Sunrise a lövedékek és karmolások ellen van főleg feltupírozva. De láttam a profnál egy military stalker páncélt olyan mint ami a veteran Dutysoknak van, nagyon fullos és csak 25K lehet olyat kéne inkább..
-
remington2
senior tag
válasz
katt777 #1315 üzenetére
Értettem, mire gondol. Én kevertem össze a játékbeli jelent a játékra jellemző korszakkal. A 60-as években van a játék (azt hiszem 1960-61), ugyanakkor a 30-as évek korszaka jellemző rá, persze megöntve egy nagy adag utópiával. Ami írtál tényleg találó rá: "Mert a 30-as években olyannak képzelték a sci-fikben a 60-as éveket". Mondjuk ez kicsit hamis, mert nem egy 30-as évekbeli "sci-fi" álom, inkább egy érában élt generáció elszakítása a civilizációtól, és külön utakon fejlődése. Olyan, mintha egy kalitkába zárnánk a 30-as évek világát, és azt függetlenül, a "kinti" világ befolyásától mentesen hagynánk fejlődni (gyakorlatilag ez lett Rapture). Mindenesetre nagyon jó cucc, engem teljesen le tudott kötni
-
katt777
félisten
válasz
remington2 #1314 üzenetére
Mert a 30-as években olyannak képzelték a sci-fikben a 60-as éveket. Részemről átvágtam a gordiuszi csomót.
De 60-as évekbeli amcsi filmeket, reklámokat nézve én inkább az 50-60-as évekre tippelnék akkor is, inkább a zene régi. De hát a víz alá vonulva nem hallhattak Elvisről és a többiekről...
-
-
-
Grifid
aktív tag
válasz
VinoRosso #1287 üzenetére
"A Stalkerban lévő fizikáról meg ne is beszéljünk, mert olyan-egy két alapvető dolgot leszámítva- sajnos nem nagyon van."
Ezt részleteznéd?
Pont a stalkerben van még a kilőtt lőszerre is ható fizika. Már rohadtúl untam a többi fps-ben hogy 2-300 méterre lévő célpontnál fejre kell célozni simán, és nem a haladási irányának megfelelően elé vagy két vonással. -
feka007
veterán
válasz
katt777 #1305 üzenetére
Első résszel nekem semmi gondom nem volt, nem fagyott, akkori viszonylatban a látvány is tetszett, maga a játék is nagyon bejött (mondjuk a végére már eléggé eluntam). Ez a közelébe sincsen hangulatilag sem... Amikor tavasszal kikerült a netre a 2007-es E3 beta, megnéztem és biztosra vettem, hogy a fullnak köze se lesz ahhoz az állapothoz. Ehhez képest komolyan mondom, hogy nem sokkal jobb a full...
-
frame>24
addikt
válasz
MasterDeeJay #1307 üzenetére
őő, nemszótam...
-
-
frame>24
addikt
válasz
MasterDeeJay #1300 üzenetére
hm, én úgy vettem észre, ha a "sun rays" opciót medium alá veszed, nem lehet látni a csodaszép, hajnalban a fákon, ablakokon átszűrődő napsugarakat
Egyébként letettem a lantot, ez a mennyiségű hiba alapjaiban rengette meg a játékba vetett bizalmamat és az idegeimet.
Pár javítás után adok neki egy esélyt. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
katt777 #1303 üzenetére
bocsánat, kijött belőlem. a CSnél a végén már az újrarakások/újraindulások/bugtenger/egyéb bajok miatt gyakorlatilag rohantam előre egy assault modded Grozával, és le...tam mindent (természetesen lőttem/gránátoztam jön a ... helyére) leggyengébb fokozaton, mert ha nem mentek/loadolok, nem is száll el. a kikapcsolódásból meg idegbaj lett. fura volt megint egy retail állapotú fpssel játszani, hogy jé, ezt akár még élvezni is lehetne
-
katt777
félisten
válasz
MasterDeeJay #1300 üzenetére
Megnéztem a "tényleg fullos" beállításokat a végén, de sztem azok sem fullosak, nyilván ezért nem raktak be képet a beállításokról és a játékokról. Mert a 4850 nem gyorsabb ennyivel a 3870-től. És persze régi karikat sem raktak be valamiért...
Azért, ha megnézed a képmentéseimet a toronyból, nagyon nem rossz ám a max látótáv! Vagy amikor éjjel bóklászom a sötét vadonban, és qrwa messziről is látom, merre égnek a táboraink tüzei, a távoli villámlások meg még jobbak. Szóval szerintem a hangulathoz minimum a max látótáv. Inkább mást veszek lejjebb kicsit, pl AA egyáltalán nem feltűnő, ha csak a felén van, nagyon jól kezeli a játék. Oblivionban lazán kiszúrja az ember a 4xAA-t vs. 8xAA. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
katt777 #1297 üzenetére
... az az, hogy a nap effektek a földig vannak húzva a kép alapján. ez olyan, mint a Crysis very highon, medium árnyékokkal, egy 3870es is lazán elbírta 1280ban.
na a Warhead után már mindjárt már csak szép a CS. komolyan, felüdülés, hogy látom a gránátot repülni, lehet lopakodni, az ellenfél nem lát át a bokron/falon, az ellenfél nem lő mesterlövészeket megszégyenítő pontossággal, az AI nem akad be, nincsen a pálya tele láthatatlan falakkal, és eddig még egyszer se kellett újrarakni és újrakezdeni, pedig már a negyedik pályán vagyok. ja és játszhatóan nehéz legnehezebb fokozaton is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. G.SKILL Trident Z5 Neo RGB 96GB (2x48GB) DDR5 6000MHz
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Samsung Galaxy S25 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest