Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz kazsolt #193570 üzenetére
Nekem is volt hasonló peremvédő-sérülésem. Nem néz ki túl jól, de csak "felületi" probléma. Gond nélkül használtam tovább. (Első keréken, 320 LE-s autóval.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kazsolt #193570 üzenetére
Úgy látom, ez nem egy mély sérülés, csak tette a dolgát a peremvédő, a sok szöveg felé eső oldalon esetleg még a kisebb repedéseket meg lehetne nézni, milyen mélyre mennek, de valószínű semmi gond, a teherviselő szövet messze van még. Engem mélyebbel is elhajtott már gumis, mert csak esztétikai hiba (csak gondoltam hátha tudnak kezdeni vele valamit). Nyilván ha zavar,.le lehet cserélni, de akkor meg eladnám, összességében használható gumi még mindig, nem gyengült meg, csak csúnyább.
-
bul07
nagyúr
válasz kazsolt #162340 üzenetére
Én a biztosíték táblába kötöttem be, ezzekkel
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz kazsolt #162335 üzenetére
Ha menetrögzítőt akarsz használni érdemes a biztosíték táblába bekötni, akkor menni fog a gyújtásról indítás
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160171 üzenetére
Én azt mondom, hogy ami tizenéves és képes a menésre (bőven nem 140 lóra gondolok), az nem lesz ép műszakilag. Ez nem VW-s dolog, ez 200k+ km-es rugdalt autó dolog. Ha tudnád, hány "elpusztíthatatlan" hathengeres szívó BMW-t hagytam ott, mielőtt audim lett...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160167 üzenetére
Igen, szinte mindnek van valami betegsége. [link]
Mondom az 1.2 vagy 1.4 TSI a legkevésbé rossz ami belefér a keretedbe is. Vagy egy bizonyított 100e körül futott (nem városban) 2.0 CRTDI, CFFB motorkóddal.
Ha újként veszed mindegyik jó lesz. Használtként gáz mert nem ismerjük, hogy az előző tulaj mit csinált vele.Óriási off: 1.4T Vitara. Jelenlegi tapasztalatok alapján baromi jó motor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Van gyárilag jó 2.0 TFSI, de az olyan friss, hogy még nem fér bele 3 millióba. Az idősebbekből meg kétféle van. Amit már megcsináltak, meg amit meg kell. Ezért írtam, hogy veszel kettő alatt egy bármilyet, ami kívül-belül ép, aztán rászórsz másfelet a motorra, hajtásra, tisztességes szervizre (vezérlés, szűrők, kuplung, fék) és lesz egy jó autód.
-
kazsolt
tag
-
Doki16
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Ebben a topikban leginkább a 1.2 és 1.4 TSI-vel van tapasztalat. Azokkal a láncon meg a kokszon kívül nagy gond nincs. Azt tudom, hogy a 1.8TSI nem ajánlott konstrukció.
Egyik kollégámnak van 2.0 FSI de tele van gonddal.
Ha valaki ismeri a 2.0 TSI-t akkor biztos ír róla.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kazsolt #159698 üzenetére
Szar volt a felújított beállítása, azért épült fel későn a nyomás.
Mint írtam, kell olajnyomás mérés, és élő adat mentés padlógázon, terhelve 1500-től 4000-ig minél nagyobb sebességi fokozatbam. Ott majd látszik, mennyi a nyomás és hogyan szabályozza. N75 jó? Vákuumcsövek jók?
Amarton Nem értettél meg. Elbeszélünk egymás mellett vagy csak támadásnak véled a kérdéseimet. Konkrétabb leszek: ha kódolással kikapcsolom az övre figyelmeztetést a B6 passat műszerfalában, akkor nem megy az autóhold függetlenül attól, be van-e kapcsolva az öv, vagy nincs. Így érthető voltam? Na erre varrjon gombot az a progi.... több autón tesztelve.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz kazsolt #159698 üzenetére
Én csak műkedvelő vagyok, és legfeljebb jól megkapom, ha hülyeséget írok, de ha a turbó elszáll, akkor ott más dolgok is közrejátszhatnak, nem?
Én úgy gondolom, hogy nem csak egy szimpla csere kell ilyenkor, mert mégiscsak egy rendszerről van szó...Szóval szerintem, igen jelenthet valamit
De mint mondtam műkedvelő vagyok...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kazsolt #157720 üzenetére
Szét van kopva, vagy szar a szoft, szétkopás alatt értem a vezérműtengelyt, PD elem fészkeket és a turbót... Nagy az a bódé annak a motornak, alap motornak volt ez a kicsike az A6-ban, de az arcok a 3.0 és a 4.2 -esekkel akartak versenyezni vele. Na itt az eredménye.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz kazsolt #157577 üzenetére
nem akarok hülyeséget mondani, de lehetséges, hogy fellevegősödött a fékrendszer és azt hiszem, egy körön van a kuplungmunkahengerekkel a dolog, de csak tipp
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kazsolt #156528 üzenetére
Nem. 6.-ban van a legnagyobb terhelés. 4. A direkt fokozat, 5. és 6. un. Override. Ilyenkor a motor kevesebbet forog, mint a kerék. Ezt nagy nyomatékkal párosítva jelentősen megbillenti a hajtóművet a bakokon. Persze darálhat a féltengely is, de azt csinálná alacsonyabb fokozatban is padlógázos gyorsítàsnál. Amire én gondolok, azt csak 5. Vagy 6. Fokozatban fogja csinálni. Ha 5.-ben nem jelentkezik, akkor lehet még váltó probléma is.
-
bitpork
nagyúr
válasz kazsolt #156523 üzenetére
Szia! Az okozza hogy 1600tól nem gyorsítunk visszaváltás nélkül. 2000 és fölötte tapossuk neki, mert különben erőlködik a motor a váltó és az erőátvitelben minden. Ha így használod garantáltan kinyírod.
A váltót meg kellene nézetni szerintem.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
net84
őstag
válasz kazsolt #154437 üzenetére
Vedd el az asszonytól és kormold ki rendesen.
Mit jelent, hogy nem ugrik rendesen? Minden gyári?
Nekem is BKD van a Torpedóba, 1600-1700 fordulat körül kezdi húzni magát. A turbó is itt vesz nagy levegőt. Egyszer én is elvittem a szervizbe, mert nem tetszett az ereje. Meghajtották az autót úgy, hogy majd betojtam a jobb1-ben. Közölték, hogy semmi gond az erővel. 1 hónap után le kellett venni a turbót, mert megszorult a GEO. Diagba hisztizik egy izzító miatt, a PD elemek biztos, hogy fáradnak, de ha megkergetem, most is megy rendesen...Menj ki vele pályára vagy országútra és padlózd el 4. fokozatban 1500-1600-as fordulatról indítva. Nyugisan kell megindulnia, de rövid időn érezned kell a húzást az autón. Amúgy meg kell egy élő adatos diag és már ki is derül, ha gond van.
A melegindítás javításánál tudod, hogy pontosan mit írtak át? Szoftveres mókolás helyett kaphatott volna egy új önindítót is.
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest