- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rigormortiis
veterán
válasz
Lackooo84 #159069 üzenetére
Értem én, hogy maguk az emulátorok is fasza, legál dolgok, de azért elég kevés emulátor felhasználonak sorakoznak otthon a snes, gameboy kartridzsek, és psp umd-k, kiváltképp olyan olvasóval, amivel át tudja buherálni a rajtuk lévő adatot olyan formátummá, amit megeszik az emulátor
-
RangerFox
veterán
válasz
Lackooo84 #159027 üzenetére
Köszi szépen, kipróbáltam, de nem nagyon vált be. Tényleg próbáltam középre hajlítani, próbáltam más kábelekkel, kis emelvényre raktam, hogy a kábel vége ne érje az asztalt, mindent, de ugyanúgy abbahagyta a töltést. 3500Ft a javítása... Elég sok, de két nap alatt megcsinálják legalább. Ha nem lenne fontos, hogy legyen most egy második kontrollerem is, akkor megcsinálnám én magam, de hát mindegy.
-
3L1T3
addikt
válasz
Lackooo84 #159036 üzenetére
Az alapvető gond ott kezdődik ami a lokalizációt is érinti.
Sony és az MS is elég sok pénzt elkér azért, hogy a platformján megjelenhessen a játék. Ezért fér bele a SONY-nak az újabb belsős címek lokalizálása mert magának nem fizet.
A digitális játékoknál is a kiadók valamilyen összeget azért szeretnének kapni, gondolom az európai árakban benne van az is, hogy szeretnék hazavinni a pénzüket az USA-ba és nem bukva azon.
-
A`rpi
addikt
válasz
Lackooo84 #159033 üzenetére
Mivel nem jótékonysági szervezet egyik se, így az árat ők diktálják profit orientáltság szempontjából, minél nagyobb hanszot szeretnének hosszútávon, ezzel is bebiztosítva magukat. Én arra tudok gondolni hogy, USÁban nagyobb a verseny így ott árveseínnyel történik vásárló "fogás".
-
bozont
veterán
válasz
Lackooo84 #158924 üzenetére
Lesz belőle kábeles és vezeték nélküli verzió. Előbbi 170usd, utóbbi 200usd. Egyik sem olcsó, pedig nekem nagyon bejön, de ennyit nem adok érte. Még ha multiznék PS4-en akkor sem.
-
Skynet258
veterán
válasz
Lackooo84 #158324 üzenetére
Pff jó könnyű kérdések...
Más: voltam Alzában, kifizettem amit vettem, közte volt a Crew 2 (most települ). Átveszem, mondom van még egy külön rendelésem, Detroit, csak érdekel, hogy van-e rajta magyar nyelv, mert ugye az Alza kintről hozza a cuccokat, lehet más régiós. Figura néz bambán, oda is szaladt egy csaj, hogy mi a gond. Na mondom ügyfélkezelés már most míusz 1, nemhogy azt kérdezné segíthet-e valamiben, sokkal kellemesebben hangzik mint a "mi a gond". Ok, én is értkesítő vagyok jó pár éve, lehet érzékenyebb vagyok az ilyesmire... Mondom semmi gond, vázolom, hogy kéne tudnom magyar-e a cucc. Hát ő azt nem tudja, vegyem meg és vigyem vissza ha nem jó. Mondom meg van rendelve, ott van hátul, csak rá kéne néznünk a dobozra amin írják, és ha van benne viszem is. Nem, az nem jó, vegyem meg és ha nem jó pénz vissza. Mondom köszi, akkor marad a raktárban.
Hát most nem egyszerűbb lett volna kikérni a raktárból, megnézni, én meg vihetem ha ok? Várjak ott perceket amíg kifizetem, megnézem, és ha nem ok, akkor várjak amíg visszatörlik a vásárlást? Elég béna folyamat volt ez. Azzal együtt, hogy amúgy szeretem az Alzát, jó árak vannak időnként és soha semmi gondom nem volt velük. -
-
#20844032
törölt tag
válasz
Lackooo84 #156826 üzenetére
Én írtam panaszlevelet. Nyilván a budit tapétázzák ki ezekkel, de igyekeztem nem-benyelni, mást meg amúgy sem tudunk tenni. Én leszarnám, de a gyerek melózott a trofikon nem keveset. Egyébként ezt is írtam nekik. Jöjjenek el, és meséljék el a fiamnak, hogy a playstation magyarország "sajnálja". Ne nekem sajnálkozzanak, faszt érdekli a sajnálkozásuk.
Nekem egy milliomod akkora cégem van, mint ők, én tavaly nyáron kisorsoltam egy félmilliós tévét, rendesen, közjegyzővel, eljött a nyertes, megvendégeltük, elvitte, csináltunk vele kisfilmet, mindenki boldog volt, stb. Nyertem már itt a prohardveren is. Büdösfaszért nem lehet egy kutyaegyszerű dolgot normálisan csinálni? Ez csak gesztus. Ha nem megy, akkor nem kell csinálni. Azon nem fog megsértődni senki. Ha csak azért megy, csak arra futja, hogy hülyének nézzék a vásárlóikat, arra meg kurvára nincs szüksége senkinek. -
gangstagergo
senior tag
válasz
Lackooo84 #156666 üzenetére
Megosztanám én is a levelezésem:
Kedves Gergő!
Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot.
Az illetékes kollégák megerősítették, hogy sajnos amennyiben a regisztrációt követően a megerősítő email nem érkezett meg, akkor a regisztráció érvénytelen.
Elnézését kérjük a kellemetlenségekért.
Üdvözlettel,
Szandra
PlayStation ügyfélszolgálati specialista
PlayStation TámogatásTovábbá rákérdeztem, hogy facebookon is több panasz olvastam a regisztrációs hibáról. Erre ez a válasz jött:
Kedves Gergő!A facebookos PlayStation oldal nem a mi hatáskörünkbe tartozik.
A regisztráció idején fellépő hibák, továbbítva lettek az illetékes kollégák felé és javításra kerültek.
Üdvözlettel,
Szandra
PlayStation ügyfélszolgálati specialista
PlayStation TámogatásIgazándiból pont nem érdekli őket az egész...
-
szallasi007
őstag
válasz
Lackooo84 #156790 üzenetére
Félve kérdezem meg tárgyalókban jártál-e?
Manager meghozza a gépét, tv vagy projektor már bekapcsolva, HDMI-t fogja ráköti a laposra és kész. Nem azt mondom hogy az elmúlt 10 évben nem találkoztam legalább 1 HDMI-out hibás géppel de hogy 5-nél többel nem az szinte biztosNem kell félni a hot-plug-tól nem fog fájni, max ahogy Moby írta kicsit szikrázik és csöndben elhalgat
-
#20844032
törölt tag
válasz
Lackooo84 #156653 üzenetére
Kedves Zoltán!
Köszönjük levelét.
Amennyiben a visszaigazoló üzenet nem érkezett meg a regisztrációt követően, sajnos a regisztráció érvénytelen, így a játékban való részvétel is.
Köszönjük megértését.
Üdvözlettel,
Szandra
PlayStation ügyfélszolgálati specialista
PlayStation Támogatás -
#20844032
törölt tag
válasz
Lackooo84 #156645 üzenetére
Ha tőlünk senki nem tudott játszani, akkor sehonnan nem játszott senki, mert én a nevezés lezárásának napján IS regisztráltam, akkor már sokadszorra, és akkor sem jött visszaigazolás. Ha kellett volna kapni, akkor a rendszerük a nevezés ideje alatt egyetlen egyszer SEM működött.
Köszisony.
Nyertes ennek ellenére gondolom lesz, mert az mindig van -
sutyesz96
őstag
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- HP 440 G6 Intel i5-8265U laptop (Bekapcsoló gomb hibás)
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest