- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
JHONNY 79 #225468 üzenetére
Használd egészséggel, volt szerencsém kipróbálni igaz egy 5 személyes 1.5 TSI manuális váltóval szerelt darabot, picit ijesztő volt a hosszú távú 9 literes fogyasztása persze egy Octaviahoz vagy egy Karoqhoz hasonlítva óriási a beltere.. egy dolog tetszett a mátrix LED és automatán kapcsolgatta a reflektort éjjel.
-
-
ArthurShelby
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz
JHONNY 79 #209860 üzenetére
Ha ebbe a topikba kerested, akkor azért nem találtad
A Milyen autót vegyek-be írtam az élményemetSkoda Superb
Igazából 3 autó jöhetett szóba nálunk, Octavia, Superb, meg Mazda 6. 4-5 éves korban gondolkodtunk, a Superb vs. Octavia meccsben egyértelműen a Superb jön ki nálam győztesen. Nekem jobban tetszik, hogy picit nyújtottabb, cserébe drágább is. Mazda 6 meg jóval drágább volt, 1-1,5M-vel, viszont nagyon tetszett a formája. Kivéve a kombinak, a sedannak meg nem annyira derékkímélő a csomagtartója ki-/bekapoláskor, ráadásul nagy dolgok nem is férnek be a nyílásán.
Esélyesebb volt egy Skoda, abból pedig az, ami először szembe jön és tetszik, plusz úgy érezzük megéri. Az már mindegy volt, hogy Octavia v. Superb. Így lett Octavia.Konkrétan azt a Superb hirdetést nem találom már, de egy kb. 4 éves autó 6,8M-ért volt fent egy szombathelyi kereskedésbe, az autó amúgy lizingelt volt előtte.
-
T-master
tag
válasz
JHONNY 79 #201104 üzenetére
A motorvezérlő természetesen kuka sajnos. A motormosást ki lehet zárni, mivel a csatlakozók teljesen vízállóak, hacsak valaki szándékosan nem rongálta meg a tömítést. Ahogy fentebb írtam nézd meg azokat a jeladókat, amelyek kapcsolatban vannak a hűtővízzel pl: hőgomba. Biztos hogy az egyiknek vizes lesz a csatija. Többször is láttam már ilyet, pedig nem olyan régóta dolgozok VAG konszernnél.
-
imyourfriend
őstag
válasz
JHONNY 79 #201086 üzenetére
Környéken valamerre egy darab, melyet beletudsz próbálni miután kiszáradt a rendszer?
Ezt követően [link] gondolom nem ilyen van, mindenképpen megpróbálnám szétszedni. Amennyiben másképp nem megy, roncsolással. Nem egyszerű döntés, de amennyiben nem lehet mit kezdeni vele pár helyen a kötést feloldva talán bontható és előrébb tudsz jutni.
Ebaynél a PayPal protecion egy jó dolog, jártam már úgy nem megfelelő alkatrészt küldött az eladó, jeleztem felé majd mondja küldjem tovább egy harmadik országba.. mondom szó se lehet róla, aztán elküldte a postaköltséget és visszakaptam minden forintot amit adtam, az alkatrészt visszaküldtem. ~50 vásárlásból egy volt ilyen, de mind korrektül zárult. Addig visszatudod tartani a pénzt tőle, míg meg nem kapod a rendelt alkatrészt és meg nem bizonyosodsz róla, hogy minden a rendelésnek megfelelő. Rendeltem már jópár országból, a fontos hogy biztosra menj: pontosan azt az alkatrészt rendeld meg ami kell.
Remélem mihamarabb megoldódik a probléma, beázás okáról mit tudni, sikerült megoldani hogy ne forduljon elő megint?
-
ZolkoW
őstag
válasz
JHONNY 79 #201086 üzenetére
nem feltétlenül otthoni meló, de ránézésre azért cserélhető a csatlakozó (ellenoldal is sanszos hogy érdemes), csak hát ahhoz is kell donor, külön nem hiszem hogy találni. bár néha megvehető (Tyco pl.)
Ha ki van öntve műgyantával, az mondjuk más, akkor valóban nem cserélető.. -
macilaci78
nagyúr
válasz
JHONNY 79 #201083 üzenetére
Litvánia okés, Anglia, Németország, Spanyolország is. Többször rendeltem ezekből az országokból gond nélkül ebay, aliexpress shopokból is.
Persze EU-n kívüli országból van egy külön adminisztráció, esetleg költség, de ez is tervezhető ma már.Értékeléseket megnézem, legyen sok és az 1-2 csillagosokat elolvasom. Nem kapta meg, van ilyen. De ha indoklás nélkül tolt 1 csillagot, akkor csak csak köcsög.
-
Doki16
addikt
válasz
JHONNY 79 #197526 üzenetére
Természetesen elég nagy kárt tud csinálni, de ez a szíj nincs nagy igénybevételnek kitéve.
Lényegében megállna a vízszállítás és felforrna a motor. De mondjuk jelzi ez a kocsi ha gond lenne a vízhms-el. Annyit látnál, hogy gyorsan emelkedne a hms. és akkor azonnal félre kellene állni.
Hidd el előbb megy tönkre a pumpa minthogy a szíj elszakadjon -
Motion_Blur
félisten
válasz
JHONNY 79 #197011 üzenetére
Csodás baszki... mehetek újra váltókódot nézni
Sajnos én nem láttam a teljes folyamatot, annyit láttam hogy a 2 litert amit vittem azt teljesen felszivattyúzták, de itt a kommentekben írják hogy ha gond van akkor csak 6 deci jön le (és megy bele vissza).
Ha ez igaz, akkor elmegy a VW a 'csába..
(#197012) BullKoxa: minden azon áll hogy milyen gazdája volt az autónak, és az még a szervízkönyvből se derül ki sajnos. én nem mernék ismeretlentől (ilyen) autót venni
-
Attix82
addikt
válasz
JHONNY 79 #194154 üzenetére
" Visszavigyem a szerelőhöz, aki vélhetően az alkatrész hibája miatt nem szereli gariba? Az alkatrészt még lehet ki tudom cseréltetni, de ilyenkor mi van a szerelési díjjal?"
Sajnos mivel Te magad vetted , így a szerelőt nem lehet garis szerelésre utasítani mivel nem szerelési hiba történt. Azt tudni kell, hogy az anyagminőség minden téren romlik. Amiket lehet rendelni gyári minőség címszóval az nagyon messze van tőle, főleg egy ideje.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
JHONNY 79 #191963 üzenetére
Ilyenre az a módszerem, hogy elviszem autóüveges műhelybe, és ott maradék szélvédőragasztóval pici pénzért megcsinálják - jellemzően annyit kérnek csak, amennyiből még a téli tubus sem jönne ki, plusz ott megvan minden eszköz és kiegészítő anyag (zsírtalanításra és tapadásfokozóra gondolok). Viszont ha valaha tervezed leszedni, akkor lehet más anyag után érdemes nézni.
-
Doki16
addikt
válasz
JHONNY 79 #188155 üzenetére
Nem vagyok szakértő a témában. Az elejét jól következtetetted ki, a Varta meg az Ah-val már nyert ügyed lesz az már most okés. A kódnak meg beütöd azt amit gondoltál. Szokták azt javasolni, hogy adj hozzá egy karaktert a régi kódhoz. Tehát ha 1-re végződik akkor helyette legyen 2 vagy A helyett B. De gyanítom a Varta kód is jó lesz. igazság szerint bármit el fog fogadni, ha beírod, hogy szilvasbukta azzal se lesz baja
Az a lényeg, hogy tudja új az akku és mekkora a kapacitás. A Varta azért jó választás, mert gyárilag is szerelték vele és benne van alapból.
Ha biztosra akarsz menni akkor kódolás után pár héttel rámérsz, hogy mennyivel tölt a generátor. Ezeknél már nem fog 14,6-al tölteni, ha minden rendben mert tele az akku akkor 13V körül kell lennie fogyasztók nélkül. -
válasz
JHONNY 79 #187898 üzenetére
Én is így tudom.
A pénztárcám azt súgja, hogy felesleges AGM-et tenni az EFB helyére, utóbbi alig drágább a hagyományosnál. A JászAkku is gyárt már EFB-t, talán ez vagy ez kell a G7 1.6 TDI-be, akár csak a 2.0 TSI-be. 26-28 ezer Ft, ill. egyik 175, másik 190 mm magas, ezt még nem tudtam lemérni.
Gyárilag 69 Ah, 680 A van a 2.0TSI-hez.Az előző OFF autómban 6 éves korában javallott volt cserélni a gyári AGM-et, mert furcsa hibakódokat dobott. A Golf lassan 5,5 éves, gyári EFB (Banner), nincsenek hibakódok, a start-stop vidáman működik amikor hagyom. Ha cserés lesz, maradok az EFB-nél.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JHONNY 79 #187771 üzenetére
A modern autókban már nem, a generátor sem tölt állandóan (főleg nem állandó feszültséggel, mert ha merült az AGM/EFB akksi megküldi 14,8V-al is simán). Ha nincs szükség töltésre mert kellő feszültség van az akksiban akkor nem tölt a generátort mert akkor feleslegesen rontja a hatásfokot (rgo növeli a fogyit). Tehát pont az a baj, hogy az időnként töltő generátor vezérlése át van verve és folyamat csutkán tölti az akksit ha kell ha nem, ami így idő előtt kimúlik.
-
válasz
JHONNY 79 #187771 üzenetére
A feszszabályzó mit csinál? Mit csinál akkor ha azt az utasítást kapja hogy full delej? És ha gyengébb az aku, mondjuk 7 V akkor mit csinál az elektronika? Bizony, megemeli a fordulatot és mindennel tölteni igyekszik. Ki van ez találva, szerintem nem lehetünk okosabbak mint sok-sok mérnök.
A kedvencem amikor az ülés foglaltság jelzőt állítják át a népek. Oszt mi van ha a szoftban van egy olyan prekvizítum h légzsák open if ülés has picsa? És mondjuk ez a foglaltságjelzőhöz kapcsolódik, mondván hogy drága a légzsák ha nem ül ott senki minek durranjon?
-
-
Doki16
addikt
válasz
JHONNY 79 #187480 üzenetére
Egy jó ideje már nem is mérőcsoportban vannak ezek. Az illetésben található. Ha nem start-stopos akkor is kell tanítani. Meg kell nézni a gyárit az a legegyszerűbb. Illetve az adott menübe kell belépni és megnézni, hogy van-e.
#187473 rasotamas: Nem lesz benne semmi ilyen. RNS510 volt a max amivel szerelték, az meg egy 2006 körüli konstrukció.
A szerviz is egy titkos dolog, csak neked mondják meg mint tulaj és külön bírálja el a POHU, hogy kiadják-e. A B7 Passat egy B6,5 csak már CR motorokkal. -
grizlisandor
veterán
válasz
JHONNY 79 #187480 üzenetére
Ha a meglévő aksid BEM kódos, akkor kell kódolni.
Szerintem az egy hónappal ezelőtti beszélgetés alapján. -
-
válasz
JHONNY 79 #184189 üzenetére
Komponens védelmet lehet oldani de kell hozzá a gyári szerver. Ha sikerül kb 20k a gyári függetlenítés. Szoktak csinázni olyantot is hogy az illesztendő komponens miatt a gateway firmware-t felülírják egy olyanéval aminek már fel van oldva egy illesztésig a védelme, de ezt nem favorizálnám mert okozhat gubancot márkaszeviz látogatáskor.
-
Tin
veterán
válasz
JHONNY 79 #181389 üzenetére
Felemeled a kocsit, leveszed a kereket, és mérsz a tárcsa aljától és a tetejéről egy távolságot a földtől centivel, majd a nagyobbik számból kivonod a kisebbet. Ha nem érzed elég pontosnak, raksz a tárcsa tetejére egy vízmértéket, és leméred kicsit odébb...
Vagy mérsz sugarat, vagy kerületet.
Vagy rábízod a szerelőre... -
grizlisandor
veterán
válasz
JHONNY 79 #181386 üzenetére
A tárcsán nincs írás?
Az ATE tárcsán van, gondolom én a többi gyártó termékén is van, abból egyből kiderülne a mérete.
Csinálni akartam képet a sajátomról, de természetesen mind lefelé néz, nehogy le lehessen fotózni. -
grizlisandor
veterán
válasz
JHONNY 79 #181372 üzenetére
Netes felületére én is beütöttem az alvázszámot és az se tudta értelmezni.
Tegnap mikor kerestem volna valami megoldást neked, ezt találtam, ha tekersz lejjebb az egyik srác Skoda autójának se volt első fékhez PR code-ja és bemutatja, hogy ő milyen módszerrel mérte meg a féket, hogy fent van a kerék.
-
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
JHONNY 79 #181110 üzenetére
Értem köszi.
Teljesen vegyes felhasználás. Ha úgy van, akkor 3 napot áll az autó, mert megoldom máshogy. Ha úgy van akkor 2 nap város, aztán 1 kis pályázás, majd országút, majd megint állás, utána városi menet..
Dízelt csak azért néztem, mert abból legalább van választék. Bár, ha az autó árának a felét ráköltöm egyből, akkor akár drágább biztosabb TSi-t is nézhettem volna már valószínűleg.
1.4 Tsi-ből akkor 2012 május utánit kéne nézni, hogy szíjas legyen, és csak manuál, mivel az automata száraz?
Hát beírom, hogy bőr, akkor kb el is úszott minden lehetőség TSi vonalon.
Mennyire kényelmes ezekből a sima szövet ülés?
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
JHONNY 79 #180972 üzenetére
Na, igen, csak elbizonytalanodtam.
3m-ig keresek valami kombit, V70 jöhet szóba vagy Passat 6-7. Aminek a csomagtartója teljesen sík, nincs a csomagtérajtónál azaz emelvény, hogy be kellene emelni a cuccot.
Benzines is szóba jöhet. Dízeltől félek picit.
Főként város lenne, de sűrűn van országút és pályázás is. 6-os automatát néznék, benzin felé húzna a szívem, de csak dízelből van kínálat.
Kényelem miatt V70 a fő kereseti ág, annak a Geartronic váltójáról jobbakat hallani, mint VW fronton a száraz DSG és társairól.
Akkor ilyen, hogy ülésfűtés, tempomat azért már alap dolgok. Némi vezetéstechnikai segítség sem ártana. Szóval nem fapadot szeretnék.De lehet csak nekem tűnik halottnak ez a 3M kategória.
-
-
-
diegho
nagyúr
válasz
JHONNY 79 #166281 üzenetére
Sziasztok!
Elhatároztam, hogy a következő autóm VAG csoportból lesz. Valahol 2-3 millió között akarok kiadni rá. Az első opció egy 1.4tsi Golf6 vagy Octavia 2010 környékéről, a második pedig a Leon, Toledo, Rapid 1.2tsi hármas 2013-14 körül. Mi az, amire nagyon figyelni kell ezeknél? A lánc és koksz problémát ismerem 2013 előttről.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
JHONNY 79 #165661 üzenetére
Én még tavaly tavasszal vettem H7-es Night Breaker Lasert, azóta az autóban van. Jobb mint egy sima Philips +30%-os izzó, de nem annyival amennyivel drágább. Mondjuk nekem a NBL-t 4 ezer alatt sikerült megvennem, annyiért vennék mégegyszer, de sokkal többért már nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- iPhone topik
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PlayStation 4
- Battlefield 6
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest