- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
Ezek gyári 'normál' kerékcsavarok? Vagy valami speckó cucc?
A kocsiban kellene lennie megfelelő célszerszámnak?Uhh, közben lehet megoldottam. Ugye ez nem könnyűfém felni hanem dísztárcsa, alatta acélfelnivel. Feltételezem, leszedve a dísztárcsát előbukkannak a csavarok.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
Sziasztok,
2009-es évjáratú, 1.6benzin, Comfortline VI-os Golf-on gumit cseréltettem. Egy ideig semmi baja nem volt. Kb. 20km megtétele után a guminyomás csökkenését jelző piktogram világítani kezdett. Visszamentem a gumishoz, az értékek jók. Viszont nem tudjuk hogy lehetne törölni a jelzést...vagy egyáltalán miért világít ha a nyomás okés.
Laptopra is kötötték...ott nem írt semmi hibát, az ABS-re sem.
Biztos van rá 'reset' vagy initialize üzemmód, ugye?
Youtube -on találtam videókat, de ott vagy dedikált gomb van az ESP és parkradar gomb közt vagy a kesztyűtartóban van a 'SET' gomb.Nekem sehol sincs ilyesmi. Találtam olyan megoldást is, hogy az OK/Reset gombót a bajuszkapcsolón 3-5mp-ig nyomva bejön egy menü ahol lehetne kalibrálni vagyis reset-elni a dolgokat. De nekem persze olyan menüpont sincs.
Tudtok tippet adni?
Dani
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz L1ZRRR #150502 üzenetére
Elnézést kérek mindenkitől. Sötétben néztem be a kesztyűtartóba, csak a belső világítás fényénél....és úgy nem láttam. Most bevakuztam és tényleg ott a gomb. Már ki is iktatta a jelzést.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sziasztok,
RCD310 fejegység megette a cd-t...és utána még egyet. Így most kettő van benne. Van tippetek hogy lehetne kiszedni?
Nem látok 'hard reset' nyílást. Hatos Golf, ha ez számít.Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok,
Érdekes dolog történt. Golf VI (1.6benzin, Comfortline, 2009-es) az autó, eddig 15km-es sebességnél bezárta a központi zárat magától. Ma gondoltam kicserélem az eddig használt 'első' kulcsot, mert már eléggé kopott. Az eddig fiókban pihenő kulccsal mentem reggel boltba..és 15km felett semmi sem történt.
Azóta már a 'régi' kulccsal sem megy. Mi lelhette?Azt olvastam 1-2 helyen, hogy ez csak Highline-ban volt alap, a többi felszereltségben csak szervízben valami kütyüvel lehetett előhívni. Ami még furcsább, hogy a menüben sem találom. Azt nem tudom eddig volt-e, mert sosem kerestem.
Elfelejtette volna a második kulcs miatt? Vagy mi a szösz van?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Sziasztok,
Adott egy 2009-es, 1.6-os benzines VI-os Golf, 161ezret futott. Bár lehet a típus és motor most lényegtelen.
A csomagtérajtó rezonál. Nem mindig, de városban elég gyakran megszólal. Amikor a jobb hátsó ajtót bezárom, látszik is, hogy a csomagtérajtó kissé megmozdul.
Országúton, autópályán abszolút nem zavaró és ritkán is zörög, csak nagyobb úthibákon. Olyasmi hangot ad ki mint a régi Ikarusok ajtaja rosszabb utakon.Lehet ezzel valamit kezdeni?
Opel Astránál pl. a gumibakokat lehet kintebb tekerni. Itt ilyesmit nem láttam.
Próbáltam kicsit megfeszegetni, de nem lett jobb semmivel.Ami fura, az az, hogy nem volt törve a kocsi sosem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Sziasztok,
Egy ismerősömnek nagy álma egy Audi A8. Természetesen, használtan, a régebbi típusokból. Próbálja sok ember lebeszélni róla...hogy drága lesz fenntartani, szervízigényes...stb. De hajthatlan.
3-3.5 milliót szánna magára az autóra és tartogat emellett még a felmerülő bajokra is.
Egyik lehetséges versenyző ez az autó lenne.Hirdetés alapján neki és nekem mint laikusoknak jónak tűnik. Az lenne a kérdés, hogy elegendő egy ilyen autót a kereskedőnél megtekinteni szerelővel? Vagy mindenképp műszeres/szervízes átnézés javasolt?
Valamint ha már most a képekről feltűnik nektek valami bibi, szóljatok légyszi. Az automata váltónál mi utalhat vezetés közben hibára? Rángat? Bár ha jól gondolom, idősebb autókban nem volt amúgy sem annyira precíz a váltó új korában sem. Vagy rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
-
Sziasztok,
Off az autó, de ebben a topic-ban nagy a pörgés.
Kinéztem egy autót, annak az 'alfele' lenne a képen.
Vészes ez? 2003-as évjáratú autó.
Az alvázvédelemnek (már ha egyáltalán az...) így kellene kinéznie?Köszönettel,
Dani -
válasz bul07 #157919 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de 800méter alatt be sem melegszik a motor...de még 3km alatt sem. Biztos jó erre dízel autó? Nekem 2.5km-t kell menni a városhatárig, amit szinte lendületből teszek meg, két stop táblát leszámítva. És még ilyen melegben is épp elkezd melegedni a víz és az olaj. Bár off autó - Citroen C5 - de 2.0HDi.
Naponta 50km-t teszek meg oda-vissza melóba. Az első 2.5km város (kisváros), utána 17km országút majd a maradék 4-5km város ismét.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #157925 üzenetére
Igaz.
-
Sziasztok,
2014-es Skoda Superb-re (2.0CR TDI, 140LE) keresek gyári alufelni szettet. Lehetőleg 16-os méretben, de 17-es sem vészes. Bontókban szokott ilyesmi lenni? Illetve a különböző Superb generációk között is lehet pakolgatni a felniket? Vagy vannak különbségek?
Köszönettel,
Dani -
Sziasztok,
2014-es, 2.0 CR TDI Skoda Superb-re jó lesz ilyen méretű felni? 5/112 16X7 ET40
-
válasz molnarpeter #179853 üzenetére
Köszi! Az oldalon 57.1 van írva középfuratnak...a felnié meg 72.3
-
-
Sziasztok,
Pár napja vásárolt, 2016-os kombi Skoda Fabia 1.4 TDI-hez szeretnék szűrőket venni. Olaj-, lég-,pollen- és üzemanyagszűrő. 105LE-s változat. Valaki tudna nekem segíteni hogy pontosan milyen típusú szűrőket érdemes venni hozzá?
Rákerestem a Bárdinál és a Kauffer-nél is....és rengetegféle van csak levegőszűrőből is. Különböző méretekben. Természetesen elég nagyok az árkülönbségek is. A kezelésiben természetesen ilyesmit nem írnak le.
Valamint motorolaj ajánlásokat is szívesen fogadok. 182 ezer km van a kocsiban jelenleg. Egy volt kollégámnak 2.0 TDI Superbje van, ő Castrol olajat tesz bele.
Köszönettel,
Dani[ Szerkesztve ]
-
-
-
Sziasztok,
2016-os Fabia-ban létezik hogy kiakad az üzemanyagszint mutató?
Nem tudom milyen elven működik. Nem tankoltam borzalmasan fullra, az első kattanás után még egy 'fröccsöt' kapott. Viszont most megtettem vele 78km-t és még meg sem nyekkent a mutató.
1.4 TDI...105 ló. -
válasz F_Zolee #186208 üzenetére
Hmm, valóban érdekesen működnek. Egy hete van meg a kocsi, első találkozásunkkor 10km-t mutatott mint megtehető távolság. A szivattyú csak úgy sivított amikor próbálta felszívni a maradék naftát. Nem is értem a kereskedő miként hagyta ennyire kiürülni. Én blattyogtam el 4liter gázolajért. Akkor feltornáztam a távot 70km-re. Majd rögtön irány tankolni és fullra szerettem volna tankolni. Ehhez képest 22.5 liter után kiakadt a pisztoly. Mivel 'friss' autó volt még számomra, nem eröltettem és nem tankoltam rá többet. Fizetés után láttam hogy a mutató kb. a fél és a háromnegyed közt van csak félúton.
Ekkor még jól viselkedett a mutató, a megtett távval arányosan haladt is lefelé a mutató. Sőt...azt kell mondanom, hogy meglehetősen gyorsan. De a megtett táv igazolta hogy nem folyik belőle a gázolaj. Nem vártam meg amíg újra 70km megtehető távot mutat...hanem 130-nál tankoltam, még a tartalék részbe se fordult a mutató. Tippre kb. 20 liter gázolajjal sikerült 495km-t megtennem.
Vasárnap tankoltam ismét (vagyis valójában először) tele. Most már felment totál a tetejére a mutató viszont azóta meg se nyekken. Ha 150 megtett km-nél sem mozdul, akkor kezdek majd aggódni.
Ráadásul a korábbi autómhoz képest (G Astra) elég vicces a mutató meg a beosztása. Az Astránál csak negyedekre volt osztva a visszajelző és elég rövidke is volt a táv köztük. Ennél viszont egy negyed rész is fel van osztva további 4 részre...és hosszabb utat jár be a mutató....így olyan vészesnek tűnik a 'csökkenés'.
@vzsryl: Köszi neked is!
-
-
válasz sztikac #186232 üzenetére
Nekem egyetlen új autóm volt, egy 2017-es Honda Civic. A legújabb generációból. Abban sem volt túl sok, de annyit töltöttek bele átadás előtt hogy ne a tartalékban legyen a mutató. Szegény rommá tört egy balesetben, amit nem én okoztam. Béke poraira.
A Fabia-t használtan vettem, de ezzel a 10km megtehető távval már nagyon sírt az autó. Szó szerint sípolt szerencsétlen amint próbálta felszívni a maradék gázolajat. Kicsit le is fagytam hogy marha jó....öt perce fizettem ki és máris baja van. Bár így is amit szívok ezzel a kocsival..... az vicc. Azt hiszem le is írom a logout-on.
-
Sziasztok,
2016-os 1.4 CR TDI (motorkód: CUTA) 105 lóerős Fabia-ról lenne szó. Minden szép és jó vele mióta megvettem. (December 2.)
Volt már pályázós út is és beletettem összesen 1380 km-t. Fűt-hűt....minden működik, olajat eddig nem evett. Egy dolgot vettem észre, nem tudom mennyire 'normális'.Ha maximum hőmérsékletre állítom a fűtést (manuális klíma) és bekapcsolom a ventilátort (akár 1-es akár 2-3-4-es fokozatba) az alapjárat felmegy majdnem ezerre. Viszont, ha csak 1 cm-rel is a maximum hőmérséklet alá húzom a tekerőt...akkor visszaáll 750-re.
Nem ingadozik, csak felkúszik 1000-re ha a fenti módon fűtök. Persze ebből menet közben nem sokat érzek, csak pl. lámpánál. Először azt hittem regenerál.... De a venti nem forgott mint a veszett (ahogy regenerációnál szokott). És ekkor vettem vissza a fűtésből...majd állt helyre a béke.
-
-
Sziasztok,
2016-os Skoda Fabia, 1.4 CR TDI (105ló)....hogyan tudom kikapcsolni azt hogy ne vinnyogjon minden esetben amikor 4 fok alá csökken a hőmérséklet? Mindig fél szívbajt kapok amikor csilingel. A hangbeállításoknál nincs....a kocsi beállításaiban sincs....akkor ezzel együtt kell élnem?
-
Ebben az időben a legrosszabb. Elindultam a kocsival, garázsban 11 fok. Odakint vinnyog amikor lement 4-re....20 perccel később megálltam egy bevásárlóközpontnál, ott felmelegedett 6.5 fokra.....de 2perc utazás után ismét csengetett mert 4 fok lett ismét a menetszél miatt. Ezt ma még kétszer játszottuk el 30 perc alatt....minden alkalommal szívbajt kapva.
Megy az ember nagy csendességben aztán bammm....
@rob210: Annyira nem szeretnék belekontárkodni. Idővel lehet megszokom. Egy ideig most is figyeltem hátha 4 fok körül van a hőmérséklet és akkor számítok rá. Egyszer 20 percig vártam 4.5 fokon....hogy mikor ugrik le az a fél fok. Persze hogy nem került rá sor.
Amikor meg nem figyelem, mindig megijeszt.Tudom....fontos problémák ezek...
[ Szerkesztve ]
-
válasz vzsryl #186859 üzenetére
Igaz, nekem még eddig csak 5 tankolásom a Fabia-val (1.4 CR TDI - 2016), de mindig +2-3dl volt a különbség az autó által írthoz képest.
Anno volt hatos Golf-om, 1.6 szívó benzin, azzal kicsit nagyobb volt a különbség (5-7dl pluszban). Nem tudom ennek ahhoz van-e köze hogy a Fabia-nál eleve kisebb a fogyasztás mint a benzines Golfnál és ezért exponenciálisan nőne a különbség?
Vagy csak véletlen alakult így.A Fabia értékei:
5.2 autó szerint - 5.39 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.52 visszatankolva
5.1 autó szerint - 5.38 visszatankolva
3.7 autó szerint - 4.01 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.55 visszatankolvaA Golfnál kb. ilyenek voltak:
6.5-6.9 autó szerint - 7-7.6 visszatankolva -
-
-
-
-
Sziasztok,
2016-os 1.4 CR TDI Fabia-ról van szó. 0 fok alatti időben, előfordulhat hogy a gyári tolatóradar 'beragad'? Igaz, csak akkor csinálja ezt ha sokat áll kint a hidegben (4-5 órát legalább).
A tünet a következő: Beülök a kocsiba (motor hideg, kocsi hideg ), tolatok (radar csipog rendesen), majd 1-es, indulás...és olyasmi hangot hallani mint ha a csipogás tompábban, halkabban és lassabban folytatódna még 3-4 alkalommal. Hozzáteszem, nemrég cserélték a fékbetétet és tárcsát hátul (Textar betét, Bosch tárcsa)....lehet azok vinnyognak inkább? És a forgás miatt hallom...pulzálni? Főleg mivel a Textar-ra többen írták hogy sípol....bár amikor hallom akkor épp nem fékezek, csak gurulok előre.
Pár méter után már nem hallani többé.
-
-
Sziasztok,
Le szeretném cserélni az autómat és a Skoda Superb is képbe került.
Ezt a példányt néztem ki.
Ahogy olvasgattam itt a fórumban, inkább az olajos DSG ajánlott...és ha jól láttam a 2.0-ás motorokhoz ez 'jár'. Vagy tévedek?A motorkód CFFB, tehát ez már a CR TDI...nem pedig a PD TDI? Élőben jó benyomást keltett az autó, még próbaút nem volt. Viszont álló helyzetben pakolgattam ide-oda a váltót...és nem nyekkent, nem reccsent...nem ugrott semmit. Menet közben mire érdemes majd figyelni? Ha rángatva vált? Feltételezem ez sem fogja szétpörgetni a motort...hanem bőven 2000 alatt váltogat majd.
Tettem fel ide pár képet.
Örülnék ha véleményt/tippeket mondanátok róla.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok,
Lenne itt egy autó ami érdekelne, 2011-es Passat B7, 1.4TSI...
Íme a hirdetés.A bibi ott kezdődik, hogy a rendszám alapján történt lekérdezésnél, a képen látható értékek jöttek vele szembe. És mint a hirdetésben látható, a mostani km sem sokkal több az autóban. Majd' két éve nem ment szegény autó 100km-t? Viszont, pöccre indul...a motorterében sem látni semmi nyomát annak, hogy ennyit állt volna. Persze tudom, ki lehet glancolni azt is....
Mennyi veszélye lehet ennek így? Van bármi olyan jel, amit én is ki tudok szűrni helyben? Hidegen indítva nincs csörgés, a fokozatokat is jól veszi a váltó (álló helyzetben próbáltam csak), a rükverc sem reccsen.
Vagy a rendszerbe csúszott hiba? Mert pl. nincsenek eredetvizsgáról sem képek, sem adatok....egy darabról sem. Arról pedig lennie kellene...főleg mivel külföldről behozott autó.
A műszakik időpontjai sem teljesen stimmelnek. Pl. 2020.02.19.-ig volt érvényes a műszakija, de csak 2020. októberben műszakizott... Bár...ki volt akkor épp vonva a forgalomból.Ha csak kereskedőknél dekkol az autó és ők cserélgetik egymást közt...akkor nem kell eredetvizsga?
Azt hiszem jobb lesz ezt a kocsit elengedni.
-
válasz molnarpeter #190172 üzenetére
Értem, köszi. Akkor sem túl jó hír, hogy ennyit állt a kocsi.
Ezen a képen jobban látni mennyit is 'parkolt'.
Ennyire félnek az emberek a TSI motoroktól?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Wiz Khalifa #190175 üzenetére
Körbemértem. Most vagy gyárilag fújták le újra...vagy nem tudom. Minden elemen 120-140 közötti mikron volt.
Sem a motortérben, sem hátul a pótkeréknél, sehol nem látom nyomát nagyobb ütközésnek.Viszont alvázszám alapján volt 'incidens'.
Mint már korábban írtam, elengedem ezt a kocsit. Tuti találok valamit hamarosan. -
Sziasztok,
Még mindig autókat nézegetek.
Két A6 (egy szedán és egy avant ) is célkeresztbe került, ill. egy A4 Avant is.
Szedán
Avant
A4 AvantMindegyik 2.0 TDI....de ugye a szedán manuális 170 LE, az A6 Avant Multitronic 170 LE, az A4 Avant pedig 150 LE Multitronic váltóval. A kérdés az lenne, hogy melyik konstrukció lenne a problémamentesebb?
Köszönettel,
Dani -
-
Sziasztok,
Skoda Superb 2015, 2.0 CR TDI....150 lovas. Próbakör volt, kb. 7-8 perc....közben a kocsi elkezdett regenerálni, ezért amikor visszaértünk, a kereskedő kollégája elvitte még kicsit megmozgatni a kocsit. Utána visszatért és nem állította le a motort, én pedig a másik jóemberrel beültem és ott dumáltunk mert esett az eső. Járó motor mellett vagy 8-10 percet.
A motorolaj hőmérsékletét megnéztem, akkor 102 fok volt. Normális ez a fent leírtak után?Nekem az 1.4 CR TDI Fabia, ha csak 'álldogál' 93-94 fok körül mutat, autópályán megy fel 102-re, melegebb időben 105-106-ra. 137km-re állított sebességgel.
Nem néztem mennyi olaj volt a Superb-ben, jelezni nem jelezte, hogy kevés van benne. A kevesebb olajmennyiség okozhatja ezt? Hogy magasabb a hő? Vagy ez tényleg 'normál' jelenség ekkora motornál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen