Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Tikakukac #97609 üzenetére

    A biztosító nem azokat az árakat nézi, plusz avultat mindent amit tud, állapotától függetlenül. Bármennyire is volt mondjuk hibátlan és keveset futott, mondanak az egész autó értékére kb 4-500 ezret, ezzel szemben a gyári alkatrészekkel és munkadíjjal pedig kihoznak egy kb 300 ezres javítást és máris megvan a gazdasági totálkár.
    Tegnap volt a Totalcaron egy tippelős játék: [link] Némelyiknél csak pislogtam... Nekem pár éve 22 ezerért fényezték le az első lökhárítót a G Astrámon amire a biztosító elsőre (tehát alkudozás nélkül) 90 ezret ajánlott meg. Szóval ők tök más adatbázisból dolgoznak.

    #97603Zolabol Az említettek miatt ilyen korú autók esetében én a helyedben valószínűleg nem a szervizre bíznám az ügyintézést, hanem kinézném az alkatrészárak alapján, hogy kb mennyibe fog ez kerülni ha magad intézed, aztán a biztosító amit megajánl azzal össze tudod majd vetni. Plusz az utángyártott vagy bontott alkatrészeket nézném.

    Én úgy tudom hogy első körben mindig egy alacsonyabb összeggel próbálkoznak, de biztosítófüggő hogy mennyire pofátlanok. Ha nem tetszik az összeg akkor el lehet kezdeni vitatni, kérni az ügyintéző osztályvezetőjét a telefonhoz, meg ilyenek :) Ilyenkor pár nap múlva visszajönnek egy jobb ajánlattal általában. Bár ez főleg akkor játszik, ha az átlaghoz képest tényleg jobb állapotú és megvigyázottabb volt az autód.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák