Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #55696 üzenetére
amugy ha figyelmesen elolvasod a szöveget:
"THIS VIDEO IS A PARODY. IT IS A JOKE! THERE IS NO SUCH THING AS BLINKER FLUID OR ELBOW GREASE!!! HAPPY APRIL FOOLS DAY!!!"
te frankón bekajáltad? Na ne szivass Mi a bánatospéklapátért lenne folyadék az index burájában? Ilyen tisztaságot elérhetsz ha pl ablakmosóval kitakarítod belülről a lámpát , hagyod kiszáradni aztán összerakod.
-
-
titán
válasz M_o_g_y_i #55680 üzenetére
Oke ezt olvastam, csak hogy ebben a service 4+ - ban nezte, vagy alkatresz+beszereles, mert nem mindegy. Az en szettem listaara 70 rugo, szerelesre nem tudom mennyit szamolnak, 2-3 orat biztos. Ha ad 10%-ot az anyagbol+a szereles meg az is sok. El tudtam volna hozni az alkatreszt 24% kedvezmennyel, viszont beszerelesi dijjal akkor se jottem volna ki olcsobban, igy meg nincs vele semmi keveres. Gyari alkatresz, gyari technologiaval, altaluk beepitve, szamlaval stb.
Nezesd meg a bardi autonal a gyari szettedet, nekik is van opel epc programjuk es mar tudnak hozni gyari alkatreszt is, bar ugy tudom az unix is tud. Azokra nincs 46%kedvezmeny ha van kodod/ismid akinek van, csak 30% korul, nekem a 70 rugos gyari szettet 50-ert tudtak volna hozni.
Ok lesznek a gyari szamaid:
Azt nem tudom miert fut ket cikkszamon, lehet az egyiket mar megszuntette az opel, majd megmondjak. Nalam is ket cikkszamon van a szettjuk, egy bizonyos motorszamnal volt a valtas, ahol a feszito megoldason valtoztattak.
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
és Petyyyyy
'@szom, írtam Nektek egy szösszenetet a LED-es "izzókról", csak a nagy bolyongásban letelt a szerkesztési idő...
Akkor újra:
A minap érkeztek meg EZEK, ILYENEKET váltottak az utastéri világításban. (helyzetjelzőbe is ilyen kell, T10 ugye) Amiket lecseréltem. abból vannak még 13 LED-es "megoldások", de nekem csak neutrál, így nem tudom felajánlani az itthoni áraknál lényegesen kedvezőbben, ebayes áron Nektek belőle. Ezen 13-as T10-ek brutál fényűek, kb. 20-25W-os izzónak megfelelő a fényerejük.
Nekem "mániám" a neutrál vagy melegfehér LED-ben is, de van természetesen hidegfehér is belőlük.
F@sza fényük van nagyon, amiket cseréltem azok kicsit fehérebbek voltak (4000K körül), és egy hangyaf@sznyit gyengébbek is, de azok is nagyon adják, bőven erősebb fényük van a T10-es izzóknál.
Plusz infóként: a hidegfehérek erősebbek, a technológia miatt minél közelebb vagyunk a kék színhez, úgy erősödik a LED lm/W aránya.
Sógornak pedig egy LED-panelt szereltem be utastér-világításnak, hidegfehéret, ez odab@sz rendesen![ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55681 üzenetére
Esetleg .... Emag -tól ahol full ingyenes a kiszállítás
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
M_o_g_y_i
őstag
Olyanban, hogy az Opel szerviz 79e. lenne INA szettel, 109e. gyárival, és most akit kérdeztem 15e.-t mondott a szerelésre, a többi az alkatrészek az 50e.-ből.
Tehát HEPU pumpa, és (most még) CT szett 35e.
De mivel a CT szíj Made in Romania, ezt inkább kihagyom...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55677 üzenetére
Tessék ... ezt találtam itt van a 3 kerületben (Kolosy térnél)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
titán
válasz M_o_g_y_i #55674 üzenetére
Bocsi, ez most kiesett. Latom nalad ket vezetogorgo es egy feszito van, valoszinu ezert kerul ennyibe, ezek a gyari gorgok eleg huzosak, mondjuk birjak is a strapat. Nekem most lettek cserelve a gyari gorgok, 13 eves az auto es 165 ezer km-t futott es ugyan ilyenek is mentek vissza. Milyen koncepcioban neztek ezt a cseret neked? Kerdezz ra a service 4+ megoldasra, hatha tudnak valamit csiszolni rajt.
Ha jol tajekozodtam (eleg faradt vagyok mar) a hosszbordas szetted skf-ben VKMA35114 es VKM 35012 a feszito benne (GM - 90571758), meg kene nezni, hogy litens-e, ha igen akkor megerne azt is ledobni. Kedvezmennyel 20500-ert a tied lenne a szett.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Ha találsz LED boltot, sikolts. Szerk: Zs+U elvileg jó lehet, van személyes átvétel, csak azt nem tudom az a boltban történik-e vagy valami átvételi ponton. Az lenne az igazi, ha meg lehetne nézni/ki is lehetne próbálni rögvest ott helyben pl egy rendszámtábla villanyt.
Amúgy ez a villany volt a terv, csak félek ez meg túl erős. Némelyiktől el sem lehet olvasni a betűk és számok tetejét, annyira nagy fénnyel üzemelnek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
Már írtam , Z18XE.
Hosszbordás szíjon agyalok még, hogy mindenképp most egyben cserélem azt is, meg hát eleve úgy illik, még ha annak az egyéb "sallangjait" rajta is hagyom (persze csak ha jó a feszítő és a görgők is).4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55671 üzenetére
Pontosan ... én is kiszeretném cserélni csak kéne találni valami LED boltot a közelben, ez az undorító gyertyaláng színű rendszámtábla megvilágítás valami gusztustalanul csúnya, de még a tolató lámpában is kicserélném valami erősebb LED -re
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
Na igen, az lehet tényleg egyszerűbb lett volna.
A nagyobb és fontosabb javításokra most nem fussa, majd csak később fogja. Addig is a kissebbekkel próbálom nyugtatni az idegeim, úgyhogy lehet már csak jövőhéten de vadászok majd rendszámtábla világításhoz égőket. Olyan hatást akarok, mint a VII Passat kombikon. Az elég galád. Meg lehet valami normális helyzetjelzőt is kerítek akkor már. Semmi színes, csak mondjuk egy normális fényerejű hideg fehéret talán.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #55667 üzenetére
Igen az alsó a Silverstar 2.0 míg a felső képén a BLUiSh látható
Már bánom hogy belső nézetből nem csináltam képet, de sokkal nagyobb területet terít be a fény és messzibb is világít, szóval én ajánlom a Silversatr 2.0 !
Színhőmértékesben szinte ugyan az jég fehér, és szerencsére nem sárga !
Ócsó volt (Auchanban 2500 Huf)
(#55668) trassher
Akkor csak jól látom, köszi a véleményt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz adorjant #55637 üzenetére
Szuper, köszönöm szépen!
Sajnos van rá időm, jövő hétre még nem tudja vállalni a szaki, csak utána.(#55638) & (#55656) Lauda:
Az a gyári már kiderítettem, mert elkezdtem kutakodni miért ne ContiTech legyen a szett.
Széthulló görgőkről olvastam CT szettel kapcsolatban, azért kezdtem el ódzkodni tőle, de majd rákérdezek most mik vannak benne.HEPU pumpákról valakinek bármi infó?
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
w333
félisten
válasz kalmanchris #55660 üzenetére
LOL ... persze közben elszívtam egy cigit (türelmesen cseréltem ki)
De jól látszik az úton is hogy mennyivel erősebb a Silverstar
(#55662) beg
Nem tudom, nem figyeltem
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
titán
válasz kalmanchris #55660 üzenetére
-
w333
félisten
Eljött az izzócsere ideje ... szerintem jól látható a különbség !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Gabis
őstag
Sziasztok,
az akkumulátor negatív sarujáról megy egy vastag testkábel ha jól láttam a blokkra, meg egy vékonyabb rövid a kasznira.
Ez a vékony kettészakadt.
Lehet buta kérdés, de ezt a vékonyabb kábelt mondjuk egy vastagabb réz autóhifi hangszórókábellel is helyettesíthetem? -
Callmaster
tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni tőletek, van egy 98-s Vectra B-m, amiből hiányzik a klíma kompresszort és a nyomáskapcsolót összekötő kábelkorbács. Valaki letudná fényképezni vagy esetleg tudna-e olyan oldalt ahol megvan ennek a rajza? Köszönöm. -
trassher
addikt
válasz Markizmark #55651 üzenetére
A bal oldali meg sem moccant, a jobb oldali közepe megindult szépen kézzel is. Hiába kocogtattam nem tudtam levenni. A poén az, hogy októberben mondtam a szerelőnek hogy szabályoztassa is fel, erre ez az eredmény. Elkértek 12.000 munkadíjat a bowden és fékpofa cseréért + a szabályozásért ami úgy tűnik nem történt meg. Nem is mentem még a környékükre sem azóta. A kéziféket is úgy beállították hogy műszakin azt mondták be kéne állítani vagy megnyúlt a bowdent. Mondtam a biztosnak hogy tegnap előtt volt bowden és pofa csere. Otthon megnéztem a kézifékkarnál az állítóanyát, a menetes száron lötyögött úgy be volt állítva.
zolikaDB: Jövő héten megyek remélem a 4 felújított csillapítóért aztán nekem is a klíma következik hűtőcserével. Postát az ópelfórumon is ajánlották már többen. Köntösgát soron van jól emlékszem?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #55650 üzenetére
Pedig jó lenne, ha le tudnád szedni, mert oka van, hogy nem jön le. Sózz oda az agy mellé kalapácssal, ha nem fogja a fék akkor le kell ugrania. Ha érzed, hogy középen már mozdulna de akad, akkor vállas. Akkor pedig annál fontosabb, hogy leszedd, mert legközelebb már akkora válla lesz, hogy a fékszerkezet szétfeszegetése nélkül nem fog lejönni. Nyúlj be a kerékcsavar lyukán és pöckölgesd vissza laposfejű csavarhúzóval az utánállító anyát, talán még le tudod szedni a dobot. Ha sikerül leszedni és érezhető válla van akkor szabályoztasd le egy esztergályos szakival, 1500-2000Ft körül szokott lenni /dob vagy tárcsa.
Visszarakás előtt zsírozd meg az agynál ahol felfekszik a dob.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz lsebestyen #55647 üzenetére
Ahogy vebbful is írja inkább menjen mint ne. Ha 95 foknál bekapcsolt akkor nem lehet vele probléma szerintem.
A jó időben végre megtudtam csinálni a fékdobokat. Nem jöttek le a helyükről pedig októberben volt fékpofa és kézifék bowden csere. Megoldottam a helyén.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #55647 üzenetére
Autotol fugg. Nalam ket venti van, es mindketto 3 fokozatban tud menni. Normal esetben nem megy venti, utana kapcsol a vizhuto ventije alacsony fordulaton. Ha melegebb lesz kapcsol a klima ventije is alacsony fordulaton. Aztan igy tovabb. De nalam tobbszorosen biztositva van, sose ment ugy a ventim mint egy funyiro. Tesomnak egy ventije van ket fokozaton masodikon mar visit mint a funyiro. Az allandoan ki-be kapcsol melegben. De hiaba klimas csak egy venti van.
Szival ez auto fuggo. -
Markizmark
addikt
válasz lsebestyen #55647 üzenetére
Inkább menjen, mint ne. Szerintem normális, az enyém műszer szerint 100 körül kapcsol(t). Most manuális módban van, mert még nem cseréltem ki a kapcsolót, pont nyáron fingott be 40 fokban.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Az normális, hogy tegnap olyan 15-16 fokban parkolóhely keresés közben már elindult a venti? 95fok körül lehetett. F Astra C14NZ. Hazafele megfogott pár piros, de amúgy haladtam normálisan és 100-as tempónál sem ment lejjebb 90 foknál. Nem emlékszem eddig, h működött, de nekem mindenesetre szokatlan. Mikor futárkodtam nyáron, h 40 fok is volt, akkor persze sokat ment a venti, főleg mikor a gazdag negyedbe kellett vele felmásznom. De szerintem még nincs olyan meleg...
-
haddent
addikt
válasz Declare #55643 üzenetére
Igen, ebben igazad van, másnál előfordulhat persze Nyilván más egy 10+ éves, első generációs, mint a fele annyi idős facelift-classic, ezt is aláírom. A lényeg, hogy H -kon én látásból, vizsgálódás nélkül nem látok rohadást, még a régieken sem. Valamennyire minden autó rohadni fog 10+ év után. Nem mindegy, F Astra meg golf MKII szinten, vagy emberileg
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #55639 üzenetére
Gondolom nem olyan hosszú a lábad mint nekem. Én induláskor és minden alkalommal gyorsításkor addig a pontig nyomom a gázt amíg a legjobban nem húz. A múltkor alig hittem a fülemnek, de száraz aszfalton elcsikorgott a jobb első induláskor. Szét veti a 60 ló.
Zajosabb a motor az átlagnál, senki nem tudja mi zörög benne (minden tőke és himba új, olaj is volt már eneos 5w40 és castrol 10w40 is), sokat látott szaki se tudja mi lehet, de jó kondiban van az biztos. 150km/h sem gond neki, hamar eléri. Talán a dugó kopott és kóvályog a hengerben egy kicsit, vagy az olajfurat ami a tőkékhez megy el van koszolva. Öblítettem már wynn's-szel és fékolajjal is a motort. Most a castrollal csöndesebb.
Na de a lényeg, hogy nekem így tiporva és pályán száguldozva is 7,75 litert ivott meg legutóbb. Amíg bent volt elöl a hűtő előtt egy impregnált farost addig nyaldosta a 100°C-ot a víz pályán és akkor 3-szor is kaptam 13-as (lambda szonda - nincs feszültségváltozás) kódot, de amióta kivettem a takarót és nem melegszik be ennyire azóta kód sincs, törölte is magától. Ekkora fogyasztásnál nem érzem úgy, hogy cserélni kéne a szondát.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #55639 üzenetére
Nekem most ugy mutat 6,5 öt, hogy kb 700km alatt 140 alatt csak akkor volt a mutato, ha muszaly volt, de java reszt inkabb 150-160 (nyilvan volt 120 as tabla, 80 as tabla stb is), illetve egy kb 60 km es szakaszon padlo közeli 180-200 között....este volt es elfogyott mar a türelmem, az autoban ücsörgessel szemben .
Meg ugye vegre nyari papucsokkal, stabilabb is az egesz kocsi.
Plussz kapott egy üzemanyag rendszer tisztito adalekot is, az is had dolgozzon...a friss olajjal asszem a külsö belsö nagytakaritas mellett, ezzel a motort es kipufogo rendszert is letudtam
-
AMD Power
titán
Ahogy melegszik az idő a fogyim is egyre jobb. 80% város 20% autóút és kerek 7l/100km jött ki 500km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz M_o_g_y_i #55635 üzenetére
Vizpumpat en skf-et tennek a gepre, ha gond lenne vele. Nekem a hosszbordas szij hajtja, igy fuggetlen a vezerlestol, ezert most is azt mondtak a szervizben, hogy amig nem folyik, ne nyuljunk hozza. Egyreszt a gyari pumpa az gyari pumpa, masreszt ha gond van konnyen cserelheto. Erdeklodjel szerintem opel szervizben is, hivjal fel tobbet, hogy ott csereltetned a vizpumpat es melyiket ajanljak utangyartottban, amivel kevesebb a gond. Mondhatod, hogy azert szeretned ott szereltetni, hogy legyen a beszerelesre is garancia, igy biztos nem fognak szart ajanlani, mert ha gond van, nekik is csk nyug. Azt is merlegeld, hogy honnan vannak az infok, a szerelok is tudnak marhasagokat beszelni.
A litens valoban kanadai, a minosegrol pedig csak annyit, hogy ez egy gyari alkatresz: [link] Alul jobb oldalt a gyartasi ev, ez rajt szokott lenni a gyari cuccokon, mellette a gm szam, felul pedig latod mi van oda irva.
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
Ilyenkor bánom, hogy most nincs helyem megcsinálni magamnak, anno az F-en cseréltünk, nem nagy "trúváj"...
Említettem a HEPU vízpumpát.
Egekbe magasztalják mindenfelé, bimmeresek a már-már (vagyis teljesen) versenyszintű Stewart Components gyártmányúak alá közvetlenül lövik be, ma meg olyan infót kaptam, hogy "ha újra szét akarom emiatt szedetni a vezérlést, akkor legyen ez, de nem ajánlják, sokat visszavittek" - most akkor WTF???
Ráadásul a szerelő sem mondott róla negatívat, akit kérdeztem a cserével kapcsolatban.
Litens-t (ill. "valami kanadai"-t) mondott a szerelő, hogy valszeg az lesz a ContiTech vezérlésben is.
Rákérdezek még a gyárira, hogy a Z18XE-hez a GM-szett miből áll, de gondolom nem sok diffi lesz az X18-X20-hoz való szetthez képest.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
titán
válasz M_o_g_y_i #55632 üzenetére
Igy mar en is ertem.
En automra ilyen szett ment fel: GM 1606389, gyari szett, japan szij es japan gorgok. Hosszbordas szett pedig : SKF VKMA 35315, skf szij (ez vagy conti vagy gates) es litens gorgok, ami az opel gyari beszallitoja. A gyari szett beszerelessel 72 ropi, az skf szettet kedvezmennyel kaptam 27-ert, ennek a beepitese nem kerult plusz penzbe.
-
Directors
senior tag
Üdv!
Valaki tud segíteni? Lassan már csak arra lesz energiám hogy felgyújtsam a kis gépem mert nem tudok vele mit kezdeni.
Előzmény [link]Sajnos a hiba még mindég fenn áll.Kicseréltem az alapjárati motort de változatlan a helyzet. Ja de annyiba változott hogy ugyan ennél a folyamatnál néha fenn marad az alapjárat ilyen 1900 körül. Változó mikor jön elő ez a nyűg.
Alapjárati motor,fojtószelep állás érzékelő csere,teljes fojtószelepház takarítás megvolt. Akkor egy hónapja volt üzemanyagszűrő,légszűrő és olaj csere is.Gyertyák 3 évesek de semmi koksz nem látszik rajtuk.Amúgy sem mentem sokat a kocsival azóta.Volt itthon egy használt cseredarab MAP szenzorom. Azt is kicseréltem. Vákuumcsöveket egyesével átnézegett, meg is fújtam őket ha esetleg valamelyik lyukas lenne de tökéletesek.Én már nem tudok másra gondolni mint hogy a lambdaszonda szívat. Pár hónappal ezelőtt volt műszakin, ott már határeset volt a károsanyag kibocsátás. Egyik ismerősöm azt mondta hogy nála is hasonló tünetek voltak és ennek a cseréje orvosolta a hibát.
Szerintetek ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
M_o_g_y_i
őstag
Ami be lett linkelve az én hsz.-omra válaszként, ami "gyári Opel ill. GM vezérlés" az a régebbi 1,.8-hoz van, nem az enyémhez.
Így értettem.szerk.: közben rájöttem nem is Te linkelted
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
oliwire
őstag
Persze
a tolatólámpakapcsoló nem volt jó, 19-es villáskulccsal végül meg tudtam lazítani, kézzel kicsavartam, és kicseréltem az újra, és utána jó volt. Természetesen előtte, amikor a régit kicsavartam, ott a csatlakozót rövidre zártam, és akkor gyújtás mellett égett a tolatólámpa végig, így tudtam, hogy ez a hiba. Ez előtt meg izzócsere is megtörtént.
Itt a helye, a nívópálca mellett benézve lehet látni, kicsit nehezen hozzáférhető:
Így néz ki az alkatrész (az enyémen a hatlapú palást kicsit kisebb):
-
M_o_g_y_i
őstag
A múltkori "gyári GM Opel vezérlés" a Cromaxnál, az sajnos a régebbiekhez való, az enyémhez 30K, és nincs Hepu vízpumpa náluk.
Most a szerelővel lebeszéltem, 50e. lesz cakumpakk, ebből kb. 15e. a munkadíj.
Így valamivel olcsóbb, mintha én venném az alkatrészeket.Mikulásbá: köszi
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Calogero
addikt
válasz #TOTTI #55598 üzenetére
Illetve a toronycsapágy is beázik és rozsdásodik is. (Astra H típusbetegség)
[link], [link]
Házi megoldás: [link]Ide alulról illetve felülről kerül a víz, 2007 után új kupakok kerültek ide (műanyag helyett gumi).
Sikerült nekem is megvásárolni a porvédő kupakot, mintegy 365 forintért.
Valóban jobban belepasszol a helyére, puhább gumiból van, az előző sokkal keményebb, ridegebb volt.Ma kicseréltem én is a kupakot. Tényleg jobban passzol a helyére és az egész bizalomgerjesztőbb. Csere előtt kipucoltam(rozsda nekem még nincs,csak víz volt) és befújtam zsírral az egészet.
Ma megrendeltem én is a porvédő gumit.
Már kikezdte nekem is a rozsda.Alulról a kerék veri fel a vízet ahogy a rugóstag jár le-fel.
A toronysapkára felülről csöpög a motorháztető egyik lyukából víz, és a sapka körül levő műa. patkó mellett olyik le a csavarházbaMa ablakmosó feltöltésekor kíváncsiságból benéztem a mûanyag kupak alá. Tele volt vízzel mindkettõ! Vasárnap mostam kocsit és locsoltam rendesen.
Sziasztok! A két első torony tetején lévő műanyag kupakot levéve:
a bal első csavar erősen rozsdás, a tányér alatta teli trutyival
a jobb első csavar alatt meg áll a víz.Nekem is ugyan ez volt!
Amikor kiszáradt a vizes rozsda, akkor kompresszorral kifújtam az összes ratyit!
Utána a kupak alá én Befőző celofán fóliát raktam dupla rétegbe!a én is lecsekkoltam toronycsapágyakat, és mindkét oldalon elég szépen el van rozsdásodva minden. 2,5 éves autónál ez szép teljesítmény.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #55621 üzenetére
Majd valamikor cserelem, de meg nem jutottam odaig.
-
Calogero
addikt
válasz #TOTTI #55598 üzenetére
Egy Astra H Fórumról idézek pár tulaj véleményét erről
a bajom az, hogy megáll a hátsó ajtó kéderben a víz, ami nagyobb esők után rendszeres 1,6-os 5 ajtós
Nekem bal elsőnél jön be a víz, ha nagy az eső, akkor egy teáskanálnyi áll a kéderen, a többi alatta. 1,8-as caravanSziasztok, lett megoldás a beázásra? Ugyanis nekem a múlt heti esőzések alkalmával jelentkezett a hiba, a bal hátsó ajtónál. Az autó 3 lesz nyáron, eddig semmi ilyen nem volt. Ha már befolyik oda a víz, és leszivárog a tömítés alá, tud onnan távozni, vagy okozhat rozsdásodást a küszöbben? Szervízbe még nem vittem emiatt. Itt van néhány fotó: 1,7 Caravan
nemcsak a bal első, hanem a jobb első küszöb is vizes belül eső után (szintén 3 éves Caravan). Amit még láttam, hogy a belső műanyag borítás ("zseb") alján folyik ki a víz. Azt gondolom, hogy ha arrafelé folyik, akkor az ajtó alja már tele van vízzel [link],
Kiszedtem a kocsi alján, kétoldalt lévő, vízelvezető lukak dugóit. A jobb oldaliból majd egy liter víz csorgott ki (ezt hallottam fékezéskor belülről csobogni) 1,6-os Caravan
Nekem lenne egy ötletem, hogy mitől ázik be a kocsi. Nekem egy kombi 1,6 105-ös Astra-m van. Nekem az első két ajtónál ázik be. Szétszedtem és a következőket véltem hibának. a vízvető kb2-3mm-el kisebb a tükörnél itt folyik be a víz. Ezután a víz az ablakmozgató és tartó sinnél befelé csöpög. Eddig nem is lenne gond, de a hangszórók műanyag keretén van egy pozicionáló "fűl". Ez be tud annyira nyúlni, hogy a víz rácsepeg és bevezeti a kárpithoz a hangszórón keresztül. így az ajtó és a kárpit között be tud csepegni a víz
Én is észrevettem egy érdekes beázást. Műszakin volt a kocsi, ahol nem tudták rendesen visszarakni a jobb első ülés melletti alvázszám "kukucskálót". (a kárpitot nem fűzték bele a műanyag elembe). Nos miközben raktam vissza a cuccot benyúltam a kárpit alá ott a résen és azt vettem észre, hogy tiszta víz alatta a kárpit hátulja meg az ott található szivacs 1,4-es Caravan
Úgy néz ki, hogy sikerült megállítani a beázást a bal első ajtónál. A probléma ugyan az volt, mint firemanus105-nél (rövid vízvető, hangszórónál beázás).
Ami segített:
-vízálló, tömítő-ragasztó szilikonnal kipótoltam a tükör mögött a vízvetőt
-a hangszórón levő gumiszigetelést kicseréltem Tesa, p-profilu (2-5mm) gumiszigetelésre
-majd, a hangszórót visszatéve körbekentem a tömítő szilikonnal.[link], [link], [link]
Megoldás: [link], [link], [link], [link], [link]eszedtem az ajtókárpitot is, mert mégiscsak az alól jött mindig a víz, hogy megnézzem, milyen.
Nem örültem a látványnak. A hangszóró hátulról vizes volt:
[link], [link], [link], [link]Illetve beázhat a hangszóróknál, A gond az, hogy az üveg külső felén befolyó víz nem kívülre folyik az ajtóból (az erre rendszeresített lyukakon), hanem a hangszóró az elégtelen tömítés miatt bevezeti a kárpit alá (az utastér felé). megoldás: [link], [link], [link], [link]
Már éppen kezdenék örülni, hogy mostanában minden jól összejött (szerviz, kipufogóvég, fogyi).
Erre ma esik egy "kis" eső (zuhog, szakad, mintha dézsából öntenék), és a dög beázik.
Persze nem a bal oldalon, mint eddig, mert ott megcsináltam - most az anyóst fürdeti (fürdetné, ha ott ülne)... -
oliwire
őstag
válasz Markizmark #55614 üzenetére
Köszönöm!
Egyéb:
Sikerült megcsinálni a tolatólámpát is, az is működik! A kerékcsikorgás gondolom a téli gumitól is lehetséges
-
HWSW
tag
-
Petyyyyy
addikt
Na megkérkezett a a tempomat aktivitásának jelzéséhez a pall DarthVödör nagyúrtól. Most már csak egy szakembört kellene találnom. Van tippetek esetleg?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Mikulásbá #55602 üzenetére
Hol vetted?
Én pont a napokban akarom intézni a cserét, tegnap este-éjjel akartam rendelni, de gondoltam előtte megkérdezem az illetőt, ahová elviszem majd a gépet.
Szerelőknek úgyis van kedvezménye (több, mint amit én le tudok alkudni ), és ha Ő rendeli, lehet valamivel olcsóbbra jövünk ki.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55607 üzenetére
Hát én csak F Astránkról tudok nyilatkozni. Pedig ha valami szeret rohadni, akkor az az F Astra ugye. Garázsban tartott, megkímélt. Csak kerékívnél van rozsda, hólyagosodás is kerékív, tanksapka, illetve hátsó ablak pereme. Azaz olyan helyeken amit mondtam. Nyilván máshogy áll az élethez egy ridegtartásban tartott jószág
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #55605 üzenetére
Csomagtartón pl tök sima egyenes felület (kombi) de ugyan úgy felhólyagosodik. Ismerősnek a tetőlemeze lett ilyen.
Teljesen mindegy sík felület vagy valamilyen hajlat szerintem.(#55604) oliwire:
Elméletben 15 max 30 perc ha nincsen komolyabb gond, de akkor már kérd hogy nézzék át a teljes futóművedet.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #55605 üzenetére
Pont ez az....ha sarvedö ivnel vagy nem tudom, akkor azt mondom oke...vagyis nem oke, de erthetö. Az hogy a kocsi aljan a csavarok, vagy a kipufogo tarto fem tök rozsda, az megint csak erthetö....de hogy nö egy pukli, mint egy pattanas a kocsi oldalan..... ....amikor a kamaszkoron mar azert tul van a kis sárkány
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55603 üzenetére
Csak az a helyzet, hogy amiket te felsoroltál, az illesztés menték, lyukasztás mellett, ablak alatt stb.. Olyan helyeken, ahol meg tud állni a víz, be tud szivárogni ha a tömítés telítődött kosszal stb...
Declare gépe viszont egy óriási lemez közepén Ez tényleg nagyon furcsa és érthetetlen -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #55601 üzenetére
egy időben (nem tudom az újabb opelekkel mi a helyzet), voltak típushibák ahol rozsdásodtak úgy ahogy nálad is. Valamit vagy nem jól csináltak a gyárban vagy a fene se tudja. Ahogy nálad is, ugyan úgy rozsdásodik nálam a bal első sárvédőnél lévő oldal index, illetve a csomagtérajtón is kb 3 helyen. Hiába megyek bontóba az összes, kivétel nélkül mind ugyan ott rohad. Valami konstrukciós hiba lehet.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #55578 üzenetére
baromira bosszant na mind1, meg lesz oldva akkor ez is....csak azert na...
(#55579) tboy93 nincs ott ajto ez ilyen handicap auto....2 ajtaja van . amugy alacsonyabban van, mint emlekeztem, szeritem belülröl sem lehetne nagyon hozzaferni
(#55582) AMD Power hasznalt autonal ugye ilyet nem tudok kijelenteni, de nem tudok rola, nem latszik....ennek belülröl kellett volna serülnie, de az kb lehetetlen lenne. Valszeg ez tenyleg csak annyi, hogy kösz....lehetne kicsit precizebben dolgozni a gyarban
(#55587) Calogero ...ugyan mar....hazassag elött? Amugy ablak az van de nem nyothato....megnezem, de nem azik be, ez szinte tuti....azert az mar feltünt volna. Itt a messzi eszakon vannak azert esöaztatta orak rendesen tippet köszi
(#55590) Mikuland vagy en is beallok a sorba....most ugyis a RAT syle a divat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Motorola Moto G04 - fapadot szépen
- Építő/felújító topik
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- Witcher topik
- Cyberpunk 2077
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest