- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mania
senior tag
Szintén tetszik
Eldöntöttem,én is cserélni fogom ,de feketét rendelek,igaz nekem nincsen szinre fújva a lökhárító igy jobban megy hozzá...meg nem elhanyagolható hogy fényévekkel jobb a gyárinál.Vada gépén láttam eddig,de széria frontrésszel nem tudtam elképzelni hogy hogyan nézne ki. -
Mania
senior tag
Egy kérdés...van már valakinek tapasztalata a KPM-es emberkék(műszaki) Angel Eyes fényszórókkal való hozzáállásával kapcsolatban???
-
Mania
senior tag
válasz bolondember #990 üzenetére
Jó szerelőt találni a legnehezebb...
2 hónapja szívok lassan...3000 fordulat felett nekiáll a gép rángatni és ilyenkor ugye a gyorsulás inkább lassulás ami mondjuk egy gyári 60 lovas motornál elég kellemetlen.Az érdekes hogy nem mindig csinálja,olyankor viszont meglepően jól húz.Kiolvasni semmit sem sikerült mivel nincs tárolt hiba(egyenlőre).Zöldkártyán bukott ki a dolog mikor a szerelő bejelentette hogy kimarad a gyújtás igy nem tud stabil fordulatszámot mérni a készüléke,ezért lehet bukta lesz(szerencsére nem lett,megoldották máshogy).
Azóta gyertya,elosztófedél ,rotor,kábelszett lett cserélva valamint megpróbáltam már kölcsöntarfóval is.Most éppen egy új lambdaszondán vacilálok,de riogattak már vezérlő cserével is.Szóval itt tartok most,és egyenlőre senkinek semmi ötlete,viszont felesleges pénzem sincs,hogy mindent kicseréljek....igy várok...vagy otthagy valahol és tiszta ügy vagy ki tudja. -
Mania
senior tag
A kipuff rendszer teljesen új,a leömlő után minden ki lett cserélve.Az üzemanyag nyomása jó,kábeleket ellenőriztem amihez volt doksim ki is mértem.A motor C14NZ..tehát eléggé fapados kivitel elektronika ügyileg...de sajnos nem te vagy az első aki azt mondja hogy a vezérlővel próbálkozzam.A gond az hogy nem igazán tudok kölcsömkérni igy valószínüleg meglátogatok egy bontót.
-
Mania
senior tag
Szondát kicseréltem,a régi egyáltalán nem szabályozott,de nem is jelzett a műszerfalon hibát.A rángatás egyenlőre megszűnt,de most megint előjött egy probléma.Az napi első indítás után magas alapjárat(kb. 1500-2000RPM) és bármilyen meleg is a motor ennyi is marad.Érdekes módon a hiba eltűnik a következő indításnál.Utána semmi probléma.
Ami eddig cserélve volt:
-hőmérséklet érzékelő
-alapjárati léptető motor
-lambdaszonda
-gyertyák
-kábelszett
-elosztófedél
-rotor
Lassan az őrületbe kerget... -
Mania
senior tag
''de a kocsi hátulján az ''Astra 1.4i 16V'' feliratot rajta hagynám''
Feltétlenül...
Megejtettem a kontaktspray projektet.Egyenlőre eltűnt mindenféle rángatás és egyéb bosszantó dolog...ja és nem utolsósorban végre visszatért az elveszett ménes is(60 lónál mindegyik számít ).Remélem így is marad. -
Mania
senior tag
Ezt a gyöngyszemet ma Siófokon láttam.
-
Mania
senior tag
-
Mania
senior tag
Astra F-hez keresek aktivszén szüröt.Az enyém sajnos széthullott,takarithattam ki a vákumrendszert miatta.
-
Mania
senior tag
válasz insyde5 #14995 üzenetére
Tapasztalatom szerint a spray ideig óráig megoldás.Hogy hosszú ideig ne kelljen hozzányúlni ahhoz normálisan ki kell pucolni.
A Total szerintem jó olaj, a Castrolnak eléggé szór a minősége.
Típusra 5W-30 vagy 40 / 10W-40(100.000 km után) ACEA A3/B3,B4
A hidrotökéknek inditás után el kell hallgatnia.Ha "dízeles" a hangja melegen is akkor csere mindenképpen.[ Szerkesztve ]
-
Mania
senior tag
válasz insyde5 #14997 üzenetére
Kívülről sajnos nem fogsz látni semmit.Ha annyira vészes mindenképpen ki kell venni és úgy leellenőrizni.Meg lehet még próbálkozni motoröblítő adalékkal olajcsere előtt,van amikor használ.Ha az új olaj után kezdett katakolni, valószínűleg az olaj tisztító adalékai kezdtek el dolgozni.Figyelni kell, és ha nem javul akkor meg kell bontani.
-
Mania
senior tag
Ma lehidaltam....sima ékszíjtárcsa 5600Ft Bosch generátorra.
Mondjuk ideje volt cserélni mert hetente megevett egy szíjat. -
Mania
senior tag
válasz adidas4death #23802 üzenetére
Akkor 5W-40
Hasznos olvasmány:
TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 1. rész
TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 2. rész
Olajfogyasztás: tények és tévhitek, 1. rész
[ Szerkesztve ]
-
Mania
senior tag
A kulcsszó a viszkozitás. A meleg oldali viszkozitást nézzük minden esetben, attól eltérni nem ajánlott.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- NBA és kosárlabda topic
- Parfüm topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...