Hirdetés
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #695 üzenetére
na ez milyen?
Gear 1 2 3 4 5 Final
Ratios: 3.727 2.136 1.414 1.121 0.890 3.940
RPM Limit: 6500
RPM @Peak Power: 6000
Tyre Size: 175/70 x 13
Tyre Diameter: 575.20 mm
Tyre Circumference: 1807.04 mm
Gear Km/h per 1000 RPM Km/h @6000 RPM Km/h @6500 RPM
--------------------------------------------------------
1 7.38 44 48
2 12.88 77 84
3 19.46 117 126
4 24.55 147 160
5 30.92 186 201
Km/h RPM (in Gears)
mod: ejj, összecsúsznak az oszlopok
-------------------------------------------------
1 2 3 4 5
-------------------------------------------------
10 1354 776 514 407 323
20 2709 1552 1028 815 647
30 4063 2329 1542 1222 970
40 5417 3105 2055 1629 1294
50 3881 2569 2037 1617
60 4657 3083 2444 1941
70 5433 3597 2852 2264
80 6210 4111 3259 2587
90 4625 3666 2911
100 5138 4074 3234
110 5652 4481 3558
120 6166 4888 3881
130 5296 4204
140 5703 4528
150 6110 4851
160 5175
170 5498
180 5822
190 6145
200 6468
Gear Change RPM drop (change @6000) RPM drop (change @6500)
-------------------------------------------------------------
1 -> 2 -2561 (to 3439) -2775 (to 3725)
2 -> 3 -2028 (to 3972) -2197 (to 4303)
3 -> 4 -1243 (to 4757) -1347 (to 5153)
4 -> 5 -1236 (to 4764) -1339 (to 5161)
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
Valószinű elbeszélünk egymás mellett. Ha elolvasod a 684-et leírtam, hogy a fogyasztást, igen ha egzaktul nézzük, nem így számoljuk. A teljesítmény képlettel nincs baj, a nyomaték szerepel ott, te is ugyanezt mondod, komolyan nem értelek Vagy az a baj, hogy nem részleteztem ki külön, hogy a nyomaték az maga is függvény?
Az utolsó mondat pedig végképp nem értem, mire jött.
Kicsit olyan érzésem van, mint mikor általános iskolában a tanár próbálná rávezetni az osztályt mi az az összeadás és a kis eminens, aki már otthon utána olvasott, minden áron elmondja, hogy ő tud integrálni és az az igazi, az összeadás csak egy vicc.
Te tudod ezekszerint miről van szó. A többiek elhitték nekem, én meg elhittem annak a műegyetemi oktatónak, aki valószinű az elmúlt 30 évben ezzel foglalkozott. Részemről befejeztem. Ha gondolod nézz utána, mi az a modell, mi az a közelítés vagy váltsd meg a világot és magyarázd el a többieknek hogyan működik egy motorelektronika. De ennek a kötözködének amit most csinálsz, értelme nincs. Felfogni nem akarod, amit írok, csak nyomod writeonlyba ugyanazt. A többieknek nem segítesz, csak átláthatatlanná teszed a topicot. Szerintem erre nincs szükség, úgyhogy részemről kiszálltam. A témában itt a topicban többet nem írok, ha valami még benned maradt, írd meg magánba. Viszont ha tényleg annyival jobban tudod, akkor leírhatod ide is, hogy müködnek ezek a dolgok, biztos mindenki szívesen olvassa.(nem, ebben most nem volt irónia, komolyan mondom) -
KrAt
veterán
[link] Szerelem első látásra
-
bambano
titán
válasz Foglalt név #694 üzenetére
Ok, akkor pontosítok. Letöltöd az orfk webjéről a hatályos kreszt és abban mutasd meg nekem ezt a 2/3-ad dolgot.
A teljesítmény képlettel pedig az a baj, hogy az adott fordulatszámon leadott nyomatéknak kellene ott szerepelnie. A fogyasztással meg az a baj, hogy a befecskendező a lambda szonda és egyéb jelek alapján dönti el a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, ami nem csak a fordulattól függ.
Ha fordulatszám szerint integrálsz, nem lehet konstansnak venni egy fordulatszámtól függő függvényt.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Foglalt név
addikt
''A tüzelõanyag-takarékos üzemeltetés érdekében hogyan kell a gépkocsit gyorsítani?
Minden sebességfokozatban intenzíven növekvõ gázadással, a legnagyobb fordulatszám 2/3-ának eléréséig kell gyorsítani.''
Ez egy értelmes kérdés volt. A többi...
A többi dolognál írtam, hogy durva közelítések. A fogyasztást, leírtam, hogy ha egzaktul nézed valóban nem így kell ''számolni''.
Azt megint nem értem, hogy mi bajod van a teljesítmény képletével. Miért baj az, ha nem állandó a nyomaték -
dokar
addikt
válasz Foglalt név #688 üzenetére
állítólag ezt a típust 1997-ben ''AF 13-II/20/22/30''-as váltóval szerelték.
na szóval ebből hogy tudom meg az arányokat?
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
finest
addikt
Sziasztok!
Szeretnék némi infót kérni a tulajdonos kartársaktól!
A 98-as Opel Corsánk utas oldali ajtaját megpróbálták feltörni, így tönkretették a zárbetétet. A szervízben azt mondják, h minden valószínűség szerint nem tudnak ugyan olyan betétet szerezni ehez a típushoz és másik kulccsal fog a zár nyílni.
Szerintetek ilyen van? Elég fura ügy.
A válaszokat előre is köszönöm!“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #688 üzenetére
'97-es Opel Astra F, X14XE motor: 1398cm3, 125Nm, 66kW, 90LE, 6500RPM
5-sebességes váltó van benne (állítólag sportváltó), de most honnan tudjam meg, hogy ''f'' micsoda?
ja és ugyanehhez a motorhoz gyári nyomaték görbe kéne részletesen (a teljesítmény görbét úgyis ki tudom ez alapján kalkulálni).
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
Vigneau
félisten
Nem is volt vészes akkor.
No, ma kellemetlen, 22k-s kiadás jött közbe. Egy ideje nehezen lehetett váltani, főleg a 2. fokozatot nem vette be. Mint kiderült, kikopott a váltókulissza, műanyagból volt. Az új már fém, 2004-től már eleve ezzel szerelik a Corsákat. No comment...Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
bambano
titán
válasz Foglalt név #684 üzenetére
Például kezdd azzal, hogy megmutatod, hol van a kreszben az, hogy 2/3 fordulatig kell gyorsítani.
Majd folytasd azzal, hogy ha az egyik hsz-edben a nyomatékot egyenletesnek tekinted, a másikban meg nem, és olyan grafikont raksz be példának, (ami elvileg egy dízel traktor, szóval kevés köze van a benzines autókhoz), ahol meredeken csökken a nyomaték a fordulatszám függvényében, akkor bemutatod, hogyan is van ez valójában. Mert szerintem a képleteid rosszak.
Pl. ha nem egyenletes a nyomaték, akkor hogy lehet olyan képletet megadni, hogy teljesítmény=konstans*nyomaték*fordulatszám. Mert ez konkrétan nem igaz. Az sem igaz, hogy kigyorsításkor a fogyasztás arányos a fordulatszámmal.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dokar
addikt
valaki segítsen, mert a google nem igazás kedves hozzám:
az 1.4i 16V Astrám-hoz (motor típus: X14XE) keresem a ''Gear Ratios''-t és a ''Final Drive'' is érdekel.
szal vmi ilyesmire lenne szükségem, csak az én autóm motorjainak adataival:
Final Drive 3.95:1
1st Gear Ratio 3.58:1
2nd Gear Ratio 2.02:1
3rd Gear Ratio 1.35:1
4th Gear Ratio 0.97:1
5th Gear Ratio 0.79:1extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #682 üzenetére
csekkold meg ezt a linket: [link]
még nem olvastam végig, de nagyon érdekesnek tűnikextra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
Mire gondolsz? Mint mondtam, durva közelítés a legtöbb, csak a görbék jellegét próbáltam érzékeltetni.
A teljesítmény a nyomatéktól és a fordulatszámtól függ.
A fogyasztást viszont nehéz lenne leírni, mert egy többdimenziós jelleggörbe alapján dolgozik az adagoló(injektornál). Ebből ki tudnád számolni az egy ütemben elhasznált üzemanyagot, azt felszorozhatod a fordulatszámmal, aztán jön a dilemma, hogy akkor most időben adod meg vagy hogy, mert ugye a l/100km matematikus szemmel nézve egy vicc. -
bambano
titán
válasz Foglalt név #674 üzenetére
Ezeknek a gondolatoknak hasznára válna a bizonyítás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Foglalt név
addikt
Éppen ez a dolog lényege. Egyszerűsítve a dolgot a fordulatszámmal egyenes arányban növeled az üzemanyag mennyiségét és a fordulatszámmal egyenes arányban nő a teljesítmény. Ez eddig egál. Tehát ha egyenes a nyomatékgörbe, akkor (gyorsítás szempontjából) mindegy milyen fordulaton használod a motort. De a nyomatékgörbe harang alakú.
Egy sima egyenlet rendezéssel:
Teljesítmény=konstans*fordulatszám*nyomaték
Fogyasztás=konstans*fordulatszám
Ebből fogyasztás/teljesítmény=1/nyomaték (basszus most látom, az elöbb a reciprokát írtam... bocs ) Ez persze közelítés(a konstans nem konstans), de így jön ki alakra a harangból az u.
Mindjárt nézek valami értelmes linket.
Ez traktor, de legalább van benne görbe: [link]
[Szerkesztve] -
dokar
addikt
válasz Foglalt név #674 üzenetére
én nyomaték-teljesítmény görbét láttam a fordulatszám függvényében, de az inkább harang alakú, mint ''u''.
teljesítmény/fogyasztás fajlagos görbét erről pedig dobj már egy linket
kezd érdekelni a téma
teljesítmény = nyomaték * fordulatszám
de a teljesítménygörbe max pontja nem azon a fordulaton van, mint a nyomatékgörbéjé
tehát akkor csak egy bizonyos pontig hatásos az erő a nyomtékból?extra - SEXRay
-
Vigneau
félisten
Höm... Nekem kb. 10k-ból jött ki. No de én nem márkaszervízbe viszem, hanem magánszerelőhöz. A 15e km-s szervízből maradt ki olajam, így arra nem kellett költenem.
3 éves elmúlt egyébként is, 1 éve nem garanciális már.
[Szerkesztve]Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
_seth_
veterán
válasz Foglalt név #676 üzenetére
Állapottól függően Egy jó állapotú még mindig 300e (az enyém sem az még... rozsdás kaszni + kicsit furcsa hangú moci... na de már csak pár hónap és készen lesz nagyjából )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
70???? Annyiért én veszek egy 150 lovas gsi motort váltóval generátorral hűtővel stb stb... kadettklub.hu regelj! Még beszerelni is segítenek akár... 70e.....
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Foglalt név
addikt
Mint a kreszben is szerepel kigyorsítani úgy kell, hogy a megengedett fordulatszám tartomány 2/3-ig pörgeted a motort. Aki látott már teljesítmény/fogyasztás fajlagos görbét és tud integrálni, az sejti miről van szó. Röviden a nyomaték görbe emelkedik egy bizonyos fordulatig, a teljesítmény pedig a nyomaték és a fordulatszám szorzatától függ, tehát a gyorsabban nő, mint a fogyasztás. Ergo ugyanannyi üzemanyagért több erőt kapsz, mivel a gyorsítással munkát végzel, amit a teljesítményből fedezel, ezért jobb ha ennek az u alakú görbének az alján maradsz.
Olyan ez, mint egy kölcsön, lehet hosszú törlesztőrészletre is kérni, de akkor összértékben többet fizetsz. Tehát vagy tolod neki és 10sec-ig 5 literrel többet fogyasztasz vagy 1 percig 2 literrel és még tötymörögtél is -
dokar
addikt
Először is Boldog Új Évet Kívánok minden kedves Opel tulajdonosnak és balesetmentes élményekben gazdag közlekedést!
Ha már élményeknél tartunk, megemlítem, hogy mostanság csúszósabbak az utak, így kisutcából kifordulással egybekötött kettesben történő lepadlózás eredménye egy jó kis ''drift'' lehet. Mostanában egyre jobban élvezem, néha picit meg is ijedek, mert az asszony rámordít az anyósülésről. Na jó, nem teljesen direkt csinálom, könnyen összejön mikor forgalmas útra kell kikanyarodni és igyekezni kell, hogy ne akadályozzak senkit.
Múltkor kipróbáltam egy gyors startot lámpáknál merő kíváncsiságból. Nem megkaparva, de viszonylag lendületesen indultam el és ~30-35-nél váltottam 2-esbe. Itt kicsit meg is kapart egy pillanatra, majd padlógázzal húztam egészen ~85-90-ig, utána jött az ötös és beálltam ~95-100-ra. Rendesen lemaradt a társaság, de ez úgyis lényegtelen tudom, hiszen amikor csak lehet, én is finoman gyorsítok, hogy spóroljak a benzinnel.extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Szervíz....
Nekem a 160 ezres szervíz aktuális amit egybevonok a műszaki vizsgával ami márciusban esedékes
Sok meló nem lesz addig.... csak darabokra szét lesz szedve az autó, a rozsdás részek mennek a MÉH telepre és helyette friss vas kerül felhegesztésre utána jön egy kis festés ami egyúttal a gsi ajtó festése is lesz + akkor lesz felrakva (100K minimum).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
lesaux
veterán
Opel Corsa C-nél kb. mennyibe kerül a 30.000 km-es kötelező szerviz?
-
norbert0002
csendes tag
-
KrAt
veterán
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden leendő és jövőbeli Opel tulajnak
-
dokar
addikt
Szerelőnél jártam, megcserélte az előbb említett két vezetéket + műszerfal csere középkonzol világítás csere.
De az autó vmi miatt nagyon beteg. Néha kigyullad a motorhiba lámpa és pár másodpercen belül megáll (nem lefullad) a motor. Lassításnál szokott előjönni. Most megyek megpróbálok egy szervízt találni, hogy még a mai nap dugják össze a számítógéppel és mondják meg mi a hiba.extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Vidd el szerelőhöz
Én is szerelőnél rakattam be a rádiót igaz csak a garancia miatt
+ Vigyél neki EURO csatlakozót (vmi ilyesmi a neve) MediaMarktban pl árulnak ilyet és kell vagy 2 fajta aminek az lesz az előnye hogy a későbbiekben ha ki akarod venni/le akarod cserélni csak azt kell széthúzni (''olyan'' mint egy molex csati a pcben).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Foglalt név
addikt
A táp oldal úgy néz ki, hogy van egy fekete(föld) és egy sárga valamint egy piros plussz. Az egyik egy direkt, a másik a gyújtáskapcsolóról jön. Ez azért kell, mert mikor indítasz az megrántja az egész elekromos rendszert, ezért arra az időre kikapcsolja magát a rádió. Ha ezt a rész rosszul kötöd be, az lehet baj. Pl. csak egy plusszot raktál rá és a másik lóg valahol, összekötöd a kettőt stb.
-
_seth_
veterán
Jól kötötted be?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
betettem a rádiót egyedül, aztán néha megbolondul tőle az autó
extra - SEXRay
-
Crow
tag
Üdv!
A 2003-as évjáratú Corsa-nkal történt egy kis baleset, elég csúnyán összetört az eleje és a hátulja is. A javíttatáshoz szeretném a lehető legolcsóbban beszerezni az alkatrészeket. Tudnátok ajánlani vmilyen boltot/ esetleg bontót ahol jó áron be tudom őket szerezni?Crow
-
KrAt
veterán
Voltam Mammut2-ben megnézni Szalay-ék Antaráját.. Hát élőben még szebb, mint a képeken gyönyörű
-
_seth_
veterán
Tescoban nincs 300 huf egy gyertyakulcs Én is onnan vettem és tökéletes arra amire kitalálták (egy kis kalapálás után).
Nekem is 2 polusú gyertyáim vannak (GM, 1800huf/db )
Rádió nem egyszerű Bár nekem kadettben megfelelő szerszám nélkül sincs nagy baj mert kompletten ki tudom venni a középkonzolt. A sony fejegységemhez nekem is adtak 2 spéci kis kihúzó pöcköt és elmondták vagy 10, hogy nagyon vigyázzak rájukIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
Ilyen sajnos nincs:
Sebaj majd úgyis viszem hamarosan szerelőhöz az autót lengéscsillapító és főtengelyszimering cserére, majd akkor ő szépen belerakja ezeket a jó kis kétpólusú gyertyákat.
Bassza meg a gyári rádiót meg nem tudom kiszedni, mert kéne hozzá vmi spéci pöcök.extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Miért ne tudnád? Lehúzod a kábelt róla, fogod a megfelelő szerszámot (gyertyakulcs vagy más szerszám amivel hozzáférsz és megfelel a feladatra), kiveszed a régi gyertyát utána beteszed az újat, ezt megcsinálod annyiszor ahány gyertyád van a kocsiban Nem nehéz...
Ami nehéz gyertyacserénél: 1. hengerben a szelep eltörik, 4-es hengerben a gyertya full elég... falun megfelelő gyertyát szerezni bele vasárnap délután Sikerült 2 db skoda gyertyát szereztem bele amivel haza tudtam jönniIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
válasz Foglalt név #643 üzenetére
Ja persze mert egy nagy jószágról van szó, de annyira azért versenyautónak nem nevezném.
Időközben meg kiment a helyzetjelzőm.
Most veszek a verdába egy autórádiót: [link]
vélemény?extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
Mint írták szűkítővel ennyi A szabályok előírják, hogy a szívó oldalon kell lennie egy adott átmérőjű résznek. Aki tanult egy kis áramlást tant, az tudja, hogy adott keresztmetszet mellett van egy elméleti határ, ugyanis ha az áramló közeg eléri a hangsebességet, akkor kicsit megváltoznak a feltételek és megtorpan az áramlás.
A gyorsulásnál és a végsebességnél pedig vedd figyelembe, hogy egy több mint két tonnás elég magas járműről van szó. Így már nem is olyan szörnyű, nem? -
dokar
addikt
na jó nem Ferrari, az álmom amúgyis egy Mazda RX-7
Amit versenyautóként említettél az nem rossz, csak hát 6 literes motorból több lovacskát is k lehetett volna hozni; na meg a gyorsulás és a végseb is elég gáz. A fogyasztás meg kemény.
Nézegettem a sedan Astrákat és biz' Isten nekem az F kategóriások jönnek be a legjobban. Nem csak azért mert olyanom van, hanem mert ezeknek szép seggük van, nem olyan ronda magasított mint a többinek.extra - SEXRay
-
KrAt
veterán
Ferrari? Ugyanmár
CortezX: ahogy mondod
Viszont asszem ez mindennél szebb: Szalay Balázsék Opel Antarája. [link] Ezzel mennek a Dakar Rallyra. Uramisten de gyönyörű
A VERSENYAUTÓ
OPEL ANTARA
Súly: 2150 kg (pótkerekekkel és 50 liter üzemanyaggal)
Szélesség: 1999 mm
Magasság: 1886 mm
Hosszúság: 4720 mm
Futómű: elől független felfüggesztés, hátul merevhidas, kerekenként 2 Bilstein lengéscsillapító, Hypercoil spirálrugók
Rugóút: elől 250 mm, hátul 300 mm
Váltó: X-track szekvenciális, hatsebességes (speciálisan az Opel Antarába gyártva)
Kuplung: Tilton 3 tárcsás, 7 1/4 inch átmérőjű
Osztómű: X-track, egybeépítve a sebességváltóval
Benzintank: 450 literes biztonsági gumitank (1 literes napi tankkal)
Gumi: BF Goodrich G1, átmérő: 790 mm
Felni: Speedline 16 collos magnézium ötvözet
Felépítmény: karbon-kevlár, összesen 55 kg
Motorparaméterek
Típus: LS6 alumínium
Hengerűrtartalom: 5692 kcm, V8-as
Teljesítmény: 395 lóerő (szűkítővel)
Nyomaték: 510 Nm
Vezérlés: Motec M800
Speciális levegőszűkítő: 37.2 mm
Fogyasztás: 60 liter/100 km
Végsebesség: 186 km/óra
Gyorsulás: 7,8 másodperc alatt 0-100 km/órára
[Szerkesztve] -
CortezX
aktív tag
Sziasztok!
Csak most találtam rá erre a topicra és nagyon megörültem neki! Nekünk is Opel-ünk van méghozzá egy metálzöld Vectra B 1.6 16V.
KrenAtesz: az az új Astra nagyon ott van a szeren . Nekem főleg feketébe és sötétkékbe teccik. -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #634 üzenetére
Nagyobb vagyok nála 5 cm-vel Egyébként sose bántott
-
KrAt
veterán
Nah végre megtaláltam Most így állunk (egy kuplungcsere előtt ) [link]
-
dokar
addikt
nekem egy CAR400 típusú rádiómagnó van az Astrámban tud vki erről némi technikai információt? (nem használati utasítást, az van!)
extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
Szeretném ezt a hsz-t, amivel senior tag leszek az OPEL TOPIC-nak ajánlani
-
Foglalt név
addikt
válasz Calogero #624 üzenetére
Én nem vagyok ilyen válogatós
Nálam ez volt eddig a sorrend:
Kadett
Suzuki(oktatóé )
Vectra
Omega
Merci(kisbusz)
Audi
Megane
Vivaro
Transporter
Omega
Ezek, amiket többet hajtottam x000km> Igazán az audi volt nagy csalódás, de ott sem éreztem, hogy számítana miben ülök. Szerintem ez inkább akkor számít, ha sokat kihagysz(meg persze c-d kat.nál -
Vigneau
félisten
válasz Calogero #624 üzenetére
Én is VAZ 2105-ön, no és persze egy Avia-n tanultam meg vezetni anno. De szép is volt... Különösen, mikor elment egyik alaklommal a fék, egy másik alkalommal pedig a kuplung a ''kis kék kétajtóson''. És mindez persze forgalomban...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Calogero
addikt
-
SAMYka
senior tag
Üdv srácok
Autó vásárlás előtt álok és szemezgetem a vectrát. Amit észrevettem hogy a 8 szelepes ritka csak ecotec van. Kicst félek tőlle mert sok rosszat hallotam rólla. Kicsit olvasgatva láttam hogy a B2-es vectrák azért jobbak. Az lenne a kérdésem hogy mitől lesz vagy honan számít B2-nek az autó? Mit kell megnézni a motorján hogy ne vegyek valami szétütötett?
Amúgy egy FCC Astránk van most 1.6 8V és jól bevált igénytelen
[Szerkesztve]PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
_seth_
veterán
Én az oktatóm autóját egyszer sem a sajátomat már egyszer lepadkáztam (busz nem látott vagy nem érdekelte, hogy ott vagyok és már nem tudtam hova húzódni... éppen csak meglátszik a gumin).
Amelyikben én tanultam nagyon lassú volt Gáz+kis motor nagy súly... ellenben indult 3-asból, az irányítása is jó volt + sokkal jobb nagy autón tanulni mint egy daewoo tico méretű autón (szerintem). Az is tetszett benne, hogy a belső tér óriási volt benneIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Szintén Gáz meg volt, massza is Vmi nagy motorfelújításról és tisztításról beszélt anno az oktatóm de inkább eladta (2002-ben volt) és vett egy G astrát. Padkára én nem húztam rá szerencsére Le is szedte volna a fejemet az oktató.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
Dejó érzés volt kicsit meghajtani az Opelt
Viszont váltóolaj cserére szorul szegénykém -
_seth_
veterán
Ilyenen tanultam vezetni Sedan, zöld... csak a moci volt benne más... asszem vmi sima 1.4 ha van ilyen... szép ótó
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
na itt a verdám: [link]
tegyetek be a #1-be!extra - SEXRay
-
escie
őstag
na, majd csinálok egypárat, csak most egyrészt koszos szegény, meg még nincs lefestve a sárhányó, csak alapozóval, nem rég volt lakatolva...
le kell tehát mosni, festeni, majd a haverral kisuvickoljuk valami wax-szal ezekután, és lövök fotókat...
na, hajrá Opelosok, csak lassan, és alacsonyan közlekedjetek!I'm back, baby!
-
dokar
addikt
na most nézem hogy megy itt a buli
majd csinálok pár képet a jószágról, hogy bekerüljek az #1 hszba
most egy kicsit szervízelni kell a kocsit, de utána egy kicsit fel akarom dobni:
-fordulatszámmérő
-sport kipufogó
-15''-os alufelni tavasztól
...extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Majd hétvégén az egyik ajtót megbontom és megnézem, hogy milyen is a belseje és hova mi fér el... (úgy is festve lesz még 1-2 díszítő elem).
Vettem gyárilag kék izzót, régit kivettem újat be + kiderült, hogy még másik 2 kisebb izzó is van hozzá de olyanból nem találtam kéket csak ledesben aminek ugyanazok a paraméterei így olyat vettem hozzá. Szép kék, jól látható de eddig csak pár órán át élvezhettem amikor úgy gondolta vmi oknál fogva, hogy most világítani fogIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
Nem cds... 6000 HUF egy olyan cucc amibe pedrive/mp3 lejátszó/jack dugót be lehet dugni és csak be kell állítani mint egy rádióadást...
Ajtóban hova van neked berakva a 2 hangszóró? Hol fért el benne?
Panel: én is panelben lakom a harmadikon de ez nem jelent akadályt (Mamámnál a kertben szoktam szerelgetni).
Műszerfal: 2 jó esetben 4 darab izzót kell kicserélned és kész is Leveszed a keretet majd a plexit, felül lesz egy csavar amit kiveszel majd ki lehet emelni az egészet, a mutatók kijönnek egyben és a hátulján kell kivenni az izzókat kicserélni és visszarakni Nekem már full kék (lenne ha nem lenne kontakthibás és működne a műszerfalvilágítás de sajnos ez nem így van, hétfőn viszem autovill szerelőhöz és remélhetőleg meg is csinálják ).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
na hahó nép
belépek a klubba egy '97-es F Astra-val
1.4i 16V
66kW, 90LE, 125Nm,1030kgextra - SEXRay
-
escie
őstag
beírnátok engem is, egy Kadett E 1.7D-vel?
vagy csak aktívabb fórumozók kerülhetnek oda?
inkább csak olvasom a topikot, de régebben írtam is...I'm back, baby!
-
Yaye
őstag
Noné, Opel totyik
Astra F v1 1.4cz hozzácsaphatsz a #1-hez mert még egy darabig biztos ezt hajtom. Tök fapados verzió volt, de vénségére belebarkácsolódott pár hiányzó extra, központi zár, riasztó, villanyablak, meg egy gyárinál rendesebb audio (persze nem olyan ''igazi'' autóhifi...), első ködlámpák, és kapott rendes gyári 14'' alufelniket (eredetileg 13'' felnivel gyártották) is. Most van óriásszervizen, ahol reményeim szerint teljesen újba rakják szegénykémet. (ráfér, már 14 éves) Remélem 300k km-ig meg sem áll.
Mindenki fikázza az uborka astrát, de én kedvelem. A maga módján igen rendesen megcsinált, robusztus, olcsón fönntartható, igénytelen, és ahhoz képest kényelmes igásló. Gyenge mint a harmat, mégis jó menni vele (na jó, persze nem egy sztrádabajnok, az tény). És amit a legtöbb ilyen kategóriájú mai új autó nem tud: nem kopogós műanyag a műszerfal.
[Szerkesztve] -
KrAt
veterán
Igazából ennyire még nem gondolkoztam bele, hogy milyen legyen, majd ha kezemben lesz a lóvé Most egy clarion van benne, semmi bajom vele, csak nem cd-s Azért azt meg szeretném.. Ajtóban meg 2 pioneer van, kb 16-osak, csak hátul is ott a hely, hadd legyen már benn
Igazából én azon is gondolkoztam, hogy bontóból szerezni vmi gyárit, és azt megcsinálni, de panelban tökéletesen meg vagyok lőve ilyenek terén
Itthon mostmár cseszegetek mindenkit, hogy úgyis akarnak új kocsit, hát hozzák már előre, ha az enyim lenne, akkor nekiállhatnék teljesen, csak így még fater ezzel jár dolgozni, meg ilyenek, így csak nem bonthatom le De terveim között szerepel a műszerfal full kék világítása (hogy fogom megcsinálni, még nemtudom ) a középkonzol szintén, szóval elleszek.. Elektróval nem lesz (remélem) nagy baj, mert azt lemegyek, azt megcsinálom, ahhoz nem kell műhely.. Ami kis forrasztások meg kellenek, azt fenn megcsinálom.. -
_seth_
veterán
Köszi
Sony cuccokat vegyél Nekem bevált az Xplod széria bár még két nagyobbacska hangszóró hiányzik elölről mert a két kis sz.r SAL alig szól... (Első ajtókban az ablakemelő kar helyére akarok 2 16-os hangszórót berakni mivel elektromos ablak van és remélem, hogy oda be fog férni d elehet, hogy tévedek).
Mocitető: Kadettklub.hu-ról van mint sok más cucc is Ez egy piros/fekete darab volt kicsit megtörve de meg lett csinálva szépre. (lökösök, mocitető, küszöbtoldat, teljesen lefalazott komplett gsi csomagtérajtó (ablaktörlő+szárny), lámpák, téli kerekek kompletten....)Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Jaja, be lehet rakni
Én itt tartok: [link]
Ma vettem hozzá pótféklámpát és fel is raktam (feljebb van mint a képeken csak nem volt kedvem lefotózni még 1x + más ragaccsal raktam fel).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #600 üzenetére
Köszi Megpróbálok majd vmit összealkotni, ha lesz kess
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest