Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Netfone
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 400 Lite - szegény ember kameragombja
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
őstag
válasz
bandi0000 #226996 üzenetére
Szia
2019 b8.5 1.5tsi dsg passatot használtam, jó autó, gazdaságos, én 5.5-6.5 fogyasztással használtam , 30ezer kmnél intercooler tömítetlensége volt, ez 2019körüli 1.5tsinél jellemző(trocban is volt)..
150lóerő alapvetően elég, de ezt mindenki maga érzi...
Most 2.0tsi kombit használok, ez jobb egyértelmüen dinamikára, azonban 6.5-7.5 a fogyasztás, ami nem sok, de ha azt veszem hányszor használom ki a plusz erőt, és hányszor zavar a korábbi a pluszfogyasztás... háát.. -
Corsa02
őstag
válasz
bandi0000 #227003 üzenetére
A dizelek részecskeszűrője, üzemanyagrendszere sokkal nyűgösebbé kezd válni 200e km környékén. Persze nem tudom most milyen futásteljesítménnyel keresel autót, de 2017-es évjárat környékén már mindben lesz azért bőven.
Az Octavia 4 műszakilag hasonló, kivéve a fedélzeti rendszert, abból az évjáratból csak akkor ha minden frissítést megkapott és rendesen működik a multimédia rendszere is. A Passat ebből a szempontból jobb.
-
426os
őstag
válasz
bandi0000 #227000 üzenetére
Valamivel azért gyorsabban melegszik a benzines, mint a dízel (bár már nem sok előnye van), meg talán a részecskeszűrője kevésbé kényes, mint a dízelnek. pár km-es utak egyiknek sem tesznek jót, de talán a benzines jobban tolerálja. Egy GTE a megoldás a rövid utakra
Én 2x6,5km-re használom az 1.5-öt, de persze vannak hosszabb utak is, meg néha még rövidebbek. A víz az már eléri a 90 fokot 1-2 km alatt, de az olaj az télen mindig hideg maradt. -
426os
őstag
válasz
bandi0000 #226996 üzenetére
Volt kollégám használt 1.5 TSI Passat-ot céges autóként, ő elégedett volt vele. 2.0 TDI Passatja volt előtte, napi szinten az M6-on ingázott. Fogyasztást nem tudok. A dízel biztos kevesebbet eszik hosszú távokonn, de a lényeg, hogy a benzines sem fog kienni a vagyonodból.
-
Corsa02
őstag
válasz
bandi0000 #226996 üzenetére
Ebben az évjáratban ajánlott a benzines és a dízel is. Hosszútávon a benzines is tud keveset fogyasztani, városban meg mind a kettő tud sokat
A dízeleknél ugye ott a DPF ami tud kellemetlenséget okozni, ha már nagyobb a futásteljesítmény és sok a város. Benzinesnél pedig 2018. szeptembertől az OPF, de azzal nagyon foglalkozni nem kell, viszont dióhéjas tisztítás benézhet nagyobb futásnál. -
bnorci71
addikt
válasz
bandi0000 #226444 üzenetére
én majd 1 hónap különbséggel használtam csereautóként Octáviát B8-t
Nekem a beülés volt 3 nap után kényelmetlen az Octaviába de onnantól semmi problem pedig ha jól emlékszem az csak 1.6Crtdi volt a Passat 3nap után megvett így amikor elment az XC60 azt vettem.
Próbáld ki mindkettőt az a biztos. -
Kicker
őstag
válasz
bandi0000 #226435 üzenetére
Nehéz kérdés, aki skodát használt és meg van vele elégedve jellemzően nem érti a vw felárat...
Aki pedig vw-s, jellemzően nem venne skodát, hiába olcsóbb és kb ugyanaz...
Én a vw passatot használok, volt 1.5 tsi sedan b8.5, és most kombi 2.0tsi van...
Ki kell fogni egy jóállapotút... b8, b8.5 facebook csoportban van aki rendszeres hirdető... de pl a car-era nal meg sok az ex flottas skoda...
Nekem inkabb az új fele húzna a vélemenyem, jo lizing konstrukcioval...
Nehéz ügy... -
imyourfriend
őstag
válasz
bandi0000 #223180 üzenetére
Caristát használok, hibakód kiolvasásra + dpf funkciókra megfelelő lehet vele pár dolgot kódolni bár igazából nem kódolásra van, ár/érték arányban egész jó.. leginkább, mikor távol vagy a szerelőtől és ki kell olvasni, kesztyűtartóból előszeded csatlakozol androiddal és már olvassa is a hibát.
-
válasz
bandi0000 #218454 üzenetére
Egy új autónál is előfordul hogy cella v modul hibás lesz. A márkaker nem cseréli csak a teljes csomagot. Keresned kell egy hibrid specialistát aki el fogja vállalni. Egy modul anyagára kb 1700€+ posta . Ebből van passatnal ha jól láttam 4 db. (Hansnál 12, etronnál 30 körüli darab). Visszahívást nem ismertek el rá. Hansnál volt egy modul csere. Hidd el nekem ha azt mondom hogy nem akarsz vele foglalkozni - lehet pár év múlva lesz mindenhol tudás és alkatrész de ha ez most stresszel akkor neked nem lesz jó
Ha bármit jelent neked Hansnál a gyári kb 50 km-ből 275knál van cca 30. Jah és sokan azt hiszik, hogy ez olyan mint ICE. Hát nem. A ráírt hatótávja csak a gyártó szabályait tartva hozható, tehát aki arra veszi hogy városon belül csak ezzel megy meg fog lepődni. -
-
-
-
Audience
aktív tag
válasz
bandi0000 #218385 üzenetére
Nézd, nekem az autó egy használati tárgy, így nem nagyon vannak érzelmeim. Praktikus nagy csomagterű autó, minden sarkon van szerviz és kapni OEM alkatrészt is ha kell. Most múlt 3 éves de soha semmilyen meghibásodása nem volt. Ablaktörlő lapát is még a gyári. Bírja az autópályás tempót is tartósan, akár a német pályákon is, de a városi forgalomban sincs vele nyűg. Az alapfelszereltsége is rendben van, csak a hátsó extra légzsákokat, hátsó ülésfűtést és 230V-os aljzatot kértem, amúgy elvagyok a széria felszereltséggel. Vannak idegesítő dolgai de az az EU előírások miatt vannak, sávtartó ami néha biciklist szeretne gázolni, start-stop amit már nem tudok diag aljzatról kiiktatni mint régen......de ezzel is együtt tudok élni.
-
válasz
bandi0000 #201816 üzenetére
A Jetta egy némileg olcsósított, puttonyos / szedán Golf, Mexikóban készül elsősorban az USA piacra.
A Passat pedig a Golf feletti VW, technikai szempontból nincs jelentős különbség, az anyaghasználat jobb.
Magyarán a Jetta és a Passat közt kb. 1,5 kategóriányi anyaghasználati különbség lehet. -
iceQ!
addikt
válasz
bandi0000 #201336 üzenetére
Nem tudom, nekem egy olyan ember írta, aki már csinált ilyet vagy is ezzel IS foglalkozik. Úgyhogy én erről lemondtam, amúgy is azt tanácsolták, hogy ha gyárilag így van, akkor maradjon is így. Illetve FB-on volt aki írt erről, hogy annyira nagy huzavona volt neki az egész, hogy megbánta mint amelyik kutya hetet fialt
Nem is annyiba lett végül, hanem jóval többe..stb
-
imyourfriend
őstag
válasz
bandi0000 #201319 üzenetére
Nem kell ezen aggódni, nálam is két héttel a vásárlás után derült ki, hogy DPF van benne addig nem nagyon foglalkoztam.. 110 lovas 1.6 cr, úgy tudom a 90 lovasban nincs, amennyiben mégis rászánod magad szerintem egy eml327 obd2-es olvasó nem árt BT-s pl. és ott már sok dolog kiderül a DPF-ről. Amit használok az amolyan 450-500km-enként regenerál, jó darabig még elfut vele a szekér mire tisztításra kerülne a sor. Persze van még millió más dolog, de az egy jó jel ha a DPF rendben van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bandi0000 #201319 üzenetére
Magasnyomású felújítással számolj, szintén megelőzés jelleggel (hogy ne kelljen tanktól porlasztóig mindent cserélni, mikor ledarálja magát a szivattyú)
5 gang sem feltétlenül rövidebb áttétel, szvsz jelentéktelen, megbízhatóságra emlékeim szerint 5-össel kevesebb a gond és pl egytömegűt is eltűri egyébként még az 1.9, 2.0 már nem nagyon. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bandi0000 #201313 üzenetére
1.9 PD ami gyárilag DPF-es, más a vezérműtengely is, és konkrétan gyengébb az anyaga (kopik). Jobb lenne keresni olyat, amin gyárilag sem volt részecskeszűrő, de amúgy euro 4-nél ez még opcionális volt, talán itt a legjobb az esély megúszni a hiányát (elvégre még gyárilag is létezett nélküle)
-
ZolkoW
őstag
válasz
bandi0000 #201058 üzenetére
nem vagyok annyira képben árakkal, csak keresés közben feltűnt, hogy A4-ből annyi van eladó, mint a szemét (és az utakon is), alkatrészárakkal mégkevésbé, de elolvasnám ezen autók vételi tanácsadóit (milyen motort ne, mire kell számítani, pl. Audinál rémlik valami alu lengőkar, ami drágább az átlagnál), meg pár alkatrészre keresnék mindegyik autóhoz, pl. kuplungszett, meg vezérléscsere.. végül megvenném azt, amelyik tetszik ;)
ha jól emlékszem, felmerült az 1.9-es tdi is, mint motor, olyannal nekem úgy tűnt, a 2 misihez közel is voltak A4 ajánlatok bőven, jó, lehet, hogy inkább 2.5. ezek közül aminél kipipálható 1-2 drágább szerviz, mert van számla, vagy valahogy igazolható, és még jó állapotú is..
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bandi0000 #189122 üzenetére
Jaja, ez a B5 kombi mindenben kiszolgál, ami az igényem. Jön, megy, megáll, mindezt akaratom szerint. Tudom, kicsik az igényeim.
Egy kocsi infotaintment rendszere nem érdekel, majdnem olyan gyorsan avul, mint egy mobiltelefon, de a kocsit nem akarom kétévente cserélgetni, mint a telefonjaimat kell.
Parkolni tudok mindenféle segítség nélkül is, így a tolatóradar, kamera, park assist számomra felárat nem ér.
Vegyes fogyasztásban 6,5 literrel megvan a 116 lovas 1.9 PD TDI.
Helykínálat korrekt, érzésre több is, mint egy Octavia 3-ban.Persze csak EURO 3, meg a biztonság már nem összemérhető a frisebb típusokkal, ezt is tényként kell kezelni.
-
-
bul07
nagyúr
válasz
bandi0000 #189116 üzenetére
Csak annyiért vegyél kocsit amennyit nem sajnálsz kidobni, nem hiányzik a megléte
Egy saját hibás törés és könnyen gazdasági totálkár lehet
(egy fekete jégbe bárki belefuthat és vége,
nem is kell felelőtlenül vezetni hozzá)Vagy olyan fiatalt érdemes venni hogy megérje Cascót fizetni rá
-
troll81
addikt
válasz
bandi0000 #189118 üzenetére
Használt autó bármi bármikor taftogathat meglepetést, az új tulajdonosának.
Én max 2010 ig veszek autót magamnak.
Azt ha kell sos van magad is még javítod de már itt is a szerviz kell, vagy egy rendes megbízható autó szerelő.
Menyivel jobbegy 7 éves 350k rol visszatekert céges oktavia?
Azt vedd amit elbir a keret és a keretből hagyj tartalékot a javitasra ha kell. -
válasz
bandi0000 #189118 üzenetére
Meglepetés bármivel lehet. Az előző autóm egy még garancialis B7 volt. Nagy harcok után garanciaban megcsinálták rajta a légszűrő házat, kicserélték a termosztátokat és a két első lámpát. Ez a mutatvány 1 millió Ft felett lett volna saját zsebből. Az autó akkor ért 4-et.
Szerk.: biztos nem vennék már b5 vagy b5.5-öt. Mondom ezt úgy, hogy van itthon egy b5 500k+ km-el ami újkora óta a miénk.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bandi0000 #189116 üzenetére
Ezeket... Egy 15-20-25 éves autón ha mindent ki is cserélsz, a kora még nem változik.
Tehát például veszel egy rozsdamentes példányt, ami nálad kezd el rohadni...
Vagy kicserélteted a kuplungot, de a szimering 2 év múlva adja neg magát és lehet megint szétszedni.
Valamelyik ajtózár, vagy kábelátvezetőben a kábel adja meg magát.Ne azért vegyél nagyobb értékű autót, hogy a 300k-s javítás ne 70%-ot, hanem 25%-ot jelentsen.
Nálunk kb 3 év múlva jut el a kocsi a következő vezérléscseréhez. Valószínűleg fékpofák, első tárcsák, kuplungtárcsa is esedékes lesz, valamint a hidrotőkék. És még nincs meglepetés. Meglátjuk, mik lesznek akkor a lehetőségeink és lehet, cserélünk egy fiatalabbra.
-
Lacess
tag
válasz
bandi0000 #189111 üzenetére
Ezzel nem szerettelek volna lebeszélni egyikről sem, sőt, azt gondolom, hogy kellő kitartással és pénzmaggal a zsebben még lehet találni jó 5.5-öt. Ha ép a bódé még sokáig hű társ lehet. Persze a törődést kérni fogja, már csak a korából fakadóan is.
Esetleg nézd meg az MK1 Superbeket is, csak sedan van belőle, ugyan az a technika mint az 5.5, csak nagyobb a tengelytáv.Drizzt01: Nekem is egy ilyen fantomtáp van Alpine 9887R mellett. Ritkán hallgatok rádiót, de akkor nincs vele gond. (azon kívül, hogy ugye alig vannak rádióadók) A gyári rádió olyan rövid ideig volt bent vásárlás után, hogy nincs összehasonlítási alapom. Más megoldást viszont nem tudok.
-
Lacess
tag
válasz
bandi0000 #189108 üzenetére
Ez egy hosszú válasz lesz, ami leginkább vélemény.
Nem szeretnék megbántani egy B6 tulajt sem, de szerintem az 5.5 egyszerűen egy jobb autó. Jobbnak tartom, pedig van hibája annak is. A futómű kényes (ami talán nem is hiba, inkább csak az útjaink nagyon sz@rok), a hosszmotor okán kicsit macerásabb a szervizelés. Viszont a B6-hoz képest kevésbé rohad, rozsdát én 5.5-nél csak a kritikus pontokon láttam (csomiajtó, sárvédő). B6-ot többet láttni szó szerint hónaljig felrohadva.
5.5-ben sokkal jobb a motorpaletta, B6-ban kb. keresni kell a valamire való motort, ami talán jó : 1,9BXE (de csapágycsere kell, meg kicsit kevés abba a bódéba), 3.2/3.6VR6 (ez inkább hobbiautónak való mert azért igényli a törődést, de kurv@jó motor), meg talán a CR-ek (olajpumpát ott is rendbe kell rakni, plusz DPF ennyi idősen már biztos nem kerek). A többi motort én be nem vállalnám B6-ban. 5.5 elektronikában stabil, B6-ban van pár taposóakna (elektromos kézifék, kormányoszlopelektronika, gyújtáskapcsoló, etc)
Érdemes megnézni az árakat is, egy valamire való 5.5 egy árban van, vagy drágább egy hasonló állapotú B6-nál. Ennek is oka van.
Még eszembe jut sok minden, de nem szeretnék regény írni. Azt gondolom, hogy nem lett méltó utódja a B6 az 5.5nek.
Az 5.5-tel az a baj mára, hogy nem nagyon lehet épkézlábat találni, megöregedtek. Na nem mintha a B6-ok olyan fiatalok lennének, azok viszont sokkal csúnyábban öregednek/-tek.Kiemelném, hogy nem vitaindítónak szánom a hsz.-t és csak a véleményemet szerettem volna megosztani. Peace és
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bandi0000 #189108 üzenetére
Nekem a B6 nem tetszik, kollégának B5.5 van és itt-ott rohad, néhányszor vakarták is a fejüket, például mikor több hűtőfolyadék fogyott, mint gázolaj és ez a harmadik Passat, mit megérte megtartania. Nekem B5 van, ismerőstől vettem, aki 14 évig hajtotta.
Véleményem szerint egy használt autó adhat meglepetést, mindegy, hogy B5, 5.5, vagy 6 széria. Vagy ismert előéletűt keress, vagy legyen a zsebben 250-400k.
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz
bandi0000 #168286 üzenetére
B5/5.5 1.9 PD-ből volt 101, 116 és 131 lovas. Nekünk b5.5 van 131 lovas, 6-os váltóval. 100 lovasat nem vennék, szerintem a legidálisabb a 130 lovas 5/6-os váltóval. Nem egy rakéta, de lehet vele haladni.
Én a helyedben vennék egy közepesen jó állapotút, amin csak apróságok rosszak és azokat viszonylag olcsón rendbe raknám magamnak.
Ha venni szeretnél lépj be pár Fb Passat Adok-Veszek csoportba, én ott mindig jobb vételeket látok, mint Hahu-n. -
c00per
tag
válasz
bandi0000 #167261 üzenetére
Sajat tapasztalat: sok 15 koruli gepben meg gyari futomu cuccok vannak.Foleg ha vegig autopalyan futottak mielott behoztak.Ha hosszu tavra tervezel, akkor azt ne nagyon nezd,hogy amit kiprobalsz a futomu zorog,log stb hanem a motor es valto hogyan muzsikal illetve a bode legyen egybe.A futomuvet pedig alkudd le.A fek ugyan csak kopo dolog ha latod hogy necces a betet,tarcsa ismet emlitsd meg.Kb 2-300ezret ra kell sok gepre vagni,hogy ujra rendbe legyen.
-
atos19881101
senior tag
válasz
bandi0000 #167257 üzenetére
Attól függ. Ha szarok az elemek, azt észreveszed füstölésből, motor egyenletlen járásából, nehezen indulásból. VCDS-el rá tudsz nézni, de az nem mond semmit nagyon. Attól még lehet kaka, hogy az értékek látszólag jók.
Sok függ a tankolt üzemanyag minőségétől, de ezt ember mondja meg utólag, hogy mivel futott.
Azzal azért számolj, hogy ezek már közelebb vannak a 20-hoz, mint a 10-hez. Így bármi IS előjöhet. Patikát ne keress, inkább lottózz.
-
atos19881101
senior tag
válasz
bandi0000 #167247 üzenetére
Szia,
Attól függ, mennyire gondos gazdától veszed. Van pár sarkalatos pontja.
Amikre érdemes figyelni
Ajtók
- zárak
- ablakemelők
- gumi tömítések
- van még egyáltalán más egy ajtóban?Karosszéria
- ha nem volt törve, nagy gond nem lehetMotor
- PD elemek
- PD kábelköteg
- turbó
- turbócsövek
- vákuumcsövek
- tandem pumpa
- vezérmű tengely
- hidrotőke
- megfelelően beállított vezérlésBeltér
- máló műanyagok (értsd gumi borítás leválik)
- kárpitok lógása
- ha ülésfűtéses, akkor elszakadó ülésfűtés szálErőátvitel
- féltengelyek
- ha automata, akkor wandler, olajpumpa, olaj, olaj, olajFelfüggesztés
- sok-sok lengőkar -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bandi0000 #158679 üzenetére
Az utolsó szériás b6-ból vennék, 2010-est, 2.0cr tdi motorral vagy 1.9tdi bxe, dpf nélkül. A többivel csak a baj lesz. A gyengébb 1.9 nem valami fickós, szóval inkább a 2.0. Rohadni tud a bódé, drága a hátsó futómű, kábelkorbács a motortérben be tud ázni. Sok a törött, tekert, mókolt a piacon, jól meg kell nézni, nézetni.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
bandi0000 #158364 üzenetére
Szia
Nekünk B5.5 Passat van 1.9 PDTDI motorral, így arról tudok konkrét véleményt mondani."benzin vagy diesel?" Ezt neked kell eldönteni, mennyit, hol, hogyan használnád. De szerintem a napi 30 km-re inkább benzines lenne a jobb választás. Mi éves szinten 30-35k ezer km-t megyünk javarészt főúton, autópályán, de városban is van használva az autó és becsúszik egy-egy rövidebb táv is vele, de nem ez a jellemző, összeségében 70% pálya, 30% város. Ha benzines mellett döntesz nem tudom mi lenne az ideális motor a kocsihoz, de van választék bőven, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, W8. Nem tudom melyik lenne a leggazdaságosabb választás, én dízeleket ismerem viszonylag jól.
"diesel a fogyasztás miatt tetszik, de amennyire értek hozzá úgy tudom hogy nyűgösebb is, tehát jobban oda kell figyelni rá" A dízel tényleg elég jól fogyaszt, sokkal jobban mint a benzines változatai. Szerintem nem feltétlenül nyűgösebb a dízel, mint a benzines, ezek már 15-20 éves autók, mindig mindegyiknek lesz valami nyűgje.
Mondjuk az nem mindegy, hogy az a nyűg egy kiégett izzó, vagy egy turbó csere. Ha megkapja az autó a rendszeres olajcserét, karbantartást, akkor nagyon sokáig kiszolgál.
De egyébként, igen, jobban oda kell rá figyelni, mint egy benzinesre."1.9 es dieselt ajánlották hogy jó" Tényleg jó 👍, TDI-ből az AFN a legjobb, PD-ből az AVF motoros verzió. Nekünk az utóbbi van.
"mennyi km -t mehetnek el" Rengeteget elmennek, megfelelő karbantartással kb. bármennyit. Vásárlásnál állapotot is nézz, ne csak futásteljesítményt.
"mennyiért érdemes nêzni" Na ezt nem tudom megmondani, vannak túlárazott szarok, de olcsó jók is, fordítva is. B5-5.5 kb. 500k-1.5m között vannak én, a valahol a kettő között nézelődnék, aztán a hibáktól függően alkudoznék, minden alkatrész van hozzá minden mennyiségben, elég olcsón.
hdman + tibee77 gartulálok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos autók - motorok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nők, nőügyek (18+)
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- 93 km Segway Ninebot F40 22 km/h elektromos roller
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Moccamaster Cup-one - fekete
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest