Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
enddav
aktív tag
válasz molnarpeter #201197 üzenetére
Én most csináltam negatív rekordot és ezzel megspóroltam a külföldön való tankolást. Udvar határátkelő - Dél-Horvátország Bosznián keresztül oda-vissza. 1073km 50,71 literrel = 4,73l/100km és még nem világított a csóróságjelző. Mindig úgy tankolok, hogy kattanás után belepréselek még ~2.5 litert.
'13 golf7 1.4 tsi 122le cmbaEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
veterán
válasz molnarpeter #201197 üzenetére
Erről a pulse&glide-ról mesélnél kicsit? Vagy valamilyen linket bedobnál? Ezt nem a priusosok nyomják? Dízellel hogy alakul ez? Coastingot érdemes hozzá bekapcsolni? Vagy jó 6-odikban motorfékkel lassulva is?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #201186 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ugyanaz a csapágy, szóval érintett kéne legyen, csak pluszban ott a DPF. (Részecskeszűrős változatok vezérműtengelye is fokozottabban kopik az anélkülihez képest, nem olyan kemény az anyag talán...)
Neten kutakodva a PQ35 platform (keresztmotoros, Golf 5 éra) ami érintett a dologgal, hosszmotor talán nem...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HUTCHDB #201188 üzenetére
céges akkor meg is van, miért eszik ennyit viccet félretéve, egyszer valami 4 liter körüli (+/- 0.2, régen volt) kijelző szerinti átlagot csináltam, mikor nem akartam tankolni. O3 liftback, még csak nem is CoD motoros volt, viszont annál inkább hypermilerkedtem, szinte kizárólag pulse&glide és autópályán korlátozott tempó, fél szemmel folyamat a pillanatnyi fogyit nézve.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Érdekes dolgot tapasztalok B7 2.0CR DSG6 Passaton, erősítsétek már meg, nektek is így működik?
Ha tempomattal megyek (ami nekem távolságtartós, nem tudom számít-e valamit), hiába teszem a váltót S-be, pont ugyan úgy kapcsol, mint D-ben, tehát lent tartja a fordulatot amennyire csak lehet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz HUTCHDB #201188 üzenetére
Nekem 7 l környékén volt városban a 2.0CRTDI@140LE-s, de az 5 mázsával könnyebb, szívó 1.4-es G Astra 11.5-ös átlagot produkált ugyanott, sőt előtte az 1.5-ös Almera is 11 felett volt. Ezért sem értem a dízelek szivatását városban. Amíg nem volt gázolajos tapasztalatom, addig mindenki azt mondta, hogy városban a dízel is ugyanannyit zabál. Ja, igazuk volt…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
HUTCHDB
nagyúr
Na, én ezért nem nagyon szeretnék magamnak 1.4 TSI -t (150le)
Egyszerűen brutális a városi fogyasztása.
Delutan Budapesten közlekedtem a céges Octaviaval, kb 35 km-t, klímával, start-stop kikapcsolva.
Nem volt versenyzés, nem volt indokolatlan gyorsitgatás és ez lett az eredmény:Ugyanez 2.0 CRTDI (190Le) Tiguan 4Motion 7-7,5 liter.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #201181 üzenetére
Akkor majd agyalgatok rajta mi éri meg, 5.5 ugye 1 milka a telteje +-, B6 meg 1,5 -2 max ami szerintem már vállalhatók, bár ott is elég drága a teteje
Xbox One: bandymnc
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #201185 üzenetére
BLS
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz focvis #201157 üzenetére
Én is tapasztalom ezt, mármint a piac lassulását, és az árak csökkenését.
Először azt vettem észre, hogy vannak autók, amelyeket hetek, hónapok óta látok a használautón, gondoltam sz@rok, de nem, mert volt, amit én magam is megnéztem, és teljesen jónak tűnt.
Több ember is jelezte már pl. a passat B8 csoportban is, hogy nem nagyon mennek el az autók, csak nézegetik, hitegetik az eladókat.
Nem azt mondom, hogy abszolúte átfordulás van, de hogy valami készül, és az előszele már itt van, a biztos.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #201181 üzenetére
Ez mikor jelentkezik? Most járok 210 ezernél (hivatalos a km óra állás)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bul07
nagyúr
Kis turbó tudás
Így pusztul a turbó: mennyire fáj a javítás? - Turbójavítóműhely-látogatás
(videó)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
iceQ!
addikt
válasz bandi0000 #201172 üzenetére
1.9 105 paripa is jó B6-ból, nekem az van. Enni nem kér, gázolaj legyen benne meg olaj csere 10 000 km-ként.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
veterán
válasz kisharsany #201169 üzenetére
Nem akarok most sem venni, sem eladni, tavasszal megvettem amit akartam. Ennek ellenére nézem az árakat (18 modell van hirdetésfigyelőben), néha elszörnyülködöm, néha a korábbiakhoz képest meglepően jó vételek bukkannak fel, azok gyorsan el is tűnnek a hahuról.
-
veterán
válasz K Norbi #201170 üzenetére
Szvsz túlárazottak*.
A jelenlegi Golfomat anno 1,5 évesen X forintért adtam el, majd visszavásároltam X mínusz 2 millió Ft-ért, ha ma lassan 7 évesen el akarnám adni, akkor X + 0,3 m-ért tenném fel, és újra X-ért adnám el.
Ennyi infláció közel sem volt, hogy a 7 éves autó annyit érjen mint 5,5 éve a 1,5 éves.*Ahogy az ingatlanok is, és a boltban is túlárazott lassan minden, a benzinnek is 300 forintnak kéne lennie. 🤗
-
rbalint88
addikt
válasz Saccco #201171 üzenetére
Vagy csak nem keresunk eleget egyebkent euroban is mennek fel az arak, erre csak ratesz a forint szarnyalasa…
ugye ha GuntherJurgen kovetkezo autoja 5000€-val dragabb lesz, akkor a jelenlegi autojat majd dragabban probalja meg eladni, hogy csokkentse a koltsegeit. Aki ezt az autot megveszi, ugyanigy jar el a sajatjaval es ez a spiral szepen vegigmegy az aljaig, aztan oda jutunk, hogy az olyan autokat is fel millioert akarjak eladni, amiknek a bontoba leadasaert is a tulajnak kellene fizetni. Mivel az alkatreszarak is emelkednek eleg durvan, ezert a fenntartas is dragabb lesz, ezt is szeretnek ervenyesiteni az eladasi arban a tulajok (szinten vesztesegminimalizalas). Egyebkent is (europai) rendszerszintu torekves, hogy ne autozzanak ennyien, lehetoleg azt is villannyal es onvezetve egyaltalan nem vagyok EU-ellenes, de amit az autozas/autoipar szabalyozasaval nagy mosolyogva, sotetzold deliriumban csinaltak, azzal gyakorlatilag Kina kezebe adtak a poziciot, mert leoltek az egyik gazdasagi fejostehenuket. Ennek nyoman (foleg premium) gyartoi oldalrol is arra kezdenek berendezkedni, hogy nagyobb profitrataju, dragabb modelleket fognak csak fejleszteni, szep lassu zsugorodas, sorvadas indul be, a proletar tomeggyartok meg osszeomlanak es jonnek helyettuk a kinai autok. Ha igazan blfszok, akkor ez 20 even belul teljesen vegig is megy.
szep uj vilag, taps, puszi, fuggony le.
(A gyerekeket erdemes kinai nyelvre tanitani az angol mellett) -
bandi0000
nagyúr
Na közben csak kiszenvedtem, hogy milyen autót vegyek
Vagy Passat B5.5 vagy B6
Van valami indok, ami miatt lebeszélnétek a B6-ról? Mármint sokkal több a hibalehetőség, drágábbak jóval az alkatrészek stb stb?
B5.5 ből nyilván az 1.9PD TDI lenne
B6-ból viszont ahogy néztem vagy a 2.0 CRTDI vagy 1.6I., ez utóbbi biztos lomha, de lehet kipróbálnám valahol és azt mondanám, hogy elég lenneXbox One: bandymnc
-
kisharsany
tag
válasz focvis #201168 üzenetére
A 6-12 milliós autók árait nem követem, lehet ott úgy van. Én 4 millióig keresek autót, mert hitelt nem akarok, de gyakorlatilag nincs semmi. 18 hirdetésfigyelésem van beállítva hahun, ebből van olyan is, ami a környező megyék összes autóját figyeli és ma is egyetlen egy olyan autó volt az értesítések között, amit érdemes volt a böngészőben megnyitni. És én nem a 100 ezer km futás alatti kategóriát nézem...
Ilyen körülmények között nagyon sokáig nem kell arra számítani, hogy normalizálódik a helyzet, főleg hogy a hozzám hasonlók sok-sok hónapon, éven át azonnal vinni fogják a jobb autókat, amint piacra kerülnek - de ugyebár nem kerülnek...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisharsany #201167 üzenetére
Nagyjából jogos amit írsz. Viszont amikor meglátja a jóember, hogy 300 k a decemberi / januári / stb. fűtésszámlája, akkor elgondolkodik, hogy akarja-e cserélni a B7-et B8-ra.
Főleg "hobbi" kategóriás 6-12 m-s autók árát követem, azoknál figyeltem meg árkonszolidációt az utóbbi hónapban, ugyanakkor az aktuális árak még a tavaly ilyenkor látott árak felett vannak. -
kisharsany
tag
válasz SzlobiG #201163 üzenetére
Meg azt se hagyd ki a képletből, hogy akik nem tudják majd fizetni a rezsijüket, azok valószínűleg nem az a kategória, akik nyolcas Passattal járnak, hanem akik még jobban fognak vigyázni az F Astrára meg az Ignisre, mert ha bármi baj van, esélyük sincs másik autót venni...
-
bul07
nagyúr
válasz cross56 #201158 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe
Hogy bármilyen fényezés csökkenti a kocsi értékét, főleg ha "fiatalon" próbálod majd eladni, biztos hogy méregetni fogják és alkualapnak tekintik.
Költesz is rá, majd még alkudnak is miatta
(egy bizonyos kor után csak nagyon elvakulnak várnak sértetlen kocsit)És az is pakliba van hogy megcsináltatod és rá egy hétre kapsz megint egy vagy több kavicsot és újra ott lesz egy vagy több pötty
Ha nem rozsdásodik én lekenném átlátszó körömlakkal, hogy ne is kapjon bele
Ha meg már barna akkor vennék rozsda átalakítót azzal lekezelném, majd utána körömlak( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
cross56
senior tag
válasz molnarpeter #201159 üzenetére
Rendben, köszi
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
A kocsimon kavicsfelverődésekből adódó apróbb rozsdapöttyök vannak. Pl. Motorháztető, ablakfölött a géptető, kerékjárat ív az első sárvédőn.Tényleg aprók, viszont a kérdésem az lenne, hogy ezeket akár még fényező is tudja orvosolni, vagy inkább karosszéria lakatoshoz forduljak?
-
veterán
-
Gyula84
veterán
Üdv használt már valaki M.I.B.- et a navihoz?mhi2q navi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
ZolkoW
őstag
Audi A3, 8PA, 2012.
Bénázok az izzócserével, már órákat szoptam vele, a bal helyzetjelző nem akart a helyére menni, pedig csak azért vettem ki, hogy ellenőrizzem a típusát.
A végén sikerült rendesen a helyére fordítanom (előtte nem volt rajta fogás), úgy, hogy előtte kivettem a fényszóró magasságállító motort. Igen ám, de ezt még kevésbé bírom a helyére imádkozni .
A kis sínbe bele kéne erőltetnem a mozgató végén lévő gömböt, míg bepattan? vagy oldalról valahogy becsúsztatni? nem akar egyik sem sikerülni.
Azt el szeretném kerülni, hogy az egész lökhárítót le kelljen csavarozni, főleg hogy az egyik oldala sérült egy túl magas padka miatt. Szóval nem olyan egyszerű minden csavart kicsavarni. Ahogy tapasztalom, a lámpatest pedig enélkül nem jön ki.
Sírok.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Lacess
tag
válasz SzlobiG #201133 üzenetére
2017 októbere előtt gyártott 150lovasból még lehet találni SCR nélkülit. Főleg ha magyar piacos. Az SCR meg nem léte kíméli a pénztárcát és az idegrendszert is.
Illetve az ezen dátum utániak már 7 sebességes DSG-t kaptak.
A 190 lovasnak csak valami 60Nm-rel több a nyomatéka.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
-
addikt
Honnan tudhatom, hogy kanyarkövetős a fényszóróm?
Passat b7 bi-xenon
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
veterán
válasz yodamester10 #201141 üzenetére
és Qru
Mondom én! Szép ez a Golf.
Egyébként sokan elnevezik az autójukat, tudok olyat aki Lalának hívta a Trabantját, van aki szín alapján 'A piros' vagy 'Barnus' néven emlegeti.
Lehet, hogy túlságosan Star Treken nőttem fel, de nekem mindig ezek az Intrepid, Interceptor, Excelsior, stb nevek tetszettek. Mondjuk még sosem neveztem el autót.https://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
válasz T-master #201137 üzenetére
Sw update közbe elkezdi nekem csinálni ?
Cserélni = javíthatatlan?
Akartam valami applecaros megoldást mindig, de az ára és az integráció (kormányról vezérlés (telefon)) hiánya miatt elengedtem. Ha cserélni kell, akkor legalább remélem találok olyan újabb gyárit, amivel menni fog.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Passat b7 rns510. Random elsötétül a kép és folyamatos ütemes basszus jön a hangszórókból. Valamennyi idő után pedig villog a VW logó egyszer csak megy jól percekig, aztán megint kezdi.
Találkoztatok már ilyennel?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #201122 üzenetére
Ja szerintem is blokkoló lesz, ami azt feltételezi számomra, hogy nem csiga tempóban használták.
Nem is akarok erre most hirtelen rárepülni, van időm a Mondival a mai napig tök jól el vagyok csak újabbat és autómatát szeretnék. 6 milla felé nem akarok menni legyen az bármi, kb 4 márkát nézegetek napi szinten. Wow 3500-at tisztán elektromosan egy hibriddel?
Neked tényleg full elektromos kéne már, mondjuk számomra a dízel még mindig jobb verzió mert hét közben továbbra is a cégessel gurulok, hétvégén meg a sajáttal hosszabb távok, ami mostanság eléggé megnövekedett.
#201123bul07 Na ez jó kérdés, amúgy már elég régóta hirdetik sokáig 6 milláért volt fent, aztán lejjebb vitték most pár napja.
#201125kleinguru Én ezt már biztosan nem okosítanám gyárilag is bitang amit ez tud, meg nekem összkerék se kéne, a legjobb a 190 lovas verzió lenne, de nagyon ritka 6 milla alatt talán nincs is most eladó, vagy 300 feletti futással.
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #201120 üzenetére
A 3 lityos audiban is elfogy az injektor, viszont abban 6-ot kell cserelni, nem 4-et, meg amugy is koltsegesebb. Annak a vezerles cserejehez ki kell szedni a motort. Allitolag a nagynyomasu(CP4) sem olyan orokeletu, mint ahogy azt gondoljak, csak ebben(B8 es utana) mar nem a hatszogtengely fog meghalni.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz T-master #201129 üzenetére
Ford, de nekem az új rádiónál valami kábelt máshova, vagy fordítva, vagy nem kellett bedugni, már nem emlékszem, és ez választott a két üzemmód között, az egyikben totál lekapcsolt, a másikban nem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Lewzke
őstag
Sziasztok!
A 2008-as TDI 2.0 VW Tiguanomban rádió csere történt, de nem egy hivatalos szervíz végezte, hanem egy ismerősöm. A bekerült rádió gyári, egy bontott Tiguanból került bele ami valószínű újabb mint 2008. A rádió üzemel szépen de a VCDS hibakódot dob és hiába törlöm, rögtön újra visszaáll a hiba. Kerestem a Google-ben de nem lettem okosabb mi ez, és minden más jó az autóban, más hibakód nincs. Esetleg nem dugott rá valamit a rádióra? Köszönöm.Address 56: Radio
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 191
Mileage: 363528 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:35:44[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Gyanúsan olcsónak tűnik, amúgy szép, én is ilyet szeretnék (sötét külső, bézs belső). Ha biTDi, akkor tuti összkerék, de a kapcsolható (ha csúszik az első tengely, akkor ad hátra is nyomatékot).
Plusz súly van ez igaz, de a motorban és a váltóban kis "okosítással" benne van a 300Le és a 600Nm
Az audi v6-tal kapcsolatban jót, inkább csak a 300+LE verziókhoz írtak (ami drága), és hát üzemeltetni sem ugyan annyiba kerül a két járművet finoman szólva se... (pl.: vezérléscsere)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
nrg.960
tag
Sziasztok!
Golf VI 1.6CR TDI (2010) Trend-be szeretnék tempomatot. A kuplung, fék és gázpedál kapcsolók már gyárilag ki vannak építve? Elég csak a tempomatos kart beszerelni és szoftveresen engedélyezni?
Köszi!
Nem vagyok a szavak embere..
-
bul07
nagyúr
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
2016-ban hozták be az országba
De miért volt ennek két rendszáma?
A képeken is látható előtte NOH-799, 2018-ban is még műszakin ezzel a rendszámmal volt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #201120 üzenetére
Az két kis fekete bizbasz egy radar/lézerblokkoló
#201121SzlobiG: Inkább nézegess tovább és hátha lesz egy nem ennyire veszélyes technikával hasonlóan jól felszerelt. Ha meg a négykerék nem kell, akkor ezt feleslegesen vennéd. Plusz súly, plusz fogyasztás és karbantartás.
Mennyi lenne a keret ameddig elmennél? Néztem én is a GTE árakat, tényleg jól felmentek sajnos azok is. Én Ioniq 28-ast akarnék, de közel nem jön ki a Passatom árából. Egy kis műanyag villanyautóért meg nevetséges, hogy 9 millió az ára.
El szeretném adni a Passatot, de nem látom, hogy mire lehetne lecserélni. Egy kis villanyos is megfelelne normális csomagtartóval. Már 3500 km-t mentem az utolsó tankolás óta, annyira nem használom a benzinmotortA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
-
veterán
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Szép és jó, de azért lehetnek csúnya költségek azzal a biturbóval.
A váltóból elvileg megkapta a 7 fokozatú DQ500-at ami nagyon stabil konstrukció, az összkerékkel sem kéne pár évente pártízezer forintos karbantartáson felül nagyon félni.
De ennyiért, talán 1-2 évvel öregebben, már kapnál 3 literes V6 dízellel audit, szintén DQ500 váltóval, de csak egy turbóval hozza ugyan ezt, szerintem megbízhatóbb, kiforrottabb, tartósabb konstrukciónak kell lennie.Az ülés szerintem is koszos. Az összkerékre tényleg nem utal semmi, de ha gyárilag biturbó akkor annak kell lennie. Hátul a rendszám felett jobbra-balra mi az a két kis fekete izé a csomagtérajtón?
A cím viszont látszik a képen: Dunaharaszti Andrássy Gyula 64/3.
Vadiúj ház, de akkor miért az utcán fényképezi? Miért nem áll be a szintén rendben lévő udvarba? Netán csak díszletnek használja és nem is ott lakik? Nálunk a faluban is ezt tolják az önjelölt átb*szós nepperek. Ha nem laksz messze érdemes lehet elgurulni oda, esetleg becsengetni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz yodamester10 #201117 üzenetére
legalább denim -kék színű lenne
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Hát ezt rohadtul nézze meg hozzá értő szaki, mert nagyon rá tudsz vele ülni a rollerre egy ekkora futásnál már. Meg én nem látok semmi 4motionre utaló jelet a kocsin. Karbantartás és egyszerűség szempontjából sokkal jobb választás a 150 lovas 2.0 CRTDI első kerék meghajtású a 6 sebességes DSG-vel. Amúgy jól felszerelt példány, persze jó pár kamu dolog be van pipálva rajta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz macilaci78 #201115 üzenetére
Csak elfelejtette lendítőnek írni.
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok VAG-osok.
Egy ilyen passzát nagy buktatókat rejthet?
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz imyourfriend #201112 üzenetére
Én már túl vagyok rajta. A kormányon kívül kell légzsákátvezető kábel, elképzelhető, hogy gatewayt is kell cserélni és fel is kell tanítani. Nekem kb. 100 E Ft volt mindennel együtt.
T-master: Az elektronika csatlakozójánál ázott be vélhetően motormosás alkalmával. A vezetékek át lettek nézve és ha máshonnan ment volna oda a víz, akkor a vezeték sem lenne réz színű.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Octavia 3 styleba normál kományt mennyire költséges multikormányra cserélni? A kormány árán felül gondolom kell madzagozni, meg feltanítani az agyát, már ha egyáltalán lehetséges?
-
NGA
addikt
Seat Altea 1.9 pdtdi inditózáskor mikor elindul sipol 3-at. És kicsit hosszabban indítózik melegen, mikor 5 percre leáll. Mi lehet ez?
-
T-master
tag
válasz JHONNY 79 #201104 üzenetére
A motorvezérlő természetesen kuka sajnos. A motormosást ki lehet zárni, mivel a csatlakozók teljesen vízállóak, hacsak valaki szándékosan nem rongálta meg a tömítést. Ahogy fentebb írtam nézd meg azokat a jeladókat, amelyek kapcsolatban vannak a hűtővízzel pl: hőgomba. Biztos hogy az egyiknek vizes lesz a csatija. Többször is láttam már ilyet, pedig nem olyan régóta dolgozok VAG konszernnél.
-
szabzoltan1
tag
válasz macilaci78 #201102 üzenetére
Köszönöm. Probálkozom. 👍
-
scope2007
addikt
Üdv
Pollenszuro cserenel milyen torx bitfejre lesz szükségünk?
SEAT leon 1p
KöszönömCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
JHONNY 79
aktív tag
macilaci78: Köszi
ZolkoW, imyourfriend, T-master : Sajnos ez a típus nem javítható, mivel nem lehet szétszedni csak roncsolással, szegecselve is van. Két helyre vittem el személyesen és még két helyen érdeklődtem e-mailben. Másik cseredarabot csak akkor tudok betenni, ha előtte klónozzák, az autómon lévő adatokat rámásolják. Tehát kipróbálni, bevizsgálni nem lehet.Vélhetően a tavaszi motormosáskor ázott be, máshonnan nem tud belejutni víz, mivel az akkumulátor mellett van. A műanyag csokiban lévő csatlakozók közül a rosszak ki lettek cserélve, viszont az elektronika lábai korrodáltak és még ki tudja mennyi víz juthatott bele. Ilyet egyik autómnál sem tapasztaltam, anno a Ladámban is volt elektromos gyújtás, de az sem ázott be, pedig annak a motortere is tisztán volt tartva.
-
csakegymunka
csendes tag
válasz macilaci78 #201102 üzenetére
sajnos nem... VW-Skoda-Seat, BMW, Audi, Volvo, Lexus, Mini, a keret kb 10.5M, emiatt lényegében az első 3as játszik csak
Elvileg vannak a listában keletiek is, Toyota, Kia, Hyundai, de ahogy hallom ők nem vállalnak árgaranciát egy 1 éves szállítás esetén, szóval a cég inkább jegeli őket jelen forintárfolyam mellett. -
macilaci78
nagyúr
válasz csakegymunka #201096 üzenetére
Citroen, Renault, vagy más franciaágy nem játszhat?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz szabzoltan1 #201094 üzenetére
T-Z Autószervíz Kft.
06 20 425 8900
https://maps.app.goo.gl/1jRbPsMhsquj8Fz78
Szeged, van VCDS, hogy mennyire értenek hozzá, azt nem tudom. Passat B5-ön vezérlést és vezérlő modult cseréltek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest