Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolabol
tag
Elkezdtek mattulni a fényszóróim, és mivel megtörték az elejét, amitől megrepedtek, eltörtek az első fényszóró felső felfogatásai (maga a búra sértetlen), azon gondolkozok kicserélem őket.
Milyen fényszórót ajánlotok az eredeti helyett? Gondolom a régi polírozása nem gazdaságos ilyen kis értékű lámpánál (ahogy keresgéltem, gondos munkával 10-15e ft/búra).
Után gyártott fényszórót lehet venni 12-15e ft-ért. Vajon mennyire éri megvenni őket?
-
ncc1701
veterán
Féktitsztító nem az igazi, van direkt korom oldó szpré flakonban, de ha nem akarsz sokat költeni rá, akkor sima nitrohigító, és fogkefe. Gyönyörűen viszi a kormot.
-
Tikakukac
titán
-
addikt
válasz mohabá 007 #97689 üzenetére
Na így már kerek a dolog
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Zolabol
tag
Helló, lenne még egy problémám, ha már elkezdtem foglalkozni a kocsival, bontogatok rajta ezt azt.
Csinál olyat, hogy hidegen indítom, az alapjáratnak stabilnak kellene lennie, hidegen kb 1000, bemelegedés után visszaesik 800-ra.
Most viszont azt csinálja, hogy ingadozik 800-1100 között, fel-le, fel-le, és folyamatos a cicergés a folytószelep ház felől.
Melegedés után beáll a fordulat 800-ra és stabilan tartja.Okozhatja ezt a folytószelep kokszolódása? Ha igen, akkor mivel érdemes kitakarítani? Sima féktisztító, vagy van ennél jobb szer a rásült cucc letakarítására?
-
RpPRO
őstag
Hi! Tud valaki olyan oldalról, ahol a megnézhetem az Opel színeket színkód alapján? Konkrétan a z157 és a z163 közötti különbség érdekelne. Nekem utóbbi van, nem találok bal első sárhányót, de z157-ben lenne bontóból.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
ncc1701
veterán
Nem kapja, mert az ecu lekapcsolja az üzemanyag befecskendezést motorfék üzemben.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz body007 #97684 üzenetére
"...Aztr értem, h nincs. De az autó mért nem áll le? A benzin szívatyú ugyanúgy dolgozik. Kapja a benyát.."
"....Amikor motorfék üzemben működik a motor, akkor a kerekek hajtják a motort, de a befecskendező rendszer érzékeli a fordulatszámot, valamint azt is, hogy a fojtószelep zárva van, tehát nem nyomjuk a gázt. Ezt tolóüzemi muködésnek nevezi a szakirodalom. Ha így lassul az autó, akkor a tüzelőanyag-fogyasztás nulla, a befecskendező szelep(ek) nem kap(nak) jelet, nem nyitnak ki. Amint elér a fordulat egy előre beprogramozott határfordulatot (általában 1200-1500 1/min) akkor a befecskendező szelepek ismét jelet kapnak, és az alapjárati szabályzás bekapcsol…..”
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
bul07
nagyúr
válasz totyino77 #97682 üzenetére
Egy próbát megérhet [link]
Talán a leeresztett léből lehet látni hogy tényleg csinált e a valamit
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
addikt
válasz zgospel #97683 üzenetére
Dimbes dombos helyen De a városba nem járok, két falu között ingázok Nálunk el lehet kapni a forgalmat. 90es tálánál max. 60al mennek. Nem tudom, sztem a vadaktól félnek.
Kis fordulatot nem szeretik a kis szívók, igen. Azok forogni szeretnekMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97663 üzenetére
Aztr értem, h nincs. De az autó mért nem áll le? A benzin szívatyú ugyanúgy dolgozik. Kapja a benyát
#97665Scorp2011: Az a baj, h gyalog / keróval nem tudok menni, sok a domb. Alapjárat nélkül nehéz motorfékezni Nem a gázpedálhoz szoktam nem nyúlni, hanem a fékhez Én sztem a betéteket félteem
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zgospel
őstag
válasz body007 #97661 üzenetére
Mondjuk ez a napi 15 km attól is függ, hogy hol. Például Budapesten belül nem mondanám rövid távnak, ez egy teljesen normál távolság. Viszont a 9,5 liter nem emiatt jön szerintem, bár nem tudom hogy milyen típus a tiéd.
Nekem az 1.4-es G Astra a bazinagy karácsonyi dugókban 8.5 literes fogyasztással volt maximum, de inkább 8 a normál téli városi átlag vele. Amíg ingáztam addig én 9-10 km távolságot jártam így.
Az 1.8-as H Astra átlaga is hasonlóan 8 - 8.5 között alakul, a különbség annyi, hogy most nem kell bejárjak az irodába, ezért húdenagy dugókban nem nagyon ücsörgök, viszont sokkal több az 1-2 km-es rövid út amit megyek. Mondjuk én hidegen egyáltalán nem tolom semelyik autónak sem, többnyire 2-3 ezres fordulat között haladok, csakis óvatosan gyorsítva, amíg legalább a vízhőfok be nem áll.Városon belül sokat lehet spórolni, ha lágyan gyorsítasz, és próbálod elkapni a forgalom és a lámpák ütemét, és ha látod előre hogy lassítani vagy gurulni kell, akkor valóban motorféken érdemes addig gurulni.
Nagyon sok embert látok például a Hungária körúton vagy a Váci úton, ahol teljesen kiszámíthatóan váltanak a lámpák zöldhullám szerint, emberek mégis kitolják az autó szemét a következő piros lámpáig, ahol aztán satufékkel megállnak, és így mennek lámpáról lámpára, miközben én meg egyenletes tempóban haladok ezeken keresztül.
Amit még sokaknál tapasztalok, hogy ilyen szívóbenzines autókat is 1000-1500-as fordulat között nyektetnek emberek. 50 km/h-ról is ötödik fokozatban próbálnak kigyorsítani, padlógázzal, 1500-as fordulatról... persze hogy zabál ilyenkor az autó, és mellé még persze szarul is megy. Ugyanez amikor emelkedőn próbálnak gyorsítani hasonlóan alacsony fordulatszámról.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
totyino77
tag
Helló srácok hütőrendszert mivel érdemes átmosni olajtól, jelenleg 2 liter ecetet öntöttem bele jól megjárattam holnap meg leengedem, esetleg még valami ötlet?
[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
ncc1701
veterán
válasz body007 #97661 üzenetére
Jól hallottad, a pillanatnyi fogyi mérőn is láthatod, h x fordulatszám felett motorfék üzemben 0 a fogyasztás.
Amúgy ott rontod el, h rövid utakra jársz a verdával. Azaz ez van. Ha csak ilyen rövid utakra használsz autót, akkor vagy elektromos kell, vagy meg kell venni az adott típusból a legkissebb motorost, mert az melegszik be a leghamarabb.
-
Tikakukac
titán
válasz Zolabol #97674 üzenetére
Oké, mivel kopp ez a motorkód és 2 hete csináltam tudom: a hűtőventi a radin bekapcsol és utána rakja a kövi fokozatot is? Ha nem, akkor ez semmi. Zárt sapka mellett indul a party és ha eljutsz idáig, fűtés is fel és meg kell indulnia a mozgásnak ha más nem akkor kocsikázz és akkor kizötykölni magától. Nem atomfizika ez sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zolabol
tag
válasz mohabá 007 #97673 üzenetére
Elvileg működik a szelep, hideg vizet nem engedte át, mikor beleöntöttem, forró vizt szépen átcsorgatta.
Most visszatettem a helyére, feltöltöttem vízzel, ugyancsak kevés ment bele.
Beindít, motor forró, termosztát forró, valamennyi vizet engedett át, érződik, hűtőradiátor forró. Leszedtem a tágulási tetejét de semmi, a tartályban lévő víz hideg... lehet valahol megakadt egy légbuborék? Hozzá kell tenni, hogy az autó nem teljesen vízszintesen áll, hanem jobbra dől, ennek lehet jelentősége?Illetve ha az alsó hűtőcsövet, vagy a termosztát csövet nyomogatom, szuszog
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zolabol #97672 üzenetére
Ha kiszedted, könnyű ellenőrizni, hogy jól működik e.
- Öntsél vizet a termosztátba. Ha jól zár, nem engedi át a vizet.
- A víz nákunk kb 100 °C- on forr. Ha beleteszed a termosztátot, látod, hogy nyit e vagy nem.
"..Ha a hűtővíz hőfoka eléri a 92 °C-ot, termosztát elkezd kinyitni, és 107 °C- on nyit ki teljesen.."
Ha a leírtak szerint működik, akkor jó a termosztátod.Szerintem levegős a rendszered, ezért tudtál csak kb 3 lit hűtővizet beletenni. Járó motornál óvatosan vedd le a tágulási tartály sapiját, így nincs túlnyomás a rendszerben, és kiköhögi a levegőt a rendszerből.(fűtéscsap természetesen nyitva)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Zolabol
tag
válasz diablo1984 #97669 üzenetére
Igen, rákapcsoltam.
-
Zolabol
tag
sziasztok.
Sikeresen megtörtént a vízhűtő csere, feltöltöttem folyadékkal, kb 2,5-3 liter ment bele, a motort járattam, a hőmérő felment 80 fokra, a vízhűtő radiátor felmelegedett, de fűtésem nem volt. A vizet nem keringette, a termosztátot megfogva forró volt. A kiegyenlítő tartály vize hideg.
Keveset járattam, vagy máshol keressem a hibát? Esetleg vízpumpa? Vagy biztosíték? -
#24845312
törölt tag
válasz body007 #97661 üzenetére
Ott rontod el, hogy napi 15 km 2 felvonásban. Szinte be sincs ideje melegedni a motornak ilyen rövid táv alatt.
A lendület hajtja, míg el nem éred az alapjáratot. Utána már az alapjárat megtartásához mindenképp kell üzemanyagot adagolnia, különben leállna a motor.
Amúgy ha nagyon sokat akarsz spórolni (és tegyük fel nem tartasz fel vele másokat, ami szinte elképzelhetetlen), akkor járj úgy, hogy hozzá sem érsz a gázpedálhoz. Elindulsz 1-esben, majd úgy váltogatsz föl 5-ösig, hogy hozzá sem érsz a gázpedálhoz. Mindig annyi üzemanyagot adagol az ECU automatikusan, amennyi ahhoz kell, hogy az adott sebességfokozatban ne álljon le a motor. Tehát ha akarsz, tudsz menni sok-sok km-en keresztül úgy, hogy hozzá sem kell érned a gázpedálhoz. Amikor fölváltasz 1-esből 2-esbe, akkor is automatikusan fog több gázt adni, így automatikusan fog a sebességed is növekedni. Szépen föl tudsz váltogatni 5-ösig, és az autód sebessége magától fog növekedni anélkül, hogy hozzá kellett volna érned a gázpedálhoz. -
DjDanee87
addikt
Üdv.
Volt nemrég a Z16XER motoros H Astram levegőszűrő, és olajcserén. Azóta indításnál úgy rázkódik a motor (csak 1 mp-re), mintha le akarná bontani az elejét. Van ötlet mitől lehet ez?
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #97661 üzenetére
Matek ezy: Üresbe rakáskor és rendes fékkel lassítva van egy alapjárati benzined, amit a kocsi eszik, motorfék alatt és így rásegítve a rendes üzemi fékkel ez nincs.
Ennyi a titok, a többi rajtad áll.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz body007 #97661 üzenetére
A gyorsításokon és kigurításokon múlik sok minden, ha racse stílusban vezetsz, akkor lassíthatsz motorfékkel az épl nem látszik rajta.
Most naptár szerint is tél van, csak városban nálam is 9 körül fogyaszt az autó rövid távon, de ilyenkor is ha van egy kis főűt, akkor 7,5re lemegy vegyesben... -
addikt
Valahol hallottam / olvastam / láttam, h üzemanyag spórolás végett érdemes motor fékezni az autót lassításkor. Úgy magyarázták, h akkor teljesen elveszi a benyát az ecu és a lendület hajtja a motort. ÉS azt is hozzátették, h ez a módszer takarékosabb mintha üresben gurulnánk mivel akkor alapjáraton jár a motor = fogyaszt. Szóval jól rászoktam a visszakapcsolgatásra és úgy gurulásra, lassításra. Sajnos a fogyasztásomon nem igen látszik (napi 15 km 2 felvonásban, be se melegszik szegény gép) 9,5 lityi
Szóval, hol rontom el a gazdaságos üzemet?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Richard!
addikt
válasz mukibuci #97659 üzenetére
Ha van facebook-od, akkor lépj be a típus csoportjába, ott majd kiokosítanak
Ma kezdődik életed háralévő része
-
MODERÁTOR
2012-13 körüli D Corsát keresek, van valami érdemi különbség a 87 és a 101 lovas változat között? Megbízhatóság téren pl?
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
totyino77
tag
Olvastam valahol hogy gyári hibás az olajhütő, amúgy z16xer fagyálló csere után kell légteleniteni vagy magától csinálja mert lehet levegős a rendszer azért nincs alapjáraton fűtés csak nagyobb gázadásnál indul meg, vagy esetleg valami lerakódások vannak
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #97651 üzenetére
"...Másik ismert hibája még ennek a motornak az olajhűtő. Sajnos megesik hogy az olajhűtő hibája miatt összefolyik a hűtővíz és az olaj..."
Az idézett mondat igaz, de a valósághoz semmi köze, mivel a rossz olajhűtő tüneteit a kérdező nem tapasztalta.
Ez a teljes szöveg:
"...Sajnos megesik hogy az olajhűtő hibája miatt összefolyik a hűtővíz és az olaj.
Ennek szemmel látható nyomai vannak, egyrészt fogy a víz a kiegyenlítő tartályból de nincs nyoma az autó alatt, másrészt a kiegyenlítő tartályban olajfoltok nyomai találhatóak, rosszabb esetben a kupakon megjelenik a "kávéhab" ami a víz és olaj keverékének kicsapódása...."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Lacics25
aktív tag
válasz Zolabol #97607 üzenetére
A kereszttartó csavarral rögzített. Nekitérdeléstől, az előbukkanó, eddig takaríthatatlan részek pucolásával együtt nem több mint 2 óra. A hűtő csere, kiszerelés esetleges javításhoz keményebb dió. Azt írtad, a Cromax-nál vásárolsz. Fotózd le, küld el nekik. Tévedés kizárva!!
[ Szerkesztve ]
-
Lacics25
aktív tag
Sziasztok!
Keresnék szabad kapacitással rendelkező autószerelő műhelyt. Van egy igen sokat futott, de strapabíró, munkára használt Astra G van autóm kinyomócsapágy "munkahenger" hibával. Sajnos akinél eddig jártam, mindenki januárban tudna nekikezdeni. Mivel kenyérkereső pozíciót tölt be nálam, igen sürgős lenne. Ha tudtok ebben segíteni, nagyon hálás lennék! Az OFF elkerülése miatt akár privát üzenetben. Pest vagy Heves megye. Puttonyon kell vinni.
Köszönöm!!! -
zgospel
őstag
válasz ricsi8800gt #97653 üzenetére
Mindkettőre igaz, sőt, Z18XERnél is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tikakukac
titán
-
zgospel
őstag
válasz totyino77 #97648 üzenetére
Szia, ennek a motornak van egy gyakori hibája, az alábbi linken el tudod olvasni a teljes leírást:
http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/230/z16xep_vs_z16xer
"Másik ismert hibája még ennek a motornak az olajhűtő. Sajnos megesik hogy az olajhűtő hibája miatt összefolyik a hűtővíz és az olaj."
A lényeg, hogy amikor hengerfejesnek tűnik a motor, akkor gyakran ez a hőcserélő okozza a jelenséget, érdemes lenne először ezt megvizsgálni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
totyino77
tag
hello, ven egy opel astra h z16xer autom 2009 évjárat, olyan problémám van hogy első inditásnál 10 perc járatás után sem jön meleg az utastérbe , a vizhőfok pedig elérte a 80 fokot is, majd erőteljesen megnyomom a gázpedált és egyből jön a meleg ez az egyik hiba a másik pedig hogy lecseréltem a kiengyenlitő tartályt zsír újra ,mert elég szenyezett volt de most néztem hogy ezen is kezd valami világos barna lerakodni ez a másik problémám esetleg van aki ért hozzá és tud tanácsot adni azt megköszöném
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
totyino77
tag
hello, ven egy opel astra h z16xer autom 2009 évjárat, olyan problémám van hogy első inditásnál 10 perc járatás után sem jön meleg az utastérbe , a vizhőfok pedig elérte a 80 fokot is, majd erőteljesen megnyomom a gázpedált és egyből jön a meleg ez az egyik hiba a másik pedig hogy lecseréltem a kiengyenlitő tartályt zsír újra ,mert elég szenyezett volt de most néztem hogy ezen is kezd valami világos barna lerakodni ez a másik problémám esetleg van aki ért hozzá és tud tanácsot adni azt megköszöném
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
dewill79
tag
-
bul07
nagyúr
BB fórumba téma
Kimásolom a hozzászólást
[link]Opelnél szerintem a nem faceliftes K Astrákat szórják ki (nem tudom kivenni a képből), még pár kereskedésben vannak nullkilométeres 2019-es gyártású autók 5 év garanciával 4,5 millióért, meglehetősen jó felszereltséggel (125 LE, kétzónás klíma, tolatókamera, esőérzékelő, elektromos külső ablakok, bőr multikormány, 16-os alufelni, stb.)
A keresőnél Astra K-t kell kiválasztani. Néztem a konfigurátoros facelift árat, hasonló felszereltséggel kb. 7,5 millió jön ki, szóval az áthúzott 7,2 milliós ár reális, vagyis közel 3 millió Ft kedvezmény van rá. Gyakorlatilag ez bagó ár érte. Összehasonlításképp egy VW Polo raktárról 6 millióért vihető 30 LE-vel gyengébb motorral és szerintem gyengébb felszereltséggel (arról nem beszélve, hogy kisebb kocsi), konfigurátorban árkedvezménnyel 5,6 millió Ft, ugyanúgy -30 LE-vel és gyengébb felszereltséggel.
Kereséshez még annyit hogy a rendezés át kell állítani majd vissza hogy Ár szerint növekvő, mert csak akkor hozza előre a legolcsóbb ajánlatokat
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
beholder00
tag
Sziasztok!
J Astra-hoz keresnék az ajtók aljára műanyag tömítést. Tudnátok ebben segíteni? Nem tudom pontosan a nevét. Funkciója, hogy a sár ne jusson be, viszont a felesleges víz folyjon ki/le. Ha tudok keresek képet is.
-
válasz ncc1701 #97621 üzenetére
Azt én sem tudom, hogy hol lehet azt állitani, hogy ha automatikus ajtózárral zárja az ajtókat akkor magátol hajtsa is be a tükröket és az ablakokat is huzza fel.
Mert a tükrök csak akkor húzódnak be ha a távirányítón a zár gombot hosszan nyomom.
De ha csak kinyitom a zárt akkor nem nyitja vissza a tükröket csak ha belül megnyomom a gombját.
A menüben csak annyit lehet állitani, hogy be lehessen a tükröket hajtani vagy nem, de azt nem hogy az ajtózárral egyutt nyiljon vagy csukodjon.
Pedig sztem ez egy alap dolog lenne, hogyha bezárom a kocsit akkor miden ablak fel és a tukor be, nyitásnál meg forditva az ablakok kivételével.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
-
#24845312
törölt tag
válasz body007 #97630 üzenetére
Megmondom őszintén én magam nem értek hozzá. Esetleg tudom ajánlani az OVBH csoportot a fb-on, ott részletesen is el tudják magyarázni a menetét. Az enyémben nem tudom hogyan és miképp van megoldva, én 7 éves korában vettem az autómat a legelső tulajdonostól, de ekkor már az autó automatikusan zárta az összes ablakot, beleértve a napfénytetőt is. Hogy gyárilag ilyen volt-e, vagy utólag lett megoldva ebben is, azt nem tudom. Illetve az enyémben nem a központi zár gombjának lenyomására történik mindez, hanem amikor az autó le van riasztózva, akkor felhúzza az ablakokat, és behúzza/lecsukja a napfénytetőt is.
-
addikt
válasz #24845312 #97626 üzenetére
Köszi, ezt ha jobb idő lesz megcsinálom
Mondjuk nem teljesen értem a dolgot:
2 barna vezeték megkeres
barna / piros és barna / fekete vezeték megkeres (nem is keresi meg a videóban)
2 barnákat megblankolja és összeköti őket egy egyenirányító diódával?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dewill79
tag
válasz atomanti19 #97625 üzenetére
Hali!
Ez a linkelés nem volt sikeres... -
Zolabol
tag
Sziasztok, tudnátok segíteni, hol találok g astra-hoz gépkönyvet? Z14XEP, 1,4/16 5 ajtós.
Illetve mennyi hűtőfolyadékkal kell majd feltöltenem a rendszert? Teljesen elfolyt.kösz
-
#24845312
törölt tag
válasz body007 #97620 üzenetére
Van egyébként utólagos megoldás is:
https://www.youtube.com/watch?v=AWciAXzUVac
https://www.youtube.com/watch?v=ydB22pdMV_o -
dewill79
tag
válasz atomanti19 #97623 üzenetére
Helló!
Sokat segítene, ha megírnád mi lenne a kiszemelt 1DIN-es rádió, ami támogatja a kormányvezérlést....
A csati a képen teljesen gyári, ha nem létfontosságú a kormányvezérlés, akkor simán belemegy az új fejegység amit veszel, különösebb mókolás nélkül. -
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
C Corsa az alany. 2004. 8. havi
Szeretnék beletenni egy 1 Dines beépítőkeretet és egy rádiót amit tudok a kormánnyal is vezérelni. Gondolom kell egy kormány kapcsoló interfész meg egy átalakító a rádióhoz.
Ilyen csatlakozó van benne. Ez gyári lenne? Milyen adaptert kellene vennem hozzá? Illetve milyen interface-t?Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
#24845312
törölt tag
válasz rumos XIII #97617 üzenetére
Ugyanez igaz az elektromos napfénytetőre is, végállásban lenyomva kell tartani a gombját, kattan egyet, és utána már működik az automatikus ki-be húzás annál is. Nekem a B Vectra esetében akksicserekor kell ezt eljátszani, de gondolom a többi típusnál is így van ez. Ezt követően már akár a saját kezelőgombjával, akár távirányítóval is automatikusan behúz minden ablakot és lecsukja/behúzza a napfénytetőt (állapottól függően).
-
addikt
válasz rumos XIII #97617 üzenetére
B@szkikuli, ezt sose tudtam, h megy - és volt, h elnyomkodtam de "magától" megjavult mindig
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
rumos XIII
aktív tag
Corsa C
Az ablakemelő eddig úgy működött, hogy ha hosszabban nyomtam egyik irányban, akkor elengedhettem, mert teljesen lehúzta/felhúzta magát.
Valamelyik nap egy gyerkőc megmaszírozta az ablakemelő kapcsolóját, fel-fel-le-le-fel-le és ennek permutációival, azóta a vezetőoldalinál már nem húzza fel/le magát automatikusan.Van valamilyen kódsor, amivel ez ki-be kapcsolható?
Köszi!Szerk: #92376 Magnum_
Lenyomod, tartod, lemegy, tartod a gombot tovabb, halk kattanast hallaszt. Utana a tobbivel is eljatszod ezt. Es voila, menni fog
[ Szerkesztve ]
-
BlackDemon
csendes tag
válasz mohabá 007 #97613 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget, megpróbálok valami cikkszámot keresni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz BlackDemon #97604 üzenetére
"...Mi szabályozza, hogy mikor nyisson, milyen szenzor vagy jeladó lehet a bűnös?..."
A hibakód alapján ő a bűnös:
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zgospel
őstag
válasz Tikakukac #97609 üzenetére
A biztosító nem azokat az árakat nézi, plusz avultat mindent amit tud, állapotától függetlenül. Bármennyire is volt mondjuk hibátlan és keveset futott, mondanak az egész autó értékére kb 4-500 ezret, ezzel szemben a gyári alkatrészekkel és munkadíjjal pedig kihoznak egy kb 300 ezres javítást és máris megvan a gazdasági totálkár.
Tegnap volt a Totalcaron egy tippelős játék: [link] Némelyiknél csak pislogtam... Nekem pár éve 22 ezerért fényezték le az első lökhárítót a G Astrámon amire a biztosító elsőre (tehát alkudozás nélkül) 90 ezret ajánlott meg. Szóval ők tök más adatbázisból dolgoznak.#97603Zolabol Az említettek miatt ilyen korú autók esetében én a helyedben valószínűleg nem a szervizre bíznám az ügyintézést, hanem kinézném az alkatrészárak alapján, hogy kb mennyibe fog ez kerülni ha magad intézed, aztán a biztosító amit megajánl azzal össze tudod majd vetni. Plusz az utángyártott vagy bontott alkatrészeket nézném.
Én úgy tudom hogy első körben mindig egy alacsonyabb összeggel próbálkoznak, de biztosítófüggő hogy mennyire pofátlanok. Ha nem tetszik az összeg akkor el lehet kezdeni vitatni, kérni az ügyintéző osztályvezetőjét a telefonhoz, meg ilyenek Ilyenkor pár nap múlva visszajönnek egy jobb ajánlattal általában. Bár ez főleg akkor játszik, ha az átlaghoz képest tényleg jobb állapotú és megvigyázottabb volt az autód.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BlackDemon
csendes tag
Üdv mindenkinek! Z16XEP motorral kapcsolatos kérdésem lenne, a jelenség, hogy terhelésnél nem húz úgy az autó mint hidegen alacsonyabb sebességtartományban. Mindegy mennyire nyomja az ember a gázt, szépen komótosan húz. Hibakód olvasásnál a következőt dobta ki: P1113-2 szívótér hossz változtató potméter alacsony fesz. Gondolom nem nyitja ki a második torkot. Volt már tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban? Mi szabályozza, hogy mikor nyisson, milyen szenzor vagy jeladó lehet a bűnös? A motor csendes, nem rángat alapjáraton, nem csattog és nem zörög. Ha valakinek van ötlete azt szívesen venném. Köszönöm.
-
Zolabol
tag
Sziasztok.
Közben sikerült a hűtővíz beállítása, csak sajnos nem úgy ahogy szerettem volna.
Belém jöttek hátulról, és nekitoltak az előttem állónak.Első kereszttartó megnyomta a hűtő egy részét, a víz elfolyt. A motor járt utána még picit, lehet ebből baj? Lehűlés után indítóztam, szépen járt, de csak pár másodpercig mertem.
Próbálok képet beszúrni az első sérülésről.
Kérdésem, hogy kb mekkora összeg lehet ennek a javítása (nem tudom még mennyire sérült a hűtő), kereszttartót cserélni kell. Illetve mennyire bonyolult a kereszttartó és a hűtő cseréje , egy nem teljesen technikai analfabéta számára?Hátuljánál is a kereszttartó kicsit benyomódott, illetve a csomagtérajtó nyomódott az alján.
Beszéltem a szervizessel, gazdasági totálkárt emlegetett (2005-ös G astra, Z14Xep, 5 ajtós, nem leamortizált) Mivel járok jobban, ha én intézem a biztosítót, és utána szervizeltetem ha muszáj, vagy a biztosítót is bízzam a szervízre?
-
ricsi8800gt
addikt
Nem merem bevallalni ezzel a motorkoddal ezt a GTC-t, Csak rosszat olvasok és hallok róla
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest