- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
beg
veterán
válasz Gergőke88 #76397 üzenetére
Az egyik kedvenc rész a toronymerevítő behelyezése. Közben olyan mocskos a motortér, hogy vetni lehetne benne Látni hogy az utóbbi pár évben még egy ronggyal sem találkozott a motortér borítás. De gsi szárny meg opc rács az köll.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz zolikaDB #76395 üzenetére
Hát elég bazári. Főleg az A oszlopra aggatott racsing óracsoport. Egy teljes óvodai kiscsoportot ki tud takarni egy kereszteződésben. A pc mod a konzolon windows xp-vel pedig tovább emeli az est fényét, akárcsak az osb borítás a csomagtartóban.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
Igen, G Astra...
A kocsi oldala: [link] -
Willie
őstag
Köszönöm! Bár a probléma nem szűnt meg, 55-60 körül elkezd dübögni az eleje, kanyarokban erősödik a hang. Tipp, hogy mitől lehet? Lengéscsillapítók már kizárva, mivel cserélve lettek. Voltam gumisnál, ott azt mondták, hogy szerintük rendbe van, nincs szálszakadás, a felnik is jó állapotban vannak. Arra gondoltam, hogy egy próba erejére felteszem majd a téliket előre és ha azzal is csinálja, akkor végérvényesen ki lehet húzni a kerekeket. De Nektek esetleg lenne ötletetek, hogy mi okozhatja?
-
wwhy
veterán
Habár eléggé új még, de volt valakinek kettősnyomorúság cseréje J Astránál? Mondjuk az sem mérvadó, max. annyi, hogy mennyibe fájt.... Egyre inkább hajlok az 1.6-os felé, elriaszt eléggé, hogy csak erre legyen félretéve 3-400e Ft. Gondolom, hogy az 1.7-es dízel ugyanezt tartalmazza, részecskeszűrővel habosítva Vagy 80-90e km-es autónál, vezetett szervizkönyv, márkaszervizben, ne fossak
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
zolikaDB
veterán
Van valakinek ET35-ös acélfelnije G Astra alatt?
-
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #76374 üzenetére
Hujujj.
Az úgy van, hogy ajtók kinyit 2-3 percre, becsuk, behűtöd a járgányt, aztán mikor beülsz, visszaszelídíted a hőfokot/fokozatot úgy, hogy ne kapj tüdőgyuszit.
10 perccel érkezés előtt klíma kikapcs, csak a ventik mennek (akár belső keringetésen is) hogy kiszáradjon a klímád, ha nem akarsz magadnak gombát meg ilyesmit.850.-
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire reális egy Astra G-nél (Z16XEP) a következő alaktrészek cseréje 107.000 forintért munkadíjjal együtt (első lengéscsillapítók 50k, toronycsapágyak szilenttel kompletten 16k, bal oldali féltengely csukló 17k, arra a gumiharang 5k) ?
Előre is köszönöm a választ.
-
opr
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #76374 üzenetére
Minden ablakot lehuzol, es megse er semmit?
Az fura, nekem mindig pikkpakk kirantott minden levegot az autobol, es amikor nyar kozepen napon allt 2-3 orat, ez aranyat tudott erni. Persze, a tenyen, hogy kintrol is 40+fokos levego jon be, nem segit, dehat na, mar az is vagy 20-al alacsonyabb, mint ami a kocsiban volt elotte."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #76371 üzenetére
En ezt mindig ugy oldom meg, hogy ablak le, klima be kozepes erejure, megyek kb 1 percet, annyi ido alatt a menetszel sokat hut, meg lecsereli a benti levegot, aztan ablak fel, es utana mar a klima 2-3p alatt megoldja a maradekot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
B-L-A-C-K
titán
válasz ArthurShelby #76368 üzenetére
Ilyen melegben 10 perc vagy több mire úgy lehűl amire azt mondom na oké, de addigra haza is érek...
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #76362 üzenetére
Őt megleltem a gumis topikban, köszi
(#76363) WP14: vhogy nekem is az izzó vált be a legjobban![ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz geleati #76360 üzenetére
Ha H7, akkor egyértelmű, hogy halogén. Kattints a saját típusodra, ahol halogénnel szereltet ír és utána a tompított jelzésre (ha kell reflektorba is, akkor arra is külön) és kiadja a különböző márkájú izzókat.
Szerk.: Nem kell mégse külön reflektor, most látom, hogy abban is H7 van.
Én ilyet használok G Astrában, ennyiért a legjobb ár/érték/minőség arány szerintem.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
zolikaDB
veterán
Valaki használ Hankook K425 gumikat az autó alatt?
-
kmarci25
veterán
válasz geleati #76350 üzenetére
Venni? Kb. mindenhol. Nézd meg a típusát, aztán bemész a boltba és leveszed a polcról. Még a Tesco-ban is vannak izzók, de benzinkúton is vagy bármelyik autós boltban.
Cseréhez youtube keresőszavak: vectra c rear (hátsó) / front (első) bulb replacement"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
geleati
tag
Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy tudnátok-e valamilyen leírást/videót első és hátsó izzócseréről? Illetve az izzókat hol tudnám megvenni személyesen, ha lehet még ma (hétvégén indulnánk hosszabb útra). Opel Vectra C Z19DTH
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
Petyyyyy
addikt
Reggelt!
Azt hiszem lengőkar csere következik.
Meg a tompított izzó cseréje is, megérkezett tegnap a korábban linkelt páros.Megvolt a szokásos fárasztás/ijesztegetés is tegnap délután a műhelyben az öreg szaki által.
Höööö gyerek, nem kell egy új adagoló tartalékba? nyóccázezer, a 22DTR-hez egymilliónégy. Ááá, olyan nincs, hogy felújítják, az hazudik. Nem lehet szétszedni, cserélni kell.Én meg - mivel jól neveltek - mondtam, hogy ennek adagoló? Hibátlan, kiállítási darab, megy mint a rakéta. 120-at tolatva is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tacso
aktív tag
válasz AMD Power #76345 üzenetére
@MunezXBK, @AMD Power: Részvétem... Ez a meleg, klíma nélkül kibírhatatlan, főleg a dugóban araszolva...
Más: ebbe a Insibe szívesen "átköltöznék": Mennyit ér plusz hatvan lóerő?
Próbáltam az AGR ülést, szerintem minden pénzt megér, még így 30 éves fejjel is...[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Calogero
addikt
válasz Doggy dog #76334 üzenetére
Leállítod a motort, kihúzod a kulcsot és megnyomod az "auto" gombot a klímán.
A kijelzőn rövid időre megjelenik a Residual air conditioning on (Fennmaradó légkondicionálás be)
feliratHa még egyszer megnyomod az auto gombot akkor leáll, de úgy kb. 10-15 perc (attól függ mennyit ment előtte a klíma) automatikusan is kikapcsol.
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
Külföldi utazás előtt hasznos alkalmazás lehet: GoingAbroad. Van benne sok infó: sebességhatárok, alkoholfogyasztásra vonatkozó szabályok, kötelező tartozékok.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
wwhy
veterán
Úgy látom a dilemmáim csak fokozódnak 1,4T szuper, mert láncos, de kettős VS 1,6 szíjas, de nem kettős.
Egyelőre van egy 2M- ajánlat 1,4 T, 2010/80e km, megbízható eladó, de még keresgélek.ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
wwhy
veterán
válasz Luck Dragon #76321 üzenetére
És akkor, ha ugyanabban az árban van, 1.4 turbo vagy sima 1.6?
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
wwhy
veterán
válasz Luck Dragon #76321 üzenetére
Köszönöm a választ. Nem keresem, ők jönnek szembe, de akkor 1.6-os lesz a szűrő.
1,8 valóban az alja, tudok kicsit emelni a téten, ha jön a jó ajánlat.ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
Ezt nem értem ha a corsát utálod taposni, akkor miért 1.4-es astrát keresel? Sokkal rosszabb lesz. Ahogy Black ia írta hiába csapott kivitelű akkor is kevéske.
Maximum BP sok hideg mászkálásra jó, másra én sem vállalnám be.Minimum 1.6/116 variánst az egész élhető már. 1.8-ast meg nincs azért nem is fogsz találni. Csak 1.4T-1.6T.
Más 1.8M-ért a kínálat alján keresel , legyen még bőven tartalékod. Vagy keres kicsit feljebb.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
wwhy
veterán
válasz B-L-A-C-K #76319 üzenetére
Hát ez az .. 1.4-es van 6000 EUR-ért, több is, esetleg 1.6-os, de 1.8-ast még nem is láttam, csak 1.4 turbót. Kipróbálni nincs (sok) lehetőségem, nem ralizok, de azért utálom, mikor a kis Corsámat egy előzéshez tiporni kell, hogy valahogy 120 felé/körül menjen.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
B-L-A-C-K
titán
100 lovasba J Astrát? Én biztos nem vennék, de javaslom elsőnek próbáld ki, mert elég nagypapis tempóra képes. Városi gurulgatósnak még azt mondanám talán oké, de hosszabb utakra nekem nem kellene. Áraknak viszont nem néztem utána, de szerintem 1.8-ért legalja kategóriák lehetnek ebből is, vagy nagyon leeshettek az árak akkor.
[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
Srácok, Astra J, 100 ló, turbó nélkül, nem kombi, vehető? Hosszabb utakra kell, de nincs több, mint évi 15-20e km, ezért benzin (amúgy is rühellem az olyan szavakat, mint részecskeszűrős kettős tömegű anyósseg stb.) Egyáltalán: kérlek, hogy Astra J fronton segítsetek választani, 2011 körüli modell fér bele, keret 1,8-2M. (csábítanak a Focusok is, meg a Megane 3, de talán az Astra Jobb. És ha találnék FlexFix-es modellt, akkor öröm és boldogság)
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
Gergőke88
addikt
válasz ArthurShelby #76312 üzenetére
Nem kereskedés, markaszerviz (Opel Puchele).
R4 Intellilink rendszert. -
MunezXBK
nagyúr
-
válasz ArthurShelby #76303 üzenetére
Amíg céges addíg nem zavar.
Majd ha hozzám kerül akkor majd picit másabb lesz a szemléletem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gergőke88
addikt
válasz ArthurShelby #76308 üzenetére
K Astran teljesen ingyen frissitettek nekünk 3-4 hónapja.
-
ArthurShelby
addikt
Azt én sosem értettem, hogy egy frissítés miért fizetős?
Pl megveszem az autót navival, és fizetnem kell azért mert bug-osan adták ki a szoftver a fejegységre (én hülye meg kifizettem), és hogy használható legyen fizessem ki a frissítést is?
De ugyanezt le lehet vezetni minden frissítésre a kocsiknál.Másik, márkaszerviz.
Milyen frissítések vannak a kocsira, és milyen áron?
Ők nem frissítenek semmit, amíg nincs rá okuk, felesleges. (mondom magamban ok, biztos véletlenül adtak ki valamire ki frissítést).
Tehát azt sem tudom jobb lenne e a kocsim, azt sem tudom mennyiért, és még nekem kell küzdeni...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
gban
veterán
válasz AMD Power #76305 üzenetére
Nem annyira vészes azért mint amennyire leírva hangzik.
Ami még érdekes, tempomattal 'sokkal jobban' gyorsul mint gázpedállal - csak úgy tapadok az ülésbe ha fent tartom a gögrgőt
Tuti a köcsög vezérlő szoftver az oka az EURO 5 okán
Mondjuk 2010 januári, vagyis 2009-es gyártás, azaz első szériás. Lehet, utána kellene nézni, van-e rá frissítés (nem az ncore-on ).Postázást nem vállalok.
-
Skizz
addikt
Legfrisebb CD70 navihoz hol lehet hozzájutni?
-
ArthurShelby
addikt
"Neki mi a gondja a motorral?"
Sajnos nem tudom, nem figyeltem, elfelejtettem (milyen barát az ilyen ). Volt valami henger tömítés csere talán, de már nem tudom. A lényeg az, hogy sokat költöttek rá, és utána is volt probléma.
A legelején mindent a gázosításra fogtak (amit ők csináltak, lehet hogy az elején tényleg csak ez volt a baj), de a végén már egyértelmű volt, hogy ennyi hibzát, nem lehet a gáz számlájára írni.
Az autó egyébként új korától fogva náluk van.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #76299 üzenetére
Én az 1.6dizliktől félnék (az opel cdti-s 1.6 dizlijétől is). Persze én nem vagyok mindentudó, de ez csak az én véleményem.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Calogero
addikt
válasz kmarci25 #76298 üzenetére
Jah igen, úgy akartam írni hogy van még hűtés.
Luck Dragon : Ja ehhez még hozzá kell tennem, hogy állami cégek tulajdonában vannak/voltak az autók így rendszeres szerviz is meg volt és csak szakszerviz , semmi maszek. 10 000-12 000 km-ként olajcsere. Te hát nem volt spórolás a karbantartáson. Mindig ugyanaz a sofőr vezette őket, és üzemanyag megtakarítás volt általában az elszámolásokkor, tehát nem is voltak nagyon hajtva. Plusz ott volt hogy a gyorshajtási bírságokat nem vállalja át a cég.
-
gban
veterán
válasz ArthurShelby #76286 üzenetére
Nekem 1.6 J van, motorral nekem is van gondom pici, hol rendesen megy hol nem annyira - én a változó szelepvezérlésre tippelek, de nem akkora a probléma hogy bármit is lépnék az ügyben. Ha valaki azt tudná mondani hogy igen, tuti ez a baja, akkor más lenne, de így hogy még reprodukálni is nehéz, meg tippje sincs senkinek (meg hibaüzenet se), így együtt tudok vele élni.
Neki mi a gondja a motorral?
Klíma: alig használom de akkor ok.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple szerviz topic: iPhone, iPod, iPad, MacBook, iMac
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest