- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
rbalint88 #230382 üzenetére
Azért az 1.5 tsi-hez nem annyiba kerül egy magasnyomású, OPF vagy épp befecskendező, mint egy 1.2 vagy 1.4 tsi-hez.. nekem ugyan a sokak által lesajnált, gyengének titulált 1.6 cr cxxb van. Egyszerűen szeretem a dízel karakterisztijákát és sokszor azért használom (pl. országútizni megyek 15km a határ 15 haza, mert 4.5-ből megáll).. Karoq-al nem vinném az egy literrel többet eszik persze 2.0 cr 4x4 főleg meredek kaptatókon hegyi utakon nagyon szedi a lábát.
-
#214
aktív tag
válasz
rbalint88 #230032 üzenetére
Bőrkárpittal egyetértek, normál kivitelben én is jobban preferálom a szövetet, de általában a piac feljebb árazza a bőrt. Vagy ez már kezd kimenni a divatból? Ugyanez a szedán/ kombi téma is, legalábbis manapság alig van már szedán (pl. B8 Passat, B9-nél meg is szűnt ugye a gyártás), nyomottabb áron is megy. Bár ebben az esetben a 2000-res évek elejéről van szó, akkor még inkább a szedán kivitel volt a felkapottabb.
Ugyanezen a listán, más kategóriában ott van a G7 GTI (/ i30N) is.
bandi0000: Gratula!
-
#214
aktív tag
válasz
rbalint88 #230023 üzenetére
Nem követem folyamatosan, így az alkalmi vételekről esélyesen lemaradtam. Akkor benne van a nepper tax is, ha résen van az ember, akad ennél jobb vétel is.
BBD: Érdekes ez a piros, ugyanebben a színben nála is elüt a két lökhárító színe. [link]
A jobbos lámpa valóban öregebbnek tűnik, mint a bal.
Ennél amúgy nincs bőr belső, PDC, memóriás ülés, cserében szedán, árban mégis +800k.Corsa02: Köszönöm, ne fáradj, bakancslistás a 4.2 V8, de nem most és biztosan nem ez.
szabonagyur: Illetve ~50 ezer kilométernyi szerviz nincs említve, de tegyük fel, hogy megvoltak ezek is.
-
-
tibbike01
őstag
válasz
rbalint88 #229822 üzenetére
VAG-ról volt szó és Passatról, illetve az itt elérhető váltóról, ami DSG. Nem a száraz dsg-t dicsérem, hanem az automata váltó előnyét (illetve úgy általánosan a dsg-t) a manuálissal szemben. Hallottam már a híresen jó ZF-ről (már csak a munkahelyemen is, ahol nekünk konkurenciánk
).
-
Coyot
őstag
válasz
rbalint88 #229600 üzenetére
Pajero az tudja, az nem kér az ad, főleg élményt mostanában - babodon borultam egy felet vele.
Ilyen garázsba eltevősre gondoltam amugy, néha előszedni nyáladzani rá..
Azért a linkelt példány árát megkérik rendesen.. az a baj van az a szint ahol a kevés futás vagy egyáltalán nem futás 15 évig több kárt okoz mint hasznot, minden elöregszik, belső felületek odalesznek stb stb.Az allroadot amugy nagyon élem, rettenet jó autó. Meg még jó is (kop-kop
), leszámitva hogy épp a tankszint jeladó hülyült be, de már van cseredarab 5 kemény ezresért hoztam egy gyári siemens-t frissen kiszedve egy még gázolajban fürdő pumpából. Csak legyen időm valamikor szétszedni..
Amugy ha végre bejönne a lottós téma R8 V10 re mennék rá, csak az más kávéház
-
Micsurin
nagyúr
válasz
rbalint88 #228816 üzenetére
Ez ilyen műfaj, 10+ pláne 15+ éves vasaknál meglepő lenne ha vétel után nem lenne semmi…
Ha az Opelnek két csukló kellett volna még mindig meg lenne!
El kell fogadni, hogy az autó költség! Ha meg kettőt akar az ember tartani az igenis valahol kezd luxus lenni bizonyos értelemben. El kell kezdeni elfogadni a piacot és megkeresni azt a kompromisszumot ami az illetőnek és a tárcájának is megfelel.
Öregebb, itt ott idővel fényezést kérő de szép és ismert A4 >>> fiatal de ismeretlen Giulietta. Ez a sztori mindig ilyen lesz…, ki miben alkuszik. Egyéb esetben lehet venni valami újat aztán a gari végén megszabadulni tőle… egyszarvúak nincsenek.Olvass át a Honda topikba, 7gen Civic témát is megfutottuk pár hete azt hiszem pont szabonagyurral közösen. -
-
Winne
nagyúr
válasz
rbalint88 #228667 üzenetére
Köszönöm a megerősítést, az automata ajtónak én is örültem volna, piachoz képest jó ára van és ritka ilyet találni, régóta keresem. A km alapból nem zavar, de ahogy írod is bármi lehet, a szervizlapjából az látszik, hogy komolyabban nem kellett hozzányúlni még, 5.5 év alatt ment bele, hosszabb távon jártak vele, mi meg az ellenkezője vagyunk, nagyon keveset megyünk. Seatom sosem volt még, de talán nem rosszabb a komfortja, mint az Octaviának, azt váltom.
-
zolnagy
őstag
válasz
rbalint88 #228587 üzenetére
Biztosra nem tudom mondani. Én 2017-es leonban megtaláltam mind vcdsel, mind carscannerpro +konnwei kombóval. Eddig B8 passatban és 7,5 Golfban is működött, de pl led lámpa kivezérlést már nem találta meg egy fórumtag autójánál a találkozón, nem volt aktív a lehetőség, nálam meg a leonnál aktív volt.
Szerintem a skandináv drl azért valószínű meglesz, az egyszerűbb beállítás.
Viszont most meg vagyok keveredve, mikori és milyen az autó, mert nekem 2015 jött át… -
imyourfriend
őstag
válasz
rbalint88 #228557 üzenetére
3-as Octavian vcds-ben beállítottam a hátsó két-két izzót oldalt mint DRL így ugyanúgy működik mint az első menetfény. Valószínűleg 2015 utáni akkor egy szaki betudja állítani, előnye hogy kikapcsolt világításnál is van menetfény ugye így jellemzően 0-ra kapcsolva jövök reggel dolgozni és csak este kapcsolok automata fényszórót.
-
-
Coyot
őstag
válasz
rbalint88 #227963 üzenetére
Jaa én már egy ideje ekkora autóban csak dizelbe gondolkodom
C7 a best, mondjuk nekem a C6 beltere is bejön, bár a carplay nagyon kellett bele, anélkül az egészet megette a fene.
Pár év mulva az a "titkos" tervem hogy rárepülök egy A6 C7 biTDI-re. Tetszik a ZF8asa is meg ahogy megy
-
molnarpeter
nagyúr
-
Coyot
őstag
válasz
rbalint88 #227777 üzenetére
Mi a gond vele? Én is maxxisokon járok, szeretem
-
Atish19
őstag
válasz
rbalint88 #227621 üzenetére
Szerintem sztenderd, de keress 7.5-höz valót és akkor nincs meglepi
Arra figyelj, hogy taposóból van amelyik bontás nélküli öntapadós. Na olyat azért inkább ne
gippazoid: Én is szeretek maradni a gyári dolgoknál, de ezt bepróbáltam és bejött. Stabilan fent van a helyén. Nem akarlak rábeszélni, de egy próbát megér. Ha rám hallgatsz keress egy jobb fajta szettet Alin és próbáld ki. Ha nem jön be akkor facebookos autós csoportokban egész biztos vagyok benne, hogy hamar elkapkodják árában akár még pici haszonnal is. A beszerelés nem nagy kaland, de némi szerszám azért kell hozzá. A gázpedálhoz némi türelem és szappanhab is -
hdanesz
őstag
válasz
rbalint88 #227431 üzenetére
Köszi és a többieknek is. Az autó végül amúgy is szanálásra kerül, mert a kettőstömegű rosszalkodik benne. Azt meg nem vállalnák be a kollégáék.
Sikerült képet szereznem tőlük a korábban említett nagyon 'guggoló' Octavia-ról. Íme.
Kicsit világosítottam rajta, hogy látszódjon a gumi helyzete is a karosszériához képest.Mit gondoltok? Ez normális magasság? 4 lemezfelni gumival a csomagtartóban van, mégis nekem soknak tűnik. Ilyesmi autókat nyaranta látni Horvátországban, amikor a 4fős család szügyig rakja a kocsit egy hétre.
-
bul07
nagyúr
válasz
rbalint88 #227431 üzenetére
Ha van megfelelő kedvezménye akkor a Unix/Bárdi -ban is van hogy olcsóbb egyes alkatrészek mint mondjuk Kauffernél
Egy példa, mint nálam kerékcsapágy
SKF VKBA 3644
Kauffer [link] 20.844Ft
Uniux [link](linkelve az ár nem látszik) , Akciós fogyasztói ár: 30.129 Ft, de van öcsémnek(nem autószerelő) 46%-os kedvezménye, kedvezménnyel valahol 17e Ft magasságában meg is vanBárdiba öcsémnek nincs kedvezménye , de ismerősnek van bár a pontos mértékét nem tudom mert öcsém Unix kedvezményét szoktam használni
-
ParmaBoy
tag
válasz
rbalint88 #227274 üzenetére
Ez sajnos ilyen. En is ajanlottam az nsz-t (fehervar es kornyeken keresett) forumtarsnak, aztan ker arajanlatot es... markaszerviz, de legalabb ott tenyleg atnezik es megcsinaljak. A budaorsi hely a masik, akik evekkel ezelott mar ez a kategoria volt (akik kb eloszor nyultak dsg-hez), ettol fuggetlenul ajanlom, de ha a sajat penzem mulna rajta... direkt nem irok nevet.
Penz-penz-penz, penzecske...
-
válasz
rbalint88 #227255 üzenetére
Városban folyamatosan húzkodom benne a váltófület, olyankor pukkog és van motorfék is. Meg D-ben a 950 rpm alapjárat, idióta megoldás, piros lámpánál rendre teszem ki N-be.
Egyedül padlógázas gyorsításkor érzem előnyét a DSG-nek, illetve autópályán jól jön a hosszú 7. fokozat.
Ezért írom, kinek mi, nekem inkább a manuális. -
-
válasz
rbalint88 #226818 üzenetére
Nem nagyon szoktam "felfedni" magam, a szervizvezetővel a Porsche Győrnél ismerjük egymást, de sokszor nem rajta keresztül viszem a sajátom.
Amikor analízis miatt megyek hozzájuk vagy bármelyik magyar szervizbe a gyárból akkor három szerelőfajta van:
- a lenéző, épphogy csak le nem köp, neki ne mondja meg senki, ő érte hozzá csak és kizárólag
- a túlbuzgó, nyalizós, "igen, persze, hogyne", ide hamuzzon főnök
- a tök normális, együtt agyalunk, ötletelünk és tök jó eredmények jönnek kiA gond az, hogy a 3. az akiből alig van már az országban és ő az aki az időszakos szervizt is elvégzi rendesen. A többi sunnyog...
-
ArthurShelby
addikt
válasz
rbalint88 #226269 üzenetére
Át lehet alakítani az eredetit is (nyilván anyagilag lehet drágább.
Pl itt full gyári a fejegység, csak a tv modulra (ami ugye analóg es használhatatlan) van rá téve az android autó/apple carplay. (Mondjuk az e39-nek full hoki a hifije, csak a legeslegritkább full full m audio/individual audio a tűrhető).
Még touch screen-t is rá lehet tenni, viszont elvileg úgy csúnyább lesz a kijelző. -
-
426os
őstag
válasz
rbalint88 #226274 üzenetére
A márkásabb noname cuccok általában nem rosszak. Az említett Erisin pl okésnak számít. Ha van gyárilag az autóban plusz erősítő, akkor plusz konfigurációt igényelnek. Ismerős is rakatott a Mazdájába egy androidos fejet, aminek borzasztó hangja volt a gyári Bose rendszerrel, de aztán talált egy másik, hozzáértő brigádot, aki korrektül bekonfigolta neki és utána jó volt.
-
szabzoltan1
tag
-
Alcsi69
senior tag
-
ArthurShelby
addikt
válasz
rbalint88 #225653 üzenetére
Az usb4 meg gyakorlatilag thunderbolt 3 (az intel a szabványt ingyenessé tette, a thunderbolt 4-et viszont még nem).
*a thunderboltot sokan az apple-től ismerik, mert ott jelent meg először, de már akkor is intel licensz volt.Egyébként felhasználó legyen a talpán, aki ezt érti.
-
Csaby25
őstag
válasz
rbalint88 #225579 üzenetére
bnorci71
Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a max keret 2.5 milla
Szóval a kérdés az, hogy találok ilyen árban VW motorral olyan autót amit érdemes fontolóra venni, a lényeg hogy ne legyen kisebb a beltere az Octavia MK1-nél(ezt szeretném leváltani).
Vagy inkább nézzek más(olcsóbb) motor gyártó után? -
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #225515 üzenetére
Ezt kicsit árnyalnám; Octaviába gyárit kértem, de mondták, hogy ugyanolyan utángyártott lesz, mert gyári kva drága lenne (önrész is kicsit emelkedne). És tényleg ugyanolyan lett pár feliratot leszámítva; a zajszigeteléses fül ikon is rajta van és érezni sem érzek semmi változást.
-
426os
őstag
válasz
rbalint88 #224968 üzenetére
Nekem volt Brembo tárcsa meg Ate Ceramic betét a Bravon, az időnként nyikorgott guruláskor. Nem biztos, hogy a betét miatt, mert mint utóbb kiderült az egyik féknyereg már nem volt százas Fékezéskor nem igazán volt hangja, de nem volt valami határozott, fékerőben is kevesebbet produkált ez a kombó, mint előtte a sima TRW betét (tárcsát nem tudom mi volt).
Most a Golfra sima ATE szettet tervezek majd rakni. Elégedett vagyok a gyári szerelésű fékekkel is (többször tesztelve ezen a szakaszon), szerintem én elleszek az alappal. -
válasz
rbalint88 #224968 üzenetére
Múltkorjában úgy értelmeztem, az EBC Redstuff is kerámia, aztán alaposabban elolvasva:
Redstuff is an aramid fiber ceramic particle-enhanced premium brake material. We do NOT use ceramic fibers in any of our pads.Azaz kerámia részecskéket tartalmaz, viszont nincsenek benne kerámiaszálak. Hmm.
-
Winne
nagyúr
válasz
rbalint88 #224545 üzenetére
Fordról csak a rosszat hallom, az a baj, hogy a hétköznapi embernek megfizethető kategóriában VW csoporton kívül kb mindenről, ami nyilván nem lehet valós, de ez a kép alakult ki bennem, meg az itthon lévő két kocsit is nagyon szeretem, így nem nagyon akarok váltani. A Kodiaqban hátul 3 külön ülés van külön isofixekkel? Szerk.: Képek alapján nincs szélesebb ülés benne sajna, nincs középen isofix.
-
Winne
nagyúr
válasz
rbalint88 #224508 üzenetére
Középre nem tudok gyerekülést bekötni, nem? A legnagyobb gyerek most 5, Ő ül elől magasra állítva, gyerekülésben. Hátul 3.5 és a 2 hetes.
@ #224513 Kickass : abból indultam ki, hogy a piacon mennyiért mennek most, nem abból, hogy mennyit ér sztem.
@ #224505 Qru : isofix és öv van együtt most, de jah ne legyen semmi baj és akkor tök mindegy
-
Winne
nagyúr
válasz
rbalint88 #224496 üzenetére
Így kalkuláltam én is, de 4.5 -ért megvesz valaki egy jégvert autót? Magával az autóval jól járna, mert nem kell költeni rá, tényleg semmit, minden cserélve van, de használtautó vásárlásnál senki sem így áll a kiszemelt autóhoz, nekem is 6 kilóban volt kb a Golf végül, de mindent megcsináltattam, mert tudom, hogy nem kell hozzányúlni sokáig.
Holnap megpróbáljuk, hogy a picinek marad isofix bekötéssel a talpas, a másikat kihúzom az isofixből, akkor befér e az asszony a kettő közé. Nem akarjuk / akartuk elengedni az isofixet, nem véletlenül van az autóban.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rbalint88 #223986 üzenetére
Nézd a jó oldalát! Bő 1 literrel kevesebbet eszik, mint a szívó 2.0.
Amúgy megy az, csak sose engedd 2000-es fordulat alá. A 2000 alatti fordulatú BSE-nél halottabb motorral még nem volt dolgom.
Asszony Jettája 70 km/h környékén, 5. sebességben is simán felmegy viszonylag meredekebb emelkedőkön, és még tud gyorsulni is. -
Asbee
veterán
válasz
rbalint88 #223986 üzenetére
Nekem pl, állandóan volt valami nyűgje. Pedig nem volt benne sok méter. Kényes az olajra, várost nem szereti, pedig sokan rövidtávokra vették veszik. Olajat nagyon sok eszi, vagy éppen zabálja. Aztán úgy van beállítva, hogy elnyűhetetlen. Megkapta a generált, végre minden meglett csinálva rajta, ismerősöm megvette, 1 év múlva váltó kuka és még egy csomó apróság... És csoportokban is állandóan, ugyanazok a problémák sorra szinte mindenkinél. Egy A4-es lapra nem férne ki mára, mire kell figyelni ezeknél a kocsiknál. Nem kéne soha még egyszer. Ez 1.6 BSE. Vagy olyan áron, amit valóban érnek, aztán megy ameddig megy.
-
Grande Ale
őstag
válasz
rbalint88 #223715 üzenetére
Nincs kikapcsolva. Lezár menet közben. De megállok, kiveszem a kulcsot, kiszallok, és minden ajtó zárva, hallom a kattanast is, hogy lezár, villog a kis lámpa is a vezető oldali ajtóban, ami azt jelzi, hogy zárva. Ki akarok venni valamit a csomagtartobol,, nem tudok, ki kell újra nyitnom...
Nem lehet ezt valahogy resetelni? -
outsiders
aktív tag
válasz
rbalint88 #223632 üzenetére
Nem is vettem annak
Dilemmáztam rajta, de heroin áron van egy ilyen fényszóró, ha bármi gondja lenne. Én is oda lőttem árban, talán jobban jön ki egy szett új felni fb csoportokból 200k körül, meglévő is karcmentes szett az is 100k fölött menne el. OZ ultaleggera szett van egy elmentve marketplaceről kb 2 hónapja, de a fekete színével 17-es méretben eléggé semmilyen lenne úgy gondolom, pedig stílusra nagy kedvenc a sűrűküllős ralli stílus.
-
outsiders
aktív tag
válasz
rbalint88 #223621 üzenetére
Köszönöm!
Ahamm, alap ledes lámpa van elöl az FR felszereltség mellett. Volt led-mátrix is meg nagyobb tabletes 900-k-val többért amikor vettem, nekem annyit nem ért a dolog. Ha a fullos kárpit lett volna akkor ráfizetek miatta, de ez a két dolog nem igazán hiányzik a felhasználásom mellett, inkább eltankolom a különbözetet. Az alap felszereltségen felül van benne Biztonsági és Vezetői csomag M, Connectivity box, Full Link, Praktikum csomag, Téli csomag, Vision Plus csomag.
Még hétvégén mostam, nálam itt a 3kerben jobban bejött a Csillaghegyi hév mellett Ehrle mosó a Huszti útinál. Ha jobb az idő akkor meg mosok otthon, van magasnyomásúm, habágyúm, minden ami kell.
Mennyi lehet egy szett felni festése? Az a bajom vele, hogy addig le hetet támasztani a verdát, mert nincs rá másik szettem. Így utólag lehet jobban jártam volna ha az első szerelés nyárigumit megtartom és mellé veszek egy téli szettet, de nem nagyon tudom pakolászni (tele van így is a kisház), az éves 15k futásomra meg jó a négyévszakos, az előző i30 kombin (pont, mint a tiéd: fehér kombi csak nem facelift, 2017-es 1.6. crdi volt) bevált a michelin cc2.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Linux felhasználók OFF topikja
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Titan Quest II
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest