- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #230246 üzenetére
Szintén G8 egyszer M1-M7 kivezetőn elkezdett villogni a check engine és a motor is rángatott, újraindítás után soha többet nem jelentkezett. G8-ban ezek ilyen poltergeist-k.
-
válasz
BigBlackDog #230246 üzenetére
Reméljük, az új házban lesz garázs, akkutöltő.
A G8 eredetét még mindig homály fedi... -
válasz
BigBlackDog #230239 üzenetére
Ha nagyon aggódni akarsz akkor olvasd ki, hogy passzívnak valamit eltárolt-e
Simán lehet, hogy jól láttad, valami inicializálás nem úgy futott le ahogy kellett, másodszorra minden oké lett és ezért le is vette a jelzést. Értem, hogy akku problémára gondolsz, de ezt csak a sötét erő mondatja veled
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #230137 üzenetére
Agyf... Nyomkodok mindent, hogy ne pittyegjen mind vacakert. Elegge besz@ri. Kanyarban nem olyan ugyes mint Bubi de az elod 2wd utan mar ez is megvaltas.
Az mk3.5 utan azt mondom, hogy kenyelmesebb lett az ulese, sw viszont sokkal rosszabb.
-
syC
addikt
válasz
BigBlackDog #230104 üzenetére
Nem egy "smoke and charm" dologrol lenne szo. Azoktol en is rosszul vagyok. Dpf es a többi dolog mind maradna gyari, csak pont szeretnem megkimelni magam az adblue-okozta meglepetesektol, mert idovel biztosan elöjönne. Es ha mar ugy is viszem jovo heten optimalizalni a kocsit, gondoltam tul is eshetnenk rajta.
Amugy felkerült az nyari felni szett: jr37 9x20
-
dnelb
veterán
válasz
BigBlackDog #230104 üzenetére
7 éve katalizátor nélküli gtikkel jarok. Mindig lesz hely ahol atfog menni.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
BigBlackDog #230076 üzenetére
komfortot azt csípem, csak az ülésállítást nem, ugye beülök és ha ráadom a gyujtást, akkor beállítja az ülést, gondolom a kulcshoz mentett pozícióra, de nem bánnám, ha ez nem lenne, hanem maradna ott ahol volt, mert felesleges visszaállnia arra a default-ra
-
válasz
BigBlackDog #230012 üzenetére
+1
-
jozsi252
veterán
válasz
BigBlackDog #229886 üzenetére
Köszönöm a tanácsod!
Corsa02
Ha vennék akkor újat, nyilván hosszabb távra terveznék vele ezért lenne jobb opció az új. Az a baj ha nem ismerőstől veszek aki tudom hogy bánt vele, nagyon lutri lehet egy turbós vagy bármilyen más autó vásárlása.Mindig benne van a pakliban hogy rosszul döntök és utána annyit kell ráfizetnem hogy 100x megbánom hogy nem újat vettem.
Viszont legalább ez jó hogy pár évig nem kell aggódni a fent említett dolgok miatt.Reggie0
Akkor jól döntöttél mikor azt vetted. A kettős tömegű meg vezérlés csere nagyon zsebbenyúlós volt? Olyan nagy motorra nekem nem lenne szükségem, 1.5-2.0 környéki elegendő lenne nekem. A fentebb említett A3 is maximálisan megfelelt az igényeimnek.
Tom1939
Néztem amúgy az új C-HR-t és a 2.0 197LE-s verzió nagyon kis mozgékonnyá teszi. Meg sokkal jobban is néz ki mint az előző verzió.simonjoe
Köszönöm neked is a tanácsokat! Nyilván jól át kell gondolni mi legyen és nem szabad elhamarkodni de a nyaralás 1 hete alatt csak pozitívan tudok nyilatkozni az én általam vezetett A3-ról. Külső. belső. futómű. vezethetőség. multimédia, mindennel meg voltam elégedve. Legutóbbi kötelező szervizen ami nyaralás előtt volt próbáltam a fentebb említett C-HR-t és azért az is egy nagyon jó kocsi. De pl hangszigetelés terén az A3 jobb, határozottan jobb. -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #229926 üzenetére
Na ezt nem néztem és nincs is nálunk már ez a Golf, megnézni sem tudom.
Ami viszont érdekes, hogy a Formentor keyless, de azt nem tudja, hogy ha közelítek automatikusan nyisson, a Stlye Golf 2 hete tudta.
Lehet ez meríti a legjobban?
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #229922 üzenetére
R-line ami nálam volt ilyen vegyes keyless volt.
Ajtót nyitni a gombbal lehetett csak, de utána a kulcsot csak leraktam a helyére.
2 év alatt az is 2X lemerült a history szerint.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #229827 üzenetére
Most megnéztem kíváncsiságból, az én manuál Golfomhoz kettőstömegű 120-150k, Kuplung készlet ~100k (alkatreszek.hu). Plusz munkadíj, de ez azért bőven megáll 500k alatt és a kettőstömegűt nem is biztos, hogy cserélni kell (de célszerű). Mindenesetre szerintem hamarabb adja fel a mechatronika a DSG-ben, mint, hogy normál használat mellett kuplungozni kelljen a manuálist. Ahol meg hamar elkopik a manuál, ott a DSG is elkopna... Persze olvasni manuál váltó meghibásodásokról is, előfordul. De a DSG még mindig költségesebb móka, ha épp nálad kopik el, megy tönkre. A kényelme persze nem vitás, csak nem mindenkinek ér ez annyit, amennyi. Cégesnek biztosan DSG-t kérnék én is, újonnan privátban erősen elgondolkodnék rajta. Használtan viszont a manuálist pártolom egyelőre.
-
válasz
BigBlackDog #229827 üzenetére
Dehogy...
-
TrollBalint
addikt
válasz
BigBlackDog #229645 üzenetére
az fura, mert az AA után azt gondoltam volna, hogy az AB jön...
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #229645 üzenetére
Aprilis 15.
-
válasz
BigBlackDog #229630 üzenetére
Tavaly már nem volt ilyen kiemelt magánszemély (őstermelő & Co.) kategória. Golfra ~12%-ot kaptam, feltételezem, Octaviara több jár, más lehet az árképzése, a Golf fölé van árazva a listaára.
Szerk: De erről Te pontosabban tudsz nyilatkozni, csak kerülöd a kérdést...
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #229623 üzenetére
Jah, de most keszletes daraboknal 30% fole lehet menni..
-
válasz
BigBlackDog #229428 üzenetére
+ MK8 FL
Nem szeretnél esetleg kicsit többet mesélni róla, pl. kártyán nyerted vagy az Octaviát cserélted?
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #229156 üzenetére
Nem alap volt, r19 asszem.
-
gippazoid
senior tag
válasz
BigBlackDog #228757 üzenetére
Még nem másztam be, most akarok rá készülni hogy milyen szerszámok kellenek.
-
válasz
BigBlackDog #228749 üzenetére
Nem vagyok hivatott tudni az okát, de gyanús... Felőlem rátehetik a sima Golf képernyőszoftverét, nem használom a racsing dizájnt. 🤗
Egyszer jött eddig frissítés, nem változott semmi, sehol. Stabil minden.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #228749 üzenetére
Nem gondoltak rá tervezéskor, kifelejtették
-
Misi_D
tag
válasz
BigBlackDog #228626 üzenetére
Köszi, ma este kiprróbálom!
-
válasz
BigBlackDog #228606 üzenetére
Csak a végén figyeltem fel az alacsonyabb hőfokra, becszó nem volt tudatos, de persze még figyelem majd.
Szokásos útvonal, szokásos időpont, szokásos stílus, nagyjából szokásos, de valamivel kellemesebb forgalom*. 2 sarokkal otthon előtt még pukkant egyet a kipufogó 1->2-be. MOL95, *fogyi 13,6 [kép] - mondjuk ez lazán tud 15-16 lenni hazafelé. Illetve DSG-vel súlyosbítva a mostani.
-
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Szerintem ilyen nem nagyon létezhet, hiszen a Porsche Hungária a kizárólagos importőre, az viszont lehet, hogy tőlük, olcsóbban veszik meg, úgy hogy nem kérik az importőr által biztosított +2 évet.
-
gippazoid
senior tag
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Amikor email-ben érdeklődtem egy autó iránt, az Ayvens (korábban Lease Plan, de ezen a nével egyesültek az ALD flottakezelővel) értékesítője megírta, hogy 2 év garival veszik az autókat. Így hiába nem töltötte még be a 4. évet az autó, gari már régen nincs rá. A Ptk. szerinti szavatossági kötelezettségüket mondják 1 év, általuk nyújtott garinak.
A hahu-n is hirdetnek, de saját használtautós weboldaluk is van. Ott meg elolvasható az autók szerviztörténete. Abból jól látszik, hogy az első olajcsere (szigorúan 1 éves korban!) még márkaszervizben történik, a másodiktól kezdve meg XY Kft.-nél.
Porsche M5-nél is néztem ilyen, 4 év előtti autót, azokra él az importőri gari, csak sok közülük Europcar-os bérautó volt. Némelyiken még akkor is rajta a matrica amikor már az ország másik végében van egy neppernél...
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228492 üzenetére
Merca asszem' csak, amiről én tudok. Ők maguknak szervizelnek a kezdetektől, márkert sosem lát a kocsi... Azaz de, megkapták már a márkaszervíz rangot a saját műhelyek is pár éve.
-
válasz
BigBlackDog #228190 üzenetére
Igen, gyárban használatos, maradhat ott ahol van :)
-
kcsa
veterán
válasz
BigBlackDog #228190 üzenetére
A víznyomokból ítélve [kép] inkább szintjelzőt lellett volna berakni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228029 üzenetére
De csak amig hideg a motor gondolom. Utan padlogazzal indulsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227953 üzenetére
Mar aki... Kolleganak Nexen jutott csak.
Jah gyarilag benne van a matrica, hogy ha 4S gumid van ne menj 210 felett vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227948 üzenetére
Mk4 Superbhez kepest halkabb, jobban szigetelt. Ja es gyarilag jo gumit kapott (GY Eagle F1), legalabb ezen nem fillereskednek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #227946 üzenetére
Igen.
Hogy on is legyek: csere autonak egy uj A5 Avant-ot kaptunk. Sajnos a zongoralakk meg mindig megy... A kardanalagut feleslegesen nagy/szeles. Ezert hatul inkabb csak 2 szemyes. Elol egy fem betet van az elen, pont ott ahol a terded hozzaer. Miert nem parnazott az a resz is?
Az oldalso palacktarto/terkepzseb nincs burkokva filccel (az alja legalabb gumirozott).
Az ajto belul alcantara boritasu, finom/kellemes. Viszont egyedul ott van reszelos muanyag ahol a kezfejed hozzaer az ajtohoz. De mieeeeert???
Az elejen az audi logo muanyag. Meg csak nem is krom utanzat. Eleg kiabrandito. De legalabb nem vilagit, az a halalom kb.Az infotaintment: jo pofa, hogy az utasnak az anyoson sajat monitora van.
Az elektrokromatikus uvegteto meno! Gombnyomasra tejuveg es atlatszo kozott valt.
Ez a 2.0 tdi nem tepi le a fejed de 160 felett meglepoen jol gyorsul, nem fogy ki a szuflabol. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #227789 üzenetére
Hu, nem tudom a Gitihez mennyire kell fapadot venni, mert ez is lemezfelni, fenyezetlen lokharitos joszag volt
Nexen sztem se nagyon gaz — nem jo, nem is tragikus. -
válasz
BigBlackDog #226719 üzenetére
Igen, semmi extra, ahogy focvis is írja pár perc, számol, kalkulál, kiír, sem trükk.
-
válasz
BigBlackDog #226719 üzenetére
Ha jól emlékszem, 2 perc használat után mutatja.
-
válasz
BigBlackDog #226717 üzenetére
Pontos, ha az olajteknőben szeretnék mérni akkor muszáj várni. Ahogy a pálcánál is.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #226592 üzenetére
Persze, ahol lehet spórolnak, de ez nem csak a gyári alkatrészt érinti. Az utángyártottat is! Sőőt!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #226592 üzenetére
Sajnos az utobbi ervenyesul manapsag.
-
válasz
BigBlackDog #226534 üzenetére
Ja háát az alacsony igen, bár emlékeim szerint a Skoda nekem ott nem rezonál vagy remeg. Bár nem nagyon engedem oda le, esetleg véletlen, pláne nem onnan gyorsítok.
"Octavia esetén (2024-es modellév) alig veszem észre" --> Igen én is ezt tudom mondani, hogy az újabb modellekben ez már szinte alig észrevehető vagy legalább is a Skoda-ban, Golf 8.5-ben, Audikban alig. többivel nincs tapasztalatom.
A régebbi modellekre is több frissítés jött ki, meg változtak motortartó bakok is, sajnos nyomatékosan kell kérni a szervizt, hogy nézzék meg ODIS-al.
-
válasz
BigBlackDog #226320 üzenetére
Bocs Neked ment volna.
Nem tudom milyen a nem id-hoz való VW app gondolom tud annyit mint a skoda de az id-s app nem tud egy csomó dolgot amit a Skoda igen.
Nekem e kettő van erről tudok nyilatkozni. -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #226213 üzenetére
Jaja, ilyen lett. Bentrol zavarobb.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #226182 üzenetére
Dede ad a ceg ahol dolgozok alapbol, csak macera
Amugy ilyen, hat kisebbnek tunt eddig
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #226179 üzenetére
Hehe
De tényleg sima olajcserénél nem értem miért kell ennyire problémázni.
Úgyis fizetős szolgáltatás, akkor meg...
Na mindegy, nem nekem kell át logisztikázni meg majd vissza
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #226179 üzenetére
Vagy mert nem elég finom a kávéjuk.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz
BigBlackDog #226093 üzenetére
Napi szinten pályázok vele. Amit lehetett bele raktam, mármint extrát. Attól nem félek, hogy ha netán valami gond lenne, akkor nem tudnék mivel járni. Viszont, amit ezért az autóért kapnék pénzt, hiába van jó állapotban, stb, akkor sem adnak érte 1,5 millánál többet, de még lehet sokat mondtam. Amit a másikra számmék cakkpakk, az kb 3,5-4 milla, többet egyenlőre nem. Szóval....
-
F-ECT$
titán
válasz
BigBlackDog #225575 üzenetére
A beolajozták az én szófordulatom, gondolom azt használtak, ami jó oda.
-
bnorci71
addikt
válasz
BigBlackDog #225575 üzenetére
Műanyagra nem jobb a PTFE?
Zsírba/olajba ragad a kosz utána ami nem előnyös -
gyulaszu
senior tag
válasz
BigBlackDog #225560 üzenetére
Igen, úgy értettem .
Egy olcsó "népautó koncepcióba" nem tennék.
Manapság mindenkinek van nagy kijelzős okostelefonja. Aztán az első dolog, hogy annak kijelzőjét kitesszük a tabletra hogy ott nézzük a vazzétNem olyan régen volt itt arról szó, hogy milyen nem jó ez az irány, erre akart hajazni ez a hozzászólás is.
-
st81
tag
válasz
BigBlackDog #225529 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Az automata fényszórót (ha jól működik) és a holttérfigyelőt nagyon hasznos felszerelésnek gondolom (inkább, mint a táblafelismerőt). Nem mindegy hogy el kell-e költeni hatszázezret a mátrixra vagy helyette lehet mást választani. Akkor nem marad más, mint kivesézni az értékesítővel még egyszer.
-
imyourfriend
őstag
válasz
BigBlackDog #225529 üzenetére
[link] társul hozzá olvasmány is, Kodiaqban nekem is az tetszett amikor sík belátható terepen halad és látja a kamera, hogy szemből közelednek könnyedén kitakarja a szembejövőt és az egyéb teret megvilágítja + tesz a szimbólum mellé egy A betűt a műszerfalon automatánál. Elsőre persze furcsa volt látni, hogy több szegmensből áll és kapcsolgatja a LED-eket.
Egy dolog tuti, ilyen fényszóróval szerelt autóra már kötnék biztosítást 1000€ felett van az Octaviahoz 1db LED fényszóró.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #225519 üzenetére
Ezt is “gyari minosegu utangyartott”-kent hirdette a CG, de mar banom, hogy nem kardoskodtam a gyari gyari mellett.
Annak orulok, hogy az Octaviahoz tenyleg jot adtak. -
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #225510 üzenetére
Jaja, az a cég ebben nagyon jó, kárbejelentéstől számítva pár napon belül jönnek és a helyszínen cserélik, volt már egy pár cserém velük, sosem kellett gariban reklamálni.
-
válasz
BigBlackDog #225452 üzenetére
Ezt meg pont Neked (is) akartam megírni, hogy nálam a G7 és a Mazda is fix helyeken (pl. a Zwack székháznál) eldobta / eldobja a vezetéknélküli AA-t, ami nem is gyári és komoly támogatást kap a gyártótól.
Esküszöm, a G8.5-ben még egyszer sem szakadt meg a gyári vezetéknélküli AA.Pillanatnyi fogyim nincs. 🤣🤣🤣
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #225450 üzenetére
Garazsbol indultam es egybol. Volt frissites felraktam, hatha.
-
fattyu
veterán
válasz
BigBlackDog #225450 üzenetére
Nekem pl itt 100 ból százszor eldobja az autó a carplayt.
-
válasz
BigBlackDog #225391 üzenetére
Hát ezt a kérdést évekkel ezelőtt én is feltettem, mert ez nem egy új dolog, évek óta szinte minden vízpumpa ilyen. A válasz valahol a környezetvédelemi normáknál keresendő, állítólag ezzel koncepcióval lehet spórolni kibocsájtást, mert sokkal kisebb a pumpa ellenállása, könnyebb hajtani, plusz így teljesíthető, hogy szabályozható legyen.
Ugye ezek a fejlesztések a beszállítóktól jönnek, egyik motor/autógyártó sem tervez maga vízpumpát. (sem)
-
válasz
BigBlackDog #225354 üzenetére
De 1.5 TSi + DSG esetén nem félnék ettől Superb, vagy Kodiaq esetén.
Itt mire gondolsz? Ugyan az a váltó van alattuk...
-
válasz
BigBlackDog #225255 üzenetére
Ha van töltőd, akaszd rá.
A Mazdat akárhányszor előveszem télen (~2 hetente), itthon töltöm olyankor. A Golfot kb. havonta. Apám nem start-stopos Suzukiját 1-2 havonta. (Érzésem szerint télen a start-stop erősen nyírja az akkumulátort.)
-
válasz
BigBlackDog #225269 üzenetére
Lesz nyoma a vezérlőben!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
BigBlackDog #225258 üzenetére
Ott gatya lesz az akksi vagy valami mert azert nem hasznalom minden nap az autot, az appba meg be-be lepegetek, de semmi ilyesmi nem fordul elo.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #225261 üzenetére
Ra kene merni, alvo allapotban mennyit vesz lehet vmi nem megy el aludni.
Bubi is kibir 2 honapot siman. Igaz abban egy egyetlen extra en vagyok.
-
válasz
BigBlackDog #225261 üzenetére
Nálam a Skoda állt most 1 hetet, pöcc-röff, semmi bajt nem jelzett. Nálad valami nem stimmel szerintem.
-
válasz
BigBlackDog #225255 üzenetére
Reklamáld meg, nálam nem csinál ilyet, pedig én is használom az appot napi szinten.
Mondjuk a Thalia összehasonlítás tényleg nem korrekt.
-
pit stop
addikt
válasz
BigBlackDog #225255 üzenetére
Thaliaban is van távoli kommunikáció?
Csak a fogyasztók korrekt összehasonlítása miatt -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #225255 üzenetére
Nem tul biztato, hogy ilyen keveset bir mar...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #225225 üzenetére
Asszem kénytelen leszek elvinni egy körre a mai napon a Skodát, kb. 38-40 órányi nemhasználat után eljutottunk ide (mobilappot ez idő alatt megnyitottam kb. 4-5 alkalommal):
Eközben a 22 éves Thalia, 7 éves akkumulátorral kibírt 3 hónapnyi helyben állást is téli időszakban és utána azért még biztosan -bár kevésbé lelkesen- indult.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #225225 üzenetére
Te ilyen fagyos időben még tükröket hajtasz be-ki vele? Szégyeld magad!
Az első dolgom kikapcsolni az auto tükörbehajtást vagyis beprogramozni, hogy hosszú zárásra gomb nyomásra hajtsa be.
Remélem azért a kéziféket manuálisan engeded ki az első indulásnál (összefagyott tárcsa+betét miatt).
-
válasz
BigBlackDog #225185 üzenetére
Meglepő, de a német kivitel kopaszabb a magyarnál vagy a britnél. (Itthon széria, ott fizetős: mátrix LED, travel és side assist, sötétített hátsó üvegek.)
Guglizzátok a VAQ-t, az a sperr.
Az értékesítő is látta a sperrt egy már átadott GTI gyári kódjai közt.
-
válasz
BigBlackDog #225182 üzenetére
Találtam más hibát is a tesztben.
A német konfigurátort érdemes megnéni, a többiben sokszor van hiba: [link].
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #225170 üzenetére
Ez attól függ, mennyire van terhelve a generátor, az rángatja a szíjat a legjobban.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
BigBlackDog #225132 üzenetére
Nem gondoltam volna, h ide jutunk, h a tsi kevesebb olajat eszik mint a tdi
Nem nezegettem mostanaban, de ugy remlik, h nekem ratoltest kovetoen ismet elindult lefele az olajszint.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
BigBlackDog #225111 üzenetére
3dl olajat evett osszesen?
Nekem 1l-t levert az elso 10k km-en, mondjuk sok kimelo uzemmodot nem kapott, hidegen nem rugom, de ennyi. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #225111 üzenetére
Nem zörög, no de majd fog...
Akinek van hogyanveddkiamüszerfalatanégyesokaviabol.pdf, ne tartsa magában. Csak kíváncsi vagyok mi mindent fényképezzek előtte.
Az Alien:
-
válasz
BigBlackDog #225050 üzenetére
Me' mész mint a állat!
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #225043 üzenetére
Én jártam úgy a Golffal, hogy iszonyat benzinszag. Félreállok jobb hátul iszonyat büdösnek éreztem és a keréknél opálos tócsa volt. Na mondom fasza, tréler, gyerek a kocsiban.
Aztán leesett, hogy előtte nem sokkal állt előttünk valami bontószökevény, feleségem meg is jegyezte milyen büdös. Valószínűleg abból ömlött a benzin a miénk meg csak felhordta. -
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #225044 üzenetére
A pillanatnyi fogyin látszik a benzinfolyás?
-
válasz
BigBlackDog #225043 üzenetére
Jól van, ha valami szivárog akkor az fog majd úgyis, kiderül.
-
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
🤔 Mennyire kényelmetlen az ülés?
-
imyourfriend
őstag
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Pumpa - üzemanyagcső, railcső és innen a befecskendezőkhöz tartó cső amit megnéznék első körben, letakarítás előtt.
-
válasz
BigBlackDog #225037 üzenetére
Nem természetes!! Ott van az állóhelyid emlékeim szerint a jobb lámpa mögött/alatt.
Motor oldalról a nagynyomású szivattyú környékét szimatold körbe, de nem jellemző, főleg ennyi futás után az üzemanyagtömítetlenség erre a motorra.Állófűtés kikapcs! Garos autó, irány a szerviz!
-
1stVikman
senior tag
válasz
BigBlackDog #224983 üzenetére
Golfban én sem ragasztanám fel a bőrre, oda csak fotó miatt lett bepróbálva.
De a passatot sikerült annyira olcsósítani, hogy ott már nem bőr, hanem műszerfal anyag van. Így oda oda mertem rakni az egyébként nem extrém erős kétoldalúval. -
válasz
BigBlackDog #224986 üzenetére
Akkor azért egész jól teljesít valóban, nem rég léptem át én is a 30e km-t.
Anomáliák mindig előjöhetnek, ez a világ már csak ilyen
-
válasz
BigBlackDog #224983 üzenetére
Te nem a könyöklővel variálsz, lecseréled a könyöklő körül az autót
-
1stVikman
senior tag
válasz
BigBlackDog #224948 üzenetére
Szia! Már akartam írni neked az ajtópanel könyöklőjével kapcsoltban.
Passatnál sajnos nem tudok fentre könyökölni az ablak mellé, mert bár most még visszanyeri az alakját de félek, hogy egy idő után megrogyik az anyag és lyukas/hullámos/stb. ronda lesz. A behúzó meg ugye alacsonyan van. Na erre találtam egy viszonylag vállalható, de kompromisszumos megoldást aliexpress-en. Hátha neked is jó lesz: [kép passat ], [kép golf]
Ez 8 cm magas, de több fele / formájú kapható. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #224948 üzenetére
Ha mar pops&bangs nincs...
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #224794 üzenetére
Ahogy eredetileg írtam van valamiféle képlet, ami alapján számolja. Ha víz borul ki az ülésre sem jelez be, holott kapacivitást okoz az is. Biztosan van egy súlyhatár, ami felett jelez, ha észlelhető kapacivitás, ha nem (safety miatt). Részleteiben nem ismerem a rendszert. De a két értékkel kalkulál folyamatosan.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #224790 üzenetére
50kg-nál is jelezne, ha a zsákok alá raknád a tenyered.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #224790 üzenetére
Nem bizony. Nekem néha még a feleségemet sem érzékeli ha beül az ülésbe.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #224788 üzenetére
Nekem is O4 van, hátul van gyerekülés fixen, másik oldalra meg táskák, bőröndök, játékok dobálva. Egyszer sem jelzett még semmiért.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #224786 üzenetére
Nem, tudtommal minden ülésen. Egy érzékelő lap van, ami súlyt és kapacivitást érzékel egyszerre. Valami képlet alapján működve, pont el tudja találni, hogy "human" ül az ülésen.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #224779 üzenetére
Uh én tavaly télen kiéltem magam a Bravoval, tudtam, hogy 99% az az utolsó autóm rendes kézifékkel
Amúgy YT-bon sok ilyen videó van, ahol tesztelik az elektromos kézit menet közben. Az elborultabb dolgokra meg az orosz garage54 csatorna
-
válasz
BigBlackDog #224779 üzenetére
Férfinak gondoltam magamat, ezért nem olvastam el a kezelési utasítást.
Csak utána.
(2015-ös emlék az első G7-tel.)Atish19: Áááá, szóval diag. készülék kell hozzá! Sejtettem, akkor viszont egy szerviz meg tudja oldani. Márkaszerviz feltétlen.
Tudtommal OBD11 még nem oldja az SFD2-t, csak az első generációs SFD-t. -
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #224776 üzenetére
Ez nem csak akkor van, ha üresben van? Szerintem ez autópályán annyira nem életszerű. Menet közben amúgy ha kézzel is húzod rá a kézit, nem rántja be, előbb lefékez elvileg.
-
akisbandi
aktív tag
válasz
BigBlackDog #224752 üzenetére
Nem néztem az átvétel után, csak a szervizre hagyatkoztam a minimum szinttel.
Mindenestre jobban hangzik, mint azt mondani, hogy ez ilyen, 15 ezrenként megeszik egy liter olajat, tehát ha tartod az előírt csereperiódust, akkor 2 liter a fogyasztása.
Mondjuk lendületből le is cseréltettem, kértem egy köztes olajcserét. -
válasz
BigBlackDog #224711 üzenetére
Gyanús, hogy nyitott ajtóval nem engedte N-be tenni, de majd újra kipróbálom itthon, nyugodt környezetben.
Látom a műszerfalon, ha meleg a motor, 8 pöcök van a min. és a max. között.
Elég pontosan mutatja, a 6. pöcöknél állt, 5,5 liter olaj folyt ki belőle, és a gyárilag megadott 5,7 literrel pont a maximumra ment fel. Az elődjébe is pont 5,7 kellett mindig. -
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #224270 üzenetére
Szerintem a regisztráció működik utána is. Nekem is rég lejárt már az előfizu, mikor vettem az autót. Annyi, hogy előfizu nélkül igen korlátozott volt a Car-net funkcionalitása (konkrétan 0). Nálam átvételkor az előző tulaj eltávolította a kocsit a fiókjából, így nem volt gondom a regisztrációval. Gyanús, hogy Zoo8800-nál ez nem történt meg, ezért is maradtak benne a navi adatok pl. (bár nem vagyok benne biztos, hogy azok törlődnek ilyenkor)
-
zoo8800
veterán
válasz
BigBlackDog #224255 üzenetére
Köszi
Letöltöttem a VW appot, regisztráltam magam és a kocsit is. Este folyt. köv.
-
zoo8800
veterán
válasz
BigBlackDog #224253 üzenetére
gyári beállításokra visszaállítás
Ilyen opciót se találtam, de még keresgélek.előző tulaj eltávolította-e a fiókjából az autót.
Ez hogyan derül ki? Ha nem távolította el, akkor hogy lehet?Az a vicc, hogy az előző tulaj címe megvan, benne van a kocsi navijában
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #223958 üzenetére
Ha regenerál a dízel, felkapcsol mindent, hogy terhelje a motort. GPF meg ebben is van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Eladó KTM női bicaj!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest