-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerner1
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #34497 üzenetére
Igazad van, az a verzió az utolsó ami hibátlanul működik. 👍
A javítási díjak a végleges összeget takarják, tokkal-vonóval. -
tween
őstag
Mikor indítom a hívást, azt a rövid prüttyenést az elején kilehet kapcsolni valahol?
-
E2E4
aktív tag
válasz
ttamashu #34488 üzenetére
Tehát vehetem bizonyosságnak, hogy a Smart Switch visszarakhatta a "szeméttel" azt a gyökér okot, ami a naptár alkalmazás hibáját okozza?
OK, ha csak az üzenetek, hívásnapló, és Samsung Helath-ot állítom vissza (ezekre szükségem lenne) akkor még elkerülhető a fenti eshetőség?
Igen, tisztában vagyok vele, ogy szűz rendszeren nem jelentkezik a hiba és ha manuálisan állítgatok, pakolgatom egyenként az appokat és közben próbálgatom, hogy előjön -e a probléma, az lenne a legbiztosabb megoldás. Csak ez nagyon sok időt venne igénybe az alábbiak miatt:
- A naptár hangjelzés hibája csak egy hét után jelentkezett először
- Csak a kb. 8+ órán túli jelzések esetén jött elő, a legújabb verziójú naptár app. esetén ráadásul nem is mindig
- Több alkalmazás van telepítve (50), amiket ha egyenként telepítgetnék, és utána tesztelném az előző pont alapján a hibát (megvárva, hogy egymás után huzamosabb ideig többször hibátlan legyen a naptár alkalmazás) akkor az eddigi tesztelési peridósut figyelembe véve, ez akár egy évig is eltarthatna.Éppen ezért ilyen horderejű tesztelésbe nem szeretnék belekezdeni, hanem rábíznám magam a Google alkalmazás visszaállítójára, hogy az telepítse fel az alkalmazásokat egymás után. (Meg szinkronizálja le a névjegyzéket.) Mire ez megtörténik, és befrissül mind az 50 app., az is elég jelentős időt vesz igénybe.
Ha minden kötél szakad, az Odinba is belefoghatnék, de nem szeretném másik ROM-al kipróbálni, csak azzal, ami jelenleg is van. Ennek oka az, hogy ha a jelenlegi ROM (PDA: G930FXXS2DRA9, CSC: G930FXEH1DQJ1) lenne a ludas, akkor tömegesen panaszkodnának a felhasználók akár itt a fórumon is. Ez a hiba viszont úgy tűnik, hogy szórványosan jelenik meg, egyenlőre behatárolhatatlan gyökér okkal.
-
E2E4
aktív tag
válasz
gerner1 #34487 üzenetére
Revideálom az előbb írottakat, valóban ki lehet választani a Smart Switch-ben azt, hogy miről készítsen biztonsági mentést.
Én FR előtt, a telefonon futtatható Smart Switch-ben a média- és dokumentumok kivételével, a felette lévő összes opciót kiválasztottam, és SD kártyára történt a mentés. Így kaptam egy 4,71 GB-os mappa rendszerbe rendezett backupot. Százalékosan ugyan nem mértem le, hogy mennyit állított vissza, de készítettem egy listát, hogy miket NEM állított vissza, vagy változtatott meg.
Ezt most közzé teszem.Smart Switch backup „vissza-nem-állításai”:
Smart Switch nem állítja vissza:
- ujjlenyomatokat
- névjegyzékben a nevek alapértelmezett számait
- csoport csengőhangokat
- képernyő lezárása képet
- „Ne zavarjanak üzemmód” beállításait
- automatikus újraindítást
- alkalmazások egyedi értesítési beállításait
- fentről redőnyként lehúzható gyors elérésű ikonok egyileg beállított sorrendjét
- Alarms és Notifications mappák tartalmát, emiatt az összes alkalmazásnál, amelyiknél egyedi hangok voltak használva, újra be kell állítani. (Naptár, ébresztő, Viber, Messenger, Whatsup, stb.)
- Könnyű magyar billentyűzet alkalmazást (minden más alkalmazást igen)Smart Switch megváltoztatja:
- saját hívóazonosítót hálózati alapértelmezésre teszi. (Telefon / Beállítások / Egyéb beállítások / Saját hívóazonosító megj.)
- képernyőmód: adaptív megjelenítésre teszi
- Always On Display-t 7-23h-ra állítja
- rendszerhangok hangerejét felveszi
- ikon hátteret: keretes ikonokra teszi
- Ne zavarjanak / Előugró értesítések / mindkét opciót bekapcsolja
- képernyő időkorlátját: 30 másodpercre teszi
- „Maradjon kikap. a képernyő:” kikapcsolja
- intelligens képernyőzár: kikapcsolja
- az összes G-Mail fiókot újra be kell állítani
- galériába a visszaállítás napjára több száz fantom (nem létező, szürke színnel jelölt) képet generált, amit manuálisan törölni kellett.
- galériában lévő adatok automatikus szinkronizálása a Samsung Cloud szolgáltatással: bekapcsoljaSmart Switch egyéb:
- Alkalmazásokat frissíteni kell
- Poweramp regisztráló app-ot újra le kell tölteni -
ttamashu
aktív tag
válasz
gerner1 #34487 üzenetére
A telós app sokkal több mindent vissza lő mint a gyári!
(#34486) E2E4:
Ha hiba diagnosztizálás/megoldás miatt csinál valaki FR-t szerény véleményem szerint nem szabad SmartSwitchelni. FR-ből újrapakolás legnagyobb előnye hogy a szemetet legyalulod, amit meg a SS visz tovább. Másik meg hogy ha szűz rendszeren nem jelentkezik a hiba és manuálisan állítgatsz, pakolsz appokat és közben próbálgatod előjön-e akkor kiszűröd a ludast. SS esetén ez is bukta.Én (a vízilovakkal vagyok) az odinra szavazok, kipróbálni másik rommal.
-
gerner1
nagyúr
A telefonon futtatható Smart Switch -ben, egy csomó mindent be lehet jelölni. Én microSD -re szoktam mentést készíteni, és ~94% -ban visszaállít mindent. A rendszer appok beállításai, és ezek adataiból gyakorlatilag mindent. Ujjlenyomatot, és egyébb biztonsági beállításokat nem. Illetve a 3rd party app -ok beállításait, és mentéseit sem, ez igaz.
-
E2E4
aktív tag
válasz
samu74 #34466 üzenetére
A gyári beállítások visszaállítását, és az előtt/után a Smart Switch alkalmazását pont a Samsung technikus ajánlotta, utóbbit pont azért, hogy valamelyest lerövidíthető legyen a visszaállás FR után.
A technikus mondta azt is, hogy a Smart Switch az mindent visszaállít, ami – mint írtam – nem igaz. Én azt tapasztaltam, hogy néhány beállítást tud visszaállítani, valamint az olyan dolgokat, mint pl. a hívásnapló / SMS / Samsung Helath.
Nekem egyébként ez utóbbi 3 elég is lenne – a gond csak az, hogy a Smart Switch-ben nem találtam olyan opciót, hogy miről készítsen biztonsági másolatot, így azt sem tudtam beállítani, hogy csak a hívásnapló / SMS / Samsung Helath legyen az.Sem 3rd party vírusírtó, sem akkumulátor felügyelő appot nem használok, csak a gyári lehetőséggel élek.
Egyetértek abban, hogy simán lehet bugos a naptár program is, és bármilyen mókolás sem segítene rajta mert a Samsung mérnökei se tudják rá a választ. Csak felvetődik a kérdés, hogy ez akkor miért nem érint minden felhasználót?
-
gerner1
nagyúr
válasz
Csocsesz75 #34481 üzenetére
Nincs mit...
-
manokaki
addikt
válasz
gerner1 #34478 üzenetére
köszönöm , de itt valami más lesz a probléma , holnap bemegyek a Samsunghoz ( Europark ) és megkérdezem 3x csináltam végig és mindig 1 évet adott csak , pedig járna a + 12 hónap ! A gyári számmal lehet valami gond mert arra irja hogy nem a Samsung magyarország által forgalmazott termék , furcs mert a telekom-nál vettem 2 hete !
-
gerner1
nagyúr
válasz
Csocsesz75 #34479 üzenetére
v6.5.66
-
Csocsesz75
őstag
Gerner, azthiszem te szoktad írni de most nem találom, melyik az utolsó stabil kameraalkalmazás ?
-
-
gerner1
nagyúr
válasz
manokaki #34475 üzenetére
Szolgáltatós készülékekre a Samsung (aki adja a garanciát) 1+1 év garanciát ad, alapból. Ezeket, igazából nem kell regisztrálni a +1évért, de más okokból ajánlott. Az Összefoglalóban megtalálod. Nézd át, hogy milyen adatokat adtál meg, mert másoknak is volt hasonló problémájuk. A legtöbb esetben az okozza a hibát, hogy elírtál ~1-2 karaktert, vagy az IMEI összekeverésre került az S№ -nel...
-
manokaki
addikt
Tud valaki abban segiteni , hogy a Telekomnál vettem egy telefont , ( samsung ), és csak 1 év garanciát adnak rá ? A Telekom-os garipapiron ez van 12 Hónap . és a MY Samsung sem akar +1 évet adni !!! Hogy van ez mos t ??
Attila
-
panav3
csendes tag
válasz
gerner1 #34470 üzenetére
Köszi, ezt nem gondoltam volna, és nem is hallottam még róla (lehet összefoglalóba nem ártana...). Azért volt szokatlan, mert előtte egy Lumia 640LTE-t használtam, mindig 4G-n volt, de ez soha nem fordult elő, mondjuk az Telenoros volt. Most Telekom-ra átjöttem, akkor bekapcsolom a VoLTE hívásokat, hátha jobb lesz.
Egyébként akkor ha jól értem, ez hardver hiba? Garanciába csinálnak vele valamit, ha esetleg reklamálnék? -
samu74
addikt
válasz
panav3 #34469 üzenetére
Sajnos előfordulhat,a gyenge térerő nagyban hozzájárul ehhez.
Pár előzmény ehhez
[link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link]
Lehet összeesküvés elméletet gyártani .Most komolyan, százezres telefonnál ez a megoldás?
gondolj bele ,mi anno 230ezerért vettük.
-
gerner1
nagyúr
válasz
panav3 #34469 üzenetére
Más gyártók készülékeit is érinti. Ugyanis, ahogy samu74 is jelezte, az összes készülék visszavált (fallback) híváskor 4G -ről ⇒3G -re, vagy ha azt nem talál megfelelőt, vagy a torony forgalomelterelés miatt eliutasítja, akkor ⇒2G -re. Gyenge térerő esetén pedig, ezzel gyakran "bentragad" a hívás, vagy "ki sem megy". 4G -n csak akkor van hanghívás (és ezzel együtt nincsen fallback), ha aktív VoLTE használó vagy, ami -jelenleg- csak a Telekomnál lehetséges, de ott is korlátozottan, és csak akkor, ha az adott torony is tudja ezt (mert még ott sem mind..).
Azok a készülékek, amelyeknek az SAP értékük alacsony, azok sokkal inkább érzékenyek a megfelelő térerő meglétére, viszont kevésbé terhelik meg a szervezetet (így a fejedet is...) elektromágneses sugárzással. Ebben a listában lévő készülékek SAP értéke magas (károsabb, mint az S7 -esé...), és azokkal ritkábban fordul elő ilyesmi, de azokkal is van, mert nincs 100% -os kivétel.
A legtöbb esetben bevált megoldás, hogy a készüléket 3G/2G aut. -ra kell állítani, mert ezeken van hanghívás, és ha adott esetben így is fallback -olnia kell, akkor csak 1 szintet léptet (nincs több), és az még belefér a megadott speckóba (nem csúszik ki a hívásfelépülés a megadott tűréshatárból). 3G -n is HD hang van híváskor, és a legtöbb művelethez elegendő a net sebessége is.
Amennyiben pedig ez sem hoz(na) megoldást, akkor szerviz. -
-
Burt1793
veterán
válasz
viewdetails #34458 üzenetére
Köszi szépen.
-
samu74
addikt
A gyári visszaállítás az esetek nagyrészében segít az ilyen bugok kiszűrésében, de nem úgy hogy visszaálítod valamilyen mentésből. Tiszta telepítés kell,a smart switch már nem az.ha mentéseket is visszarakod.Azt is tudni kellene hogy milyen programokat használsz ,mert akár egy vírusírtó vagy egy akkumlátor felügyelő program is simán generál ilyen hibát.
És még ehhez jön az hogy simán lehet bugos a naptár program is,és bármilyen mókolás sem segítene rajta mert a Samsung mérnökei se tudják rá a választ. -
E2E4
aktív tag
válasz
kaciokos #34463 üzenetére
(4) Nem szívesen nyúlnék ehhez az eshetőséghez, csak egy előzetes ellenőrzés után (nincs jártasságom az ODIN-al) bár szerintem a Samsung is ugyanezt csinálná, ha beküldeném garanciális javításra. (Emiatt meg nem szeretném beküldeni.)
(2) Erről kellene valami bizonyosság...
-
kbyte1024
veterán
Uraim,ha elszeretnèk távolítani egy rendszer alkalmazást,ahhoz root kell?
-
E2E4
aktív tag
Még egy feltevés az ötleteséhez:
(4) Előfordulhat az, hogy maga a rendszer sérülhetett valahogy (gyárilag független) és emiatt keletkezett a bug a Naptár alkalmazásban?
Van olyan segédprogram, amivel az Android rendszer integritása (sértetlensége) ellenőrizhető?Abból indulok ki, hogy bár volt már Factory Reset, az azonban a rendszert nem telepíti újra, csak az éppen rajta lévő Androidot helyezi alapbeállításba, ami által a telefon szoftveresen „out of box” állapotba kerül. Éppen ezért ha a rendszerben keletkezett valamilyen oknál fogva akár egy apró sérülés, azt úgy is hagyja.
-
E2E4
aktív tag
Egy kis ötletelést szeretnék kérni a már közölt Naptár hangjelzés hibájával kapcsolatban, amely hiba külső app. felrakásával sem hárítható el, valamint a legújabb naptár verzióval sem küszöbölhető ki.
A Samsung február 17-én arról tájékoztatott, hogy „a pár napon belül” érkező Oreo frissítéssel javítják a problémát, de nekem az április 13 nagyon nem tűnik pár napon belülinek.
Az ötleteléshez adok még három - eddig nem közölt - felvetést:
(1) Régebben volt még egy néha, véletlenszerűen megjelenő hiba: Hívásfogadásnál a készülék nem adott hangot, tehát nem szólalt meg a csengőhang.
Ebben az állapotban, hívás közben a csengőhang hangerejének állításánál az alábbi üzenet volt olvasható: „Hívás közbeni hangerő.”
A hívás végeztével, a csengőhang beállításnál pedig „Hívás közben nem lehet lejátszani.” üzenetet adott, noha akkor nem történt hívás fogadása!
A problémát az újraindítás megoldotta, de megfigyelésim szerint az kb. 7+ nap után random újra jelentkezett, és elég bosszantó volt, hogy emiatt a telefont nem lehetett hívás fogadásra használni. (A telefon telefonálási funkciója nem működött megfelelően!)A hibát úgy tudtam végleg kiküszöbölni, hogy beállítottam azt, hogy a telefon hetente automatikusan újra induljon. (Automatikus újraindítás: be.) Azóta is így használom a készüléket. (Ez a naptár alkalmazás hibáját sajnos nem tudta kiküszöbölni.)
Szerintetek lehet összefüggés a hívás közbeni „hangtalanság”, és a naptár alkalmazás „hangtalanságának” hibája között? Ha igen, merre felé kellene kutakodni?
(2) Factory Reset után a Smart Switch-et használtam arra, hogy visszaállítsam a telefon beállításait.
A Samsung technikus szerint a Smart Switch mindent visszaállít, ami tapasztalatom szerint nem igaz. (24 tételt találtam, amit nem állított vissza, vagy megváltoztatott.)A „Gyári beállítások visszaállítása” után kb. 1 hétig a Naptár alkalmazás hibájának problémája megoldódott, majd újra előjött.
Elképzelhető, hogy a Smart Switch esetleg visszaállította a naptár alkalmazás hibáját kiváltó gyökér okot, amely 1 hét használta után újra előhozta a naptár hangjelzési hibáját?
(3) Lehetséges, hogy valamilyen külső app. miatt jelentkezik a Naptár alkalmazás hibája?
Ez azért lenne érdekes, mert a Factory Reset után az összes telepített app. vissza lett állítva és le lett frissítve, azonban a Naptár hibája csak kb. 7 nap után jelent meg újra. -
#33253120
törölt tag
Eddig kb. 25 ejtés, ágy mellől leverem ébresztésnél sztorival. De nem mérvadó, mert beégés miatt volt renováláson a készülék.
Azóta csak 5.
Összességében a legdurvább az 1.3m, leesett a gyári tokban a hátára, visszapattanásnál kinyílt a tok, megfordult, és kijelzőre hullott... Festett betonra. Ott picit lefőttem.
De a bolondok védőszentje velem volt.
-
tween
őstag
válasz
Burt1793 #34448 üzenetére
Én felpattantam a cégnél egy targoncára, hogy szaladgálok vele egyet, de a kanyarban távozott az első nadrágzsebből, a kanyarban láttam, hogy mellettem pattog méter magasra a betonon, még a víz is levert ( 3 hónapos a telefon). Megáll, leszáll, telefonért nyúl, ami pofával lefelé pihent a placcon, megfordítom, és még egy karcolás sincs, de még a tokon sem! Úgy látszik csak tud valamit ez az UAG
-
Burt1793
veterán
válasz
viewdetails #34451 üzenetére
Én most le vagyok rokkanva (bokaszalagszakadás), a gázban lévő két db lépcsőn ugrottam fel, a sportnadrágnak pedig nincs zsebe.
Eze kívül én még nem ejtettem le, csak más. 😃
Nokiát nem veszek egy ideig a lumia 930 miatt, tudom, hogy nincs semmi köze a mostanihoz, se akkor sem.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Samsung legújabb zászlóshajója ránézésre nem tűnik a haditengerészet forradalmának, a tavalyi flottaparancsnok mégis veteránnak érződik, amint a fedélzetre lépünk, pláne, ha a gépházba is lenézünk.
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Xiaomi 14T Pro 16/512 1év garanciával, Független!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 16 Pro 256GB Független Karcmentes/2028.04.28.gar./Akku 100%/p4248
- IPhone 8 Plus 64GB gyári független megkímélt új akku
- iPhone XS Max 64GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 100%/p4245
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest