Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Itt nincs ilyen. Nem szamit, hogy eleget megy-e az auto, itt energiamerleg van. Ha inditasnal tobb energiat veszel ki, mint amit utana beletoltesz, akkor egyszer le fog merulni, ha kisebb az akku, akkor elobb. Ha pedig inditas utan tobb enerigat pakolnal bele, akkor az akku fel fog toltodni, ha nagyobb az akku, akkor kesobb. A nagyobb akku nagyobb aramu toltest visel el, a kisebb kevesbe oregiti. Tehat ha egy adott geneator melle nagyobb akkut raksz be, azzal csak jot teszel az akkunak.
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #202997 üzenetére
Valami szabályzás, pontosabban valami korlátozott érték azért csak van a töltőáramra is, nem? Vagy pillanatok alatt beáll valami kicsi pár amperesre, ami nem jelentős terhelés a generátornak?
Más: keresem, amit mindig írsz, hogy mit is célszerű cserélni megelőzésképp az 1.6 CRTDI motoroknál (CAYC kód elvileg), csak nem találom... üzemanyagpumpa? vagy mi is volt?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Generátor az ideálishoz képest tölt, mint az ökör. Nade az akku mérettől nem változik a fogyasztás, ugyanannyit vesz ki az önindító stb, szóval nem igazán van nagyobb akkuval sem töltési gond, viszont egymás után több indítást bír ki teljes lemerülés (károsodás) nélkül pl.
-
ZolkoW
őstag
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Szerintem úgy értette, hogy az akkutól függ, mi az ideális töltőáram. A gyakorlatban gondolom igazatok van, ha eleget megy az autó, a nagyobb is fel lesz töltve, akkora különbség csak nem lesz a gyárban kigondolt, és a belerakott kapacitás között..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #202992 üzenetére
Inditas utan azert van toltes rendesen, de az a lenyege annak amit mondani akartam, hogy a generator ugyis korlatoz, azaz nem lesz olyan, hogy a nagyobb akku miatt tul nagy lesz az aram.
Amugy meg valoban minden szempontbol jobb a nagyobb akku.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Meg most a jellemző 90-120 stb Amperes generátornak nem nagyon fog számítani, hogy a 4 vagy 6 Ampert tudni kéne leadni akku felé sőt, alapvetően kímélőbb is a nagyobb kapacitáshoz ugyanaz az áram. Hogy gondot okozzon valami, ahhoz a fogyasztást kéne növelni, az akku mint puffer meg nem fogyaszt ugye alapvetően.
-
MM
őstag
Sziasztok!
Octávia 4, vezeték nélküli Android Auto-val kapcsolatban lenne kérdésem.
Waze-ban eddig tudtam keresni menet közben, ebben az autóban nem, csak ha megállok, akkor jön elő a kereső sáv, vagy akkor enged az előzmények / kedvencek közül 3 oldalnál többet görgetni.Eddig főleg Renaultok és Fordok gurultak alattam, AA kábellel ment, nem volt ilyen gond.
Kivétel volt egy Golf VII sportsvan, vezetékes AA, ott letiltotta menet közben a Waze a keresést, csak akkor jött elő a kereső sáv, ha megálltam. Sajnos most ez az oktáv is ezt játssza, így arra gyanakszom, hogy ez VAG
bugfeature.Tud esetleg valaki ellenszert, hogy lehetne kikapcsolni?
Elég idegesítő, vannak napok, mikor sok órát töltök autópályán, pár telefon és változik az úti cél, és álljak félre azért, mert a kedvencekből is csak 3 oldalt enged görgetni... Vagy turkáljak a menüben 2 percet, hogy leválaszthassam a telefont a fejegységről. Akkor tudok új célt választani a telefonon, és újra csatlakozni. Ne már...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #202986 üzenetére
Igen a fizikai meret a szukkeresztmetszet. Benzinesbe nem kell nagyon eros, azok konnyen indulnak nagy hidegben is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VGYke #202983 üzenetére
Mehet nagyobb, annyi hogy a nagyobb akksit lassabban tolti fel teljesen a generator. En a gyari 48Ah-s helyere 65Ah-sat raktam. Nincs vele semmi gond.
De amugy igen az okolszabaly az, hogy a toltesi erosseg a nevleges kapacitas 10%-a ameperben merve. Ettol alacsonyabb lehet, a magasabb nem ajanlatos viszont.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
VGYke
addikt
válasz VGYke #202894 üzenetére
Erre az akkus kérdésre senkinek nincs ötlete? Most 63Ah akku van a járműben, döglődik, csere kellene. De nem vagyok meggyőződve arról, hogy gyárilag ilyen kell bele. Az OK, hogy minél nagyobb a kapacitás annál jobb, de nem hiszem hogy a generátor, töltő elektronika szempontjából mindegy lenne milyen akku van az autóban. Hézagos ismereteim szerint a töltőáramot az akku kapacitása határozza meg, és ha adott a töltőáram, nem mindegy milyen kapacitású akkut tölt.
Tudtok segíteni?kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
chopin42
addikt
Üdv! Skoda Octavia Tour 1.4 bca 2006 1u2.
Itt, itt, és itt már érdeklődtem, de megőrülök, semmivel nem vagyok előrébb.
Találtam bontott lámpát, a csatlakozó 2x4-es. A beépített facelift előtti fényszóróké pedig 2x3-as. A kábelkötegek ilyenek a kocsimban: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép].
Miért őrülök meg? Ez ilyen gyárilag, vagy tökéletesen jól sejtem, hogy szarrá gányolták, és emiatt nem tudom visszarakni a gyári csatlakozós lámpákat? A cikkszámok megvannak, a faceliftes lámpák csatlakozói mind 2x4-ek, tehát a kocsimban gyárilag is ilyen kellene hogy legyen. Vagy én vagyok a hülye? A bontott lámpák mentek vissza mert volt egyéb bajuk is, de így mégis hogy keressek akármilyet? Kérem, aki tud bármit ami segíthet, az írjon.
Ha egy mód van rá, nem vinném (még) autóvillamosságishoz, hogy pénzért megmondja, amit esetleg eltaláltam én is.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #202971 üzenetére
Brutál fényereje van a lednek, amikor az ember kicseréli az izzót, és már Téged zavar amilyen erős a fénye akkor mit szóljon a többi. Hátsó lámpákba rendeltem ledet, jó eséllyel 25-30%-ra le kell vegyem a fényerejüket akkor lesznek megfelelőek, de a teret jobban kitölti min a gyári fény az biztos! Amennyiben kiégnek még mindig ott van a gyári, de ha fél évig jók lesznek akkor rendelek belőlük tartalék led-et.
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Nekem még van egy olyan "titkos" ötletem, hogy ha van külön távolsági és tompított fényforrás, meg lehetne csinálni, hogy rendelni kínából bixenon projektort, és mindkettőt megcsinálni tompítottra és távolságira is, persze kéne egy biztonsági kapcsoló ha rendőrt látsz, csak az egyik világítson tompítottként, a másik meg távolságiként.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Van automata távolsági fényszóróm, gyakorlatilag jobb oldal az út szélét teljes magasságban megvilágítja még akkor is, ha mennek előttem emiatt a közlekedési táblák telibe sütik a szemem. Illetve ha nem jönnek szemből akkor a bal oldalt is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202974 üzenetére
ez valós, bár arra is utalhat, hogy túl sok a szórt fény, ami nem a vonal alatt marad.
Attól nem nagyon félek, hogy a ledesek amúgy túl sok fényt bocsátanának ki, mert ekkora méretben túlmelegedés nélkül nem reális a ~2000 lumen feletti kibocsátás, még aktív hűtéssel sem.. legalábbis amire ráírják a 30000 lument, az ordas kamu, kissé alá is ássa az eladó/gyártó renoméját.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz ZolkoW #202973 üzenetére
Egyébként én azt tapasztalom, hogy a túl nagy fény sem jó. Nekem a Passatban olyan erős Xenon van, legalábbis nekem földi halandónak úgy tűnik, hogy az összes fényvisszaverő dolog (szemafor, útszéli tábla) annyira fényessé válik tőle, hogy már bántja a szemem, és ugyan úgy nem látom a nem fényvisszaverő dolgokat (út, növényzet) mert szinte elvakítanak a fényvisszaverő dolgok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ZolkoW
őstag
én úgy vettem észre, az Orsam, Philips, meg pár kínai komolyan veszi ezt, a többi viszont odab*sz egy jó nagy ledet, vagy többet, ami persze hogy szétkent fényt eredményez, ha nagyobb a fényforrás geometriailag, mint az izzószál.. ettől még vonzó, a focusommal nem is látok sötétben, és 2-3 emelt fényű halogén pár árából meglenne. de ha az eszemre hallgatok, veszek halogént, és 200 óra élettartam az autó teljes életciklusára elég lehet, amennyit most használjuk.. ha a geek énemre, akkor veszek ledet, és imádkozom, hogy ne kapcsolják le vele az asszonyt :D
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202933 üzenetére
folyamat rágódom a ledes cuccokon, de inkább olyat használok egyelőre, amibe akkor sem lehet belekötni,ha rendesen megnézik. Night Breaker laserből (a pontos típusban nem vagyok biztos) van H7-es, amivel színhőmérsékletre is, fényerőre is elégedett vagyok, és ECE engedélyes, szóval nem tudom, olyan létezik-e, hogy az engedélyezett színhőmérsékletnél magasabb, de halogén, ECE pozitív, és ennek ellenére büntit kapok. Szerintem kizárt. Ha mégis, azt még én is megpróbálnám kimagyarázni. Amúgy a komolyabb ledesek vetítési képe is jó, nem értem, miért nem kapnak engedélyt, itt megint a szabályzás van lemaradva, de attól még..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dozó
tag
válasz szabzoltan1 #202967 üzenetére
MIRROR DIP IN REVERSE | SKODA OCTAVIA 3 | VCDS CODING - YouTube
52-es, és 09 csatornán tudod beállítani.
-
albiosz
őstag
válasz grizlisandor #202918 üzenetére
Nyugi, nem te vagy az egyetlen. Ebben az Autónavigátor tesztben is tényként közlik a fals infot sajnos. [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #202963 üzenetére
Ooo de szerettem, mikor Bp-Ausztria-Bp kozel 1000 km utan otthon a kertkapu elott allt neki regeneralni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #202958 üzenetére
#202956 Pfiucska
Koszonom a tippeket! Sajnos csak 1DIN-es keretes radio remlik, nincs kijelzo. Fejegyseget ugyan mindig lehet cserelni, meg ott van a konzolon "felhajthato" resz a gyari navinak, de, 200k korulre saccolnam a mutatvanyt, ammeg. Nem olcso Annyit (nekem) max zajszig érne meg extrába, egy rongyos fejegység-telefontükrözés nem Mondjuk nem én bódém : )[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabzoltan1 #202949 üzenetére
És most biztosan nincs aktiválva? Csak akkor működik, ha a tükör állító pöcök R állásban van. Ekkor hátramenetben dönti a tobbb tükörlapot lefelé.
-
veterán
válasz StoneBridge #202955 üzenetére
Elvileg itt lehet, de most nem megy az oldal nálam:
https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/en/car/ -
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #202947 üzenetére
A4 cabrioban es Splashben Dension van - stabil, de volt mar ezzel is olyan, hogy csatlakozott, de hang nem jott ki rajta.
Sogornak Focus mk2-ben Yatour volt, stabilan mukodott, nem panaszkodott.
Prius2-ben noname ebayes volt, kb ugyanezt tudta az is.Kijelzo nincs a kocsiban? Ha volna kijelzo, akkor inkabb okostelefon integracio iranyaba vinnem a sztorit Draga, de legalabb fullos csomag, hangminosegben es tudasban is tobb, mint csak egy kihangosito.
-
StoneBridge
senior tag
Sziasztok!
Golf 7 Variant (2017 facelift) discover pro media navit tudom valahogy frissíteni SD kártya segítségével?
Van erről valahol leírás?Köszi!
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergőke88 #202946 üzenetére
Az ajtóbehúzó műanyag a B7 Passatból származik, nincs vele semmi baj, a 2.0TDI-hez elég nagy fék jár, konkrétan nagyobbak a tárcsák, mint az octavia 2-őn volt azonos teljesítményhez, ami 200 kilóval nehezebb autó volt. Lehet, a benzines fyengébb féket kapott, én a dízelhez kapott fékkel elégedett vagyok.
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202951 üzenetére
Tavaly július végén csinálták:
[link]
Nem tudom miért Ők, nekem szimpatikus volt a tulaj, itt csinálták a Budafoki úton. Ráadásul minden máshol 30eHUF volt akkor, náluk 52-őt fizettem.
Nem érzek különbséget, hisz előtte sem volt baj vele, csak már az olajmassza kezdett benne a kritikus érték felé közeledni. Tisztítás előtt is 1200-1400km enként regenerált, most sincs ez másként. Csak most még tényleg üres, pontosabban remélem.Joe
-
veterán
válasz Gergőke88 #202946 üzenetére
Ha tippelnem kell, ugyanaz a 312 mm-es fék van alatta ami a normál Golf GTI-ben szolgál. Nekem bőven elégnek tűnik, de nem vagyok fékfetisiszta. További tippem, hogy a Passat TDI alatt is ugyanaz a fék található.
Fűnyírás közben nem hordok órát; mert minek. De sok mindent látott 17 év alatt, ha csak évi átlag 20 ereszdelahajammal számolok, abból 340-et vészelt át, még az elején egyszer bevertem a pultba, annak maradt nyoma, ki lehetne polírozni, de jobb így természetes állapotában.
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202917 üzenetére
Igyekszem elébemenni a dolgoknak szintúgy, nem jó mikor a munkába járó szekér egyszer csak bemondja az unalmast.. igazat megvallva, rendesen meg van javítva/felújítva akkor az idősebb vasak majdhogynem tartósabbak a tendenciából kiindulva, hogy milyen minőséget gyártanak manapság.
DPF-et kitakarították azt követően olyan lett mint az új, hol lett csináltatva ha szabad tudni?
-
veterán
válasz yodamester10 #202943 üzenetére
Délelőtt láttam, elégedettek voltak a GTE-vel. Azt furcsállom, hogy power módban miért nem jár a motorja, a Volvo PHEV olyankor úgy lőtt ki állóbol "mint atom".
A Polo GTI DSG csalódás. -
szabzoltan1
tag
Sziasztok.
Tudtok nekem olyan videot linkelni ahol b7 passatban aktiválják a tükördöntést?
Szájbarágós modszer érdekelne mert nem megy az angol(orosz, lengyel meg semmi más) 🤪
Vcds van csak hozzáértés nincs. 😋
Köszönöm. -
simonjoe
őstag
válasz macilaci78 #202940 üzenetére
Majd jövőre ha kapunk ismét meghívást, megbeszéljük személyesen!
Joe
-
Paxker315
addikt
Hm. Valakinek van tippje Bluetooth adapterre? Ismerős kocsijaban a fejegyseg hagyományos rádió, nem lehet kihangositani vagy bt-n át zenét hallgatni, s azért nem rossz az. (Audi A1). Eddig amit próbált adapter, sajnos recsegos és szakadozo volt, aztán ha nem muszáj, nem epittetne be új fejegyseget, ami nyilván nem olcsó köszönet bármi tippert, hazai webshop talán a 14 napos elallas miatt jó ötlet lenne
-
yodamester10
őstag
Ha valakit érdekel
[GTi vs. GTE - Volkswagen Polo GTi vs. Volkswagen Golf VII GTE (Laptiming Ep. 245.)][ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz N.otorious #202941 üzenetére
Összefüggés nem nagyon lehet a kettő között.
Első nekifutásra érdemes lenne körülnézni a motortérben. Nyestrágás után kutatnék a vezetékkötegek és a vákuumcsövek környékén.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
N.otorious
senior tag
Sziasztok!
Audi A3 1.9TDI BXE hibajelenség: a hűtővíz szintjelző bevillan, vagy harmat sípol, 2-3 perc utan elalszik, vízszint megfelelő. A másik hiba, amit ma vettem észre, hogy mikor nyomtam a kocsinak, mintha a turbó nyomás nem lett volna, csak mintha sima szívó lenne, nem akart gyorsulni. Eddig nem érzékeltem ezt a hibát, a vízszint hiba is csak néhány napja jelentkezett. Lehet szerintetek összefüggés? Akku hiba? Nincs check engine se, semmi hibajelzés. Álló helyzetben letaposva hallottam a turbót.
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #202938 üzenetére
Nem válasz akart lenni, általános alannyal helyettesítsd be, kérlek!
rasotamas: a jogalkotó nem tesz különbséget.
Nem azt vitatom, hogy jobb-e, vagy hogy jó-e, hanem hogy jogszerű-e. Mert ugye a rendőrnek az édes kevés, hogy a fórumon olvastam...[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #202936 üzenetére
Azért a hagyományos és a projektoros lámpatestet különválasztanám.
Utóbbiban kell működnie vakítás nélkül a xenonnak és a lednek, ha nem a legolcsóbb kínai.https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
őstag
válasz macilaci78 #202936 üzenetére
...töröljük le gyorsan a vért az agyarakról! Hol olvastad, h kötelezném én vagy bárki itt a LED-es megoldást. Arról írtam, h mit tapasztalok. Mindenki felnőtt, (nem csak biológiailag) és tudja, h mit csinál, annak mik a következményei. Az itthoni szabályzást meg hagyjuk, nem igazán nevezném jónak, de ez csak az én véleményem.
Joe
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #202935 üzenetére
A robogós topikban párszor már végigvittük ezt a csörtét a ledezéssel.
A lényeg, hogy kis hazánkban is jól szabályozott, milyen világító berendezések mehetnek forgalomba és bizony xenon, halogén lámpatestbe tett ledes fényforrás általában nem ilyen. Egy kekec rendőr a forgalmit is elveheti érte, ennek fényében lehet ajánlani (törvényszegésre buzdítani a fórumban), megcsinálni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
simonjoe
őstag
-
-
veterán
válasz simonjoe #202930 üzenetére
Hamár ennyire benne vagytok az utólagos lámpás dolgokban:
Igaz nem VAG, de most itt pörög a téma:
Asszonynak halogénes Prius3 van.
Nem igazán használjuk sötétben, annyira nem fontos a világítás minősége, de a sárga színe engem nagyon zavar, fehéret szeretnék, H11 tompítottból és W5W helyzetjelzőből is.
A helyzetjelző teljesen látszik a búra alatt, ezért nagyon nem kéne lednek lennie.
A tompított projektoros, tehát akár lehetne led vagy xenon is, de maradnék a legális oldalon, meg nem hiányzik sem az 50 ezres ár sem a plusz dobozkák meg hűtőventik elhelyezése, furkálás, beázás, stb.
Sajnos hajlamos a hőtől bemattulásra.
Tudtok ajánlani fehér színű de normál fogyasztású izzókat H11 és W5W-be?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #202928 üzenetére
Én vagy négy éve cseréltem, Osram, egy picit emelt fényű, már nem találom, de nem is emlékszem pontosan a típusára. Arra viszont igen, h itthon üzletben vettem és valami xar volt a dobozban. Ellenőriztem az Osram oldalán, ott jelezték, h náluk nem szerepel az a termék. Visszavittem, szó nélkül kicserélték, az már dedikált izzó volt. Működik még, rendben van, csak ezek a LED-el felb@..ták a Zagyam, így kicserélem. Remélem minden rendben lesz vele.
Joe
-
veterán
válasz MunezXBK #202914 üzenetére
Milyen gyártmányú xenont tettél bele?
Nálam még működik a júliusban hirtelen beszerzett kínai.Ennek bontani kellett az elejét. [kép] [kép] Vagy lehet, hogy ez is ment volna a dobbetét kiszerelésével? Bár a lámpa fedele és a biztosítéktábla között minimális, pár centis hely volt.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
-
grizlisandor
veterán
válasz albiosz #202915 üzenetére
Úgy tűnik hülyeséget írtam, majd egy modi, ha erre jár javítsa vagy törölje azt a hsz-t, köszi.
De írok bejelentőt róla.EA211 TSI evo magyar doksijában is csak ennyit írtak:
"A benzinbefecskendező rendszer a VW közvetlen befecskendezés 4. generációja." -
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202912 üzenetére
Működik még rendben mindkettő, de csak 13 éves és 320k-t futott vasról beszélünk. Mivel ez nem egy boltba járós autó nem szeretném ha valahol a messzi-messzi galaxisban letérdelne. Sokat gondolkodtam, h új vagy felújított, itt azt mondtátok, h az utóbbi. Találtam egy korrektnek tűnő céget, reggel nyitásra viszem és délután mehetek érte. A legdrágább javítás 100eHUF lehet, ez a teteje. Így voltam a négy teleszkóppal, a kézifékmotorokkal, a DPF-el, az EGR-el is, nem vártam meg, h összeszarják magukat.
MunezXBK
nagyúr:
Keress valami tisztességes teljesítményűt!
[link]
Ebből is a 90W-osat vedd!!
Egy kicsit én is tartok tőle, de visszaolvasgatva, nem ír senki rosszat csak pozitív kommenteket ezekről, de olvass bele amit linkeltem.
Számomra már a ködlámpába kicserélt is döbbenet volt. Nagyon nagyot világít!!
Mi bajunk lehet??
Joe
-
veterán
válasz bul07 #202913 üzenetére
Pongyolán fogalmaztam.
Terhelővillázást én 2 hete csináltattam már.Feldugta töltőre, figyelte hogyan változik az áramfelvétel. Indítottuk motort miközben az áramot szkópolta lakatfogóval és a feszültséget is szkópolta.
Én arra jutottam, hogy valószínűleg tényleg éjszakára szkópolni kéne a feszt, kivizsgálni fekébred-e valami vezérlőegység, de azt az effortot hogy a can buszt visszafejtsük, hogy mégis mi az a vezérlőegység valszeg már nem éri meg munkadíjba, egy új aksinak ennek nem kéne gondot okozzon, lámpát nem kapcsol, motort nem indít, akkor mégis hogy zuhanhatna be úgy a fesz hogy gond legyen,mert beszélget valami a can buszon?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
albiosz
őstag
válasz grizlisandor #197788 üzenetére
,,kettős befecskendézűek"
1.5 TSI Golf 8-ra írtad ezt, de most kétségek merültek fel a milyen autót topikban és nagy hirtelen a gugliban se találtam utalást erre, pedig talán promóznák. Szóval ez kacsa? Van valakinek tuti infoja?
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #202905 üzenetére
Csak kíváncsiságból
Kimérte akksit
Ezt a részt hogy csinálta, mivel csinálta?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
mk4 octavia/ rs dízel tulaj van közöttünk?
Tesztekben lehúzzák, de valós tapasztalat érdekelne.
B8 Passat 2,0 tdi 150le lenne a másik kiszemelt.
Anyagminőség, belső tér tekintetében jelentősen jobb a Passat?
köszi[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #202909 üzenetére
Köszi!!
Jelzem a szerelőmnek, h óvatjával vele.
Nem hiszem, h lesz kép róla, de egy before-aftereset lehet, h csinálok.
Az a helyzet, h úgy fog kinézni a procedúra, h egy délután elviszem a talicskát minden cuccal ami kell a vezérléscserés nagy szervizhez. Ő akkor kiveszi a generátort és önindítót. Azokat elviszem, másnap reggel nyitásra generáloztatni és délután viszem csak a szerelőhöz vissza. Remélem addig lesz ideje kicserélni.Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202898 üzenetére
Osram lesz, viszont nem Kínából, ahogy mondod nehéz internetről megállapítani az ilyesmit és ez egy olyan izzó, melyre naponta szükség van ha autóval járok munkába.
yodamester10: e téren vagy Osram vagy Philips, valószínű ezeket a led fényforrásokat szabályoznám az autóban ilyen 4-5000 lm magasságában mielőtt levillognak, elképesztő amúgy a 30000 lm, de nem merném bevállalni közúton azt. Mostani xenon izzó ami benne van kb. 3000-et tud és megfelelően bevilágítja az utat, elegendő. Néztem videókat nem tudom a Xenarc Cool Blue mennyivel jobb, ködlámpából fehérebb fényűt raktam bele szebb is a fénye mint a xenonnak, pedig az 4800K hőmérsékletű és már jóval kellemesebb..
Paxker315: szemre jobb, kellemesebb videó alapján a 6000K mint a 4300K, mondom ezt úgy hogy az Osram Ultra Life Xenon Arc-ra 10 év garit adnak, Cool Bluera csak egyet. Belül picit drágább, kék fényű izzó van most, nem led de magasabb a fényereje, kellemesebb számomra. Lakásban más, ott jobban szeretem a melegebb fényű izzókat főleg télen, mégsem az a hidegséget sugározza. Belsejével amúgy meg vagyok elégedve, kellene egy új készlet szőnyeg mivel a jelenlegi ki lett taposva, néha-néha fel is bukkan 12 pénzért fb-n eredeti csak le kellene csapnom rá. Fény szempontjából a csomagtartó belseje kevésbé zavar inkább a rendszámtábla és a két tükör ami sárgás fénye zavaró. Egy szürke színű szekérhez nem illik a sárga fény, ki nem állhatom szerencse a menetfényt hamar lecseréltem (kínai de jól bírja, rendeltem egy párat még, ha tönkremenne idő előtt). Octavia 3-nak egészen jól szerelhetőek az izzói kivéve a PY24W indexeket amik elől vannak, ahhoz le kell bontani az első lökhárítót, ki kell szedni a lámpatestet és úgy lehet cserélni.. videó/dokumentáció nincs hozzá úgy tudom.
Amit hiányolok az a lábtér világítás, valami utólagosat lehet kap majd, nem akarok a szivárvány színei közül választani, szerintem építek be ugyanolyat, mint ami a tetőben van, lényeg legyen színazonos, ne üssön el.
Ilyen automata csoda tükör van, sötétedik, fűthető, önmagától záródik, mikor kinyílik egy halk nyikorgó hangja van, be lehet azt fújni valamivel, érdemes egyáltalán adni neki pici wd40-et? Szét kell szedjem majd, az alsó lámpát cserélem ha ideér a LED, akkor szeretném megjavítani ezt a problémát is.
Volt pici szabadidőm, felkerültek a téli abroncsok, a már korábban fémre pucolt, alapozott feketére fújt acélfelnivel együtt, 15 pénzért vettem annó a felniket az autóval együtt, most meg örömöt okoz hogy fel lettek újítva és hasznukat veszem.
-
veterán
Hát nem volt egy nagy határozott eredménye a mai szeánsznak.
Kimérte akksit, töltést, mindkettő rendben lévőnek tűnik. akksifesz nem csökken magától.
Ez alapkán és a meglévő hobakódok alapján arra jutottunk, hamár van itthon szkópom, éjszakára rá kéne kötni az akksira, és figyelni a feszcsökkenést.
Ha megzuhanások vannak benne, valamelyik ecu magától bekapcsol és fogyaszt, ha folyamatos akkor mégis akksi.Viszont az akkum mért fesz és az obd csatin mért fesz között van 0,3-0,4V különbség mitől eshet ennyit?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #202900 üzenetére
Nálam is beépítésre vár!
Kicseréltem a ködöt is nagy teljesítményű H11-es LED-re, a hatás több mint meglepő! Egyszerűen elvész a xenon fénye mellette. Valami sárgás pamacs látható ha együtt van bekapcsolva. Betettem a dinamikus kanyarba is egy H7-est. Az sajnos nem jött be. Rohadt jól világít, ellenben kikapcsoláskor amikor a rendszer csökkenti a feszültséget, ez normál wolframszálas izzónál elhalványulással majd végén a kikapcsolással jár. A LED-nél egy zavaró vibrálásba megy át ahogy csökken a feszültség. Sajnálom, mert betyár jó bevilágít oldalra. Keresnem kell valami megoldást, vagy olyan LED-et ami a csökkenő feszültségre nem produkál ilyen hibát. A xenont a jövő héten tesszük be, megy a gép vezérléscserére majd akkor. Egy kicsit azért tartok tőle, remélem nem tesz semmi kárt a rendszerben.Joe
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
ha lambdaszonda volt az autóban akkor utána szükséges lehet az alapjárati motor ujratanitasa? Vagy lehet nem alapjárati motor, de mintha hajókázna egy picit a fordulatszámmérő, vagyis furcsább mint előtte. Nem olyan rég volt főtengely jeladó csere is, akkor elmaradt ez a tanítás és akkor kb hasonlót csinált csak erőteljesebben. Azért is gondolom hogy lehet ez elmaradt mert most is valami hasonlót éreztem este, kicsit meleg motornál is mozgott az alapjárati fordulatszam mérő. Akkor utána reggel alig tudtam vele visszabaktatni a szerelőhöz, most is kb hasonlóra számítok, de még nem jutotta le az autóig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest