- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Wiz Khalifa #204117 üzenetére
Már sztem mindenki főleg Invite Onlyban tolja.
-
válasz
Wiz Khalifa #204101 üzenetére
Ez nem minden fajtát kezel tudtommal. Barátom Multivanjában pl nem bírta életre csiholni a plusz szállal sem a bose erőlködőt. Mivel nem a kapcsolt szál kapcsolja az erősítőt hanem a can-buson kiadott jel.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #204101 üzenetére
Mivaaaan veled tákimáki?
De nagy autóvillamosságis lettél :P
BUÉK neked és
Mindenkinek! -
válasz
Wiz Khalifa #204096 üzenetére
Akkor már oszd meg a know how-t légyszíves, hogyan sikerült életre lehelni?
-
válasz
Wiz Khalifa #204013 üzenetére
A bose digitális. Az hagyján de még ha kapcsolna is valószínűleg a komponens védelem is betekintene. Én még nem hallottam aftermarket megoldásról ami vezérli a gyári erősítőt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #204003 üzenetére
A gyári rádió kapcsolja az erősítőt can-bus-on. Mivel kivetted a rendszerből, nem kapcsol be az erősítő.
-
hdanesz
őstag
válasz
Wiz Khalifa #190175 üzenetére
Körbemértem. Most vagy gyárilag fújták le újra...vagy nem tudom. Minden elemen 120-140 közötti mikron volt.
Sem a motortérben, sem hátul a pótkeréknél, sehol nem látom nyomát nagyobb ütközésnek.Viszont alvázszám alapján volt 'incidens'.
Mint már korábban írtam, elengedem ezt a kocsit. Tuti találok valamit hamarosan. -
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #190156 üzenetére
Hát annyira volt odafigyelős, hogy már nem "kellemes" utazótempóként hat. Persze ez nagyrészben az autópálya minősége miatt van.
Nem a tempó gyorsaságának észlelése számít, hanem az hogy minden beható tényező összesége milyen mértékben teszi "feszülőssé" a vezetést hosszútávon.
Nyilván csont egyenesen, jó pályán, más megküldeni 10-20 percig mint amikor levezetsz egy 300Km-et szar pályán ,mint itthon.Itt most azért kategóriákon belülről beszélek, nyilván nem egy 1500ös lada rémületével ülök a volánnál 180 felett egy 2006-os A6 ban
Qru :
Nem a menés nem tudásáról van szó, 245-el mentem az A6al egyenes jobb szakaszon még ott se vészes, max hogy 4ezer körül forog már.. -
aero.
veterán
válasz
Wiz Khalifa #190146 üzenetére
10% + 3mph
-
bul07
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #190150 üzenetére
151-től jön a büntetés autópályán, és nem a kocsi órája szerint
Ezért nem jött semmiEgy itthonra vonatkozó kalkulátor
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Wiz Khalifa #190146 üzenetére
Ott nem olyan elnézőek mint itthon.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #190134 üzenetére
Nem érted. 1500 alatt ne forogjon felváltás után.
Nem a dízel a kényesebb a benzinestől, hanem a PD TDI + kettős tömegű a szívóbenzintől.
A Tata kisteherautó simán megy 30-cal 5.-ben alapjáraton, de az egy faék 2.0 dízel turbó nélkül. A világból kimegy, de csak 80-nal. -
válasz
Wiz Khalifa #190134 üzenetére
Sőt, hidegen még inkább ne válts úgy hogy 1500 alá essen.
Egyrészt ha adott teljesítményt veszel ki alacsonyabb fordulaton akkor nagyobb a nyomaték, ami hideg motornál hatványozott kopáshoz vezet. Persze ne nyomd, csak hagyd följebb pörögni. Talán hamarabb be is melegszik, én legalábbis S-be szoktam tenni míg be nem melegszik mert hidegen is elvált ha nem nyomom.Hol élsz amúgy ahol ennyire büntetnek?
-
válasz
Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Milyen 50-ről beszélünk?
Óra szerint ami jó ha van 45?
GPS szerint tehát ténylegesen?
Vagy óra szerint 60 ami GPS szerint 55?
Utóbbi szerintem teljesen jó, megbüntetni nem fognak, haladsz, és talán már 4-est is tudsz szúrni, persze az áttételezés autó függő.
Az előző dízel Mazda6-osom 1500-nál 4-esben pont ezt az 55-60-at hozta
Most a DSG6-os Passat kb ugyan ezt tudja 5-ben
Komolyan el sem hiszem, azt hittem lesz egy plusz hosszabb áttételem a Mazdához képest, ehhez képest:
Passat 6-os = Mazda 5-ös (sőt talán nincs is meg a 100km/h 2000-nél)
Passat 5-ös = Mazda 4-es
Passat 4-es = Mazda 3-mas
Passat 3-mas kicsit a Mazda 2-es fölött (kisebb az ugrás)
Passat 2-es = Mazda 1 és 2 közt
Passat 1-es kicsit rövidebb a Mazda 1-esnél, hiszen terepes Alltrack autó
A Mazdában az 1->2 és a 2->3 váltás +50% ugrás volt, a 3->4 és a 4->5 pedig +33%
A Passatban nagyjából minden ugrás +33% -
macilaci78
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Én ezt csinálom. Sajna forog az 2000-2200-at is mire felváltanék. A bosszantó a 40 km/h-s forgalom, ami 3.-nak még éppen kevés, 2.-ban meg már hangos a motor. Mire felkapcsolnék 3.-ba, már kívánja is a motorféket a forgalom.
Hungária, budai rakpart Parlament környékén tipikusan ilyen.De vagy a fülednek kedveskedsz, vagy a technikának.
focvis: ha nem is öli meg, gyorsítani már nem javasolt onnan. Visszakapcsolgatni csak azért, hogy a Hungárián tartsd a távot és ne vágjon be elém boldog, boldogtalan meg nem olyan vicces. Én csak 1., 2. fokozatban vagyok hajlandó 1500 alatti fordulaton haladni.
Kiskokó: engem is így tanított anno Apám.
Feleségem simán megy 2.-ban 30-as övezetben, kereszteződésben 800-as fordulaton, ha épp nem csúsztatott kuplunggal...ngaba: fogyasztásban lóf@szt nem számít, ahogy tapasztaltam. Az üzemidőnek csak kis hányagyada esik az ilyen üzemre.
-
válasz
Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Menjél 60-nal. 🤗
Kiskokóval értek egyet, ha simogatod a pedált, nem öli meg az 1300 rpm. Csak ne padlózd le ott. -
válasz
Wiz Khalifa #190111 üzenetére
Semmi baja nem lesz, de tartsd 1500 felett különben ahogy vzsryl is írja a kettőstömegűd hamarabb el fog köszönni.
-
venember83
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #190108 üzenetére
Biztos, hogy jó ötlet olyan fordulatszámon használni, ahol nincs töltés?
-
válasz
Wiz Khalifa #190108 üzenetére
Csipes emberrel , de szerintem nem a legjobb ötlet 1500 v alatta használni.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #184158 üzenetére
Nem rossz nem rossz, gondolhatod akkor a Bitdi hogy lép
Ha rendben van vedd meg, sokkal olcsóbbak már nem lesznek szerintem. -
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #184133 üzenetére
Mondtam, hogy megkellene nézni a tartályt meg a csöveket
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #184051 üzenetére
Nos. Kiderült mi van a kocsival. Az egyik cső szarakodott. Ma láttuk a tócsát már a kocsi alatt. És a kiegyenlítő üres volt. Szóval 2-3 éve egy cső hülyíti az embert...
-
válasz
Wiz Khalifa #184051 üzenetére
Amikor a hűtővízzel ilyen gondom volt, akkor a hengerfejet kellett megjavítani és megoldódott.
-
Gyula84
veterán
válasz
Wiz Khalifa #163263 üzenetére
én csináltam egyet egy kevés cső egy tartály, egy pumpa meg raktam egy visszacsapószelepet is bele
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Wiz Khalifa #148317 üzenetére
régi bowdenes 1,8T nem vennék, semmiből!! (ezek nem tudom hogy azok e, de jó eséllyel igen, ha euro2-esek akkor biztos)
egy sharannál nem feltétlen a turbo csere lesz a legdrágább dolog.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #148325 üzenetére
Igen, kellőképp rohadósak és a kínálat alja az kb a kohóba való állapotnak örvend, megcsinálni nem éri meg, mert ahogy ezekbe bele esik a rozsda, egy vagyon kasztnizni és festeni, akkor már megéri egy olyat venni, ami nem rohad, de drágább!
Persze, a turbó ugyanúgy megpusztulhat, mint bármi másban és legalább annyiba is kerül a cseréje! -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #148320 üzenetére
A kasznija szokott ezeknek gyenge lenni, azt érdemes megnézni, az 1,8 t motort itt általában ajánlják.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #148317 üzenetére
Búék!
Ezek szerintem 1,8T motorosok nem sima 1,8-asok! -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #142565 üzenetére
Tehát ha a sofőr ajtóban nyitod-zárod akkor zár a többi is, vagy hogy van?
-
Brumi˘
addikt
válasz
Wiz Khalifa #142554 üzenetére
A.Z. 5w40-et neki, azt talán enni se fogja.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #142554 üzenetére
De nagyon is 5w40.
5w30at akkor próbálj ha nem eszi a 40et.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #142547 üzenetére
10w40 Mannol es Hengst szuro mondjuk :-)
-
norrberth
addikt
válasz
Wiz Khalifa #142547 üzenetére
Én már nem merek ajánlani semmit.
-
zzz03
őstag
válasz
Wiz Khalifa #142272 üzenetére
ar kulonbseg nem igazan erdekel. inkabb a pozitiv / negativ hatasok.
koszi a valaszokat!
-
intelMMX
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #142263 üzenetére
Beüzemeled a garázsban rádiónak. 12 voltos táp kell meg esetleg csinálni neki esztétikus burkolatot
(Roadstarral csináltam már ilyent. Memóriát tartotta, jó volt minden.)Akárhányszor vettünk autót, a régi rádiót mindig megkaptam. Sokban még csak magnó sem volt
-
intelMMX
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #142260 üzenetére
Elvileg a rádió sorozatszáma kell csak, az meg rajta van.
Viszont szerintem nem kikeresik, hanem kiütik a kódot a francba. Mai világban minek az már beleÉn CD-s Audis Gammát akartam...aztán utánanéztem a használt áraknak...jó a sony is
-
freaghill
őstag
válasz
Wiz Khalifa #142239 üzenetére
Elmész a fócvágenhez, és ők megmondják, persze nem ingyen.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #142239 üzenetére
Erre valaki?
-
intelMMX
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #141422 üzenetére
Nekem is ma megy generálra a kocsi. Azt hiszem fizetésig már nem nagyon fogok költekezni
-
intelMMX
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #141392 üzenetére
Olajfolyást még nem tapasztaltam. Mondjuk az biztos, hogy ennyi idősen már meg tud enni 5dl-t 1000km-n.
Ha már úgy is hozzá kell nyúlni a motorhoz, gondolom már egy vezérléscserét is megejtesz. Legalább nem lesz gond azzal sem
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #140373 üzenetére
Képet dobj a futómű részeriől. Az is lehet hogy minden cserélve volt már, de gyárira, én is ezt csinálom... megint gyári eredeti megy bele.
A favoritom 27 éves és több, mint 400 000km-t futott... szóval vannak még csodák.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #140234 üzenetére
Ez nem a ködlámpáé.
-
grrpowa
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #139308 üzenetére
Szép az a felni nincs vele semmi gond szerintem
-
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Nem rossz szaladgálósnak, nem néz ki vészesen, de gondolom az ára is annyi volt...
A felni nagyon fura rajta nekem, ladára való kb...
De egy jó felnivel simán jó. -
válasz
Wiz Khalifa #139296 üzenetére
A Tiéd az 1.4 16V 100 le-s, ugye? A 280 K fényében nem tűnik rossz választásnak.
Ha esetleg klíma is van benne -a bőr mellé jól jön- akkor végképp. -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139296 üzenetére
Hát ja, olcsó szegmensben mindig benne van a "költeni kell rá" opció, de sokszor a drágában is befigyelhet..... Baleset menteset hozzá! Amúgy az a legtisztább, hogy vidd el arra a vizsgaállomásra ahol majd vizsgáztatni akarod és kérdezd ki őket, hogy mi az amit elfogadnak a kocsin és mi az amit nem! Mert állomásonként változhat, hogy ki az aki szigorúbb, ki az aki lágyabb, nekem most januárban azt mondták, hogy vége van már a suspusnak, ami nem kerek azt elmeszelik, mert bekeményített a hatóság és a vizsgabázisokat is büntetik, ha véletlen(nem is annyira) megbuknak, így már nem éri meg nekik kockáztatni.....
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139290 üzenetére
Nem elég a műbizonylat, a forgalmiba is fel kell vezettetni a nem gyári cuccokat! Volt erről cikk is a totalcaron, hogy mi és hogyan szabályos.....
-
Keef_Lee
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Akkor reagálok a képre!
Na ebből a bótból is elfogyott a hús! -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Mond, hogy legalább olcsó volt! Mert ezzel a járgánnyal a mostani rendszerben vagy csúnyán venni kell a műszakit, vagy műszaki nélkül a kertben fogod nézni a vasat.....
-
kenny123
addikt
válasz
Wiz Khalifa #139272 üzenetére
Ha kérdezel, az a belépő hogy linkelsz 40HD képet a verdádról.
Illene nekem is pótolni.
-
válasz
Wiz Khalifa #139268 üzenetére
HD minőségű képek készítése az autódról...
-
Gyula84
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139156 üzenetére
40hd is volt amúgy?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #139223 üzenetére
Úgy látom hidraulika olaj kell. Melyiket érdemes venni?
-
Speeedfire
félisten
válasz
Wiz Khalifa #139156 üzenetére
Írj rá Qru-ra.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #139056 üzenetére
Sajat tapasztalat: regi 1.6B a4-em (2001-es evjarat) ette az 5w30-at.
Utana 10w40 ment bele es az rendben volt. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #139052 üzenetére
Nem törvény szerű. Max utána már nem azt teszed. De 10w az kínzás a motornak rövid távon pl.
Munez: sűrűbb és csak félszintetikus. Nehezebben melegszik be. Neki nem mozdonya van, mint neked.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #139050 üzenetére
Mert a mostanit eszi? Vagy lemaradtam valamiről?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #139046 üzenetére
5W40el kezd.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Ja, azt hittem, hogy a túlnyomásos szelepen keresztül tolja a cuccot, nem a kupak alól, ezt nem ártott volna tisztázni! Persze, hogy tud olyat, mert nincs a víznek ami a nyomást vissza tartaná, így "ki tud futni". De akkor sem illene egy tartálynyit kitolnia....
-
lenko
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Lehet lambda szonda, légtömegmérő, sz*r computer is. Gy. elosztó fedél+rotor.
A pedál bowdenes... -
válasz
Wiz Khalifa #138541 üzenetére
OBIban vettél a kocsiba tömítést. Legalább bírja a hőt?
-
Kiskokó
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138404 üzenetére
mit vettééé???? ide is bemerészkedsz mostmár? dejó....
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138421 üzenetére
Mondom, hogy ez volt a lagunánál is csontra a gond, feltolja a vizet, mert a kipuffgáz kitolja, ha lehűl a motor, akkor a gáz kiszökik ès a víz visszahúzódik, meg befolyik a hengerbe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #138416 üzenetére
A szelepfedél tömítésnél lesz olajos, nem a hf alól.
Az egy teljesen másik, független hiba.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138416 üzenetére
Kovácsoltat? Mit akarsz èpíteni vfts ladát? A hengefej alu, ahhoz nem kell kovács....
Ritka a 100 lovas hengerjej(16v), de ha cserèlni kell ès nincs a bontóban, akkor javítható, Debrecenben a Mikepèrcsi úton is van egy gèpműhely, valszeg akkor is 100 ezerből kijön akkor is az egèsz, de először látni kellene, hogy mi a gond.... -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138411 üzenetére
Mert nem a kipuffba távozik a víz, hanem a kiegy tartály fedelèn. A vízbe meg kipufogó gáz is kerülhet, nem látványos a buborèk, csak nèha egy egy bubi, a levegő többsège beragad valahol....
Hengerfej le, azt minimum síkolni kell, de szelepvezetők, szelepszár szimmeringek cserèje fillères, ha már lent van, új hengerfej tömítès, új hf csavarok, akkor már új vezèrlèsz, ha már úgy is szèt van dúrva(meg most vásárolt kocsinál ki tudja mikor volt, bármit mondhatnak).
Ha a vezèrlèst nem vesszük költsègnek(mert az úgyis cserèlnèd), akkor szerintem olyan 50-70k között kijön ès akkor hengerfej területèn rendben van a kocsi ès a hengerfalat is láttad, hogy milyen állapotban van.
Ez arra az esetre vonatkozik, ha a hf tömítèskor fúj ki, ha átrepedt a hengerfej, az más tèszta... -
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #138404 üzenetére
Szerintem hengerfejes. Járó motornál láthatod is, hogy kis buborèkok jönnek fel a kiegyenlítőbe. Nekem a laguna volt ilyen, állás után az indítás is nehezebb tud lenni, mert nálam a víz a hengerbe is visszafolyt ilyenkor, járó motornál meg a kompresszió megy a vízbe...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #138404 üzenetére
Lehet, de akár termostat és vízpumpa gond is lehet. Mennyire melegszik ilyenkor fel?
-
netguru10
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #122196 üzenetére
Szia.
Mind a két elgondolás kivitelezhető.
A meglévő tükör talpára kell átrakni azt az elgondolást,amelyiket jobban szeretné a bátyád. (kell hozzá némi kézügyesség)
Az indexesnél csak az irányjelzőnek kell a plusz szálat vinni oda.
Az elektromos behajtósnál már más a helyzet...ott már egy plusz relé is kell,meg a konfort elektronikát is hozzá kell tanítani. (a relé pontos számát nem tudom,hogy milyen kell,de biztos vannak itt olyan kollégák,akik ezt megmondják majd) -
Saccco
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #120268 üzenetére
Motorháztető alatt mindkét oldalon is (vízelvezető), megörökölte a Favorittól. [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #120268 üzenetére
Mindenhol.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Wiz Khalifa #120268 üzenetére
A kerékjárati ív is jellemzően szeret rohadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Formula-1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- HP Rack és Tower szerver bazár
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest