Hirdetés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #96696 üzenetére
G-re a Bosoko kuka, iszonyat hamar elkezdett darabokat nem törölni. Hella van fent, Bosoko árban volt és azt legalább már tudja, amit az, cserébe ez még most is csak 1 kis csíkot hagy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
Az csak egy darab gumicso, filleres tetel. Egy fogoval osszenyomod a bilincseket es leveszed, 2 perc
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nyemi
csendes tag
válasz mephi666 #96684 üzenetére
Szóval csak az volt . Rá térve a hibára csak azért gondoltam ,hogy az mert a fojtószelep érzékelő egy elektromechanikus eszköz ami kezdeti kopását nagyon nehéz észre venni. Gondolj bele a régi rádiók hangerő szabályzójába a tekerésekor jelentkező recsegésre. A nedvesség vagy esetleg a pára bejutása meg még palástolja is a hibát ideig óráig (mint egy kontakt spray). Amúgy ezek az autók nagyon egyszerű menedzsment elektronikával rendelkeznek. De a tanulási eljárás itt is meg van , ezért egy pár száz kilométer után lesz majd tökéletes.
-
Lajos1966
tag
válasz bazsimano #96688 üzenetére
A lambdaszondák hajlamosak sajnos nagyon begyógyulni.Sokszor a műhelyekben is csak melegítéssel sikerül kiszerelni.A képen bejelölt olajos rész a kartercső,ami a szelepfedélből megy a fojtószelephez.Ha szerencséd van,akkor csak elmozdult a helyéről (mozgasd meg,egy biztosító karom tarja a helyén).Rosszabb esetben megsérült és a kartergáz szivárog.Azt viszont észre lehet venni könnyen,mert gázadásra nem gyorsul az autó (fals levegő).Alapjáraton járó motor esetén gázadásra jó nagyot szisszen a fojtószelepnél.
-
gban
veterán
Postázást nem vállalok.
-
Zotyatv
tag
Sziasztok!
Astra G 2003 Caravan 1.2 motor.
Tudnátok segíteni? Reggel indításkor már nem működött a kilométeróra, fordulatszámmérő, vízhőfok, olajhőfok mérő. Van ezeknek biztosítékja vagy ennél komolyabb a gond.
köszönöm!! -
addikt
A teszt elso fele teljesult, kihozott az auto hollandiaba (~1300 km). Nagyon meglepodtem milyen siman megy, orom vezetni. Van egy halom hibakod - majd idemasolom ha hazaertem jovoheten
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
peppe79
senior tag
Sziasztok! Nincs meg a kód a G Astrám rádiójához. Elő lehet ezt varázsolni valahogy a sorozatszáma alapján?
Gondolom, a márkaszerviz könnyedén megoldaná, de erre az öreg Blaupunkt Car 300-ra nem igazán költenék pluszba. -
mephi666
nagyúr
ma hívtak, hogy kész... nem injektor, hanem fojtószelep azzal kezdték pedig elvileg a tesztet és azonnal kizárták, mint hibaforrást... hétfőn megyek érte, kis para azért van bennem, hogy hosszabb távon megjáratva is rendben lesz-e
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ArthurShelby #96678 üzenetére
Ha megvan a megfelelő vezetékezés, akkor igen, csak ennyi. Az én Vectrámba nem volt behúzva gyárilag, így annyi plusz volt, hogy az ECU-ról el kellett hozni a szálakat.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
szszabo
csendes tag
válasz mohabá 007 #96679 üzenetére
Köszönöm!
Teendő? (Azóta megy az autó...) -
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #96678 üzenetére
Ezt így nem tudnám megerősíteni. Tempomat kar, kuplung kapcsoló és ellenőrzés mit tud a gyári kábelköteg.
A kijelző csere magában nem elegendő. Ahhoz hogy oda mindenféle infót kiírjon, kellenek a szenzorok is.
Kiegyenlítő tartályban, fékbetéteken, stb.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
-
ArthurShelby
addikt
Valaki meg tud erősíteni (vagy cáfolni), hogy az A zafirához (z16xe1) egy tempomat kar (plusz op-com-ozás) elég. Ugyanez a kérdés a kijelző cserére (pl kiírná a pillanatnyi fogyasztást)
Elektromos a gázpedál (nincs bovden), viszont pl a féklámpa ellenőrzés pl (nagy kijelzőnél) ahhoz plusz bekötés kéne?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
addikt
-
mindthecrap
aktív tag
body007: na erre nem is gondoltam, köszi
JanR: nekem maga a kompresszor sípol szerintem, de lehet, hogy a ventillátorok közül valamelyik, passz. A motorfék kapcsán egyszer a Totalcar-on ki volt fejtve, hogy miért nincs szinte semmi fékerő a közvetlen befecskendezéses motoroknál, illetve nem tudja olyan finoman elvenni a naftát mint az injektroros, ezért szokott "hintázni" az autó, de már nem emlékszem a pontos okára.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
JanR
addikt
válasz mindthecrap #96672 üzenetére
Nekem nem zörög a műszerfal. Egybe van az autó nagyon.
A klímánál is csak akkor sípol, ha a szélvédőre fújom a levegőt, 3-as fokozaton.A motorféket én is észrevettem, fékezni kell. Ami nekem még fura, ha gurulok 6-ban, vagy 5-ben és 2000-nél jár a fordulat, az autó pedig lassul, akkor érződik, hogy a turbo "él". Kapcsolgat valamit és fékez az autó picit.
A fényezésre vagyok mérges, mert 3 hónapos korában rátojt egy madár, csak másnap sikerült lepucolnom, de kiszívta. Szóval viszem majd polírozásra.
-
addikt
válasz mindthecrap #96672 üzenetére
18 meg 25 litereket ír ki pillanatnyi fogyasztásnak - azt jól írja. 18 - 25 l/óra , annyi az kb.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mindthecrap
aktív tag
Én a klíma sípolást betudtam annak, hogy nagyon halk az autó, így ezek a zajok sokkal erősebbek.
Sajnos a műszerfal tényleg zörög, érdekes, hogy szinte ugyanúgy mnt a H-ban, egy bizonyos fordulatszám fölött elkezd rezegni a műszeregység teteje
Én a váltó miatt jártam szervízben kb 3000 km után, nem töltötték fel a zsírzót rendesen és nyikorgott a 2-es minden egyes váltásnál. Jövőhéten megyek az 1 éves szervízre, 13.500 km, de volt már egy "jobb így a lelkemnek" olajcsere 5000 kmnél.
fogyasztás Spritmonitor szerint 6,75 liter 13k kilométerre, ebben van hétköznapi ingázás meg hétvégi kirándulás, Balaton vegyesen. Amikor nem megyünk sehova egész héten csak dolgozni meg vásárolni, akkor simán benyel 7,5-8 litert is százon. A pillanatnyi fogyasztás kijelző a kedvencem, van egy szakasz nálunk ahol mindig dugó van de egy erősebb lejtő, üresben szoktam gurulni nem motorfékkel, és ilyen 18 meg 25 litereket ír ki pillanatnyi fogyasztásnak Illetve azt is szokni kell, hogy ezeknél a közvetlen befecskendezéses motoroknál a motorfék hatásfoka szinte 0.
[ Szerkesztve ]
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
bazsimano
őstag
sziasztok! egy kerdes. 15os kerekek mekkora zacskoba fernek bele? (szemetes/sittes zsak)?
-
szszabo
csendes tag
Tegnap nem indult a kocsi (H Astra), csak villogott a szerviz ikon. Kb két órán keresztül többször próbálkoztam, az eredmény mindig ugyanez.
Hibakódokat megnéztem, ECN161600 és ECN161450 kódokat írta ki. Mit javasoltok?
(Néhány óra múlva beültem újra, akkor gond nélkül elindult...)
Köszi! -
addikt
-
odorgg
addikt
válasz ArthurShelby #96666 üzenetére
Na bszki nem irigyellek. Én lehet felgyújtottam volna
De a lényeg hogy sikerült megoldaniG-nél egyszerűen ment a dolog, mert mikor elkezdett nálam rakoncátlankodni, akkor megvettem a legolcsóbb utángyártottat, átlamelláztam, és kész is. Nem volt lényeges különbség a gyárihoz képest.
[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
ArthurShelby
addikt
Tegnap megvolt a gyújtáskapcsoló zárbetét csere. Rengeteget sz**tam vele, azért nem is írtam tegnap (nem tudtam rágondolni egy ideig).
1. Az első nehézség az volt, hogy a beletörött zárbetét véget ki kellett szedni. Persze nem volt mágneses, próbálkoztam mindenhogy (csavarhúzóval piszkálgatni), végül rájöttem, hogy csak egy jó csipesz kell hozzá (azzal gyorsan kinn volt).
2. Első körben elmentem biciklivel (hiszen a kocsi nem indul, a másik pont nincs itthon, illetve végül később egy ponton túl ez már kihívás volt) vettem újonnan utángyártott zárbetétet (hiszen anyagfáradás miatt indult az egész). Kiderült, hogy a kulcs full más, bele sem megy a régi kulcs az új zárba (átlamellázás után sem)
3. Biciklivel elkarikáztam bontott gyújtáskapcsolóért. Ott a faszi elmondja, hogy 10+ éve opel-okat szerel, és hogy gyári bontott alkatrésszel minden hibátlan.
3. Kiderült, hogy a szerelő nagy hantázgatása elaltatott, és rossz kulcsos gyújtáskapcsolót hoztam el, mert ami van bevágás a kulcson pont a tükörképe (rossz oldalon van) az enyémnek (szerk: a kulcsok tengelyesen nem szimmetrikusak, hogy fordítva is belemenjenek ehhez a bal felső résznek a jobb alsó résszel kell megegyeznie).
Először visszavittem az unix-ba a 10+ ezres új utángyártottat, majd újabb oda-vissza kör kicserélni a gyári bontottat. Viszont onnan már úgy jöttem haza, hogy tudtam tuti jó a kulcs (illetve a lamellázgatás, ami várt otthon már a kisujjamban volt eddigre).4. Itthon lamellázás, örülés, hogy jó, viszem le beszerelni.
A beszerelés egy bő félóra lehetett (lehet több is), sűrű k*** anyázgatások mellett. Először azt hittem, hogy a zár a belül hátul lévő gyújtáskapcsoló rossz állása miatt nem megy be a helyére (el volt fordulva, hiszen beletört, és gyújtás állásban maradt). Viszont a gyújtáskapcsolót forgatni csak úgy tudtam, ha szétszedem a zárat és a vékony betéttel irányba állítom (ezzel tököltem a legtöbbet). Aztán rájöttem, hogy lehet a kormányzár miatt nem jó, így azt kikattintottam egy csavarhúzóval és elforgattam a kormányt (hogy ne kattanjon vissza). Végül belement (iszonyat boldog voltam), nem tudom hogy mi volt a baj végül (hogy mindkettő, vagy csak a kormányzár).
Vissza kötöttem az aksit (ekkora már sokan néztek, hogy mit matatok a parkolóban egy kocsi indítószerkezeténél), és a kocsi pöc-röf. Ezután már csak a kárpitelemeket kellett visszatenni a kormányoszlopra (előtte nem is tudtam, hogy állítható a kormány ) és teljes volt a bódogság.Irdatlan szívás volt (tudom van ennél nagyobb is, de nekem ez is elég volt), viszont ma már azon gondolkozom, hogy kéne bele egy tempomatos kar, illetve nagy kijelző (sima/standard 1.6 comfort egyébként a kocsi).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
gban
veterán
válasz Tikakukac #96663 üzenetére
Igen, ezt kifelejtettem, hogy nem tudhatod, mikor melyik verzió áll fenn, tényleg szar vagy csak túl olcsó.
Mondjuk nekem a nagylány vőlegénye szereli az autót, szerencsére kedvezménye is van ide-oda, ő beszélt rá a Bosch ablaktörlőre - féláron volt ~10k
De az valami álom ahogy töröl, valóban. Tartósságot még nem tudok.
Korábban az F-re ha minőségit vettem az volt 3k a pár
Nem csoda hogy csak pislogtam az árán most.Postázást nem vállalok.
-
Tikakukac
titán
Tettem fel már fogós kérdést, hogy na, és az ár a minőséggel mennyire megy szépen kéz a kézben? Nem egy olyan márka van ami ugyanazt adja mint a másik jóval többért. Ember megveszi, örül, hogy nem spórolt, pedig ugyanazt vette meg ő is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bul07
nagyúr
válasz Tikakukac #96656 üzenetére
Nagyon cserés már, jó pár hónapja, folyik a harangból a víz eső után, zsír se sok lehet már benne.
Akkor jó lehet az olcsóis?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
Szerintettek egy 2005 kocsi esetén elég Unix-nál kapható legolcsóbb féltengely gumiharang, vagy drágábbat érdemes venni.
Ugye nem cél hogy 10évig jó legyen elég 5-6év is vagy kevesebb, évi max 10-15ekm
Unix-os ember szerint leggolcsóbatt ne akarjuk, bár én kételkedek a szavába neki a drágábbon van több haszna
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Leírom hátha másnak is jól jön, mert lehet hogy más 2005-ös opelek esetén is így van megoldva
Meriva A, 2005 (Y17DT motoros)
Először a ABS hiba jel jött ellő, majd megszűnt működni a kilométer óra nem jelezte a sebességet, most utolsó tünet üzemanyag szintjelzés is megszűnt
Kiolvasva bal oldali jeladó hiba
Ma lett cserélve egy Hüco 131628 kapott [link]
És egyenlőre úgy néz ki hogy minden megjavult ,még az üzemanyag szint jelzés is
De hogy az üzemanyag szintjelzést hogy befolyásolhatta ez a jeladó
Én arra tippelek hogy lehet zárlatos lett és e miatt bezavart az elektronikába( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
milkabrams
őstag
Autópályán 120-130km/H sebességnél az Astra H 1.8 többet fogyaszt mint az 1.6?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Petyyyyy
addikt
válasz SECTORnooB #96650 üzenetére
Nem tudok különösebb hibájáról. Tényleg csak azon múlik figyeltek-e rá.
Ilyen idős korban megér egy beméretést az akku, izzítógyertyák, esetleg klíma(kompresszor) ellenőrzés.JanR - Persze, teljesen más kategória is. De kíváncsi voltam, mert ennyi idő után azt gondoltam elég nagyot lépett az Astra is, közelítve pl a Signumhoz. A leírás egyébként teljesen kielégítő volt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
JanR
addikt
válasz Petyyyyy #96641 üzenetére
Ez egy elég fogós kérdés. Más a két autó, oké, Opelok, de ennyi.
Most léptem át a 11 ezer km-t az autóval.
Őszintén megmondom, az elején meg kellett szoknom az autót, mert nagyon más volt, mint a korábbiak (közvetlenül előtte egy 2016-os superb-et hajtottam).Erőre és dinamikára nincs panasz. A motor könnyedén repíti ezt a bodegát. Kellően nyomatékos is. A fogyasztása nagyon láb függő. Csináltam vele 2 hete egy 1700 km-es karikát és 5,8/100km lett a végeredmeny (ketten nyaraltunk, megpakolva, klimával), de általánosan inkább a 7,2/100km mondható el (budapest-veszprém + egy kis városozás).
Azt észrevettem, hogy 3000-es fordulat felett indul meg a verda, hiába van turbo 2000-es fordulattól.
A matrix led lámpak baromi jók (bár én ezt végigküzdöttem és sajnos most kicsit más miatt, de még mindig tart a buli). A klima elsőosztályú, hamar hűt. Igaz vannak anomáliák, de betudom az "opelos" jelzőnek.
A 18-as papucsok szerintem ehhez az autóhoz nagyok, de mivel első szezont futottam velük, még szokom egy picit. A téli kerekeim 17"-on vannak, azzal jóval komfortosabb a futása. Persze pályan baromi jó a nagyobb kerék, de összességében én 17"-nál nagyobbat nem tennék ra.
A kilátás, tükrök nagyon jók, nincsnek holt- vagy sötét foltok. A holttér figyelő lehetne érzékenyebb, mert már csak nagyon közel mutatja, ha van ott valaki. Városban szuper, de pályan sok hasznát nem venni (szerintem).
Tudnék sok dolgot írni még, de egyelőre ennyi, ha valakinek kérdése lenne, szívesen részletezem.
Ami nekem még szembeötlő volt, hogy mikor nézegettük az autót, akkor kb. az összes szalonban az enjoy felszereltség volt. Azoknak a belső anyaghasználata nem volt vészes, de mégsem volt az igazi. Na mi végül egyedi, innivation felszereltséget rendeltük, és az anyaghasználat ég és föld. Van ebben is műanyag, de nem rossz a tapintása.
Na ebből még jön a belső zaj. Semmi nem zörög, vagy csörög (jó, egy 8 hónapos autó ne is zörögjön). Szóval olyan 120-ig teljesen csendes a kocsi, utána már hallani azért a szélzajt.
Összességében más liga, mint a Signum volt, de érződik nagyon a fejlődés. Szuper autó az Astra és eddig a szerviz oldalon kívül mindent szeretek rajta. A 200 lovas verzió egy picit bánt, de ezen kívül nagy a szerelem. Na jó, a klíma néha sípol, de már nem idegesítem magam, ahogy a szervizben mondanák: "ez ilyen". Ezt a választ amúgy a motor alapjárati hangjára kaptam, mert szerintem zörög az okoskerék.
-
Petyyyyy
addikt
válasz SECTORnooB #96646 üzenetére
Hi!
Alapvetően jó konstrukció. Sajna már nem Isuzu, mint az F-ben, csak másolat, de így is megbízható. Feltéve persze hogy volt gazdája. Az alacsony teljesítményét egészen alacsony fogyasztással ellensúlyozza, akár 3,8 liter is lehet az átlag. Közvetlen befecskendezéses - ellenben az 1.7 DTI-vel - de azért figyelni kell a szívósor kokszosodásra itt is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Most venném életem első autóját és a látó terembe került egy Astra G 2006 1.7 CDTI mi a véleményetek a motorról és a megbízhatóságról?
-
mephi666
nagyúr
f astra-nál a pollenszűrő felett van egy műanyag takarólemez, aminek gumis rögzítése-szigetelése van... amikor bénán tettem a helyére, akkor képes volt beázni a pedáloknál, ahol te is írtad... azóta gondosabban ügyelek rá, hogy jól rakjam vissza és a múlt heti irgalmatlan esőkben sem ázott már be nem tudom, hogy a 2 generáció közt változott-e a szigetelés, de ezt nézném meg először... (plusz nálam is lehet itt találni faleveleket meg minden vackot, amit mindig ki szoktam hajítani)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
sz.j
nagyúr
Szevasztok!
A tanácsotokat szerezném kérni G Astra beázásával kapcsolatban.
Most vettem észre, hogy a csillaggarázsban tartott 5 ajtós kocsimnál a vezetőülés felőli oldalon csurom víz a szőnyeg.
Nagy valószínűséggel a motortér felett lévő baloldali vízlefolyó tömődött el (falevél, stb), és mivel nem tudott a víz lefolyni az a kábelek bevezetésének nyílásán folyhatott be a kocsi belterébe.Érdeklődni szeretnék, hogy "házilag" hogyan lehetne ezt a dugulást megszüntetni?
Előre is köszönöm a hasznos válaszokat.
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu .... "Hobbioldal": www.ezisazis.nhely.hu
-
athomi
veterán
Astra H Z16XER
Klíma kapcsolását követően a hűtőventillátor szakaszosan felpörög 5-10 mp-re, majd visszaáll, majd ismét felpörög és visszaáll. Nem emlékszem, hogy így kellene működnie.
Esetleg tipp, hogy mi lehet a gond? -
nyemi
csendes tag
válasz mephi666 #96637 üzenetére
Ép ez az, hogy az Injektor van védve a legjobban . Az alapjárati motor, a λ-szonda, a TPS szenzor, a hőmérséklet jeladó, a gyújtás elosztó+elektronika meg a trafó , ja és még az oktán dugó van jobban kitéve a felcsapódó víznek. A sebesség jeladó az Km-óra mögött van a benzin szint relé meg az ECU, vezető melletti utas lábánál van. Ezek beázása sem valószínű. De majd kiderül. A diagnosztikához ezt még tudom adni
-
mephi666
nagyúr
azt mondta már korábban, hogy a fojtószelep+alapjárati motor környékén (is) ellenőriztek mindent: mindkettő tökéletesen működik... kizárásos alapon már csak a központi injektor maradt... remélem nem tévednek... már csak az a kérdés, hogy beázástól meg tudott volna makkanni az injektor? vagy ez csak szerencsétlen véletlen egybeesés lenne? eddig semmi probléma nem volt vele
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nyemi
csendes tag
válasz mephi666 #96606 üzenetére
Szia. Ha a injektor csere nem hozza a várt eredményt mindenképp cseréljetek TPS szenzort (fojtószelep állás potmétert). Mert ha rossz, az ECU úgy érzékeli mintha indításnál nyomnád a gázt és ezért elárasztó módba kapcsolja magát (CLEAR FLOOD MODE). Fojtószelep Potméternek vehetsz hagyományost (szénpályás érintkezős) vagy Hall jeladósat ami un. érintkezés mentes, amitől nem tud elkopni benne semmi.
Orosz fajta . Ukrán fajta
Mindkettő jó a központi injektoros Opelhez. -
hentes555
senior tag
válasz mohabá 007 #96634 üzenetére
Ajjaj, ez nem olcsó dolog.
Holnap még mepróbálom a csatlakozásokat szétszedni és kontaktsprével befújni, hátha szerencsém lesz."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Luck Dragon #96629 üzenetére
Talán 2013-tól, de elvileg ugyanaz a tömítés van azokban is, azután voltak a B motorkódúak, amik talán rendben vannak. Az a probléma, hogy azon kívül is egy rakat probléma elő szokott jönni, pl. amik az insigniaclub forum oldalán ott vannak topic témák, azok komolyan előbb-utóbb mindegyiket utóléri. J astrába is hasonló dolgok vannak, de azokat annyira nem ismerem, csak ismerősökön keresztül. Ugye ez a CDTI egy Fiat motor, amihez az Opel hozzányúlt, de én ilyen hibákról nem tudok a Fiatokban.
-
hentes555
senior tag
válasz hentes555 #96619 üzenetére
Megmértem multiméterrel, maga a relé foglalata kap áramot. A reléket tudom tesztelni valahogy az autón kívül, multiméterrel vagy egyéb módszerrel? Ha igen, hogy?
Így néz ki, ebből van kettő az akksi fölötti dobozban, plusz egy harmadik fekete:
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Luck Dragon #96622 üzenetére
Olajpumpa tömítés, vásárlás előtt le kéne venni a kartert és megnézni a csapágyakat, a 3. hengeré szokott kinyíródni. Ha baj van onnantól költséges lesz, akár új blokk, főtengely, stb.. A Csergőbe úgy mondják, hogy két féle motor van, ami már lecsapágyasodott és megcsinálták, és ami le fog.
Túl nehéz is a kocsi, ami meglátszik a többi alkatrész tehelésén (főleg a csapágyakon), több helyen spóroltak, gondolok itt az ülésfűtésre, kapcsolókra, kilincsről belül mállik a króm, kívül a díszcsík hajlamos lejönni. Városban a hosszú váltóval a dízelt csak kinyírni lehet, ugyanúgy a kettőstömegűt és a kuplungot. J astra is hasonlóan nehéz.
Én azt mondom, hogy célszerű hanyagolni mindkettőt. -
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #96625 üzenetére
10+ ezres volt a betét (bontottat nem akartam az anyagfáradás miatt, így is szar volt kipiszkálni csipesszel a törött végét, újonnan meg örültem hogy találtam), de ezzel nem számoltam...
Nem az én napom. Mindegy, most már ha beleugrottam végig csinálom.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #96623 üzenetére
Huha. Ebbe nem mernék belemenni, mert nem látom mi van ott. Azt tudom, hogy mikor a mienk behalt akkor 5 betétet adtak, mind az 5 kuka volt. Végül bontott lett a megoldás ofc takarítva.
Nekem a mart verziósról volt váltás, mindenképpen maradniuk kellett a pineknek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #96622 üzenetére
Van 1-2 face csoport meg egy-két nagy fórum, amit erősen javaslok átbogarászni. Ezeknek az adatait excelbe rakni és számolni, hogy mi mennyi a végére. Insigniából tutira volt egy dízel, amiből bontva motorkukásan láttam csak, törve alig. Az elmond dolgokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #96524 üzenetére
Megvettem a zárat, csak egy gond van. A régi kulcs nem megy bele ( nem fér bele) az új zárba, ha jól látom vastagabb a kulcs.
Lamellákat már kiszedtem, sorba rendeztem, tudom hogy kéne betenni...
Ha kicsit megreszelem az új zárat, hogy vastagabb legyen rajta a nyílás, az megoldás lehet (és nem barmolom szét vele a zárat)?Illetve te a régi lamellákat tetted vissza? (ahogy nézem nálam nincs meg mindegyiknek a párja)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Még egy valami, itt is még meg van az Insignia esetében az a probléma a mi régen valami olaj gomba miatt vagy mi miatt beállt a motor.
Nem akarok hülyeséget írni, de annyira nem emlékszem a pontos hibára. Csak arra hogy nagyon közismert lett mert hamar tönkre tette a motort .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz ArthurShelby #96620 üzenetére
Köszönöm szépen
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #96618 üzenetére
A haldex viszi az erőt hátra a hátsó 2 kerékhez az összkerekeseknél. Jó kis extra, csak ahogy olvastam könnyen elromlik és nyilván nem olcsó javíttatni.
Szerintem a CDTI dízel egyébként jó, nálunk is bevált. Elvileg a 165lovas (meg az ezekkel ekvivalens 160 és környéke) motorokkal szokott néha gond lenni (de az sem túl gyakori).Nem tudom mi van velem ma, de egy moderátor javítsa ki a kommentemet pls!!!! (a hajót ly-nal írtam )
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Ismerősömnek van egy 1.8-as G Astrája, ami néha kidobja a check engine-t, az előbb kiolvastattam, a hibakód: P1482 Fan control 2 circuit high/low voltage or powerstage high temperature
Ezt mi okozhatja?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Köszönöm, bár nem nekem lesz ha nem családtagnak . De segítek nekik.
Első körben ők is az Insigniát veszik szemügyre, de tartalék terv a J Astra és mindegyik kombi.UI: Mi az a haldex?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz ArthurShelby #96610 üzenetére
Igazából a Vectra és az Insignia a középkategória. Az Opelnak nincs már felsőkategóriás autója, régebben volt az Admiral, Kapitän, Diplomat, Senator, Omega és még egyéb különlegességek.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #96609 üzenetére
Insigniát csücsüld végig egy ideig. Bunkerszerű autó, kívül nagy, belül kicsi, kegyetlen gomberdő és igen mókás dízel vagy benya motorok is... meg dögnehéz is.
Én mikor láttam a formát, mondom nem rossz. Egybe beleültem. Tényleg nem viccelek, szarabbul éreztem magam a G Astraban. Mindezt a tulaj vette 12,5 miskáért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #96609 üzenetére
Ekkorra már az astra is kifort.
Így kicsit nehéz konkrétumok nélkül. Az insignia az opel zászlóshalyója (mint régen a vectra), az astra meg a középkategória. Ez inkább ízlés kérdése már (mekkora autóra van szükséged, melyik kinézete hogy tetszik...)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #96600 üzenetére
Igen J lesz az. Ezek szerint ésszerűbb választás lenne az Insignia kiforrottsága miatt?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
Sajnos a volt kollégám visszamondta az autóvásárlást. Melóhelyen a változások amit ma bejelentettek nem igazán azt hozták amit várt.
Igy most nem tudom mi tévő legyek. Novemberben lejár a vizsgája. Kérdés ,hogy vizsga előtt el lehet e adni, ha igen mennyiért stb. Ha meg még megtartom erre az évre akkor meg már csak jövő év elején adom el. -
mephi666
nagyúr
na közben átugrottam a szervizbe, hogy látnak-e már valamit a kocsin: főnök mondta, hogy délután próbára kerít egy bontott központi injektort, mert végigteszteltek már mindent és ész nélkül nyomja a naftát... már kb csak ez maradt lehetőségnek...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ldn218
tag
válasz Tikakukac #96603 üzenetére
Én értem a Te mondókádat is de ezzel az erővel vissza mehetnénk a lovaskocsig mert az alól csak kikapartuk a sz@rt meg enni adtunk neki. Én arra próbáltam rávílágítani hogy hamár a modernkor szemetével járunk akkor több odafigyeléssel kitolható az élettartamuk és nemkicsit. Nekem sajnos az a tapasztalás hogy a felhasználónak fingja nincs miben ül csak a gáz fék kormányt ismeri. Kivégzik az autó mert kevés a müszaki ismeret stb. A szerelőknél is ezt tapasztalom. Kevés a becsületes munkát végző. ( Egy olajcserét képtelenek a szagszervízben normálisan megcsinálni ) A hozzállásuk jóvan az úgy a "paraszt" majd vesz másikat.
Vettem én már Orktól is astrát 400000 kilométerrel mert végig vezetett szervízkönyve volt szemrevételezéskor láttam hogy az autóval foglalkozva volt és a próbakörön meghajtva is meggyőző volt. ( Később is igazolta a jó vételt ). Hozzá teszem ritka.
Nem sokan engedik el a megvigyázott jó autójuk mert nem éri meg váltani.. Szemet annál több van. -
ntomka
nagyúr
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96601 üzenetére
Elfogadom, csak neked is el kéne azt amiről beszélek.
A második bekezdéssel megint az a baj, hogy semmilyen háttérinfónk nincs. Van egy olyan tippem, hogy nem egymás seggében vezettétek le ugyanazt a km-t, ugyanúgy
De engedjük el tényleg, amikor egy flottaüzemeltető ledob pár száz autót 1 éven belül, azt nem azért teszi, mert a sofőrök rosszak. Talán ebben egyetérthetünk
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mindthecrap
aktív tag
válasz ArthurShelby #96600 üzenetére
Hát azért nem olyan megbízhatatlan a K, a Facebook csoportjában már elég sok tapasztalat összegyűlt. Csak a LED-es fényszórókkal szív mindenki meg egy időben a robbanásos égés volt forró téma, extrém esetben okozhatott motorkárokat de ehhez kellett az is, hogy rendszeresen alacsony fordulaton erőltesd a motort + rossz minőségű üzemanyag.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
ldn218
tag
válasz Tikakukac #96591 üzenetére
Sajnálom hogy ilyen érzékenyen érint az én saját autóm állapota, de akkor is van ilyen. Csak hogy még mazsolázgathas abból hogy mit cseréltem. Kiegészítem a listát azzal is ami nem a motorfajtájához tartozik és minden autóban ugyanúgy megvan. ( Benzinben és dieselben is ) Belső tükör mert a foncsor felvált a széleknél. Fékbetétek. Két első teleszkóp mert a jobb elsőt észre vettem hogy gyöngyözik. Bal első kerék csapágy. Fényszoró égők. Téli és nyári gumi. Nincs több ha megzavarodsz akkor sem.
Több turbós autóm volt már és volt olyan tipus amelyiken más 120000 kilométerenként cserélt turbót azon én 440000 kilométernél és a cserélt darab is elment 360000-et. Aztán már eladtam az autót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest