Hirdetés
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DjDanee87 #94698 üzenetére
A küszöb két végén az utolsó gumidugók vízleeresztősek.. ami víz esetlegesen felgyűlik a küszöbben ott folyhat ki... simán lehet ez is.
Ha el van tömődve , akkor lehet hallani hogy ide oda folyik a víz.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
veterán
válasz DjDanee87 #94698 üzenetére
[link]
Ugyanezt hallottam, víz elment, észrevettük hogy a termosztát-háznál áll pici víz.
Szerelő (gyermek barátja, nagyon ért hozzá láthatóan) szúrta ki igazából, nem véletlenül nézett oda, mondta is, ez 10 év után bármikor előjöhet minden műanyag termosztát-házas motornál,minden gyártónál.
Először nézd meg a víz szintjét. Ha kevés, nézd meg hol megy el, közte less rá a termosztát-házra, ami a blokk akku felőli oldalán van, és megy bele sok vízcső - ha ott van pici víz, akkor sanszos hogy nálad is az fárad és repedt el.
Sok vizet ott ne keress, értelemszerűen elpárolog a nagy hőtől.Postázást nem vállalok.
-
DjDanee87
addikt
Holnap viszem szerelőhöz a H Astrát (Z16XER). Más miatt is, de így látatlanban van arra tipp, hogy indítás után egy darabig (gondolom míg nem lesz üzemmeleg a motor) vízcsorgás hallható 2es fokozatban gyorsítás közben.
[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
válasz kinghaxor #94694 üzenetére
Szívó oldalon is megnézném a dolgokat, szelepeket. Nekem egyszer korábbi kocsinál (nem opel) pont ugyanilyen hibákat produkált egy pici szétrohadt kartergáz cső. Mindenki széttárta a kezét, míg egy szerelő véletlenül észrevette, hogy szét van menve az említett cső (szemből, oldalról nem látszott, takarásban volt ez a része). Kicserélve minden helyre állt. Szóval a fals levegő is tud problémákat okozni rendesen.
ツ Headphones on - World off
-
adorjant
őstag
válasz kinghaxor #94694 üzenetére
Valóban tipikus trafóhibának tűnik, Hitachi gyártmányról még nem hallottam,biztos az van benne?
Én Valeot vagy Delphit tennék bele (enyémben a gyári az Valeo volt,majd ugyanaz is került bele),egyúttal a gyertyákat is meg kellene nézni, valamint én a MAF-ra is rálesnék, vagy legalább a kábelét lehúznám,hogy anélkül hogy működik a motor. -
kinghaxor
senior tag
Egybe trafós, a pumpát azt nem tudom, hogy mennyire működik. Abból gondolom, hogy talán jó lehet, hogy akik eddig megnézték nem mondták, hogy rossz lehet. Persze ez nem jelent semmit. Üzemanyag szűrőre én is gondoltam de az ebben nem cserélhető csak a teljes tankkal együtt. Gondoltam még egr hibára is de ebben az sincs.
-
kinghaxor
senior tag
Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni hátha tud valaki mondani valami okosat. Van nekem egy z18xe motoros sport felszereltségű három ajtós h astra gtc-m. A problémám a következő. Reggel az éjszakai garázsban állás után ha el indítom az autót akkor felpörög a motor, először ugye kicsit magasabb alapjáratról indít ami normális és erről pár másodperc után be kéne állnia a rendes alapjárati fordulatra. Igen ám de nálam közvetlenül indítás után a magasabb alapjáratról leesik 800 körülire, ettől szinte le is fullad, dadog, rángat össze vissza majd megint felpörög a motor a kezdeti magasabb alapjáratra aztán megint vissza esik annyira, hogy majdnem lefullad és ezt ismételgeti kb. 20-30 másodpercig mire beáll a rendes alapjárat. Amikor ez megtörtént akkoris érezni, hogy valami nem oké. Az ülésben ülve érezni, hogy a motor nem jár egyenletesen, néha enyhén beremeg az ülés is és a hangján is hallani, hogy valami nem az igazi. Motorháztetőt felnyitva látszik, hogy eléggé remeg is az egész motor. Plusz ha nem hagyom járni a motort indítás után pár percig és úgy indulok el, akkor akár padló gázt is nyomjátok nem gyorsul az autó, vagy ha igen akkor pedig meg-megtorpan mint ha szakaszosan hol nyomnám a gáz pedált hol nem. Néha melegen is megtorpan és nem akar menni. Előzés esetén eléggé idegesítő mert volt hogy vissza kellett húzódnom emiatt. És amúgyis olyan mint ha alacsony fordulaton nem úgy menne ahogy kéne. Voltam vele autóvillamossággal foglalkozó műhelyben, ott azt mondták gyújtó trafó és valami normálisat vegyek bele és jó lesz. Egyébként erre utaló hibakódot nem találtak. Cim modul hibakódok voltak benne plusz ehhez kapcsolódóan can bus hiba és abs hibára utaló kód. Ez után persze tönkre ment a cim modul amit a forrasztás nem oldott meg így cserélni kellett, az most megint rendesen működik. A gyújtótrafó Hitachi, azt vettem bele de utána se változott semmi. A folytószelep házat kitisztítottam de az se oldotta meg a gondomat. Eddig akárhova vittem senki sem tudott vele csinálni semmit. Hibakódot nem dob és hibajelző lámpa sem gyullad ki soha. Valakinek volt már hasonló vagy ugyan ilyen hibája? Ja a gyertyák is teljesen újak. Azt is mondták, hogy cserélek.
-
Tikakukac
titán
válasz bazsimano #94688 üzenetére
Nem. Ennyire nem találtam közelebb olyan szervizt, ahol mind a szerelő, mind a környezet meggyőzött volna arról, hogy egy alap szívó fisifosi G Astra is korrekt módon meg lesz csinálva. Bele sem gondolok ha valami érdekesebb verda állna otthon azzal mit kezdenék.
Átmeneti megoldás, hogy van szerelő és ha nagyon komoly a meló, akkor együtt dolgozunk, minden mást meg lazán megoldok én is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Carlytoo
senior tag
válasz bazsimano #94684 üzenetére
Én is oda hordom a signumomat. Ha esetleg mégis oda mennél írj privátot a számoddal és beszélek velük egy időpontot. A többit majd megbeszélitek ott személyesen.
Nem akarok semmit reklámozni ,mert ez nem az az oldal, de ha esetleg valaki szerelőt keres, akkor privátban megírhatom a számát.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
bazsimano
őstag
válasz mohabá 007 #94681 üzenetére
Ajanlott szerelo? buapest eszaki reszen?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bazsimano #94677 üzenetére
"…Csak ugye amit nem tudnak, hogy ez a traktorozas es okoskerek vagy mas…"
Szerelőt kell cserélni.
P0134 Lambdaszonda áramkör aktivitás nem érzékelt (1.hengersor 1.szonda)
P0013 Vezérműtengely-állító, szívó oldal/hengersor 1 - hiba az áramkörbenAzért nem működik megfelelően, mert nem kap áramot a mágnesszelep, vagy az áramköre
"...A jelkiesés hatása
- Az elő lambda-szonda jelének kiesése miatt a lambda szabályozás nem áll le, az működik tovább, de a lambda adaptáció nem működik. A tartályszellőztető rendszer vész üzemmódban működik. A vezérlőegység vészműködésként egy jellegmező alapján történő vezérlést valósít meg...." (csökkentett teljesítmény)P0011 Vezérműtengely-állító, /szolenoid szelep/ szívó oldal / hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
A hibakód alapján az okoskerék nem áll vissza alaphelyzetbe, ezért a vezérműtengely helyzetének beállítása nem ok.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
veterán
válasz bazsimano #94677 üzenetére
Traktor hangra azt mondják, szelepvezérlés
Nekem 120 van benne, de ilyet szerencsére még nem tapasztaltam.
42-nél mindenesetre furcsa. Lambda is.
Gondolom tudod milyen olaj kell bele, de menjünk biztosra: milyen került bele?
Illetve tuti le lett cserélve? Láttad, ott voltál mellette, te csináltad, megbízható a szerelő, stb.?Postázást nem vállalok.
-
bazsimano
őstag
Hat annyit kell tudni, hogy 0 kmsen vettük Sajnos rövid távokat tett. 42 ezer km van benne. Egy éve inditásnál elkezdett egy kicsit traktorzni. Mostanra már sajnos folyamatos a traktorozás...
Hibakodok. 0134 (5E) elvileg ez lenne a lambdaszonda. e mellé még dobott 0013 (04) es 0011 (61) es hibakat.
Minden évben volt olajcsere. (2013ba vettük).
Most már azon gondolkodom, hogy lecserélek mindent ha összekuporgatom rá a pénzt...okoskerék, vezerles, szolenoidok, lambdaszonda.
Csak ugye amit nem tudnak, hogy ez a traktorozas es okoskerek vagy mas...
es ugye ezt ereztem, hogy gyengebb, felporog a motor de teljesitmeny nem koveti...mintha hianyoznak jo par loeero ...
haaat akkor lehet szerelot kell cserelni ha ennyire melle lott[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz bazsimano #94675 üzenetére
Nekem is ez a motor van.
Mit tapasztalsz?
Nálam amúgy diag sw (nem opcom) szerint a 2. szonda furán működik, de az is lehet hogy csak a sw detektálja furán. Hibajelzés mindenesetre nincs.
10 éves elmúlt amúgy, el is repedt a termosztátház, legalábbis szerelő szerint tuti repedés, nem tömítés hiba, mert ezek elvileg ennyit tudnak, műanyag a motorblokkon, eddig bírja a hőt.
Másnál is előjött ilyen hiba? Elvileg a Z16XER-re ugyanezt tették, vagyis öregebb motorok is vannak ezzel az alkatrésszel bőven.
Jó ára van ahhoz képest hogy mi ez, szerelő mondta, tuti nem drága, 5-6 ezerre saccolja[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
lambdaszonda hiba miatt eshet az auto teljesitmenye? -
Tikakukac
titán
válasz Ferrari fan #94670 üzenetére
Emlékeim szerint a régebbi kocsiknál igen, a ClassicII verdákban ez a légzsákos "modul" nincs is meg OPCOM alatt, szürke a rész. Amint minden faja, itt magától elalszik.
Nálad igen, kell hozzá majd eszköz meg meg szoftver.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Ferrari fan #94668 üzenetére
Olyan nagyon sok dolog nem lehet, sőt, elég kevés dolog inkább.
A pontos hibát nem tudod kiolvasni, mert ez egy G Astra, nem rakéta a NASA-tól. Én is szívtam ezzel, nem fogja megmondani pontosan hol a szakadás. Ülések alatt egy remek ötlet megindulni. Egy multiméter csodákra képes.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ferrari fan
tag
Sziasztok!
Megjelent a piros légzsák visszajelző a műszerfalon pár hete már, g astra caravan 1.6 8V Z16SE motorkódú autómnál.
A szerelőm egy általános olvasó kütyüvel ki tudta olvasni, hogy megnövekedett az ellenállás valahol(sajnos pontosan nem tudta megmondani), de törölni nem tudta és autó villamosságishoz küldött tovább, mivel szerinte sok minden lehet.Gödöllő, esetleg a XVII. kerületben vagy a környékén tudna segíteni valaki, elsősorban kiolvasni a pontos hibát, hátha csak az ülés alatti csatlakozónál van a bibi?
Előre is köszönöm a segítséget! -
adorjant
őstag
válasz Carlytoo #94633 üzenetére
Csak follow-up, mégis a feszítő zajolt, elég nehéz volt kicserélni,mert pont rátakar a motortartó bak a csavarjára,szóval megvolt a hétvégi program
De mostmár csend van,és nem néznek rám csúnyán az utcán sem,hogy vajon most hullik szét a motor,vagy két másodperc múlva[ Szerkesztve ]
-
janos1988
addikt
Hali.
Egy 1.6-os benzines G Astranál ha menet közben (140-nél) kigyulladt a motorellenörző lámpa az mennyire nagy bajt jelez (úgy tűnt fel, hogy hirtelen megváltozott a kocsi vezethetősége)? Félreálltam, leállítottam, pár perc pihi után indít és már nem gyulladt ki újra az indítás után.
195 ezer km van benne. Egy hete tankoltam bele 100-as benzint (15 litert). Bár nem tudom, hogy van-e összefüggés de utána kicsit be rángatott jó néhányszor egyesben kuplung csúsztatásnál.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Olcsi
senior tag
válasz mohabá 007 #94660 üzenetére
Mennyi az esély rá, hogy pont akkor égett ki?? Merjek hozzányúlni, vagy inkább vigyem szerelőhöz?
-
bul07
nagyúr
Hátha jól jön alapon
Meriva A, Y17DT motoros
Szűrők
Olaj E22HD88
Üzemanyag E59KP01D78
Levegő SB2015
Pollen SA1250Ma volt vezérlés meg a fentebbi cuccok cseréje
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Sanki
addikt
Na átvettem cromaxos 1500 Ft-os táviránytó felső fedelet (Astra G, Zafira), háát valamivel puhább, mint az olcsó kínai, de nem számottevő. Másra számítottam.
-
bazsimano
őstag
sziasztok! megbizható jó szerelőt észak pesten tudna ajánlani valaki?
elore is koszonom!
b -
mohabá 007
aktív tag
Valamiért nem volt sikeres a visszaállítás
1 - Próbáld meg újra beállítani.[kép]
2 - Ha semmi kijelzés hincs, az állítógombot kell egy kicsit erőteljesebben noszogatni, hogy tegye a dolgát. (valszeg nincs megfelelő kontakt)
3 - Leveszed a - akkusarut, majd visszateszed. A régi, vagy az új állapotnak meg kell jelennie a kijelzőn, de a napi megtett km eltűnik, az időt is újra kell állítani.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Janou
őstag
válasz mohabá 007 #94649 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek. Lehet figyelmesebben kellett volna olvasnom a manualt...
-
Janou
őstag
Srácok
Kérdésem lenne. Ne nevessetek ki, de hogy kapcsolom be a lámpát a visszapillantó mellett? Próbáltam a lámpát nyomkodni de semmi. Nem kattan be semerre sem. Gombot szintén nem találok sehol hozzá. Viszont tuti működik, mert amikor kinyitom az ajtót világít.
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Átülnénk B Zafiba.
Ismeri, látta ezeket valaki?
MiskolciTőlünk ezek jó 300km, minden segítség jól jönne.
Bárki, aki arra jár és rá tudna nézni, az nagy segítség lenne. Nyílván a személyes megnézést nem helyettesíti.
De sokat lendítene azon, hogy nem csalira mennék ennyit.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Sanki
addikt
G Astra táviránytó: ha másik kocsira lesz feltanítva a táv, akkor előtte az előző kocsiból törölni kell a távirányítót?
2 gombos -
Olcsi
senior tag
Sziasztok! G astrában próbáltam resetelni az insp jelzést, mert a szervízben benne hagyták. Annyira sikerült, hogy most az egész napi km számláló eltűnt. Hogyan tudom visszavarázsolni?
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
Teljesen mindegy neki mit csinálsz, ez nem az volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
dualcore
őstag
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
A generátor fordulata a jármű motorjával arányos (növelt áttétel), így az hogy milyen tempóban autózol nem befolyásolja a működését. Már alapjáraton is tudnia kell a töltést.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #94635 üzenetére
Kicsivel 12 fölött szokott lenni, lehet megvan 12,5 is.
A furcsa az volt, hogy autópályán mentem előtte, még 70 km volt vissza kb (Tatabánya) a 300km-es útból (odafele aznap már megvolt 300km) Tehát tölteni volt ideje, igaz havas, hideg idő volt ahonnan elindultam (akkor nehezen is indult).
Esetleg a száguldozás nem tesz jót a generátornak?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
Ha multiméterrel kiméred a töltést és valóban ennyi vagy klasszik 14,4V, akkor ez ennyi, akkut ennyivel töltögetünk, amíg nincs tele.
De ez régi autóknál is így volt. Az, hogy alapban te 12,1V-ot mérsz, az meg azért van... mert basszus 12V-os akku van a kocsidban Nyilván nem lenne gond, ha egy 12,5V azért lenne rajta, autója válogatja, anyám 3. éve megy úgy, hogy 12,3V-ot ha elérte a kocsi, már tapsoltam.Az akkusarus nem tekerős megoldás meg bármi lehetett.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
12. Már elég kevés neki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Anno váltógonddal jöttem (sajnos megmaradt, mert a szerelő nem akarta kicserélni a váltóolajat), most az lenne a kérdésem, hogy az mennyire normális, hogy 14,5voltot mutat az információs kp (anno opcommal engedélyeztem, hogy mutassa)? Alapból gyújtáson még csak 12,1 van rajta, viszont mikor jár a motor már fölmegy 14 fölé. Generátor hiba, vagy az újabb autóknál esetleg direkt így van (c zafi)?
Azért is kérdezem, mert egyszer majdnem ott ragadtam egy autópályás benzinkúton, mert nem akart indítózni (meg se tekerte az indítót, minden más tökéletesen működött: navi/rádió, lámpa). Végül kb 15 perc után (plusz akku saru lefel rakás, plusz idegeskedés) valami csoda folytán beindult. Azóta nem produkálja ezt a hibát.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
adorjant
őstag
Hali!
Ha már ennyire szerelünk,meghallgatnátok,hogy ez a kerregő hang mi lehet? Én a hosszbordás feszítőtől hallom,de több fül többet hall [link]
X10XE,hidegen-melegen kb ugyanígy szól. -
Carlytoo
senior tag
válasz Tikakukac #94626 üzenetére
Minden autóra drága költeni, ha nincs. A drága egy relatív fogalom. Nekem is drága félre ne érts, nem vagyok milliomos. Viszont én szeretem ezt -mármint nem a pénzköltést- és egy hobbira szívesebben szán az ember.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
senior tag
válasz Tikakukac #94624 üzenetére
Tanulok-tanulok rendesen. A 6 henger nekem előny. A common rail nem probléma, mert az van. Turbó van. A többi már csak filléres dolog.
Egyet viszont kijelenthetek: Imádom ezt a dögöt. Persze ezt asszonynak nem megmondani.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Tikakukac
titán
válasz Carlytoo #94623 üzenetére
Akkor szívd fel magad rendesen vagy keress bitang szerelőt, common rail, 6 henger, turbódízel, első genes CAN itt aztán tényleg lesz mit megtanulni.
Itt nem sokkal fentebb ment bontóba az a szegény C Veki, és tippre abban még csak nem is a 3 literes moci volt.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Carlytoo #94621 üzenetére
Abból, hogy donorautót én még eddig életemben csak olyan helyen láttam, ahol az illető vagy konkrétan szervizes volt vagy típusrajongó és bebiztosította a relatíve régi autója életét egy időre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Carlytoo
senior tag
válasz Tikakukac #94620 üzenetére
Miből következik, hogyha van donorautóm, hogy akkor tudok is mindent? Mindegy. Holnap már viszem délután.
Bitpalace: Meg lett-e az autó agya rángatva? Növelték-e a teljesítményét? "Megcsippelték" - e?
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Bitpalace
senior tag
Ebben valaki tudna segíteni? Van aki tapasztalt már hasonlót?
-
Petyyyyy
addikt
válasz Carlytoo #94610 üzenetére
Az ilyen rántásokat ritkán látni viszont hibakódként amennyire tudom - meg kell jegyezni: olyan nagyon nem tudom azért.
Nem hatos váltó van az Y30 mögé akasztva?
Olajcserét szoktak javasolni, de inkább csúszásra. Ha mondjuk nagyobb csúszás van: pl rálépsz és elforog, majd a következő fokozatban is leforog, akkor annak a fokozatnak a szelepe van oda, azt kell cserélni.
Worst case - szeleptömb.
Ha egyszer véletlen BP-n jársz, sikotls.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Carlytoo
senior tag
Na most picit úrrá lett rajtam a pánik. Az automata váltónál tapasztalok általam problémának vélt jelenséget. Az érdekesség, hogy nem mindig csinálja, csak úgy hébe-hóba. Pl. 100 km alatt 2-szer tapasztaltam.
Hiba: Ránt egyet fokozatváltás közben. Ahogy megfigyeltem, amikor 2-ből 4-be vált, akkor csinálja. Furcsa. Természetesen ezt eddig nem csinálta. Mai napon vettem észre. Holnap diagolunk, mert ránéz barátom. Szerintetek?
Annyit hozzátennék, hogy áttettem "manuálba" és végigváltottam 1-5-ig és 5-1-ig többször is és semmi. Nem értem. Okosítsatok fel!
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Tikakukac
titán
-
OPiiPO
veterán
válasz OPiiPO #94341 üzenetére
Hali
- Tansapka rögzítő zsinórt tudok külön venni vagy csak tanksapkával együtt?
- Motor laza tisztitására mit javasoltok? Motormosásra nem akarom vinni, csak kis felületi tisztításra lenne szükség, semmi olajsár nincs.Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
kijan79
újonc
Sziasztok! Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy J Astra 1.4 es (A14NET) turbó motor vezérlés oldali főtengely szimering cseréhez meg kell bontani a vezérlést?
-
Tikakukac
titán
Huha. Na. 2 dolog lesz ez. Egyik fele azon Opel motorok amik híresen ECU bajosak. Itt egy pár mérés után kiderül, hogy mi a pálya. Ha ECU akkor javítás. Ha nem, akkor minden más. De ehhez majd kellenek pontos számok, mérések stb.
Első körben értelmes szerelőt keress.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Janou
őstag
válasz Tikakukac #94597 üzenetére
Bocsi, még egy kérdés. Ugye van egy hibakódom. Ez alapján lehet hiba magával az ECU-val, vagy netán a ventilátor rossz, esetleg az előtét vagy még 1-2 dolog mint mondjuk a relé. Ilyenkor először el kell vinnem egy normális szervizbe ahol megnézik hogy minek van baja és utána ha az ECU a hibás elviszem pl. egy ilyen helyre? [link] [link]
Esetleg tud valaki megbízható szervizt Budapesten vagy Dunaharasztiban? (nyilván olyat ami nem horror áron dolgozik) Bocsi de még nem volt olyan kocsim ami hibakódot dobott, így fogalmam sincs mi a teendő. -
Tikakukac
titán
válasz T_Stark #94600 üzenetére
Az ott olaj és víz keveréke.
Amit tennék: szelepfedél le és teljes kitakarítás, minden járatot átmosni és kifújni. Utána jöhet az összes kartergázos csövecske. Majd a pillangószelep is úgy ahogy van. Kegyetlen sok mocsok lehet benne, eldugult a visszavezető és most folyik orrán-száján.
Nyilván a szívósor is agyig lenne amúgy.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest