Hirdetés
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Elgépelte a Nubia, hogy Air
- Poco F7 – bajnokesélyes
- iPhone topik
- Yettel topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BiP
nagyúr
Futárszolgálatokról beszéltünk. Nincs közvetlen információm, most többet kapnak-e, de lépten nyomon azt hallani-olvasni, hogy mindenhol megnövekedett a szállítási mennyiség (ugye mindenki kiszállíttat), és sokkal több futár kell. (az egyik nekem azt mondta, kb. karácsonyi szezon mennyiségük van) Feltételezem, hogy többet kínálnak a beugróknak, azoknak, akik hajlandóak elmenni dolgozni.
De ha simán elhiszem azt is, hogy bár a költségek nem változtak, egyszerűen a kényszerhelyzet miatt megnövekedett kereslet hatására van pofájuk emelni. (lásd maszk, fertőtlenítő árak, az igény határozza meg az árat). -
-
mpo
veterán
Jó estét kívánok!
Önök itt ketten napszemüvegben (este nyolckor
), jöjjenek velem, hogy megbeszéljük a rémhírterjesztést. -
envagyok
veterán
válasz
#24845312
#64074
üzenetére
Ezt a postai drágulást nem értem..
Nem most ment le az üzemanyag ára majd 150Ft-ot?
Csak mert a költségek drasztikus emelésére fogják.
Mi drágult? A levegővétel?
Aztán ha visszamegy 400 fölé, akkor megint emelés lesz?
Pár éve arany világ volt : csomagautomata, foxpost 500Ft, most meg a duplája. -
BiP
nagyúr
válasz
kenwood
#64084
üzenetére
A beszélgetésből úgy tűnt, hogy alapból 5negatívos értékelést kapott, miközben nem is volt üzlet. Tehát már egy jó eséllyel furcsa eredmény lett konvertálva. Ezt nehezményezte.
Nem tudom, hogy egy mondjuk eredetileg 2neg.3poz. értékelést hogyan alakítottak át, gyanítom ezek mentek semlegesre. Gondolom volt valami skála.
Itt meg ugye 5neg->1neg. lett az eredmény. -
cof
veterán
Eladtam most két dolgot is a héten itt a HA-n, láttam, hogy ugrik a rendszer a PÜ-ben írt utalás szó megemlítésére. Ja, az egyiket személyesen, kb. 3. üzletem volt itt a PH-n személyes átvétellel, vaterás voltam még +10 éve. Azért egész korrektül működik a rendszer, köszi.

-
BiP
nagyúr
válasz
kenwood
#64070
üzenetére
Azért van most 1, mert a korábbi 5negatívos értékelést konvertálták át az új rendszerben 1-re. (régen 5 kérdés volt, most 1).
És pont azon megy a lamentálás, hogy ha akkor reálisabb értékelést kapott volna (értsd: meghiúsult az üzlet, de a várakozás miatt 4 semmi, 1 negatívot ért volna az 5-ből),akkor az az új értékelési rendszerben inkább semleges kategória lenne. És nem éktelenkedne ott neki az 1 negatív azóta is. -
snecy20
nagyúr
válasz
Gyuri27
#64067
üzenetére
Mondjuk a futárszolgálatok is drágítanak érezhetően, a DPD-nek most nemrégiben lett egy olyan húzása, hogy még a futárkocsi kiszállási 'napi' díját is ráverik az emberre. A szokásoson kívül még + ~1000ft... rohadjanak meg azok is. AMi két hónapja megvolt 1460ft-ból, ugyanazért most lehet fizetni ~2500ft-ot.
-
-
shteer
titán
válasz
Kalandor
#64001
üzenetére
Nem volt jogtalanul kiosztva.
Nem-e? Miért is lehetett kapni 5 pontot a régi rendszerben? Mutatom, biztosan régen volt és elfelejtetted és ezért terelsz adórendszerrel meg logikával:
- Korrekt információ a termékről
- Megfelelő állapot átadáskor
- Időbeni átadás
- Megfelelő csomagolás
-Segítőkészség termékprobléma/kérdés eseténHa a kolléga elkésett az átadásról, nem jött össze a biznisz és utána már nem kellett a vevőnek, szerinted a fenti pontokból mégis mennyit lehetett jogosan kiosztani?
Segítek, 1-et. Mennyit kapott amit ti helybenhagytatok? 5-öt.
Na, hazudj ha tudsz

szerk: továbbolvasva látom kifejtették Neked, hol hasal el a "logikád"
-
koby11h
őstag
Június 1-től a posta emeli a csomagokra vonatkozó árait.
[link]
Igyekeznek utolérni a Foxpost-ot. Menni fog ez... -
-
kenwood
veterán
válasz
Trailblazer
#64050
üzenetére
A hatter manapsag mar nem vas, hanem penz kerdese

Savszelesseg es a szerver kapacitas bovitese nem eszkozok vasarlasaval tortenik,hanem ugy,hogy nagyobb csomagot kersz a cloud providertol.
Sajat szerverfarm es savszelesseg is van a nagyoknak,de a spikeokat mindig cloudbol kezelik, kulonben az ev 99%-ban felgozon(se) futna. -
-
TeeBee73
veterán
A Withcer 3-at rebesgették.
-
BiP
nagyúr
válasz
Trailblazer
#64050
üzenetére
Szerintem meg az ingyen játék az ingyen játék. Főleg, ha ilyen nagyágyú. Örüljünk inkább ennek. Nem tudom, mi a helyzet most, de szerintem csak az első órákban cuppant rá mindenki, utána szépen beállt egy normális terhelésre.
-
válasz
Kalandor
#64040
üzenetére
korrekt információt adott a termékről?
pozitív
a terméket az általa ígérteknek megfelelő állapotban adta át?
nem értelmezhető, tehát nem negatív
a megígért időben kaptad meg a terméket?
negatív, jogos
megfelelő csomagolásban kaptad meg a terméket?
nem értelmezhető, nem negatív
ha problémád/kérdésed adódott a termékkel kapcsolatban, segítőkész volt?
a termékkel nem, az átadással adódott probléma, ezzel kapcsolatban szerintem segítőkész voltam, tehát ez sem negatívszerintem eleve nem lehetett volna értékelni (de ez még mindig bizonyíthatatlan), minderre kaptam 5 (öt) negatívot, és ez szerintetek akkor tök rendben volt, azóta meg nem lehet módosítani.
egyetlen előrelépés a dologban, hogy így ennyi év után egyáltalán lehet róla valakivel beszélni, eddig még ez se volt. -
válasz
kenwood
#64041
üzenetére
jogosnak tartanám, ha egyenlő feltételek mellett én is tudtam volna értékelni azt, aki elérhetetlenné vált, és azt is, aki az expresscard firewire-t kereső hirdetésemre cardbus fw-t küldött, majd amikor szóltam hogy ez így nem annyira jó, akkor közölte, hogy neki honnan kellene tudnia, mi a különbség, és a postaköltséget oda-vissza buktam, mert szerinte az én hibámból küldeném vissza.
-
koko52
nagyúr
válasz
Trailblazer
#64050
üzenetére
Az éjjel 51 GB már lejött, nem olyan rossz az a szerver.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Trailblazer
#64046
üzenetére
A nulla és a 200Kbyte/sec között szedi, úgyhogy úgy néz ki el kell ezt napolni némileg, mert most a fél világ ezt akarja letölteni.
-
snecy20
nagyúr
i7 875K aprón, 29 999 Ft-ért. Nem sok picit?
Q2'10-es proci. -
cof
veterán
válasz
Trailblazer
#64043
üzenetére
Előbb jó lenne regisztrálni.

-
-
kenwood
veterán
válasz
Kalandor
#64040
üzenetére
Azota volt egy otodoles,tehat lenyegeben 1et kapott, ami jogos, mert hulyet csinalt valakibol.
Szomoru, hogy manapsag mar nem lehet az ilyet ertekelni, de valahol ertheto is, mert ha tagad a bunos, akkor nyomozni kell, ami meg nem a ti dolgotok.
Ha megcsinalnatok azt,ami mar 10 eve is keso lett volna ( a negativ felirat egy link legyen,ami az adott ertekelesre mutat), akkor barki egy pillanat alatt latna, hogy nyugodtan lehet vasarolni tole, mert nem hibas termek eladasa miatt kapta. -
válasz
qnadam
#64020
üzenetére
de, hazudott az értékelésben, ugyanis a csomagolással sem lehetett baja, de a termék leírásának pontosságával sem
Ez igaz.nem emlékszem, milyen pontok voltak még.

Itt elvek ütköznek:
- felhasználói tartalomba, különösen ha ilyen erős dolgokról van szó, nem javítunk bele
- hazugság ne legyen értékelésben
- ha már ott van egy értékelés, akkor mert ugye egyeseknek joguk van tudni mindenről...A legigazságosabb egyébként az lenne ha a szöveg megtartásával semlegesre módosítanám az értékelést, de a felhasználói tartalom módosíthatatlansága nagyon erős. Ha törlöm az egész értékelést, az a baj, jönnek a károgók. Ha ott hagyom, az a baj, főleg részedről. Lehet, hogy ez neked egyszerű kérdés (tűnjön el onnan az értékelés), de nekem nem.
-
-
koko52
nagyúr
Egy kis off: ingyen GTA V az Epic store-ban.
-
#24845312
törölt tag
válasz
kenwood
#64030
üzenetére
Én garanciáztattam már más magánszemélytől vásárolt Alza garanciás terméket, nekem nem problémáztak semmin. Ha esetleg másnak van egyéb tapasztalata, jelezhetné, hogy okuljunk belőle.
Az említett csalós esetnél az egyetlen hibás szerintem az első (eredeti) tulajdonos, mert jogtalanul adta meg a saját számlaszámát egy olyan termék árának visszautalása kapcsán, amely termék már nem is az ő tulajdonát képezte.
-
konikan
aktív tag
-
#24845312
törölt tag
válasz
#95712068
#64028
üzenetére
Tényleg.
Többször is elolvastam azt a mondatot, de nekem mindvégig úgy jött le, mintha szerinted hibát vétenének, akik kisker garanciaként említik az Alza garanciát, de akkor így már értem, hogy mire is gondoltál.A "piroskecske" garanciás termék érdekes dolog, mert bár valóban van egy kiskerje piroskecskének, és valóban származhat tőle az adott alkatrész, ettől függetlenül az mégsem a kiskeren keresztül kerülhetett forgalomba, tehát nem is nevezhető kisker garanciásnak.
-
kenwood
veterán
válasz
Kalandor
#64009
üzenetére
Biztos, hogy tovenytelen.
Szerintem itt annyi tortent, hogy volt 1-2 nehez ugye az Alzanak, ezert salamoni dontest hozott,mondhatni kiontotte a gyereket a furdovizzel,es kitalalta, hogy nem serial numberhez, hanem a vevo szemelyehez koti a garanciat
Ugye neki tok mindegy lenne, hogy a mar kifizetett termeket toth bela, vagy szabo joska fogja behozni javitasra
.
A gond akkor van, amikor nem tudjak cserelni, es visszautaljak az arat a szamlan szereplo elso tulajdonosnak,mikozben valaki masnak o mar eladta a motyot.Ceges vasarlasnal meg lehet is nemi torvenyi erintettseg, de aki ezt a storyt megirta ide, az maganszemely volt (a vevo es az elado is).
Szerintem ott az elso tulaj, aki a hasznalt vetelarat kifizette a termek valodi tulajdonosanak,es a kulonbozetet megtartotta, buncselekmenyt kovetett el, az Alza ugyintezoje pedig oriasit hibazott.Ti max annyit tudtok csinalni, hogy adasveteli szerzodes kitolteset javasoljatok minden apros vasarlasnal,esetleg egy biankot belinkelve.
-
kenwood
veterán
Torott kijelzos Samsung A40 van 45k-ert.
En 3/4 eve ennyiert (vagy 40-ert) adtam el makulatlanul.
Mennyi lehet a kijelzo csereje gyarira ? 20-30K ?
-
#95712068
törölt tag
válasz
#24845312
#64027
üzenetére
Tényleg?

Arra utaltam, hogy keresőbe beírva az alza kifejezés 86 találatod dob ki, de mivel sokan kisker garanciát írnak cég megnevezés nélkül, így a valóságban ennél sokkal több ilyen hirdetés lehet.
Az általam sokat emlegetett szerkeszthető word doksi piroskecske aláírásának helyével eredetileg kisker garanciális volt. Vagyis az eladó kisker garanciaként hivatkozott rá, és "csak" két postaköltséget buktam a történeten, mivel ezzel nem értettem egyet. -
-
-
#95712068
törölt tag
válasz
Kalandor
#64021
üzenetére
"Ez a dolog az alza belügye illetve az alza és vevői ügye, ki is kérné magának az alza, ha kívülállóként ezzel keresném."
Részben az hirdetések miatt és részben a tavalyi kuponláz miatt rengeteg ph user vásárolt tőlük. A nagy számok törvénye alapján ebből lesznek még problémák, mivel itt fogják hirdetni a használt portékájukat, és Murphy sem alszik.
A linkelt állásfoglalást fél évvel a csalós beírás előtt kértem, 1:1-be beigazolódott a felvetésem, és az még bőven a kampányok és a kuponláz előtt volt (töredék "alza garis" hirdetés aprón).
Szó nélkül elengedem a témát, és legközelebb garancia nélkül vagy a két linket a hirdetésbe rakva hirdetem meg az onnan vásárolt portékám. Nem állt szándékomban a nem létező fölös kapacitásotok értelmetlen dolgokkal lefogalni, csak egy szerintem valós problémát lehetne megelőzni, mert a karácsony előtt vásárolt termékek nagy része 3 év garanciával lettek eladva, és az elkövetkezendő két és fél évben többször elő fog jönni. -
válasz
#95712068
#64019
üzenetére
Tudtommal ők hirdetnek itt a legtöbbet, így csak van valami kontakt, aki továbbirányít olyan illetőhöz
Azért, mert telekomos a mobilom, nem engednek be a Telekom székházba. Nincs közünk az alzához attól, hogy vannak itt hirdetéseik. Ez a dolog az alza belügye illetve az alza és vevői ügye, ki is kérné magának az alza, ha kívülállóként ezzel keresném.Másrészt heti egy ilyen probléma minimum van, és én nem fogok másokkal levelezgetni harmadik személyek nevében, épp elég saját gondunk van.
-
válasz
Kalandor
#64013
üzenetére
Ez nem volt szabályzat része akkor sem, meg most sem, ez csak egy elv, ami mentén döntünk.
akkor teljesen feleslegesen próbálkozom.Rossz így leírni, de kb. igen. A rendszer áldozata vagy. Nem tudom mit csináljak ezzel, mert nem moderálok pofára, vagy törlök minden olyat mint a tiéd vagy marad mind, de nekem nincs időm minden értékelést átnézni meg elbírálgatni hogy akkor ez tényleg jogos volt-e. (És nem hazudott az értékelésben, tehát van alapja) Elaludtál, valaki 3 órát várt rád és nyomott hagyott. Sajnálom.
de, hazudott az értékelésben, ugyanis a csomagolással sem lehetett baja, de a termék leírásának pontosságával sem, nem emlékszem, milyen pontok voltak még. valaki várt rám háromnegyed órát otthon, oké, akkor adjon negatívat arra, hogy pontatlan voltam (de továbbra is fenntartom, hogy már csak a létrejöttet lehetett volna értékelni. szerinted nem, én meg úgyse tudom bizonyítani).
nem, nem kell minden értékelést átnézni és elbírálni, elég lett volna azzal foglalkozni, amiről valaki jelzi, hogy nem egészen igazságos, főleg ha utána a világ végéig viszi magával a következményeit.
amikor ezt a negatívat megkaptam, akkor kellett volna új nicket regisztrálnom, és most ott lenne a 100% az új nevem mellett, de én hülye, megpróbáltam korrektül játszani. érdemes volt. -
#95712068
törölt tag
válasz
Kalandor
#64016
üzenetére
"Szerinted erre mi a megoldás?"
Írni nekik pár sort. Tudtommal ők hirdetnek itt a legtöbbet, így csak van valami kontakt, aki továbbirányít olyan illetőhöz, aki kellőképpen komolyan veszi a különböző §-okat. Segg hülye vagyok a joghoz, viszont többen írták, hogy ez a gyakorlat jogszabályokba ütközik.Szerintem nem az a megoldás, hogy ráuszítom a fogyasztóvédelmet a főszponzorotokra, akiknél jelenleg a GVH vizsgálódik.
-
válasz
#95712068
#64014
üzenetére
Én nem tudom megoldani a világ minden problémáját, nekem erre nincs ráhatásom. Patthelyzet.
Azt nem írhatom ki, hogy ha valaki garanciálisan hirdeti, akkor az a garancia érvényesíthető is legyen, kivétel alza.
És azt sem mondhatom, hogy akkor innentől teszünk a garanciális problémákkal jövő vevők panaszaira
Legkisebb rosszként marad az, hogy addig nincs baj, amíg baj nincs.Szerinted erre mi a megoldás?
-
-
#95712068
törölt tag
válasz
Kalandor
#64009
üzenetére
Értem, akinek ez lelkiismereti válságot okoz, az hirdesse a garancia nélkül. Rajtam kívül viszont mindenki nyugodt szívvel hirdetheti garanciálisként.
Az megint más kérdés, hogy ez most vélt vagy valós probléma, amikor 86-an hirdetnek alza garanciális terméket (+ még többen, akik kisker garanciaként említik).
Vettem a lapot, hagyjam a 'csába.
(#64012) galoslac
Van ilyen meüpont a webshopban. -
válasz
qnadam
#64011
üzenetére
mivel nem tudom visszavarázsolni dátum szerint a szabályzatot
Ez nem volt szabályzat része akkor sem, meg most sem, ez csak egy elv, ami mentén döntünk.a nemakarokvelefoglalkozni dologból ered az a kettős mérce az én esetemben
Kettős mérce az lehet, ha egy időben pontosan ugyanaz két eltérő módon van elbírálva, de értsd már meg, hogy a szabály változott közben.de tudom, én rontottam el, ha rögtön törlöm a hirdetést, mint azt sokan szokták, nem lett volna mit értékelnem, csak akkor még hittem abban, hogy ezt lehet korrektül intézni.
A régi aprón nem lehetett törölni hirdetést, így értékelést ezzel nem lehetett megakadályozni és nézd meg, hogy a mostani, akár teljesen törölt hirdetéseket is lehet értékelni vagy jelenteni.
A kettő közt pár hónap volt olyan, amikor már az új apró volt, és lehetett hirdetést törölni, de még nem volt kész a mostani lehetőség, hogy akkor is jelenthető-értékelhető.nagyjából azt kaptam, hogy így jártam, így marad.
Rossz így leírni, de kb. igen. A rendszer áldozata vagy. Nem tudom mit csináljak ezzel, mert nem moderálok pofára, vagy törlök minden olyat mint a tiéd vagy marad mind, de nekem nincs időm minden értékelést átnézni meg elbírálgatni hogy akkor ez tényleg jogos volt-e. (És nem hazudott az értékelésben, tehát van alapja) Elaludtál, valaki 3 órát várt rád és nyomott hagyott. Sajnálom. -
galoslac
tag
válasz
#95712068
#64008
üzenetére
Szóval megveszem Tasziló használt termékét, Tasziló rendes gyerek így minden szart aláír amit az orra alá dugok. Elballagok a kreténekhez, a számlával igazolom, hogy Tasziló náluk vette és még nem járt le a kötigari, az adásvételivel igazolom, hogy Tasziló nekem eladta és már semmi köze a termékhez, akkor a meghatalmazással mit is igazolok?
-
válasz
Kalandor
#63990
üzenetére
mivel nem tudom visszavarázsolni dátum szerint a szabályzatot, nem tudok azon kívül érvelni, hogy én pedig úgy emlékszem.
a nemakarokvelefoglalkozni dologból ered az a kettős mérce az én esetemben, amit fentebb írtam, hogy ugyan valóban elkéstem a találkozóról, de megpróbáltam megbeszélni a vevővel a dolgot, ennek (és akaratom ellenére) kaptam 5 negatívot
vs
amikor hozzám nem jött el a vevő és elérhetetlenné vált, és a fentebbi esetre hivatkozva akartam értékelni, akkor meg le lettem pattintva, hogy mit akarok, nem jött létre semmi.
a dolog eredménye az, hogy én viselek magamon még mindig negatívot, mivel ezt bármikor (akkoriban is) mondtam, akkor nagyjából azt kaptam, hogy így jártam, így marad.
de tudom, én rontottam el, ha rögtön törlöm a hirdetést, mint azt sokan szokták, nem lett volna mit értékelnem, csak akkor még hittem abban, hogy ezt lehet korrektül intézni. -
válasz
#95712068
#64008
üzenetére
Ez nehéz kérdés, de nagyon.
A nulladik válaszom az, hogy magánvéleményem szerint az alza nem is kérhetne ilyet. Ha alza garis cuccot akarnék eladni, én a fogyasztóvédelemtől kérnék állásfoglalást, hogy az alza kötheti-e a garancia érvényesítését az 1. tulajdonos jognyilatozatához.
És főleg ott a probléma, hogy még csak nem is azt kérik, hogy az új tulajdonos regisztrálja magát náluk a termékkel, hanem az eredeti eladótól kérnek meghatalmazást, ami beszerezhetetlen.
Sőt, ha a termék 2. tulajdonosa (aki az eredeti vevőtől beszerezte) is továbbadja a terméket meghatalmazásostul egy 3. tulajdonosnak, akkor a 2. tulajdonos személyes adattal való visszaélést követhet el, ha a meghatalmazás átadásához nem kér engedélyt az 1. tulajdonostól.Már a hardveraprón is volt ilyenből ugye gond, én ott megkértem az eladót, hogy mindenben legyen a vevője segítségére, hiszen garanciálisként hirdette.
De ebben a kérdésben nem az alza és nem is a hardverapró kell legyen a címzett, hanem a fogyasztóvédelem. És akkor utána aszerint lehet lépni. -
#95712068
törölt tag
válasz
Kalandor
#64006
üzenetére
Adásvételi és meghatalmazás is kell egy alzás termék garanciális ügyintézéséhez.
Ezen csalós bejegyzés alapján valaki nagyon megjárta.
Ha meghirdetek egy alzán vásárolt ("alza gais") terméket, akkor a fenti infókat meg kell osztanom a vevővel? -
-
-
#95712068
törölt tag
válasz
Kalandor
#64001
üzenetére
Nem a hsz-re reagálnék, csak tőled várnék választ.
Ebben a hsz-ben leírt információk alapján köteles vagyok feltüntetni egy zöld manótól vásárolt termék hirdetésébe a rögtönzött "állásfoglalást"?
Rajtam kívül nem foglalkozott vele senki, bb topikban "enyhén" lettem lehurrogva anno (szerintem kettővel ezelőtti fiókommal).
Soha egy alzás hirdetésben nem volt erről még utalás sem, de még is kellemetlenül érzem magam miatta (mármint ezen infó kihagyása esetén). Vonatkoztassunk el az elszabott igazságérzetemtől vagy a sajátos logikámtól, a linkelt hsz-ben szereplő infók (állásfoglalás és csalós bejegyzés) alapján ezt meg kell osztanom a vevővel vagy sem?
Csalós bejegyzés után egyből megkerestem egy korábbi vevőt, majdnem hülyének nézett
-
Migráns
tag
válasz
Kalandor
#64000
üzenetére
Ez már nekem, laikusnak is járhatóbb útnak tűnik!
Továbbfejleszteném az ötletet! Fel kellene kérni a tagságot, hogy írjanak össze - mondjuk 10000 - címke-ötletet. Azaz közösen alkossuk meg az úgynevezett "negatív címke"-tárat.
Mutatnám, miről is van szó :
0001. Nem köszönt a privátban!
0002. Kisbetűvel írta a nickemet!
0003. ..............................................
0004. ..............................................
........................................................
........................................................0695. Alkudozási kísérletemre középső ujját mutatta fel!
.........................................................
Valami ilyesmi....persze még finomítani kell a rendszert!

-
válasz
shteer
#63999
üzenetére
Számomra mondjuk kérdés, hogy a régi rendszer jogtalanul kiosztott értékeléseit át lehet e abba is vinni mint az előzőket

Nem volt jogtalanul kiosztva. Ha holnaptól emelkedik egy adó, akkor visszamenőlegesen 3000 évre minden termékre is ki kell fizetni? Nem. Tegnapig ez a szabály, mától az a szabály. Ezt hívják egy szabály időbeli hatályának. De ettől nem rossz egy szabály.
Furcsa logika, de valahogy az egész világ összes modern jogrendszere erre a következtetésre jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- LEGO klub
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BestBuy topik
- Windows 11
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Macbook Pro 2019 Laptop A2141 i9
- BESZÁMÍTÁS! HUAWEI MateBook 14 üzleti notebook - i5 1135G7 16GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe IGP W11
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3653,100% Akkumulátor
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop 10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
), jöjjenek velem, hogy megbeszéljük a rémhírterjesztést.




de egy lovat veszek neked 

Q2'10-es proci.

Többször is elolvastam azt a mondatot, de nekem mindvégig úgy jött le, mintha szerinted hibát vétenének, akik kisker garanciaként említik az Alza garanciát, de akkor így már értem, hogy mire is gondoltál.


