- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz HUTCHDB #194106 üzenetére
Tudomásom szerint nincs ilyen fórumtárs, de tapasztalat van.
Bőven 100k felett lesz a művelet. Sima olajcsere szokott néha megállni 90-100k-ba, de az üzemanyagszűrő nagyon megdobja az árat, és a többit sem mérik olcsón. Legutóbb egy ilyenre azt hiszem ~145k-t olvastam itt a topikban.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
-
embe
nagyúr
válasz HUTCHDB #194652 üzenetére
Én innen vettem a Golfba. Nem olcsó, de legalább van egy kis pereme, és most úgy is jön a tél - a sár - latyak.
Hamar megjött.
Viszont utána nagyon nem tetszett a cég kommunikációja. Kaptam egy emailt, hogy ha minden jó, akkor értékeljem már őket az Árukeresőn. Megtettem, kaptak egy pozitív értékelést, mert így gondoltam. Ezután jött egy email, hogy kapok egy 800Ft.-os kupont, melyik email címre küldhetik. Hiába adtam meg az email címem, nem tudtam elküldeni. Valszeg valami popup probléma lehetett.Írtam egy emailt, hogy sajna nem tudtam megigényelni, de elküldhetik a kupont. Jött a válasz: "Mivel már szerepel a listán, a rendszer nem engedi :( Sajna ez a lehetőség 1 ügyfélnek csak egyszer van."
Még van mit tanulni a kínaiaktól. Is. Ott már küldték volna a kupont, és elnézést is kértek volna.De a lényeg, a szőnyeg jónak tűnik, még ha nem a legolcsóbb is. A cég kommunikációja meg olyan amilyen. Elvégre Magyarországon élünk.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Reggie0
félisten
válasz HUTCHDB #194729 üzenetére
Egyszeru: ket dolog van ami szamit: a fordulatszam hatarozza meg a rezgesek alapharmonikusat. Minel nagyobb frekin razza a rendszert, az annal jobban csillapitja majdhogynem minden alkatresz, es a kilenges amplitudoja annal kisebb(es az erohatas is). Ezert a kettostomegunek, az ekszijtarcsanak, meg egyeb rezgescsillapitos elemeket kevesbe oregiti. Ezek fogyoeszkozok, csak azert neked se lesz mindegy, hogy (esetleg 150ezernel) vagy 220ezernel vagy 330ezernel kell cserelni. A kettostomegut akar elobb is.
A termelt korom tomege egy dolog, szamit a szemcseatmero, az aramlas sebessege(mennyire tud kialakul turbulens aramlas) es a lerakodas klaszterezodese(azaz milyen csomoban vagy texturaban rakodik le), ezektol fugg, hogy mennyire rakodik le az egyes alkatreszekben. Ha nagy a koromszemcse atmeroje nagyobb, akkor azt ugyis megfogja a reszecskeszuro, kevesbe szamit a kornyezetvedelmi meresnel, mert nem jut ki. Regeneralni gyakrabban kell tole, de majd ugy meretezik a reszecskeszuro kapacitasat, hogy ne kelljen tul surun, csak pont a gariig legyen jo a reszecskeszuro is. Alacsonyabb fordulaton nagyobb az atmero, emiatt jobban megdolgoztathatja a szurot.(Illetve a kipufogo homerseklet is alacsonyabb.)
A kerdes az, hogy mennyi km van benne, milyen korulmenyek kozott hasznalod es meddig akarod meg hasznalni.
Vannak ra kutatasok, pl. [link] vagy ugyanaz szerverrol: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz HUTCHDB #194729 üzenetére
Konstrukció függő- az összes Stronic ilyen. Nem szeretik a parkolóházakat, az alacsony fordulatot és úgy általában a garancián túli létet. A tiptronic váltó még hagyományos folyadék váltó ami ha kap olajcserét rendesen teszi a dolgát, de pl az Stronichoz képest lassabban vált.
Olyan nincs hogy bszni is meg szűzen maradni, ez csak ámítás. A kisebb motorokkal is megpróbálják a brandek a nagyobb teljesítményt hozni, amihez valami kis turpisság kell. Gyorsabb és rövidebb váltó pl. Vagy a két turbó. Nem ok nélkül csak a csúcsteljesítményű modellekbe kerül a tiptronic. (ez alól a porsche kivétel de nézzünk szembe a ténnyel hogy akinek telik 100k€s autóra annak 1500€ nem jelent semmit ha javítani kell.
De ha nem tévedek a váltódon van egy S fokozat. Hetente egyszer használd egészséggel, egy olyan 50-100km-s távon és akkor mindent át fog járatni Viszont számolni kell a fogyasztás drasztikus növekedésével. Nekem Hansnál 3 liter alsó hangon a többlet fogyi viszont ugrik a mozgó helyrajzi számhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz HUTCHDB #195282 üzenetére
Igen ezt mondom, Panorámánál szinte nincs is ilyen probléma. Én is azt figyeltem de nem vagyok biztos benne, hogy csak hátul van lejjebb a tető, ahova bemegy ugye, utána egy mélyedés a hátul ülőknek, ott azért már magas embernek szűkös. De elől talán nincs is lejjebb a szint, meg ugye félig üveg alatt vagy kb.
Mármint az A7ben nálam.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
aktív tag
válasz HUTCHDB #195946 üzenetére
Köszi szépen.
Ugyanakkor lehet, félrevezetően írtam le (ha így van, elnézést): nem '17-es Tiguan választása egy '22 Tiguan helyett lenne a kérdésem.
Hanem a '22-es FL kapcsán [link] várható-e, hogy beltéri anyagokhoz is hozzányúlnak, pl. az említett ajtópaneleken habosított műanyag a kemény helyett, vagy kevésbé utilitárius szövetek.
Egyébként a kocsi 'vétele' lefutott dolog, mivel céges; a felszereltség 'Life', amire még kincstárilag ráhúztak némi csingilingit; illetve én belekértem pár dolgot saját zsebre.
Másrészt az Uno Turbo még 1st Gen volt? Azért odáig voltam anno, és a mai napig az egyik legprofánabb hothatch-nek tartom; de csak egyszer jutottam közel hozzá...igazi varacskos disznó.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HUTCHDB #195957 üzenetére
Köszi szépen.
"A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek."
Én ennél cinikusabb vagyok: szerintem van annyira 'trendi' (sic!) a model, hogy a gyártó megengedhesse magának, hogy levágjon a sarkokon. Nyáron erre rá is kérdeztem a VW szalonban, mondom: a Passat és Tiguan között Mozart nem tudná lezongorázni a különbséget (az előbbi javára), mégis egy árban vannak; válasz: a nép mégis úgy viszi a Tiguan-t, mintha holnap már nem lenne kapható.
A Volvo-nál az XC40 - V60 relációban pontosan ugyanezt mondta vissza az értékesítő.
Ugyanakkor az említett ok(ok) miatt részemről objektíven 'egymindegy', hogy mennyire jó/minőségi autó (vagy sem); szubjektíven viszont az emberi gyarlóságot én sem tudom levetni. Mindenesetre amire kell/van, arra abszolút értelemben több, mint jó lesz.
"és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják."
Csak egyetérteni tudok; ámbár nem feltétlenül rossz, csak egyszerűen borzalmas.
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- További aktív témák...