Hirdetés
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz Petyyyyy #96641 üzenetére
Ez egy elég fogós kérdés. Más a két autó, oké, Opelok, de ennyi.
Most léptem át a 11 ezer km-t az autóval.
Őszintén megmondom, az elején meg kellett szoknom az autót, mert nagyon más volt, mint a korábbiak (közvetlenül előtte egy 2016-os superb-et hajtottam).Erőre és dinamikára nincs panasz. A motor könnyedén repíti ezt a bodegát. Kellően nyomatékos is. A fogyasztása nagyon láb függő. Csináltam vele 2 hete egy 1700 km-es karikát és 5,8/100km lett a végeredmeny (ketten nyaraltunk, megpakolva, klimával), de általánosan inkább a 7,2/100km mondható el (budapest-veszprém + egy kis városozás).
Azt észrevettem, hogy 3000-es fordulat felett indul meg a verda, hiába van turbo 2000-es fordulattól.
A matrix led lámpak baromi jók (bár én ezt végigküzdöttem és sajnos most kicsit más miatt, de még mindig tart a buli). A klima elsőosztályú, hamar hűt. Igaz vannak anomáliák, de betudom az "opelos" jelzőnek.
A 18-as papucsok szerintem ehhez az autóhoz nagyok, de mivel első szezont futottam velük, még szokom egy picit. A téli kerekeim 17"-on vannak, azzal jóval komfortosabb a futása. Persze pályan baromi jó a nagyobb kerék, de összességében én 17"-nál nagyobbat nem tennék ra.
A kilátás, tükrök nagyon jók, nincsnek holt- vagy sötét foltok. A holttér figyelő lehetne érzékenyebb, mert már csak nagyon közel mutatja, ha van ott valaki. Városban szuper, de pályan sok hasznát nem venni (szerintem).
Tudnék sok dolgot írni még, de egyelőre ennyi, ha valakinek kérdése lenne, szívesen részletezem.
Ami nekem még szembeötlő volt, hogy mikor nézegettük az autót, akkor kb. az összes szalonban az enjoy felszereltség volt. Azoknak a belső anyaghasználata nem volt vészes, de mégsem volt az igazi. Na mi végül egyedi, innivation felszereltséget rendeltük, és az anyaghasználat ég és föld. Van ebben is műanyag, de nem rossz a tapintása.
Na ebből még jön a belső zaj. Semmi nem zörög, vagy csörög (jó, egy 8 hónapos autó ne is zörögjön). Szóval olyan 120-ig teljesen csendes a kocsi, utána már hallani azért a szélzajt.
Összességében más liga, mint a Signum volt, de érződik nagyon a fejlődés. Szuper autó az Astra és eddig a szerviz oldalon kívül mindent szeretek rajta. A 200 lovas verzió egy picit bánt, de ezen kívül nagy a szerelem. Na jó, a klíma néha sípol, de már nem idegesítem magam, ahogy a szervizben mondanák: "ez ilyen". Ezt a választ amúgy a motor alapjárati hangjára kaptam, mert szerintem zörög az okoskerék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen