- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 400 Pro - gép a képben
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BalaNce87 #1575 üzenetére
Nagyon úgy tűnik hogy mindenkinek máshogyan stabil/instabil a játék.
Nekem sikerült végigvinnem az első mentésemmel (értsd nem kezdtem újra), és össz 2x dobot ki a játék bugtrap-el. Meg a duty-val való war után nem volt másik frakció aki kiállt volna ellenem. (pedig a banditákat szívesen kiirtottam volna)
A napsugarakat vedd le low-ra, nem kell kikapcsolni. Csak az első pályarészen eszik sokat, utána már meg sem érzed. A vége fele már egész szép fps-eim voltak. (reaktor előtt a nyílt terepen 100 körül is ment)
Ha szerencséd van akkor végig tudod játszani újrakezdés nélkül. (azért szomorú hogy ilyet kell leírnom egy számomra kedvenc játékról)
Float32 még nem teljes a Cs-hez, sztem még ne használd. Ha szebb grafot akarsz akkor ezeket ajánlom: S.H.A.R.P.E.R. I Terrain Pack -
Azért mégiscsak jó hogy nehezebb a stalki mint akármelyik mai játék. És ez sztem nagyon jó dolog. Hiányoltam már ilyen vért izzadós játékot. (jó,jó, persze vannak idegesítő dolgok benne, de nekem nagyon bejön hogy ilyen nehéz)
Cod 2/4 egy trágya realitás terén, de nem is kell reálisnak lennie hiszen egy arcade lövölde pont azért hogy mindenki tudjon vele játszani. (különben nem lenne ennyi eladás)
Cod 1/uo azért reálisabb mint a 4 de messze nem éri el a stalker szintjét ilyen téren.
Reklám:
Ajánlom az Operation flashpoint-ot mint egy modern kori hadviselés szimulátort (régi ugyan de el lehet vele lenni), vagy 2. vh témában a Red Orchestra-t. Utóbbi játék igazán egyedülálló. Kicsivel a Cod:uo után jött ki, jóval szebb graffal UT motorral (modként először) kizárólag multis, baromi nehéz játék.
Videó: Danzig (a legkissebb pálya) 15 perc gameplay mp44-el.
Akciósan steamon 700-1400Ft között van. -
Na emberek, végigvittem!
Igaz, vért izzadtam az ucsó pályán és kikpott a mentés gomb, és nem volt olyan bug ami miatt ne lehetett volna folytatni a játékot. Nem kellett újrakezdenem egyszer sem.Viszont a vége kicsit furcsa lett, remélem ennek csak egy vége van.
-
válasz
enerdzsájzer #1349 üzenetére
Megoldás ITT
Ha látszólag elvesznének a mentéseid szólj, mert nem vesznek-el csak egy elérési út változik meg.
(mivel ez kezd már egyre gyakoribb gond lenni, lehet hogy be kellene rakni az első hozzászólásba)
-
-
válasz
katt777 #1297 üzenetére
A látótávért annyira nem kár, de az object detailt nem kellene levenni.
Én már maxra raktam a látótávot és a füvet is. Teljesen játszható, de AA/AF továbbra is off, meg a 3 nap-os cucc low-on van (ami valóban nem látszik).
Hozzá kell tenni hogy csak a mocsár ami fps zabáló (főleg a kezdőhely) és legtöbbször játszhatatlan. -
válasz
katt777 #1171 üzenetére
Kisebb felbontáson nagyon rondán néz ki a játék (1024 és alatta). Leginkább a betűkön tűnik ki hogy pixelesebbek. Ezt a h263-at azért szeretem mert baromi gyors 40-70fps-el tömörít (igaz csak single passban és 800x600-ban 2000kbs alá nem nagyon szabad mennem). Divix nekem eddig lassú volt, lehet hogy rosszul állítottam be valamit.
De teszek egy próbát. Mekkora bitráta kell hogy nézzen is ki valahogy? -
Csináltam két videót ami a játék grafikáját mutatja:
Első, Második
Az első vidi a mocsár északi részét mutatja be amit nem foglaltam el gyakorlatilag érintetlen, a második pedig a freedom bázist. Mindegyik videóban felkelő nap van előtérben.
Mivel kénytelen voltam ésszerű felbontást használni ezért fraps-ban felére állítottam a felvétel felbontását, tehát 800x600 h263 3000kbit single pass lett az eredmény. Direkt nem youtube-ra töltöttem, mert nagyon lerontják a minőségét.
A játékban minden max kivéve látótáv és fű ami közepesen van, illetve a nap-nál 3 érték low-on van. AA-t nem használok mert valamiért nem látom hatását az árnyékokon (ott lenne feltünő). Persze sajna csak dx9 mód, pedig a víz effekt nekem nagyon kellene.Ha valaki szeretné akkor csinálok egy olyan igazi 2048x1536-os képet is tényleg max-on. Én szívesen játszanék úgy, moncsim bírja 85hz-el csak a 8800gt döglik ki és kemény 10-20 fps-t produkál.
-
-
-
Nekem 3x (3x29 ember+ a maradék a bejáratoknál) kellett elfoglalnom emiatt a duty bázis, aztán egyszer csak kihaltak. Ehhez az kellett hogy az egész pályáról ki kellett írtani az összes dutyt. El kellett foglalni az összes területet amelyhez valamilyen kis köze is volt.
Banditákat még nem próbáltam kinyírni mert rengeteg idő lenne. -
-
válasz
Superman #1113 üzenetére
Emission ellen én a a szemételepen a vasúti alagútba menekültem, ott nem döglök meg. Ahol az az őrposzt van ott én sem éltem túl, de csak akkor gáz ha van nálam majdem 80 kiló cucc és futni nem bírok, na akkor kipakolni mindent a pályára majd visszamenni érte.
Fura hogy nálad ilyen sok bug van. Milyen verziót használsz? -
-
válasz
remington2 #1079 üzenetére
Engem átengedtek, csak el kellet rakni a fegyót és nem mozdulni. Odajött az egyik és pofázott.
Nekem ugylátszik szerencsém van a játékal mert az itt leírt bugok negyedét sem tapasztalom. -
-
-
Furcsa lesz amit mondok, de én eddig nem találkoztam akkora buggal ami jelentősen befolyásolná a játékot. Csak az az egy amikor nem tudtam pályát váltani.
Ellenben ha kevés az fps-em (30 alatt) akkor iszonyatosan bebugzódik az ai, hülyeségeket csinál és egyáltalán nem lehet eltalálni őket.A területfoglalósdi annyira jól sikerült (miután rájöttem hogy az zöldek nem is freedom hanem stalkerek, hiába hasonló a felszerelésük és ki kellet őket nyiffantani) hogy egyből eljutottam a Duty bázisig és qva nehezen ugyan de 3. elfoglalásra sikerült kiirtani őket. Azért 3.-ra mert hiába írta hogy duty base destroyed, mindíg visszajöttek és újabb 30-40 Duty-st kellett kinyírnom tök egyedül. Kikopott a nyorsmentés gomb mire végeztem. Pötyögtetve ellőttem kb 1700-2000 skullót a sig550-ből és 4 szer javítottam meg. Még mindíg maradt Duty, visszaspawnolnak a bázisuk épületébe kb 6-8 emberke és ott kempelnek, nem csinálnak semmit.
Eddig:
Fegyóm (freedomtól)
Mellénykém (freedomtól)
Pinyó (talátam és kimaxoltam)
Terület (és itt van a bug hogy mindíg ott spawnol a duty, pedig már régen ki kellett volna halniuk)
War eredmény
Hogyan lehet befejezni ez a nyomorult war-t? Már a banditák ellen szeretnék vonulni, és a Duty-t kiírtani véglegesen. Addig nem viszem a főküldiket. -
-
-
válasz
Dj Sügi #1010 üzenetére
Nem dobta el! Csak máshol keresi!
Csak nézd meg hogy az eredeti fsgame.ltx-ben ugyan az-e az első sor mint a modoltban.$app_data_root$=true|false|C:\Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-STCS\
Na ezt a sort cseréld ki az eredetivel. Ez határozza meg hogy hol vannak a mentések, beállítások. A moddoltban nekem így működik jól, de nem mindenkinek tárolja ugyanitt a mentéseket. (angol windows-om van Documents>Dokumentumok)
-
Egy kérdés:
Hogy a fenébe kell területet foglalni? (Freedommal garbage-t)
Megvan a térképen hogy capiture meg hogy hold position, de egyszerűen úgy marad és nem akarja hogy az enyém legyen a pont. Kínyírtam már vagy 10 alakulatot amelyikre rá volt írva hogy Duty Target: valami (gonolom azok támadnak). És csak jönnek, jönnek... Én meg nem bírom tartani a frontot. A fedezékek közül csak a betondarabok érnek valamit, a sima vaslemezek meg fadobozokon simán átlőnek.
A freedomos fegyómmal (sig550 fullozva pontosságra) simán gyakom őket, de a töltény elfogy hamar mert a dutynál csak AK-k vannak. Azzal meg alig tudok megölni valakit, mert nem pontosságra van fejlesztve. Hiányzik egy csipa már nagyon.
Itt egy videjó hogy miről is beszélek. (200mb, fél óra játék csak a garbage elfoglalásáról azaz hogy elcsesztem kb 1300 töltényt és nem foglaltam el semmit) -
válasz
Dj Sügi #1004 üzenetére
Ha az a baj hogy visszadob a játék amikor nyomnád az OK gombot arra ITT egy megoldás. Csak tömörítsd ki a játék könyvtárába, felülír egy file-t és egy könyvtárat hoz létre, XP alatt tesztelve. (az fsgame.ltx-ben az elérési útvonal asszem más vista alatt, de ez kijavítható)
Ez egy mod, de nem kell új játékot kezdeni hozzá hogy működjön. viszont sztem olyan helyekre is engedni fog ahova alapból csak egy bizonyos esemény után mehetnél.
Asszem ez egy bug miatt van, szarul lett megírva az ucsó patch(1.504)-ben a pályavátás scriptje. -
-
válasz
Silenzio #954 üzenetére
Azért 8600gt-vel ne lehessen már maxon játszani egy újonnan kiadott játékkal. 8800gt sem egy csúcs, megértem hogy nem megy igazán fullon. Meg egy bughalmaz a kód.
Ami effekt van és én is spórolok rajta az a napnál van minden low-on, de én nem látok különbséget hogy az most high nap vagy low. Ez nagyon sokat befolyásol. 8800Gt-vel játszok ami azért mára elérhető kategória (vagy a kistestvére 9600gt nagyon jó ár/teljesítmény aránnyal) és szépen kényelmesen fut a játék az említett nap low beállítással és AF/AA nélkül.
A dx10-nek nevezett valamik-et én még nem láttam, mert sima xp x64 alatt játszom. Vista alatt a dx10-es cuccokról nincs infóm. Nem tudom megmondani hogy azokhoz milyen gép kell. De ha találok megoldás hogy dx9 alatt bekapcsoljam akkor le fogom írni ide hogy hogyan csináltam. Krízis alatt volt hozzá egy mod (very high mod vagy mi), az valóban előhozott olyan dolgokat amelyeket a dx10-es módban láthattunk, de az csak egyszerű konfigolás volt. (itt meg ötletem sincs hogyan kezdjek hozzá)Stalker motorja nem egy mai darab, nagyon régóta irkálják és nem hiszem hogy csak úgy egy pillanat alatt átírnák az egészet dx10 alá (nem is fogják). Még várnunk kell hogy igazi dx10-es játékok jelenjenek meg ahol valóban jobban ki lehet használni a karik teljesítményét. (értsd szebb graf kissebb vga erővel) A piac mindig is arról szólt hogy szebbet csak drágábbal/gyorsabbal. Szvsz a dx10 csak a programozók munkáját könnyítené meg elsősorban az a lényege. Persze hogy a stalkerban sztem egy deka dx10 kód sincs.
-
válasz
remington2 #943 üzenetére
Ismerős érzés. Az az igazi amikor anomáliák veszik körül a cuccot és persze véletlenül belecsúszok egybe, nyomom is a bandage-t meg a medikitet nagy nehezen átjutok rajta és még sugárzást is kapok, na akkor antirad és hurrá a rejtett cucc pár töltény. De nem lehet mindig nyereséges a dolog.
Az anomáliák azért jók lettek a sochoz képest, sokkal inkább tükrözik a könyv által leírtakat. Ajánlom mindenkinek azt hogy olvassa el, mert szerintem nagyon jó. A film már kicsit érdekesebb, aki nem ismeri a könyvet annak a film nem biztos hogy fog tetszeni. Igen egyedi alkotás.kem
Azt nem tudom hogy full dinamicban hogy menne, mert azért ahoz kell erős kari, de még mindíg van lehetőség static lightningban futtani. Azon a beálíttáson haverom egy Geforce4 ti4200-vel is simán játszott közepes grafon a Soc-al. Régi karimon (6800u) én is úgy játszottam szinte mindíg 100fps körül, de full dinamicban 40-50 között ment de egy nagyobb csatánál csökkent rendesen.
A 8600gt sztem erősebb kari mint a 6800u, úgyhogy Full dinamic fénnyel közepes grafon 1024-ben simán fogsz tudni játszani. A játék ilyen téren jól van megírva lehet állítgatni kísérletezni hogy jó legyen. A sok ramot szereti, nálad nem lesz vele gond.mandras81
Tényleg nincs olyan nagyon brutál igénye mint amelynek egyesek leírják, de mivel nem igazán kész a játék (bugok miatt gonodolom) emiatt nem mindenkinél megy úgy ahogyan kellene. (talán kompatibilitási hibák) -
Sikerült szépre és játszhatóra beállítani a játékot.
1600x1200 Encanced Full Dynamic Lighnting-on használom 0xAA, 0xAF, minden be van kapcsolva kivéve a napnál az a 3 állítható cucc lowon van és közepesen a látótáv és grass. Így szinte minden esetben játszható szinten van. A mocsárnál kezdőhelyen persze továbbra is szar, de oda nem járok vissza. Legjobban az a vizes effekt kellene nekem, de nem találok rá megoldást hogy hogyan hozzam elő dx9 alatt. (szvsz remélem csak annyi dx10 van a játékban mint a crysisban és elő lehet hozni mindent)Más: Megtaláltam megint a freedomot mint számomra legjobb frakciót (Soc-ba is azokkal voltam). Nagyon poénos dolgokat mondanak be hangosbemondón. Győzelemre viszem őket és a zóna szabad lesz.
Spoiler/kérdés:
Hogyan szerezzem vissza a pénzemet amikor a banditák kifosztanak? Majdnem 39k-m eltűnt, nem volt benne a dobozban amelyben a cuccaimat rakták. Most csak 12k-m van. -
Megtaláltam a megoldást a problémámra. Leírom lehet hogy segít másnak is.
Tehát aki nem tud pályát váltani, azaz a betöltési zónáknál nem tud továbbmeni annak ITT egy házi patch. (csak simán ki kell csomagolni a játék könyvtárába, eddig csak Xp alatt teszteltem Vista alatt nem tom hogy megy-e) Ezzel nekem sikerült helyrerakni a rossz szövegdobozt is amelyet pályaváltáskor rak ki.
NEM kell új játékot kezdeni!!Tesztelve Angol verzió 1.504
-
-
Olyankor mi van ha nem tok továbbmeni a köv pályára? PL garbage fele fogja magát és visszadob a "move to next level"-nél. Legfrissebb patchem van fent, a menést is a legfissebbel kezdtem. (1.504)
-
Észre vettem egy érdekes dolgot, rájöttem mi miatt nem "adja" be a lövéseket.
A ha az fps 30-40 alatt van akkor csinálja hogy meghülyül az AI és ha közelről lövöm akkor sem hajlandó még csak megtántorodni a lövéstől.
Most úgy állítottam be hogy csak "full dynamic"-on van és minden maxon, így olyan fps-t produkál mint a sima játék. Asszem nem halok bele ha nem látom a napsugarakat, cserébe nyilt terepen is felmegy 70-80-ra az fps. Így már jóval könnyebb játszani.
Lehet hogy fura, de hibái ellenére is kezdem megszeretni a játékot. -
Leírom eddigi véleményemet tapasztalataimat a játékkal kapcsolatban:
A grafikát nem érzem sokkal szebbnek az alapjátékhoz képest (XP64 alatt játszok, dx9). Csak pár extra effektet véltem felfedezni amik egész jók. DE mi a szarért ilyen lassú? Az alap játékot 2048x1536-ban játszottam AA/AF nélkül float32 moddal, majdnem minden maxon, ezt felraktam ugyanígy itt is, és elértem kemény 10-15Fps-t. Jól van gondoltam, akkor 1600x1200 levettem a látótávot és a füvet közepesre hogy játszható legyen. Gyakorlatilag fele akkora fps-em van mint a simában. (Ezzel kapcsolatban kérnék tippeket hogy mit kapcsoljak ki ahoz hogy nyerjek még fps-t de ne veszítsek a látványból.
Betöltési idők javultak és jóval észrevehetetlenebbül töltöget a játék mint a sima. (kb 2.2gb ramot eszik)
Lehet hogy én vagyok eszméletlen béna, de nehezebb lett a játék a simához képest. Megszokásból veteránra raktam a nehézséget, de nagyon durva amikor egy szál pisztollyal kellett megölnöm 17 banditát, csak mert a csapattársaim elkószáltak valamerre. Hogy nehezebb legyen a dolog nekem 1-2 tár egy ember, ők meg 2-3 golyóval kinyírnak. Néha olyan érzésem volt mintha vaktöltényt adtak volna. Totál felcsesz az amikor küzdök mint állat hogy kinyírjak valakit fedezékről fedezékre meg menekülök a granyózáporoktól (csapatársaim ilyenre képtelenek), ő meg 2 lövésből kinyír a nyílt terepen közben meg se érzi hogy lövöm.
Nem játszottam sokat, eddig ott tartok hogy kijöttem a mocsárból aztán a cordonon (asszem így hívják) át kellett menni a régi játék kezdőhelyére, persze itt is egy szaros pisztoly meg egy hosszú shoti van. Amint kijöttem egy alagútból azonnal lőttek rám a katonák valami folyamatos darával (PKM?), én meg csak futni tudtam mert a fegyverem el se vitt odáig. Most ugyan van egy Ak74-em, de azzal is csak durrogtatni lehet mintsem ölni.
Fegyverhangok undorítóak, skinjeik se szépek. A modellek túl nagyok és a fél képernyőt elfoglalják. Amikor a csavart dobálom akkora a keze a faszinak mint egy yetinek.
Az ellenfél újraéledése baromira idegesítő, kinyírok egy bandát és 2 perc múlva megjelenik egy másik. Futok a mocsár közepén és elém terem egy disznó, csak úgy a semmiből teleportál.
A Hud-on soha nem látom mikor vérzek, mert annyira beleolvad az a vérzésjelző.Összegezve: A simához képest egy szégyen, látszik hogy még nincs kész (inkább adták volna ki késve rendesen mint így). A grafikus motort amiről eddig jó véleménnyel voltam most sikeresen elcseszték. Egyetlen remény lenne a cooperatív mód ha lenne (bár ilyen hibákkal?). Szóval reménytelen. (na azért mégsem, patch-ek modok rendbeteszik) Komolyan mikor lesz ez igazán kész?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch 2
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Futás, futópályák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060/3070/3080 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G - 8/256 - Media Markt garancia
- Xiaomi Redmi 9at - 2/32 - szürke
- Xiaomi Mi8 - 6/128 - fekete
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Bontatlan SteelSeries QcK 3XL egérpad
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged