- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hdanesz #228010 üzenetére
Taxisok általában tudnak vezetni és üzemmelegen használják az autót.
Ennek a DSG-nek a halála a kuplung csúsztatás, tehát lassan egyesben előre emelkedőn vagy emelkedőre tolatás, közben manőverezés vagy nehéz rakomány vontatása és ezzel elindulás... Ilyenkor égeti meg a kuplungot.
Ugyanitt 1J0959799AH komfort elektronika kerestetik....
-
426os
őstag
válasz
hdanesz #227753 üzenetére
Nem tudom, talán Corsa rendelkezik infóval erről. Véleményem szerint ahol csörgés van ott dolgok ütődnek össze, ami hosszútávon eredményezhet nem várt kopásokat, de hogy ez mennyire hosszútávon jön elő, passz. Ha mindig csörögne, lehet nagyobb motivációm lenne megszüntetni. Ha nagyon nagy a játék az állítókarnál, akkor esetleg nem szabályoz elég pontosan és lehetnek teljesítménybeli problémák. De ez csak az én elméletem. Azt érdemes szem előtt tartani, hogy ennek a mechanizmusnak elég tág hőmérséklet tartományban kell működnie, szóval valamennyi lötyögése mindig lesz.
-
426os
őstag
válasz
hdanesz #227750 üzenetére
Van repair kit, 05e198701a a cikkszáma. Kacérkodom a gondolattal, hogy megrendelem, csak meg kéne néznem erwinben, hogy mennyire macerás cserélni. Nem tudom, hogy az enyémen megcsinálták-e ezt a beavatkozást vagy sem, hidegen csörög pár mp-et. Ha itthon ki tudom cserélni, lehet megcsinálom, de fizetni száz eurókat nem fizetnék a cseréjére, annyira nem zavar.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #227703 üzenetére
Ha wastegate rattle, akkor jól le kell alkudni és elhozni
álló motornál [yt link1] , járó motorral [yt link2]
Vezérlés volt már cserélve? Ha kéne úgyis, azzal együtt le lehet tudni a szimeringet. -
imyourfriend
őstag
válasz
hdanesz #227436 üzenetére
2015-ből egy ugyanígy kinéző autót hajtok és nekem is furcsának tűnik a hátulja.. olyasmi amivel sokat szállíthattak/valami történt a hátsó rugókkal (rugótörés?) 4 lemezfelni gumival aligha van 50 kiló az meg sem kottyan.. az a zavaró elől meg túl sok a hely a gumiabroncs felett legalábbis látszatra biztosan.
-
bul07
nagyúr
válasz
hdanesz #227425 üzenetére
Ha van a betét alatt lemez(erre a lemezre gondolok kép) akkor érdemes olyan betét szettet venni amihez adnak hogy ne keljen külön venni, én nem hiszek a régi esetleg már kicsit rozsdás lemez pucolásában
Ha nincs akkor ezzel nincs gondTárcsa esetén fontosabb
Felület bevonatolt legyenBárdi
Remélem van legalább 40-50% kedvezményed -
-
TrollBalint
addikt
válasz
hdanesz #227350 üzenetére
Nekünk 2019-es Octavia van, pont ez a 190 lovas TSI 7-es DSG-vel és nagyon szeretjük. Nem tudom mennyire autópályáznak, vagy mennek sokan, de, ha meg van pakolva a kocsi, akkor a 1.4 lehet kevés, de ez inkább érzés, mint vélemény.
Motorikusan semmi gondunk nem volt a 2.0 TSI-vel, mondjuk, ha 179e km van benne, akkor szerintem ott a váltóolaj csere is aktuális kellene, hogy legyen. -
válasz
hdanesz #227350 üzenetére
Egyértek 426os-al, más autó, más motor, más váltó, más felszereltség. Menni kell mind a kettővel, megnézni, hogy elég-e a 150Le, kell-e a DSG vagy a manuális preferált? Nálam pl. kizáró ok lenne, hogy a Superb-ben nincs Led-es fényszóró. Próbálja ki őket. Alapvetően mind a kettő egy jó vétel lehet.
-
hdanesz
őstag
válasz
hdanesz #227324 üzenetére
2.0 TSI motor, 190 lóerő DKZ...motorkód. Az ha jól emlékszem, ajánlott motor...igaz?
2019-es Octavia lenne az alany, DSG váltóval. Ebben már ugye 7 sebességes van?Íme a hirdetés, a képeken is látni mennyire ül a hátulja. Itt egy másik, hasonló korú, motorral és váltóval szerelt másik Octavia, ennek sokkal magasabb a hátulja. (Igaz ebben nincsenek benne a felnik a gumikkal.
-
-
#214
aktív tag
válasz
hdanesz #221212 üzenetére
Még pont elcsíptem a hirdetést, csak nem tudtam válaszolni. Infotainment - Igen, érintős volt, viszont a kijelzőméret alapján nem AA/ CP-s. Következő alany esetén (személyesen): menüben tudod ellenőrizni, hogy a "Full Link" opció megvan-e. Ha igen, akkor hardveresen tudja, lehet csak aktiválni kell (~aprópénz), ha nem, akkor HW csere is kellhet, ez drágább művelet (gyári alkatrészekkel megy, vannak rá szakik).
-
-
pit stop
addikt
válasz
hdanesz #220060 üzenetére
"Flottás autó volt eddigi életében, egy hazai banknál. Feltételezem, hogy ha akkoriban sérült akkor azt javították volna normálisan. "
Ebben azért ne legyél teljesen biztos
Az egyik legnagyobb flottakezelőtől vannak autóink - mindegyik garis. Az egyik összetört, a másikkal műszaki gond van. Mindkét autót olyan putri helyre vitette flottakezelő javíttatni, hogy környékre se szívesen mentünk - márkaszervíztől nagyon messze álló helyek
Értem, hogy K-Európa, de ez sokkolt kicsit engem is. -
imyourfriend
őstag
válasz
hdanesz #220031 üzenetére
Olyan szekeret nézz mely átesett alvázvédelmen és nincs rozsdának még kezdetleges megjelenése sem.. emlékszem mikor nézelődtem 3-as Octavia után egy szombathelyi kereskedésben láttam olyan 8! éves autót aminek tiszta rozsda volt az alja.. mondanom sem kell egyből eljöttem onnan. Jelen autó 9 éves és már a bölcsőt + hátsó hidat kellett kezelni másutt lefújták előzőleg.
-
válasz
hdanesz #219973 üzenetére
Vezérlés: érkezz bejelentés nélkül, lehetőleg reggel, amikor még nem volt beindítva aznap a motor. Figyeld a hangját, ha kerreg, darál ez első másodpercekben, akkor nem mostanában volt cserélve.
Ez általában csak az aznapi legelső indításkor figyelhető meg.Ülés: legyen benne állítható deréktámasz, különben hátfájós lehet.
Szvsz rozsdásabb az elvárhatónál.
-
Kiskokó
veterán
válasz
hdanesz #208950 üzenetére
Én úgy tudom, mások az áttételezések stb, és ezért nem jó pályázásra a kocsi. (manuál 6ra gondoltam elsőre is nem automatára)
Haveromék vettek az anyjának egy 1.6 TDI Seatot, még a márkaszervizben is megmondták nekik, hogy tök értelmetlen az 1.6-ost venni mert kb semmivel nem lesz se takarékosabb se semmi és kevésbé stabil motor mint a 2.0. Porlasztók is asszem gyenge pontjai, meg az EGR is de az a 2.0án is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #208935 üzenetére
Porlasztó szokott tönkremenni (nem igazán felújítható része), magasnyomású tartós. Korrekció valamelyest segít állapot ellenőrzésében, de pénztárcát felkészíteni ajánlott. EGR gyenge pont ennél és a 2 literesnél is ebben a időszakban.
2.0 CR és az MQB 1.6 esetén a magasnyomású tudja tönkretenni az egész rendszert, felújítással/cserével megelőzhető. -
Reggie0
félisten
válasz
hdanesz #208319 üzenetére
Nekem attol allt csalen, hogy egyszer tulhuztak a lampa rogzitocsavarjat(nem a szokasos szerelom). Szoval egy hetkoznapi szerviz soran is meg tudjak oldani, hogy ne legyen szep.
A motorhaztetom all csalen kicsit par eve, mert az a gumibak, amire fel kell ulnie a bal oldalon osszebbrogyott a jobb oldalihoz kepest. Nem egyforman oregednek, ki tudja.Ranezesre ugy nez ki, mintha nem a csomagterajtoval lenne gond, hanem a karosszeria bal hatso sarkat fuggolegesen lefele nyomtak volna meg. A bal lampanal a belso elen levo fekete muanyag betet sem illeszkedik jol, valamint nekem ugy tunik, hogy a hatso ablak bal also sarka a karosszeria elehez magassagban is kozelebb lenne, mint a jobb sarka, valamint az albak jobb es bal oldalan a hezag is nagyon asszimetrikusnak tunik.
-
bul07
nagyúr
válasz
hdanesz #208322 üzenetére
Simán lehet hogy kereskedésben volt valami és ők rakták vissza ferdén
Mondok példát
Pár éve volt egy nagy jégeső Debrecenbe elverte a kereskedők teljesen új kocsijait is
Horpadás javítás után simán eladták újként a kocsikat és sok tulaj nem is tudja hogy zsír új kocsija jégkáros volt
És nem egy két kocsi, hanem sok, egyes információk szerint több mint 100 teljesen új autó is sérült, VW, Skoda, Seat, Audi, ehhez a konszernhez tartozó autókból is 30-40-50db is érintet lehetett -
gubabela
senior tag
válasz
hdanesz #208229 üzenetére
Nálam a golfon (2018as) úgy működött, hogy ha 0ra tekertem, akkor nem világított semmi( a ledcsík se) auto-n meg kapcsolgatta magától a tompítottat fényviszinyok függvényében, de a ledcsík a gyújtásra bekapcsolt és úgy is maradt. Ebben volt licht und sicht paket, a mostaniban (touran)nincs csak sima led, nincs is benne auto fokozat a lámpa kapcsolónál. Én mindíg bekapcsolva hagyom és akkor nem felejtem el és ha kiveszem a kulcsot úgyis lekapcsol.
-
6030D
addikt
válasz
hdanesz #200046 üzenetére
Min hallgatod a zenét? Összedugod, de a fejen megnyomod a Media gombot, vagy az APP gombon belül a lejátszóval, mondjuk Spotify? Előbbi a bluetootht használja, és változik a hangja, ha két hallgatás között elnyomogattaf a telefon hangerejét mondjuk video nézés közben. Utóbbinak állandónak kellene lennie, bár mintha valahol a menüben (app, nem a kocsié) láttam volna ilyen csúszkát.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
hdanesz #200046 üzenetére
Nem carplay, még csak nem is autós csatlakozás, de én is tapasztaltam hasonlót. Vezetékes hedaset, BT headset, kihangosítás saját hangszóróra, média hangereje, böngésző hangereje... Van, hogy beragad az egyik beállítás mellett, ami halkabb, akkor manuálisan kell a hangerőn állítanom egyet és visszatér a helyes "csúszkához".
-
kisza25
félisten
válasz
hdanesz #199117 üzenetére
Ha picit van csak felette az nem gond, amúgy tud több lenni, mint volt, ha sokat mész vele hidegen, gázolaj kerül az olajba, autópályan meg eltűnik belőle, mert felmelegszik üzemmelegre kipárolog
Nekem csak hyundai i30- ban volt diesel, abban elég hamar fekete lett az olaj
A fogyasztás vitához, nekem volt egy fiat tipom 1,4 5 ajtós és most van egy fiat tipo 4 ajtós. A két autó között ez a lényeges különbség, és a 4 ajtós felszereltebb. 16,5 ekm alatt az 5 ajtós mért átlaga 7,9 volt, a 4 ajtósnak meg 7,2 liter 18e km alatt.
Ugyanott használom és csak én, mégis van 7dl különbség -
vzsryl
nagyúr
válasz
hdanesz #199034 üzenetére
Pontosan mi is a probléma? Hogy túl magas a nívón az olajszint? Olajcsere után nem így volt? Hogyan ellenőrzöd a pálcát? CFFB-nél üzemmeleg motor leállítása után 3 perccel kell megnézni.
Az olaj sötétedése nekem az olajcsere után több ezer km-rel később szokott megtörténni. 134k km van az autóban. -
Faby
senior tag
válasz
hdanesz #199111 üzenetére
Általánosságban:
Mivel az olaj feladata (többeek között), hogy a szennyeződéseket, így pl a kormot vagy egyéb kisméretű részecskéket, amit a fizikai méretekből adódóan az olajszűrő nem tud kiszűrni (olyan kicsik) oldott állapotban, lebegésben tartsa, így teljesen természetes, hogy a friss olaj hamar, akár néhány száz km után már fekete.
Lásd Totalcar 1, Totalcar 2, Totalcar 3
-
macilaci78
nagyúr
válasz
hdanesz #199034 üzenetére
Nekem is rendszerint túltölti picit a szerelő, max felett 3-4 mm-rel is. Mondjuk, a teremgarázsban vízszintes a padló, azt használom referenciának, mindig ugyanott és indítás előtt hideg motorral nézem.
Ha csere után egyből nem nézted meg, akkor ne parázz, nem termeli az olajat. -
Bdanyy
addikt
válasz
hdanesz #198842 üzenetére
Golf VI 2012 1.6 CAYC 163000km
Tavaly év eleje óta használom az autót, előtte több mint egy évet állt. Nyestek szétszedték a motorháztető belső szigetelését és össze vissza betömködték. Amennyire tudtam kiszedtem és elgurultam vele a szerelőhöz, ekkor már éreztem, hogy nagyon büdös az autó (de ekkor még folyamatosan). Kiszedte a maradékot belőle és mondta, hogy szivárog a nagynyomású.
143000-nél cserélték, attól elmúlt a folyamatos szag, emiatt hittem, hogy "normális" ha regeneráláskor bejön, korábban csak DPF nélküli dízelt vezettem. De akkor ezek szerint lesz még egy köröm vele valahol. -
zsoltip
őstag
válasz
hdanesz #198572 üzenetére
Nem, nem vettem észre magasabb fordulatot.
Használat nem változott.
Részecskeszűrő ha kezd eltömítődni, mit tudok vele kezdeni? Tisztítás, vagy csere?Más fórumon még helytállónak látják a szoftverre való gyanakvást, de van aki a termosztát meghibásodásra gyanakszik.
Ezekről itt mit gondoltok Fórumtársak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Augusztusi hardverszuflé
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Gaming notebook topik
- Windows 11
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest