- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dssport
tag
Sziasztok!
Szerintetek mivel tudnám ár/érték arányban a legjobban megoldani egy 2007es TDI polo rendszeres DPF történetének kiolvasását? Gondolok itt arra, hogy mikor volt az utolsó regeneráció, és hány % a telítettsége. Sajnos műszerfalon erre semmi visszajelzés nincs és nagyon unom hogy kb mindig akkor érzem, hogy csinálja amikor a legkevésbé alkalmas. (Dugó közepén, időpontra sietek, késő este vergődök haza forró kajával h végre egyek stb stb.... hát ilyenkor nem fogom nem leállítani...) plusz sok a lyukra futás szerintem... érzem, hogy elkezdi jó fej vagyok és elkanyarodok vele az elkerülőre had égjen, na de mennyi az elég mikor fejezi be??? Pálya tempónál nem igazán érezni... szóval simán lehet, hogy túl sokat vagy túl keveset megyek... Néztem OBD telefon appos történeteket, na de ebből is melyik megbízható? Melyik látja a releváns értékeket? Van erre valakinek tapasztalata?
Köszönöm! -
dssport
tag
válasz molnarpeter #177670 üzenetére
Ezt fejtsd ki kérlek.
-
dssport
tag
Sziasztok!
Kérem, hogy valaki, aki nálam nagyobb típusismerője az 5-ös golfoknak nézzen rá erre a jószágra: hahu
Néztem élőben, és a küszöbökkel vannak erős fenntartásaim. Az a műanyag csík valami utólagos cucc? Mert akármennyi golfot megnéztem, nem láttam rajtuk ilyet. A konkrét példány küszöbjein élőben, a gyárinál durvábbnak tűnik a rücsi. Tinó fejemmel nem néztem meg, hogy az emelési pontokat jelző kis háromszögek megvannak-e...
Amúgy mindkét küszöb eleje meg van indulva, az ajtófalcba benézve a küszöb elején bal oldalon 1 anyacsavart jobb oldalon 2 látható... Gépháztető szerintem nem gyári, mert nincs benne VW jel, valamint a jobb első sárvédő ha nem is cserélve de fújva tuti, hogy volt, mert az ajtót kinyitva látszik az élén, hogy meg van folyva a festék. Ezekkel az elemekkel nem is lenne gondom, mert ahol dolgoznak ott hullik a forgács... de a küszöb.... az ba1762.,. a fantáziám.
Lehet, hogy naiv vagyok de 1,6 misiért sz.tem azért ne legyen láthatóan rozsdás a küszöbök eleje.
-
dssport
tag
válasz rbalint88 #189554 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!!
Hát 1,6-ért én sem ilyenben szeretnék ülni. Csak ez manapság nem szerelem kérdés. Drága lett az új autó is, drága lett a használt is. Egy ilyen golf jóindulattal maximum 1,3 amit ha bemondanék rá, kiengednék a telepi kutyákat. Az áraknál csak az önérzet nőtt jobban itthon.
És akkor én nem is az a kategória lennék aki azért alkudozik, hogy utána a médiában maradjon pénze tévére vagy valami haszontalan sz@rra, hanem azért mert tudom, hogy egy ilyen autó feltámasztása az én igényemnek megfelelő szintre átírással mindennel további 3-400k lenne. Persze aki beleül bármibe ami gurul annak ez bárhogy deal, de aki rendbe szeretné tenni annak nem, mivel közel 2 misit nem költünk 13 éves autóra... (leszámítva persze a ritka vagy különleges darabokat) -
dssport
tag
Sziasztok!
2007 1.4 PD TDI + DPF 80 lovas BMS motoros polo, elkezdett olyat csinálni, hogy intenzív gyorsításkor, amikor a turbó jól megfújná 1--2 másodpercre rövid sípoló hangot ad.
Magasabb fokozatokban, fordulaton és álló helyzetben pörgetve nem tudtam reprodukálni, inkább csak 2. és 3. fokozatban, amikor eltaposom neki, még nincs igazán lendület és meg kell indulnia az autónak. Valahol a turbólyuk végén, 1800-2000 fordulat környékén mikor húzni kezdene, hallani a sípolást.
Felső turbócsöveket néztem, nem találtam szakadást, alsókra nem látok rá a haspáncél miatt. Hibakód nincs, az autó megy ahogy kell, szépen húz, kormot nem veri (vagy a DPF megfogja, bár... ez arról nem mindig híres... ) Ha nincs elrúgva a gáz, csak normális gyorsítással követem a forgalmat, akkor nincs a hang sem.
Geometriára gondoltam még... Azzal voltak bizonytalan helyzetek korábban is...
Van esetleg távgyógyászatban más ötlete valakinek? Sajnos vagy nem de az autót használnom kellene, kb. 1 hétig, mert a szerelőm el van havazva... Mondjuk így, hogy megy szépen, húz ahogy kell, gondolom itt helyben nem nagy kockázat vele röpködni...
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
Turbó amúgy eddigi életében mindig néma volt. Esetleg téli hidegindítás után emelkedőn felfelé hallottam kicsit szólni, de amúgy soha nem fütyül. Hidegen (első 20-30km) soha nem nyomtam neki, 10k olajcsere (motul), mann filterek stb... Ki van nyalva a feneke. Turbóban kb. 110.000 km van, szóval komolyabb tengely lógást kizárnám. Biztos, hogy nem esztergálja a házat. Geometria viszont necces az autónál, az szokott szórakozni a koromtól. Megnyomom, neki aztán el kell vennem a gázt mert mégis lelassul a forgalom és amikor finomabban visszalépnék rá akkor tud rántani... néha... havonta 2-3 alkalommal... ha viszont újra rátaposok, nagyobbat kell mozdulnia akkor nem bizonytalankodik.
-
-
dssport
tag
válasz bitpork #189827 üzenetére
Igen, jól látod, sok a korom. 300-350km alatt televeri a DPF-et is és regenerál! Évek óta így megy ez. Egyszer már volt mosva is. (lehet, hogy ki is bökték, bár erről hivatalosan nem tudok, és utasítást sem adtam rá, csak azért gyanús, mert tud kormolni.... Városi szüttyögés után, ha elverem neki akkor nem végig, de amikor megfújja a turbó, jön egy masszív pamacs.
Ez még pd... piszkos motor... kár is volt rá a DPF. Nyilván nem lehet egy euro 5-6 CR fémtiszta kipufogójához hasonlítani, de az biztos, hogy az enyém inkább a rosszabb tartományban van a PD+DPF tisztasági skálán. Chip nincs.Győrben vagy környékén kellene nekem erre egy szaki aki tud logolni vagy rendelkezik referencia értékekkel, mert lehet, hogy légtömeg vagy töltőlevegő szenzor szarakodik... És ezt az említett Turbó/turbócső/geometria sípolástól függetlenül mondom, mert a jelen helyzet tuti, hogy valami más hibának a végkifejlete.
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
Sziasztok!
Azzal kapcsolatban van valakinek tapasztalata, hogy a fékbetét kopására figyelmeztető hibalámpa után normál használatban kb. még mennyit megy el a betét? Bár gondolom ez a betét típusától is függ, melyikben hol van a szál... Csak jó lenne, tudni hogy mivel számoljak nem mindegy, hogy 500 vagy 1500 km mert most nagyon nem aktuális a csere. Hangja nincs, fogni fog. Amúgy Polo TDI - ATE Power Disc + ATE betét. Eddig ~60.000 van benne.
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz grizlisandor #189962 üzenetére
Nekem pollenből ár/érték arányban csak szenes Febi. (persze függ attól, ki hol és mennyiért szerzi)
Van normális tartása, passzol a keretbe, nincsenek ragasztó bunkók a sarkokban amiktől nehezebb szépen beilleszteni stb... Nagyon gyári benyomást kelt.[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz bitpork #189964 üzenetére
,,Ha te a poloval 60k méter alatt elkoptattad akkor vélelmezem szoktál dinamikusan menni."
Khmmm igen, szoktam. Amit az autó bír, az sokszor ki van használva, ezért imádom a gyengébb autókat, különösebb balhé nélkül lehet velük határon autózni. + Ezért is van ATE power disc mert pl. TRW tárcsa TRW betéttel teljesen meghullámosodott, pedig nem szoktam melegen a féken állni.
Viszont ma odagurultam egy szerelő ismerőshöz, bekukkantott a tárcsákra és azt mondta, hogy nem igazán ajánlaná csak a betétet cserélni, nem lesz hosszú életű a mutatvány, mert nagy a tárcsák válla... Mérve nem lett, de saccra minimum 2,5 mm csak a külső oldalon... Azért ezt nem gondoltam volna, hogy csupán 1 szett betétet fog kibírni ez a tárcsa... Eddig úgy tudtam, hogy 1,5-2 szett betét a normális 1 tárcsa élete alatt.
-
dssport
tag
válasz molnarpeter #190004 üzenetére
Khmmm az már a másik véglet, illetve a gyengébb de élvezetes autó nálam nem azt az autót jelenti aminek nincs kedve menni. Pl. egy 9x lovas szívó swifttel olyat lehet veretni, hogy hihetetlen. (Winkler is gyakran bemutatta én is tapasztaltam ) Pörög, forog van kedve menni, él. Még egy kortárs yaris sincs a közelében sem...
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz bitpork #190006 üzenetére
Hát így. Főleg, hogy ma kikerestem a papírokat és az a 60.000 km valójában csak 50......................................................................
193.391km-nél volt komplett csere ATE power disc + ATE betét, most pedig van az autóban 243.xxx km. Ennyit bírt, komplett csere.[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz zeus_2k14 #190013 üzenetére
Nekem annó az alkatrészes emberem azt mondta, hogy az utángyártottakkal nem érdemes küzdeni, keveset bírnak. (autóvillamossági szerviz alkatrész részlege) Egy rendes szakszerűen felújított gyári többet ér. Persze ilyenkor le kell tenni a kocsit és ez sokaknak nem fér bele.
Cseredarabos gyári nincs ezekből?!?!?
Bontott gyári, felújítva instant beszerelve, tiéd pedig piac úgy ahogy van? - ez a megoldás is több kör és idő sajnos
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
Sziasztok!
2007/9 Polo 1.4 PD TDI 80hp BMS motorral szerelt autón szeretnék olyan mókát megvalósítani, hogy rendszeresen kiolvasnám a DPF adatokat. Mikor volt az utolsó regeneráció, mennyire telített, stb... Komolyabb szinten nem akarok belenyúlni, például kényszer-regenerációt indítani stb... Elegendő lenne az adatok kiolvasása. Emlékszem, hogy korábban ez már volt téma itt fórumon, és akkor VAG DPF appot ajánlotta valaki, viszont amennyi infót találtam az alapján sajnos nem viszi a motorkódomat...
Van esetleg ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata/ötlete, hogy mivel tudnám megoldani?
Már azon is gondolkodtam, hogy nem applikációs vonalon indulok, hanem veszek egy diagnosztikai eszközt, de amiket eddig találtam és a specifikációjában szerepelt a DPF szó, annak eléggé borsos ára volt. ((lehet, hogy azért, mert azok már bővebb funkcionalitással bírnak DPF terén is)) Olyan kb. 30-35k amit erre a projektre maximum elköltenék.
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
válasz molnarpeter #190817 üzenetére
Köszönöm szépen! Így elsőre a VCDS szimpatikusabbnak tűnik.
-
dssport
tag
válasz papg79 #190825 üzenetére
,,van, hogy 8km, és már középen áll a mutató"
- szerintem az normális, mert optikailag így szép... van benne egy kis csalás. Ha géppel kiolvasnád, a valóság kevesebb lenne. Ezért ha már nem éri el a középértéket a mutató, vagy elindul visszafelé lámpánál röfögve, vagy amikor hűti a menetszél, az már egy nagyon rossz termosztátra utalhat.
Én 1.4 PD-vel szerintem kb. 8-9 évig jártam úgy, hogy nem ment a venti alacsony fokozata, de a mutató soha nem mozdult ki középről a felső tartományba .......................................................................................... No comment.............. egy klímatöltéskor a szakinak tűnt fel, hogy csak maximum fokozaton indul el a venti, amikor már bőven pirosban járt a maszek nyomásmérője. Olyan volt mint egy Zs kategóriás tengeralattjárós filmben amikor találatot kapnak vagy túl mélyre merülnek és mindenki csenden be van sz@rva és az összes mutató pirosban és elkezd mindenhonnan víz előtörni, de szerencsére minden csőszakaszon van 30 centinként egy elzárócsap, amit a személyzet gyorsan elteker és és és elkalandoztam bocs...................
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ukrajnai háború
- Wise (ex-TransferWise)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest