- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Nem kötelező nekem a garanciát igénybe venni, lemondhatok róla.
Ahogy olvasom, arról szól a garancia, hogy fizetem a méregdrága, alacsony színvonalú szervizt, ahol gyakran lehúznak, átvernek, fals, meg sem történt dolgokat is felszámolva megrövidítenek tulajdonosokat, hogy egy kis valószínűséggel bekövetkező hiba esetén jó eséllyel még nekem kelljen bizonygatnom, hogy a hiba a garancia hatálya alá esik, majd műveljem ki magam, hogy a márkaszerviz által elvégzett garanciális munka egyáltalán szakszerű-e...Javíts ki, ha tévedek és van tisztességes munkát végző márkaszerviz, ahol a garancia intézése is gördülékenyen zajlik. Márkától, ártól függetlenül.
-
Tin
veterán
Annyiban igaza van, hogy itt nemetben tenyleg nem kotelezo. Ugyanis 2 ev a gari, ha nem veszel hosszabbitast, eppen az elso szervizkor jar le (kiveve persze, ha 30e km-en tulmesz 2 ev alatt). Igaz, igy nem lesz mobilitasgarancia, de vehetsz helyette ADAC-ot, ami kb ugyanaz. Es igy gyakorlatilag az elso szervizt is megcsinalhatod magadnak.
Csak hat ugye en bevasaroltam +2 evet pont azert, mert nem szeretnek itteni arak mellett szervizt fizetni. De ha most nem mennek 30e-t a kovetketo 2 evben (valoszinuleg fogok), en mar tobbszor nem vinnem gyari szervizbe. Ja bocs, de, 3 evnel a fekfolyadekcsere...
-
bul07
nagyúr
Na igen jobban látszódsz dolog fontos lenn a gyártóknak
Akkor sose került volna kocsikba nappali menetfény funkcióMúlt vasárnap végigmentem a M35-M3-M0-M7(710 lehajtóig), sok helyen eset az eső
Az egy dolog hogy sok autós még sávot se mer váltani ilyenkor, így a belsőben tötymörög, mert leeset pár csepp eső
De hogy sokan ilyen nappali lósz@rral közlekednek és már kis esőben se látni őket, már csak majdnem akkor ha felökleli őket az ember, mert ugye a nappali sz@r esetén szinte sose világít a hátsó lámpaM3 esélyem se volt haladni mert tömve volt a belső sáv, így 80-90-el vonatoztunk
M7 már jobb volt igaz sokakat le kellet villogjak de legalább tudtam megengedettel haladni
(nem is értettem volt köztük 20-30 milliós kocsi is de csak vánszorogtak és meg csak egy pár éves Ford kisbusszal(9személyes) voltam, annyira erőtlen drágám hogy sokszor ötödikbe vissza kell váltani még 110-nél is) -
-
molnarpeter
nagyúr
Forgalmiban írtaktól is függ némileg, nekünk pl a Jumper Euro 2 volt (NKH vizsgás korrekció után, eredeti papírokban euro előtti volt asszem
), és gyárilag kati nélküli, ott szerintem nem tűnt volna fel, ha az azzal szerelt verzióból valaki kiszedi...
Benzines vonalat passzolom, de lehet így is átmegy. Mondjuk vizsga előtt valószínű érdemes egy előműszakin megnézetni a károsanyagot
-
Nem csupán az ár, az ügyfélkezelés is példaértékű. Le kellett fényképezni a turbó adattábláját, hát nem volt 1xű, elküldtem nekik. Megrendelik és küldik, van 47eHUF "betétdíj" vissza kell szolgáltatnom a a régit. Lehet, h elkapkodom ezt a cserét.
VCDS-el olvastam ki, a kijelzőn még nem dobot hibát. Töröltem, majd mentem vele 300km-t, a hiba nem jött elő. De, az a baj, h lassan indulnánk egy EU-s körutazásra, és nem merek így elindulni. Ha útközben adná meg magát, tökön szúrnám magam, ezért hajlok a cserére. Lesz egy DPF tisztítás is, mert az már 159ml-t szmötyit tartogat, pontosabban 20k-óta megállt ez az érték, de lassan az is eléri a fullos 175ml-t, ennek is elejét veszem. No, meg a szerelőmnek sem lesz rossz (annyira) mert a DPF-el együtt a turbót is tudja majd egy kalap alatt cserélni. Köszönöm a tippet még 1x!!
Majd írok, ha megtörtént a csere.
-
Persze, időnként el szoktam rúgni (sírok is olyankor) de az csak pár másodperc. Akkor belenyugszom, h cserélni kell. Már írtam is cégnek köszi a tippet.
#191588babszon:
...Őket dobta fel elsőre a kereső, de talán más is említette már a "jó" tapasztalatait a céggel.
#191589rbalint88:
Preferálnám az újat, de félek, h irreálisan magas lesz az ára. Pedig ha biztosra akarok menni akkor az kell.
Köszönöm Skacok az infókat!! -
-
grizlisandor
veterán
Cégen belül kérelmeztünk egy telepjárót, mert a Dokker nem bírta volna a dűlőket, ahol dolgozni kellett. Szabályzat szerint, teli tankkal, üzemkészen kellene átadni az autót. Hát mi, 2 lapos kerékkel + szegénységjelzővel kaptuk meg. Átadtuk, oldjátok meg címszóval. Felfújtuk a kerekeket, csak 1 defekt lett, egy kör gumis. Utána vadászni valakit a gépjárműüzemeltetőktől, hogy jöjjön már el velünk tankolni. Mikor leadtuk, dettó.
-
BullZeye
veterán
Forgatható a szék, de előre fog nézni, így jobban élvezi az utat.
(meg az M7-es dugót a Balaton felé)
-
L1ZRRR
senior tag
Holnap viszem olaj cserére + eredet vizsgára az autót.
Végül vettem hozzá gyári üzemanyagszűrőt, meg olaj szűrőt. Levegőnek megy a filtron.Böngészgettem a menüben, és a szervíznél csak az alvázszámot írja, illetve h mennyi idő van az olaj cseréig, plussz 1 másik dátum ami az álltalános basic átnézést írja.
Kérdés: Olaj csere után, hol lehet 0-ázni, hogy újra 15k km-ről számlálja?
-
-
-
-
-
macilaci78
nagyúr
Automata, 2 tonnás autó. Nem tolom.
Van egy Lidl-ös töltő egy zárhatóm garázsban ugyanabban az épületben, oda szoktam átállni tölteni. Sajnos a teremgarázsban csak 1 közös konnektor van, 30 méterre a kocsitól és ez még csak légvonal. Nem tudom 1-2 napra lenyúlni, mire az 5A-es töltő a 100 Ah-s akkut feltölti. -
-
hdanesz
őstag
Közben megjártam a szerelőt. De előtte ahogy korábban tanácsolta valaki, ráfékeztem pár erőteljesebbet. Aztán kimentem országútra megfuttatni és kipróbáltam olyasmi fékezést mint aminél tegnap előjött a tünet először. És most már semmi.
Nem morog, nem ráz. Érdekes. A szerelő is azt mondta, hogy az első fékbetét okés, a tárcsának már kezd némi válla lenni, a hátsóknál pedig épp fordítva van, a betét kezd már a vége felé járni (de még használható) és a tárcsa van jó állapotban.
Elviszem még azért kimondott fékspecialista céghez, mérjék meg a fékhatást meg ilyesmit. Inkább két vélemény mint egy. A fékkel nem szeretnék szórakozni, főleg egy majd' másfél tonnás autó esetében.
-
kazsolt
tag
-
Tin
veterán
Na igen, nekem most kb felesben, mivel itt megint zarva van minden egy ideje, szoval kb hetente parszor van hasznalva a kocsi, meg hetvegen egy-egy kirandulas, tehat vegyes. Az ilyen varosi meg parszaz km-es tavokon nem igazan latok eszreveheto fogyast, csak nagyon-nagyon lassan. Haza meg majd nyaron megyunk, es ha vegre vege ennek a koronaszarnak, akkor sokkal tobbet tervezek autozni, hosszabb kirandulasok, stb.
Ezert is kotottem a biztositast 25e km eves futasra (az elmult masfel ev kerek 15e, szoval evi 10e).
Csak a sztori kedveert: itt ugye van hosszabbitas. Par honapja volt a defektem, voltam a szervizbe a garis gumicserevel, mondtam is a faszinak, hogy hosszabbitanek, atkuldte az arajanlatot par nappal kesobb, valami 1200€ a +3 ev. Mondjuk szolt, hogy idovel dragulhat, de azt almomban sem gondoltam volna, hogy igy... Ugyanis 2 hete neztem, akkor mar 1415€ volt a +3 ev, pedig alig mentem a kocsival. Ezert is lett vegulis +2 ev, mar az 1200€-t is sokalltam.
Viszont elkezdtem jatszani a webes lekerdezovel, es eleg csunya uzletpolitikaja van a VW-nek a gari hosszabbitasara. Ugye augusztusban jar le a 2 ev. Tavaly es ev elejen meg az 1200€-s arat mutatta, aprilisban viszont mar az 1415€. Ellenoriztem, hogy felment-e az ara, de egy fel evvel fiatalabbnak beirva a kocsit ugyanugy 1200€ az ar. Es igazabol a merteke az eves futasteljesitmenytol fugg, nem az auto eletkoratol. Tehat az 1415€-s ar 100e km-es teljes futast jelent 5 eves koraig. A garanciahosszabbitas meg augusztusban indul.
Szoval fuggetlenul attol, hogy a kiegeszito gari ugyanakkor indul, dragabb, ha kesobb veszed meg, meg akkor is, ha km-ben kevesebbet futott az auto. De ennek igy semmi ertelme nincs a lehuzason kivul.
-
Tin
veterán
De te se jottel ra, mitol vagy mikor fogy?
En nem ertem. Ugyanott parkolok, es 2-3 hetente, meg 100+km-es utak utan ranezek a szintekre, es teljesen erthetetlen. Tavaly nyaron csipegetett valamennyit, aztan szeptemberben volt egy latvanyosabb fogyas, azota nagyjabol egy X-nyi a nivon, most all kozepen.
En egyedul arra tippelek, hogy a forro motor es a start-stop rendszer egyuttesen hozza ossze.
-
Mauzes
addikt
Ja már értem. Szóval lehet, hogy a munkafelvevő a bruttó időt mondta, amennyit várnom kell az autóra, de kiszámlázni a nettó időtartamot fogják, ami valószínűleg nem lesz 1,5-2 óra egy sima olajcserénél. (Amit én írtam fent az összes szűrő cseréjénél, az a kiszámlázott munkaóra volt, de ott nem is vártam meg a helyszínen).
MÁS: az mitől függ, hogy az elpattant/eltört műanyag elemeket - pl. ezt - cserélik-e garanciában vagy nem? Én fogom kérni, de ha azt mondják, hogy szerintük nem garanciális, akkor ez van és kész?
-
-
Wiz Khalifa
veterán
Akkor viszont az otthoni előzö melóhelyem céges Jumpy-a igen csalt. Azzal mindig óra szerint 150-el mentem (az volt a max) és sose jött semmi se csekk, se rendör semmi. Pedig védák stb... alatt se lassítottam az M3-on.
#190147Qru:
Nem elnézöek stb... igen de ezek az angolok még is nyomják a pályán mint a bolond.Pedig ha sokat mennek gyorsan könnyen bukják a joggsit. Itt mindenért kb adják a bünti pontot.
-
vzsryl
nagyúr
"És mindig egyre távolabb parkolok a munkahelyemtől, ezért egy ideje a ház előtt áll a kocsi." by Litkai
Mondjuk ez rám nem vonatkozik, mert mindig koppanásig tankolok, és már a 95-ös benzines nyugta összege is 2-essel kezdődik, nemcsak a maxx motion D-s. (Egyforma az Almera és Superb tank mérete, 60 L.)
-
És ami mellette volt szűrők azok is? Árban ez így korekt?
Ami érdekes, hogy amazonon olcsóbb, szerintem ugyan az az olaj, és azt írja nem kompatibilis az autómmal de nem értem miért, 5W-30, 507 00
Deliveri tumorró 39 euró
Deliveri május 4-8, 32 euró -
-
Komolyan? kb az utolsó amire gondoltam volna.
Ez így jó is lehet kompletten?
Aszongya:
"Dieser Artikel passt zu 1 Fahrzeug(en) für Ihre Suche nach 2012 Passat Alltrack 2.0 TDI 4motion 365 VW 1968 ccm, 125 KW, 170 PS:"
Azért jó húzós az az 5 literes olaj, otthon 12300 4 liter.
És akkor ehhez kell a kis olajleszívó pumpám (legalább kipróbálom), egy 22-es kulcs leszedni az olajszűrőt, meg Torx kulcs leszedni a 8 csavart a légszűrőről és ennyi? -
gzbotii
nagyúr
Igen, szervós. Külön be lett instruálva, hogy soha nem tekerjük full koppra a kormányt - tudtommal nem is szokta
focvis: na azt megnézem. Alacsony színt is okozhat ilyet?
bitpork: jelen állásban a folyadékcsere olcsóbb lesz, szerintem
Köszönöm a tippet.
Jelen esetben nincs túl sok időm fórumozni + a Golf még megvan, sok baja sincs (kopp-kopp) bár igaz, nem is nagyon van használva, heti egy-két út. -
-
-
dssport
tag
Turbó amúgy eddigi életében mindig néma volt. Esetleg téli hidegindítás után emelkedőn felfelé hallottam kicsit szólni, de amúgy soha nem fütyül. Hidegen (első 20-30km) soha nem nyomtam neki, 10k olajcsere (motul), mann filterek stb... Ki van nyalva a feneke. Turbóban kb. 110.000 km van, szóval komolyabb tengely lógást kizárnám. Biztos, hogy nem esztergálja a házat. Geometria viszont necces az autónál, az szokott szórakozni a koromtól. Megnyomom, neki aztán el kell vennem a gázt mert mégis lelassul a forgalom és amikor finomabban visszalépnék rá akkor tud rántani... néha... havonta 2-3 alkalommal... ha viszont újra rátaposok, nagyobbat kell mozdulnia akkor nem bizonytalankodik.
-
Qru
MODERÁTOR
Na most átülve a Superb mk2-ből az mk3-ba ugyananzon az úton mentem, mind a kettőn nyári gumi van. Az eredmény ugynaz mint eddig, ha tempósan mész bele egy kanyarba az mk3-al akkor enyhén túlkományozott lesz, míg az mk2 marad alaulkormányozott végig.
Szóval ez lehet nem bug hanem feature. Minden esetre 20 éve a 120L-es Skodám vt ami így viselkedett utoljára. -
Gabesz87
veterán
Csak az zavart meg, hogy (ha jól éreztem este) a kar nem marad az eltolt poziban. A Megane-omban ha előre toltam a kart (bekapcsoltam a fényszórót), akkor az ott maradt, de itt meg úgy vettem észre, hogy eltolom, bekapcsolt az automata vezérlés, de a kar visszaállt utána alaphelyzetbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Formula-1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 32GB 1000GB FHD 17 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest