- Kikristályosodik a Razr 60
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
aero. #207840 üzenetére
Nekem azt mondták amikor kiderült, hogy egy későbbi elméleti garancia intézes során lehet hogy nem okozna gondot, de "attól függ hogy a kozpontban az ügyintéző mennyire lenne szőrös szívű ".
Erre mondtam, hogy nem szeretném az autó garanciáját attól függővé tenni később, hogy milyen kedve lesz valakinek. Amúgy 2 évesen 23 ezer km van benne tehát nincs tulhordva az autó.Úgy gondolom a köztes olajcseret is innentől maszekban intézem, és minden kopó cuccot is, amit csak engednek pl pollen szűrő, inkább veszek bele évente egyet magam mint 2 évente cseréljék Ok dupla annyiért . Pénzben ugyanannyi megy el rá csak épp évente lesz új.
-
-
válasz
aero. #202408 üzenetére
#202409 imyourfriend
& Hosszú távon vlszg szerzek majd. Bár műszaki analfabéta vagyok, s autózni sem rég kezdtem (meg annyira mondjuk nem világom), de nem egy ökör ára, jó úgy menni szerelőhöz, hogy már van "elképzelés". Remélhetőleg úgyis szökőévente lesz rá szükség -
Szada85
aktív tag
válasz
aero. #200546 üzenetére
Az új Octavia LED-je is gyakran vakít, többször jött már mögöttem, akkor is, illetve sokszor ami szembejön velem, és mielött mellém érnek, akkor vakít el valami "átlósan elöre világító" nyaláb a fényszórójából.
Német Skoda fórumon is olvastam már pár thread-et erröl, többeknek újrakalibrálták a rendszert, utána jobb lett.
-
válasz
aero. #200112 üzenetére
pénteken deb-balatonfűzfőt 1.0tsi kamikkal tettem meg, 3 személlyel. Meglepett a motor, teljesen élhető, nem esik zavarba pályán sem. Kezdem megkedvelni, ismerősre is sikerült rábeszélni az 1.0 tfsi-t
Más: valakinek ezzel tapasztalat? Előző autóban ilyen volt, atombiztosan tartott rossz úton is, és gondolkodom, merjem-e bevállalni a hűtőrácsba applikálható verziót, v maradjak a "beváltnál"? : ) Úgyis van most 3k-s alza kupon, nofene.
-
válasz
aero. #199730 üzenetére
akkor ez a titok nyitja, hogy ez ilyen
nekem a fekezesennagyon tetszik, a gyorsitasa kevesbe. a legkellemetlenebb amikor kulso savban megerkezek valami lassu jarmu moge es keson megyek at a belsobe valami oknal fogva. akkor hiaba a savvaltas a belsoben is befekezna kulsoben marado jarmu sebessegere es onnan gyorsit tovabb. ez kellemetlen meg veszelyes is :/Bandit: nem sajna, hiaba kerul ki a kocsi a vonal mogul, en allva maradok. de akkor ezzel nincs mit tenni, neha pockolni kell.
-
válasz
aero. #198853 üzenetére
A venti nekem is szokott menni néha még akkor is, ha már nem meleg az olaj, nem tudom, olyankor mit csinál
Nekem regeneráláskor jól befűt a kipufogóba, érezhetően jön a meleg, meg a hevült fém szaga a kocsi alól, pár literrel megnő a fogyasztás, talán az alapjárat is magasabb hidegen. Meg hangosabb lesz és öblösebb. A gázreakció is másabb lesz, tunyul.
Egyszer leálltam, amikor csinálta (igaz, csak pár órára), majd később folytatta gond nélkül.
Az elsőnél azt hittem, valami kilyukasztotta a kipufogótNéha jó lenne, ha tudna ilyen hangja lenni, de autópályán megőrülnék tőle. Így néha van egy kis móka.
Az is lehet, hogy ezt csak sok rövid út után csinálja, nem tudom. Majd egy-két hónap múlva kiderül, mert most szinte csak hosszabbat megyek vele (125 km). -
-
zsoltip
őstag
válasz
aero. #198280 üzenetére
Akárhogyan nézem, nekem úgy jön le, hogy pl. egy MIB1 fejegységgel nem lehet használni. Hanem egy olyan kell, amire lehetséges APK telepítés.
Félreérteném? Ha igen, hol van az infó? Meggyőzhető vagyok, sőt ha így van, magam is rendelek egy ilyet, vagy hasonlót, hogy legyen Android Auto a VWben. -
Ed3r_X_
nagyúr
-
-
bul07
nagyúr
válasz
aero. #195512 üzenetére
Nincs OBD
De viszonyítási alapnak jó az óra(#195510) Reggie0
Annyira nem volt hideg 1-2fok volt most délután, kicsit lengedezett a szél
Akkor annyira nem meglepő ezLehet alapjáraton nem termel elég hőt
Én azt hitem sokkal többet fogyaszt, de most legutóbb 679Km tankoltam 43-44litert, ebben rengeteg hideg járat van
-
válasz
aero. #195019 üzenetére
vmax limiteren is csak 4200 körül forog.
7-es DSG-vel könnyű.
A 6-os DSG-nek is hosszabb az áttétele mint az én manuálisomnak. Még nem talpaltam ki a legvégéig, tippre közel 6000-ig* kiforog 6.-ban a boxszal.
Vmax limiten nézted, hogy mekkora tempót jelez ki a központi display?
Szerk. * Legyen inkább 5800-5900.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
aero. #195019 üzenetére
"vannak típusok, amik egyáltalán nem eszik az olajat"
Ha normálisan karbantartják, nem tapossák hidegen egyáltalán és melegen sem tartósan, akkor ez az állítás igaz. Ha ezekre egyenként vagy rosszabb esetben együttesen sem figyelnek oda, akkor minden motor enni fogja.
Egyébként rengeteg autónak alapból benne van a kézikönyvében a gyárilag megszabott, normális olajfogyasztása. Tudomásom szerint a VW-nél már az 1.6 szívó is ilyen volt. A TSI-k pedig mindig is csipegettek, de volt amikor jóval többet, mint a mostaniak. Szerintem nem létezik olyan feltöltött motor, ami alapból ne lenne erre fogékonyabb, mint egy klasszikus szívó. -
-
-
cross56
senior tag
válasz
aero. #193255 üzenetére
Szia!
3 éve van nálam az autó, mindig 10.000-ként vagy 1 év után cseréltem az olajat. És állítólag előttem is így volt (bár ez nyilván lehetett kamu). Napi 40 km-t használom. Hidegen nem szoktam hajtani, meg üzemmeleg állapotban is csak néha “rúgom el”.
bitpork: pályázni nem igazán szoktam.
Asbee: Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem. Egyébként tényleg nagyon szép munka amit a tiéddel csináltak.
Sajnos én most nem tudom megéri-e megcsináltatni mert ezenkívül a rozsda is elkezdte enni a küszöböket és az első sárvédőket valamint a tetőkárpit is kezd elengedni és a klímakompresszor is jövőre cserés lesz. -
-
#41445376
törölt tag
válasz
aero. #191305 üzenetére
Hát igen, ahogy gondoltam itt is vannak pozitív kivételek.
Elolvastam Göbi cikkét a Totalcaron, ahol azt írta, hogy a B-vel kezdődő motorkódúak már jobb választások, valamit a 163 lovas utolsó szériás már egy egész korrekt darab. Én személyszerint hiszek a Göbinek, viszont érdekelne az is, hogy ti mint mondtok erről?És van még valami, ami nem feltétlen motor specifikus kérdés. Van ezeknek a B7 A4 Avantoknak valamiféle külön nyűgjük, amire oda kéne figyelni az alap dolgokon kívül?
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #191231 üzenetére
Huhu, ezen kevesebbnek tunik a hely, mint ami a g7-ben volt, pedig ott se volt sok
ha a klimamatricas muanyagot le lehet szedni, az is jelent par centit, sokat szamit. Egyebkent ha van lehetoseg emelore rakni es a haspajzsot leszedni, akkor az lehet celravezetobb, de azert onnan se egy faklyas menet. -
-
válasz
aero. #191231 üzenetére
Felülről egész esélytelennek látszik az alsó csatlakozó
Én is ezt mondtam.
És mégis. Várd meg RBálint véleményét.
Első ránézésre ugyanaz:
- nagyobb a lepattintható burkolat a motoron,
- bal oldalon van az ablakmosó hasonlóan a G7R-hez.Kb. itt kell lenyúlni hosszú karral és elszánsággal:
Azért se tökölnék, mert 30 napod van visszaküldeni, ha nem jönne be. -
válasz
aero. #191180 üzenetére
Pár fényképes tipp, feltételezve hogy hasonló a motortér berendezése.
Áttekintés: [kép] a motor burkolata könnyen eltávolítható, csak húzd felfelé, 4 pöcökre ül fel. A box talán legjobb helye az akkumulátor és a légszűrő között: [kép], emailes megkeresésére ezt javasolta a support. Kábelek elvezetése: [kép] [kép] .
(Kizárólag E10 95 oktánt tankolok.)
-
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #190986 üzenetére
Asszem 3 steckere van, ebbol ketto fent, egy lent focvis GTI-jen. A lentihez kellett a gyozkodes, az a coolercsore megy ra, onnan veszi a turbonyomas erteket. Ugye van egy nagy stecker, amin megyen az ecuba az adat, egy kanoc a map szenzorba, egy meg valami uzemanyaghoz kapcsolodo.
-
Kiskokó
veterán
válasz
aero. #190328 üzenetére
Nemár.... nem lehet más színben kérni?
Én ilyet még nem is hallottam... jó gáz
Feketében lenne az igazi de így is szép16Milla? 1-et néztem hahun valami 14ről van 11-re leakciózva. Meg is lepődtem mert azért 11 Milláért még nem is lenne rossz... 16ért azérttt már átgondolnám.
320Ló
Lóerő sógorok vagyunkcsak nálam majd 2Tonna. 5.2 a 0-100
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- HP EliteBook 830 G5 16GB 256GB 13.3" FHD IPS
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest