Hirdetés
-
Mobilarena
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz Burt1793 #29794 üzenetére
Ja akkor az a bolygóműves fokozatmentes cuccosos, azt nem igazán ismerem. eCVT néven emlegetik talán. Ami az új Priusokban is van pl., de ha jól rémlik a Babetta 2 sebességes váltója is hasonló elvű, bár nem bolygóműves.
Jók ezek, jók ezek, de nem igazán itthoni pénztárcához mértek ha valami bekakkant. -
Burt1793
veterán
válasz #90933760 #29792 üzenetére
Nem röpsúlyos, a robogóm (sh300) olyan. A cvt is kúszik az új honda jazzban, de érződik rajta, hogy nem önszántából. Vezettem 2 literes tdi audi a4et, ami cvt-vel volt (2016ig ilyenek voltak a kisebbek), az is kúszott, de annak már nem kellett a fordulat, szépen vitte a 180 ló és 380Nm. 😃
Persze a honda jazz bőg kicsit gyorsításkor, de utána csendes. De pl 100nál tempomattal csak 2000 a fordulat a jazzben. -
#90933760
törölt tag
válasz Burt1793 #29788 üzenetére
Akkor azok a nagyon újak lehetnek, hát olyanra sose lesz pénzem amúgy se.
Mondjuk a jellegzetes borjúbőgést is csak azok az automaták tudják ahol nem kapcsol össze a citrom fizikálisan vagy ha igen csak legnagyobb fokozatban. Jellemzően a régiek. Meg azoknál van az első fokozat is "második", sokáig bőg. Én imádom azt a hangot.
Bár lehet ilyen fétisre CVT kéne nekem az végig így csinál, de az azért már igencsak zsebbenyúlós. És kúszni nem igazán tudnak, eleve röpsúlyos gondolom mind, fordulat kell neki. Bár nem ismerem őket, sose ültem még olyanban.
Mindegy, autóra pénzem nem lesz az elkövetkezendő 10 évben úgy se.Ha milliomos lennék meg nem kéne autó úgy se, nagyobb traktorgyártóknak vannak 60-70-et futó gépeik, pár 80-90-100 szinten van [link]. Tuti, hogy olyannal mennék mindenhova, francnak se kéne 40 millióért Merci, mikor traktort is kapok annyiért.
[link]
Maximum valami alap Passat szintű kocsi mellé az olyan helyekre ahova nem engednek be 3.5t fölött.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29790 üzenetére
Nem, CLA merciben pl ilyen az automata (tippre a keresztmotorosokban van dsg, a C-ben nincs), de sok mindenben van már, bár valszeg a VW kezdte.
Ne aggódj a nagyobb motoros mercikben hagyományos automata van (ZF - 8 gang-gal).(#29789) blackrulz: Igen, bár ez más tészta, természetesen nem kapcsolja fel a féklámpát ez a fajta differenciálzár. A távolságtartót meg be lehet állítani úgy, hogy nagyobb határok között mozoghasson és akkor nem fékez 300 méterenként, csak ritkábban.
Értem én, hogy a régebbi autóknál kimutatja már a foga fehérjét ez a dolog, de ennél a két évesnél még nem volt ilyen.
Olyanok vannak, hogy a Nagykörúton dugóban állva a Combino rezgésére bekapcsol a parkradar. Azonos frekvencia, de ez nem hiba, hanem bug.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Burt1793 #29786 üzenetére
2011 passat. Jó nem tegnapi, tény. És az elektromos kéziféket húzta be mindig.
Valóban megváltozott a rendszer a legújabbakban. Én kérek elnézést, csak a gyakorlati tapasztalatomat próbáltam - ez esetben nem helyesen - alkalmazni az újabb generációra.(#29788) Burt1793 : lehet megint tévedek de dsg nem csak VAG autóban van?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#56573440
törölt tag
válasz Burt1793 #29782 üzenetére
"ezen javít ez a rendszer, a fékpofákat koptatva"
Juteszembe
ötnullásizé egy lenyűgöző audi a6 meg cimbora pályán. Tempomaton, nézem villog a féklámpája. Egy 300 km után felhívtam hogy ez most minek vagy mit csinál vagy rosszullétt? Basszus a tempomat ha 2 km/h-val ment a megengedett fölé elkezdett fékezgetni. Meg is lett miért eszi a verda a fékpofákat irreálisan. Egyébként az automata rögzítő fék is hibátlan, anyám scenicjében tök random nem old ki. Se kézzel, se sebességbe téve gázra, aztán gondol egyet és sokadik nekifutásra kiold. Nem néztem furán rá kicsit se... Szarok ezek a mai autók na[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #90933760 #29787 üzenetére
Vezettem már dsg-s audit és mercit, ha D-ben felengeded a féket, elindulnak, nem olyan finoman, de kúsznak, ha erre gondolsz, vagy az úszás az más? Padkára is felmegy, emelkedőn nem tudom, hogy elindul-e, de a cvt-s harmadik generációs honda jazz-ünk az visszagurul nagy emelkedőn gáz nélkül.
-
#90933760
törölt tag
válasz Burt1793 #29784 üzenetére
Nem kézi az fix, de nem is automata. Én DSGnek hívom vagy duplakuplungosnak, mert az a reális. Ilyenkor a legtöbb ember viszont aki nem ért hozzá néz is hülyén rám hogy miva', de mindegy én értem és kész.
Nem lenne bajom a DSG-vel és egyszerűbb szerkezet is egy citrancsosnál, de a nem tud úszni mivolta az izé. Azt olvastam, hogy elvileg ezt később megoldották a sok panaszkodás miatt, már amit egy ilyenből meg lehet oldani, kuplung+alapjárat, mert csúsztatni nem fog semmiképp. De ezek szerint hiába, mert fék is került bele még, meg eleve valami terhelésérzékelőnek kell lennie benne ami hegyoldalnak nem fog szintén alapjáratra ráereszteni kuplungot.
Amit viszont a citrom alapból röhögve tud, bár megindulni nem fog hegynek az se, de eleve a régebbiek "második" fokozattal kezdtek. Másabban is megy. Csak a borjúbőgés, a kocsi pedig mint egy konténerhajó megindul. -
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29785 üzenetére
Mit veszel megállásnak? Piros lámpánál, amíg a stopstart leállítja a motort? Olyankor nem hallatszik semmi, az üzemi fékkel áll, ha kiszállsz, kiveszed a kulcsot, akkor hallod a villanymotort, ahogy behúzza a rögzítőféket (ezt mondtam eddig is, amikor leállítod a motort, akkor az történik, amit te mondasz). Lehet, hogy régebben nem így volt.
És amit linkeltél, abban pont az van, amit én írtam "tippként": "The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When the vehicle is braked to a standstill, Auto Hold retains the last-applied braking pressure. "
Az a frissen vásárolt egy 10 éves használt autó?
Mondom, ez egy 2014-ben kiadott, amúgy pedig 2015-ös autó, lehet, hogy 10 éve még szar volt és a rögzítőféket húzta be.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Burt1793 #29782 üzenetére
Tehát a fékeket használja így is úgy is, igaz?
Nem mellesleg ezt olvasd meg. Vagy ha nem akarod, akkor segítek: az elektromos rögzítőféke egy funkciója az auto-hold. Tehát nem viccből hallik a motorja amikor megáll vele az ember. És ha nagyon megerőltetem magam, adhatok neked egy rendőr ismerőshöz számot akinek pár hónaposan megadta magát a sok városi használatban, majd a csere után (ami nem 2 fillér volt) egyik télen be is fagyott ami miatt trailer kellett hogy szervizbe menjen vele Nem tudott annyira örülni a frissen vásárolt kocsijának[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#90933760
törölt tag
Most linkelhetném régebben az egyik autó topikot ahol meg pont azon izéltak velem, hogy de igenis automata, én is azt mondtam rá nem az. Nézőpont alapján dől el végül is. Minden amibe nem kell belenyúlnod az lényegében lehet automata működésileg, mert magától működik, magát vezérli stb. a DSG is, a CVT is. Szerkezetileg már nem éppen, ott már a DSG az robotizált duplakuplungos kézi lesz, a CVT fokozatmentes stb.
Alapvetően automata az a régi bolygóműves citromos cucc, az volt a legelső, az a legelterjedtebb, az futotta a legtöbb időt, az volt az ami annak idején csak simán a fizikára hagyatkozva működött. Mert az a legjobb, az az igazi automata. Csak a többit belekeverték később ezekhez, hogy az egyszeri ember is értse.
Na én pl. pont a jellegzetes úszása miatt akarnék csak is citromosat és nem a többit. -
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29781 üzenetére
Beavatkozóval fékezi a féktárcsákat (növeli az fékfolyadék nyomását), ebben mi olyan különös? Az ESP is így működik, azaz kerekenként tud fékezni a rendszer, illetve ez a "differenciálzár" is olyan ezeknél a mai kompakt autóknál (pl a vw-nél), hogy megfékezi azt a kerekeket, ami kipörgött, így a nyomaték át tud kerülni arra a kerékre, ami nem pörgött ki. Ugyebár a kipörgött kerékre menne az összes nyomaték és nem mozdulna az autó alap esetben, ezen javít ez a rendszer, a fékpofákat koptatva. Működik, próbáltam.
-
bitpork
nagyúr
válasz Burt1793 #29777 üzenetére
Hogy jön ide a fokozatmentes v bolygóműves váltó?!
De kérlek azt áruld el, hogyan fogja meg a tárcsát!
Szerinted a ESP az mi és mit csinál? Vagy ha már egy másik irreleváns dolgot említettél: a számítógép vezérelt differenciál az mi és hogyan akadályozza meg a kerék elmozdulását?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Burt1793
veterán
A cvt is ugyanilyen akkor már, oké, a robogókban lévő cvt az automatikus a ti fogalmatok szerint, mert nem külön vezérlő irányítja, de pl egy honda jazz 3.gen cvt-je nem olyan.
Ezen felesleges fennakadni, a dsg-t manuális váltónak hívni nagyobb "tévedés". Az a helyes, ha azt mondod, hogy robotváltó. Hülye angoloknak nincs rá szavuk.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz Burt1793 #29775 üzenetére
"A continuously variable transmission (CVT) (also known as a single-speed transmission, stepless transmission, pulley transmission, or, in case of motorcycles, a twist-and-go) is an automatic transmission"
"A direct-shift gearbox (German: Direkt-Schalt-Getriebe[1]), commonly abbreviated to DSG,[2][3] is an electronically controlled dual-clutch[2] multiple-shaft manual gearbox"
Nekem is fura volt először.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #29771 üzenetére
Ahogyan fékezi a kerekeket az "elektronikus differenciálzár" is, vagy az ESP. Modern autó, ez a 2015-ös sportsvan, amit múltkor írtam.
Automata váltás - automata váltó. Akkor a CVT se automata? Ez szőrszálhasogatás.
(#29773) TaaT: A CVT is számítógép vezérelt ma már...
A fokozatválasztás automatikusan történik, nem te csinálod. De oké, nekem mindegy hogyan hívjátok. A DSG-s is kúszik, persze nem úgy, mesterségesen és kicsit durvábban.[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
-
Burt1793
veterán
Attól még, hogy robotváltó, az is automata...
(#29769) bitpork: Miért halt volna meg? 95 ezer van benne és most lett csak két éves.
Amúgy nem a kéziféket húzza be (igen, azt villanymotor húzza be), hanem a tárcsákat fogja meg.
A kéziféket akkor húzza be, ha kiszállsz, leállítod, veszélyes szögben állsz meg stb...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
MK VII
veterán
Srácok... Ez most komoly, hogy ennyire fillérbaszók az emberek?
Én sem vagyok eleresztve anyagilag, de használom a fejembe azt a kocsonyás valamit amit kaptam születésemkor és inkább veszek meg valamit később boltból, mint hamar gyorsan pár ezressel olcsóbban...Csalósban az utolsó ember...
Samsung 850 Evo 250gb 24 ezer forint...
Természetesen átbaszták a fejét...
Komolyan mondom a Magyar embernek kell a fájás 4-5 ezer forint miatt?
29-32k közt lehet kapni ezt az SSD-t boltban garival.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Laraxior #29758 üzenetére
Parasztnyelven, mondhatom bolygóművesnek, citromosnak, hidrodinamikusnak, szerintem érthető mire gondoltam. Esetleg még a CVT is érdekelne, csak az egy újabb szint pénzben az automatákhoz képest.
Én már leáldoztam a szarni is kocsival járok korszakból, nincs kocsim lassan fél éve és nem is lesz addig amíg egy normálisra nem telik.
Az hogy melóban mit kell vezetni egy dolog, abba nem igazán tud beleszólni senki a munkahelyén mit raknak alá, járok a szakadtabbnál szakadtabb szutykokkal, meg a kényszer is egy másik dolog ha hirtelen kis pénzből kocsi kell. De sajátnak biztos nem veszek már olyat amit utálok. Márpedig meguntam a váltogatást, meg a kuplungolást.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz #90933760 #29757 üzenetére
Olyan nincs hogy hagyományos automata.
Automata váltós autót meg se tudsz nézetni mielőtt megveszed, mert vagy működik, vagy nem. Viszont lehet, hogy rá pár ezer km-re elkezd szarakodni, és tiéd a javítás költsége, vagy felújításé.
A Mercedes automatáját nagyon dícsérik pl. De jobb ha oda is van az embernek félretéve egy fél millája, ha beüt a baj.
Manual, bár ugye nem olyan kényelmes, de kevesebbet fogyaszt az autó, és olcsóbb a javítása, és igénytelenebb is.
Érdemes végiggondolni.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Laraxior
titán
Automata váltóhoz: Debrecen mellett, Hajdúsámson.
Elmondtam mi a baja. 3000ccm Laguna, 2001 évjárat, tiptronic váltó.
A féket nyomva a lámpánál, ránt egyet pár másodperc után, nem marad üresben, hanem sebességbe teszi. De kicsit hangosan tette...
Nem is kellett nagyon ragozni. Megkérdezte mennyi km van az autóban. 220k.
Oké, akkor vezérlés csere a váltóban. Plusz olaj, és adalék. Fel-leszerelés 50k, új olajjal és adalékkal.
Kicserélik a váltóvezérlőegységet, aztán ha jó akkor viszlát, ha nem akkor visszateszik a régit, de ugye az 50k marad. (Ehhez ugye nem kell szétbontani a váltót, csak leszedni)
Összesen 280.000HUF-ot fizettem. Mellesleg mindenhol 230-at írtak és mondtak a vezérlőegységre. Tehát korrektek voltak.
Japán Aisin váltó, Volvokban is ez szokott lenni, ennyi baja van, gyakorlatilag időszakos javítás. 150k km felett kijöhet, szét nem hullik egyik percről a másikra, csak szépen lassan megeszi, ezért mihamarabb javallott volt.
Utána szépen ment...
Persze a Laguna betegségektől nem volt mentes, állandóan mindig világított a Service felirat, keréknyomás, ablakmosó stb miatt
Bár én szerettem, 4 évig volt meg
Ha valaki hozzájuk meg, ők korrektek. Mások is ajánlották.
Laczkó és Tsa.[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Ispy
veterán
válasz seniman #29750 üzenetére
Aha, csak egy automata váltót nem úgy javítunk meg, hogy kicseréljük benne a két darab rossz alkatrészt, hanem kompletten az összes lamellát, tömítést, megkopott alkatrészt, olajat, citromot felújítani stb.. Ez azért van, mert egy ilyen szerkezet leszerelése, szétszedése, összerakása és visszaszerelése nagyjából 100-120k munkadíjban. És akkor még semmit sem csináltak benne meg. Beszéltem jó pár váltószerelővel, ne aggódj, nem az elsőhöz vittem, akit találtam (hozzá teszem, egy kezemen meg tudom számolni mennyi értelmes szerelő van). Egyébként az olajcsere kijön kb. 60k-ból, szóval nem tudom hol voltál vele, de vagy nagyon jól jártál, vagy inkább nem írok semmit.
Ja és hozzáteszem, gyári alkatrészeket raktak bele, nem fos mindenhonnan előszedett utángyátottat, azzal csinálták meg előtte, nem is ment el 100k kilométert...
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
-
seniman
veterán
Nem lehúzós szerelőhöz kell vinni. Amikor az enyém behányt,a nagy pesti szakik látatlanba dobálództak a százezrekkel telefonon.Felhívtam egy olyat aki értett is hozzá,már telefonon megmondta,hogy tudja mi a baj és mennyibe fog kerülni.Elvittem hozzá,délben ment fel az emelőre,háromkor már robogtam vele haza és megállt 70 ezerből.
PSN:seniman77-----> https://psnprofiles.com/seniman77
-
Alg
veterán
válasz MK VII #29746 üzenetére
Nekem a friss vizsga + korrodált karosszéria + rossz váltó kombó nem jön össze valahogy... (de persze mind tudjuk hogy megy ez )
OFF: A vibris cikk-ajánlót nem lehetne kivenni a kommentek közül? Ha valaki véletlenül ránéz a monitoromra nem tudom mit gondol mit nézek meló közben
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
313313
addikt
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
_Karesz_
tag
-
Laraxior
titán
válasz Burt1793 #29740 üzenetére
Kivételesen fordítva van...
De a móka lényege ennyi, nem is akartam a sztorit továbbragozni.
Egyébként 40 feletti az úriember és az adott topikban nagyon segítőkész, újonc létére is. Mindenkinek akinek nyűgje baja van, teljesíti, teszteket futtat az új platformmal. Le a kalappal előtte.
Ez egy kicsit failra sikeredett, akadtak kritizálók, de a legtöbben elmosolyodtunk*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
#90933760
törölt tag
válasz #56573440 #29720 üzenetére
Kibaszott ocsmányak ezek a durrantott gumis, kembörös mittudoménmi izék. A szippantós Kamaz hátsó kerekei állnak így mikor üres a szarostartály.
Remélem repedfazék hang, antilag durrogás és turbó prüszkölés is jár hozzá.Nincs rajta szpojler, nem is értem ez még hogy létezhet így....
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CJ4567 #29729 üzenetére
Hát ezt szerintem kár itt megvitatni, mert ízlések és pofonok Nekem a stance a tuningvilág fixije. Sok mindent nem értettem soha, mint a donk, ettől még egy kiállításon nem zavar, max megyek tovább. Forgalomban más a helyzet, láttam én már ilyet, sőt szedtek ki ilyen mögül, aztán néztem bután a rendőrre, hogy értem én, fekete bimmer, meg minden, de hogy előttem azt a gyereket a rajzolt gumival porba ültetve nem lett volna jövedelmezőbb e. Részemről inkább a teljesítményt meg a kezelhetőséget érintő tuningok azok amiket szívesen nézek, szeretek, egy jó sleeper minden vágyam, más kérdés hogy itthon ezek építése legálisan közel kivitelezhetetlen végtelen pénzből is.
-
-
SP4C3
veterán
válasz Laraxior #29725 üzenetére
Na mondtam volna neki, hogy egy kedves közeli rokonát húznám oda az ő hátán.
Jajj nem, most látom a nevét, ez sokminent elárul. Már nincs is hozzá gusztusom.
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
Laraxior
titán
Egy korrekt üzlet van kialakulóban.... vagy nem?
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
shteer
titán
válasz _Karesz_ #29717 üzenetére
A /50, /45 és hasonló profilmagasságú gumikat azokra a felnikre szokás tenni, ami a gyári méretnél nagyobb és csak így fér el a kerék a helyén.
nem feltétlenül, gyári méretek is akadnak ilyen oldalfalmagassággal. és nem azért mert el kell férjen a helyén a kerék, hanem mert tartani illik a váltóméretet
szerintem jónak tűnik..
-
bitpork
nagyúr
válasz _Karesz_ #29717 üzenetére
Felhívnám a figyelmedet, hogy a hsz amire válaszoltam nem tartalmazott ilyen kitételt. Utána magyaráztad a bizonyítványt
Amennyiben személyeskedésnek vetted a szívből jövő kívánságot h ne kerül ilyen helyzetbe, lehet h rosszul írtam le, sajnálom a félreértést.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
#56573440
törölt tag
Egész közepesen humoros, hogy az idióta balfsz tuner kokányolt megoldásaitól hogy jutunk el odáig hogy melyik kínai gumi a szar
-Nem olcsóbb így gumiztatni, sok helyen meg se csinálják, ha mégis jelentős a felára.
-Nem azért kínai mert nincs rá pénze hanem mert egy felső kat gumival ezt vagy nem tudod megcsinálni vagy arany árban van és az élettartama eleve 0 fele konvergál egyébként is
-Nem biztonságra veszik mert pózerkedésre kell.Neki -meg a hasonszőrű embereknek- is lett volna pénze rendes gumira, felnire és futómű beállításra, de akkor nem lenne egy korrekt ricer a garázsában amin sírva lehet röhögni.
[ Szerkesztve ]
-
olle
senior tag
válasz customer114 #29718 üzenetére
Abszolút életszerű
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
_Karesz_
tag
válasz bitpork #29716 üzenetére
Neked sincs még halvány fogalmad sem arról, hogy miről is beszélek. A /50, /45 és hasonló profilmagasságú gumikat azokra a felnikre szokás tenni, ami a gyári méretnél nagyobb és csak így fér el a kerék a helyén. Tehát nem a kocsira való, de még használható vele. Szóval az ilyen méretű gumikat általában nem azok az emberek veszik, akiknek nincs pénzük. Az, hogy lehet kapni ilyen méretben ennyiért, konkrétan az a madárvadászat, ami itt mindenki ki szokott nevetni. Abba meg már bele se menjünk, hogy az ilyen kicsi profilmagasságnak mennyivel erősebbnek kellene lenni, hogy bírja ugyanazt a terhelést. Személyeskedésedre reagálva pedig: voltam olyan helyzetben, hogy nem engedhettem meg magamnak, egy normálisabb 13-15 ezres gumiabroncsot sem, mégsem a 8000 forintost vettem meg, mert tudtam, hogy nem jó ezzel szórakozni. Nem írtam olyat, hogy prémiumot kell venni, olyat sem, hogy minden kínai gumi használhatatlan. De ez itt, ami a hirdetésben van, véleményem szerint már újonnan életveszélyes, vagy nagyon hamar az lesz.
-
bitpork
nagyúr
válasz _Karesz_ #29713 üzenetére
Aki meg lehülyézi azt akit amúgy is presszál a nyomora, szégyellheti magát.
Valóban vannak szar gumik, és örülj hogy nem vagy olyan szorító helyzetben ami rákényszerít a legolcsóbb még használható megoldásra.
Nem mellesleg a szabályokat betartva önhibából majdhogynem soha nem kell vészfékezni. Ha kell akkor meg baromira mind1 hogy mi van a kocsidon. Nokian és Michelin gumik használata után mondhatom, rájöttem h semmi értelme annak a különbségnek árban.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
_Karesz_
tag
-
olle
senior tag
válasz Criminal017 #29709 üzenetére
Én értem. Csak a szegény ember nem így nézi a dolgokat.
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
SUPREME7
addikt
-
olle
senior tag
válasz _Karesz_ #29705 üzenetére
Szerintem nem kell degradálni az olcsó kínai gumikat.
Szerintem nem mindenki teheti meg hogy vegyen egy 20K+os gumit a 150K-s autójára csak úgy brahiból rögtön 4 et.
+7000 forintért még mindig jobb mintha valaki kopott gumival járna 0 profilmélységgel.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
_Karesz_
tag
Ki a franc vesz meg egy robbantott amúgy is ócska kínai gumit bolti áron?
-
Saccco
nagyúr
Passzoló zene: [link]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest